آرشیو اردیبهشت ماه 1402

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

خدمات فعلی الکسا چیست؟

سرویس ها فعلی الکسا چیست؟
سرویس ها غیررایگان الکسا مشتمل بر آنالیز بازار، بررسی سایت، نظارت بهینه سازی، بازرسی عبارات کلیدی و مرتبه‌بندی میباشد.
به طبع بخوانید: بیگ دیتا یا این که بزرگ داده چیست و چه کاربردهایی داراست؟
در کنار این یک سری خدمت بدون پول و محصور آموزش سئو مشهد برای جستن تارنما‌های شبیه، مشاهده داده های عددی تخمینی سایت و فهرست سکو‌بندی وب سایت براساس مرزوبوم یا این که تیم‌بندی هم دارااست.

به مکان نوارابزار دیرین الکسا هم هم اکنون پلاگین‌هایی برای مرورگر کروم و فایرفاکس ارائه شد‌ه‌است. این پلاگین‌ با یک کلیک گزارشی دربرگیرنده درجه جهانی و کشوری، تعداد بک‌لینک و پیوند، وبسایت‌های شبیه، سرعت وب سایت، لینکی به بایگانی تارنما و لینکی به محاسبه آماری تارنما اکران می دهد.



مشاجره مهم بر راز الکسا به عبارتی مرتبه‌بندی تارنما‌ها میباشد. از هنگامی که الکسا استارت به درجه‌بندی سایت‌ها کرد، وبمسترها و صاحبان استخراج‌وکارهای اینترنتی از آن تحت عنوان یک شاخص آموزش سئو در مشهد اصلی به کار گیری می‌کردند ولی اکثر اشخاص می‌گفتند -برخی هنوز هم می گویند- این سکو‌بندی صحیح وجود ندارد.

پس نخستین ببینیم داستانش چیست و چرا رتبۀ الکسا کلام و حدیث زیاد داراست.

الکسا چطور وب سایت‌ها را مرتبه‌بندی می‌نماید؟
مرتبه‌بندی تارنما‌ها در الکسا براساس مثال‌‌گیری از ده‌ها میلیون استفاده کننده وب به دست میاید. این مثال‌گیری آماری از فرصت بنیانگذاری الکسا تا الان در اکنون تغییر‌و تحول میباشد.

استدلال این که درباره جایگاه بندی الکسا گفته می شود «به درد نخور» میباشد یا این که «ظریف وجود ندارد» ریشه در عصر‌ای دارااست که تک تک داده‌های الکسا از نوارابزارش به دست می‌آمد. هم اکنون طریق مثال‌گیری آماری الکسا خیلی عوض شده میباشد.

شیوه گردآوری‌آوری داده از نوارابزار یک انواع تعالی داشت. تنها عده ای این تولبار را نصب می‌کردند که خودشان در منطقههایی مثل رئیس وب سایت، دیجیتال مارکتینگ و ... فعال بودند. شاید کاربرانی هم از روی عشق و علاقه به توصیه‌های الکسا یا این که کنجکاوی نصب می‌کردند البته تعدادشان خیلی معدود بود و مردم جامعه عشق و علاقه‌ای به نصب این نوارابزار نداشتند.

در سود مثال آماری الکسا محصور به یک جامعه آماری خرد و خاص بود. نمی شد این داده های عددی را به مردم جامعه سرایت کردن بخشید.



همان گونه که میدانید مثال آماری می بایست نماینده نیکی از جامعه آماری باشد. تنها در‌این‌صورت‌ میباشد که می‌اقتدار نتیجه ها محاسبه را به جامعه آماری سرایت کردن دارااست.

مثل این که لب کنار دریا خلیج عجم با یک قلاب‌ماهی‌گیری تنها ۲ ماهی بگیریم آن‌گاه داعیه کنیم در خلیج عجم تنها دو نوع ماهی وجود دارااست.

به عنوان مثال، در شرایطی‌که در به عبارتی زمان مرتبه وبسایت نوین را در الکسا محاسبه می‌کردیم جایگاه بالاتری (عدد کوچکتر) از حقیقت گزارش میکرد؛ زیرا عمده یوزرها نوین به عبارتی اشخاصی بودند که احتمالاً نوارابزار الکسا را نصب کرده‌اند و نسبت به سایر جامعه بیشتر به وب سایت ما مراجعه می‌نمایند.

الکسا هم بی کار نماند و در سال ۲۰۰۸ برای این اختلال فکرهایی کرد.

الکسا عملکرد کرد مثال آماری خودش را با توده‌آوری داده ها از حدود ۲۵ هزار پلاگین، نوارابزار و افزونه ارتقا دهد.

هم اکنون منابعی از خدمت‌ دهنده‌های فرد ثالث (third-party) هم داده ها خویش را به الکسا میفروشند. خویش الکسا هم ربات‌های قابل انعطاف‌افزاری شبیه گوگل دارااست که فی مابین صفحه ها اینترنت میخزند و پیوند‌ها را پژوهش می‌نمایند.

به علاوه، سایت‌های متعددی اسکریپت الکسا را نصب کرده‌اند که‌این اسکریپت اذن میدهد داده‌هایی به طور کاملً ظریف و بدون واسطه از وب سایت‌ها اخذ و با دیگر داده‌های اخذ گردیده از منابع متعدد درستی‌سنجی گردد.
۰ ۰

لینک‌ها 4 نوع شدند: Sponsored, Nofollow, Follow و UGC


گوگل دو نوع خصوصیت پیوند (Attribute) نو معرفی کرد. این خبر کوتاه به تنهایی برای کارشناسان seo کافی بود تا دعوا‌ها و پرسش و پاسخ‌های بی‌پایان را استارت نمایند. با این که گوگل میگوید حادثه خاصی نیافتاده میباشد ولی این خبر برای جمع‌ای بهتر و برای خیلی‌ها هم بد میباشد. دو آیتم پیوند فالو و نوفالو تبدیل شد به ۴ آیتم. صفت‌های لینک و پیوند نو یعنی پیوند آموزش سئو مشهد حامی مالی گردیده (sponsored) و پیوند محتوای تولیدی یوزرها (UGC) می‌باشند. در‌این نوشته ی علمی توضیح میدهیم چه اتفاقی در گوگل افتاده میباشد، چه کارهایی می بایست اجرا دهیم و پاسخ سوال ها احتمالی شمارا هم میدهیم؛ ولی پیش از هر چیزی سریع‌خیس برویم رمز اصل مقاله و ببینیم که 4 نوع لینکی که بایستی بشناسیم چه می باشند.

در حال حاضر ما با 4 نوع پیوند راز و عمل داریم!
در شرایطی که موافق باشید، خیلی خلاصه اشکال پیوند‌ها را مرور کنیم و بعد از آن برویم سراغ توضیحات بیشتر.

لینک و پیوند فالو یا این که دوفالو (Dofollow): پیوند‌هایی می باشند که موتور کاوش آن‌ها‌را دنبال می‌نماید و وارد ورقه مقصد میشود.

پیوند نوفالو (Nofollow): لینک و پیوند‌هایی میباشند آموزش سئو در مشهد که موتور کاوش آنان را دنبال نمی‌نماید.

پیوند تولیدشده بوسیله استفاده کننده (UGC): لینک و پیوند‌هایی که بوسیله یوزرها در قسمت نظرها وب سایت یا این که فروم‌ها ساخت و ساز می گردند.

پیوند اسپانسری (Sponsored): لینک و پیوند‌هایی می باشند که در قبال قرار دادن آنان در وب سایت پول اخذ میشود.

لینک و پیوند فالو و نوفالو چیست؟
در صدر زمانی از یک برگه به کاغذ دیگری در اینترنت پیوند داده می شد از ساختار کد ذیل به کار گیری می‌کردند.

Example

درین طریق لینک و پیوند دادن از هیچ صفتی به کار گیری نشده میباشد. یعنی یک پیوند بی آلایش که استفاده کننده را به ورقه دیگری هدایت می‌نماید. بدین نوع پیوند‌ها، پیوند فالو هم می گوییم.

