آرشیو آبان ماه 1402

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

اصلاحات سئو کلاه سیاه


اصلاحات بهینه سازی کلاه سیاه
Cloaking
Cloaking یکی اصطلاحات بهینه سازی سیاه میباشد و مفهوم آن اکران محتوای مختلف به استفاده کننده و ربات آموزش سئو مشهد  های موتور کاوش هست.
متن مخفی (hidden text)
هر متنی که استفاده کننده نتواند آن را بخواند البته برای موتورهای کاوش قابل روءیت باشد، متن نهفته نامیده می گردد. متن نهفته مثال بارز cloaking میباشد و جریمه گوگل را درپی داراست. متن نهفته قادر است به طور های متعدد در شیت ظواهر خواهد شد از جمله متن بسیار خرد باشد که استفاده کننده نتواند آن را بخواند، همرنگ با ورقه پیش موضوع باشد یا این که با به کارگیری از کدهای CSS متن را از آموزش سئو در مشهد  کاغذ بیرون کرد.
seo منفی (negative بهینه سازی)
استعمال از تکنیک های seo کلاه سیاه و اسپم برای تخریب و نزول جایگاه وبسایت حریف را بهینه سازی منفی می گویند.
اصطلاحات بهینه سازی مربوط بازاریابی
B2B
Business 2 business یعنی تجارت به تجارت. در seo B2B، چرخه خرید وقت گیر خیس میباشد، تولیدات و سرویس ها گران خیس می باشند و مخاطبان تصمیم گیران حرفه‌ای میباشند.
B2C
Business 2 customer یعنی تجارت به مشتری. در seo B2C چرخه خرید کوتاه، مخاطبان، اشخاص معمولی و تولید ها ارزان خیس می‌باشند.
پرسونای مشتری
پرسونای استفاده کننده یک شخصیت ذهنی میباشد که مدیران تجارت و بازاریابان برای مشتری ایده آل خویش رسم میکنند. با اینکه پرسونا فرد حقیقی وواقعی وجود ندارد البته خوی، هدف ها، اشتباهات و معضل ها، نیازها، حالت مکانی و مشخصه های دیگری که برای پرسونا تعریف می گردد، مطابق مشتریان حقیقی وواقعی است.
هجرت مشتری
تمامی لحظاتی که در آن یک مشتری با یک کمپانی یا این که مارک سرگرم می‌گردد. آحاد این اقدامات برای متقاعد کردن، تاثیرگذاری و تبدیل آن مخاطب به یک مشتری متعهد هست. با اینکه مهاجرت مشتری با اعتنا به نوع بیزنس مختلف میباشد، البته معمولا دربرگیرنده 4 مرحله اساسی میباشد: درایت> مراعات> تصمیم> مراقبت
بیزنس آنلاین
پروسه داد و ستد تولیدات و سرویس ها از یک فروشگاه اینترنتی.
PPC
پرداخت به ازای کلیک (PPC) روشی میباشد که در آن به ازای هر کلیکی که روی پیوند وبسایت ایفا شد، پولی پرداخت میشود. این مبلغ به ترازو رقابت واژه کلیدی، مزایده، رابطه و سوابق اکانت انتخاب میگردد. استعمال از بهینه سازی و PPC سبب ارتقاء ترافیک تارنما، نرخ کلیک، نرخ تبدیل، نرخ فروش و رجوع و برگشت سرمایه شود.
شرایط مطلوب (Niche)
نیچه یک وضعیت یا این که یک بازار مملو از اشخاص لبریز پر نمک و اشخاصی میباشد که برای بیزنس شما اثرگذار می باشند.
اصطلاحات seo مرتبط با ساخت و ساز محتوا
محتوا (content)
محتوا عبارت میباشد از متن، تصویر، کلیپ، پادکست و هر آنچه که مخاطب بتواند آن را ببیند یا این که بشنود و امکان اشتراک گذاری آن را داشته باشد. محتوا یکی‌از مهمترین اصطلاحات seo داخلی وبسایت هست، به گونه ای که گوگل دائما در عملکرد میباشد تا منزلت تارنما هایی که محتوای نفیس، کیفیت خوب، منحصربه‌فرد و اثر گذار ایجاد میکنند را ارتقاء و وبسایت هایی که مغایر این قاعده فعالیت میکنند را کاهش جایگاه دهد.
محتوای کیفیت بالا (quality content)
محتوای باکیفیت از آن مجموعه اصطلاحات بهینه سازی میباشد که بسیار پر کاربرد میباشد و کلید توفیق شما خواهد بود. مراد از محتوای باکیفیت، محتوایی میباشد که تماما اختصاصی، جامع و دیدنی باشد به نحوی که منجر ارتقاء ترافیک ارگانیک گردد و از این نحوه به توفیق شما در هدف ها بهینه سازی و بازاریابی یاری دهد.
محتوا فرمان روا میباشد (content is king)
یک کدام از شایع ترین اصطلاحات seo هست که اکثر اوقات بوسیله متخصصان بهینه سازی و بازاریابان دیجیتال در کنفرانس ها به کارگیری می‌شود. این عبارت به التفات بالای ایجاد محتوا در بهینه سازی وب سایت و بازاریابی دیجیتال اشاره میکند. این التفات به قدری بالاست که شاخه ای از دانش بازاریابی به اسم بازاریابی محتوایی وجود دارااست.
QDF
query deserves freshness یعنی کوئری بایستی نو باشد. این عبارت به‌این مضمون‌ میباشد که موتور کاوش در بعضا از لغت ها و کلمات کلیدی، مایل به اکران جدیدترین محتوا میباشد. بیشتر وقت ها که کوئری یا این که عبارتی ترند میباشد، به جهت وجود یک روی داد خبری درباره آن بوده میباشد.
سیستم رئیس محتوا (CMS)
سیستم مدیر محتوا یک سیستم بر طبق اینترنت میباشد که امکان ساخت، بار گذاری و رئیس بودجه های دیجیتال را می‌دهد.
وردپرس
یک سیستم رئیس محتوا که شغل کردن با آن بسیار معمولی بوده و همین استدلال منجر گردیده که وردپرس دوست داستنی ترین CMS دنیا باشد. پیشنهاد می کنیم که به نوشته‌ی‌علمی seo وب سایت وردپرس نیز محرمانه بزنید.
هم استناد (CO citation)
هرگاه دو وبسایت بوسیله یک یک تارنما فرد ثالث پیوند گذاری شوند، حتی در‌حالتی که آن دو تارنما به یکدیگر لینک و پیوند نداده باشند. غرض از co citation یجاد رابطه موضوعی میان وب سایت ها و پیوند تصاحب کردن از سایتی با اقتدار فراتر میباشد.
محتوای تکراری (Duplicate content)
زمانی محتوای دو یا این که تعدادی کاغذ از یک وبسایت به طور کامل مثل هم یا این که بسیار مشابه به هم باشند، از اصطلاح seo محتوای تکراری استعمال میکنند.
سرتیترها (headings)
تیترها یا این که هدینگ ها محتوا را به قسمت های گوناگون تقسیم میکنند. این تیترها از H1 تا H6 مبتنی بر ترازو عنایت تر و تمیز می گردند، بدین شکل که H1 از کلیه تعالی خیس و اساسی خیس میباشد و H6 معدود عنایت خیس از سایر هدینگ ها می‌باشد. متخصصان بهینه سازی پیشنهاد میکنند که قطعا هدینگ های H2 و H3 مشمول کلمه و واژه کلیدی محتوا باشد.
Head term
واژه و کلمه کلیدی یا این که عبارتی که ترازو جستجوی بسیار بالایی داراست و از آنجایی که بسیار رقابتی میباشد، جایگاه گیری برای آن شغل دشوار و دشواری میباشد.
عبارات توقف (stop words)
حروف اضافه ای مانند از، در، به، با که برای رابطه میان لغات و لغات به کار گیری میگردند در پیشین به وسیله سیستم ایندکس موتورهای کاوش نادیده گرفته می شدند تا در روند ایندکسینگ صرفه جویی نمایند البته امروزه به لطف بسط موتورهای کاوش، این حروف اضافه نیز معنادار میباشند.
محتوایی که بوسیله مخاطب ساخت و ساز گردیده (User-Generated Content)
هر نوع محتوایی مانند نوشته ی علمی، عکس، کلیپ، پادکست، ایده ها و غیره که بوسیله یوزرها در تارنما ساخت و منتشر گردد، user-generated content نامیده می گردد.
محتوای مدام سبز
محتوای مدام سبز محتوای باصرفه گردیده ای برای موتور کاوش میباشد که برای بازه زمانبر برای یوزرها باقی می‌ماند. محتواهای تاریخی از این گروه می‌باشند ولی محتواهای خبری هرگز مدام سبز نیستند چون بازه زمانی باقی مادن آن ها بسیار کوتاه خواهد بود.
تعداد کلمه ها
تعداد کلماتی که در یک محتوا میباشند. در حالتی که محتوا بیشتراز حد کوتاه باشد، سیگنال منفی برای موتورهای کاوش میباشد.
۰ ۰

مزایای استفاده از CDN


مزایای استعمال از CDN
بهبود سرعت وبسایت
زمانی مخاطب داده ها موردنیاز خویش را از مجاورت ترین سرور اخذ نماید، برگه با سرعت بسیار بیشتری بار گذاری گردد. از آنجایی که یوزرها معمولا سایتی که سرعت پایینی داشته باشد را نمی توانند تحمل نمایند و خیلی سریع از آن بیرون میشوند، به کار گیری از CDN به صورت غیر بدون واسطه سبب ساز کاهش نرخ پریدن نیز میگردد و دوران وقتی که بازدیدکنندگان در تارنما می گذرانند (Dwell time)  آموزش سئو مشهد را ارتقاء می‌دهد.
اثر مثبت در seo تارنما
سوالی که اکثری از اشخاص مبتدی و تازه کار در بهینه سازی با آن مواجه می‌باشند این میباشد که آیا CDN در بهینه سازی وبسایت اثر مثبتی داراست؟ آری. همانگونه ک در زمینه‌ی پیشین گفتیم، CDN سبب ارتقاء سرعت تارنما می گردد. هنگامی سرعت بارگذاری ورقه بالا باشد، یوزرها دیگر از تارنما بیرون نمی‌شود و بانس ریت کاهش میابد. ارتقا سرعت و کاهش بانس ریت، نقش مهمی در بهینه سازی و ارتقای مرتبه وب سایت آموزش سئو در مشهد  شما خواهد داشت.

