آرشیو آذر ماه 1402

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

الگوریتم کافئین


الگوریتم کافئین
الگوریتم کافئین (Caffeine Algorithm) یکی الگوریتم‌های اصلی گوگل میباشد که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. غرض اساسی این الگوریتم ارتقا سرعت و به‌روزرسانی جستجوهای گوگل بوده میباشد. الگوریتم کافئین با صرفه‌سازی‌های فنی و زیرساختی قدرتمندی را در گوگل ساخت‌و‌ساز کرده تا صفحه ها نو و نو را به سرعت در نتیجه ها کاوش آرم دهد و قابلیت و امکان رویت حاصل به‌روزشده بوسیله یوزرها  آموزش سئو مشهد را آماده نماید.

با استعمال از الگوریتم کافئین، گوگل توانمند به ایندکس سریع و پیوسته حاصل کاوش گردیده و صفحه ها نو و محتوای به‌روز در پهنا یک سری ثانیه در نتیجه ها کاوش قرار می گیرند. این الگوریتم به یوزرها اذن می دهد تا از واپسین داده ها و محتواهای به‌روز گردیده بهره مند شوند.

الگوریتم الگوریتم گوشی گدون (Mobilegeddon)
الگوریتم گوشی گدون (Mobilegeddon Algorithm) در سال ۲۰۱۵ با مقصود افزایش تجربیات کاربری در دستگاه‌های گوشی معرفی شد. با این الگوریتم، گوگل نتیجه ها بهتری را برای کاربرانی که از دستگاه‌های تلفن همراه به کارگیری می‌نمایند اکران می دهد و ترجیح میدهد اینترنت‌وبسایت‌هایی که پیاده سازی باصرفه برای گوشی دارا‌هستند را در جایگاه‌بندی بالاتری قرار  آموزش سئو در مشهد دهد.

الگوریتم گوشی گدون در تشخیص صفحه های اینترنت‌تارنما‌هایی که برای دستگاه‌های گوشی با صرفه نشده‌اند و تجارب کاربری ضعیفی را در گوشی ساخت‌و‌ساز می‌نمایند، اثرگذار میباشد. اینترنت‌تارنما‌هایی که برای گوشی باصرفه نشده‌اند و با مشکلاتی مانند به‌هم‌ریختگی متن، جایگیری نامناسب مورد‌ها، سرعت لود نماید و چینش نامناسب مواجه می باشند، قابلیت دارااست در جایگاه‌بندی گوگل زیر تأثیر قرار گیرند و در حاصل جستجوی گوشی تحت‌خیس اکران داده شوند.

الگوریتم برت گوگل
الگوریتم BERT یک کدام از الگوریتم‌های توسعه یافته گوگل میباشد که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. مقصود اساسی این الگوریتم بهبود فهم و تعبیر و تفسیر ظریف‌خیس گویش طبیعی بوسیله موتور کاوش بوده میباشد. برت از سبک‌های مبنی بر کانال‌های ترانسفورمر به کارگیری می‌نماید که قابلیت و امکان محاسبه و ادراک جمله‌ها و متن ها را با دقت به مضمون‌ عبارات و ارتباط در بین آنها بهبود می بخشد.

با اجرای الگوریتم BERT، گوگل می‌تواند شایسته ترین جواب‌ها و نتیجه ها را برای کوئری‌های غامض و متنوع‌خیس در حاصل کاوش علامت دهد. این الگوریتم به تفاوت‌های معنایی عبارات، ساختار جمله ها و ادراک نقش و رابطه کلمه ها در گزاره دقت می‌نماید تا حاصل کاوش را خوب بازگو نماید.
الگوریتم Mobile First Index
الگوریتم Mobile First Index یکی مهم ترین الگوریتم های گوگل میباشد که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. این الگوریتم منجر شد که گوگل آغاز ورژن گوشی اینترنت‌وب سایت‌ها را پژوهش و ایندکس نماید و بر پایه ی آن حاصل کاوش را اکران میدهد. این فرمان نماد میدهد که تجربیات کاربری گوشی اکنون از عنایت بالایی برخوردار‌است و اینترنت‌وب سایت‌ها بایستی بهبودهای موردنیاز را در موضوع پیاده سازی ریسپانسیو، سرعت لود، باصرفه‌سازی محتوا و تجربیات کاربری گوشی جاری ساختن دهند تا در درجه‌بندی گوگل خوب فعالیت نمایند.

الگوریتم MUM
الگوریتم MUM یا این که "Multi-task Unified Model" یکی‌از جدیدترین و توسعه یافته‌ترین الگوریتم های سئو میباشد که در سال 2021 معرفی شد. این الگوریتم با به کارگیری از یادگیری عمیق و هوش تصنعی، به‌خواسته بهبود توجه و سرعت جستجوها و پاسخگویی به سؤالات یوزرها پیشرفت داده گردیده است.

الگوریتم MUM میتواند تنی چند از بحران‌هایی را که تا به امروز در جستجوی داده ها و پاسخگویی به سؤالات وجود داشتند، مانند درک و پردازش لهجه طبیعی غامض‌خیس، ترجمه چندزبانه ظریف‌خیس و ادراک محتوای تصویر و کلیپ را رئیس نماید. این الگوریتم به یوزرها اذن میدهد تا سؤالات خویش را به‌شکل طبیعی‌خیس و شبیه با گفتار انسانی مطرح نمایند و در عین حالا جواب‌های ظریف‌خیس و جامع‌تری اخذ نمایند.

الگوریتم E-A-T
الگوریتم E-A-T یا این که "Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness" یکی الگوریتم‌های گوگل میباشد که بر اثر کارداران تخصص، اعتبار و متکی بودن بر روی سکو‌بندی وب سایت‌ها تمرکز داراست. این الگوریتم مشمول معیارهایی میباشد که گوگل به‌مراد محاسبه درستی و دارای اعتبار بودن محتوای وبسایت‌ها در حیث می گیرد. برای بهبود سکو‌بندی تارنما درین الگوریتم، اصلی میباشد تا محتوا به‌شکل صحیح و ظریف، به وسیله نویسندگانی با تخصص و اعتبار در حوزه مربوطه ارائه خواهد شد و به منابع قابل اتکا پیوند داده خواهد شد.

الگوریتم تازگی محتوا (Freshness)
الگوریتم Freshness یکی الگوریتم‌های گوگل میباشد که برای تشخیص و جایگاه‌بندی محتواها مبتنی بر تازگی و نو بودن آن ها به کار گیری می‌گردد. این الگوریتم بضاعت و توان تشخیص و محاسبه تاریخچه‌ی محتوا را داراست و محتواهایی که به‌تازگی منتشر گردیده و داده ها نو و مفیدی ارائه میدهند را فراتر در نتیجه ها کاوش قرار میدهد.
الگوریتم های تازه گوگل در بهینه سازی
در‌این قسمت به بعضا از جدیدترین الگوریتم های گوگل اشاره می کنیم.

بروزرسانی پیوند اسپم (link spam)
الگوریتم لینک و پیوند اسپم برای پیکار با تارنما‌هایی که از طریق‌های کلاه سیاه و متقلبانه برای پیوند‌سازی و استحصال مرتبه استعمال می‌نمایند، پیاده سازی شد‌ه‌است. گوگل، لینک و پیوند‌ها را یک کدام از عامل ها اساسی سکو‌بندی میداند، ولی می خواهد اعتقادوباور نتیجه ها نماید که‌این لینک و پیوند‌ها به‌طور طبیعی و ارگانیک به‌دست‌آمده باشند و از طریق‌های اسپم استعمال نشود.

غرض اساسی الگوریتم لینک و پیوند اسپم، شناسایی و کاهش بها پیوند‌هایی میباشد که به‌تیتر اسپم در لحاظ گرفته می شوند، مانند لینک و پیوند‌هایی که از روش مزرعه پیوند یا این که تبادل لینک و پیوند بیش‌ازحد به‌دست آمده‌اند. وب سایت‌هایی که درین شیوه‌ها کمپانی می‌نمایند، در معرض خطر جریمه گوگل قرار میگیرند و ممکن میباشد باعث به کاهش شایان توجه درجه آن ها گردد.

بروزرسانی محتوای موءثر (helpful content)
به‌روزرسانی الگوریتم محتوای اثر گذار، آپدیتی میباشد که بوسیله گوگل در آگوست ۲۰۲۲ ارائه شد‌ه‌است. این به‌روزرسانی قصد داراست تا اینترنت‌تارنما‌هایی که محتوای کیفیت خوب و موثر ساخت و ساز می‌نمایند را آیتم تشویق قرار دهد. این آپ دیت، چگونگی نوشتاری، توجه داده ها و مرتبط بودن محتوا با پرسش استفاده کننده و تعامل استفاده کننده با محتوا را رسیدگی می‌نماید.

اینترنت‌وب سایت‌هایی که محتوای مطلوب و سکو اولیه داشته باشند، احتمالاً در حاصل جستجوی گوگل عالی مرتبه‌بندی میشوند و برعکس، اینترنت‌وب سایت‌هایی که محتوای غیرمفید ممکن میباشد به وسیله گوگل مجازات شوند و سکو آنها در نتیجه ها کاوش ذیل‌خیس بیاید. با ساخت و ساز محتوایی که پر‌نور و مختصر میباشد، از داده ها ظریف و به‌روز به کارگیری می‌نماید، مربوط به پرسش مخاطب میباشد و مخاطب را تشویق به تعامل می‌نماید، می توانید به امداد این الگوریتم سکو بهتری استخراج فرمائید.

