دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

آیا می توان شیت ای از ایندکس گوگل بیرون خواهد شد؟


آیا می توان شیت ای از ایندکس گوگل بیرون خواهد شد؟
آری این گزینه در استراتژی ها و حذف صفحه ها غیر مطلوب بسیار کارآمد میباشد. اما اعتنا داشته باشید ، خلال اینکه خودتان می‌توانید از گوگل درخواست دی ایندکس فرمایید ، گوگل نیز می‌تواند به تصمیم خویش صفحاتی را از مقر داده خویش آموزش سئو مشهد  حذف نماید.

بعضا از دلایلی که شیت را از ایندکس گوگل بیرون می نماید :

صفحاتی که دارنده خطای 4xx یا این که 5xx میباشند به هر استدلال ریدایرکت نشده اند و قصد دارید آنان‌را از نتیجه ها حذف فرمایید.
صفحاتی که به امر وبمستر، دارنده متاتگ noindex می باشند.
URL هایی که به هر عامل اسپم گردیده و گوگل آنها جریمه نموده است.
همینطور صفحاتی که از یوزرها برای ورود به وبسایت درخواست سر عبور دارا‌هستند نیز از حاصل گوگل حذف خواهند شد.
در حالتی که فکر‌میکنید ، تا قبل از این کاغذ ای داشته اید که اینک از نتیجه ها گوگل حذف گردیده است ، قادر است از نصیب Inspection سرچ کنسول شرایط وبسایت خویش را ببینید.

خلال این میتوانید از روش Fetch as Google درخواست فرمایید تا کاغذ متبوع شما دوباره ایندکس گردد.

به موتور جست و جو بگویید صفحه های شما‌را چه طور ایندکس نماید!
یکی موعظه هایی که می‌تواند برای موتور جست و جو به عمل بگیرید تا صفحه های شمارا دقیقتر ایندکس نماید به کار گیری از متا تگ ها در head تارنما است.

با استعمال از اوامر متا تگ می‌توانید گزینش فرمایید این کاغذ ایندکس نشود (noindex) و یا این که حتی میتوانید مشخص و معلوم فرمائید درین کاغذ هر پیوندی وجود دارااست ، به آن ارزشی ندهد.(no-follow)
عبارات کلیدی چه نقشی در seo دارا‌هستند؟
هم اکنون که با تلاش موتور های های جست و جو تماما در مقوله seo آشنا شدید و مباحث اساس ای را نیز تا حدودی آموختید ، وقت آن رسید میباشد که به سراغ سوژه بسیار مهمی به اسم رسیدگی واژه کلیدی یا این که در اصطلاح کیوورد ریسرچ بپردازیم.
مقصود ما از رسیدگی واژه و کلمه کلیدی ، تایپ کردن محتوایی میباشد که هم برای مخاطب و هم برای موتور های جست و جو قابل قبول و مناسب باشد.

به حافظه داشته باشید، اقتدار استیناف کلمه ها کلیدی در ادراک خوب بازار غرض شما و طرز جست و جوی‌بار آنها برای تایپ کردن محتوا مخفی میباشد.

فرآیند استیناف کلمه ها کلیدی بدین سوال های در طی ساخت‌و‌ساز محتوا جواب خواهد اعطا کرد :

اشخاص در جست و جوی بار چه چیزی می باشند؟
چندین نفر آنان را جست و جو می نمایند؟
یوزرها داده ها را در چه قالبی می‌خواهند ؟
همینطور درین فصل از یادگرفتن بهینه سازی برای مبتدیان ، خواهید آموخت به چه شکل با به کارگیری از ابزار ها، یک استراتژی برای رسیدگی لغت ها کلیدی برای خویش پیاده سازی نمائید. همینطور بعضی از ابزار های موردنیاز برای پژوهش کلمه ها کلیدی را برای شما تفصیل خوا هیم اعطا کرد. یار و همدم ما باشید.

پیش از استارت پژوهش ها کلیدواژه ، پرسش بپرسید!
ممکن میباشد شما هم در اولِ عمل بسیار هیجان زده باشید و بخواهید بدانید یوزرها چه کلماتی مربوط به تجارت شما جست و جو می نمایند. ولی جاری ساختن شتاب ای این عمل میتواند برای شما ثمری نداشته باشد و مجال را از شما صلب نماید به همین عامل ضروریست پیش از استارت بیزنس در جوزه اینترنت از خویش سوالاتی بپرسید.

فهمیدن این سوال های به شما امداد می نماید شایسته ترین محتوا ها را تنظیم نمائید.

نکته ای که بایستی به آن دقت نمائید ، این میباشد که هیچگام در پژوهش ها خویش شتاب نکنید و به اعتنا حالت را بسنجید. هرچه سوالهای کامل تر پیاده سازی نمایید و پاسخ های ظریف تری برای آنها در حیث بگیرید ، مسیر پژوهش ها و seo برایتان بیشتر مشخص و معلوم گردد.

سوالهای می‌تواند برای هر استحصال و کاری متنوع باشد مثلا ما برای یک دکان هدیه و کادو این سوالهای را پیاده سازی کرده ایم :

اشخاص درپی چه نوع هدیه و کادو ای می‌باشند؟
چه عده ای در وب این اصطلاعات و عبارت های مرتبط با هدیه را جست و جو می نمایند؟
یوزرها چه وقتی در جست و جوی‌بار هدیه در وب میباشند؟
آیا مراحل فصلی در حین سال وجود دارااست؟ آیا در مناسبت ها این جست و و ها تغیر خواهد کرد؟
یوزرها از چه کلماتی برای جستن کادوی متبوع خویش به کارگیری می نمایند؟
یوزرها چه سوالاتی دارا هستند؟
آیا واحد سنجش جست و جو با گوشی بیشتر میباشد یا این که  آموزش سئو در مشهد با کامپوتر ؟
عموم برای کادو دادن چه مناسبت هایی را مطلوب می‌دانند؟
چرا عموم کادو می‌خرند؟
آیا عموم برای خویش نیز کادو میخرند؟
مشترین در چه محلی یا این که کجا میباشند؟ چه‌گونه آنان را پیدا کنیم؟
وقتی که‌این سوال ها را پیاده سازی می‌کنید ، ممکن میباشد خودتان نیز برای آنان جوابی در حیث داشته باشید. با این وجود به ذهن خویش اکتفا نکنید. همینطور کارایی نمائید برای داشتن سوال های بیشتر از دیگرافراد نیز امداد بگیرید. برای این فعالیت در‌حالتی که بتوانید از یک همکار در فضای غیر اینترنتی پرسش بپرسید ، ذهن بازی تری پیدا خواهید کرد و این به شما امداد می نماید محتوای بهتری تنظیم فرمایید.

اشخاص چه لغات و عبارت هایی را جست و جو می نمایند؟
مطلقا از بیزنس خویش یک تعریف و توضیح بی نقص دارید. ولی انچه اهیمت داراست این میباشد که یوزرها برای کشف کردن تولیدها یا این که سرویس ها شما از چه عبارات و عبارت هایی استعمال می نمایند؟

جواب بدین پرسش اولی گام در فرایند بازرسی لغات کلیدی و استراتژی به کارگیری آنهاست.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.