۱۵ سال قبلی گوگل یک صفت پیوند معرفی کرد و اسم آن را نوفالو (nofollow) گذاشت. عامل معرفی آن هم پیوند‌های اسپم در قسمت ایده ها وب سایت‌ها بود. در صورتی‌که یادتان باشد به عبارتی زمان وب لاگ‌نویس‌ها و صاحبان تارنما‌ها در قسمت نظرها تارنما‌ها جملاتی مثل این می‌نوشتند:

"بلاگ خیر و خوبی داری به بلاگ منم رمز بزن"

پیوند بلاگ یا این که تارنما خودشان را هم در همین ایده ها می‌گذاشتند. همین اکنون هم بعضا از یوزرها به طور دستی یا این که بعضا به امداد ربات‌ها همین فعالیت را می‌نمایند. برهان این فعالیت معمولی میباشد؛

لینک و پیوند بیشتر = جایگاه فراتر در نتیجه ها گوگل = ترافیک بیشتر

گوگل که متوجه این سوءاستفاده و خطاها گردیده بود، در سال ۲۰۰۵ صفت نوفالو را معرفی کرد. ساختار پیوند‌های نوفالو این شکلی شد:

Novin

پیوند نوفالو به گویش معمولی یعنی دادن این پیام به ربات‌های خزنده گوگل که‌این پیوند را بدون شوخی نگیر.

خواسته از دورازشوخی نگیر میتواند مفهوم‌های مختلفی داشته باشد:

این لینک و پیوند‌ها را دنبال مکن
این پیوند را کاربرها نهاده‌اند ربطی به ما ندارد
این پیوند را به پیشنهاد مشتری در سایتم گذارده‌ام
مقصود این پیوند قادر است یک تارنما اسپم باشد
نمیخواهم برگه‌ای که لینک و پیوند دادم ارتقاء جایگاه داشته باشد
خلاصه این که پیوند‌هایی که در بهینه سازی اثر متعددی داشتند شدند فالو و آنهایی که اثر خیلی کمتری داشتند شدند نوفالو. به‌این استدلال می گوییم خیلی نادر زیرا بی‌اثر نیستند. تجربیات آرم داده میباشد این نوع لینک و پیوند‌ها هم تا حدودی سبب ارتقا جایگاه میگردند. حتی در حالتی‌که گوگل به لینک و پیوند اعتبار ندهد فکر کنید لینک و پیوند نوفالو در جایی باشد که یوزرها روزمره روی آن کلیک نمایند و در تارنما غرض مطالب را بخوانند یا این که خرید نمایند. این یعنی ارتقاء ترافیک، ارتقاء فرصت ماندگاری و در سود بهبود بهینه سازی.

مثلا لینک و پیوند‌های وب سایت ویکی‌پدیا از نوع نوفالو میباشند ولی اثر آنان میتواند از یک پیوند فالوی ضعیف هم بیشتر باشد.

برای شعور خوب تفاوت این دو پیوند، توصیه می کنم نوشته‌ی علمی تفاوت لینک و پیوند فالو و نوفالو را در بلاگ نوین بخوانید.
۰ ۰

الگوریتم مرغ مگس خوار چه تغییراتی در الگوریتم گوگل ایجاد کرد؟

به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل یک تغییر و تحول عمده الگوریتم می‌باشد که در سال 2013 معرفی شد. این الگوریتم به خواسته بهبود اقتدار موتور کاوش برای ادراک هدف پشت پرس و جو جستجوی آموزش سئو در مشهد استفاده کننده و ارائه نتایج مرتبط خیس پیاده سازی گردیده است.

این به‌روزرسانی به‌ویژه برای کمپانی‌ها و برندهایی که به باصرفه‌سازی موتور کاوش (seo) برای هدایت ترافیک به اینترنت‌تارنما‌های خویش متکی میباشند، اصلی بود. با مرغ مگس خوار، گوگل به مکان تطبیق عبارات کلیدی، استارت به حق تقدم بندی محتوای با کیفیت کرد که به سوالات یوزرها جواب می دهد و ارزش ارائه می‌دهد.

این بدان معناست که کمپانی‌ها و برندهایی که بر تشکیل داد محتوای آموزنده و دیدنی تمرکز می‌نمایند، احتمالاً در حاصل کاوش مرتبه خیر حصول می‌نمایند و مشتریان بالقوه را جذب می‌نمایند.

آموزش سئو مشهد



در‌صورتی‌که اینک و شکیبایی خواندن نوشته‌علمی را ندارید، میتوانید این کلیپ را تماشا فرمایید. (او پی ان تان پر‌نور باشد)

YouTube video player
عنایت به روزرسانی های الگوریتم گوگل
آپدیت ماندن با تغییرات الگوریتم گوگل برای هر مارک یا این که شرکتی که می‌خواهد حضور آنلاین و چشم شدن خویش را حفظ نماید بسیار اصلی هست.

الگوریتم گوگل دائما در در حال حاضر تغییر و تحول می باشد و اصلی میباشد که با این تغییرات یاروهمدم باشید تا مطمئن گردید که سایت شما برای موتورهای کاوش با صرفه شده است. با آپ تو دیت ماندن از تغییرات الگوریتم گوگل، می‌توانید باور نتایج فرمائید که وب سایت شما در نتیجه ها کاوش جایگاه خیر داراست که میتواند سبب ساز به ارتقا ترافیک و در غایت بیزنس بیشتر گردد.

خلال این، آپ دیت ماندن با تغییرات الگوریتم گوگل می‌تواند به شما یاری دهد تا از جریمه پرهیز کنید و اعتقاد نتیجه ها فرمائید که وب سایت شما با دستور کار های گوگل مطابقت و همخوانی دارااست.

در بروزرسانی های گوگل چه چیزهایی اصلی است؟
واپسین به روز رسانی در دنیای بهینه سازی تغییرات قابل توجهی را ساخت‌و‌ساز نموده است که قادر است بر طریق شیوه استحصال و امور به استراتژی های بازاریابی آنلاین خویش تأثیر بگذارد. یک کدام از شایان توجه ترین تغییرات، تاکید بر مارک یا این که اسم کمپانی می‌باشد.

با آپدیت رسانی، موتورهای کاوش موقتی مداقه بیشتری به آوازه و اعتبار یک مارک یا این که کمپانی می‌دهند، خیر فقط به کلمات کلیدی مصرف شده در محتوای آنها. این بدان معناست که دستیابی و امور بایستی بر روی ساخت و ساز هویت و آوازه مارک توانمند تمرکز نمایند تا بتوانند درجه بندی سئو خویش را بهبود بخشند.

علاوه بر این، به‌روزرسانی تاکید بیشتری بر تجارب استفاده کننده دارااست، به این مضمون‌ که استحصال‌وکارها می بایست اعتقادوباور حاصل نمایند که اینترنت‌وبسایت آنان کاربرپسند است و محتوای ارزشمندی را در مشت یوزرها قرار می دهد.

الگوریتم مرغ مگس خوار و هدف آن چیست؟
الگوریتم مرغ مگس خوار 3
الگوریتم مرغ مگس خوار و هدف آن چیست؟
مرغ مگس خوار یک الگوریتم کاوش است که توسط گوگل برای ارائه نتایج جستجوی دقیقتر و مرتبط خیس به یوزرها پیشرفته می‌باشد. این الگوریتم برای فهم و شعور مقصود پشت پرس و جوی بار جستجوی کاربر و ارائه نتایجی مطابق با آن مقصود پیاده سازی گردیده‌است.

اسم “مرغ مگس خوار” برای علامت دادن سرعت و توجه الگوریتم و همینطور اقتدار آن در “پرواز” فی مابین وسعت وسیعی از اطلاعات برای یافتن مرتبط ترین نتیجه ها انتخاب شد. هدف مرغ مگس خوار بهبود تجارب استفاده کننده با ارائه نتیجه ها جستجوی مفیدتر و فردی سازی شده است. اسم تجاری “گوگل” مترادف و هم معنی با کاوش میباشد و به یک اسم شناخته گردیده تبدیل شد‌ه‌است.

