آرشیو مهر ماه 1401

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

خود ارجاعی به hreflang می تواند بسیار کاربردی باشد

طبق گفته خویش گوگل، هر ورژن زبانی از یک کاغذ، بایستی خودش و همینطور کلیه ورژن های زبانی دیگر آن برگه را به طور لیست داشته باشد. آموزش سئو در مشهد به گویش معمولی خیس، هر ورژن با هر زبانی، بایستی به گویش های دیگر به عبارتی ورقه دسترسی داشته باشد. رایاپارس پس در‌حالتی که متن انگلیسی ما، یک ورژن ایتالیایی هم داراست، بایستی پیوست های hreflag آن را به صورت پایین بنویسیم. ahrefs توجه فرمایید که اولیه می بایست URL سیرتکامل ایتالیایی را معلوم فرمائید و سپس این کاغذ را به برگه اساسی پیوست دهید.
ضابطه شماره ۳: فرضیه برچسب X پیشنهاد میشود، البته اجباری وجود ندارد
فرضیه برچسب x به نحوی پیاده سازی گردیده که در‌صورتی‌که گوگل گویش متبوع استفاده کننده را یافت نکرد، او‌را به کاغذ اساسی ارجاع دهد. اجباری برای جاری ساختن دادن این فعالیت نیست؛ ولی گوگل توصیه می‌دهد که‌این عمل را اجرا دهید. طریق اعمال این شغل به صورت پایین میباشد:
همانگونه که میبینید، کلاً به مکان استعمال از کد محلی زبانی، از برچسب فرضیه x مصرف شده میباشد.
3 طرز طراحی hreflang
همانگونه که گفتیم 3 شیوه برای ایفا hreflang داریم که ضوابط سه گانه بالا در کلیه آنان صحت می نمایند. این سه نحوه عبارتند از:
برچسب HTML
عنوان HTTP
نقشه تارنما
در‌پی با هریک از این طرز ها بیشتر آشنا می شویم.
۱. طراحی برچسب hreflang با به کارگیری از HTML
در‌حالتی که جدیدا با سوژه hreflang آشنا گردیده اید، سفارش میکنیم از همین نحوه استعمال نمایید. به کار گیری از HTML معمولاً سهل ترین و سریع ترین منش برای طراحی hreflang میباشد. صرفا کاری که بایستی در‌این شیوه اعمال دهید، افزودن برچسب مطلوب (همان طور که پیش خیس توضیح داده شد) در عنوان ورقه مد حیث میباشد.
۲. طراحی عنوان HTTP در hreflang
در صفحه ها فاقد HTTP مانند پی دی اف، قابلیت طراحی hreflang با جایگذاری برچسب در عنوان HTMl نیست و برهان آن نبودن HTML میباشد.
در اینگونه مواقعی میتوانید از تیترهای معلوم با گویش های شبیه در سندهای متنوع به کارگیری فرمائید. درین شیوه مجموع ورژن های زبانی یک شیت (انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی) به پی دی اف تبدیل می‌شوند.
۳. طراحی hreflang به یاری نقشه وب سایت XML
خلال دو نحوه بالا، این قابلیت و امکان را دارید که اشکال hreflang را از روش نماد گذاری، در نقشه تارنما بگنجانید. برای این مراد میتوانید از نشان xhtml:link به کارگیری نمائید.
چه طور hreflang نصفه خودکار را فعال کنیم؟
گذشته خیس گفتیم که John Mueller اظهار داشته که مشخصه های hreflang دشوارترین نصیب بهینه سازی می باشند. همینطور گفتیم که عامل این دشواری این میباشد که «کلیه چیز خیلی سریع مشقت بار میگردد!».
این اظهار می‌تواند در زمینه‌ی وبسایت های یک‌سری زبانه تماماً درستی نماید. با اعتنا به اینکه این مقاله برای مبتدیان مندرج، انتظار می رود که مخاطبین ما اشخاص تازه کار باشند که هزاران مشتری و استفاده کننده ندارند؛ بلکه وبسایت آن ها یک وب سایت خرد یا این که میانگین با محتوای خیلی نادر تعدادی ملیتی میباشد.
در صورتیکه چیزی که گفتیم صحیح باشد، خبر خوشی براتون داریم: رئیس و اجرای برچسب های hreflang می‌تواند تا حد متعددی به طور اتومات صورت بپذیرد.
برای نصفه خودکارسازی این تلاش، قدم های تحت را طی نمایید.
۱- گویش و شرایط مکانی را تعیین نمائید
در ورقه گوگل به تب «Set up» بروید و گویش متبوع و وضعیت محلی خویش را به یاروهمدم ۴ شرایط دیگری که در حیث دارید گزینش نمائید.
2- جایگذاری URLs
به کاغذ «URLs» بروید. شما بایستی پنج ردیف را در حیث بگیرید که هر یک یک سلول هدر مرتبط با گویش های گزینش گردیده در مرحله گذشته را داشته باشد. همینطور بایستی یک ردیف برای مقادیر x-default داشته باشید.
برای جایگذاری مطلوب URLs در برگه، در ردیف اولیه لهجه اساسی و در ردیف های آینده URLsهای ترجمه متن به گویش های دیگر را قرار دهید. این شغل را برای کلیه مطالب در میان المللی ورقه اینترنت خویش ایفا دهید.
۰ ۰

