آرشیو خرداد ماه 1402

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

سه معیار مهم در کیوورد تارگتینگ


تحلیل و تارگت کلمات کلیدی به کمک ابزارهای سئو
ابزارهای مختلفی برای تفحص و سرچ لغات کلیدی وجود دارده و احتمالا باهاشون فعالیت کرده باشید یا حداقل اسمشون به گوشتون خورده باشه. به عنوان مثال اونها:

آموزش سئو در مشهد



Google planner keyword
Moz
Ahrefs
Semrush
Kwfinder
و…
هرکدوم از این ابزارها مزایایی به همدم دارن که توصیه می‌کنم برای آموزش سئو مشهد یه سکو هم که شده راجع‌به هریک رسیدگی دقیقی داشته باشین تا از آمار و اطلاعاتی که دراختیارتون میزارن، شگفت زده شید. خب من برحسب تجربیات استعمال هم زمان از دو ابزار Semrush،Kwfinder را پیشنهاد میکنم. ولی به کارگیری فقط از سمراش هم میتونه امداد کننده باشه ولی در شرایطی‌که هردوشون را به کار بگیرین، نتیجه ها بهتری عایدتون خواهد شد.

ابزار Kwfinder برای تنظیم لیست کلمه ها کلیدی ارجحیت داره و ابزار semrash جهت ارزیابی رقبا و تارگت صحیح لغات کلیدی مناسبه.بعد از اینکه لیست جامعی از کلمه ها کلیدیتون را توی اکسل وارد کردین، نوبت به فیلتر کردنشون میرسه. درواقع در مرحله بازرسی کلمات کلیدی هرچیزی که در ابزارهای متفاوت پیشنهاد شد یا خود گوگل در بخش پیشنهادات و مشابهاتش گفته بود را لیست می‌کنیم. ولی به احتمال قوی تعداد زیادی از این لغات تکراری هستن که باید حذف بشه. برخی دیگشونم با کمی تفاوت در ظاهر، احتمال اینکه در یک گروه قرار بگیره و یه مفهوم را بده زیاده.

به عنوان مثال توی سرچ لغات “خرید موبایل گوشی” و ” خرید گوشی” منظور یکیه. گوگل هم باتوجه به محتوی صفحه متوجه یکسان بودن معنا این دوعبارت میشه و حاصل یکسانی به هردسته از این کاربران آرم میده. بدین ترتیب این دوعبارت را باید یکی دانست و درهم مخلوط کرد نه اینکه برای هرکدوم یک شیت جدا از هم ساخت!

ولی همیشه هم مسئله به همین روشنی قابل تشخیص نیست و باید باور حاصل کرد. برای این عمل کافیه هر کدوم از این عبارتها را جداگانه سرچ کرد و به ۵ پیوند اولیه حاصل نمایش داده شده اعتنا کرد. در حالتی که حاصل برای هردو یکسان باشه، یعنی این دو عبارت یکی‌از هستن و نباید برای هرمورد شیت ای جداگانه درنظر گرفت. همین مراحل را بایستی تا آخرین واژه لیست ادامه بدیم تا لیست کوتاه تر و غیرتکراری داشته باشیم.

سه معیار مهم در کیوورد تارگتینگ
بعداز فیلتر کلمه ها، نوبت به اضافه کردن سه ستون در مقابل ستون کلمه ها کلیدی میرسه. هرکدام از این ستون ها شامل معیارهای متریک زیر هستن:

حجم جستجوی ماهانه : Search volume

روند جستجوی یک واژه کلیدی در برهه زمانی معین: Trends

معیار مشقت عبارت کلیدی : KD

برای تشخیص دقیق تر و جلوگیری از اتلاف وقت بهتره از ابزارهای سئو مثل سمراش یاری گرفت. ابزارهای آنلاین سئو واحد سنجش سختی کلمات، ترند و حجم جستجو کلمات را به راحتی در مشت شما قرار دادن و فقط کافیه مقدار اون را درمقابل هرکلمه وارد کنین.نکته ای که لازمه حواستون بهش باشه اینه که مقدار سرچ والیوم با نرخ تبدیل مطابقت و همخوانی داشته باشه.خب این یعنی چی؟


یعنی اینکه واژه ای که انتخاب می‌کنی، تنها بالا بودن جستجوی ماهانش اهمیتی نداره! بایستی برات پول ساز هم باشه. حتی دیده شده که سرچ والیوم یه عبارت نادر بوده ولی نرخ تبدیل بالایی داشته. پس حواستون به این قصیه باشه که در تارگت کلمات کلیدی، غرض مهم تارنما را مدتظر قرار به این.

ترند هم که میزان محبوبیت یک عبارت درجستجو است. برای مثال تو فصل تابستون به کار گیری از صندل های راحتی نسبت به بوت، بیشتر سرچ میشه. یا برای مدل های موبایل که هرچند ماه یک بار نسخه جدیدی وارد بازار میشه، مسلما مساله ترند التفات زیادی داره.

در زمینه‌ی مشقت کلمه کلیدی هم می بایست دقت باشید که هرچی یه عبارت مشقت بیشتری داشته باشه، یعنی رقابتی تره و شانس کمتر برای مرتبه به دست آوردن تو اون عبارت دارید، خصوصا اگه اول رویکرد باشید!

الان وقتش رسیده که یه ستون دیگه به اسم قیمت درآمدزایی هم مقابل این کلمه ها اصافه فرمائید، تا بعدا که خواستین وارد مبحث شیرین سئو سایت بشید، از مقصود مهم وب سایت دور نشده باشین و توقع مدیریت اون کسب و کار راهم برآورده کرده باشین. اما پیشنهاد می کنم این کاررا فقط برای لغت ها کلیدی معدل اجرا بدین و بعد از آن که تموم شد، ۳ تا ۵ عبارت را تعیین نمایید و به عنوان کلمات کلیدی وب سایت، سعی در سئوی این لغات داشته باشین. البته این تعداد میتونه بیشترم باشه ولی من نخواستم همین اولیه فعالیت رویایی پندار کنم و حد معمولش را درنظر گرفتم.

خب آنگاه اینکه هرکدوم از این مقادیر را تک به تک برای هر واژه قرار دادید، متناسب با اهداف سازمان، میزان بودجه، قدرت تیم محتوا در تولید محتوای باکیفیت و … دست به انتخاب کلمه ها میزنید .فقط قبلش بهتره یه شناختی هم از صفحه ها وبسایت داشته باشید تا بدونید چه کلماتی را درکجا قرار بدید.
۰ ۰

تعریف لینک بیلدینگ (لینک‌سازی)


فرقی نمی‌کند که جدیداً با پیوند بیلدینگ آشنا شده باشید یا اینکه مدتی است که مشغول ساخت لینک برای وبسایت خود باشید، مطمئن باشید با مطالعۀ این راهنما اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد. چشم انداز سئو و لینک بیلدینگ همیشه در هم اکنون تغییر و تحول است و امروزه، ایجاد لینک‌های کیفیت عالی در بالاترین درجۀ عنایت قرار دارا‌هستند. در صورتیکه آموزش سئو مشهد تجارت و شغل شما به اینترنت بستگی داراست، بایستی معنا نیاز به لینک‌های کیفیت خوب را درک نمائید و از آن‌ها در بیزنس خود استعمال فرمائید. مطمئن باشید قانون داشتن پیوند‌های کیفیت بالا بدین زودی ها تغییر‌و تحول نخواهد کرد.