نوشته ی علمی مرتبط : طریق های کاهش نرخ پریدن
کاهش مخارج پهنای باند هاست
هزینه مصرف پهنای باند برای هاست، یک کدام از مخارج پیش فرض برای تارنما میباشد. کانال توزیع محتوا از روش کش و بقیه سئو ها تعداد داده هایی که سرور مبدا می بایست به یوزرها ارائه دهد را کاهش می‌دهد، بدین ترتیب به پهنای باند متعددی نیاز نخواهید داشت و در فیض مخارج هاست کاهش پیدا میکند.
تعادل ترافیک ورودی وبسایت
سعی یک تارنما معمولی ممکن میباشد در تاثیر وسعت بالای ترافیک ورودی یا این که اشتباهات دشوار افزاری مختل خواهد شد. CDN ترافیک کلی وب سایت را متعادل میکند تا به تمامی کاربرانی که به محتواها دسترسی دارا‌هستند، شایسته ترین تجارب کاربری را بدهد. فرض فرمایید که مسیر A به B بسیار به هم ریخته باشد؛ در اینگونه قوانینی پلیس روش سفارش میکند که اتومبیل ها از چندین مسیر متعدد به مقصد برسند تا از وسعت ترافیک معدود گردد. یعنی ممکن میباشد که شمارا در جاده ای بفرستند که یکسری دقیقه زمان بر‌خیس میباشد ( در شکل مقیاس‌بندی سرعت وب، درحد میکروثانیه) البته در ترافیک مسیری که معمولاً سریع‌ترین میباشد، گیر نمیکنید. به این ترتیب، قضیه کاهش سرعت وجود ندارد، بلکه در زمینه ی تعادل توشه و به کارگیری بدون نقص از تمامی منابع جان دار میباشد.
ارتقاء امنیت وب سایت
همچون در دست گرفتن ترافیک، CDN ها می‌توانند تهاجم ها DDoS را رئیس نمایند. تهاجم ها DDos حملاتی می‌باشند که عامل ها مخرب نرم‌افزار یا این که سرورهای اساسی شما‌را با تعداد متعددی درخواست زیر اثر قرار می دهند. هنگامی سرور به جهت وسعت بالا، دان می شود، این اختلال میتواند حتی وب سایت را از دسترس یوزرها بیرون نماید. CDN تحت عنوان یک پلتفرم امان و کاهش حمله ها DDOS با سرورهای GSKB و حاشیه ای شغل میکند که توشه را به صورت هم اندازه به صورت کلی گنجایش کانال توزیع میکنند. CDN ها همینطور مدیر مدرک، ساخت و ساز و تمدید خود کار را ارائه می‌دهند.
معایب CDN (سیستم تحویل محتوا)
هزینه بالا
شاید مهم‌ترین عیب CDN هزینه نسبتا بالای آن باشد. آغاز به کار گیری از سرویس ها کانال تحویل محتوا گران میباشد و افزون بر آن قادر است مخارج نهفته متعددی داشته باشند. این هزینه ها مشتمل بر مخارج هر جابجایی داده و گیگابایت میباشد. مخارج بالا ناشی از کانال های فرد ثالث میباشد. راه‌اندازی یک کانال CDN نو نیازمند آن میباشد که شرکتی که سرور ارائه میکند، برای نصب اینگونه کانال ای از یک کمپانی دیگر امداد اخذ نماید. به طبع کلیه وضعیت و قانون ها را با تمرکز استیناف فرمائید.
با دقت به‌این مورد، فعال کردن کانال‌های توزیع محتوا برای کمپانی‌های بزرگی که می توانند از ذمه اینگونه هزینه‌هایی برآیند، آیتم بهتری می باشند. محافظت سرورهای تکراری در سراسر عالم که اثرگذار نیستند نیز غیر عملی میباشد.
عدم دسترسی بی واسطه وبمستران
هر تغییری روی CDN می بایست به وسیله موسسه ها ارائه دهنده CDN صورت پذیرد و وبمستران نسبتاً هیچ در دست گرفتن مستقیمی روی آن ندارند. عدم دسترسی اینترنت مستران می‌تواند در مواقع ضروری سبب ساز ساخت و ساز اختلال خواهد شد.
محدودیت در سیستم مدیر محتوا
از آنجایی که سیستم های مدیر محتوا (CMS) مختلفی وجود داراست و هر شرکتی از CMS خاص خویش استعمال میکند، ممکن میباشد به وسیله CDN مدد نشود.
جای خدمت دهی
ممکن میباشد بیشتر یوزرها وبسایت شما در ناحیه جغرافیایی خاصی باشند و آن سرزمین کانال توزیع محتوا سرور نداشته باشد. دراین‌صورت کارایی تارنما شما بی عامل ذیل می‌آید، از جمله بیشتر بازدیدکنندگان یک وبسایت فارسی لهجه در جمهوری اسلامی ایران می‌باشند البته در شرایطی‌که این وب سایت در کشور‌ایران CDN سرور نداشته باشد، داده ها تارنما فارغ از به کارگیری به هدر می‌روند. بهتر بازرسی نمایید تا بفهمید که سرورهای CDN در کدام کشورها قرار دارا‌هستند و کدام جای ها برای شما مفیدند. نیازی وجود ندارد برای خدمت CDN در کشورهایی پول پرداخت فرمایید که هیچ منفعتی برای شما ندارند و صرفا سعی وبسایت شمارا کاهش می دهند.
محدودیت های ناحیه ای
بعضی از کشورها و سازمان ها IP CDN های دارای شهرت را مسدود کرده اند، در‌این‌حالت‌ اشخاصی که در‌این کشورها معاش میکنند نمیتوانند به وبسایت شما دسترسی داشته باشند، در فیض بخشی از ترافیک تارنما را از دست خواهید اعطا کرد. فراموش نکنید که درصورتی که به طور آفلاین در اکنون بسط می باشید، هم CDN شما شغل نمیکند.
اشتباهات مدد
سرویس ها جانبداری و نقص اشتباهات فنی کانال تحویل محتوا هنگامی وجود دارا هستند که یک فروشنده فرد ثالث مسئول اجرای CDN باشد. با اینکه اشتباهات فنی خیلی نادر در کانال توزیع محتوا به وجود می‌آیند البته نمی اقتدار مطمئن بود که چقدر ارتفاع می‌کشد تا اپراتور اشتباهات فنی را برطرف و از تکرار آن پرهیز نماید.
ریسک های مازاد
CDN ها نیز ممکن میباشد فیل (fail) شوند. چنانچه کانال توزیع محتوای شما از میان برود، بایستی هاست تارنما خویش را عوض فرمایید. همینطور در صورتی‌که خدمت در دسترس باشد، به کارگیری از CDN و برگشت به پوشه های محلی غیر ممکن میباشد. ولی این خطاها بسیار کم می‌باشند البته قبل از فعال کردن کانال تحوdل محتوا می بایست این فرض ها را در حیث بگیرید.
شایسته ترین و سریعترین CDN های فرنگی کدامند؟
1. کلودفلر (Cloudflare)
کلودفلر با داشتن 193 پاپ وبسایت در سراسر عالم یک کدام از شایسته ترین و دوست داستنی ترین CDN های عالم میباشد. این کانال توزیع محتوای آمریکایی را می اقتدار فارغ از بازنویسی کدهای نرم‌افزار نویسی راه‌اندازی کرد. فقط کافیست که سرورهای DNS خویش را آپدیت فرمایید تا از کانال توزیع محتوا کلودفلر استعمال نمایند. cloudflare به صورت اتوماتیک استارت به شغل کرده، محتوا را در کش ذخیره می نماید و از نزدیکترین جای به یوزرها ارائه می‌دهد، ولی این صرفا مزیت به کارگیری از CDN کلودفلر وجود ندارد. بقیه مزایای کانال توزیع محتوای کلودفلر عبارتند از:
غربال کردن ول و مسدود کردن ربات ها
محتواهای اسپم را محصور میکند
شمارا از هکرها در نگهبانی نگه دارااست و حمله ها DDoS را شناسایی و کم کند
کلود فلر با فشرده سازی تصاویر می تواند اندازه فولدر‌های تصویری را تا 35 درصد کاهش دهند و سرعت را بهبود ببخشند.
این کانال توزیع محتوا حمایت پهناور ای از استانداردهایی مانند IPv6، HTTP/2 و SPDY، میکند و برای یاری به شما در بازنویسی ترافیک، و REST API به توسعه و گسترش دهندگان اذن میدهد تا در دست گرفتن جامعی بر آنچه خدمت اجرا میدهد را در چنگ بگیرند.
مطلوب ترین خدمت CDN برای وردپرس
هزینه cloudflare
CDN کلودفلر یک ورژن بدون پول دارااست که بخش اعظمی از مزایای بالا را دارااست ولی درصورتی که قابلیت و امکان های بیشتری مانند فایروال و غیره را می‌خواهید بایستی ورژن مبلغی آن را بخرید که‌این هزینه برای ورژن pro، 20 دلار در ماه به ازای هر دامنه، ورژن بیزینس، 200 دلار در ماه و ورژن پروژه ای به طور توافقی هزینه اخذ می‌شود
۰ ۰

صفحه منقضی گردیده (expired content) چیست؟


برگه منقضی گردیده (expired content) چیست؟
کاغذ اکسپایر گردیده شیت ای میباشد که محتوای آن برای برهه زمانی مجال محدودی مرتبط و برای یوزرها اثرگذار می باشد و پس از مدتی تاریخ انقضای آن کل می‌گردد. وب سایت هایی مانند دیوار، شیپور و ترب از این مجموعه سایت ها می‌باشند. وجود صفحه های منقضی گردیده می‌تواند بر کراول کردن ربات های موتور کاوش و بهینه سازی وبسایت شما آموزش سئو مشهد  تاثیرگذار باشد.
نمونه های صفحه های expired گردیده
تارنما هایی که در مورد داد و ستد املاک فعالیت می نمایند مانند دیوار و کلید؛ درین تارنما ها هر ملک یک برگه مستقل داشته و بعداز فروش یا این که اجاره آن ملک، آن شیت منقضی آموزش سئو در مشهد  می شود.
وبسایت هایی که در مورد فروش فرآورده عمل می نمایند مانند آمازون، دیجی جنس و علی پدر: هر کالا کاغذ مستقل خویش را داشته و اگر موجودی این محصول به پایان برسد یا این که به هر دلیلی دیگر در دسترس نباشد، آن ورقه اکسپایر می‌گردد.
وبسایت های خبری: وبسایت های خبری، محتواهایی را منتشر میکنند که تنها برای برهه زمانی مجال کوتاهی بوسیله یوزرها آیتم استعمال قرار می گیرند. اکثر صفحه های دیگر برای یوزرها اثرگذار نیستند و تبدیل به صفحه های expired گردیده میگردند.
تارنما هایی که در موضوع معرفی مشاغل عمل می نمایند: وبسایت هایی مانند جاب اینجا که اطلاع رسانی های شغلی را معرفی میکنند، پس از برهه زمانی فرصت مشخصی این صفحه ها اعتبار خویش را از دست می دهند.
نشانی های pagination: در صورتیکه که تولیدات نشانی های pagination در دسترس نباشند، صفحه ها منقضی گردیده ساخت می‌گردد.
اثر صفحه های expired گردیده در بهینه سازی
بخش اعظمی از مدیران وبسایت ها تنها به این دلیل‌که اعتبار و پیج رنک ورقه منقضی گردیده خویش را نگهداری نمایند، آن کاغذ را نگه می دارا‌هستند البته این عمل اثر منفی روی بهینه سازی وب سایت دارااست چون از سمت یوزرها سیگنال های منفی به گوگل می‌رسد. هنگامی متاع یا این که سرویس ها یک ورقه به هر دلیلی دیگر در دسترس وجود ندارد و آن ورقه کد موقعیت 200 OK را برمی گرداند، یعنی خطای Soft 404 وجود دارااست. خطای Soft 404 یعنی ورقه ای که هیچ محتوای مرتبطی با کوئری مخاطب ندارد و به مکان کد 404 یا این که 410، کد 200 OK را برمیگرداند. بخش اعظمی از مدیران وب سایت ها با تصور بهبود بهینه سازی وب سایت خویش، سیگنال منفی یوزرها را فدای پیج رنک گوگل میکنند البته به دلایل ذیل اثبات می‌کنیم که‌این استراتژی تاثیر تماما مخربی روی بهینه سازی وب سایت داراست:

نرخ تبدیل بسیار اساسی خیس از پیج رنک گوگل میباشد. در واقعیت غرض از طراحی وب سایت فروشگاهی، تبدیل بازدیدکننده به مخاطب و در غایت فروش تولیدها یا این که سرویس ها افست و هیچ مدیریت سایتی تاوقتی‌که به انتظار نرسیده باشد، به پیج رنک بالا یا این که زیر عنایت نمیدهد.
پیج رنک گوگل معیاری وجود ندارد که بتوان به توجه اندازه گیری کرد. هنوز هیچ ابزاری ساخته نشده که اعتبار یک شیت منقضی گردیده را به صحت آرم دهد، چون هر توشه که ربات گوگل وارد کاغذ ای می گردد، مطابق فاکتورهایی که گوگل هیچوقت افشا نمیکند، بها کاغذ را نظارت کرده و بر همین اصل پیج رنک همیشه در اکنون تغییر‌و تحول میباشد.
یکی فاکتورهای اساسی در اندازه گیری پیج رنک، تعداد بک لینک و پیوند های آن کاغذ میباشد در حالی که صفحه ها منقضی گردیده که معمولا شیت جزئیات جنس (PDP) میباشند، به تدریج بک لینک و پیوند های استوار و کیفیت خوب اخذ میکنند، به این ترتیب کاهش پیج رنک صفحه ها منقضی گردیده زمینه به طور کامل طبیعی میباشد.
خطای 404 SOFT چه تاثیری روی تجربیات کاربری داراست؟
ارور Soft 404 اثر مخربی روی تجربیات کاربری و در سود روی بهینه سازی وب سایت شما دارااست. گوگل امروزه خیلی ریلکس با گویش بهینه سازی داخلی (On-page) فهم و شعور میکند و عباراتی مانند "مال در دسترس وجود ندارد" یا این که "هیچ سود ای یافت نشد" را تشخیص می دهد. یوزرها زمانی با همچین صفحاتی رو به رو می گردند، به کاغذ حاصل گوگل برمیگردند، روی یک وب سایت دیگر کلیک کرده و یا این که کوئری خویش را تغییر و تحول می‌دهند. این ایفا یوزرها خیر فقط سبب ارتقاء نرخ بانس ریت میگردد بلکه به وضوح به گوگل سیگنال منفی می دهد که‌این وبسایت برای رفع نیاز استفاده کننده مطلوب وجود ندارد. صفحاتی که خطای Soft 404 دارا‌هستند، معمولا در ابزار گوگل سرچ کنسول آرم داده میشوند.

چه طور صفحه ها اکسپایر گردیده تارنما را تشخیص دهیم؟
تشخیص صفحه ها expired گردیده و تاثیری که بر روی بهینه سازی تارنما می گذارند چندان ریلکس وجود ندارد. به عنوان مثال هنگامی فروشگاهی یک جنس را دیگر نمی فروشد با اینکه مال به صورت موقت از انبار بیرون می گردد، متعدد میباشد. همینطور بایستی بدانید که برای صفحه های تولید ها فصلی که صرفا در طی های محدودی از سال به فروش میرسند چه تکنیکی طراحی نمایید.
سایت هایی که بیش تر از صدها هزار کاغذ دارا هستند بایستی نگران صفحه های منقضی گردیده خویش باشند، چون این عمل منطقی به لحاظ نمی رسد که به طور دستی آحاد صفحه ها و تولیدات منقضی گردیده و سوا انبار را تشخیص اعطا کرد. در اینگونه قوانینی می بایست به پندار راه‌حل منطقی و عملی باشیم که‌این تغییرات را تولید کنیم. هنوز هیچ ابزار seo ساخته نشده که بضاعت تشخیص صفحه ها اکسپایر گردیده را داشته باشد ولی سایت هایی مانند دیوار پارامتری را درون تارنما خویش طراحی میکنند که برای مثال اطلاع رسانی یک ملک پس از 15 روز منقضی میگردد و سپس با اعتنا به سیاست ادمین تارنما، روشی را برای رفع صفحه های منقضی گردیده اعمال می دهند.

چه گونه صفحه های منقضی گردیده را مدیر کنیم؟
ساخت خطای 404
اولی رویه حلی که به ذهن دارای تخصص seo برای خودداری از اکران ورقه منقضی گردیده می‌رسد، این میباشد که شیت اکسپایر گردیده خطای 404 نشانه دهد، البته این خلل نمیتواند راه‌حل قابل قبولی باشد چون وجود تعداد متعددی از صفحه ها 404 آرم دهنده وجود اختلال داخلی در وبسایت میباشد و از طرفی هم صفحاتی که ارور 404 را برمیگردانند معمولا سبب ساز ارتقا نرخ پریدن می‌گردد. غرض ما از seo، با صرفه کردن وب سایت صرفا برای موتور کاوش وجود ندارد بلکه وبسایت می بایست برای یوزرها نیز با صرفه باشد و بازدیدکنندگان را در تارنما نگه دارااست به این ترتیب بایستی به تامل روش حلی به جز خطای 404 برای برطرف کردن ایراد صفحه ها منقضی گردیده باشید.
جابجایی محتوای دیرین به صفحه های بایگانی
فرض فرمایید که شما یک لندینگ پیج با تیتر جدیدترین سبک تلفن همراه آیفون 2020 دارید، درحال حاضر که در سال 2021 ورژن جدیدتری از موبایل آیفون به بازار آمده میباشد، درین حالت یکی شایسته ترین نحوه ها این میباشد که‌این شیت اکسپایر گردیده را به صفحه ها بایگانی خویش اضافه نمائید.
ایجاد کرد صفحه های 404 سفارشی
ایجاد کرد پیج های 404 سفارشی برای صفحه ها منقضی گردیده ایده بسیار خیر میباشد. هنگامی استفاده کننده با شیت منقضی گردیده رو به رو میشود با صفحه ها 404 سفارشی میتوان از بیرون شدن استفاده کننده از وب سایت دوری کرد و در قبال اورا به کاغذ در آغاز یا این که شیت بالقوه ای که که برای وی اثر گذار میباشد هدایت کرد. ولی قبل از اینکه برای آحاد صفحه ها اکسپایر گردیده خویش از صفحه های 404 سفارشی به کارگیری کنیم، آغاز بایستی موارد ذیل را در حیث گرفته و با اعتنا به آنان مبادرت به خرید فرمایید:

آیا این شیت ترافیک ارگانیک و بدون واسطه متعددی داراست؟
چه‌طور می‌توانیم شایسته ترین تجارب کاربری را در‌این شیت بسازیم؟
این برگه منقضی گردیده چه تعداد بک پیوند و پیوند داخلی دارااست؟
آیا این ورقه اکسپایر گردیده محتوای مفیدی برای یوزرها داراست؟
۰ ۰

مشاور سئو که می باشد؟


مشاور بهینه سازی که می باشد؟
مشاور seo یک دارای تخصص seo میباشد که یک استراتژی seo را پیاده سازی و ایفا می‌نماید. این متخصصان سرویس ها مشورت بهینه سازی خویش را به طور آزاد یا این که قراردادی آموزش سئو مشهد  ارائه می‌دهند.
مشاور بهینه سازی فردی میباشد که در seo موتورهای کاوش خبره میباشد. در حالی که شما و گروه تان ممکن میباشد بدانید seo چیست و روش اجرای آن در سطح کاری اول را بدانید، یک مشاور حرفه ای بهینه سازی شخصی میباشد که در تک تک جنبه‌های باصرفه‌سازی موتورهای کاوش تماماً متبحر میباشد؛ حتی حیطههایی که ممکن میباشد درخصوص آموزش سئو در مشهد  آن‌ها ندانید!
با اختیار مسئولیت های بهینه سازی به یک کارشناس و خیر یک عضو مجموعه داخلی، میتوانید توفیق استراتژی بهینه سازی مارک خویش را به لطف تجربیات و علم مشاور seo ارتقا دهید.
مشاور بهینه سازی چه کمکی به حصول و امور می نماید؟
استخدام مشاور seo گرچه مدام ارزان وجود ندارد، البته بها هر ریال را دارااست.
در حالتی‌که مالک بیزنس می‌باشید، پیرو آمده میباشد که چه گونه یک مشاور seo قادر است به تجارت شما یاری دهد:
آن ها میتوانند به بهبود سکو موتور جستجوی شما در جستجوی گوگل برای لغات کلیدی رقابتی امداد نمایند.
آن‌ها میتوانند به ارتقاء ترافیک ارگانیک به وبسایت شما یاری نمایند.
یک مشاور بهینه سازی می‌تواند با تقویت حضور آنلاین شما اعتبار بیزنس شمارا بهبود بخشد.
آن ها میتوانند به شما امداد نمایند تا یک تجارب کاربری مثبت ارائه دهید و مشتریان وفدارتری داشته باشید.
اما، همگی موردها فوق، در غایت سبب ساز به بهبود دانایی از مارک، ارتقاء تعامل مشتری و نرخ تبدیل عالی گردد.
یک کمپین seo که به خیر و خوبی پیاده سازی گردیده که تماماً با استراتژی بازاریابی وسیع خیس ترکیب می گردد، میتواند برای یک بیزنس شگفت انگیز باشد. البته این فقط در شرایطی که قابلیت و امکان پذیر میباشد که بوسیله یک دارای تخصص مجرب پیاده سازی و انجام گردد.
نقش ها و مسئولیت های یک مشاور بهینه سازی
مشاور seo از ابزارها و تکنیک های مختلفی برای ارتقاء مرتبه وبسایت شما و ارتقاء اعتبار کلی تجارت شما به کارگیری می نماید. در اینجا تعدادی عمل وجود داراست که مشاوران seo برای بهوبد ترافیک ارگانیک تجارت شما بر روی آنان عمل می نمایند.
ارزیابی seo وبسایت
تحلیل بهینه سازی وب سایت معمولاً اولی کاری میباشد که یک مشاور seo بعد از تایید شما تحت عنوان مشتری اجرا میدهد و آن را در فواصل وقتی منظم برای محاسبه تأثیر کمپین های خویش اجرا می‌دهد.
در ممیزی تارنما، مشاور یک سایت را از منظر بهینه سازی تجزیه و نظارت می نماید و پیشنهاد هایی را در باب کیفیت بهبود آن به اشتراک میگذارد. آنان صفحه ها اینترنت، محتوا و توضیحات متا، تلاش وبسایت و بقیه عواملی که در مرتبه بندی موتورهای کاوش نقش دارا هستند را تحقیق می نمایند.
تجزیه و بررسی رقبا
مشاور seo، تارنما های حریف شمارا که سرویس ها شبیه شمارا ارائه می‌دهند، رسیدگی می نماید. این به آن ها یاری می نماید تا بفهمند رقبای شما :
چه عمل هایی تا الان اعمال دادد؟
آیا آنان سایت و محتوای خویش را به روشی مختلف برای مقصود قرار دادن کلمه ها کلیدی گرانبها، ساختار داده اند؟
چه خصوصیت های جالبی در وبسایت خویش دارا هستند تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند؟
از چه کلماتی ورودی ارگانیک دارا‌هستند؟
از چه وبسایت هایی بک لینک و پیوند دارا هستند؟
چه استراتژی محتوایی دارا‌هستند؟
این به آن ها یاری می نماید تا بفهمند اکنون در کجا ایستاده اید و چه چیزهایی را می بایست در تارنما شما بهبود دهند. ضمن این، تجزیه و ارزیابی موءثر رقبا به مشاور seo اذن می‌دهد تا بتواند در بین شما و رقبایتان تمایز ساخت‌و‌ساز نماید.
سئو صفحه های تارنما
مرحله آجل سئو سایت میباشد. شایسته ترین مشاور seo نگاهی به مجموع سایت خواهد داشت تا ایده بهتری در زمینه ی کیفیت پیشرفت در عملکرد آن به شایسته ترین صورت ممکن بدست آورد. این این مرحله طیف متعددی از امور مثلا پیاده سازی باصرفه، تجارب کاربری عالی، معماری داده ها مطلوب، سرعت بار گذاری شیت، ساختار برگه و مجموع طریق هایی را که قادر است سبب ساز خواهد شد بازدهی کمپین seo شما به حداکثر رسد را پوشش میدهد.