الگوریتم مرغ مگس خوار چه تغییراتی در الگوریتم گوگل ساخت؟
آپ دیت رسانی مرغ مگس خوار گوگل یک تغییر و تحول شایان توجه در الگوریتم موتور کاوش بود و یک سری تغییر و تحول کلیدی را در مقایسه با آپ دیت رسانی های گذشته ساخت. یکی‌از شایان توجه‌ترین تغییرات تمرکز بر جستارهای جستجوی محاوره‌ای بود که به‌این مضمون‌ بود که گوگل میتواند مقصود پشت جستجوی استفاده کننده را عالی درک نماید.

این امر به نتیجه ها جستجوی ظریف‌خیس و مرتبط‌خیس، حتی برای سوال‌های غامض اذن می‌دهد. تغییر‌و تحول مهم دیگر تأکید بر جستجوی معنایی بود، به‌این مضمون‌ که Google می‌توانست ارتباط ها در بین کلمات و کلمه ها را خوب فهم نماید. این امکان نتیجه ها جستجوی ظریف‌خیس و مرتبط‌تری را آماده میکرد، حتی برای جستارهایی که دربرگیرنده عبارات کلیدی مطابقت دقیقی نمی‌شدند.

افزایش جستجوی معنایی و التفات فزاینده کلمات کلیدی زمان بر تأثیر قابل توجهی بر شیوه برندها و شرکتهای به حضور آنلاین خویش داشته میباشد. لغات کلیدی وقت گیر، که نسبت به لغت ها کلیدی وسیع خاص خیس و کمتر رقابتی هستند، به استخراج و امور این قابلیت و امکان را میدهد که مخاطبان خاص خویش را هدف قرار دهند و رتبه بندی موتورهای جستجوی خویش را بهبود بخشند.

از سوی دیگر، جستجوی معنایی، به مکان تطبیق لغت ها کلیدی، بر معنای پشت پرس‌و‌جوهای کاوش تمرکز داراست و یافتن محتوای مرتبط را برای یوزرها شل‌خیس می‌نماید. برندها و کمپانی‌ها با گنجاندن عبارات کلیدی وقت گیر و جستجوی معنایی در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خویش، میتوانند روءیت کرد خویش را بهبود بخشند و سرنخ‌های دارای شرایط بیشتری را جذب نمایند. ماندن استخراج و امور مهم میباشد

ارائه حاصل جستجوی دقیقتر و مرتبط خیس با الگوریتم مرغ مگس خوار
این به‌روزرسانی به‌منظور ارائه نتایج جستجوی ظریف‌خیس و مرتبط‌خیس به یوزرها پیاده سازی شد‌ه‌است و یافت کردن آنچه را که در‌پی آن هستند شل و ول‌خیس می‌نماید. یک کدام از مزایای کلیدی آپدیت مرغ مگس خوار این می‌باشد که نتیجه ها کاوش برای اسم های تجاری یا این که شرکتهای را بهبود بخشیده میباشد.

این به آن معنا میباشد که دستیابی و امور موقتی می‌توانند از نگاه و قرار خریداری کردن عالی در موتورهای کاوش برخوردار شوند که میتواند منجر به ارتقاء ترافیک و فروش خواهد شد. علاوه بر این، به‌روزرسانی مرغ مگس خوار همینطور یافتن داده ها در ارتباط موضوعات بغرنج را برای یوزرها ریلکس‌خیس نموده است، چون فعلا می‌تواند گزینه یک عبارت کاوش را شعور نماید و نتایج جامع‌تری ارائه دهد.

مجموعاًًَ، به‌روزرسانی مرغ مگس خوار هم برای یوزرها و هم برای مشاغل تغییر و تحول دهنده بازی بوده می‌باشد و تجربه جستجوی کارآمدتر و مؤثرتری را برای کلیه آماده می‌نماید.

ادراک هدف مخاطب و الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل
این به‌روزرسانی برای فهم و شعور عالی هدف استفاده کننده و ارائه نتایج جستجوی مرتبط‌خیس پیاده سازی شد‌ه‌است. یکی‌از مزایای کلیدی آپدیت رسانی مرغ مگس خوار این است که دستیابی و امور را وا رفته خیس می نماید تا مارک یا این که اسم کمپانی خویش را به گویش انگلیسی ایجاد کرد نمایند.

این بدان معناست که حصول‌وکارها موقتا می توانند به مکان نگرانی درخصوص مالامال کردن کلمه ها کلیدی یا این که دیگر تاکتیک‌های کهن بهینه سازی، بر ساخت و ساز محتوای با باکیفیت و مربوط به مخاطب هدف خویش تمرکز نمایند. با به‌روزرسانی مرغ مگس‌خوار، حصول‌وکارها موقتی می توانند محتوای محاوره‌ای و طبیعی‌خیس ساخت و ساز نمایند که قادر است به بهبود درجه‌بندی موتورهای کاوش و جذب ترافیک بیشتر به اینترنت‌سایتشان یاری دهد.

به صورت کلی، به‌روزرسانی مرغ مگس خوار برای استخراج‌وکارهایی که در‌پی بهبود دید آنلاین و استخراج به مخاطبان بزرگ‌تری می‌باشند، بازی را تغییر تحول داده میباشد.
 
۰ ۰

قدیم‌ها جستجو در گوگل به چه شکلی بود؟


در مقالۀ امروزمان می‌خواهیم مقداری در حین مسافرت کنیم. البته نحوه هجران نمی‌رویم، در‌این سفر به همین 10-12 سال پیش محرمانه می‌زنیم و می بینیم که از آن فرصت تا کنون کاوش با گوگل مبتلا چه تحول‌هایی شد‌ه‌است. بعد با یکی‌از الگوریتم‌های گوگل به اسم مرغ مگس خوار دیدار میکنیم و حسابی با وی آشنا می‌شویم. به‌دنبال جناب مرغ مگس‌خوار همسفر ما گردیده و کلام‌هایی از علاقه‌اش به رفتار یوزرها می‌گوید، نکاتی درباره ی سئو را گوشزد می‌نماید و آیندۀ جستجوها را به ما آرم می دهد. در صورتی آموزش سئو مشهد اهل سفرهای شگفت‌انگیز میباشید و می خواهید داده ها موثر و به‌دردبخوری گیرتان بیاید، کمربندهای ایمنی را سفت ببندید و با ما همپا گردید.

قدیم‌ها کاوش در گوگل به چه شکلی بود؟


فکرمی کنم دست کم یک توشه در معاش‌تان برای شما هم این پیش آمده باشد که عبارتی را در گوگل کاوش کردید و پس از مشاهدۀ شیت حاصل با صورت‌ای پوکر شکل (Poker face) آن را بسته‌اید.

آموزش سئو در مشهد



برای مثالً در گوگل کاوش می‌کردیم یادگرفتن شنا و می‌رسیدیم به صفحه های اسپمی که در ستون اولیه نتیجه ها گوگل جا خوش کرده بودند. به عبارتی صفحاتی که هیچ محتوای به درد بخوری نداشتند و کافی بود دستمان به جایی بخورد تا هزار تا پنجرۀ تبلیغاتی کینه دوزی‌انگیز گشوده خواهد شد. یادتان آمد؟ درحال حاضر شاید بپرسید چه اتفاقی افتاده بود که گوگل این صفحه های را در نتایج نخستین خویش اکران می بخشید؟ آیتم از این قرار بود که‌این وب سایت‌ها با ساختن لینک و پیوند‌های اسپم و ریختن لغات کلیدی به طور فله‌ای در سایتشان، گوگل را فریب می‌دادند و به منزلت‌های بالا نفوذ می‌کردند.