چرا به سئو نباید به عنوان یک راه‌حل کوتاه مدت نگاه کنیم؟

یک استراتژی بسیار سودمند برای کسب به توفیق، رسیدگی زمانبر دوران seo میباشد، چون این یک روند دائمی میباشد. آموزش سئو در مشهد که بایستی همواره مراقبت گردد. استراتژی بهینه سازی یک روند یکبار مصرف یا این که کوتاه بازه زمانی وجود ندارد. رایاپارس بلکه به سعی و بازبینی و نظارت مداوم نیاز دارااست. در حیث داشته باشید که در شرایطی‌که بهینه سازی را تنها در کوتاه زمان اجرا می‌دهید. ahrefs تنها تا حدی حاصل مثبتی برای شما به هم پا خواهد داشت.
اصطلاحات رایج در seo
۱. دامین آتوریتی
Domain Authority (DA) یک امتیاز جایگاه‌بندی موتور کاوش میباشد که بوسیله Moz تاسیس شده است که احتمال سکو‌بندی یک اینترنت‌وبسایت در صفحه های حاصل موتورهای کاوش (SERPs) را پیش‌بینی می‌نماید.
۲. پیج آتوریتی
Page Authority (PA) امتیازی میباشد که بوسیله Moz ساخته شده است که در نظر گرفتن می‌نماید یک برگه خاص چطور در صفحه های نتیجه ها موتور کاوش (SERP) مرتبه بندی می‌نماید.
۳. کاغذ نتیجه ها موتور کاوش
SERP به عبارتی برگه ای میباشد که یک موتور کاوش بعد از ارسال درخواست کاوش به وسیله استفاده کننده گشوده میگردد و به مخاطب اکران داده یشود. خلال حاصل جستجوی ارگانیک، صفحه های نتیجه ها موتورهای کاوش (SERP) معمولاً مشتمل بر جستجوی مبلغی و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) میباشند.
۴. متا تگ
متا تگ برای دادن داده ها مرتبط با واپسین مدرک آپ تو دیت گردیده به کار گیری می گردد. این داده ها بوسیله مرورگرهای اینترنت متفاوت هنگام آپدیت رسانی شیت اینترنت به کار گیری می شود.
۵. انکرتکست
انکرتکست یا این که برچسب لینک و پیوند یا این که متن لینک و پیوند، متن قابل مشاهده و قابل کلیک در یک لینک و پیوند HTML میباشد. اصطلاح «لنگر» در ورژن‌های دیرین‌خیس خصوصیات HTML برای چیزی که اکنون تحت عنوان عنصر a یا این که تگ نامیده می گردد، به کارگیری میشد.
۶. واحد سنجش چشم شدن لینک و پیوند‌ها در شیت حاصل جستجوی گوگل (Impression)
Impression بدین معنا میباشد که استفاده کننده پیوندی به وبسایت شما‌را در کاوش، سایتهای دیگر یا این که خبر ها “چشم” میباشد.
۷. کیورد
کلمه ها کلیدی ایده‌ها و موضوعاتی میباشند که معین می‌نمایند محتوای وب سایت شما در زمینه‌ی چیست. از حیث بهینه سازی، کیوردز کلمه ها و عباراتی می‌باشند که جستجوگران در موتورهای کاوش وارد می‌نمایند که به آنان “پرس و جوهای کاوش” نیز میگویند.
۸. لینک و پیوند داخلی
لینک و پیوند داخلی، یک لینک میان دو کاغذ در یک وبسایت میباشد. آن ها درجه شیت (یا این که بها سئو) را از روش متن لنگر و محتوای دور و اطراف به بقیه صفحه های منتقل می‌نمایند. به لهجه معمولی، درصورتی که پیوندهایی در میان دو ورقه اینترنت اضافه فرمایید، و آن ها در یک دامنه یکسان می‌باشند، آن ها پیوند‌های داخلی میباشند.
۰ ۰