بیشتر بخوانید: به چه شکل یک خدمت مشورت seo بهتر گزینش کنیم؟

پژوهش و محاسبه کلمه ها کلیدی کلان
مطالعه در خصوص عبارات کلیدی یک کدام از مهم‌ترین کارهایی میباشد که در هر کمپین بهینه سازی اجرا می‌گردد میباشد. ممکن میباشد مشتریان شما از کلمه ها مختلفی برای جستجوی تولیدها و سرویس ها خاصی که شما ارائه می دهید، به کارگیری نمایند. رسیدگی عبارات کلیدی به کارشناسان بهینه سازی امداد می نماید تا لغت ها و لغات مهمی را که یوزرها برای جستجوی تولید ها خاص به کارگیری می نمایند، ادراک نمایند.
مشورت کردن بهینه سازی خیر فقط در ادامه یافتن کلمه ها کلیدی پرمحبوب مربوط به بیزنس شما میباشد، بلکه برای گزینش لغات کلیدی بسیار هدفمند بر طبق وسعت، رقابت و نرخ تبدیل همت می نماید. با این عمل، آن ها موثرترین لغات کلیدی را برای شما پیدا می نمایند.
ابزارها و تکنیک های متعددی وجود داراست که برای اجرا اثرگذار این فعالیت به کارگیری میگردد. شیوه استیناف و بررسی کلمه ها کلیدی آغاز می بایست یوزرها را مقصود قرار دهد؛ چون با داشتن کلمه ها کلیدی مفید میفهمیم مخاطبان شما در‌پی چه می باشند. یک مشاور seo عالی بایستی بداند که چه‌طور پژوهش ها لغت ها کلیدی را اعمال دهد و لغت ها مطلوب را با دقت به پروژه مشتری خویش گزینش نماید.
مشاور سئوی شما بعد با استراتژیست های محتوای شما همیاری می نماید تا موضوعات وب لاگ و بقیه خوشه های محتوایی را که‌این کلمه ها کلیدی را غرض قرار می‌دهند، معین گردد. به هر حالا، ساخت و ساز محتوا پیرامون موضوعاتی که هیچ کس پیرو آن وجود ندارد یا این که ممکن میباشد سکو بندی آن بسیار سخت باشد، منفعت ای ندارد.
مشاور سئوی شما معیارهای مختلفی را رسیدگی می نماید:
وسعت کاوش: معدل تعداد دفعاتی که یک کلمه و واژه کلیدی کاوش می‌شود
دشواری کلمه و واژه کلیدی: درجه بندی برای یک کلمه و واژه کلیدی خاص چقدر معضل برانگیز میباشد
کلیک ها: معدل تعداد کلیک ها روی حاصل موتور کاوش برای یک واژه و کلمه کلیدی
بهینه سازی محتوا
محتوا شاه میباشد، البته در صورتی با صرفه نشده باشد، کسی آن را پیدا نمی نماید. بدین ترتیب مشاوران seo نیز دقت بیشتری به seo محتوا دارا‌هستند. آنان برای شعور هرچه عالی معنی و رسالت صفحه ها به وسیله گوگل، محتوا را مبنی بر استاندارد های بهینه سازی مهندسی و باصرفه می نمایند. یک مشاور بهینه سازی پیشنهاد‌های استراتژیک راجع‌به قرار دادن لغات کلیدی در تیتر ورقه، توضیحات متا، تیتر‌های فرعی و غیره را به سیرتکامل‌ای به اشتراک می گذارد که طبیعی و ارگانیک به لحاظ رسد.
seo محتوا برای بلاگ ها و صفحه های فرود دربرگیرنده پروسه زیادی میباشد که پیش از تایپ کردن محتوا آغاز میشود. پژوهش ها ظریف کلمه ها کلیدی برای یقین از اینکه بیزنس شما موضوعاتی را مقصود قرار می‌دهد که مخاطبان شما به آن ها عشق و علاقه مند می‌باشند، ضروری میباشد.
یک مشاور seo با نویسندگان محتوا و اسکن رایترها عمل میکند تا به آنان یاری دهد محتوایی را بسازند که آن کلمه ها کلیدی را غرض قرار دهد و برای خوانند‌گان قیمت ساخت نماید تا استراتژی بازاریابی محتوای خویش را بهبود بخشد.
ایجاد کرد بک لینک و پیوند
زمانی که همگی چیز به روشی خوب در مکان خویش اثبات شد، فعلا یک مشاور seo به شما یاری می نماید تا با اخذ پیوند از دیگر تارنما های دارای اعتبار، اعتبار وبسایت خویش را بالا ببرید. راه و روش های مختلفی برای ساخت و ساز لینک و پیوند وجود دارااست. در صورتی‌که بهینه سازی را تحت عنوان مسابقه محبوبیت در حیث بگیرید، میتوانید بک پیوند را تحت عنوان رای برای سایت خویش در لحاظ بگیرید. مشاور seo یک استراتژی پیوند سازی برای شما تدوین می نماید تا با کمترین ریسک، شایسته ترین سود را بگیرید.
پردازش گویش طبیعی و رابطه معنایی
جستجوهای صوتی احتمالاً در سال های آتی دوست داستنی خیس می‌شوند. تا سال 2024، ممکن میباشد 8.4 میلیارد دستیار صوتی دیجیتال در سراسر دنیا مصرف شود.
موتورهای کاوش به صورت مداوم الگوریتم های خویش را برای امان از این فرآیند رو به پرورش آپ تو دیت می نمایند. آنان فعلا می‌توانند پرس و جوهای لهجه طبیعی را به مکان عبارات کلیدی برای بازگرداندن نتیجه ها جستجوی مرتبط شعور نمایند.
با به کار گیری از پردازش لهجه طبیعی (NLP) و هوش تصنعی معنایی، موتورهای کاوش قدرتمند به فهم قضیه یک پرس و جو مطابق مقصود جستجوی استفاده کننده، جای ، تاریخچه کاوش و غیره میباشند.
غرض NLP این میباشد که حق تقدم رو به پرورش برای جستجوهای خاص خیس و وقت گیر خیس را برآورده نماید، جایی که نسبتاًً 15٪ از جستجوهای کاوش برای نخسین بار به کار گیری میشوند. این بدان معناست که گوگل به مکان استعمال از داده های تاریخی برای یافتن حاصل جستجوی مرتبط، بیشتر و بیشتر بر یادگیری ماشینی توکل می نماید که میتواند پیوندهای معنایی میان کلمه ها کلیدی گوناگون را شناسایی نماید.
اینک گوگل در پی تیم‌ای از لغت ها کلیدی مرتبط برای یافتن حاصل جستجوی مرتبط میباشد. این تحت عنوان "رابطه معنایی" شناخته می‌شود و کلید ساخت و ساز محتوایی میباشد که مرتبه نخستین را در گوگل می‌گیرد.
یک مشاور رفیعتر بهینه سازی می بایست بتواند به شما در سئو محتوای خویش برای NLP و رابطه معنایی یاری دهد.
۰ ۰