این راهنما به شما می‌گوید لینک و پیوند بیلدینگ چیست، وچگونه آن را به صحت ایفا دهید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان، بهترین سود را دریافت فرمائید. بهتر می باشد بدانید حجم اطلاعات این راهنمای آموزشی بسیار زیاد است، اما ما مجموع عملکرد خود را کرده‌ایم تا این مطالب را به بی آلایش‌ترین شکل و با مثال‌هایی دقیق توضیح دهیم تا از خواندن این آموزش سئو در مشهد راهنمای لینک‌سازی لذت ببرید!



تمجید لینک بیلدینگ (لینک و پیوند‌سازی)
به روند دریافت «هایپرلینک» از یک تارنما به سایت خودتان، لینک بیلدینگ گفته می‌شود.

هایپر لینک و پیوند (hyperlink) که معمولاً به آن لینک یا بک‌لینک هم گفته می‌گردد، شیوه مناسبی برای هدایت کاربران در وب سایت‌ها و صفحه ها اینترنتی است. موتورهای کاوش گر از لینک‌ها برای خزیدن در سایت‌ها استعمال می‌کنند؛ آن‌ها لینک‌های جان دار در بین آحاد صفحه ها وبسایت‌تان را دنبال می‌کنند و در تصویری بزرگتر، کل لینک‌های جان دار میان وب‌سایت‌ها را پایین نظر دارند.

متخصصان seo معتقدند لینک بیلدینگ یکی از مشقت بار‌ترین قسمت‌های شغل آنهاست. بسیاری از سئوکاران بیشتر فرصت خود را صرف پیوند‌سازی دقیق و هدفمند می‌کنند. به همین ادله، در حالتی‌که بتوانید برای وبسایت خود پیوند‌هایی کیفیت بالا و معتبر دریافت نمایید، در باصرفه‌سازی سایت تان یک سری گام از رقبای خود فاصله می گیرید.

ولی همه لینک و پیوند‌ها توسط سئوکارها یا بازاریابان ساخته نمی‌شوند. خیلی از افراد خودشان مشتاقانه به تارنما‌های دیگر لینک میدهند. مثل روزنامه نگاری که خبری را پوشش می دهد و به منبع خبر لینک می‌دهد تا بلاگ نویسی که آنقدر دلداده دستگاه قهوه ساز جدید خود می باشد که لینک و پیوند خرید آن را می‌گذارد و به وب سایت فروشنده لینک و پیوند می دهد.

خریدن اینطور لینک‌ها که بقیه خودجوش به شما پیوند بدهند، واقعاْ پر ارزش می‌باشد. این چیزی است که بایستی در درازمدت برای آن سعی نمائید. باید کاری فرمائید که تارنما شما ارزش لینک دادن داشته باشد؛ چه از طریق فرآورده عالی یا خدمات، چه از طریق ساخت محتوای بهتر که توسط وب‌وبسایت‌های دیگر ارجاع داده می‌شود.

در کنار این شیوه بلندمدت، می‌توانید طیف وسیعی از تکنیک‌های لینک و پیوند‌سازی را نیز به شغل بگیرید که به شما امکان می‌دهد قدرت خود را ارتقا دهید و شانس خود را برای رتبه‌بندی عالی و دریافت ترافیک از جستجوی ارگانیک ارتقاء دهید.

اما سوال اینجاست که پیوند بیلدینگ چه تاثیری بر سئوی وب سایت شما داراست؟

قبل از خواندن قسمت آن‌گاه یک توصیه برایتان داریم. در حالتی‌که می‌خواهید که یک سئوکار حرفه‌ای شوید و بتوانید تخصصی کارهای بهینه‌سازی وبسایت را خودتان اجرا دهید، بعدازظهر سئو نوین را از دست ندهید. ما درین بعد از ظهر 35 ساعته، کل مباحث سئو و بهنیه‌سازی سایت از مقدماتی تا پیشرفته را به شما یادگرفتن داده‌ایم.

البته چنانچه تکنیک‌های سئو داخلی و تکنیکال را بلدید و میخواهید تنها لینکسازی خارجی را خیال و خاطر بگیرید، مستقیم سراغ بعد از ظهر سئو خارجی بروید.
۰ ۰

چه محتوایی تولید کنیم که همیشه سبز باشد؟


خب رسیدیم به اینکه اکنون چه محتوایی تولید کنیم که همیشه سبز باشد؟
تا اینجا کلی راجه به سرسبزی محتوا صحبت کردیم و کلی مثال زدیم؛ اندیشه کنم دیگر دستتان آمده که چه بنویسید تا همیشه سبز و خواندنی باشد؛ اما چندین ایده هم به شما میدهیم که راهنمای کارتان باشد و از این‌ها هم استعمال فرمایید.

آموزش سئو مشهد


یک‌سری تا از ایده‌هایی که در خصوص ساخت محتوای سبز خواهیم توانست به آن ها اشاره کنیم، عبارتند از:
راهنمای استعمال از یک وسیله‌ی خاص (مانند جاروبرقی یا آب میوه‌گیری یا یک دستگاه دیجیتال)
یک کدام از ایده‌های ساخت‌و‌ساز محتوای سبز میتواند آموزش سئو در مشهد راهنمای کار با یک وسیله‌ی خاص باشد. راهنماها یا manuals محتواهای همیشه سبزی می باشند که همواره به وجودشان نیاز است. هر وسیله‌ای که داشته باشید و شغل با آن را ندانید، نمی‌تواند چندان برایتان مفید واقع شود. شما نیاز دارید که طرز فعالیت با وسیله را بدانید و با امداد راهنمای به کارگیری میتوانید از تک تک مزایای وسیله گزینه نظرتان و همینطور تمام قسمت‌های آن با خبر شوید.

پست‌های آموزشی
هرگونه یادگرفتن در امر نوشته‌ی‌علمی خاصی که به استخراج‌وکارتان مرتبط باشد، محتوای سبز محسوب می‌شود. این‌گونه محتواها همواره مایحتاج مخاطبین هستند.

نوشته‌علمی‌های تاریخی
تاریخ آن چیزی می باشد که در گذشته رخ داده و آحاد شده و تغییری نخواهد کرد. بنابراین هرگونه محتوایی که در زمینه ی قبلی و وقایع مربوط به آن تهیه و تنظیم می‌شود، محتوای همیشه سبز می‌باشد.

سؤالات رایج یا راه حل‌ها
قطعاً در امر کسب‌وکارتان از سوی مشتریان سؤالاتی پرسیده میگردد که این سؤالات در طی زمان بارها تکرار می گردند. شما می توانید با امداد این سؤالات و در پاسخ به آن‌ها محتوای سبز ایجاد کرد و در وب‌سایتتان منتشر فرمایید.