February 2023 Product Reviews Update
به‌روزرسانی الگوریتم پروداکت ریویوو در فوریه ۲۰۲۳، با غرض اعتنا به انتقاد و نظارت تولیدات در اینترنت‌تارنما‌ها منتشر شد. طبق این به‌روزرسانی، اینترنت‌وب سایت‌هایی که نقد ها و تحقیق‌های ظریف و کیفیت بالا درباره تولیدات ارائه می دهند رده بهتری در نتیجه ها مربوط به آن کالا استخراج می‌نمایند. این الگوریتم به عواملی مانند چگونگی و توجه انتقادات، اصالت محتوا، ارائه داده ها جامع و موءثر و عیب گیری و ایده ها درج شده به وسیله یوزرها، اعتنا می‌نماید.

این به‌روزرسانی قصد داراست تا یوزرها را در جستن انتقادات و تحقیق‌های مفیدتر در امر تولید ها یاری دهد و اینترنت‌تارنما‌هایی که انتقادات و رسیدگی‌های بی‌چگونگی یا این که نسخه برداری گردیده دارا‌هستند، در سکو‌های تحت‌خیس قرار دهد.

Page Experience Update
به‌روزرسانی تجربیات کاربری کاغذ (Page Experience)، واپسین الگوریتم گوگل میباشد که در ماه مه ۲۰۲۱ با مقصود بهبود تجربیات کاربری اینترنت‌تارنما‌ها معرفی شد. به‌روزرسانی تجربیات کاربری کاغذ به عواملی مانند سرعت لود شیت، ریسپانسیو بودن تارنما، امنیت و کارایی روی دستگاه‌های متعدد دقت می‌نماید. طبق این الگوریتم اینترنت‌تارنما‌هایی که تجربیات کاربری مطلوبی دارا‌هستند، می توانند در نتیجه ها جستجوی گوگل چیره‌خیس کار نمایند.
۰ ۰

اصطلاحات و کلمه ها رایج در گوگل آنالیتیک


اصطلاحات و کلمه ها رایج در گوگل آنالیتیک به تفصیل تحت میباشد:
بعد ها (Dimensions)
آن گاه (یا این که دایمنشن) یکی مختصات و خصوصیت‌های بارز یک اینترنت‌تارنما یا این که برنامۀ گوشی میباشد که قادر است مقادیر مختلفی را بپذیرد. نوع مرورگر، صفحۀ خروج استفاده کننده، صفحه های آیتم بازدید و مجال حضور استفاده کننده در اینترنت‌وبسایت از مثال ابعادی می‌باشند که در گوگل ارزیابی وجود  آموزش سئو مشهد داراست.

متریک‌ها (Metrics)
متریک‌ها در واقعیت مختصات درونی یک دایمنشن می باشند که میتوانند به طور تمام یا این که نرخ اندازه‌گیری شوند. به صورت نمونه تعداد بازدیدها از یک کاغذ یا این که معدل هنگامی که یوزرها در اینترنت‌وبسایت گذرانده‌اند، می‌تواند یک متریک باشد.

عصر‌ها (Sessions)
زمان به زمان هنگامی گفته می‌گردد که استفاده کننده به طور فعال با اینترنت‌وبسایت، برنامۀ تلفن همراه یا این که بقیه رسانه‌ها در امر میباشد. کل داده ها در زمینه‌ی تعاملات استفاده کننده (تعداد صفحاتی بازدیدی، حادثه ها، معیار خرید و …) در طول یک زمان اکانت می شوند. زمان‌ها معمولاً بعداز ۳۰ دقیقه عدم تعامل استفاده کننده با اینترنت‌وب سایت یا این که برنامۀ تلفن همراه بسته می شوند و در شکل برگشت استفاده کننده، یک دورۀ تازه گشوده گردد.

یوزرها (Users)
عده ای که دست کم برای یک عصر (Session) در اینترنت‌تارنما حضور داشته‌اند، جزو یوزرها وبسایت محسوب می گردند.

بازدیدکنندگان (Visitors)
بازدیدکنندگانی که به اینترنت‌وب سایت راز زده‌اند، به دو دستۀ بازدیدکنندگان نو (New Visitor) و بازدیدکنندگان تکراری (Returning Visitors) تقسیم می شوند. بازدیدکنندگان تکراری، کاربرانی اشخاصی می‌باشند که تا قبل از اینً یک زمان را در اینترنت‌وبسایت گذرانده‌اند.

بازدید صفحه ها (Pageviews)
مراد از این عبارت تعداد آحاد دفعاتی میباشد که یک ورقه بوسیله یوزرها مشاهده شد‌ه‌است. قابل ذکر میباشد که بازدیدهای مکرر به وسیله یک مخاطب تکراری نیز درین مقدار اکانت  آموزش سئو در مشهد می‌گردد.

صفحه ها/عصر‌ها (Pages/Sessions)
صفحه های/زمان‌ها به معدل تعداد صفحاتی اطلاق می گردد که در زمان یک زمان چشم می شود. بازدیدهای تکراری از یک ورقه نیز دراین باره اکانت میشوند.

معدل مجالِ عصر (Avg. Session Duration)
معدل وقتی که عصر‌های استفادۀ یوزرها به ارتفاع انجامیده میباشد، را معدل مجالِ زمان می‌گویند.

نرخ پریدن (Bounce Rate)
خواسته از نرخ پریدن یا این که بانس ریت، درصد عده ای میباشد که فقط یک کاغذ از اینترنت‌وبسایت را مشاهده کرده‌اند. (بازدیدی که در آن استفاده کننده به اینترنت‌وب سایت وارداتی البته سوای آنکه هیچ تعاملی با آن داشته باشد، برگه را بسته میباشد) هر چقدر که نرخ پریدن اینترنت‌وب سایت کمتر باشد، به‌این مفهوم میباشد که اینترنت‌وبسایت در نگهداری استفاده کننده برنده‌خیس فعالیت نموده است.

هدف ها (Goals)
می‌قدرت در گوگل آنالیتیک اهدافی را گزینش نمائید. این عمل منجر میشود که ترازو توفیق وب سایت، خوب اندازه‌گیری گردد و متوجه شد که چندین درصد از یوزرها، یک روند معین اصلی را در اینترنت‌وب سایت طی می‌نمایند.

تبدیل‌ها (Conversions)
تبدیل‌ها هنگامی شکل می گیرند که یک استفاده کننده، هدف ها را عملی می‌نماید و در غایت تبدیل به یک مخاطب اثبات یا این که مشتری می ‌گردد. به عنوان مثالً زمانی یک مخاطب در اینترنت‌وبسایت نام نویسی می‌نماید یا این که یک خرید را اجرا می دهد.

کمپین‌ها (Campaigns)
کمپین‌ها این قابلیت را آماده می نمایند که پارامترهای فردی را برای هر شیت‌ای که گرایش دارید اضافه فرمایید تا بتوانید داده ها بیشتری را از یوزرها سایت بدست آورید.

جذب (Acquisition)
مراد از جذب، روشی میباشد که یوزرها سایت را بدست آورده‌اید. به عنوان مثالً ممکن میباشد از روش موتور جستجوی گوگل، جذب استفاده کننده شکل گیرد.

خوی (Behavior)
داده ها رفتاری یوزرها این قابلیت را آماده می نماید که محتوای وبسایت را مبنی بر نیاز آنان تغییر تحول دهید و آن را باصرفه فرمائید.
۰ ۰

ابزار Moz


ابزار Moz
Moz Link Explorer داده‌های باارزشی در زمینه ی بک لینک و پیوند‌ها ارائه میدهد که قادر است فرآیند لینک و پیوند‌سازی اینترنت‌وب سایت شمارا تسهیل نماید. با وارد کردن URL یک اینترنت‌وبسایت در Moz Link Explorer، داده ها دقیقی درباره پیوند‌های آن به شما اکران داده می‌گردد. این داده ها مشمول پیوند‌های ورودی، انکرتکست‌ها، اعتبار برگه و... می‌باشند. از این ابزار میتوانید لینک و پیوند‌های شکسته را تصحیح و پیوند‌های نو یا این که گم‌گردیده را شناسایی نمایید، درباره پیوند‌های رقبا رسیدگی اجرا دهید و زمان‌های تازه پیوند‌سازی را کشف نمائید. همینطور می توانید از انکرتکست‌ها و داده‌های لینک و پیوند‌ها برای ساخت‌و‌ساز محتوای خوب استعمال کرده و به رویش و بهبود استراتژی پیوند‌سازی آموزش سئو مشهد  خویش بپردازید.
معرفی ابزارهای بهینه سازی برای پژوهش سکو لغت ها کلیدی
یکی‌از مهمترین مواقعی که هر دارای تخصص بهینه سازی بایستی به آن دقت داشته باشد، جایگاه وب سایت در لغات کلیدی مقصود و تغییرات آن میباشد. به‌طورکلی غرض seo، استخراج مرتبه فراتر در کلمه ها کلیدی متبوع میباشد، براین اساس می بایست مرتبه وبسایت به‌طور تروتمیز در‌این عبارات کلیدی آیتم نظارت قرار گیرد. همینطور تغییرات جایگاه در لغات کلیدی قادر است علامت‌دهنده اثربخشی یا این که عدم اثربخشی استراتژی‌های seo باشد. در‌پی به برخی از شایسته ترین ابزار seo برای رسیدگی مرتبه کلمه ها کلیدی آموزش سئو در مشهد  اشاره میکنیم.