ولی... گوگل هم بیکار ننشست. گوگل با ارائه آپ تو دیت‌ها و الگوریتم‌های جدیدش این تارنما‌ها را جریمه و به گذر زمان زمان از صحنۀ وب محو کرد. پاندای گوگل اولی الگوریتمی بود که به تفحص محتوای صفحه های پرداخت و چگونگی آن‌ها‌را سنجید. همین الان هم در حالتی که سایتی از مطالب کپی استعمال نماید خیلی زود آیتم خشم پاندا قرار می‌گیرد و جریمه می‌گردد. بعداز پاندا، الگوریتم دیگری به اسم پنگوئن به دنیا آمد و وظیفۀ آن نبرد با تارنما‌هایی هست که از بک‌ لینک و پیوند‌ سازی اسپم استفاده می‌نمایند.



خب، عمل ما امروز با الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل می باشد، البته در شرایطی‌که دوست دارید با دوستان دیگر، یعنی پاندا و پنگوئن هم آشنا گردید، نوشته‌ی علمی‌های دیگر مارا در بلاگ بخوانید:

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست و چه‌طور به سقوط سکو گوگل باعث می گردد؟
هرآنچه که باید در ارتباط الگوریتم گوگل پاندا بدانیم
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟


به تدریج گوگل به این فایده رسید که خوب میباشد به معنای عبارات و رابطه آنان با هم دقت عمیق‌تری نشان بدهد. چرا؟ زیرا گاهی تولیدکنندگان محتوا برای قرار خریدن در حاصل نخستین گوگل بدون چاره بودند به صورت مکرر از کلمات کلیدی خاصی به کارگیری نمایند. با این فعالیت چگونگی مطالب ذیل می‌آمد و وبسایت‌هایی که محتوای عالی ساخت می‌کردند، نمی‌توانستند عالی چشم شوند. سرانجام...

در 20 آگوست سال 2013 گوگل الگوریتم دیگری را برای بهبود موتور جستجوی خویش و کامل شدن دو الگوریتم قبلی (پاندا و پنگوئن) معرفی کرد که مرغ مگس خوار یا این که Hummingbird اسم گرفت.

برهان اینکه اسم مرغ مگس خوار برای این الگوریتم رقم خورده، \"سرعت و اعتنا\" آن میباشد. الگوریتم مرغ مگس خوار با تمرکز و سرعت بالایی عبارات را نظارت می‌نماید و هم معنی آنان را تا حد متعددی می‌شناسید. مگس خوار در حالی که مجاورت‌ترین حاصل را به شما علامت میدهد، صفحاتی را هم که بیش از حد از عبارات کلیدی استعمال کرده‌اند و محتوای صحیح و حسابی ندارند جریمه می‌نماید.

در واقع، غرض گوگل از ارائۀ الگوریتم مرغ مگس خوار این بود که هم حاصل حقیقی‌خیس و ظریف‌تری را به یوزرها اکران دهد و هم کاری نماید که وبمسترها به تشکیل داد محتوای کیفیت بالا و ارزشمند دقت ویژه‌ای نمایند.



بی زحمت یک کاری فرمائید. همین الان یک تب تازه در مرورگرتان گشوده کنید و عبارت \"یادگرفتن شنا\" را کاوش نمایید. چه سود‌ای می گیرید؟

اتفاقی که افتاده این میباشد که الان دیگر با جستجوی یادگرفتن شنا در گوگل، به صفحه ها زشتِ اسپم نمی‌رسید، بلکه در به عبارتی نتایج اول لیستی از ویدئوها، تصاویر آموزشی و نشانی جای ‌های گوناگون برای یادگرفتن شنا را ملاحظه کنید؛ و این یعنی چه؟ یعنی گوگل حرف شما را عمیق‌خیس از گذشته می‌فهمد، میداند که به دنبال چه میباشید و صفحاتی را آرم می‌دهد که نیازتان را برطرف نماید.

البته صرفا همین وجود ندارد، به لطف مرغ مگس خوار شما خیلی سریع‌خیس از پیشین به نتیجۀ دلخواهتان میرسید و پیشنهادات دیگری هم اخذ می کنید که به احتمال زیاد ذهن کنجکاوتان از دیدن آنها خوشحال شود. برای مثال تصویر ذیل را ببینید.
۰ ۰

تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده (PULL)


میدانم در سرتان چه می‌گذرد. احتمالاً بقیه فصل‌های این شرکت مقاله ها را نادیده گرفته‌اید و یک راست به سراغ این فصل آمده‌اید. احتمالاً می‌پندارید هک رویش صرفاً به معنای جذب بازدیدکننده‌ جدید به وبسایت‌تان می باشد. واقعیت این است که بعضا از شما خوا‌نندگانِ این نوشته‌ی‌علمی، به شغل های محور‌ای معرفی گردیده در فصل‌های آموزش سئو مشهد ۱ تا ۴ راهنمای بی نقص هک رشد ابداً اهمیتی نمی‌دهید. شما فقط ترافیک می خواهید و بس، مگر خیر؟

اینجانب این غرض و گرفتاری را متوجه میشوم. جذب بازدیدکننده‌های جدید بسیار حیاتی و اصلی میباشد و نمی‌خواهم مداقه آن را انکار کنم، اما یک لطفی به خودتان بکنید و تمرکز خویش را صرفاً بر این جنبه از هک رویش قرار ندهید. در‌حالتی که همگی‌ی آنچه می خواهید، جذب بازدیدکننده است اینجانب آن را ضمانت میکنم، البته سوای یک نگاه جامع به پرورش نمی‌توانید این بازدیدکننده‌ها را فعال فرمایید یا این که آنان‌را نگه دارید. 

آموزش سئو در مشهد


 
با نگاهی جزئی‌گرایانه ناچار خواهید شد تاوان سنگینی بدهید تا خاطر بگیرید که ترافیک وبسایت، بخشی از یک معادله‌ی بزرگتر هست. براین اساس، یک توشه دیگر پیشنهاد میکنم که مجموع فصل‌های این سری مقاله ها را بخوانید.

۳ تاکتیک جذب بازدیدکننده در هک پرورش
خب، شما قصد دارید برای اینترنت‌تارنما خویش بازدیدکننده جذب نمائید، صحت دارد؟ بایستی سرویس شما پهنا کنم که در مطالعه نهایی، 3 طرز برای جذب بازدیدکننده وجود داراست. خیر بیشتر و خیر کم‌خیس! شما می توانید بازدیدکنندگان را به سمت خویش بکشید (Pull)، آنان را به سمت خویش هل دهید (Push) یا این که از محصول ها خویش برای جذبشان استعمال فرمایید (Product). این طرق جذب ترافیک، به تاکتیک‌های 3P آوازه دارا هستند.

شاید برایتان پرسش شد‌ه‌است که‌این روش‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارا‌هستند؟ خب، بسیار خوشحالم که‌این پرسش را پرسیدید.

تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده (PULL)
اولیه طریق برای جذب بازدیدکنندگان، این می باشد که آنان‌را به سمت اینترنت‌سایت خویش بکشید. درین روش به آنان دلیلی می‌دهید که به نزد شما و فرآورده‌تان بیایند. در واقع آنها را تحریک می‌کنید، تشویق میکنید و به سمت خودتان می‌کشانید. خویش این شرکت مقالات هک رشد نیز یکی اشکال تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده میباشد. شما به خاطر این مقاله‌ها به سمت ما کشیده گردیده‌اید. ما بدون چاره نبودیم در فضای آنلاین پیرو شما بگردیم، بلکه شما ما‌را پیدا کرده‌اید.

تاکتیک های فشاری جذب بازدیدکننده (PUSH)
همانگونه که از نام این نحوه معین می‌باشد، از طریق کشیدن تهاجمی‌خیس و فعالانه‌خیس میباشد. درین نحوه، به مکان ترغیب اشخاص، به سراغشان می روید و آن‌ها را به سمت اینترنت‌وب سایت و متاع خویش هُل می‌دهید. از جملهً شاید یک نفر بخواهد یک ویدئو از تارنما آپارات تماشا نماید، اما با دیدن تبلیغ شما در آپارات به کلی تصمیمش عوض میگردد و به اینترنت‌وبسایت شما می آید؛ یا این که در مثالی دیگر، فردی می خواهد در گوگل کاوش نماید، ولی هنگامی اطلاع رسانی شمارا در حاصل گوگل می‌بیند، روی آن کلیک می‌نماید و بقیه حاصل کاوش را نادیده می گیرد.