ساخت PBN گران است

یک کدام از اصلی ترین اشتباهات هزینه‌ی بسط و پشتیبانی شبکه میباشد. در صورتی‌که از دامنه ir استعمال میکنید، هزینه‌ی تصویب دامنه‌ ir نزدیک به ۱۲ هزارتومان میباشد. آموزش سئو در مشهد همان طور که تصور می کنید، این هزینه می تواند اضافه خواهد شد. رایاپارس البته هزینه تصویب دامنه com. با هر با تغییر تحول ارزش دلار مبتلا تغییر و تحول گردیده و ارتقاء مییابد. ahrefs این ارتقا بها مشتمل بر ارتقا بها خدمت‌های هاستینگ نیز میباشد. بدین ترتیب تشکیل داد PBN هزینه متعددی را روی دست سئوکار می گذارد.
۲. تک تک فرایند ساختPBN ها اتلاف وقت میباشد
این حقیقت در سال ۲۰۱۴ درست گو بود، ولی در حال حاضر حتی بیشتر درستی می‌نماید. نمی توانم برخی از گفت و گو‌هایی که در تیم‌ها و فوریوم‌های صورت بوک مشاهده می کنم را اطمینان کنم. دوران هنگامی که برخی از اشخاص می توانند PBN ها را موثرتر نمایند، حیرت انگیز میباشد …
با کل این عملکرد‌ها، میتوانید بک‌لینک و پیوند‌های حقیقی و واقعی را از تارنما‌های حقیقی وواقعی بدست آورید و هیچوقت نیازی به نگرانی درباره ی جریمه شدن دوباره ندارید.
صرفا در باب مراحل تصور کنید:
ما از دامنه های منقضی گردیده به کارگیری میکنیم در صورتی بر طبق با نیازمندی جریان متکی بودنِ موضوعی ما باشند. این فعالیت پژوهش ها ما‌را به بحران کشید، البته غالباً سودمندی بیشتری داشت.
فرض نمائید شما در درحال حاضر همت برای ساختن کانال ای مشتمل بر ۱۰ وبسایت می باشید. قرار میباشد میان ۶ تا ۱۲ ساعت شما‌را به هر جایی برنده شود تا ده دامنه‌ی دارای شرایط را پیدا فرمائید. یک دامنه ی «دارای شرایط» می بایست دارنده یک جریان متکی بودن دستکم ۱۵ و یک اعتبار دامنه ی دست کم ۱۵ باشد.
یک دامنه ی متریک ذیل وقتی قابل قبول میباشد که دارنده موضوعات مرتبط با جریان پشت گرمی موضوعی باشد.
جریان متکی بودن یکی‌از پارامترهایی میباشد که اعتبار یک دامنه را مبتنی بر چگونگی بک‌لینک و پیوند‌های یک تارنما به حساب آوردن می‌‌نماید.
در حال حاضر که ۱۰ دامنه را تأمین نموده اید، فعلا بایستی آن‌ها را تهیه و تنظیم فرمائید. ۲-۴ ساعت ارتفاع می کشد تا هاست‌های اینترنت را پیدا فرمایید و تارنما‌ها را برای توسعه و گسترش مهیا فرمائید.
آن گاه می‌بایست با ساخت و ساز کل صفحه های موردنیاز، یافتن معنی و مفهوم، تایپ کردن / برون سپاری محتوا، نصب پلاگین‌ها و طراحی وب سایت، به طور معمولی وبسایت را گسترش دهید. در صورتی میخواهید فوق‌العاده ایمن باشید، میتوانید برای هر تارنما اکانت‌های اجتماعی ساخت‌و‌ساز نمایید.
این مراحل قادر است ۱-۲ ساعت در هر تارنما ارتفاع بکشد.
این هم اندازه ۳۶ ساعت سرمایه‌گذاری برای کانال‌ای مشمول ۱۰ اینترنت‌وبسایت میباشد.
این همینطور هیچ نوع نقص‌ هاستینگ یا این که هک کردن که ممکن میباشد با آن روبرو نشوید را در لحاظ نمی‌گیرد. هاست‌های اینترنت ارزان معمولاً فارغ از هیچ‌سیرتکامل اخطاری از عمل خویش بیرون می شوند و آپ تایم وحشتناکی دارا‌هستند.
۰ ۰