ابزار نایت واچ (Nightwatch)
ابزار Nightwatch یک ابزار کارکشته برای نظارت و پیگیری سکو لغات کلیدی در موتورهای کاوش میباشد. با به کار گیری از این ابزار، شما می توانید تغییرات مرتبه‌بندی عبارات کلیدی خویش و رقبا را پیگیری فرمایید. Nightwatch اطلاعاتی دقیقی در زمینه ی مقام درجه لغت ها کلیدی در نتیجه ها کاوش ارائه می دهد. شما میتوانید با وارد کردن لغات کلیدی متبوع، جایگاه فعلی و تغییرات در حین مجال را ملاحظه کنید. همینطور این ابزار به شما قابلیت و امکان مقایسه جایگاه‌های خویش با رقبا و پیگیری سعی سئوی اینترنت‌سایتتان را میدهد.
ابزار اهل ایران جت seo
یکی‌از تجهیزات بسیار کاربردی ابزار اهل ایران جت بهینه سازی، قابلیت پژوهش و پیگیری مرتبه وبسایت در لغت ها کلیدی میباشد. شما می توانید با وارد کردن اینترنت‌وب سایت و کلمه ها کلیدی مقصود خویش، به‌طور ظریف جایگاه خویش را درین کلمه ها مشاهده کرده و تغییرات سکو را در زمان مجال مشاهده کنید.

ابزار اهل ایران kwrank
ابزار اهل ایران KwRank با تجهیزات متنوعی برای رسیدگی سکو وب سایت در کلمه ها کلیدی هم پا شماست. این ابزار توان تصویب روزمره و خود کار درجه کلمه ها کلیدی را دارد. داده ها جایگاه‌ها به‌شکل ظریف و به صورت جداول و نمودارها ارائه می شود. با KwRank، میتوانید درجه وب سایت خویش را در هر مرزوبوم و شهر مشاهده کرده و تغییرات سکو در تلفن همراه و دسکتاپ را نیز پیگیری فرمایید.

این ابزار، محاسبه سکو عبارات کلیدی وب سایت را با امکاناتی نظیر معدل مرتبه، ترفیع یا این که سقوط کلمه ها کلیدی و توزیع عبارات کلیدی ارائه می دهد. نمودارهای متنوع نیز در دست شما قرار میگیرند که داده ها را به‌شکل بدیهی و بیان کننده علامت می دهند. ضمن این، قابلیت و امکان مقایسه درجه وب سایت با رقبا و رصد روزمره جایگاه تارنما رقبا نیز از مزایای این ابزار میباشد.
تحلیل لیست اساس seo
نخستین بریم به تحقیق seo تارنما جاییکه می بایست حافظه بگیریم چطور از ابزارهای درجه بندی موتورهای کاوش به کار گیری کنیم.

1. پیکربندی کنسول کاوش گوگل (Setup The Google Search Console)
قدرتمندترین ابزار مجانی seo، کنسول سرچ گوگل میباشد.

شما در وب سایت خویش محتوا، تولیدها یا این که سرویس ها تخصصی و محلی ارائه می کنید. و قصد دارید آنها‌را در معرض روءیت کرد همگان قرار دهید تا بتوانید به فروش و فایده بیشتری برسید. شما با تصویب محتوا و محصول ها‌تان در گوگل می توانید آنها‌را جهانی فرمایید و به اشخاص متعددی که هر روز از وب به کار گیری می‌نمایند، اکران دهید.

برای همین ماه‌ها برروی سئوی اینترنت‌وب سایت اتومات میکنید، تا در نتیجه ها جستجوی گوگل چشم گردید. اشکال و اقسام تکنیک‌های بهینه سازی و ارتقا بازدید را به شغل می برید: استراتژی محتوا می‌چینید، تا پای جان درگیر ساخت و ساز محتوا میشوید و هر آنچه که از پیوند‌سازی میدانید را به کارگیری میکنید. اما همچنان به فیض دلخواه خویش نمی‌رسید!

google search console
کنسول سرچ گوگل
دقیقن همینجاست که google webmaster tools به یاری شما خواهد آمد! گوگل وبمستر تولز (یا این که خوب میباشد آن را با اسم جدیدش کنسول جستجوی گوگل - Google Search Console صدا کنیم) ابزاری میباشد که به شما امداد می‌نماید بر کارایی تارنما خویش در حاصل جستجوی گوگل بررسی فرمائید و از خطاها احتمالی وبسایت‌تان با گوگل مطلع گردید.

این ابزار پیاده سازی گردیده تا به شما امداد کنه که بتونید فیض همت سایتتون رو در موتور کاوش گوگل دنبال و ببینید. گوگل سرچ کنسول دربردارنده یک تیم بدون نقص از خصوصیت های موثر میباشد مشابه به:

کدام کیوردها برای شما ترافیک می‌آورند.
قراردادن نقشه وبسایت برای موتور کاوش گوگل
حل کردن خطاهای تارنما
اخذ پیام از گروه گوگل سرچ کنسول
و بیشتر
در صورتی‌که شما برای seo دورازشوخی می باشید، پس برای اولی گام پیکربندی سرچ کنسول گوگل رو اعمال بدید.

2. نصب ابزار وبمستر Bing مایکروسافت
آیا Bing هم به به عبارتی اندازه Google دوست داستنی میباشد؟ مطلقا خیر. البته خدمت bing یکی‌از کنسول های اینترنت مستر آیتم استعمال در دنیاست.

از زمانیکه کمپانی مایکروسافت موتور جستجوی خویش را با اسم Bing معرفی کرد اعتنا بخش اعظمی از وبمسترها و فعالان مورد بهینه سازی و سئو را به خویش جلب نموده است. موتور جستجوی Bing پس از گوگل در درجه دوم ایستاده و انتظار میرود در سال های پیش رو سهم بیشتری از یوزرها اینترنتی را به خویش جلب نماید.

همینطور پس از دوران ها نخسین بار میباشد که یک حریف نسبتا توانا برای گوگل پیدا گردیده که میتوان تا حدی به آن امیدوار بود. با اینکه گوگل نقش و مداقه بالایی در وب و تبلیغات دارااست شاید وجود یک حریف دور از شوخی بتواند موجب خدمت دهی خوب و سعی بیشتر برای محافظت یوزرها گردد. در رویا رویی بین موتورهای جستجوی بینگ و گوگل یوزرها اینترنتی موفق خواهند بود.

سرچ کنسول Bing مایکروسافت برای مدیر seo و سئو صفحه ها اینترنت
سرچ کنسول Bing
موتور جستجوی Bing در ماه آوریل 2012، 15.4 درصد از بازار را در اختیار داشت که حال به 16.9 درصد ارتقا یافته میباشد و همچنان فرایند رو به بالا خویش را دارااست.

3. تهیه و تنظیم گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس شایسته ترین ابزار برای دیدن اینکه عموم چطور و از چه شبکه هایی وارد وب سایت میگردند میباشد.

گوگل آنالیتیکس، یک خدمت بدون پول تجزیه و محاسبه ترافیک سایت میباشد که کمپانی گوگل از سال 2005 در دست یوزرها قرار داده میباشد. امروزه گوگل آنالیتیکس ابزار مهمی برای کشف، تعبیروتفسیر و رابطه میان الگوهای معنادار در ترافیک وبسایت ها میباشد، که به صورت عظیم بوسیله یوزرها استعمال می گردد. خدمت گوگل آنالیتیکس به مدیران تارنما ها یاری می نماید تا روند گردآوری و محاسبه داده های وبسایت خویش را به شکلی ظریف و بی نقص اجرا دهند.

در اینجا منابعی جهت نصب و فعال‌ساز‌ی گوگل آنالیتیکس خواهید یافت

جاری ساختن پیکربندی بهینه سازی فنی مانند robots.txt and sitemaps ضروری میباشد.
گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس
مفیدترین خصوصیت های گوگل آنالیتیکس عبارتنداز:

ترازو بازدید از تارنما شما چه‌طور بوده میباشد.
از دربین بازدیدکنندگان یکسری درصد یوزرها نو بوده اند و یک‌سری درصد تا قبل از اینً به سایت شما رمز زده اند.
بیشترین و کمترین بازدیدها مرتبط با کدام صفحات بوده میباشد.
معدل وقتی یوزرها، زمانی که از سایت شما به کارگیری می نمایند چقدر میباشد.
نرخ تبدیل در تارنما شما چندین درصد میباشد.
داده ها رفتاری یوزرها به چه شکل میباشد.
کدام مطالب گزینه دقت یوزرها قرار گرفته میباشد.
شیوه جذب استفاده کننده به چه شکل بوده میباشد و استفاده کننده از چه طریقی به سایت شما وارداتی میباشد.
نکته حائض اهمیت: گوگل آنالیتیکس می تواند به گوگل سرچ کنسول شما متصل گردیده و گزارشات خیر و خوبی را به گوگل آنالیتیکس ارسال نماید
۰ ۰

مهم ترین فاکتورها و تکنیک‌های سئو داخلی


مهم ترین فاکتورها و تکنیک‌های بهینه سازی داخلی
seo داخلی مشمول برخی عامل ها و تکنیک‌های کلیدی میباشد که اثر بی واسطه بر درجه‌بندی و اکران اینترنت‌وب سایت در حاصل موتورهای کاوش دارا هستند. به دنبال به معرفی و توضیح برخی از این تکنیک‌های seo داخلی آموزش سئو مشهد  میپردازیم:

جستن مقصود جستجوی استفاده کننده (Intent)
مقصود مهم هر مخاطب از کاوش، یافتن پاسخی میباشد که نیاز یا این که عشق و علاقه‌مندی‌هایش را برآورده نماید. با آشنایی ظریف مقصود یوزرها، می توانید لغات کلیدی مطلوب را تعیین فرمائید و محتوا و ارکان برگه را مبنی بر آنان بهبود دهید. این ادله به شما اذن میدهد تا با محتوایی که به شایسته ترین صورت به نیازهای یوزرها جواب می دهد، جذب مخاطبان مقصود و ارتقاء نرخ تبدیل  آموزش سئو در مشهد را آسوده نمائید.

