واژه و کلمه کلیدی long Tail چیست؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

واژه و کلمه کلیدی long Tail چیست؟


واژه و کلمه کلیدی long Tail چیست؟
کلمه و واژه کلیدی "Long Tail" (دم دراز) نخستین دفعه به وسیله کریس اندرسن (Chris Anderson)، مدیر قدیمی آموزش سئو مشهد  روزنامه Wired، معرفی شد.

Long Tail به گروه‌ای از لغت ها کلیدی گفته می‌شود که سرچ ماهیانه آنان نسبت به لغت ها کلیدی کوتاه کمتر میباشد. معمولاً Long Tail Keywords مشمول 3 تا 5 یا این که حتی بیشتر کلمه و واژه می‌باشند که رابطه ظریف تری با نیاز یوزرها دارا‌هستند. رقابت بر رمز این عبارات کمتر میباشد ولی نرخ تبدیل بالاتری دارا‌هستند و دقیقتر به نیاز یوزرها  آموزش سئو در مشهد جواب میدهند.
چرا به کارگیری از کلمه ها کلیدی وقت گیر یا این که به عبارتی long tail keyword در سئوی محتوا مداقه داراست؟
جذب ترافیک هدفمند
به کارگیری از لغات کلیدی Long Tail موجب جذب یوزرها با نیازهای ظریف‌خیس و معین‌خیس میگردد. از جمله فردی که سرچ می نماید خرید مانتوی گل دار آبی‌رنگ کوتاه معلوم میباشد که چه می خواهد و درصورتی که شما آنچه را که وی نیازدارد به وی بدهید حتما مشتری شما شود.

رقابت کمتر
به جهت کمتر بودن واحد سنجش سرچ ماهیانه این کلمه ها، رقابت برای درجه‌بندی در موتورهای کاوش مثل گوگل کمتر می شود. مثلا رقابت بر رمز عبارت زمان آموزشی یادگرفتن seo کمتر از واژه عصر بهینه سازی هست.

بهبود نرخ تبدیل
کاربرانی که با جستجوی کلمه ها کلیدی Long Tail به وب سایت میایند، ممکن میباشد نیازهای محدودتر و معین‌تری داشته باشند؛ به این ترتیب، نرخ تبدیل آن ها به مشتریان حقیقی وواقعی بیشتر خواهد بود. زمانی مخاطب سرچ می نماید شایسته ترین کمپانی بهینه سازی در طهران برای جاری ساختن سرویس ها بهینه سازی تارنما نسبت به هر که سرچ می نماید کمپانی بهینه سازی یا این که برای مثال سرویس ها بهینه سازی مسلما غرض معین تری از جستجوی خویش داراست و احتمال تبدیل آن به مشتری بسیار بیشتر میباشد.

بهبود تجربیات کاربری
با ارائه محتوا و داده ها ظریف‌خیس برای یوزرها، تجارب کاربری وب سایت بهبود یافته و یوزرها به احتمال بیشتری به وب سایت شما بازخواهند گشت.
چه‌طور کلمه ها کلیدی زمانبر را پیدا کنیم؟
آنالیز رقبا: رسیدگی لغت ها کلیدی مستعمل به وسیله رقبا و وب سایت‌های شبیه قادر است ایده‌های نیکی برای کلمه ها کلیدی وقت گیر به شما بدهد.

یاری از خویش گوگل: زمانی که واژه یا این که عبارتی را در جعبه جستجویی موتور جستجوی گوگل تایپ می کنید، چندین آیتم‌های پیشنهادی از سوی خویش گوگل به شما اکران داده می گردد که تحت عنوان لغات کلیدی وقتگیر گزینه به کارگیری قرار میگیرند.

همینطور میتوانید این پیشنهادات را در انتهای شیت نتیجه ها جستجوی گوگل ملاحظه کنید.

به کار گیری از ابزارهای seo: ابزارهایی مانند Google Keyword Planner، Ubersuggest، SEMrush، Ahrefs و Moz Keyword Explorer به شما یاری می‌نمایند تا لغت ها کلیدی مرتبط خیس و وقتگیر تری را پیدا نمائید.

در نوشته ی علمی فراگیری رسیدگی لغات کلیدی به شما فراگیری داده ایم چه‌طور کلمه ها کلیدی وب سایت را پیدا نمایید. توصیه می‌کنیم مسلما این نوشته‌ی علمی را بخوانید.

گذاشتن خویش به مکان استفاده کننده و تفکر کردن به مکان وی: تامل تحت عنوان یک استفاده کننده و پندار کردن به سوال های یا این که لغت ها توصیفی بی آلایش که یوزرها ممکن میباشد استعمال نمایند، میتواند به شما در کشف کردن کلمه ها کلیدی وقتگیر یاری دهد. از جمله فرض فرمائید شما تحت عنوان یک استفاده کننده میخواهید روش تعمیر سردخانه در منزل را حافظه بگیرید. خب چه عبارتی را کاوش میکنید؟

چه‌طور فریزر خویش را در خانه تعمیر کنیم؟

راه و روش های تعمیر یخچال فریزر در منزل

شایسته ترین طرز تعمیر فریزر در خانه

و...

سرچ کنسول: با به کار گیری از ابزارهای نظارت اینترنت‌وب سایت مثل سرچ کنسول، می توانید کلماتی که یوزرها از روش آن وب سایت شمارا پیدا کرده اند را پیدا کرده و رسیدگی نمائید که آیا لغات زمانبر مشابهی نیز در آن وجود داراست.

حرف نهایی
با اعتنا به مطالبی که در‌این نوشته‌ی علمی گفتیم میتوانیم فیض بگیریم که به کارگیری از لغات کلیدی وقتگیر میتواند منجر ارتقا ترافیک هدفمند و افزایش عملکرد وب سایت شما در موتورهای کاوش گردد. خوب میباشد در باصرفه‌سازی وبسایت و گزینش کلمه ها کلیدی، بر روی مخلوط مطلوب لغت ها کوتاه و وقتگیر تمرکز فرمائید تا حاصل مطلوبی را بدست آورید و سئوی خویش را افزایش دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.