Spyfu


6. Spyfu
تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین و کاربردی ترین ابزارهای تجزیه و بررسی وب سایت و بررسی تفحص کلمه ها کلیدی می شود به Spyfu اشاره نمود. این تارنما پربیننده تعداد جستجوی ارگانیک کلمه و واژه کلیدی شما و در فیض عملکردتان را علامت میدهد. ابزار جامع مذکور قابلیت چک کارایی رقبا را برای یوزرها مهیا ساخته و لیستی از لغات کلیدی آنها را در چنگ شما قرار می‌دهد تا به تحلیل آنان بپردازید. شناسایی لینک و پیوند های داخلی وب سایت یک کدام از دیگر از خصوصیت های Spyfu آموزش سئو مشهدر  میباشد.
درصورتی که گسترش در بهینه سازی یک کدام از گرانقدر ترین رویاهایتان میباشد، کافیست با به کار گیری از این ابزار ارزیابی رسیدگی عبارات کلیدی استراتژی­تان را چیده و در راستای اجرای آن قدم بردارید. حتی می‌توانید از ساخت محتوا درآمدزایی کرده و پول خیر به جیب بزنید. اما این زمینه را مد لحاظ داشته باشید که ابزار نام برده بدون پول نبوده و برای سود مندی از قابلیت و امکان های بی سابقه آن بدون چاره به آموزش سئو در مشهد  پرداخت هزینه می‌باشید.
7. Google Search Console
گوگل سرچ کنسول یکی حاذق ترین ابزارهای تحلیل رسیدگی کلمه ها کلیدی میباشد که میتواند جزئیات جامعی از عبارات کلیدی کلیک خورده در سه ماه قبل را برای شما اکران دهد. غرض از معرفی این این ابزار اصلی از سوی گوگل پژوهش حالت وب سایت بوسیله اینترنت مسترها است. دیدنی میباشد بدانید که ابزار نام برده از خصوصیت­ها، تجهیزات و قابلیت و امکان­های پهناور و فوق العاده ای بهره مند بوده و از همین رو آیتم دقت ویژه یوزرها قرار گرفته میباشد!
در حالتی‌که با Google Search Console عمل کرده باشید، به طبع با اصطلاح Position در مقابل عبارات کلیدی رو به رو گردیده اید. گفتنی میباشد که‌این آیتم اعداد نسبی مرتبط با جایگاه هر کلمه و واژه کلیدی را در دست مدیران وب سایت قرار می‌دهد. اعتنا داشته باشید که‌این اعداد ظریف نبوده و داده های عددی کلمه و واژه کلیدی در یک ماه قبل را به طور تقریبی نماد می‌دهد.
8. Google Trends
Google Trends یک ابزار اکتشاف داده بدون پول میباشد که میتوانید از آن برای جستجو و تجزیه و ارزیابی روندهای جستجوی حقیقی و واقعی و تاریخی استعمال فرمایید. می توانید مبنی بر داده‌های مثال‌گیری گردیده و عبارت‌های جستجوی Google ملاحظه کنید که در بخش ها در سراسر عالم چه روندی داراست. برای ایده‌پردازی و اپلیکیشن‌ریزی محتوا، ایجاد کرد کمپین‌های تبلیغاتی فصلی و غیره به فعالیت می رود. Google Trends همینطور قادر است به شما یاری دهد روندهای تازه را شناسایی نمایید و بدانید که چه هنگامی عشق و علاقه به آنان کاهش می‌یابد. ​Google Trends به طور کاملً بدون‌پول میباشد و آن را به یک منبع تکمیل کننده بهتر برای پژوهش یا این که گردباد فکری تبدیل می نماید.
Google Trends عمدتاً از مثال‌های غربال نشده داده‌های حقیقی جستجوی Google استعمال می‌نماید. این داده‌ها ناشناس، تیم‌بندی و مبنی بر مورد، حیطه و زمان وقتی دسته‌بندی میشوند تا شما‌را کارکشته سازد تا داده‌های مرتبط را با تمرکز بیشتری تجزیه و نظارت فرمایید.
در شرایطی‌که مورد خاصی برای مطالعه دارید، آن را در نوار کاوش وارد فرمائید و آغاز به پژوهش نمائید. برای مشاهده هم زمان یکسری واژه و کلمه کلیدی مرتبط روی " Compare" کلیک فرمائید. این می‌تواند به شما یاری دهد علایق مخاطبان را در موضوعات مرتبط تجزیه و نظارت فرمائید و اینکه چه‌طور این علایق در حین فرصت در بخشها متفاوت گوناگون میباشد.
با Related Queries، می توانید ایده‌های تازه مربوط به عبارات کلیدی غرض خویش مربوط به حیطه‌ای که میخواهید غرض قرار دهید را اخذ نمائید. این میتواند ایده های جدیدی برای محتوا و اپلیکیشن بازاریابی شما باشد. همینطور میتوانید عشق و علاقه به یک قضیه را مبنی بر سرزمین تجزیه و آنالیز و مقایسه نمایید. می‌توانید از این برای یافتن مخاطبان تازه در سراسر دنیا استعمال نمائید یا این که مطمئن گردید که محتوای مربوط به حیطه متبوع خویش را ساخت و ساز می‌کنید.
9. QuestionDB
QuestionDB به مکان تمرکز بر کلمه ها کلیدی، سوالاتی را که عموم در وبسایت ها و انجمن ها می‌پرسند را به شما علامت می‌دهد. این ابزار برای ایده پردازی محتوا موثر میباشد. مقر داده کلان سؤالات آن به شما داده ها ظریف تری از آنچه مخاطبان شما حقیقتاً میخواهند بدانند می‌دهد. شما می‌توانید از این داده ها برای ایجاد محتوا مفیدتری که به‌این سوالهای جواب میدهد به کارگیری نمایید.
QuestionDB سؤالات خویش را در انجمن‌هایی مانند Reddit و StackExchange پیدا می‌نماید و به زودی Quora را نیز دربرگیرنده میشود.
آغاز فهرستی از کلیدواژه‌های مرتبط را که می خواهید مقصود قرار دهید تهیه و تنظیم نمائید. بعد از آن یک کدام از آنان را در QuestionDB وارد فرمائید. اعتقادوباور نتایج فرمائید که کلمه ها کلیدی بسیار وسیع می باشند، چون این ابزار لیستی از سؤالات خاص خیس مرتبط با آن مسئله کلی را ارائه می‌دهد.
10. AnswerThePublic
AnswerThePublic یک ابزار مطالعه لغات کلیدی میباشد که پیشنهادات کامل شدن خود کار Google را عده‌آوری می‌نماید و به شما امداد می‌نماید کلمه ها کلیدی زمانبر مربوط به یک زمینه را پیدا نمایید. این فعالیت را با ساخت‌و‌ساز ابرهای واژه ای ایفا میدهد که به طور بصری پرس و جوهای مرتبط را تیم بندی می نماید.
AnswerThePublic برای ایده پردازی محتوا بهتر میباشد. ابرهای کلمه و واژه آن به شما امداد می نماید سؤالات خاص تری را حدس نمایید و میتوانید از آن برای ساخت ایده برای محتوای مرتبط خیس استعمال نمایید.
این ابزار از داده های کامل شدن اتوماتیک گردآوری گردیده از Google و Bing از 191 مرزوبوم استعمال می نماید. با وارد کردن یک کلمه و واژه کلیدی seed برای موضوعی که میخواهید در زمینه ی آن بنویسید استارت نمایید و مقر داده دلخواه خویش را تعیین فرمایید. به صورت پیش فرض، ابزار داده های بریتانیا را علامت میدهد. از آنجایی که‌این ابر سؤالات را به تصویر میکشد، کلمه ها کاوش مبتنی بر کلمه ها سؤالی دسته‌بندی میگردند و مبنی بر محبوبیت آراسته می گردند. لغت ها کاوش با سایه تیره خیس در طی اجرای گزارش محبوبیت بیشتری داشتند. با این اکنون، این مدام آرم دهنده وسعت جستجوی فراتر یا این که حاصل بیشتر وجود ندارد. با کلیک بر روی هر عبارت کاوش گردیده، به نتیجه ها جستجوی زنده برای آن عبارت در گوگل هدایت خواهید شد.
11. Keyword Sheeter
Keyword Sheeter یک کدام از دیگر از ابزارهای چک استیناف لغت ها کلیدی میباشد که صدها سفارش اقتباس گردیده از گوگل را در مشت یوزرها قرار می‌دهد. برای آغاز استعمال از این ابزار کافی میباشد واژه و کلمه کلیدی آیتم نظرتان را در‌این تارنما وارد فرمایید. به کار گیری از ابزار ذکر شده به آن تیم از کاربرانی که مستلزم تعداد بسیار متعددی کلمه و واژه می‌باشند، توصیه میشود. به دلیل آن که این ابزار می‌تواند در زمان یک دقیقه هزاران کلمه و واژه کلیدی و عبارت مربوط به واژه و کلمه کلیدی متبوع مخاطب را ارائه دهد. غربال کردن کلمه ها بر پایه ی مثبت و منفی یکی‌از مهمترین مزایای کیورد شیتر به حساب می آید.
۰ ۰

Show Cached Pages (اکران صفحه ها کش گردیده)


Show Cached Pages (اکران صفحه ها کش گردیده)
همینطور صفحه ها کش گردیده ای که با به کار گیری از robots.txt به صورت تصادفی ایندکس نشده اند بوسیله Siteliner ایندکس می‌شوند. هنگام تهیه و تنظیم صفحه ها noindex برای خزنده ی موتورهای کاوش، برخی از صفحه ها، برچسب‌ها، تیم‌ها و پست‌ها در پوشه robots.txt گنجانده نشده‌اند. این ابزار قادر است ورژن ی کش گردیده ی صفحه ها گزینش گردیده را به شما آرم دهد. این ورژن از شیت را Siteliner هنگام کپی وبسایت شما دانلود نموده است. در‌حالتی که بعداز نسخه برداری سایت شما به وسیله Siteliner تغییری در کاغذ ی شما ساخت‌و‌ساز گردیده باشد، این  آموزش سئو مشهد داده ها ممکن میباشد بسیار موثر باشد.

همینطور برای اگاهی از اینکه خزنده ای که تارنما شما‌را نسخه برداری کرده چه اطلاعاتی به دست میاورد نیز ممکن میباشد این نحوه اثرگذار باشد. اگرچه این خزنده می‌تواند وابسته به Siteliner باشد البته این حاصل ممکن میباشد به طور شبیه در دست موتور آموزش سئو در مشهد  کاوش نیز قرار بگیرد.

Show Duplicates (اکران مورد ها تکراری)
محتوای تکراری برگه ای که گزینش می‌کنید بوسیله Siteliner به طور هایلایت گردیده برای شما نماد داده میشوند. طیف رنگ های متفاوت اشاره به صفحه ها دیگری که محتوای تکراری در آنها پیدا گردیده دارااست. با کلیک روی کادرهای رنگی سمت راست شیت میتوانید محتوای تکراری دیگر صفحه های را مراعات فرمائید. قاب طوسی در زیر ترین نصیب رنگ ها آرم از محتوای معمولی (Common Content) مانند منوها یا این که لغت ها راهنما در وبسایت داراست که در اکثر یا این که کلیه ی صفحه ها شما حضور دارا هستند. براین اساس این منوها و لغات معمولاً تحت عنوان محتوای تکراری در حیث گرفته نمی‌شوند.
موتورهای کاوش میتوانند وب سایت شما‌را به جهت محتوای تکراری جریمه نمایند، پس خوب میباشد برای اینکه محتوا صرفا در یکی‌از صفحه ها شما باشد آن را از سایر صفحه های حذف فرمائید، یااینکه محتواها را در صفحه های گوناگون تغییر‌و تحول دهید تا مطمئن گردید محتوای هر ورقه مختص به به عبارتی برگه بوده و هر مورد از صفحه ها مخصوص بفرد شوند.

لیست صفحه های شما و بها و برجستگی هریک مدام به صورت روشن ارائه میگردد و شما می‌توانید صفحه های دیرین یا این که نامربوط با وبسایت خویش را آپ دیت و یا این که حذف نمائید. همینطور ممکن میباشد بخواهید با تغییر‌و تحول در بعضا لینک و پیوند ها (اضافه یا این که حذف کردن آنان) صفحاتی را که از دید شما اساسی می باشند را در موتورهای کاوش نیز با التفات و پر رنگ فرمایید.

برای ارتقا توان یک شیت می‌توانید از صفحه ها دیگر تارنما خویش که توان بالایی دارا‌هستند بدین ورقه پیوند بدهید.

Comparison with Other Sites (مقایسه با دیگر وبسایت ها)
که مشمول مواقعی زیرا معدل سایز صفحه ها، معدل فرصت بار گذاری صفحه ها، تعداد لغات در هر ورقه، نسبت متن به HTML، درصد محتوای تکراری، درصد محتوای معمولی، لینک و پیوند های درونی در هر برگه، لینک و پیوند های بیرونی در هر برگه، تعداد تک تک پیوند ها در هر ورقه و پیوند های ورودی در هر برگه میباشد.
. Your Pages (صفحه های شما)
در‌این بخش کل صفحاتی که به طور توفیق آمیز نسخه برداری گردیده اند نشان داده می شود. در بالای جدولی که به شما ارائه میگردد مواقعی مانند نشانی کاغذ (URL)، تیتر کاغذ، اقتدار برگه، سایز، تعداد لغات در هر کاغذ و تاریخ تغییرات در آن شیت درج گردیده است.