پژوهش لغت ها کلیدی بر پایه ی نیت جستجوی مخاطب
پژوهش کلمه ها کلیدی یک کدام از مهم ترین نصیب‌های seo داخلی به حساب میآید و هماهنگی آن با نیت جستجوی مخاطب بسیار ضروری میباشد. برای این عمل به مورد ها ذیل دقت داشته باشید:

به کار گیری از ابزارهای تفحص عبارات کلیدی: از ابزارهای مطالعه عبارات کلیدی برای کشف کلمه ها کلیدی مرتبط به کارگیری نمائید. این ابزارها به شما لغت ها کلیدی دوستداشتنی، وسعت کاوش و کلمات کلیدی شبیه را اکران می دهند.
تمرکز روی لغات کلیدی بلند: عبارات کلیدی بلند لغات خاص و ظریف‌تری میباشند که به‌طور معمول نیت کاوش را به‌صحت منعکس می‌نمایند. ترکیب این لغت ها کلیدی در محتوا به شما امداد می‌نماید تا با تمرکز بیشتری یوزرها را مقصود قرار دهید.
نظارت رقبا: عبارات کلیدی گزینه اعتنا رقبا در جستجوهای شبیه را تحقیق فرمائید. این فعالیت میتواند برای شما اطلاعاتی درباره استراتژی‌های مؤثر لغات کلیدی آماده نماید و به شما در تفکیک محتوایتان یاری دهد.
معماری و دکورا سیون ساختار وب سایت
معماری و چینش وبسایت، یکی مهم ترین موردها در بهینه سازی on page به شمار می‌رود. این نصیب هم برای یوزرها و هم موتورهای کاوش بسیار دارای اهمیت میباشد. به دنبال به دو آیتم از مهم ترین قسمت‌های ساختار وب سایت اشاره می کنیم:

ساخت‌و‌ساز گروه‌بندی‌های وبسایت
یک ساختار مطلوب و سلسله‌مراتبی از مجموعه‌بندی‌ها برای بهبود تجارب کاربری بسیار موءثر میباشد. ساخت و ساز مجموعه‌بندی‌های به طور کاملً مربوط به محتوای اینترنت‌تارنما، به یوزرها این قابلیت را میدهد تا به‌راحتی به موضوعات متعدد دسترسی پیدا نمایند. همینطور، این گروه‌بندی‌ها به موتورهای کاوش یاری می‌نمایند تا محتوای شما‌را به صورت منظم و تر و تمیز شناسایی نمایند.
ساخت‌و‌ساز صفحه ها تگ هدفمند
صفحه های تگ هدفمند یک راه و روش برای دسته‌بندی محتوا مبتنی بر موضوعات خاص و عبارات کلیدی می‌باشند. با ساخت این صفحه های، میتوانید محتواهای مرتبط را به یکدیگر متصل کرده و به یوزرها این قابلیت را می‌دهید محتوای مرتبط را در یک جای مشترک مشاهده نمایند. این شغل نیز می تواند به بهبود تجربیات کاربری و درجه‌بندی اینترنت‌وب سایت شما یاری دهد.

تهیه و تنظیم‌ی روزنگار محتوایی مطابق وضعیت تارنما
محتوا یکی مهم ترین قسمت‌های seo داخلی به شمار می‌رود و اپ‌ریزی منظم برای ساخت و ساز محتوا میتواند تأثیر بزرگی بر seo داخلی اینترنت‌تارنما شما داشته باشد. ساخت و ساز یک روزنگار محتوا مطابق خصوصیت‌ها و موقعیت اینترنت‌وبسایت، به شما یاری می‌نماید تا محتوا را به‌شکل منظم و متعادل منتشر فرمایید و به شایسته ترین نحو از لغت ها کلیدی و موضوعات مرتبط استعمال نمایید. برای تنظیم روز‌نگار محتوا می بایست به مواقعی مانند بازرسی عبارات کلیدی، نیت جستجوی یوزرها، تنوع و به‌روزرسانی محتوا دقت فرمایید.

تهیه و تنظیم‌ی ساختار محتوا بر طبق نیت جستجوی استفاده کننده
به عبارتی‌طور که اشاره شد، محتوا یکی مهمترین نصیب‌های بهینه سازی داخلی میباشد. یکی‌از مواقعی که هنگام اپ‌ریزی و ساخت و ساز محتوا می بایست مدنظر داشته باشید، ایجاد محتوا مبنی بر نیت کاوش و نیاز یوزرها میباشد. در‌این راستا به موردها ذیل دقت داشته باشید:

باصرفه‌سازی تیتر کاغذ (Meta tittle)
تیتر کاغذ یک متن کوتاه و مختصر میباشد که در حاصل کاوش و در مرورگر اکران داده میشود. این تیتر می بایست اعتنا مخاطبان را جلب نماید و محتوای شیت را به‌طور مختصر اعلام نماید. در تیتر کاغذ توضیحاتی قرار دهید تا یوزرها ترغیب شوند برای استیناف بیشتر روی آن کلیک نمایند.

باصرفه‌سازی زیرعنوان‌های یک ورقه (h1 h2)
زیرعنوان‌ها یا این که به عبارتی تگ‌های H1 و H2 عنا وین اصلی داخل محتوای برگه می‌باشند. تیتر H1 می بایست قضیه اساسی ورقه را ذکر نماید و عنا وین آجل میتوانند به عنا وین فرعی و زیرموضوعات مرتبط اشاره نمایند. این تقسیم‌بندی یاری می‌نماید که محتوای کاغذ برای خوا‌نندگان و موتورهای کاوش به‌صدق سازمان‌دهی خواهد شد.

تایپ کردن محتوای با کیفیت مطابق نیت جستجوی استفاده کننده
محتوای کیفیت خوب به معنای ارائه داده ها باارزش و مربوط به نیازهای یوزرها میباشد. شما بایستی محتوای خویش را مطابق نیازهای جستجوی یوزرها ایجاد نمایید تا یوزرها به‌راحتی به اینترنت‌وب سایت شما مارک و نیازهای خویش را از روش محتوای مو جود در وبسایت شما برطرف نمایند.

به کارگیری از لغات کلیدی اساسی و فرعی در محتوای ورقه
استعمال مطلوب و طبیعی از عبارات کلیدی اساسی و فرعی در محتوا به موتورهای کاوش استحضار می دهد که محتوای شما مربوط به چه موضوعی میباشد. به‌مکان به کار گیری مازاد و تکراری از کلمه ها کلیدی، از آن ها به صورت سنجیده و طبیعی در جمله‌ها خویش استعمال فرمائید.

به کارگیری از عکس و ویدیو پادکست با اعتنا به نیاز ورقه
تصاویر، پادکست‌ها و ویدئوها میتوانند به محتوای شما تنوع بخشیده و به بهبود تجارب کاربری یاری نمایند. این تصاویر و ویدیوها می بایست مربوط به محتوای شیت و نیازهای یوزرها باشند تا به شعور محتوا و جذب کاربر سبب گردد.

به کار گیری از خصوصیت alt تصاویر
خصوصیت Alt تصاویر متن توصیفی کوتاهی میباشد که برای تصاویر قرار میگیرد. این متن به موتورهای کاوش اگاهی می دهد که تصویر، مشمول چه محتوایی میباشد. از توضیحات Alt کوتاه و مربوط به محتوای تصویر استعمال فرمائید تا هم یوزرها و موتورهای کاوش از محتوا بهره برداری نمایند.
۰ ۰

جدیدترین تکنیک های سئوی on page


جدیدترین تکنیک های سئوی on page
1. عبارات کلیدی در تگ تیتر (title)
گوگل وزن و مداقه بیشتری برای عبارات آغازین تگ تیتر در حیث می گیرد. به همین برهان seo تایتل از مهمترین موردها بهینه سازی  آموزش سئو مشهد داخلی (On page) میباشد
می‌توانید مصداق عملی این نکته را با کاوش کردن عبارات کلیدی رقابتی در گوگل مشاهده نمائید. در اینجا دو کلمه و واژه کلیدی بسیار رقابتی مانند "ساخت وب سایت" و "ماشین کرایه ای مسافرتی" را کاوش آموزش سئو در مشهد  کرده ایم :
همان گونه که مشاهده می‌کنید، کاغذ هایی که مرتبه نیکی داشته و در برگه نخستین گوگل قرار دارا‌هستند به طور کاملً به صورت استراتژیک از لغات کلیدی نخست تگ تیتر خویش به کارگیری کرده اند !
از جمله، فرض فرمائید می‌خواهید برای کلمه و واژه کلیدی "نکات کاهش وزن" در سکو نیکی در گوگل قرار بگیرید و مطلبی در این باره دارید که با یکی دو تیتر پایین قصد دارید آن را منتشر فرمایید :
تیتر 1 :
نکات کاهش وزن : 10 استراتژی برای تناسب اندام
تیتر 2 :
کیفیت کاهش وزن به معیار 10 کیلوگرم با استعمال از این نکات کاهش وزن

گوگل، تیتر 1 را مرتبط خیس به زمینه کاهش وزن تشخیص می‌دهد. چرا؟
چون کلمه و واژه کلیدی اساسی ابتدا تگ تیتر قرار گرفته میباشد.