در واقعیت با این‌راه شما به آنجایی می روید که یوزرها حضور دارند و آنان را به سمت کالا خویش هُل می‌دهید.

تاکتیک های بر پایه ی محصول (PRODUCT)
روش سومی که قادر است به اینترنت‌وب سایت شما ترافیک بیاورد، خویش کالا‌تان میباشد. در‌صورتی‌که تا به حالا دوستان خویش را به یک کانال اجتماعی دعوت کرده‌اید، پس می دانید که چطور می‌توان از خویش فرآورده برای جذب ترافیک استفاده نمود. هر هر کس از مال شما استفاده می‌نماید، می‌تواند اشخاص بیشتری را به به کارگیری از آن دعوت نماید.

تاکتیک های کششی (Pull) و فشاری (Push) مثال‌هایی از اجرای هک رشد میباشند که متکی به بازتعریف معنی توزیع می‌باشند. در صورتی‌که یادتان باشد در اولی فصل این راهنما، یعنی هک پرورش چیست؟، گفتیم که وب موجب بازتعریف مفاهیم «جنس» و «توزیع» گردیده‌است.

در صورتی‌که بدانید که عموم چه طور در فضای وب حضور می‌یابند و به کجاها رمز می‌زنند، بعد از آن می توانید با تمرکز بالایی آنان‌را ترغیب کنید به تارنما شما رمز بزنند. ولی در شرایطی که ندانید که عموم در فضای اینترنت کجا گردآوری می شوند و چه چیزی سبب ساز میگردد از آنجا به جایی دیگر کوچ نمایند، نخواهید توانست به نحو موثری آن‌ها‌را به سمت اینترنت‌سایت خویش بکشید یا این که هُل بدهید.

سومی روش (یعنی جنس) بر خلاف تاکتیک های کششی و فشاری، به بازتعریف مضمون‌ِ توزیع ارتباطی ندارد، بلکه ناشی از بازتعریف معنی جنس میباشد. همان گونه که در فصل اول گفتیم، امروزه دیگر خویش تولیدها میتوانند در جذب مشتری نقش انجام نمایند و این یک رخداد تاریخی در دنیای کسب‌و‌فعالیت می‌باشد.

نکته‌ی ضروری که می بایست بدانید این است که هرکدام از این سه روش درباره ی مطلوب و زمانی که بوسیله فردی کاربلد انجام گردیده باشند، پاسخ می‌دهند. احتمالاً همانگونه که در هم اکنون رسیدگی این سه شیوه و تحقیق تفاوت‌هایشان بودید، بدین فایده رسیدید که یکی آن ها نسبت به دو شیوه دیگر برتری دارد. البته باید بدانید هر سه‌ی آن‌ها رده ویژه و ارزشمندی در زرادخانه‌ی یک هکر رویش دارا هستند.

بخش اعظمی از تولید ها در کار، ترکیبی از تاکتیک های کششی، فشاری و کالا را به سرویس می گیرند. پس الان وقت آن وجود ندارد که با یک‌دندگی بخواهید صرفا یکی‌از این سه طریق را که به هر دلیلی در ذهنیت شما بلندتر به حساب می‌آید، به سرویس بگیرید. فراموش نکنید که هکر پرورش صرفا رویش میخواهد و برای این کار از هر ابزاری که در اختیار داراست به کارگیری می‌نماید. پس، تمرکز، نیرو و انرژی خویش را صرفاً به یک نحوه محصور نکنید.
۰ ۰

با ویژگی های یک تجربه کاربی ایده آل آشنا شوید


پاسخ به‌این سوال شاید در صدر شل نباشد. چون طراحی تجربه کاربری برای هر کالا یا حصول‌و‌عمل بایستی منحصر و با پیش بینی جزئیات مربوط به آن باشد.

اما در جستجوهایی که برای این نوشته‌علمی داشتم به مدل جالبی از پیتر مارویل برخوردم که پیش بینی می‎زنم در نظر گرفتن عناصرشش گانه‎ی آن میتواند برای رسیدن به یک تجربیات کاربری ایده آل کمک کند.

آموزش سئو مشهد



تنها بدین نکته دقت نمائید که در نگاه اول ممکن هست این ویژگی‌ها برای UX نباشد. البته عمیق‌تر که بنگریم، می‌فهمیم که وجود یا عدم وجود هر مورد از این موردها، UX و تجربه کاربری را می‌سازد.


ویژگی اول؛ سودمند باشد
محصولی که در قالب تجربه کاربری ارائه می‎دهید می بایست دقیقاً نیاز مخاطب را رفع کند. بایستی بدانید در شرایطی‌که خلاء مورد نظر مخاطب لبریز نشود، در منفعت انگیزه‌ای برای به کار گیری از کالا یا خدمات شما نخواهد داشت.

ویژگی دوم؛ قابل به کارگیری باشد
سیستمی که محصول یا خدمت در آن ارائه می‎خواهد آموزش سئو در مشهد شد باید تا حد قابلیت و امکان برای استعمال ساده و آسان باشد. سادگی و فهم و شعور راحت کاربر از متاع را باید الگو فعالیت خود قرار دهید.

ویژگی سوم؛ برای استفاده کننده مطلوب باشد
محصول یا خدمت شما باید از لحاظ زیبایی‌شناختی جذاب باشد و در عین حال به آسانی قابل تعبیروتفسیر باشد. طراحی را تا حد قابلیت مینیمال و هدفمند انجام دهید.

قطعا بخوانید: رپورتاژ خود را کجا منتشر کنیم؟ (راهنمای گزینش بهترین وب سایت رپورتاژ آگهی)
ویژگی چهارم؛ قابل جستجو باشد
در این نصیب کاربر بایستی بتواند مال یا خدمات شما شل و ول پیدا کند. این یکی‌از خیلی واضح می باشد؛ چنانچه شما دنبال چیزی بگیردید اما پیدا نکنید، از آن صرف لحاظ می کنید و میروید سراغ مورد‌های آینده! بنابراین اطلاعاتی که در معرض مشاهده کرد کاربر قرار می‌دهید می بایست به چشم بیاید و در عین اکنون مرور آنان سهل باشد. در شرایطی که استفاده کننده مشکلی داشته باشد، باید بتواند خیلی سریع راهکار آن را در کاغذ شما پیدا کند.

ویژگی پنجم؛ دسترسی پذیر باشد
دسترسی‌پذیری در تجارب کاربری فرآورده یا خدمت یعنی طراحی طوری باشد که برای همگی افراد با هر توان قابل به کارگیری باشد. حتی افراد توانیاب که اختلال شنوایی، بینایی، حرکتی یا نقص‌ در یادگیری دارند. به شخصه اعتنا به‌این آیتم را کمتر دیده‌ام، شاید به‌این ادله هست که شرکت‌ها فکر میکنند که با این عمل منابع مالی خود را هدر میدهند چون افراد ناتوان بخش کوچکی از جامعه میباشند. اما به هر درحال حاضر آن‌ها هم بخشی از مخاطبان شما هستند و با در نظر گرفتن این آیتم هم به نوعی مسئولیت اجتماعی خود را ادا کرده‌اید. و مهم‌تر از همه اینکه وقتی در طراحی خود، افراد با قدرت کمتر را هم در حیث می گیرید، برای افراد دیگر هم استفاده‌اش آسانتر می‌شود.

ویژگی ششم؛ قابل اعتماد باشد
رندال تری می‌گوید: «در صورتیکه یکبار من‌را گول بزنی، خجالت بر تو. در شرایطی‌که برای بار دوم من را گول بزنی، شرم بر من».

این جمله دقیقاً مضمون‌ قابل اعتماد بودن را برایتان روشن می‌کند. چنانچه مخاطب بار اولی که از محصول یا خدمات شما به کار گرفت، به شما بی اتکا شد، شانس دوباره به شما نمی‎دهد که باز تجربیات بدی که داشته تکرار شود. چون برای مشتری مورد‌هایی زیادی وجود دارااست که جایگزین شما کند.