فارغ از اینکه نوع کسب‌وکار شما چیست، می‌توانید با ایجاد کرد محتوا پیرامون واژه و کلمه‌های کلیدی پراهمیت در استخراج‌وکارتان به محتوای سبز دست پیدا کنید و از آن برای بازدید و تعاملی پایدار با کاربران وب‌سایتتان استفاده فرمائید. محتوای سبز همان‌طور که از اسمش پیداست، هیچ‌گاه بی‌مداقه و بی‌به کارگیری نمی‌شود و در طول مجال به افزایش جایگاه سایت شما در گوگل کمک می‌کند. همچنین اتکا مخاطبانتان را جلب می‌کند و می تواند مشتریان وفادار برایتان بسازد.

سبز سبزم ریشه دارم...
در این نوشته ی علمی سعی کردیم شما را با گونه های محتوای سبز آشنا کنیم و اهمیت آن را توضیح دهیم. همچنین ایده‌هایی در اختیارتان قرار دادیم تا با کمک آن بتوانید محتوای سبز ایجاد کنید. فکر می کنید تا چه حد قانع شدید که به محتوای سبز روی بیاورید و از آن برای رونق و ارتقا فروش در استخراج‌وکارتان بهره بگیرید؟ آیا تجربه‌ای از ایجاد کرد محتوای سبز داشته‌اید؟
۰ ۰

سئو تکنیکال چیست؟


یادم است 3- 4 سال پیش که می‌خواستم تخصص بهینه سازی را حافظه بگیرم، مدام از چیزی به نام بهینه سازی تکنیکال خوف داشتم. راستش را بخواهید آن ایام تفکر میکردم برای یادگیری تکنیکال seo نیاز به یادگیری نرم‌افزار نویسی دارم و همچنین آموزش سئو مشهد تصور میکردم مسیر یادگرفتن آن خیلی زمانبر و مشقت بار میباشد.

البته پس از مدتی که به گذر زمان وارد دنیای باصرفه‌سازی وب سایت شدم، فهمیدم به هیچ عنوانً بهینه سازی تکنیکال آن چیزی که تصور می کردم وجود ندارد و الکی برای خودم بزرگش کرده بودم. با دقت به اینکه میدانم این تصورات غلط قبلی من‌را خیلی از اشخاص دیگر برای مثال شما دوستان هم دارید، میخواهم به امداد این نوشته‌ی‌علمی آموزش سئو در مشهد همه آنان‌را از ذهنتان تمیز کنم. در‌این نوشته‌ی‌علمی به معمولی‌ترین صورت ممکن با seo technical آشنا میشوید و جزء به جزئش را خاطر میگیرید. خلال این، ما در زمان اساس seo کل اصول و مقدمات بهینه سازی را و اینکه گوگل چطور فعالیت می‌نماید، فراگیری داده‌ایم که توصیه می کنیم برای ساخت‌و‌ساز روءیت کرد بی نقص‌خیس و کلیه‌جانبه‌خیس، مسلما در آن کمپانی نمایید.

بهینه سازی تکنیکال چیست؟
بهینه سازی تکنیکال به باصرفه‌سازی اینترنت‌تارنما از لحاظ فنی اشاره دارااست. برخلاف offpage یا این که seo داخلی، بیشتر کارهایی که در seo تکنیکال می کنیم مربوط به موتور کاوش، مسائل فنی اینترنت‌وبسایت، ربات‌ها، کدهای نرم افزار نویسی و... می باشند.

غرض اساسی اجرای seo تکنیکال در سایت، فراهم کردن سایتی میباشد که در مرحله اولیه برای ربات‌های موتور کاوش به راحتی قابل فهم و شعور و نظارت باشد و در مرحله دوم سایتی که ساختار صحیحی داشته و استفاده کننده از بودن در آن و فعالیت کردن با قسمت‌های مختلفش، لذت پیروزشود!



چرا seo تکنیکال؟
راستش را بخواهید فکرمی کنم seo تکنیکال نسبت به یکسری سال قبلی در ذهن مخاطبان مقام و مداقه کمتری دارااست. چرا؟ زیرا امروز سیستم‌های مدیر محتوایی مثل وردپرس به طور اتومات نیمی (یا این که شاید بیشتر) از بهینه سازی تکنیکال را در وب سایت پیاده می‌نمایند. همین مسئله سبب می‌گردد وبمستران تصور نمایند این زمینه حقیقتاً قابل عنایت وجود ندارد.

seo تکنیکال جزو اولی گام‌هایی میباشد که هر سئوکار بایستی برای با صرفه کردن اینترنت‌تارنما بردارد. برای اینکه عالی متوجه این قضیه بشوید یک نمونه از تجارب 2 سال پیشم را برایتان بازگو می کنم:

2 سال پیش یکی‌از دوستانم تصمیم گرفت مغازه فیزیکی‌اش را عده نماید و وارد دنیای استخراج‌و‌عمل آنلاین گردد. بعداز فعال‌ساز‌ی وبسایت و اجرا اقدامات اول، به امداد یک مولف آغاز کرد به ساخت و ساز محتوا و انصافاً هم محتواهای دیدنی و خیر در اینترنت‌سایتش لود می کرد. حدود 3 ماه که از این مسئله قبل بود یک روز با اینجانب تماس گرفت و خواست اینترنت سایتشان را رسیدگی کرده و استدلال اینکه در نتیجه ها گوگل چشم نمی شود را پیدا کنم.

راستش نیاز به تحقیق متعددی عدم وجود! بعداز یک نگاه 5 دقیقه‌ای گفتم در تک تک این یک سری ماه اینترنت‌وب سایت شما از نگاه ربات‌های موتور کاوش نهفته بوده! اساسا در کلیه این برهه زمانی، گوگل اینترنت‌تارنما این مخلوق پروردگار را نمی‌رویت کرد و به هیچ کدام از محتواهایی که نوشته بود سکو نمی‌بخشید.

این قضیه به جهت وجود یک تکه کد یک خطی بین کدهای تارنما بود؛ اصولا این تکه کد، بخشی از همین بهینه سازی تکنیکال میباشد. همین ماجرا کوتاه به خیر و خوبی علامت میدهد که چقدر این نوع سئو می تواند روی توفیق یا این که حتی ناکامی سایت شما تأثیرگذار باشد.
۰ ۰

آیا لینک های nofollow بد هستند؟


آیا پیوند های nofollow بد میباشند؟
اگرچه لینک و پیوند های nofollow همچون پیوند های Follow نفیس نیستند، البته اینگونه لینک و پیوند هایی تحت عنوان قسمت طبیعیِ پروفایل پیوند لینک و پیوند بیلدینگ وب سایت ها محسوب می گردند. یک تارنما با پیوند های داخلی فراوان میتواند پیوند های nofollow بیشتری نیز داشته باشد و این قضیه به هیچ عنوانً چیز بدی وجود ندارد. در واقعیت، فاکتورهای آموزش سئو مشهد جایگاه بندی نماد میدهد که وب سایت هایی که جایگاه فراتر دارا‌هستند، درصد بیشتری از لینک و پیوند های دریافتی nofollow را در مشت دارا‌هستند.