پس همواره واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش را نخست تگ تیتر قرار دهید !
مطالب مرتبط: پژوهش لغت ها کلیدی

2. URLهای مطلوب در بهینه سازی (سئو-friendly)
URL های بخش اعظمی وجود دارا‌هستند که بسیار زمانبر می باشند و حتی بیشتر از 50 کاراکتر دارا هستند. مانند :
http://www.heart.org/HEARTORG/Conditions/ More/ConsumerHealthCare/A-Guide-to- Understanding-Clinical-Trials_UCM_426055_ Article.jsp
(این نمونه یک URL حقیقی وواقعی میباشد! )
حتی چنانچه URL شما به‌این اندازه زمانبر نباشد، البته با این اکنون فرصت آن فرا رسیده میباشد که URL خویش را آنالیز کنید.
چرا URL در بهینه سازی اساسی میباشد؟
صحیح مانند تگ تیتر و محتوا، گوگل از URL هم برای تشخیص قضیه یک کاغذ به کارگیری میکند.
و هر قدر که URL بدیهی خیس و قابل درک خیس باشد، جایگاه بندی و فهم و شعور آن بوسیله گوگل برای واژه کلیدی آیتم نظرتان، راحت خیس و عالی می‌گردد.
3. کارایی فرمائید مطالبتان به طور چند رسانه ای باشد.
افزودن اجزاء چند رسانه ای مانند تصویر، لیست و کلیپ به یک مقاله، مستقیماً سبب ساز ارتقاء سکو آن شیت در موتورهای کاوش نمیشود.
البته با این اکنون به کارگیری از این اجزاء معیار تعامل مخاطب با آن کاغذ را ارتقاء داده و دقت مخاطب را بیشتر جلب میکند که گوگل روز آپ دیت به‌این موضوع بیشتر عنایت می‌دهد.
به کارگیری از تصاویر و کلیپ و اجزاء چند رسانه ای همینطور سبب ساز ارتقاء فهم و شعور مقاله بوسیله مخاطب می شود. و فهم مقاله عالی موازی میباشد با پیوند های بیشتر و براین اساس موازی میباشد با سکو خوب.
در هر مقاله خویش دست‌کم یک صوت، تصویر، کلیپ و لیست قرار دهید !

4. لینک و پیوند فرنگی داشته باشید.
گوگل عشق و علاقه دارااست که شمارا تحت عنوان یک عضو فعال در دنیای اینترنت ببیند.
در‌صورتی‌که خیلی معدود به منابع فرنگی لینک و پیوند میدهید یا این که کل لینک و پیوند های فرنگی را nofollow می کنید، به لحاظ می‌آید که عشق ای به ارتقا جایگاه صفحه های خویش ندارید !

عملکرد نمایید در مطالب خویش دست کم 2 لینک و پیوند فرنگی به وبسایت های دارای اعتبار (به عنوان مثالً تارنما های خبری، منابع دارای اعتبار با پسوند edu و gov) قرار دهید.

5. واژه کلیدی را ابتدا مقاله خویش استعمال نمایید!
محل قرار به دست آوردن کلمه ها کلیدی در یک مقاله، برای گوگل بسیار اساسی می‌باشد. هر چه زودتر از یک واژه و کلمه کلیدی در مقاله استعمال شود، گوگل آن کلمه و واژه را مهمتر فکرمی‌کند.
بیایید برای شعور خوب این مقاله چنین اندیشه کنیم :
فرض فرمایید در اکنون تایپ کردن نوشته ی علمی ای در زمینه ی مبلمان اداری میباشید.
آیا تعجب آور وجود ندارد که از واژه و کلمه "مبلمان اداری" در گزاره های انتها نوشته ی علمی به کار گیری نمائید؟!
این ایده هم همچون این نمونه می‌باشد: برای گوگل خیره کننده میباشد که ازکلمه کلیدی خویش در جمله ها ابتدایی یک نوشته‌ی‌علمی به کار گیری نکنید !

کلمه ها کلیدی متبوع را در 100 تا 150 واژه و کلمه نخستین نوشته‌ی علمی یا این که مقاله خویش قرار دهید.

6. واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش را در تگ H1 قرار دهید.
بیشتر فرمت ها مانند وردپرس به صورت خودکار تیتر مقاله را در درون تگ H1 قرار می دهند.
با این اکنون، بعضا فرمت ها این تگ را حذف کرده و سبب ساز می گردند که مقاله شما تگ H1 نداشته باشد.
برای تحلیل کردن این موضوع کافیست که نگاهی به کد هر کاغذ بیندازید و تیتر نوشته ی علمی خویش را بیابید، درصورتی که تیتر باطن تگ H1 بود این نکته رعایت گردیده و نیاز به اقدامی وجود ندارد البته درصورتی که خلا آن را باطن تگ H1 قرار دهید.
اعتقادوباور نتایج نمایید که تیتر مطلبتان باطن تگ H1 قرار گرفته میباشد.
۰ ۰

3 راه و روش جذب کاربر از روش محتوا


3 راه و روش جذب استفاده کننده از روش محتوا

تبلیغات کلیکی

مزایای تبلیغات کلیکی:
محل قرارگیری در شیت: تبلیغات کلیکی مدام در بالای حاصل ارگانیک قرار می‌گیرند به این ترتیب احتمال چشم نشدن آن‌ها به طور تقریبً صفر میباشد.
متن تبلیغات: در متن تبلیغات خویش می‌توانید نشانی شیت، شماره تلفن، نشانی، ارزش و داده ها بخش اعظمی را برای جذب مشتری قرار دهید.
تبلیغ محصول ها: در صورتی‌که قصد تبلیغ تولیدها خویش را دارید گوگل این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد که محصولاتتان را به طور تصویری تبلیغ فرمایید. این فعالیت سبب ساز جلب دقت استفاده کننده و ارتقاء نرخ کلیک می‌گردد. این خصوصیت برای حاصل ارگانیک آموزش سئو مشهد  نیست.
دارایی: در تبلیغات کلیکی می‌توانید گزینش فرمائید که چه مقدار دارایی برای آن تخصیص دهید و آن آموزش سئو در مشهد  را رئیس نمائید.
هدفمندی: تبلیغات کلیکی می تواند تماماً هدفمند باشد و مشتریان خاصی را غرض قرار دهد. می توانید تبلیغات کلیکی را برای کلماتی خاص، فرصت و روز مشخص و معلوم، جای و گویش خاصی تهیه و تنظیم نمائید.
سرعت: سریعترین روش ممکن برای قرار به دست آوردن در ابتدا نتیجه ها کاوش همین تبلیغات کلیکی می‌باشد.
به چنگ آوردن برخورد: در صورتی می‌خواهید متاع یا این که سرویس ها جدیدتان را آزمایش نمائید می توانید یک کمپین کوتاه بازه زمانی تبلیغات کلیکی برای آن متاع یا این که سرویس ها فعال‌ساز‌ی فرمایید و ملاحظه کنید که چه فیدبک هایی اخذ می کنید.

بیشتر بخوانید: بهینه سازی چیست؟


بازاریابی هوشمند: در شیوه تبلیغات کلیکی می‌توانید متوجه گردید که کدام لغت ها کلیدی از روش یوزرها کاوش میگردند و چه واژه و کلمه هایی سبب ارتقاء CTR می گردند. این داده ها همینطور می تواند در سئو وب سایت هم مصرف شود. به عنوان مثالً زمانی ملاحظه کنید که چه کلماتی بیشتر کاوش می‌شوند می‌توانید در زمینه ی آنان محتوا ایجاد کرده و در وبسایت قرار دهید.
هزینه: علیرغم یقین همگانی، تبلیغات PPC در‌صورتی‌که به صدق مدیر شوند می توانند معدود هزینه باشند. همینطور گوگل این قابلیت را می دهد که با ایفا برخی سئو ها و رعایت برخی مورد ها هزینه ها را به مقدار بیشتری کاهش دهید.
معایب:
در بعضا مورد ها تبلیغات کلیکی می‌توانند بسیار هزینه بر باشند. در صورتی به صدق رئیس نشوند هزینه آنان روز آپدیت ارتقا پیدا میکند. در صورتی‌که مجموع کشورها را مقصود قرار دهید و کمپین در بین المللی ساخت و ساز فرمایید به طبعً هزینه ها فراتر خواهد بود.
تبلیغات PPC نیاز به پرداخت هزینه همیشگی دارا هستند و به محض اینکه پرداخت جدا گردد این تبلیغات هم متوقف می شوند.
seo یا این که تبلیغات کلیکی
همانگونه که در بالا گفتیم جواب بدین سؤال صرفا با پیش بینی موقعیت و حالت یک بیزنس قابلیت پذیر میباشد.
یک تجارت محلی خرد با رقابت نادر قادر است با هزینه ای سنجیده و از روش زمان فراگیری بهینه سازی خودش را در ابتدا حاصل ارگانیک کاوش قرار دهد.
در مقابل، یک وبسایت فروشگاهی تازه با رقبای سرسختی مثل آمازون برای بالا داخل شدن به طور ارگانیک و از روش سئو با خطاها متعددی روبرو می‌شود و مجال متعددی هم نیاز خواهد داشت.
براین اساس بایستی مقصود و استراتژی مشخصی برای بهینه سازی و تبلیغات کلیکی خویش در کوتاه برهه زمانی و بلند بازه زمانی داشته باشید.
بهینه سازی به یاروهمدم تبلیغات کلیکی
ایده آل ترین طریق حدس هر دو طرز می‌باشد. هر دو این شیوه ها مزایا و معایبی دارا هستند و در شکل به کار گیری در کنار هم شایسته ترین سود را خواهند داشت.
مزایای به کار گیری از هر دو طریق بهینه سازی و تبلیغات کلیکی در کنار هم:
• لغات کلیدی نو و داده ها گرفته گردیده از تبلیغات کلیکی قادر است در seo وبسایت مصرف شود و به آن سرعت بخشد.
• ترافیک کلی تارنما با مقصود قرار دادن عبارات کلیدی مطلوب در تبلیغات کلیکی بالا میرود.
• لغات کلیدی هزینه بر یا این که با نرخ تبدیل تحت می‌توانند از تبلیغات کلیکی به seo منتقل شوند.
• آزمایش کردن واژه و کلمه کلیدی متبوع بوسیله تبلیغات کلیکی پیش از اعمال سئو بلند بازه زمانی بر روی آن
• ارتقاء اعتبار و درایت مشتری از مارک از طرز seo حاذق به یاور تبیلغات کلیکی
تجربیات اثبات نموده است که ادغام هر دو شیوه حاصل خیر را به یار و همدم داراست. ولی این در ارتباط همگی حصول و امور درستی نمیکند اما درباره ی استحصال و شغل های رقابتی و در سطح کبیر خوب میباشد که ترکیبی از بهینه سازی و تبلیغات کلیکی به عمل برود.
۰ ۰