پس توجه به این مورد هم تا حد زیادی مهم است. هر مخاطبی انتظار دارد در مواجهه با فرآورده یا خدمات شما تجارب‎ای قابل یقین و سرشار از اعتماد را ادراک کند و خلاصه اینکه در طراحی تجربیات کاربری بایستی بتوانیم پشت گرمی کاربر را برای به کارگیری‎های آینده از محصولمان جلب کنیم.
۰ ۰

تحلیل سوات: یک استراتژی


رسیدگی سوات (SWOT Analysis) چیست؟
خب حال که با واژه و کلمه انگلیسی سوات آشنا شدید و فهمیدید که اصلا از کجا آمده، بیایید ببینیم تحقیق SWOT چیست.
نظارت SWOT یکی از تکنیک‌های موثری می‌باشد که امداد می‌کند عوامل درونی و عوامل بیرونی دخیل در یک گزینه را کنار هم بسنجیم و از ارتباط بین آن‌ها به نفع خودمان استفاده کنیم.
در دنیای امروزی،در حالتی‌که دیجیتال مارکتینگ آموزش سئو مشهد بلد نباشید، دوام نمی‌آورید. الان وقت آن می باشد که عمل با ابزارهای بازاریابی دیجیتال را خیال بگیرید تا بتوانید کاربر را از نقطه شروع تا خرید کالا، ملازمت فرمایید. در دورۀ فروش اینترنتی: از میلیون تا میلیارد به صورت کامل و جامع به شما خیال میدهیم که چطور دستیابی وکار خود را در دنیای اینترنت به درآمدزایی برسانید. می‌پرسید چطور؟ مدرس این فرصت در ویدیو تحت بدون نقص براتون همه چیز را توضیح داده:


چک سوات: یک استراتژی
همه ما می­دانیم که برای ایفا هر کاری، نیاز به آموزش سئو در مشهد یک استراتژی داریم. چه در مورد مسائل شخصی و چه در حوزه بیزنس. البته چیزی که اکثری از مردم نمی­دانند این می باشد که به هیچ وجه استراتژی خودش چه بخش‌هایی دارد و به هیچ عنوان چه طور می توانیم از بررسی سوات به عنوان یک استراتژی به کارگیری کنیم.

خیلی ساده بخواهم برای‌تان بیان‌کنم، هر استراتژی دو تیم بزرگی از عوامل را مشتمل بر می­خواهد شد: عامل ها درونی و عامل ها بیرونی. حالا در صورتیکه مقداری دقت کرده باشید، متوجه می­شوید که نقاط قوت و نقاط ضعفی که رسیدگی SWOT به شما نشانه می‌دهد، معمولا عامل ها درونی می باشند درحالی که اوقات و تهدیدها عموما به عنوان کارداران خارجی شناخته می­شوند.

همانطور که پیش از این عرض کردم، یکی بزرگ‌ترین مزایای پژوهش SWOT این است که نه تنها در حوزه کسب و کار، بلکه در زمینه تصمیم‌گیری‌های شخصی نیز می­تواند کمکی بزرگی به شما بکند. دیگر وقت آن است که مقداری درباره ی هر کدام از این مفاد صحبتی بکنیم تا حق نوشته ی علمی بدون نقص ادا شود.

حتما بخوانید: مشتری هدف من که می باشد؟ بازار مقصود دقیقاً کجاست؟
S: نقاط قوت شما چیست؟
برای پیدا کردن جواب این سوال، یکسری سوال کلیدی از خودتان بپرسید. کسب‌ و کار ما چه مزیت‌هایی برای مشتریان دارد؟ ما چه کاری را عالی از دیگر انجام می‌دهیم؟ نظر مردم در باب ویژگی‌های مثبت ما چیست؟ چه فاکتورهایی منجر ارتقاء فروش ما شده؟ امتیاز ما نسبت به سایر رقبا چیست؟ با خودمان یکسری چندیم؟

توجه داشته باشید که وقتی دارید نقاط قوت خودتان را نظارت می‌کنید، بایستی آنها را در مقایسه با رقبای خود در لحاظ بگیرید. مثلا، در‌صورتی‌که کلیه رقبای شما محصولاتی با با کیفیت ارائه می‌دهند، دیگر ایجاد تولیدات با باکیفیت نقطه قوت شما نیست، بلکه یک ضروریت می باشد. بهتر هست برای کشف کردن نقاط قوت خودتان، ببینید که چه عامل یا عواملی شما‌را از دیگر جدا می‌کند و برگ موفق شما در عرصه رقابت می‌باشد.





W: نقاط ضعف شما چیست؟
پس از شناسایی نقاط قوت، نوبت به نقاط ضعف‌تان می رسد. از خودتان بپرسید: ما یحتاج می‌باشد کدام بخش کارمان را عالی کنیم؟ کدام شغل باعث کاهش فروش‌مان شده؟ بهتر است بی‌خیال کدام شغل بشویم؟ مشتریان نقاط ضعف ما‌را در چه چیزی می بینند؟ و یا استحصال‌وکار ما از بیرون چه‌شکلی می باشد؟


دنبال یه کار پر درآمد از اینترنتی؟
تو بعدازظهر زمان‌های اینترنتی بهترین طرز رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت کردن بدون پول، همین الان با ما تماس بگیرید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
O: مجال‌های پیش رو را محاسبه نمایید.
به لحاظ من مفیدترین و لذت­بخش ترین بخش پژوهش SWOT همین کشف کردن فرصت‌ها و استعمال از آن‌هاست. شاید بپرسید برای کشف زمان‌ها به چه چیزی نیاز دارید؟ برای جستن مجال‌ها به دو مرحله‌ی قبلی نیاز دارید و علاوه بر آن، می بایست چشم‌ و گوشتان را نسبت به وقایع اطرافتان باز فرمائید و مطلع باشید. فرصت‌هایی که ممکن هست برای شما صورت دهند و استفاده از آنها شما را چند قدم رو به جلو هدایت کنند. چنین فرصت هایی حتی می‌توانند از مال یک اتفاق افتاد ساده باشند.

فرض نمایید شما یک کتاب‌فروشی آنلاین دارید و روز 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی هست. شما برای این روز نرم افزار‌ی خاصی در حیث می‌گیرید یا به‌سادگی از خیرش می‌گذرید؟! شما می‌توانید با استعمال از این رخداد ساده، هم فروش خود را ارتقاء دهید و هم برای برندسازی عملکرد نمایید. می پرسید چطور؟ به سادگی! ارسال مجانی کتاب، برگزاری جشن و پایکوبی امضا، تخفیف‌های مناسب(نه بیش از حد!)، برگزاری مسابقه کتابخوانی، خبر چاپ یک کتاب تازه و خیلی کارهای دیگر یعنی استفاده از مجال!

زمان به ندرت در خانه‌تان را دو بار می‌زند! حتی در دنیای کسب‌و‌فعالیت!
اما موضوعی که بیان کردم فقط یک مثال ساده برای روشن سازی نوشته ی علمی بود، وگرنه فرصت های بسیار زیادی وجود دارا هستند که منتظرند شما شناسایی­شان کرده و از آنان به کار گیری فرمایید. از جمله، تغییرات جدید در سبک زندگی مردم (اینکه مردم بیشتراز پیش به دنیای مجازی روی آورده اند)، یا تغییر و تحول هنجارها و الگوهای اجتماعی (مثل ساخت‌و‌ساز صفحات اینترنتی برای تبریک مناسبت ها یا استعمال از نرم‌افزار ها برای دادوستد ارز گرفته تا پیشنهاد غذا) همگی مصداق هایی از فرصت هایی هستند که می­توانید به بهترین شکل از آنان منفعت منده شوید.