گوگلگوگل ذکر نموده است که در بیشتر مفاد، آن‌ها پیوند های nofollow را دنبال نمی‌کنند و این سیرتکامل پیوند ها ارزشی برای جایگاه بندی ندارند. در اصل! استعمال از لینک و پیوند های nofollow سبب می‌گردد گوگل لینک و پیوند مقصود را از نمودار کلی تارنما بیرون نماید. این پیوند ها هیچ وزنی ندارند و تحت عنوان متن HTML تعبیر می‌شوند. با این وجود ، بیشتر صاحبان وب سایت ها بر این باورند که حتی یک لینک و پیوند nofollow از سایتی با آتوریتی بالا می‌تواند تحت عنوان آرم اتکا و اعتبار تعبیروتفسیر گردد.

بینگ و یاهو 

آموزش سئو در مشهد



بینگ که حاصل کاوش در یاهو را نیز مهیا می نماید، ذکر نموده است که پیوند های nofollow را در نمودار لینک و پیوند ها قرار نمی دهد. هر یکسری خزندگان آن ها ممکن میباشد از این پیوند ها برای یافتن صفحه ها تازه در یک وبسایت به کار گیری نمایند.براین اساس، اگرچه این موتور کاوش این لینک و پیوند ها را دنبال می نماید، ولی از آن‌ها برای محاسبات مرتبه بندی خویش به کارگیری نمی نماید.

استعمال از کلمه ها کلیدی و مقصود گیری مخاطبان
همانگونه که میدانید لغت ها کلیدی برای فرایند کاوش یک قضیه ضروری میباشد. کلمه ها کلیدی آجرهای تولیدکننده موتورهای کاوش و لهجه قانونی شان می باشند. در واقعیت، دانش و علم کلی بازخوانی داده ها (همانند موتورهای کاوش بر اساس اینترنت مانند گوگل) مبنی بر لغات کلیدی شغل می نمایند. وقتی که خزندگان موتورهای کاوش، محتوای سایتی را می‌خزند و ایندکس می نمایند آن ها پیگیر کلمه ها کلیدی جان دار در آن می باشند. میلیون ها مقر دادۀ خرد وجود دارا هستند که هر یک از آن‌ها بر روی یک عبارت یا این که کلمه و واژه کلیدی خاص تمرکز دارا هستند (عوض این که مجموع آن‌ها بر روی یک مقر داده بلندمرتبه نگه داشته شوند). این مقر اطلاعات به موتورهای کاوش اذن می‌دهند داده های موردنیاز خویش را در پهنا یکسری ثانیه بازخوانی کنند.

مسلما بخوانید: راهنمای جامع روانشناسی رنگ در دنیای دستیابی‌وکار
بدیهی میباشد که در حالتی‌که بخواهید شیت شما برای واژۀ کیف در موتورهای کاوش درجه ای داشته باشد، بایستی این واژه و کلمه را در قسمتی از محتوای خویش که ایندکس می توان به شغل ببرید.
۰ ۰

فرآیند گام به گام رساندن شیت آموزش سئو محتوا به سکو اول گوگل


گام به گام تا رتبه اول سرچ گوگل با تکنیک‌های سئو جدید
با این توضیحات مهم بریم فرآیند گام به گام رساندن شیت آموزش سئو محتوا به سکو اول گوگل رو ببینیم.
گام اول: تکنیک هیپنوتیزم
تکنیک هیپنوتیزم مربوط به فاکتورهای ارتباط آموزش سئو در مشهد و تجربه کاربری بهینه سازی جدید میشه.
ایده پشت این تکنیک این می‌باشد که صفحه رو طوری درست کنیم که:
نیاز جستجو کننده را تماما برطرف کنه.
کاربر وقتی از نتایج اومد وارد برگه شد تماما میخکوب بشه و به ورقه نتایج برنگرده.
شاید فکر کنید اجرا این کارها خیلی سخته. اما در ادامه بهتون می‌گم چطور به سادگی و گام به گام این کارها را اجرا دادم.

نصیب ۱ از تکنیک هیپنوتیزم: پیدا کردن مقصود جستجو
هدف جستجو؛ هدف کاربر از جستجوی یک عبارت در گوگل است. یعنی ما باید متوجه بشیم کاربر با جستجوی این عبارت دنبال چه چیزی می‌گرده.



برای پیدا کردن هدف جستجو کافی آموزش سئو مشهد می‌باشد کلمه کلیدی را در گوگل جستجو نمائید و حاصل اول گوگل را مطالعه فرمایید.

چرا نتیجه ها اول گوگل؟ بدیهی است که صفحاتی که مقصود جستجو را رعایت کرده‌اند در حاصل نخستین گوگل هستند.

من این کار را با ابزار سئو کبوتر انجام دادم که ابزار تخصصی تحقیق عبارات کلیدی می باشد و به وسیله خودمان ایجاد شده است.

البته شما می‌تونید عبارت را در گوگل به صورت دستی جستجو فرمائید. مهم این هست که حاصل اول گوگل را مطالعه کنید.



من با بازرسی نتایج اولیه گوگل متوجه شدم مخاطب پیرو دیدن یک فراگیری بدون نقص و جمع می‌باشد.

قسمت ۲ از تکنیک هیپنوتیزم: ساخت هاب‌پیج کوچک
خوب من برای اینکه این برگه را درست کنم می‌توانستم یک فراگیری گام با گام با ۱۰ هزار کلمه و صدها تصویر درست کنم.

اما من اینجا از یک هک استعمال کردم و یک هاب پیج کوچک ساختم.

هاب پیج‌ها صفحاتی می باشند که حکم تقسیم‌کننده محتوا را دارا هستند. این صفحه های درصورتی که اصولی ساخته شوند بسیار قادر خواهند بود.



از آنجایی که من در این هاب‌پیج به صفحات پاره ای پیوند دادم به‌این هاب‌پیج یک هاب‌پیج کوچک می‌گم.

من قبلا در سایتم کل چیزهایی که قرار بود در‌این کاغذ توضیح بدهم را در ۳ نوشته‌ی‌علمی جامع نوشته بودم.

براین اساس شیت رو به ۳ بخش تقسیم کردم.

یک مقدمه کوتاه نوشتم.
آدرس ۳ نوشته‌علمی را با ظاهری قشنگ و یه خرده توضیحات در بدنه محتوا قرار دادم.
یک بهره گیری نوشتم و لینک ورقه مجال تولید محتوامون که قدم‌بعدی کاربر پس از یادگیری این برگه هست را قرار دادم.


نصیب ۳ از تکنیک هیپنوتیزم: میخکوب کردن مخاطب در برگه
ماندگاری کاربر در ورقه یک کدام از سیگنال‌های فاکتور تجربه کاربری است.

در واقع استفاده کننده زمانی از نتایج گوگل وارد برگه میشه در شرایطی که در همان بالای کاغذ استفاده کننده را مشغول نکنید، احتمال خیلی پاره ای داراست که کاربر تا انتهای محتوا را ببیند و از ورقه شما یا کاملا خارج می‌شود و یا به نتیجه ها جستجو باز میشود که هر ۲ از سیگنال‌های منفی تجربه کاربری می باشند.

