از کلمات کلیدی نامرتبط استفاده می‌کنید

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

از کلمات کلیدی نامرتبط استفاده می‌کنید


در مقاله ها قبلی هم اشاره کرده ایم که استیناف و رسیدگی کلمات کلیدی می بایست اولی مرحله از استراتژی سئو باشد. انتخاب کلمه ها کلیدی که می‌خواهید برایشان مرتبه ای در موتورهای جستجو به دست آورید، اولی و مهم‌ترین مرحله‌ای است که بایستی در حیث داشته باشید.

آموزش سئو مشهد



با اینحال، استیناف درباره لغات کلیدی میتواند فعالیت بسیار خسته کننده‌ای باشد در حالتی که ندانید چه کاری صراحت دارد و چه کاری خطا. در حالتی‌که مسیر اشتباهی بروید، دوباره‌کاری‌ها و منفعت نگرفتن‌ها شمارا خسته می‌کند.

درحال حاضر سوال این میباشد: برای اینکه این حادثه نیفتد، در هنگام تحقیق و تحقیق کلمات کلیدی می بایست از چه اشتباهاتی پرهیز کنید؟ در‌این نوشته‌علمی قصد داریم اشتباهات رایجی که افراد در هنگام مطالعه و گزینش لغات کلیدی جاری ساختن می دهند را برایتان توضیح دهیم. با اجتناب از این ایرادات می توانید استراتژی دقیقی برای استیناف کلیدواژه‌های خود اتخاذ نمائید.

آموزش سئو در مشهد



1. استیناف عبارات کلیدی را به صحت اعمال نمی‌دهید
احتمالاً تصور می کنید برای یافت کردن کلمه ها کلیدی، نیازی به تحقیق کبیر و عمیق در این زمینه ندارید و تنها مایحتاج می باشد بدانید که مخاطبان شما چه چیزی را جستجو می‌کنند، اینطور نیست؟ ولی غلط نکنید. بهتر میباشد زمانی را برای شناخت مخاطبان و زبان محاوره شان اختصاص دهید. می بایست بدانید مشتریانتان از چه زبانی و از چه عباراتی استعمال می‌کنند.

منفعت رسیدگی کلیدواژه ها بایستی لیستی وسیع و جامع از کلمات و عباراتی باشد که می خواهید در نتیجه ها جستجویشان سکو بالا داشته باشید. به طبعً (باز هم تاکید می کنم، به طبعً) در فواصل زمانی مشخص فهرست خود را بروزرسانی نمائید، زیرا در زمان فرصت نه تنها مخاطبانتان، بلکه نیازهای تجاریتان نیز تغییر می‌کنند و شما باید تمرکز خود را بر روی آنان قرار دهید. این تغییرات ممکن می باشد بر روی استراتژی عبارات کلیدی شما تاثیرگذار باشد.


دنبال یه شغل لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو بعد از ظهر مجال‌های اینترنتی بهترین خط مش رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت کردن رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
2. لغت ها کلیدی غیر معمول را غرض می گیرید
کارایی نمایید بر روی عبارات کلیدی رایج و واقعی سرمایه‌گذاری نمائید. برخی از حیطههای کاری بسیار رقابتی می‌باشند. به دست آوردن رتبه‌های بالا در ناحیههایی که رقابت بالایی دارا هستند، بسیار طاقت فرسا هست. در صورتیکه در شروع کار سئو قرار دارید نباید بر روی کلمه ها کلیدی رقابتی تمرکز فرمائید، در ازای میتوانید کلمه ها کلیدی طولانی (Long-Tail Keywords) را گزینش نمائید که شانس فراهم نمودن درجه در آنها بیشتر میباشد (کلمه ها کلیدی وقت گیر معمولاً نسبت نرخ تبدیل شان بیشتر از عبارات کلیدی اساسی می باشد).

به عنوان مثال، در‌صورتی‌که سایتی با مورد تناسب اندام دارید آماده ساختن رتبه‌های بالا برای واژه و کلمه «تناسب اندام» بسیار مشقت بار خواهد بود. به این فکر کنید که چه جنبه‌ای از وبلاگ یا وب سایت شما منحصر به فرد بفرد میباشد و کوشش فرمایید برای آن موضوعات درجه‌ای حصول نمایید.

شاید شما در اینک نوشتن مطلبی با قضیه تمرینات مرتبط با تناسب اندام برای افراد بازنشسته می باشید. در‌این حالت، به کارگیری از لغت ها کلیدی زمان بر مانند تناسب اندام برای افراد بازنشسته میتواند استراتژی فوق العاده ای باشد. در چنین شرایطی باید پیرو کلمات و عباراتی همچون تناسب اندام برای سالمندان یا تناسب اندام برای بزرگسالان بگردید و برای آنها تشکیل داد محتوا نمایید.

در حالتی که در حوزه کاری خود سابقه زیادی دارید و در فعلا کسب درجه های بالا برای کلمات کلیدی وقتگیر هستید، می توانید برخی از کلیدواژه های رقابتی را نیز مقصود قرار دهید. به خیال داشته باشید مرتبه بندی برای لغات کلیدی اصلی بایستی بخشی از استراتژی بلند زمان تفحص کلمات کلیدی تان باشد.

3. از کلمات کلیدی نامرتبط به کارگیری میکنید
کلمات کلیدی که مقصود قرار می‌دهید می بایست با کوئری‌هایی که مشتریان به دنبالش هستند، یکسان باشد. همیشه بایستی از گویش و لحنی به کار گیری کنید که مخاطبانتان استفاده می‌کنند. فرض فرمائید در اکنون فروش پوشاک مجلسی می باشید. شاید در بازاریابی سنتی این لباس‌ها با عنوان خرقه مجلسی معروف باشند. با این اکنون، ممکن میباشد کاربران اینترنت از این عبارت در جستجوهای خود به کار گیری نکنند و کلمه و واژه دیگری مانند جامه شب را جایگزین آن کنند. پس می بایست بدانید مخاطبانتان از چه کلمه هایی برای جستجوی نیازهای خود استعمال می کنند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.