T: تهدید ها را به زمان تبدیل می‌کنیم!
می‌خواهید بدانید تهدیدهای راز نحوه شما چیست؟ این سوال ها را از خودتان بپرسید:

چه موانعی ممکن هست حایلّ منش ما شوند؟ رقبای ما چه‌شغل می‌کنند؟ آیا بدهی پرداخت نشده داریم؟ تغییرات دنیای تکنولوژی، تغییرات سبک زندگی یا حتی تغییر و تحول دولت، بازار ما را انذار می‌کند؟ آیا استانداردها در اکنون تغییر تحول می‌باشند؟ آیا نقطه‌ضعفی داریم که به ما ضربه بزند؟
۰ ۰

یک وبلاگ بسازید


با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور، دعوا مشاغل اینترنتی و کسب درآمد از وبلاگ و وب‌وب سایت قوت بیشتری به خود گرفته می‌باشد. از رونق افتادن بازار فیزیکی و نیاز به سرمایه‌گذاری بالا برای ایجاد کرد تجارت در آن از یک سو، و استقبال مردم از تولید ها و سرویس‌های اینترنتی از سوی دیگر، موجب شده تا برخی به سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز بیزنس در چنین فضایی ابراز گرایش کنند.

با این وجود طی سال‌های اخیر با ارتقا رقابت میان تارنما‌های آموزش سئو مشهد تجاری هزینه‌های فعال سازی و محافظت وب‌وب سایت نیز ارتقاء یافته می‌باشد. با این وجود همگی‌چیز فقط به پول پایان نمی گیرد. بخشی از این درآمدزایی به ابتکار و مهارت شما نیز بازمی‌خواهد شد، به‌طوری که امروزه عدۀ اکثری در درون و خارج از کشور با به کار گیری از وب لاگ‌های خود و با هزینه‌ای بسیار معدود به کسب درآمد درگیر‌اند.

در کشورهای پیشرفته، وبلاگ نویسی به عنوان یک فعالیت کاملاً جا افتاده میباشد و عدۀ زیادی از این طرز سرگرم کسب درآمد می باشند. در کشور ایران نیز، با اینکه ماهیت وب لاگ و وبلاگنویسی هیچ وقت به جایگاهی که بایستی نرسید، ولی توده‌ای توانستند از طریق وب لاگ نویسی کسب درآمد کنند. وب لاگ یک پزشک معالج نمونه بسیار نه برای این گزینه است.

در صورتیکه کسب درآمد از بلاگ نویسی دغدغه مهم آموزش سئو در مشهد این روزهایتان میباشد، به طبعً این نوشته‌ی علمی را تا نقطه پایان استیناف فرمائید. در‌این مقاله قصد داریم به شما بگوییم به چه شکل میتوانید از بلاگ نویسی کسب درآمد نمائید. ولی پیش از هر چیزی به باد داشته باشید که:

شما صرفا یک وب لاگ نویس نیستید!
لحظه‌ای که تصمیم می گیرید از بلاگ خود کسب درآمد کنید، دیگر صرفا یک بلاگ نویس نیستید. در آن لحظه شما نیز به یک کارآفرین نوباوه تبدیل شده‌اید و وبلاگ شما به یک کسب و کار کوچک بدل میگردد. شما احتمالاً نرم‌افزار ریزان مالی، کارآفرینان و فعالان حوزه بیزنس که سمینارهای رایگان برای جذب مشتریان برگزار می‌کنند را دیده‌اید، درست است؟

خب، وبلاگ نویسی هم تشابه اکثری بدین سمینارهای آزاد داراست. شما تخصص، دانش، اطلاعات و حتی علایق خود را به امید جذب خواننده و جلب متکی بودن آنان به بدون‌پول در چنگ عموم مردم قرار می‌دهید.

حتما بخوانید: مشترکین روزنامه وبلاگ خود را افزایش دهید

کسب درآمد از وب لاگ نویسی ، ولی چه‌طور؟
مطمئناً قرار نیست یک روزه و با یک نوشته‌علمی معجزه کنیم و شمارا به درآمدزایی برسانیم. ترجیح می‌دهیم معقولانه نحوه رسیدن به کسب درآمد از وبلاگ را به فرآیند مختلف تقسیم کنیم تا به خیر و خوبی نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. درصورتی که بخواهیم 0 تا 100 کسب درآمد از بلاگ نویسی را تنها نام ببربم، باید بگوییم:

در اولین قدم، یک بلاگ بسازید.
محتوای موثر و مناسب ایجاد فرمائید.
محتوای خود را با صرفه‌سازی نمائید.
در‌پی مخاطبان بیشتر بگردید.
پشت گرمی و وفاداری مخاطبان خود را جلب کنید.
و در نهایت، از ارتباط خوب خود با بازدیدکنندگان برای کسب درآمد استعمال کنید.
هرچند موارد بالا در ظاهر اندکی کلی و غیر قابل فهم به نظر می‌رسند، ولی برخی از آن‌ها نیازمند دقت، تجارب و مجال زیادی برای اشراف کافی میباشند. با این وصف به شکلی مبسوط، هرکدام از پروسه ذکرشده را شرح خوا هیم اعطا کرد.

یک وبلاگ بسازید
کسب درآمد از بلاگ قصۀ مرغ و تخم مرغ نیست زیرا تا زمانی که یک وبلاگ نداشته باشید خبری از درآمد نخواهد بود. در واقع، ساختن یک بلاگ مانند خلق و خوی یک تخم مرغ میباشد و به تنهایی شمارا به درآمدزایی نمی‌رساند. بسیاری از اشخاصی که ایده تشکیل داد یک وبلاگ به ذهنشان میرسد، پیش‌مورد چندانی از مسائل تکنولوژیک مربوط به ساخت و اداره بلاگ ندارند و صرفا در مورد ساخت‌و‌ساز محتوا خبره میباشند. با این اینک، چنانچه شما هم نمی‌دانید چه‌گونه باید یک بلاگ بسازید به هیچ وجهً نگران نباشید زیرا عمده وبلاگ‌نویس‌های عالم با این نقص‌ روبرو هستند.

تشکیل داد وبلاگ پروسه آنچنان تخصصی نیست و تنها کافی می‌باشد با عضویت در یک کدام از سرویس‌دهنده‌های بلاگ ایرانی مانند بلاگفا یا مرز و بوم وب لاگ برای خود یک وبلاگ ایجاد کرد فرمائید. افزون بر این، سرویس‌دهنده‌های خارجی نیز وجود دارا‌هستند که امکانات مناسبی در مشت کاربران قرار می دهند اما معمولاً در میان ایرانیان کمتر شناخته‌شده هستند که از فی مابین آنها می‌توان به ClearBlogs و Blogger اشاره کرد.

با این موقتا، در‌صورتی‌که میخواهید کمی حرفه ای‌تر با این مورد عکس العمل کنید بهتر میباشد از سیستم‌های مدیریت محتوایی مانند وردپرس استفاده فرمائید. زمانی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنید، در حقیقت وبلاگ شما به طور یک وب سایت رسمی با دامنه منحصر به فرد به کاربر معرفی میشود. همچنین، در وردپرس این امکان را دارید که قالبی را که مطابق ذوق و سلیقه‌تان را بر روی بلاگ خود قرار دهید. با این موقتی باید ذکر کرد که در شرایطی که دانش و تخصصی در ساخت و مدیر بلاگ و وب‌تارنما ندارید، استعمال از سیستم وردپرس، در مقایسه با سرویس‌های وبلاگ نویسی، برایتان هزینه خواهد داشت. در حالتی‌که می‌توانید مقداری پول در نخستینِ کار خرج نمایید، پیشنهاد ما سیستم وردپرس میباشد. در بعد از ظهر آموزشی «راه اندازی وبسایت» هرآنچه نیاز هست بدانید را به شما یادگرفتن میدهیم. مسلماً سرفصل‌های این بعدازظهر را استیناف فرمایید.
۰ ۰

صفحاتی که نمی خواهید ایندکس شوند را مشخص کنید


صفحاتی که نمیخواهید ایندکس شوند را مشخص و معلوم فرمایید
در هر وبساتی صفحاتی و جود دارااست که استفاده کننده ابدا آنان را کاوش نخواهد کرد. از جمله می شود به برگه سبد خرید اشاره نمود. فرض نمایید دیجی جنس سرچ می کردید و پیوند دوم شیت نتیجه ها ، سبد خرید دیجی فرآورده بود. حتما شما تحت عنوان یک استفاده کننده جدید وارد نیازی ندارید وارد این ورقه گردید ، ولی از طرفی وجود این کاغذ الزامی میباشد.