خزیدن، رندرینگ و ایندکسینگ


خزیدن، رندرینگ و ایندکسینگ
وقتی که وبسایت خویش را به یک نشانی IP متصل کردید و با به کارگیری از HTML، جاوا اسکریپت و CSS ظواهر وب سایت را پیاده سازی کردید، آن‌گاه چه اتفاقی می افتد؟ برای اعتقاد و باور از اینکه تارنما شما در حاصل ظواهر میشود، بایستی به کارهایی که گوگل هنگام خزیدن، رندر و ایندکسینگ تارنما شما اعمال میدهد، اعتنا آموزش سئو مشهد  فرمائید.

هرچه این روند را خوب فهم نمایید، بیشتر میتوانید استراتژی بهینه سازی تکنیکال خویش را برای رفع نیازهای یوزرها و موتورهای کاوش اصلاح نمایید. هرچه بیشتر نیازهای موتورهای کاوش را برآورده فرمائید، شانس بیشتری برای درجه بندی عالی در نتیجه ها  آموزش سئو در مشهد گوگل خواهید داشت.
خزیدن
وقتی که برگه ای تولید و یا این که آپ تو دیت رسانی میشود، به گوگل نوتیف یا این که هشداری داده نمیشود، بلکه بایستی آنان را در اینترنت پیدا نماید. Googlebot دائماً در اینترنت گردش می نماید و صفحه ها نو را کشف و آن‌ها‌را به مقر داده صفحه ها جانور Google اضافه می نماید. زمانی که Googlebot شیت جدیدی را کشف می نماید، کاغذ را در مرورگر رندر می نماید و آحاد HTML، JavaScript و CSS برگه را بارگیری می نماید. این داده ها در مقر داده موتور کاوش ذخیره می گردد و آنگاه برای درجه بندی شیت استعمال میشود.
نکته قابل توجه: مطمئن گردید که وبسایت شما بازدارنده از خزیدن Googlebot در پوشه های شما نمی‌شود. وبسایت شما در شکل مسدود کردن بات های گوگل در حاصل ظواهر نمی‌شود. همینطور بهتر میباشد دقت داشته باشید که فولدر‌های جاوا اسکریپت که بیشتراز حد غامض می باشند، ممکن میباشد ارائه صحیح محتوای اینترنت شمارا برای Google حدوداً نا ممکن نماید.
ایندکسینگ
ایندکسینگ مانند کشوی آرشیو گوگل میباشد. وقتی که ربات گوگل یک ورقه را می خزد، محتوا آن را ذخیره می نماید و زمانی نمایه سازی به انتها رسید، آن ورقه در نتیجه ها موتور جستجوی مربوطه درجه بندی می گردد. یکی‌از طرق اعتقاد و باور از اینکه گوگل محتوای شمارا به صدق خزیده و آن‌گاه ایندکس نموده است، به کار گیری از ابزار بدون‌پول گوگل به اسم Google Search Console میباشد.
با به کارگیری از این ابزار می‌توانید یک‌سری فعالیت مانند تحقیق بر ایندکس شدن شیت اینترنت جدیدی که ساخت و ساز نموده اید، جاری ساختن دهید. شما همینطور می توانید نقشه‌ تارنما را ارسال فرمائید، که شناسایی و فهرست‌بندی درست محتوای وبسایت را برای Google آسوده‌خیس می‌نماید.
ساختن نقشه وب سایت بسیار اساسی میباشد؛ چون شغل گوگل را بسیار آسوده خیس می نماید. به مکان جستجوی بی انگیزه وبسایت خویش، می‌توانید به گوگل بگویید محتوای اساسی کجاست و هر یکسری وقت یکبار آن را آپدیت میکنید.
تمجید معمولی وب سایت مپ به تفصیل تحت میباشد:
وبسایت مپ یک پوشه به فرمت xml میباشد که همه url های وب سایت در درون آن میباشد.

این فولدر یک راهنما برای موتور جست و جو میباشد که خصوصیت های حق تقدم خزش، واپسین آپ تو دیت، ورژن اساسی url را به خزندهای گوگل معرفی می نماید. وب سایت مپ برای امداد به خزش هر چه درست و سریع خیس صفحه های یک وبسایت میباشد و برای تارنما هایی عنایت بیشتری دارااست که:
دارنده هزاران کاغذ و یک ساختار عمیق میباشد.
اکثر وقت ها صفحه های نو به آن اضافه میشود و یا این که صفحه های آن به روز می‌گردد.
ساختار ضعیف پیوند سازی داخلی دارااست.
با وجود اینکه موتور های جست و جو میتوانند urlهای وبسایت را سوای نیاز به وبسایت مپ پیدا نمایند، البته افزودن آن‌ها در وبسایت مپ آرم میدهد که مداقه بالایی برای آنان قائل میباشید.

موارد ذیل را نیز فراموش نکنید
اعتقاد و باور نتایج نمائید که خصوصیت های اساسی ناوبری شما در بی آلایش ترین کد ممکن (HTML) می‌باشند. چنانچه میخواهید از جاوا اسکریپت بغرنج‌خیس برای ایجاد کرد منوی ناوبری خویش به کارگیری فرمایید، بدانید که Google در فهرست کردن ساختارهای ناوبری بغرنج آنقدر حرفه ای وجود ندارد.
مطمئن گردید که ورژن تلفن همراه و دسکتاپ وب سایت شما یکسان میباشد. داشتن محتوای مختلف در هر یک میتواند گوگل را از ایندکس درست وب سایت شما گشوده دارااست.
گزارش خزیدن (Coverage) در سرچ کنسول گشوده نمایید تا راجع‌به هر سیرتکامل خلل یا این که نادرست در ایندکسینگ وب سایت خویش با خبر گردید.
رندرینگ
رندر وقتی رخداد میفتد که گوگل خزیدن و ایندکس کردن محتوای اینترنت‌تارنما شما‌را در آرشیو خویش به نقطه نهایی برساند. در صورتیکه تمامی چیز عالی پیش برود و محتوای شما در SERP ظواهر گردد، گوگل میخواهد مطمئن گردد که یوزرها محتوای شمارا می بینند و با آن رابطه برقرار می‌نمایند، صحیح همان طور که شما در حیث داشتید.
داده های ساختار یافته (اسکیما)
ساختن داده های ساختاریافته عملی میباشد برای امداد به گوگل برای شعور محتوای وبسایت شما از روش ساخت توضیحات ظریف وبسایت به لهجه (کدی) که گوگل به راحتی می‌تواند آن را بفهمد.
برای مثال، داده‌های ساختاریافته شما ممکن میباشد مشتمل بر تیتر نوشته ی علمی یا این که محتوا، توضیحات و بقیه موادتشکیل دهنده باشد که در یک کد تاسیس شده است. در حالتی‌که میخواهید روش ساخت‌و‌ساز داده‌های ساختاریافته را بیاموزید، یا این که میخواهید مثال‌هایی از آن ها را ساخت‌و‌ساز نمائید، به عنوان مثال‌ها و توضیح عمیق به Codelabs Google رجوع‌کنید.
کدهای اسکیما که در تارنما schema.org یافت می گردند، کدهایی می‌باشند که صفحه های اینترنت را علامت گذاری می نمایند و به موتورهای جست و جو در فهم ساختار یک شیت یاری می نمایند.
۰ ۰

از تیم بندی ها (category) برای دسته بندی مقاله ها و تولیدات مرتبط استفاده فرمائید


از تیم بندی ها (category) برای دسته بندی مقاله ها و تولیدات مرتبط استعمال فرمائید