بنابراین من در بالای برگه از ۳ قلاب به کارگیری کردم.

۱. قلاب اول: ویدیو
من تا قبل از این در طی مجانی سئو؛ بهینه سازی محتوای وبسایت را در قالب ۳ ویدیو توضیح دادم و ویدیوهای فراهم را در چنگ داشتم. اما در‌حالتی که حتی این ۳ ویدیو را در مشت نداشتم می‌توانستم دستکم یک کلیپ برای میخکوب کردن استفاده کننده قرار دهم.

از آنجایی که اکثر کاربران در محتواهای آموزشی، علاقه به دیدن ویدئو دارا‌هستند، تصمیم گرفتم ویدیوهای یادگرفتن seo محتوا را در بالای شیت قرار دهم تا کاربران را درگیر کند.



قلاب دوم: دسترسی سریع به محتوا
دسترسی سریع به محتوا یا Table of content یکی از از سایر از قلاب‌هایی بود که من به کار گیری کردم.

ساخت دسترسی سریع به محتوا فعالیت بسیار آسانی می‌باشد. به تصویر تحت اعتنا فرمایید:



همانگونه که در تصویر می‌بینید تشکیل داد یک کادر دسترسی سریع بسیار شل هست و نیاز به دانش خاصی ندارد.

ایجاد کرد یک Table of content سبب ساز می‌شود کاربر متوجه سرفصل‌های اساسی مو جود در شیت شود و برای دسترسی به آن قسمت؛ روی لینک مورد نظر کلیک کند و سریع به آن نصیب برگه هدایت شود.

داشتن table of content برای گوگل نیز شغل را سهل می‌کند. گوگل متوجه می گردد سرفصل‌ها و موضوعات اساسی برگه چیست و ممکن می باشد آن‌ها‌را در نتایج جستجو و پایین نتیجه وبسایت شما به نمایش در آورد.



قلاب سوم: ارائه یک آمار موثر
کاربران همیشه به قرائت آمارهای مفید علاقه دارند. علاوه بر این هنگامی آمار مفیدی در کاغذ ارائه می‌کنید باعث میگردد اعتبار محتوای شما در نزد کاربران بالا برود. و ساختن یک آمار اثر گذار و حقیقی وواقعی کار مشقت نیست.

من برای اینکه اهمیت ایجاد محتوا را به کاربران نشانه دهم با یک جستجوی سریع متوجه شدم روزانه ۲۰۰۰۰۰۰ پست وردپرسی در سطح اینترنت منتشر می‌شود. ازآنجاکه این آمار جهانی بود؛ من با یک ضرب و تقسیم در جمعیت عالم و جمعیت جمهوری اسلامی ایران به عدد ۱۷۵۵۰۰ پست وردپرسی در روز رسیدم که توسط کاربران ایرانی وردپرس ساخت‌و‌ساز می‌گردد.
۰ ۰

سایت مپ (sitemap) یا نقشه سایت چیست؟


فرض فرمائید به جاده زده‌اید و به سمت شمال می روید. شنیده‌اید که یک‌سری مکان جالب و طبیعت دیده نشده وجود دارااست که زیبایی‌اش تعجب آور‌ میباشد و دلتان هوس کرده از این چندجا قطعاً دیدن نمائید. آدرسش را بلد نیستید، صرفا می دانید هرمورد در پیچ و تاب جاده‌های فرعی قرار دارا‌هستند و شیوه مشقت در پیش دارید. صرفا یک نقشه می تواند به شما یاری دهد که دست‌کم در بیشه گم نشوید. 

آموزش سئو مشهد



درحال حاضر ربات‌های گوگل بیچاره که وارد وبسایت شما میشوند چه گونه میان صفحه های گوناگون بچرخند و ایندکس نمایند؟ از کجا به کجا بروند؟ چه‌طور صفحه های را بها‌گذاری نمایند؟

پاسخ این سوالهای دو واژه میباشد البته دو واژه و کلمه آخر و عاقبت ساز: وبسایت مپ!

سرانجام ساز میباشد زیرا برای این که صفحه های شما درجه بگیرد نخستین می بایست از پایین دست ربات‌های گوگل رد خواهد شد، براین اساس داشتن وبسایت مپ نصیب مهمی از پروسه سئو تارنما شما به حساب می‌آید و در قسمت سئوی تکنیکال تارنما شما جاری ساختن میگردد.

پس فراهم باشید که قرار میباشد آحاد پستی و بلندی‌های سوژه تارنما مپ را بدانیم!

وبسایت مپ چیست؟
وب سایت مپ در واقع، فایلی میباشد که لیستی از مهم‌ترین محتواهای جان دار در تارنما را در بر دارااست تا خزنده‌های گوگل بتوانند به راحتی این محتواها را ببینند و ایندکس نمایند. همینطور وبسایت مپ به موتورهای کاوش میگویند که کدام محتواها از سایر اساسی‌خیس میباشد.

در مقابل این نوع Sitemap یک نوع نقشه وب سایت دیگر نیز وجود دارااست که مبنی بر HTML میباشد و در آن لیستی از مهمترین فولدر های مو جود در وب سایت جای دارد. این نوع نقشه وبسایت، بیشتر برای یوزرها آیتم به کار گیری قرار می گیرد تا بتوانند محتوای جان دار در وب سایت را بیابند و از آن استعمال نمایند.

موتورهای کاوش از نقشه وبسایت XML (به عبارتی نوع اولیه) استعمال می‌نمایند تا ساختار تارنما‌ها را خاطر بگیرند. بایستی به خیال و خاطر داشته باشید که قرار دادن URL صفحه هایِ وب سایت در وبسایت مپ، ایندکس شدن وب سایت را ضمانت می‌نماید.

این قضیه به‌این مضمون‌ میباشد که در شرایطی که نقشه سایتی از کدهای XML عالی استعمال نماید، نشانی‌های دارای اعتبار و مرتبی را برای کراولرها مهیا نماید و بقیه نیازمندی‌های موتورهای کاوشگر را برآورده سازد، URL‌های مو جود در آن در Crawl‌های آینده گزینه دقت قرار خواهند گرفت. همین دستور شانس چشم شدن صفحه های گوناگون در موتورهای جستجو گر را ارتقاء میدهد.

توصیه!!!

به طبعً به شیت «فراگیری seo» محرمانه بزنید و کارشناس seo گردید. ما گروه مقاله ها بدون پول، یادگرفتن‌های گام به گام و عصر‌های جالب و کاربردی متعددی را فراهم کرده‌ایم که مطمئنیم که حسابی به دردتان خواهد خورد.