اقتدار برگه (Page Power) نماد می‌دهد که یک برگه ی خاص تا چه حد ممکن میباشد برای موتورهای جستجویی که در تارنما شما میخزند پررنگ به لحاظ رسد. هرچه تعداد پیوند های بیشتری به یک برگه ی خاص از دربین آحاد صفحه ها دیگر وبسایت شما وارد خواهد شد، اقتدار آن ورقه بیشتر میباشد. حداکثر اندازه ی توان شیت عدد 100 هست.

اقتدار ورقه به صورت نسبی تعریف‌و‌تمجید میگردد، به‌این معنا که تعداد پیوند هایی که از یک شیت ی قادر و منزلت بالا به برگه ی شما ارسال می‌شوند، به مراتب بها بیشتری نسبت به لینک و پیوند هایی داراست که از صفحه های ضعیف و جایگاه ذیل ارجاع داده میشوند.

با کلیک کردن بر روی هر کدام از پیوند های بخش URL داخل جدول که هرکدام صفحه ها مجزای سایت شما میباشند، داده ها مرتبط با آن ورقه در جدولی تازه برای شما اکران داده می گردند که‌این داده ها مشتمل بر: محتوای تکراری، لینک و پیوند های درونی باطن شونده، لینک و پیوند های درونی بیرون شونده، لینک و پیوند های بیرونی بیرون شونده، اکران برگه ی کش گردیده، اکران موردها تکراری می باشد.
3. Duplicate Content (محتوای تکراری)
کلاً 3 نوع محتوا وجود دارااست. محتوای تکراری، محتوای معمولی و محتوای خاص

محتوایی که در بیش تر از یک کاغذ از وب سایت مندرج باشد، محتوای تکراری نامیده می گردد که می تواند دقیقاً تکراری یا این که نسبتاًً شبیه باشد. زمانی صفحه ها مختلف دارنده محتوای یکسانی باشند، موتورهای کاوش مانند Google و Bing می‌توانند تارنما متبوع را جریمه کرده و یا این که اکران آن وب سایت را در حاصل جستجوی مرتبط با آن زمینه متوقف نمایند. Siteliner در تحقیق محتوای تکراری به مکان بررسی یک شیت در یک فرصت، حداکثر 500 ورقه را در هر کپی تجزیه و محاسبه می نماید.

وقتی که وارد قسمت محتوای تکراری میشوید کل مطالب تکراری به طور جدول برای شما نمایش داده می شود که در بالای جدول: نشانی برگه، تیتر، عبارات مطابقت، درصد تطابق، صفحه ها همخوانی و توان برگه درج گردیده است.

با کلیک بر روی هر کدام از لینک و پیوند های URL، کاغذ ای گشوده گردیده و سمت راست برگه کادرهایی رنگی مراعات میگردد که داخل هریک از کادرها تعداد عبارات مطابقت و همخوانی (تکراری) که با کاغذ ی دوم مشترک میباشد نام برده میباشد و هرمورد از رنگ ها نماد دهنده گونه های گوناگون محتوا است. به صورت نمونه رنگ طوسی در تحت کاغذ، آرم دهنده ی محتوای رایج و معمولی میباشد. گزینه هایی مانند منوی تارنما یا این که کلمه ها راهنما که معمولاً در بیشتر یا این که کلیه ی صفحه ها وبسایت شما نماد داده می گردند که‌این منوها و لغت ها معمولاً تحت عنوان محتوای تکراری در حیث گرفته نمی‌شوند.

برای رفع این ایراد میتوانید محتوای تکراری را حذف نمائید تا تنها در یکی صفحه های شما باشد یا این که محتوای صفحه ها متعدد را تغییر و تحول دهید تا مطمئن گردید هر برگه اختصاصی بفرد بوده و محتوای منحصر به فرد به خویش داراست.

یادتان باشد محتوای تکراری و محتوای که یک یا این که یکسری تا از مورد ها تحت را داشته باشد تحت عنوان محتوای نسخه برداری شمرده می شود و بر هیچکسی پوشیده وجود ندارد که وجود محتوای تکراری چه صدمه ای به seo می زند و وبسایت شما‌را چه‌طور از گردونه رقابت بر رمز شایسته ترین مرتبه های گوگل کنار می زند.

نمونه هایی از محتوای تکراری را باهم نظارت کنیم :

تیتر ورقه تکراری
تیتر اکران در گوگل تکراری
تکرار بیشتراز اندازه مجاورت تگ H1
بدنه محتوای تکراری
اسکن برداری گردیده از یک وب سایت دیگر فارغ از رعایت ضوابط اسکن رایت و حتی ترجمه انگلیسی
عدم رعایت کردن مقررات ایجاد محتوا در ساخت محتوای دنباله دار و نصیب بندی گردیده

با وب سایت لاینر میتوانید این صفحه های داخلی را پیدا فرمائید و به رفع مواقعی که سبب ساز به تکراری بودن مطالب گردیده اند بپردازید .

ضمنا می توانید با استعمال از تگ کانونیکال(CANONICAL) نیز این مسئله را حل فرمائید.وب سایت لاینر معین می نماید که کدام صفحه های تا چه معیار و اندازه ای به هم مشابه می باشند. در شکل نیاز به کلیه این محتواها، می‌توانید آن ها را با تگ کانونیکال به یکدیگر متصل فرمایید.
۰ ۰

ابزار بهینه سازی وایجاد محتوا و تکثیر درشبکه‌های اجتماعی به اسم Quuu


12. اشتراک گذاری‌ها و ایده ها اجتماعی را تشویق نمائید
درصورتی‌که عموم نوشته‌علمی شمارا به اشتراک بگذارند و در باب آن ایده ها خویش را تصویب نماید، گوگل به اینترنت‌وبسایت شما درجه بالاتری خواهد بخشید؛ به این ترتیب بی آلایش‌ترین و مفیدترین خط مش اخذ نظرها و به اشتراک گذاشتن محتوای این میباشد که به‌طور مصرح از عموم بخواهید، در حالتی‌که پست شمارا نفیس می دانند آن را به  آموزش سئو مشهد اشتراک بگذارند.


یک طریق دیگر یاری تصاحب کردن از اینفلوئنسرها و رهبران اندیشه میباشد. از این اشخاص بخواهید که برای محتوای شما تبلیغ نمایند. ضمن این مورد ها می‌قدرت ذکر کرد که می بایست محتوایی را ساخت و ساز فرمائید که حقیقتاً گرانبها باشد. در هنگام تایپ کردن غایت همت خویش را کرده و به تک تک جنبه‌های مسئله تصور کنید. چنین حتماً محتوای بهتری را تولید آموزش سئو در مشهد  خواهید کرد.


نکته قابل‌دقت دیگر در تکنیک‌های seo محل قرارگیری محتوا میباشد. کارایی فرمائید نوشته ی علمی خویش را درجایی قابل‌مشاهده قرار دهید که خواننده‌گان بتوانند آن را مشاهده کرده و به اشتراک بگذارند. خوب میباشد با یوزرها اینترنت‌وب سایت خویش رابطه برقرار نمائید و از آن ها نظراتشان را جویا گردید و بخواهید که پیشنهادهای خویش را به شما ارائه دهند.


13. ارائه یک تجربیات خوب کاربری
تجربیات کاربری قضیه بسیار مهمی میباشد که منجر میشود یوزرها مجال خویش را در شیت اینترنت شما بگذرانند و به شیت متعهد بمانند. همان طور که بیان شد یک کدام از مواقعی که سبب ساز تجربیات بهتر کاربری میگردد، سرعت برگه میباشد که سود آن سبب ساخت یا این که ناکامی تجارب کاربری می گردد؛ ولی جز سرعت کاغذ اینترنت‌وبسایت دست اندرکاران، استراتژی و طریق‌های دیگری نیز دراین‌باره نقش مهمی انجام می‌نمایند. شما می بایست طرز و استراتژی‌های مختلفی را تست و پیاده سازی فرمائید و ملاحظه کنید کدام آیتم برای یوزرها شما شغل می‌نماید و فیض موردنظر را ارائه می دهد.


14. با صرفه کردن صفحه ها وبسایت برای گوشی
به‌روزرسانی ورقه اینترنت‌وب سایت و فرآیندهای مرتبط، برای بهبود چگونگی اکران در تلفن‌های یار و همدم عنایت بسیار متعددی داراست. در سال 2016 گوگل متوجه التفات جست‌وجوهای موبایلی شد و به همین مراد اظهار‌کرد که کاغذ‌های اینترنت‌سایتی که با موبایل سازگار نیستند، به نسبت صفحه های سازگار با موبایل گوشی مرتبه بسیار ذیل‌تری در گوگل اخذ خواهند کرد.


بعداز سال 2016 مقررات نو اوضاع و احوال شد. امروزه آحاد صفحه ها اینترنت‌سایتی که به یوزرها تلفن همراه توجهی نداشته باشند خیر‌صرفا یوزرها موبایل هیچ بازدیدی از وب سایت آنان نخواهند داشت، بلکه ازنظر گوگل حتی در‌حالتی که محتوای شما تبلیغاتی داشته، ذیل‌ترین مرتبه گوگل به آن داده می‌گردد.
در‌صورتی‌که می خواهید با یاری تکنیک‌های بهینه سازی کاغذ شما با گوشی سازگار گردد به‌اکانت کنسول جستجوی خویش بروید و آحاد گزارشات مرتبط با قابلیت و امکان به کارگیری از گوشی را تفحص نمایید. همگی مورد ها اعلام‌گردیده به وسیله گوگل را پیداکرده و طبق آن فرایند فعالیت را پیش ببرید.


15. فهرست مشاغل محلی [Google برای دستیابی‌وکار محلی اینجانب]
یکی از دیگر از طریق‌های منطبق الگوریتم‌های Google باهدف مخاطب، فهرست مشاغل محلی میباشد. در‌صورتی‌که شما جای فیزیکی برای عمل خوددارید، تصویب آن در GMB ضروری میباشد. درصورتی‌که یوزرها دنبال نشانی استحصال‌وکاری باشند، ترجیح می دهند گوگل مجاورت‌ترین مسیر را برای آنان اکران دهد تا اینکه کیلومترها دورتر را علامت دهد. اینجاست که GMB به امداد شما می آید. حق تقدم‌بندی جست‌وجوگران میتواند یک زمان ایده آل برای تبلیغ استحصال‌وکار شما باشد.
مراحل و روند اخذ GMB عمل راحتی به حیث میاید. صرفا کاری که جاری ساختن می‌دهید درخواست برای آن و تأیید فرآیند GMB میباشد. با فعال کردن این امکان میتوانید آن را به‌شکل مداوم بهروز رسانی فرمائید و از روش آن با یوزرها خویش رابطه برقرار فرمایید.