شرایطی وجود داردکه می بایست هنگام ساخت‌و‌ساز گروه بندی برای محصول ها و سرویس ها و یا این که بلاگ خویش آموزش سئو مشهد  آنها‌را رعایت نمائید.
او‌لین ضابطه این میباشد که شما می بایست مطالب متعدد تارنما خویش را تیم بندی نمایید. دلایل این فرمان آموزش سئو در مشهد  معمولی میباشد:
کشف کردن سهل وآسان مطالب به وسیله مخاطب و سریع خیس ایندکس شدن بوسیله موتورهای جست و جو
تلاش فرمائید تعداد مجموعه بندی های خویش را در به عبارتی اندازه محافظت فرمایید. در‌حالتی که یک تیم بندی مشمول تولیدها و یا این که مقاله ها متعددی می‌گردد، تلاش نمایید آن را به دو یا این که سه گروه بندی تقسیم نمایید.
گروه بندی ها را در منوی وبسایت و شیت اساسی قرار دهید. اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید که تیم های اساسی شما از منو اساسی قابل دسترس می‌باشند و از برگه مهم به آنها پیوند گردیده است.
از گروه بندی ها برای تولید رابطه محتوا استعمال نمایید. مثلا یک داروخانه آنلاین مجموع مقاله ها در حوزه معالجه ریزش موی را در یک مجموعه بندی قرار دهد. این عمل به گوگل برای شعور هر چه عالی مسئله گروه بندی امداد می نماید.
صفحه ها مجموعه بندی را با صرفه فرمایید
زمانی یک گروه ساخت و ساز میکنید روی بهینه سازی آن نیز بایستی عمل فرمایید. مفاد تحت را رعایت نمائید:
تایتل و متا دیسکرسپشن صفحه ها گروه بندی را با صرفه فرمائید
یک پیشگفتار کوتاه بنویسید
ساختار URL را باصرفه فرمائید
یقین نتیجه ها فرمایید که گروه بندی در نقشه تارنما وجود داراست
پیوند سازی داخلی را برای صفحه های مجموعه بندی اعمال دهید
از HTML و CSS برای پیاده سازی پیمایش( navigation) استعمال فرمائید.
در هنگام تولید navigation از javascript و یا این که ajax به کار گیری نکنید. عالی میباشد برای هر چه معمولی کراول شدن navigation از HTML و CSS به کارگیری فرمایید.
همینطور از تصاویر برای ساخت لینک و پیوند ناوبری به کار گیری نکنید؛ بلکه از متن به کار گیری فرمائید. این بدان معنا میباشد که در شرایطی که میخواهید از کاغذ اساسی به یک کاغذ تیم بندی پیوند بدهید، به مکان به کار گیری از تصویر از یک لینک و پیوند متنی و یا این که انکرتکست به کارگیری نمائید.
از بردکرامپ(breadcrump) به کارگیری نمائید.

منوهای بردکرامپ برای seo اصلی می باشند. گوگل بارها به مدیران تارنما ها را به داشتن منوی بردکرامپ در تک تک صفحه های برای گردش شل یوزرها در وبسایت، سفارش نموده است. منوی بردکرامپ ساختار تارنما شما و تمامی مقاطع تا وصال به کاغذ مهم را نشانه می‌دهد.
یک ساختار URL مطلوب برای بهینه سازی به شغل ببرید
هنگام ساخت‌و‌ساز ساختار وبسایت خویش، بایستی به ساختار خویش نیز اعتنا نمایید. مقصود ساخت نشانی های مطلوب برای seo میباشد که با ساختار وب سایت شما همخوانی داشته باشد.
نکته حائض اهمیت: ساختار منطقی وب سایت را با URL های صفحه ها گروه بندی و تولیدات و مقاله‌ها نادرست نگیرید. از جمله نیازی وجود ندارد اسم یک گروه بندی در نشانی آن بیان گردد. چون هرچه مجموعه نشانی کوتاه خیس برای بهینه سازی نیز عالی خواهد بود. گوگل ساختار یک وب سایت را از روش بردکرامپ و نقشه آن وب سایت متوجه میگردد.
به ساختار پیوند سازی داخلی خویش اعتنا فرمایید.
یکی خط مش های تقویت ساختار تارنما، به کارگیری درست از پیوند های داخلی میباشد. پیوند داخلی به 5 استدلال برای بهینه سازی اساسی میباشد:
نرخ پریدن و مجال حضور در تارنما را ارتقا می‌دهد.
به گوگل برای یافتن صفحه ها بیشتر از وبسایت امداد می نماید
روشی برای جابجایی Pagerank از صفحه های حاذق به صفحه ها ضعیف میباشد.
به گوکل برای آشنایی موضوعات صفحه های یاری می نماید.
راهی برای طراحی ساختار وبسایت میباشد.
هنگام ساخت‌و‌ساز پیوند های داخلی مفاد ذیل را رعایت نمائید:
برای صفحه ها گروه بندی وب سایت خویش لینک و پیوند داخلی ساخت نمایید. این به خزنده های گوگل یاری می نماید تا این صفحه ها را خوب ایندکس نمایند و رابطه در میان صفحه ها را شعور نمایند.
گرانبها ترین صفحه ها خویش را معلوم نمایید و از صفحه های مرتبط دیگر تارنما به آنان پیوند بدهید. این صفحه های بایستی بیشترین پیوند داخلی را اخذ نمایند.
نکته: میتوانید از روش سرچ کنسول و بخش گزارش پیوند های داخلی، تعداد لینک و پیوند های داخلی صفحه ها را ببینید.
برای لینک و پیوند های داخلی می‌توانید از انکرتکست باصرفه به کارگیری نمایید.
مطمئن گردید تک تک صفحه های وبسایت شمااز طرز لینک و پیوند داخلی قابل دسترس باشند. همان تک تک صفحه ها شما با از طریقصفحه اساسی قابل دسترس باشد.
یک نقشه HTML که متعدد از نقشه XML میباشد ساخت و ساز فرمایید. میتوانید پیوند این نقشه را در فوتر تارنما قرار دهید.
۰ ۰

lazy load


lazy load
lazy load به مرورگر اذن می‌دهد تا صرفا موادسازنده اساسی را به استفاده کننده نماد دهد و مجال بار گذاری سریعتر را قابلیت و امکان پذیر می نماید. همان طور که استفاده کننده پیمایش می نماید، موردها تازه بارگیری می گردند. در‌حالتی که lazy load به کارگیری میکنید، مطمئن گردید که محتوا همچنان برای خزنده گوگل در درسترس آموزش سئو مشهد  میباشد.
Database (مقر داده ) خویش را با صرفه فرمایید
seo خزانه اطلاعاتی شما یکی‌از دیگر از روشهای بسیار مؤثر برای سرعت بخشیدن به سایت شماست. این کاری میباشد که شما می بایست بطور منظم ایفا دهید ، به خصوص در شرایطی که از WordPress یا این که بعضا از CMS های دیگر استعمال میکنید که به کاربرد دیتابیس متعلق میباشد.
زمانی که از CMS یا این که حتی بعضا پلاگین های غامض به کار گیری میکنید ، داده های جانور در مقر داده شما ارتقا می‌یابد و تارنما شما کندتر میشود. این دستور به ویژه در خصوص افزونه هایی که داده های مخاطب ، داده های عددی و گزارش ها را ذخیره می نمایند درست میباشد ، چون میتوانند داده ها متعددی را ذخیره  آموزش سئو در مشهد نمایند.
به این ترتیب ، مقر داده خویش را بطور تروتمیز خلوت نمائید ، البته مدام باور نتیجه ها نمائید که آغاز از پرونده های خویش ورژن حمایت کننده تهیه و تنظیم فرمایید. هیچوقت پیش از تهیه و تنظیم ورژن حامی از آن ، هیچ کاری با مقر داده خویش ایفا ندهید. پلاگین های اکثری وجود داراست که میتوانند به شما در سئو خزانه اطلاعاتی امداد نمایند ، بدین ترتیب پژوهش ها خویش را ایفا داده و مورد ها مطلوب را برای CMS آیتم استعمال خویش پیدا نمایید.
بردکرامب (Breadcrumb Navigation) چیست؟
به صورت معمول، بردکرامب یک مسیر متنی میباشد که در حوالی بالای کاغذ در کنار منوی وب سایت نشان داده می شود. بسته به نوع بردکرامب، میتواند به یوزرها طرز طبقه بندی شیت ای که در آن قرار دارا هستند و یا این که مشیر طی گردیده بوسیله استفاده کننده تا وصال به آن شیت را علامت دهد.
ناوبری Breadcrumb چیزی میباشد که تحت عنوان "ناوبری ثانویه" در یک وبسایت از آن حافظه می شودو در شرایطی‌که به صورت اثر گذار استعمال شود،بردکرامب هم برای بازدیدکنندگان وب سایت و هم برای موتورهای کاوش پر ارزش میباشد.
برای یوزرها قادر است یافتن محتوا در تارنما شمارا آسوده‌خیس نماید و به آن‌ها یاری دهد متوجه شوند تا در کجای وبسایت شما میباشند و در شکل نیاز به یوزرها یاری می‌نمایند تا به عقب برگردند. برای موتورهای کاوش، بردکرامب به آنان می‌گوید که ساختار وب سایت شما چه‌طور میباشد.
درصورتی که می خواهید تجارب کاربری بهتری را برای اشخاصی که به تارنما شما می آیند ارائه دهید و به آن ها یاری نمایید که در آنجا گم نشوند، از بردکرامب استعمال نمائید.
سه نوع بردکرامب وجود داراست:
بر طبق سلسله مراتب
مبنی بر مسیر
بر اساس خصوصیت
به عبارتی‌طور که در نمونه بالا مشاهده می کنید، بردکرامب از ورقه اساسی استارت می شود. بعد تیم‌بندی و در پایان ورقه‌ی فعلی را آرم میدهد. هر مرحله در‌این مسیر قابلیت و امکان کلیک داراست.
پیمایش Breadcrumb بر پایه ی سلسله مراتب
این بردکرامب یکی‌از مرسوم ترین و شناخته گردیده ترین اشکال بردکرامب میباشد که برخی از اشخاص آن را سلسله مراتبی و بعضا دیگر آن را مکانی می نامند. این نوع از بردکرامب بیشتر برای وب سایت هایی کاربرد دارااست که دارنده معماری غامض با بیشتراز دو سطح می باشند. یکی‌از خصوصیت های اساسی که‌این نوع دارااست این میباشد که به استفاده کننده به نیکی آرم می‌دهد دقیقا در کجای تارنما قراردارد و یک‌سری گام دیگر تا برگه اساسی دارااست. این سبک از معماری یا این که "سلسله مراتب" تارنما شما تبعیت می نماید و حدس و یافتن محتوای مرتبط را برای یوزرها سهل می نماید.
ناوبری Breadcrumb بر اساس مسیر تکان مخاطب
یکی‌از دیگر از اشکال بردکرامب که بایستی با آن شناخت داشته باشید بردکرامب مبنی بر مسیر تکان مخاطب میباشد. از خصوصیت های مهم که دارااست این میباشد که، مسیر تکان شما در تارنما را به خیر نشانه میدهد، یعنی از این شیوه می‌توانید متوجه گردید که ازکدام نصیب وارد وب سایت گردیده اید و در‌پی چه صفحاتی را گزینه نظارت قرار داده اید. بر این مبنا می بایست بدانیم این نوع از بردکرامب مسیری را که شما طی نموده اید را به نیکی علامت می‌دهد و در‌این پروسه بسیار یکتا و متعدد است.
این نوع breadcrumbها کمترین کاربرد را در وبسایت ها دارا‌هستند. این بردکرامب ها دقیقاً به عبارتی کاری را میکنند که دکمه back در مرورگرها اعمال می دهد. در واقع وجود این بردکرامب هیچ کمکی به بهبود UX نمیکند و در بیشتر مواقع یک جزء زاید و اضافه میباشد. به همین عامل این نوع بردکرامب به طور تقریبً منسوخ گردیده و به‌تدریج ممکن میباشد مثال آن را در اینترنت سایتی مشاهده کنید.
بردکرامب بر طبق خصوصیت
یک کدام از دیگر از گونه های بردکرامب که بیشترین به کار گیری از آن در وب سایت های فروشگاهی میباشد برکرامپ خصوصیت میباشد. بیشترین وقتی که از این بردکرامب می‌توانید به کار گیری نمائید، زمانهایی میباشد که فیلترهای مختلفی را بر روی یک مال انجام کرده اید. یکی خصوصیت های اساسی که در‌این نوع وجود داراست این میباشد که، به مخاطب می‌گوید آنچه را که در وبسایت مشاهده می کند همگی دارنده خصوصیت هایی است که در بردکرامب وجود دارااست. این breadcrumb ها در واقع به طور غربال کار میکنند و اثبات نیستند بلکه برحسب تعیین استفاده کننده پیوسته تغییر تحول میکنند.
۰ ۰