دنبال یه فعالیت لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو زمان زمان‌های اینترنتی شایسته ترین راه و روش رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت کردن مجانی، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
آیا شما به یک sitemap نیاز دارید؟
اگرچه وب سایت مپ در هر قوانینی برای سایت اثرگذار خواهد بود، ولی در موقعیت پایین بسیار مفید و کارساز میباشد:

وب سایت تازه با صفحه های جدیدی دارید که هنوز به خیر و خوبی به آنها پیوند داده نشده میباشد (پیوند داخلی و فرنگی). میدانید که ربات‌های گوگل و بقیه crawlهای سطح اینترنت، پیوند‌ها را دنبال می‌نمایند و از ورقه‌ای به ورقه دیگر میروند؛ براین اساس در‌صورتی‌که وب سایت شما لینکی نداشته باشد ممکن میباشد صفحه های شما‌را پیدا نکنند.
تارنما شما حقیقتاً بلندمرتبه میباشد و ممکن میباشد خزنده‌های Google از خزیدن در بعضی از صفحه ها آپ دیت گردیده شما غافل شوند.
در سایتتان از URL‌های داینامیک برای محتوای خویش به کار گیری می کنید.
محتوای بایگانی شدۀ سایتتان به خیر به صفحه های فعال، لینک و پیوند نشده‌اند.
در‌صورتی‌که تشخیص و شناسایی صفحه های سایتتان بسیار مشقت بار میباشد یا این که دارنده محتوای غیر متنی هنگفت ، مانند نشانه گر می باشند.
می قدرت ذکر کرد وبسایت مپ‌ها، در واقع ابزاری برای غذا دادن و شناساندن وبسایت به موتورهای کاوشگر می باشند.
۰ ۰

از انکرتکست‌های متنوع برای لینک‌ها استفاده کنید


از انکرتکست‌های متنوع برای پیوند‌ها استعمال نمایید
تمامی اشخاص مثل هم اندیشه نمی کنند پس خیلی بعید و به دور از ذهن میباشد که آحاد تارنما‌هایی که به شما پیوند‌ می دهند از یک انکرتکست خاص به کار گیری نمایند، مگر اینکه شما به عبارتی غرض نحس بدور زدن گوگل را در رمز داشته باشید و این لینک و پیوند‌ها ساختگی باشند؛ براین اساس ‌برای اینکه لینک و پیوند‌سازی و تبلیغات شما در رپورتاژها طبیعی آموزش سئو مشهد باشد، بایستی مدام از انکرتکست‌های متنوع برای پیوند دادن به کار گیری نمائید.

خبر بد اینکه هیچ اصل و قاعده کلی که بگوید انکرتکست‌ها چه‌گونه باشد، نیست؛ اما نمودار تحت، الگوی رایجی را نشانه میدهد که بیشترین به کارگیری از گونه های پیوند‌ها را نشانه میدهد. شاید نشود که به صورت ظریف از این سرمشق برای رپورتاژ بهره مند شد البته روئت کرد خیر و خوبی برای طریق توزیع مطلوب انکرتکست‌ها به ما خواهد بخشید. در‌پی نکاتی که برای تنوع دادن به متن لینک و پیوند اساسی میباشد، توضیح خوا‌هیم بخشید.

آموزش سئو در مشهد



انکرتکست مارک و لخت (naked)

به عبارتی‌طور که در نمودار میبینید، شایسته ترین نوع انکرتکست‌ها، اسم تجاری میباشد. با به کار گیری از این نوع از انکرتکست‌ها، دیگر گوگل حس نمی‌نماید شما در هم اکنون پیوند‌سازی می باشید زیرا در صورتی‌که اشخاص بخواهند در وبسایت خویش لینکی برای معرفی شما داشته باشند، معمولاً انکرتکست آن اسم تجاری و مارک شما خواهد بود؛ پس همت فرمایید با پیوند دادن بیشتر با متن اسم مارک خویش، برای حصول‌و‌کارتان اعتبار و پشت گرمی بسازید. نمونه ذیل را برای اسم مارک در لحاظ بگیرید:

دیجی‌مال یک کدام از مغازه‌های اینترنتی میباشد که طیف کلان‌ای از تولیدات را به مشتریانش ارائه می دهد.

انکرتکست URL یا این که لخت هم مانند اسم تجاری میتواند بخشی از لینک و پیوند‌های شمارا مشمول خواهد شد که در آن نشانی وبسایت تحت عنوان متن لینک و پیوند قرار می گیرد. برای مثالً:

www.novin.com
سرویس ها دیجیتال مارکتینگ با www.novin.com
فراگیری seo و باصرفه‌سازی وب سایت در www.novin.com
انکرتکست متن منحصر به فرد

احتمالاً برای رپرتاژ کمتر پیش می آید که شما متن مخصوص برای لینک و پیوند‌ها داشته باشید؛ زیرا این انکرتکست برای گرایشات جدیدی میباشد که خویش شما قرار میباشد در وب ساخت فرمائید و پیشرفت دهید. برای مثالً کمپانی اپل نخسین بار که Iphone را به بازار عرضه کرد، این کلمه و واژه را تحت عنوان انکرتکست منحصربه‌فرد خویش اشاعه بخشید.

انکرتکست اسم تجاری + کلمه و واژه کلیدی

این انکرتکست یک کدام از آن بهتر‌های پیوند‌سازی میباشد؛ زیرا هم کاربرانی که در حالا جستجوی واژه کلیدی می‌باشند، ممکن میباشد رپورتاژ شما‌را ببینند و هم افرادی که رپورتاژ شمارا می خوانند، از وجود مارک شما در حوزه کلمه و واژه کلیدی موردنظر باخبر میگردند. به ویژه در صورتی شما یک حصول‌وکار خرد و کمتر شناخته گردیده میباشید، احتمالاً قرار وجود ندارد اسم مارک شما بوسیله یوزرها کاوش گردد؛ پس عالی میباشد که اسم مارک خویش را در کنار واژه کلیدی استعمال فرمائید. از جملهً گوگل ادز نوین.

آیا هیچ گاه نباید از واژه و کلمه کلیدی تحت عنوان انکرتکست بهره برد؟

با دقت به مطالب قبل احتمالاً در ارتباط به کار گیری از انکرتکست exact match در گیر شک شدید البته استرس نداشته باشید. از این نوع از انکرتکست هم میتوانید استعمال نمایید البته حواستان به زیاده‌روی نکردن هم باشد. از جملهً یک‌توشه واژه و کلمه کلیدی غرض را استعمال فرمایید. توشه دوم آن را بخشی از یک عبارت قرار دهید (Partial Match) تا هم شما راضی باشید و هم گوگل از شما راضی باشد :). به عنوان مثالً در حالتی که واژه و کلمه کلیدی مهم شما «تبلیغات گوگل» میباشد، متن‌های ذیل برای پیوند‌دهی مطلوب می‌باشند:

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل نوین
سرویس ها تبلیغات گوگل کمپانی نوین
تبلیغات هدفمند گوگل با www.novin.com
دقت: برای تکرار نشدن واژه کلیدی می توانید از LSI‌ها یا این که عبارت‌های هم‌مفهوم آن استعمال نمایید. از جملهً بازاریابی اینترنتی را به مکان دیجیتال مارکتینگ به فعالیت ببرید.

