سئو تکنیکال چیست؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

سئو تکنیکال چیست؟


یادم است 3- 4 سال پیش که می‌خواستم تخصص بهینه سازی را حافظه بگیرم، مدام از چیزی به نام بهینه سازی تکنیکال خوف داشتم. راستش را بخواهید آن ایام تفکر میکردم برای یادگیری تکنیکال seo نیاز به یادگیری نرم‌افزار نویسی دارم و همچنین آموزش سئو مشهد تصور میکردم مسیر یادگرفتن آن خیلی زمانبر و مشقت بار میباشد.

البته پس از مدتی که به گذر زمان وارد دنیای باصرفه‌سازی وب سایت شدم، فهمیدم به هیچ عنوانً بهینه سازی تکنیکال آن چیزی که تصور می کردم وجود ندارد و الکی برای خودم بزرگش کرده بودم. با دقت به اینکه میدانم این تصورات غلط قبلی من‌را خیلی از اشخاص دیگر برای مثال شما دوستان هم دارید، میخواهم به امداد این نوشته‌ی‌علمی آموزش سئو در مشهد همه آنان‌را از ذهنتان تمیز کنم. در‌این نوشته‌ی‌علمی به معمولی‌ترین صورت ممکن با seo technical آشنا میشوید و جزء به جزئش را خاطر میگیرید. خلال این، ما در زمان اساس seo کل اصول و مقدمات بهینه سازی را و اینکه گوگل چطور فعالیت می‌نماید، فراگیری داده‌ایم که توصیه می کنیم برای ساخت‌و‌ساز روءیت کرد بی نقص‌خیس و کلیه‌جانبه‌خیس، مسلما در آن کمپانی نمایید.

بهینه سازی تکنیکال چیست؟
بهینه سازی تکنیکال به باصرفه‌سازی اینترنت‌تارنما از لحاظ فنی اشاره دارااست. برخلاف offpage یا این که seo داخلی، بیشتر کارهایی که در seo تکنیکال می کنیم مربوط به موتور کاوش، مسائل فنی اینترنت‌وبسایت، ربات‌ها، کدهای نرم افزار نویسی و... می باشند.

غرض اساسی اجرای seo تکنیکال در سایت، فراهم کردن سایتی میباشد که در مرحله اولیه برای ربات‌های موتور کاوش به راحتی قابل فهم و شعور و نظارت باشد و در مرحله دوم سایتی که ساختار صحیحی داشته و استفاده کننده از بودن در آن و فعالیت کردن با قسمت‌های مختلفش، لذت پیروزشود!



چرا seo تکنیکال؟
راستش را بخواهید فکرمی کنم seo تکنیکال نسبت به یکسری سال قبلی در ذهن مخاطبان مقام و مداقه کمتری دارااست. چرا؟ زیرا امروز سیستم‌های مدیر محتوایی مثل وردپرس به طور اتومات نیمی (یا این که شاید بیشتر) از بهینه سازی تکنیکال را در وب سایت پیاده می‌نمایند. همین مسئله سبب می‌گردد وبمستران تصور نمایند این زمینه حقیقتاً قابل عنایت وجود ندارد.

seo تکنیکال جزو اولی گام‌هایی میباشد که هر سئوکار بایستی برای با صرفه کردن اینترنت‌تارنما بردارد. برای اینکه عالی متوجه این قضیه بشوید یک نمونه از تجارب 2 سال پیشم را برایتان بازگو می کنم:

2 سال پیش یکی‌از دوستانم تصمیم گرفت مغازه فیزیکی‌اش را عده نماید و وارد دنیای استخراج‌و‌عمل آنلاین گردد. بعداز فعال‌ساز‌ی وبسایت و اجرا اقدامات اول، به امداد یک مولف آغاز کرد به ساخت و ساز محتوا و انصافاً هم محتواهای دیدنی و خیر در اینترنت‌سایتش لود می کرد. حدود 3 ماه که از این مسئله قبل بود یک روز با اینجانب تماس گرفت و خواست اینترنت سایتشان را رسیدگی کرده و استدلال اینکه در نتیجه ها گوگل چشم نمی شود را پیدا کنم.

راستش نیاز به تحقیق متعددی عدم وجود! بعداز یک نگاه 5 دقیقه‌ای گفتم در تک تک این یک سری ماه اینترنت‌وب سایت شما از نگاه ربات‌های موتور کاوش نهفته بوده! اساسا در کلیه این برهه زمانی، گوگل اینترنت‌تارنما این مخلوق پروردگار را نمی‌رویت کرد و به هیچ کدام از محتواهایی که نوشته بود سکو نمی‌بخشید.

این قضیه به جهت وجود یک تکه کد یک خطی بین کدهای تارنما بود؛ اصولا این تکه کد، بخشی از همین بهینه سازی تکنیکال میباشد. همین ماجرا کوتاه به خیر و خوبی علامت میدهد که چقدر این نوع سئو می تواند روی توفیق یا این که حتی ناکامی سایت شما تأثیرگذار باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.