ابزارهای ایجاد کردن بک لینک و پیوند


ابزارهای ایجاد کرد بک لینک و پیوند
خبر بهتر این میباشد که ابزارهای متعددی وجود دارااست که می توانید از آنها برای بسط یک استراتژی پیوند‌سازی به کارگیری نمائید، از تجزیه و محاسبه پروفایل بک پیوند رقبا گرفته تا ساخت‌و‌ساز رابطه، پژوهش بر بک پیوند‌های جانور آموزش سئو مشهد  و مفاد دیگر.
هیچ کمبودی در ابزارهای پیوند سازی در بازار نیست، ولی تعیین ابزار مطلوب برای بیزنس شما سهل وآسان وجود ندارد. در اینجا لیستی از ابزارهای بدون پول وجود دارااست که می‌توانید از آنان برای امداد به استراتژی ایجاد کرد لینک و پیوند کلاه سپید خویش استعمال نمایید.
1. SEMrush
بها آغاز: 99.95 دلار در ماه
SEMrush یک ابزار seo با امکان های کارکشته پیوند سازی میباشد. قادر است به شما یاری دهد مجال‌های تولید لینک و پیوند را بیابید، آن‌ها‌را رسیدگی فرمایید و به آن‌ها دسترسی پیدا نمائید. خلال این، دارنده یک‌سری ابزار اثر گذار دیگری میباشد که با خرید اشتراک می‌توانید از آنان استعمال فرمایید. بدین ترتیب بها مبلغی بیشتری نسبت به ابزارهای ایجاد کرد بک لینک و پیوند در حوزه خویش ارائه می دهند. این مشتمل بر ابزارهایی برای بهینه سازی، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات و موردها  آموزش سئو در مشهد دیگر میباشد.
شما میتوانید آن را به بازه 7 روز به طور بدون پول آزمون نمایید و در‌صورتی‌که آن را دوست دارید به یک طرح پرمیوم افزایش دهید.
2. Linkody
بها اول: 14.90 دلار در ماه
این یک ابزار معمولی ردیابی پیوند و تجزیه و بررسی بک پیوند میباشد که قیمت نیکی برای مبلغی که بابت آن پرداخت می‌کنید، ارائه میدهد. می‌توانید از آن برای تجزیه و ارزیابی پروفایل بک پیوند خویش به کار گیری فرمایید. با این اکنون، از دید شناسایی زمان های تولید پیوند و حصول به لینک و پیوند های بیشتر، چیز متعددی ارائه نمی دهد. با این درحال حاضر، می‌توانید آن را به بازه زمانی 30 روز فارغ از ارائه جزئیات کارت اعتباری خویش آزمون فرمایید.
3. Majestic
ارزش آغاز: 49.99 دلار در ماه
Majestic یک باکس ابزار لینک و پیوند سازی بی نقص میباشد که قادر است کل نیازهای تجارت شمارا برآورده نماید. از کشف زمان های لینک و پیوند برای وبسایت شما تا تجزیه و چک نمایه بک لینک و پیوند شما، حقیقتاً قادر است همگی این امور را اجرا دهد. خصوصیت منحصربه‌فرد Link Context میباشد که به شما امداد می نماید ارتباطات را مطابق وضعیت آن ها در یک ورقه کشف فرمایید. همینطور خصوصیت های مازاد سئو مانند رسیدگی لغات کلیدی را ارائه می‌دهد.
4. Ahrefs

بها اول: 99 دلار در ماه
Ahrefs بیشتر با SEMrush قابل مقایسه میباشد چون ابزارهای متعددی برای seo و بازاریابی ارائه میدهد و تنها به ایجاد کرد پیوند محصور نمیشود. یک کدام از مفیدترین خصوصیت های آن قابلیت و امکان نظم دهی صفحه ها شما بر طبق رویش پیوند میباشد. این به شما یاری می نماید تشخیص دهید کدام صفحه ها بیشترین تعداد بک پیوند را اخذ می نمایند، بدین ترتیب میتوانید این استراتژی را برای صفحه های دیگر تکرار فرمائید. با این حالا، ورژن آزمایشی بدون‌پول ارائه نمی دهد. برای آزمون کردن آن به مقطع 7 روز میتوانید 7 دلار بپردازید.

5. Moz
ارزش اول: 99 دلار در ماه
این لیست سوای بیان Moz بدون نقص نخواهد بود. از این قبل، Moz، Ahrefs و SEMrush تمامی کاره ترین ابزارهای بهینه سازی با قابلیت و امکان پیوند سازی کار کشته می‌باشند.
با این اکنون، برای ساخت و ساز لینک، ما به صورت خاص بر ابزار Link Explorer آن تمرکز میکنیم. این به شما یاری می نماید تا پروفایل بک لینک و پیوند هر سایت را تجزیه و چک فرمایید. میتوانید از آن برای یافتن مجال های لینک، حذف لینک و پیوند های بد و تعمیر پیوند های حاد استعمال فرمائید. Moz یک استعمال آزمایشی بدون پول 30 روزه ارائه میدهد. بدین ترتیب، می‌توانید پیش از افزایش به یک اپلیکیشن مبلغی، رابط و خصوصیت های آن را تماما چک فرمائید.

به چه شکل توفیق لینک و پیوند سازی را اندازه گیری کنیم
توفیق یک کمپین لینک و پیوند بیلدینگ به هدف ها کمپین شما بستگی داراست. فهم و شعور معیارهایی که می بایست هنگام گزینش این هدف ها در حیث گرفته شوند، اصلی میباشد. تمرکز روی تعداد پیوندهایی که ساخته اید، ایده خیر وجود ندارد؛ چون متوجه خواهید شد که‌این شغل چگونگی را قربانی می نماید. شما می بایست از چک رقبا برای گزینش ترک لینک دربین خویش و سایر افراد به کارگیری نمایید و مطمئن گردید که پیوندهای صحت تولید میکنید که جایگاه شما‌را ارتقاء میدهد.
چه لغات کلیدی را برای ورقه مهم بهینه سازی کنیم

خیلی از اشخاص تصور می نمایند آحاد وبسایت ورقه اساسی میباشد و کارایی دارا هستند هر تعداد کلمه و واژه کلیدی را که میتوانند روی کاغذ مهم seo نمایند و با به دست آوردن ریپورتاژ اطلاع رسانی و انکرتکست های زیاد قصد seo کردن کاغذ اساسی برای تعداد متعددی واژه و کلمه را دارا هستند. این نحوه به طور کامل خطا میباشد. صحت دارد که شیت اساسی تارنما از نگاه تعداد بک پیوند و اعتبار، پر ارزش خیس میباشد البته این ادله نمیشود که هر کلمه و واژه کلیدی را روی شیت اساسی مقصود گذاری کنیم. اعتبار شیت اساسی تارنما را می بایست در کلیه صفحه های اساسی وب سایت پخش کنیم. این شغل با قرار دادن لینک و پیوند صفحه های اصلی در منو اعمال می‌شود.
۰ ۰