در مرحله پایان میتوانید متن را طوری بنویسید که واژه و کلمه کلیدی در پاراگراف باشد اما در انکرتکست اسم مارک خویش را بیاورید. از جملهً: برای ایفا تبلیغات گوگل به تارنما نوین مراجعه‌کنید. نگران این زمینه نباشید که واژه کلیدیتان در انکرتکست قرار نگرفته میباشد، گوگل همگی چیز را می خواند؛ مثلا‌ای که پیوند در آن قرار گرفته تا محتوای سایتی که به آن پیوند داده شد‌ه‌است.

انکرتکست همگانی را فراموش نمایید

پیوند‌هایی که متن آنها تعریف و نماد‌ای از برگه فرود آن ندارد، خیر آیتم پسند استفاده کننده میباشد و خیر موتورهای کاوش. وقتی که در هم اکنون گذاشتن پیوند در رپورتاژ خویش می باشید، بجای متن‌هایی مثل «اینجا کلیک نمایید» و «پیج پایین را مشاهده کنید» از واژه و کلمه‌های تعریف‌کننده معین (مثل یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ) به کار گیری نمایید. این فعالیت به یوزرها و موتور کاوش این قابلیت و امکان را می دهد که هنگام تعقیب کردن این پیوند، در یک نگاه، بدانند که چه چیزی می بایست انتظار داشته باشند.

پیوند اسپم نسازید
هنگامی متنی که به یک شیت لینک و پیوند دادید، هیچ ارتباطی به کلیدواژه‌هایی که از آن سخن کردید نداشته باشد، در واقع شما یک پیوند اسپم ساختید؛ این فعالیت هیچ ارزشی برای استفاده کننده ندارد و گوگل هم هیچ خوشش نمی‌آید که استفاده کننده را این‌سیرتکامل راز در گم نمائید. اما این شغل به هیچ عنوانً با منطق جور در نمی‌آید و صرفا دلیلی که برخی از این طرز استعمال می‌نمایند این میباشد که میخواهند، از لغات بی‌ربط اما مالامال سرچ برای صفحه های خودشان ورودی بگیرند، هر یک‌سری که در غایت به ضررشان خواهد بود.

3. وضعیت لینک و پیوند‌ها در متن رپورتاژ اطلاع رسانی چه‌گونه باشد؟
لینک و پیوند‌هایی که برایتان اهیمت بیشتری دارا هستند را در اولِ متن قرار دهید تا شل‌خیس به وسیله خوا‌نندگان چشم گردد. گوگل نیز برای پیوند‌هایی که در اوایل متن قرار میگیرد، قیمت و اعتبار بیشتری قائل میباشد. برهان این مسئله برای کسی پر‌نور وجود ندارد. شاید به خیال این میباشد که پیوند‌های بالای کاغذ بیشتر کلیک می گیرند و گوگل در دیتای خویش این را به‌تیتر ارزشمند‌خیس بودن تصویب می‌نماید.
گردآوری‌ای نظریه دارا‌هستند که گوگل به به عبارتی ترتیبی که لینک و پیوند‌ها را میخواند، اعتبار میدهد. یعنی به پیوند نخستین اعتبار بیشتری می دهد و برای لینک و پیوند‌های آتی این اعتبار کمتر و کمتر می‌گردد.
۰ ۰

بهترین و کارا ترین تکنیک های سئو


در یک سری سال قبل تغییرات زیادی در دنیای سئو فیس داده می باشد. با اینحال هنوز هم برخی از اصول بنیادی خاص آن بدون تغییر تحول مانده می باشد. از جمله هدف قرار دادنِ لغت ها کلیدی، به مراد بهبود جایگاه بندی طبیعی، تاثیر خود را از دست داده هست اما استفاده از لغت ها کلیدی هنوز هم امری بسیار ضروری می باشد.

وقتی تا اینجا آمده‌اید یعنی با اصول آموزش سئو مشهد و مبانی بهینه سازی آشنا هستید و پیرو تکنیک‌های seo می باشید. با وجود تکنیک‌های متنوع سئو، تشخیص اینکه به چه نوع تکنیکی می بایست پایبند بود و از چه روشی می توان چشم پوشی کرد حدودا نا ممکن می باشد. در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم 10 مورد از مهم ترین نکات و ترفندهای بهینه سازی را بیان کنیم.

بازاریابان B2B و B2C، در‌پی دریافت ترافیک از طریق نتیجه ها حاصل از موتورهای جستجوگر هستند زیرا این نوع ترافیک 8.5 برابر شانس بیشتری نسبت به لینک‌های خارجی برای تبدیل شدن به مشتری دارند. در صورتی‌که تنها بر روی این تکنیک‌ها تمرکز داشته باشید، می توانید ترافیک طبیعی بسیاری به سمت وب سایت خود جذب فرمائید و رتبه‌بندی سایت را بدون جریمه شدن، بهبود ببخشید.

ما در هفته پیشین نوشته‌علمی ای با عنوان 200 فاکتور اصلی بهینه سازی در سکو بندی گوگل منتشر کردیم که می‌توان ذکر کرد بدون نقص ترین منبع ممکن در اینترنت به حساب می آید. در آن نوشته‌ی علمی کارایی کردیم تا تک تک کارداران مهم و تاثیرگذار در سئو را برای شما نام ببریم.

شاید پُست کنونی به نه و کمال آن نوشته‌ی علمی نباشد، ولی آموزش سئو در مشهد در قبال درین نوشته‌علمی 10 مورد از مهم ترین نکاتی که برای بهینه سازی مورد نیاز است بدانید را برایتان نام می بریم. در حالتی‌که بتوانید بر روی همین موردها تمرکز کنید و آنان را بر روی تارنما خود اجرا نمائید، مطمئن باشید طی یک سری ماه حاصل حاصل از آن را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

هر چیزی که سبب ساز کند شدن وب سایت می شود را حذف فرمایید
همانطور که می دانید، سرعت بارگذاری صفحه یکی فاکتورهای ضروری در سئو می باشد.

در قبل بیشتر افراد ناچار بودند با وب سایت‌هایی که بار گذاری بسیار آهسته‌ای داشتند کنار بیایند. در آن روز ها 5 دقیقه انتظار برای لود یک وبسایت خبری، چیز عجیبی خلا. این قضیه به هیچ وجه تجربه نه نیست اما هنوز هم در بیشتر سایت‌ها مشاهده میشود.

ورقه‌ای که بارگذاری کندی دارااست می‌تواند مانع از خرید تولیدات توسط مشتریان خواهد شد. مطالعات و تحقیقات صورت گرفته آرم میدهد که یک ثانیه ژرف اندیشی در حین بارگذاری صفحه، می‌تواند به 7 درصد کاهش در نرخ تبدیل باعث شود.

بگذارید بگوئیم در ذهن خریداران احتمالی، یک تارنما کند برابر می‌باشد با یک سایت غیر قابل پشت گرمی. کل.

سرعت تارنما برای کاربران و گوگل بسیار مهم هست. مطابق یافته‌های تارنما eConsultancy در شرایطی که بازه زمانی زمان بار گذاری وب سایت بیشتر از 3 ثانیه باشد، به طور تقریبً 40% افراد آن را رخنه‌ می‌کنند.