آموزش سئو در مشهد



از Robot.txt برای دوری از کرال استعمال نمائید
برای اینکه این صفحه ها در حاصل کاوش ظواهر نشوند باید از فایلی به اسم robot.txt به کار گیری نمایید. این فولدر درواقع دربردارنده قطعه کد هایی میباشد که گوگل را متوجه می نماید کدام صفحه های نباید به وسیله گوگل کرال شوند.

پوشه Robot.txt را درون دایرکتوری اساسی وب سایت قرار دهید. با این وجود می‌توانید ادرس آموزش سئو مشهد این پوشه را خودتان در نظر گرفتن بزنید. (yordomain/robot.txt)

به تصویر پایین نگاه نمایید. درین تصویر پوشه robot.txt وبسایت دیجی محصول را مشاهده میکنید.



طریق اخلاق کرالر های گوگل در عکس العمل با فولدر robot.txt
در موقعیت کلی ربات های گوگل در بخورد با این فولدر به 3 صورت شغل می نمایند :

وضعیت اولیه : در حالتی‌که این پوشه برای وبسایت وجود نداشته باشد ، گوگل به خزش مجموعاَ وب سایت میپردازد.

وضعیت دوم : در حالتی که ربات گوگل robot.txt را در وب سایت مشاهده نماید ، بر اساس با آن فعالیت خواهد کرد.

موقعیت سوم : چنانچه در هنگام پردازش فولدر robot.txt مشکلی یا این که خطایی صورت دهد ، ربات ها گوگل وبسایت ها خزش نمیکنند.
۰ ۰

از کلمات کلیدی نامرتبط استفاده می‌کنید


در مقاله ها قبلی هم اشاره کرده ایم که استیناف و رسیدگی کلمات کلیدی می بایست اولی مرحله از استراتژی سئو باشد. انتخاب کلمه ها کلیدی که می‌خواهید برایشان مرتبه ای در موتورهای جستجو به دست آورید، اولی و مهم‌ترین مرحله‌ای است که بایستی در حیث داشته باشید.

آموزش سئو مشهد



با اینحال، استیناف درباره لغات کلیدی میتواند فعالیت بسیار خسته کننده‌ای باشد در حالتی که ندانید چه کاری صراحت دارد و چه کاری خطا. در حالتی‌که مسیر اشتباهی بروید، دوباره‌کاری‌ها و منفعت نگرفتن‌ها شمارا خسته می‌کند.

درحال حاضر سوال این میباشد: برای اینکه این حادثه نیفتد، در هنگام تحقیق و تحقیق کلمات کلیدی می بایست از چه اشتباهاتی پرهیز کنید؟ در‌این نوشته‌علمی قصد داریم اشتباهات رایجی که افراد در هنگام مطالعه و گزینش لغات کلیدی جاری ساختن می دهند را برایتان توضیح دهیم. با اجتناب از این ایرادات می توانید استراتژی دقیقی برای استیناف کلیدواژه‌های خود اتخاذ نمائید.

آموزش سئو در مشهد



1. استیناف عبارات کلیدی را به صحت اعمال نمی‌دهید
احتمالاً تصور می کنید برای یافت کردن کلمه ها کلیدی، نیازی به تحقیق کبیر و عمیق در این زمینه ندارید و تنها مایحتاج می باشد بدانید که مخاطبان شما چه چیزی را جستجو می‌کنند، اینطور نیست؟ ولی غلط نکنید. بهتر میباشد زمانی را برای شناخت مخاطبان و زبان محاوره شان اختصاص دهید. می بایست بدانید مشتریانتان از چه زبانی و از چه عباراتی استعمال می‌کنند.

منفعت رسیدگی کلیدواژه ها بایستی لیستی وسیع و جامع از کلمات و عباراتی باشد که می خواهید در نتیجه ها جستجویشان سکو بالا داشته باشید. به طبعً (باز هم تاکید می کنم، به طبعً) در فواصل زمانی مشخص فهرست خود را بروزرسانی نمائید، زیرا در زمان فرصت نه تنها مخاطبانتان، بلکه نیازهای تجاریتان نیز تغییر می‌کنند و شما باید تمرکز خود را بر روی آنان قرار دهید. این تغییرات ممکن می باشد بر روی استراتژی عبارات کلیدی شما تاثیرگذار باشد.


دنبال یه شغل لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو بعد از ظهر مجال‌های اینترنتی بهترین خط مش رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت کردن رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
2. لغت ها کلیدی غیر معمول را غرض می گیرید
کارایی نمایید بر روی عبارات کلیدی رایج و واقعی سرمایه‌گذاری نمائید. برخی از حیطههای کاری بسیار رقابتی می‌باشند. به دست آوردن رتبه‌های بالا در ناحیههایی که رقابت بالایی دارا هستند، بسیار طاقت فرسا هست. در صورتیکه در شروع کار سئو قرار دارید نباید بر روی کلمه ها کلیدی رقابتی تمرکز فرمائید، در ازای میتوانید کلمه ها کلیدی طولانی (Long-Tail Keywords) را گزینش نمائید که شانس فراهم نمودن درجه در آنها بیشتر میباشد (کلمه ها کلیدی وقت گیر معمولاً نسبت نرخ تبدیل شان بیشتر از عبارات کلیدی اساسی می باشد).

به عنوان مثال، در‌صورتی‌که سایتی با مورد تناسب اندام دارید آماده ساختن رتبه‌های بالا برای واژه و کلمه «تناسب اندام» بسیار مشقت بار خواهد بود. به این فکر کنید که چه جنبه‌ای از وبلاگ یا وب سایت شما منحصر به فرد بفرد میباشد و کوشش فرمایید برای آن موضوعات درجه‌ای حصول نمایید.

شاید شما در اینک نوشتن مطلبی با قضیه تمرینات مرتبط با تناسب اندام برای افراد بازنشسته می باشید. در‌این حالت، به کارگیری از لغت ها کلیدی زمان بر مانند تناسب اندام برای افراد بازنشسته میتواند استراتژی فوق العاده ای باشد. در چنین شرایطی باید پیرو کلمات و عباراتی همچون تناسب اندام برای سالمندان یا تناسب اندام برای بزرگسالان بگردید و برای آنها تشکیل داد محتوا نمایید.

در حالتی که در حوزه کاری خود سابقه زیادی دارید و در فعلا کسب درجه های بالا برای کلمات کلیدی وقتگیر هستید، می توانید برخی از کلیدواژه های رقابتی را نیز مقصود قرار دهید. به خیال داشته باشید مرتبه بندی برای لغات کلیدی اصلی بایستی بخشی از استراتژی بلند زمان تفحص کلمات کلیدی تان باشد.

3. از کلمات کلیدی نامرتبط به کارگیری میکنید
کلمات کلیدی که مقصود قرار می‌دهید می بایست با کوئری‌هایی که مشتریان به دنبالش هستند، یکسان باشد. همیشه بایستی از گویش و لحنی به کار گیری کنید که مخاطبانتان استفاده می‌کنند. فرض فرمائید در اکنون فروش پوشاک مجلسی می باشید. شاید در بازاریابی سنتی این لباس‌ها با عنوان خرقه مجلسی معروف باشند. با این اکنون، ممکن میباشد کاربران اینترنت از این عبارت در جستجوهای خود به کار گیری نکنند و کلمه و واژه دیگری مانند جامه شب را جایگزین آن کنند. پس می بایست بدانید مخاطبانتان از چه کلمه هایی برای جستجوی نیازهای خود استعمال می کنند.
۰ ۰