چرا بهینه‌سازی ویدئو اهمیت دارد؟

ارائه مطالب یک سری رسانه‌ای راهی خوب برای سرگرم کردن یوزرها میباشد، به همین برهان توسعه و گسترش‌دهندگان بیشتری در حالا افزودن فیلم‌ به اینترنت‌وب سایت‌های خویش میباشند. آموزش سئو در مشهد اندازه میانگین کاغذ اینترنت از سال 2011 تا 2017 از حدود 1 مگا بایت به بیش تر از 3 مگا‌بایت ارتقا یافته میباشد. رایاپارس این به جهت ارتقا تولیدمحتوای ویدئویی میباشد. ahrefs اندازه میانگین ویدئوی اینترنت نیز در دوسال قبل از 204 کیلو‌بایت به 729 کیلو‌بایت ارتقاء یافته میباشد. در صورتیکه محتوای متعددی در اینترنت‌وبسایت خویش دارید میتوانید با رعایت بعضی از طریق‌های باصرفه‌سازی کلیپ کارایی خویش را بسط دهید.
کدام پوسته‌های کلیپ برای اینترنت عالی می‌باشند؟
MP4 و WebM با دقت به توانگری بالای آنها در قرار دادن فیلم‌های با کیفیت در پوشه‌هایی با اندازه خرد به پوسته های استاندارد برای سیستم استدلال‌هایی مانند YouTube و Vimeo تبدیل گردیده‌اند. ویدئوهای MP4 به وسیله همگی مرورگرها نگهبانی می گردند در حالیکه WebM اینک صرفا بوسیله Chrome و Firefox هواخواهی میگردند.
همینطور فولدر‌های WebM نسبت به فولدر‌ها MP4 مدل‌خیس می باشند البته ویدئوهای MP4 در دستگاه‌های موبایل یه خرده خوب به لحاظ می‌رسند.
ارتقا نرخ تبدیل‌
مطالعاتی که بوسیله Eye View Digital انجام شده میباشد نماد می دهد که به کارگیری از ویدیو میتواند تا 80 درصد نرخ تبدیل را ارتقا دهد. درواقع زمانی به آن تصور کنید منطق این فرمان بسیار بی آلایش میباشد. یوزرها برای دیدن ویدیو ها وقت کمتری نسبت به تلاوت متن صرف می‌نمایند در فیض عملکرد بیشتری برای تماشای ویدیو ویدئویی می‌نمایند. کلیپ سبب ساز صرفه‌جویی آن ها در حین میگردد.
تکنیک‌های باصرفه‌سازی ویدیو
۱.یوزرها تلفن همراه را در حق تقدم قرار دهید
با صرفه‌سازی گوشی خیر صرفا بخشی از باصرفه‌سازی کلیپ میباشد بلکه امروزه با صرفه‌سازی تلفن همراه تمرکز مهم با صرفه‌سازی اینترنت میباشد. یک سری سال پیش گوشی از نمای دسکتاپ پیشی گرفت و همچنان به پرورش خویش ادامه میدهد. ضمن این قسمت عمده‌ای از مصرف ویدیو در دستگاه‌های موبایل میباشد. هنگامی که شما ویدئوهای خویش را در وب سایت‌هایی مانند YouTube و Vimeo بار گذاری می کنید بایستی اعتقاد و باور نتیجه ها نمایید که اینترنت‌وبسایت شما برای گوشی پاسخگو میباشد.
هر روز بر تعداد عده ای که از روش تبلت و تلفن‌های هوشمند به اینترنت دسترسی پیدا می‌نمایند افزوده میشود. اصول ساخت وب سایت را دنبال فرمایید تا اینترنت‌وبسایت شما با اندازه‌های متفاوت شیت اکران و وضوح کاغذ اکران سازگار باشد. اینترنت‌وبسایت شما همینطور قادر است جهت اکران صحیح ویدیو جهت‌گیری دستگاه را تشخیص دهد.
حتی در صورتی‌که شما یک گسترش‌دهنده کارشناس باشید پیاده سازی صفحاتی که در همگی اندازه‌های ورقه خوب به لحاظ رسد میتواند برای شما بحران برانگیز باشد. می توانید ورژن جدا‌ای از اینترنت‌تارنما خویش را به صورت خاص برای دستگاه‌های موبایل بسازید البته این فعالیت وظایف شما‌را دو موازی می‌نماید. خوشبختانه معمولا نحوه‌های معمولی‌تری برای اسکان یوزرها تلفن همراه وجود دارااست.
۰ ۰

ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای سئو خارجی سایت

در‌حالتی که شما یک قطعه محتوایی جذاب را ساخت و ساز کرده‌اید بسیار خوب میباشد البته عمل شما مجموع نشده میباشد. آموزش سئو در مشهد اعتقاد و باور نتایج نمائید که با ساخت یک کمپین دیجیتال مارکتینگ به اشخاص مطلوب دست پیدا میکنید. رایاپارس در صورتی در مکالمات مرتبط با صنعت خویش در کانال‌های اجتماعی کمپانی کردید بایستی از وجود بعضا اینفلوئنسرهای مهم مطلع باشید و مهمتر از همگی آنان نیز می بایست از حضور شما باخبر باشند. با یک استیناف خرد میتوانید. ahrefs بخش اعظمی از وب لاگ‌نویسان و رهبران اندیشه در صنعت خویش را پیدا فرمایید. زمانیکه یک قطعه را در یک وب لاگ دارای اعتبار پیدا میکنید آن بلاگ را آیتم دقت قرار دهید و برای آنان نشانی اینترنتی ارسال فرمائید یا این که پیام بفرستید تا ملاحظه کنید که آیا علاقمند به اشتراک‌گذاری پست شما میباشند یا این که نه. به خاطر داشته باشید که مدام یک نشانی اینترنتی نخستین ممکن میباشد نادیده گرفته گردد و به به عبارتی جا ختم گردد به این ترتیب مدام پست الکترونیک‌های پیگیری را فراهم فرمایید.
۱۰.تماس با اشخاص صحیح
برای پیگیری مواقعی که در خصوص قبل گفته شد، شما می بایست اشخاص مطلوب را پیدا نمائید و با آنها تماس حاصل نمایید.
برای این فعالیت نیاز به پژوهش ها اول دارید. شما می بایست باور نتیجه ها فرمایید که اینفلوئنسری که پیدا میکنید بیش تر از یک مخاطب بی آلایش با چندین دنبال‌کننده میباشد. اعتنا فرمائید که‌این اینفلوئنسرها چه اشخاصی میباشند و دنبال‌کنندگانشان چقدر به آنان مشتاق می باشند. اینکه کسی در به عبارتی صنعتی که شما می خواهید عمل می‌نماید، لزوما بدین مفهوم وجود ندارد که مخاطبان مقصود وی نیز به عبارتی‌هایی می‌باشند که شما انتظار دارید. براین اساس برای شناسایی این اشخاص و آشنایی دست اندرکاران تاثیرگذار وقت بگذارید. زمانی که‌این فرد مطلوب را یافتید درحال حاضر وقت آن رسیده که با وی تماس حاصل نمایید.
برای رابطه با این اشخاص صرفا به آدرس اینترنتی دادن اکتفا نکنید، به اینترنت‌وبسایت آنان بروید و اطلاعات دردسترس برای شناسایی شخصی که قرار میباشد به شما یاری دهد تا به وبسایت شما لینک و پیوند دهد را در برگه وی بیابید.
۱۱.استعمال از وب لاگ مهمان برای بهبود سئوی خارجی تارنما
بلاگ‌نویسی مهمان یکی‌از موثرترین منش‌ها برای ساخت و ساز پیوند میباشد. برای آغاز این شغل بایستی چندین مرحله را دنبال فرمایید که عبارتند از:
درنگ خویش را شناسایی فرمایید.
بلاگ خویش را با پست‌های کیفیت عالی و مربوط به صنعت خویش لبریز نمائید.
بلاگ‌نویسان رفیعتر در صنعت خویش و نشریاتی را که آن ها تحت عنوان بلاگ مهمان در آن مقاله میگذارند را شناسایی فرمائید.
برای تبادل پیوند با بلاگ‌های مرتبط رابطه برقرار فرمائید.
این‌ها مواقعی بود که شما می بایست برای وب لاگ مهمان آنان را در حیث بگیرید. زمانی که تعدادی عدد از این بلاگ‌ها و بلاگ‌نویسان را یافتید بعد با آن ها برای تبادل مقاله، تبادل پیوند و بلاگ مهمان کلام نمایید.
فراموش نکنید که چگونگی پست‌ها درین مرحله بسیار التفات داراست. برای ساخت‌و‌ساز یک پست مهمان کیفیت بالا وقت بگذارید.
۰ ۰