از زمانی که حصول وکارها درباره ی زمان های جان دار در افزایش ترافیک طبیعی و در آمد نتیجه ها از seo وب سایت برای موتورهای جستجو گر باخبر شدند، تقاضا برای بالا بردن تارنما ارتقاء یافت. در 9 آوریل سال 2010، گوگل سرعت سایت را به عنوان یک کدام از فاکتورهای اساسی در مرتبه بندی در لحاظ گرفت.

این آیتم به این مضمون‌ است که درصورتی که سرعت بارگذاری وبسایت شما پایین است، برای تهیه نمودن جایگاه های بالاتر در موتورهای جستجوگر عمل دشوار و دشواری در پیش دارید حتی در‌صورتی‌که محتوای شما باکیفیت باشد و ساخت سایت حرفه ای داشته باشید.

مطابق مطالعات داخلی گوگل، وقتی که شیت ای به کندی بار گذاری میشود، بازدید کنندگان فرصت بسیار یه خرده را در آن وبسایت سپری می کنند و سعی می کنند خیلی زود سایت را ترک کنند. از سوی دیگر، صفحاتی که سرعت بارگذاری بالایی دارا‌هستند، هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند و می توانند تجربۀ کاربران را بهبود بخشند در حالیکه مزایای دیگری نیز به یاروهمدم خواهد داشت.



از شر همه ارکان غیر ضروری که سبب ساز کند شدن وب سایت شما گردیده‌است، خلاص شوید. در حالتی‌که از کاربران وردپرس می‌باشید، عملکرد نمائید برخی از افزونه های غیر ضروری که استفاده نمی‌کنید را غیر فعال سازید. همچنین سایدبار خود را مرتب کنید و تنها ابزارک های مایحتاج و ضروری را در آن بگنجانید.

در حالتی که دوست داشتید، در نوشته‌ی علمی‌ای با نام «راهنمای بدون نقص سرعت سایت» در وبلاگ می‌توانید تماما درباره سرعت تارنما بخوانید و با 8 شیوه افزایش سرعت سایت آشنا شوید.
۰ ۰

در فروشگاه اینترنتی‌تان محتوای با کیفیت بنویسید


الگوریتم گورخر خیر! گورخر یک آپ دیت برای هسته الگوریتم گوگل میباشد. این بروزرسانی یکی‌از راهکارهای گوگل برای جنگ با دکان‌های اینترنتی بی‌چگونگی میباشد.در خصوص استدلال اسم گذاری این آپ دیت هنوز کلام‌های متعددی است ولی یک عقیده سفت وجود داراست؛ اینکه \"نحوه‌شیوه\" بودن این حیوان منجر آموزش سئو مشهد استتار عالی وی در طبیعت می‌گردد. این مورد کنایه‌ای میباشد به وب سایت‌های فروشگاهی بی‌کیفیتی که کارایی می‌نمایند با مطالعه به ظاهرشان، به استفاده کننده القاء نمایند که ما یک فروشگاه معتبریم.

به دنبال این نوشته ی علمی کوتاه، راجع‌به آپ تو دیت گورخر توضیح می‌دهیم و بعد از آن به شما می گوییم که چطور با آن رفیق باشیم و از خشم وی غربت کنیم.

گوگل zebra چیست؟ میلاد گورخر گوگل
همانگونه که گفتیم، گوگل زبرا، برای حذف دکان‌های آموزش سئو در مشهد بی‌چگونگی و قلابی، از حاصل گوگل به وجود آمده. در سال 2013 بود که مت کاتس، مدیر سابق نصیب اسپم گوگل، اعلام کرد یک فروشگاه عینک فروشی اینترنتیِ ناجور و بی‌چگونگی، به نتیجه ها نخستین گوگل رسیده! بعداز دو روز هم دکان ذکر شده از نتایج حذف شد.

همین گزینه و اظهار نظرهای آینده این شخص منجر شد تا علمای سئو، نظرهایی در امر فعالیت zebra بدهند و بگویند که‌این یک آپدیت برای رویارویی با دکان‌های اینترنتی ضعیف میباشد.

الگوریتم گورخر
تا اینجا با ماهیت این الگوریتم آشنا شدیم. البته مورد اصلی خیس این هست بدانیم که چطور باید تارنما فروشگاهی‌مان را برای این الگوریتم seo کنیم.

دوستی با گورخر گوگل
zebra algorithmراستش را بخواهید هنوز هیچ مثال‌ای پیدا نکرده‌ایم که گورخر در اینترنت فارسی، فلان مغازه را به جهت چگونگی نامناسب یا این که ظواهر زشت جریمه کرده‌با‌شد. ولی خب این عامل نه وجود ندارد که نسبت به خشم آن بی‌اعتنا باشیم.
یادتان باشد که جمعیت اینترنت فارسی در غایت چیزی حدود 40 تا 50 میلیون نفر است در حالی که اینترنت انگلیسی و عربی چندین میلیارد کاربر دارند. همین آیتم باعث می شود که مدام الگوریتم ها و آپ دیت‌های گوگل نخستین به سراغ یوزرها این دو لهجه بروند و با تأخیر وقتی متعددی در اینترنت فارسی ظواهر شوند، پس بهتر میباشد یه خرده بعدی‌نگر بوده و از همین الان هوای گورخر گوگل را داشته باشید.

در هر حالا؛ هرچیزی فروشگاه آنلاین ما‌را تحت عنوان یک مغازه دارای اعتبار بنامد، قادر است برای الگوریتم گورخر خوشحال کننده باشد. ولی برخی مواقع، هوش مصنوعی این الگوریتم ظریف‌خیس به تحقیق جزئیات سایتمان سرگرم میگردد. به‌دنبال نکات مهمی که می بایست برای بهبود سئو تارنما و غربت از خشم گور قاطر به آن اعتنا کنیم را توضیح میدهیم.

در فروشگاه آنلاین‌تان محتوای با کیفیت بنویسید
محتوای کیفیت بالا در سئومحتوا مدام رمز توفیق در اینترنت بوده و هست. یکی‌از آرم‌هایی که به گورخر می‌فهماند شما یک سایت فروشگاهی دارای اعتبار می‌باشید، وجود محتوای اثر گذار میباشد. ولی در کجا؟

او‌لین نکته؛ وجود محتوای با کیفیت در وب لاگ سایتتان درباره ی متاع و خدماتی می باشد که ارائه می کنید.

بعد از آن می بایست به محتوای صفحات مال اعتنا فرمائید. مطمئن گردید که محصولات شما کلیه با یک محتوای تکراری در گوگل اکران داده نمی‌شوند. همچنین توجه فرمایید که در هر محتوا لینک و پیوند‌های داخلی قابل قبولی وجود داشته باشد. نبودن لینک و پیوند داخلی میان تولیدها و صفحه های شما سبب ساز به وجود وارد شدن صفحات یتیم در سایت میگردد. این صفحات را هیچ کدام از الگوریتم‌های گوگل دوست ندارند.
۰ ۰