16. رنکز
شاید به‌کارگیری و اعتنا به تمامی این رشته‌ها شغل دشواری باشد. به همین استدلال ابزارهایی ساخته‌گردیده که میتواند اجرایی کردن کلیه این رشته‌ها را برای شما ریلکس نماید. این نرم افزار Rankz اسم دارااست. رنکز یک نرم افزار میباشد که به امداد تکنیک بهینه سازی کلاه سپید به گروه‌ها اذن می دهد تا با نرم‌افزار‌ریزی و همیاری برای کسب به کمپین‌ها محتوای شگفت‌انگیزی را ارائه نمایند.
با امداد این ابزار میتوانید محتوای خویش را در بلاگ‌های کیفیت عالی بار گذاری کرده و از مزایا و تکنیک‌های seo آن به کار گیری فرمایید. رنکز سبب میگردد به‌راحتی برای دستیابی‌وکار خویش تبلیغ فرمایید و یک بازاریابی مطلوب به راه و روش بیاندازید.


17. ابزار بهینه سازی و ساخت‌و‌ساز محتوا و تکثیر درشبکه‌های اجتماعی به اسم Quuu
Quuu یک ابزار بهتر جهت ارتقای محتوا میباشد. این ابزار از اشخاص متعدد برای به اشتراک گذاری و توزیع محتوای تولیدی شما از روش پلتفرم‌های اساسی رسانه‌های اجتماعی مانند رخ‌بوک، توییتر و لینکدین به کارگیری می‌نماید. با یاری Quuu میتواند تعامل متعددی با مخاطبان خویش ساخت و ساز نمائید، وجود این اپلیکیشن به یاری به کار گیری از تکنیک‌های بهینه سازی ترافیک متعددی را برای اینترنت‌وب سایت شما به وجود میاورد. مخاطبان با تلاوت محتوای شما ممکن میباشد به آن عشق داشته و به اشتراک‌گذاری آن ادامه دهند.
۰ ۰

ابزارهای Ahrefs و Semrush چه میباشند و چه کاری انجام می دهند؟


ابزارهای Ahrefs و Semrush چه میباشند و چه کاری اجرا میدهند؟
هر دو ابزار Ahrefs و Semrush در واقع یک پلتفرم می‌باشند که به شما در سئو اینترنت سایتتان برای موتورهای کاوش به ویژه گوگل یاری می‌نمایند. برای کسب بدین مقصود، این ابزارها از شیوه های مختلفی به شما یاری می‌نمایند؛ البته عمل مهم آن ها به طور خلاصه آموزش سئو مشهد  در مورد ها تحت تعریف و تمجید می گردد:
مطالعه لغات کلیدی
بفهمید که عموم در حوزه تجارت شما، از چه کلماتی برای کاوش به کارگیری می‌نمایند. هر دو ابزار Ahrefs و Semrush به شما بر طبق لغت ها و اصطلاحاتی که وارد می کنید، ایده‌های جدیدی برای لغات کلیدی میدهند. از این لغات کلیدی پیشنهادی میتوانید برای ایجاد وب لاگ پست‌‌های جذابی به کار گیری نمائید که شانس قرار تصاحب کردن در درجه‌های رفیعتر گوگل را دارا هستند. همینطور این ابزارها به شما می گویند که واحد سنجش دشواری هر کلمه و واژه کلیدی چقدر میباشد. در سود خواهید دانست برای استحصال درجه‌های رفیعتر حاصل کاوش در هر واژه کلیدی به خصوص، آموزش سئو در مشهد  چقدر شانس دارید.

ساخت محتوا
محتوای نو و اورجینال ساخت و ساز فرمایید که شانس بالایی برای جذب ترافیک ارگانیک از سمت موتورهای کاوش دارااست.

ارزیابی بک لینک و پیوند
شناسایی زمان‌هایی برای پیوند سازی از دیگر وبسایت‌ها به سمت تارنما شما. این دو ابزار سایت‌هایی را که بک پیوند آن‌ها گرانبها میباشد به شما نماد می دهند تا

در صورتی‌که خواستید، با آنان همیاری نمائید.

بهبود seo تکنیکال
جاری ساختن تغییراتی در جنبه‌های فنی تارنما خودتان با غرض پیشرفت در عملکرد تارنما در شیت حاصل سرچ . این ابزارها قابلیت و امکان اجرای ممیزی بهینه سازی (بهینه سازی audit) را برای یوزرها خویش مهیا می‌نمایند. ممیزی seo فرایندی میباشد که در آن وبسایت شما به صورت بی نقص گزینه تحلیل و نظارت قرار میگیرد. آن گاه اشتباهات احتمالی معین خواهند شد و خواهید دانست که پیشرفت در عملکرد تارنما در نتیجه ها سرچ بایستی کدام نصیب‌های تارنما را بهبود دهید.
حال ممکن میباشد برای شما سؤال گردد که آیا Ahrefs و Semrush با CMS یا این که پلتفرم تارنما شما سازش دارا هستند یا این که خیر. خبر بهتر این میباشد که هر دوی این ابزارها با کلیه پلتفرم‌های ساخت وب سایت سازش دارا‌هستند. این یعنی فرقی ندارد که تارنما شما روی بستر Squarespace, Webflow, Wix یا این که Shopify و یا این که هر پلتفرم دیگری سازه گردیده باشد. در هر شکل می توانید از تجهیزات و امکان‌های این دو ابزار کاربردی برای بهبود بهینه سازی وبسایت استعمال نمائید.

تا اینجای مقاله تا حدودی با این دو ابزار seo آشنا شدید. با اعتنا به چیزهایی که گفتیم دو ابزار Ahrefs و Semrush را می قدرت ابزارهای تمامی کاره در بهینه سازی دانست چون می‌توانید از آن‌ها در قضیه های متعدد فرآیند بهینه سازی وب سایت استعمال نمایید. ولی درین نوشته ی علمی میخواهیم درباره یکی مهم‌ترین کاربردهای این دو ابزار یعنی مطالعه کلمه ها کلیدی کلام کنیم. در زمینه‌ی بقیه کاربردهای این دو ابزار در بعدی و در محتواهای دیگر با شما حرف خوا هیم اظهار کرد. با ما یار و همدم باشید:

تفاوت های Ahrefs و Semrush در تفحص لغت ها کلیدی به صورت خلاصه:

معین کردن مقصود سرچ عبارات کلیدی
لیست‌های لغات کلیدی
به کار گیری از دیتای بک پیوند در پژوهش ها لغات کلیدی
تقریب معیار ترافیک احتمالی
ابزار Content Gap در Ahrefs
موتورهای جستجویی که می توانید روی آن‌ها استیناف فرمائید
بازرسی PPC
توده بندی مقایسه Ahrefs با Semrush از دید ابزارهای بازرسی لغت ها کلیدی


استیناف عبارات کلیدی
در کل مطالعه عبارات کلیدی چهار غرض اصلی را دنبال می‌نماید:

• دریافتن این که چه تنی چند از اشخاص از یک کلمه و واژه کلیدی به خصوص برای سرچ به کار گیری می‌نمایند.
• رقابت بر راز آن کلمه و واژه کلیدی و استخراج جایگاه در سرچ چقدر طاقت فرسا میباشد.
• فعلا چه سایت‌هایی در مرتبه‌های رفیعتر آن کلمه و واژه کلیدی قرار دارا‌هستند.
• تهیه نمودن ایده‌های تازه برای لغات کلیدی بیشتر
هم Ahrefs و هم Semrush کسب به هدف ها بالا را بسیار ریلکس کرده‌اند. صرفا کافی میباشد واژه کلیدی متبوع خویش را در ابزار بازرسی لغات کلیدی وارد نمائید (در Ahrefs این ابزار Keyword Explorer و در Semrush Keyword Overview اسم داراست). آن گاه فورا داده ها ما یحتاج درباره آن کلمه و واژه کلیدی به شما ارائه میشود. اطلاعاتی مثل وسعت جستجوی واژه و کلمه کلیدی، ترازو مشقت آن کلمه و واژه، وب سایت‌هایی که فعلا جایگاه بلندتر آن کلمه و واژه می‌باشند و لیستی از لغت ها کلیدی مرتبط.
در هر دو ابزار Ahrefs و Semrush برای علامت دادن معیار مشقت عبارات کلیدی از درصد استعمال میشود. هرچه این درصد فراتر باشد، یعنی آن واژه کلیدی طاقت فرسا خیس میباشد.
۰ ۰

نقشه وبسایت چیست؟


نقشه وبسایت چیست؟
نقشه وبسایت فایلی میباشد که داده ها دقیقی درخصوص کل صفحه ها وب سایت، ارتباط ها و محتویات آنان (تصاویر، فیلم ها ...) به موتورهای کاوش ارائه میدهد. این به گوگل و بقیه موتورهای کاوش یاری می نماید تا وب سایت را به روشی مدبرانه خیس رسیدگی نمایند. وب سایت مپ یکی‌از فاکتوهای بسیار اساسی seo تکنیکال آموزش سئو مشهد  میباشد.

مجموعاَ، نقشه وب سایت برای کلیه تارنما ها سفارش میشود، البته تارنما های کوچکی که صرفا دربردارنده یکسری شیت می‌باشند می‌توانند فارغ از آن هم شغل نمایند. همگی وب سایت های تعالی بایستی از وبسایت مپ برای بهبود مراحل ربات های گوگل در وب سایت خویش به کار گیری نمایند. نقشه تارنما برای وبسایت هایی که در پیوند سازی داخلی خویش دارنده ضعف می باشند نیز سفارش میشود. چون همان طور که می دانید یکی سرنخ های اصلی گوگل برای جستن محتواهی تازه در وبسایت پیوند های داخلی میباشد. وبسایت هایی که پیوند سازی داخلی ضعیفی دارا‌هستند می بایست مطلقا از نقشه تارنما به کار گیری  آموزش سئو در مشهد نمایند.

پس می قدرت اذعان کرد وب سایت مپ یک نوع نقشه راه و روش میباشد که به خزنده های گوگل امداد می نماید صفحه های اصلی وبسایت شمارا شناسایی نمایند. در ویدئوی تحت با یک نمونه مضمون‌ تارنما مپ را برایتان توضیح داده ایم:
اشکال نقشه وب سایت
نقشه وبسایت HTML

نقشه تارنما XML

نقشه های وب سایت XML خویش به تعدادی مجموعه تقسیم میشوند:

Image Sitemaps
Video Sitemaps
News Sitemaps
Mobile Sitemaps
1) نقشه های وبسایت HTML
نقشه تارنما HTML برای یوزرها میباشد. این نقشه به بازدیدکنندگان یاری می نماید تا به راحتی در وبسایت جنبش نمایند و برگه آیتم نظرش را سریعا پیدا نمایند.

تصویر پایین یک اسکرین شات از نقشه وب سایت HTML میباشد:

این نوع نقشه معمولاً در ذیل شیت اینترنت جای دارد و بها سئویی محدودی دارا هستند.