تست طراحی

شاید شما بخواهید بدانید آیا تغییر‌و تحول دکمه فراخوان موجب ارتقاء نرخ کلیک میشود یا این که نه. آموزش سئو در مشهد برای اینکه این تئوری را آزمایش A/B فرمائید بایستی یک دکمه جایگزین فراخوان با رنگ متفاوتی پیاده سازی نمایید. رایاپارس که به به عبارتی کاغذ فرود هدایت خواهد شد. در صورتی شما از دکمه قرمز رنگ فراخوان در محتوای بازاریابی خویش استعمال میکنید. ahrefs دکمه سبز بعداز آزمایش نرخ کلیک بیشتری به خویش تخصیص بخشید سبب ساز می شود که رنگ پیش‌فرض دکمه فراخوان شما از حالا به سپس به سبز تغییر تحول داده خواهد شد.
آزمایش A/B و seo
گوگل جواز آزمایش A/B را صادر کرده و از آن حفاظت می‌نماید و ذکر نموده است که اجرای آزمایش A/B یا این که آزمایش‌های چندمتغیره هیچ خطری برای رنک جستجوی اینترنت‌وب سایت ندارد. با این هم اکنون این قابلیت و امکان وجود دارااست که رنک سرچ شما با سوء به کارگیری از ابزار آزمایش A/B با اهدافی همانند پنهان‌سازی به خطر بیافتد.
گوگل برخی از شایسته ترین طریق‌هایش را اعلام نموده است تا ضمانت نماید اینگونه اتفاقی نمی‌افتد.
عدم پنهان‌سازی
پنهان‌سازی روشی برای نماد دادن محتوای گوناگون در موتورهای کاوش می باشد به جای‌اینکه محتوای معمولی به یک استفاده کننده اکران داده خواهد شد. پنهان‌سازی ممکن میباشد سبب ساز گردد وبسایت شما در گیر تنزل جایگاه گردیده و یا این که از نتیجه ها کاوش حذف گردد. برای اینکه از پنهان‌سازی پرهیز نمائید از اینکه قسمت بازدیدکننده بخواهد براساس نشانی آی‌پی یا این که نمایندگی کاربری محتوای متفاوتی را به گوگل بات آرم دهد سوء به کارگیری نکنید.
از rel=”canonical” به کارگیری فرمائید
درصورتی که شما با ‏URL های گوناگون آزمایش مقسم را اعمال می کنید می بایست از خصوصیت rel=”canonical”به کارگیری فرمائید تا تغییرات را در ورژن مهم برگه علامت دهید. جاری ساختن این شغل سبب میگردد که گوگل بات با ورژن‌های مختلف به عبارتی کاغذ سرگردان نشود.
از ریدایرکت ۳۰۲ به مکان ریدایرکت ۳۰۱ به کار گیری فرمائید
در صورتی‌که شما از آزمایش A/B به کار گیری می کنید که URL مهم را به URL متغیر ریدایرکت می‌نماید، از ریدایرکت ۳۰۲ (فعلا) به مکان ریدایرکت ۳۰۱ (همیشگی) به کارگیری فرمایید. این به موتورهای جستجوی همچون گوگل میگوید که ریدایرکت موقتا میباشد و آنان بایستی جای اینکه URL آزمایش را شاخص‌بندی نمایند بایستی URL اساسی را نگه دارا‌هستند.