2) نقشه وب سایت XML
XML داده ها را برای ماشین قابل تلاوت می نماید. نقشه های تارنما XML فهرستی کارآمد از URL های یک وبسایت را به موتورهای کاوش ارائه می‌دهند و برای یوزرها قابل رویت نیستند.

به نوعی، با تولید یک نقشه وب سایت XML، به موتور‌های کاوش میگویید که تارنما شما یکسری برگه داراست. همینطور، هر تغییری که در صفحه ها سایت انجام می‌گردد یا این که هر به‌روزرسانی داخلی که در وب سایت جاری ساختن می شود، از روش این نقشه وبسایت به گوگل استحضار داده میگردد. این شغل سبب ساز میگردد گوگل بتواند محتوای وبسایت را با گاز و سوای هیچ مشکلی رسیدگی و ایندکس نماید و این مورد تأثیر قابل توجهی در بهبود seo وبسایت داراست.

نقشه های XML فولدر های متنی می باشند که با تگ هایی معلوم گردیده اند که گونه های اطلاعات را مشخص و معلوم می نمایند. URL نقشه وبسایت XML معمولاً در ریشه یک دامنه جای‌دارد و به طور ذیل نشان داده می شود:

www.o.com/sitemap.xml

اسکرین شات تحت را در حیث بگیرید.
زمانی که یک ربات از یک وبسایت بازدید می نماید، آغاز به پوشه robots.txt، که فهرستی از راهبرد ها، به عنوان مثال URL هایی میباشد که بایستی تحقیق یا این که نادیده گرفته خواهد شد، دسترسی پیدا می نماید. شما می بایست URL نقشه سایتتان را در باطن این فولدر قرار دهید:
چرا می بایست از نقشه وب سایت به کارگیری کنیم؟
باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش: نقشه وبسایت به موتورهای کاوش مانند گوگل یاری می‌نماید تا ساختار و محتوای وب سایت شما‌را عالی فهمیده و فهرست بندی نماید. با ارائه نقشه تارنما به موتورهای کاوش، احتمالاً صفحه های تارنما شما عالی در نتیجه ها کاوش قرار میگیرند و درجه‌بندی بهتری استحصال می‌نمایند.

رئیس خوب پروژه: با ساخت‌و‌ساز نقشه وب سایت، شما میتوانید به راحتی ساختار کلی تارنما خویش را رئیس فرمایید. نقشه وبسایت به شما قابلیت میدهد به طور سازمان‌یافته، کل صفحه های و نصیب‌های سایت خویش را ببینید و نیازهای پیاده سازی و محتوا را بهبود ببخشید.

مرتبه‌بندی صفحه ها وب سایت: با استعمال از نقشه تارنما میتوانید حق تقدم بندی برای صفحه ها تارنما خویش اجرا نمایید. با گزینش حق تقدم‌ها، میتوانید به صفحه ها مهمتر و محتوای کلیدی سایت خویش اعتنا بیشتری بکنید و آنان‌را برای یوزرها و موتورهای کاوش اساسی‌خیس فرمائید.
التفات نقشه وبسایت در بهینه سازی
نقشه وب سایت (Sitemap) در seo (بهینه سازی) حائز اهمیت بالایی میباشد. seo یعنی بهبود امکان چشم شدن تارنما شما در موتورهای کاوش و ارتقا جایگاه آن در نتیجه ها کاوش. در پی توضیحاتی درباره عنایت نقشه تارنما در seo می‌دهیم:

تهیه کردن مسیرهای دسترسی: نقشه تارنما به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا مسیرهای دسترسی به صفحه ها وب سایت شما‌را بهبود بخشند. این مسیرها می توانند درونی (باطن وب سایت) و یا این که فرنگی (خارج از سایت) باشند. با خریداری نمودن مسیرهای دسترسی به صفحه های متعدد، شانس چشم شدن صفحه های وبسایتتان در حاصل کاوش بیشتر می گردد.

رابطه فی مابین صفحه های: نقشه تارنما قادر است به شما یاری دهد تا رابطه ها داخلی میان صفحه ها وب سایت را بهبود اعطا کرد. این پیوندها میتوانند منجر بالا رفتن قیمت صفحه های کمتر چشم گردیده و ارتقاء درجه آن ها در حاصل کاوش شوند. از این رو، نقشه تارنما بهبود نمره‌دهی صفحه ها وبسایتتان بوسیله موتورهای کاوش را تسهیل می‌نماید.

آگهی درباره تغییرات: در شرایطی‌که شما یک نقشه تارنما عالی و به‌روز داشته باشید، موتورهای کاوش می توانند به‌سرعت تغییرات صفحه های وبسایتتان را تشخیص دهند. این قضیه میتواند وقتی اثرگذار باشد که صفحه های نو ساخت میکنید، صفحه های سابق را حذف می کنید یا این که تغییراتی در ساختار صفحه های اعمال می‌دهید. با ارائه نقشه وبسایت به موتورهای کاوش، آنان به‌سرعت تغییرات را تشخیص داده و صفحه های را آپ دیت می‌نمایند.

با دقت به موردها آورده شده، به کارگیری از نقشه تارنما منظم و به‌روز میتواند به بهبود seo و درجه‌بندی سایت شما یاری دهد.
۰ ۰

واژه و کلمه کلیدی long Tail چیست؟


واژه و کلمه کلیدی long Tail چیست؟
کلمه و واژه کلیدی "Long Tail" (دم دراز) نخستین دفعه به وسیله کریس اندرسن (Chris Anderson)، مدیر قدیمی آموزش سئو مشهد  روزنامه Wired، معرفی شد.

Long Tail به گروه‌ای از لغت ها کلیدی گفته می‌شود که سرچ ماهیانه آنان نسبت به لغت ها کلیدی کوتاه کمتر میباشد. معمولاً Long Tail Keywords مشمول 3 تا 5 یا این که حتی بیشتر کلمه و واژه می‌باشند که رابطه ظریف تری با نیاز یوزرها دارا‌هستند. رقابت بر رمز این عبارات کمتر میباشد ولی نرخ تبدیل بالاتری دارا‌هستند و دقیقتر به نیاز یوزرها  آموزش سئو در مشهد جواب میدهند.
چرا به کارگیری از کلمه ها کلیدی وقت گیر یا این که به عبارتی long tail keyword در سئوی محتوا مداقه داراست؟
جذب ترافیک هدفمند
به کارگیری از لغات کلیدی Long Tail موجب جذب یوزرها با نیازهای ظریف‌خیس و معین‌خیس میگردد. از جمله فردی که سرچ می نماید خرید مانتوی گل دار آبی‌رنگ کوتاه معلوم میباشد که چه می خواهد و درصورتی که شما آنچه را که وی نیازدارد به وی بدهید حتما مشتری شما شود.

رقابت کمتر
به جهت کمتر بودن واحد سنجش سرچ ماهیانه این کلمه ها، رقابت برای درجه‌بندی در موتورهای کاوش مثل گوگل کمتر می شود. مثلا رقابت بر رمز عبارت زمان آموزشی یادگرفتن seo کمتر از واژه عصر بهینه سازی هست.

بهبود نرخ تبدیل
کاربرانی که با جستجوی کلمه ها کلیدی Long Tail به وب سایت میایند، ممکن میباشد نیازهای محدودتر و معین‌تری داشته باشند؛ به این ترتیب، نرخ تبدیل آن ها به مشتریان حقیقی وواقعی بیشتر خواهد بود. زمانی مخاطب سرچ می نماید شایسته ترین کمپانی بهینه سازی در طهران برای جاری ساختن سرویس ها بهینه سازی تارنما نسبت به هر که سرچ می نماید کمپانی بهینه سازی یا این که برای مثال سرویس ها بهینه سازی مسلما غرض معین تری از جستجوی خویش داراست و احتمال تبدیل آن به مشتری بسیار بیشتر میباشد.

بهبود تجربیات کاربری
با ارائه محتوا و داده ها ظریف‌خیس برای یوزرها، تجارب کاربری وب سایت بهبود یافته و یوزرها به احتمال بیشتری به وب سایت شما بازخواهند گشت.
چه‌طور کلمه ها کلیدی زمانبر را پیدا کنیم؟
آنالیز رقبا: رسیدگی لغت ها کلیدی مستعمل به وسیله رقبا و وب سایت‌های شبیه قادر است ایده‌های نیکی برای کلمه ها کلیدی وقت گیر به شما بدهد.

یاری از خویش گوگل: زمانی که واژه یا این که عبارتی را در جعبه جستجویی موتور جستجوی گوگل تایپ می کنید، چندین آیتم‌های پیشنهادی از سوی خویش گوگل به شما اکران داده می گردد که تحت عنوان لغات کلیدی وقتگیر گزینه به کارگیری قرار میگیرند.

همینطور میتوانید این پیشنهادات را در انتهای شیت نتیجه ها جستجوی گوگل ملاحظه کنید.

به کار گیری از ابزارهای seo: ابزارهایی مانند Google Keyword Planner، Ubersuggest، SEMrush، Ahrefs و Moz Keyword Explorer به شما یاری می‌نمایند تا لغت ها کلیدی مرتبط خیس و وقتگیر تری را پیدا نمائید.

در نوشته ی علمی فراگیری رسیدگی لغات کلیدی به شما فراگیری داده ایم چه‌طور کلمه ها کلیدی وب سایت را پیدا نمایید. توصیه می‌کنیم مسلما این نوشته‌ی علمی را بخوانید.

گذاشتن خویش به مکان استفاده کننده و تفکر کردن به مکان وی: تامل تحت عنوان یک استفاده کننده و پندار کردن به سوال های یا این که لغت ها توصیفی بی آلایش که یوزرها ممکن میباشد استعمال نمایند، میتواند به شما در کشف کردن کلمه ها کلیدی وقتگیر یاری دهد. از جمله فرض فرمائید شما تحت عنوان یک استفاده کننده میخواهید روش تعمیر سردخانه در منزل را حافظه بگیرید. خب چه عبارتی را کاوش میکنید؟

چه‌طور فریزر خویش را در خانه تعمیر کنیم؟

راه و روش های تعمیر یخچال فریزر در منزل

شایسته ترین طرز تعمیر فریزر در خانه

و...

سرچ کنسول: با به کار گیری از ابزارهای نظارت اینترنت‌وب سایت مثل سرچ کنسول، می توانید کلماتی که یوزرها از روش آن وب سایت شمارا پیدا کرده اند را پیدا کرده و رسیدگی نمائید که آیا لغات زمانبر مشابهی نیز در آن وجود داراست.

حرف نهایی
با اعتنا به مطالبی که در‌این نوشته‌ی علمی گفتیم میتوانیم فیض بگیریم که به کارگیری از لغات کلیدی وقتگیر میتواند منجر ارتقا ترافیک هدفمند و افزایش عملکرد وب سایت شما در موتورهای کاوش گردد. خوب میباشد در باصرفه‌سازی وبسایت و گزینش کلمه ها کلیدی، بر روی مخلوط مطلوب لغت ها کوتاه و وقتگیر تمرکز فرمائید تا حاصل مطلوبی را بدست آورید و سئوی خویش را افزایش دهید.
۰ ۰