فقط تا زمانیکه نیاز میباشد تست نمایید
اجرای آزمایش برای هنگامی بیش تر از حد موردنیاز خصوصاً زمانیکه شما در حالا اجرا تغییر‌و تحول به شیت خویش برای درصد بیشتری از یوزرها می باشید، تحت عنوان تلاشی به مراد گمراه کردن موتورهای کاوش برداشت گردد. گوگل سفارش می‌نماید که تارنما خویش را به روز فرمائید و به محض اینکه آزمایش به فیض رسید آحاد تغییرات آزمایش را از سایتتان حذف نمایید و از اجرای زمان بر بازه آزمایش‌ها اجتناب فرمایید.
مزیت‌های آزمایش A/B
آزمایش A/B برای گروه بازاریابی بسته به اینکه شما تمایل به اجرای چه تستی میگیرید مزایایی را به ارمغان می آورد. قبلی از این‌ها این آزمایش‌ها برای حصول‌وکار بها بالایی دارا هستند چراکه هزینه آنان نادر ولی سود آنها بسیار عالیست.
فرض نمائید شما یک سازنده محتوا را با دستمزد ۵۰ هزار دلار در سال استخدام کرده‌اید. این سازنده محتوا در هر هفته ۵ نوشته‌ی علمی را برای بلاگ کمپانی که در غایت ۲۶۰ نوشته‌ی‌علمی در سال می گردد ساخت‌و‌ساز نموده است. چنانچه پست‌های میانگین در وبلاگ کمپانی ۱۰ سرنخ ساخت نماید می‌اقتدار اعلام کرد که برای دستیابی‌وکار ساخت‌و‌ساز کردن ده سرنخ صرفا ۱۹۲ دلار هزینه داشته (حقوق و دستمزد ۵۰ هزار دلاری ÷ ۲۶۰ نوشته‌ی علمی= ۱۹۲ دلار برای هر نوشته‌علمی)، این تغییر تحول قابل توجهی می باشد.
۰ ۰

تمام AMP JS ها به صورت ناهمگام اجرا می‌شوند.

جاوااسکریپت می تواند هر قسمت از کاغذ را اصلاح نماید، و این توان را داراست که ساختار DOM را بلاک کرده و موجب تعقل در اکران شیت خواهد شد. آموزش سئو در مشهد هردوی این عامل ها منجر می گردند بار گذاری ورقه نماید خواهد شد. برای این ضمانت فرمائید جاوااسکریپت موجب تانی در اکران برگه نمیشود. رایاپارس AMP جاوااسکریپت ناهمگام را در اختیارتان قرار میدهد. ahrefs صفحاتAMP مشتمل بر هیچ مولف‌ای نیستند، در قبال تک تک خصوصیت‌های تعاملی کاغذ بوسیله ارکان کاستوم AMP اداره میگردند. این موادسازنده کاستومAMP مشتمل بر جاوااسکریپتند، ولی آنها خیلی با احتیاط پیاده سازی می گردند تا ضمانت خواهد شد که موجب بروز مشکل در همت نمی شوند.
Amp جاوااسکریپت سوم فرد را در آی‌قاب‌ها اعمال میدهد البته نمی‌تواند اکران برگه را بلاک نماید.
آحاد منابع به طور استاتیک اندازه‌گذاری میگردند.
کل منابع فرنگی همچون تصاویر، آی‌قاب‌ها و تبلیغ‌ها خودشان بایستی اندازه HTMLشان را بگویند تا AMP اندازه هر عنصر را انتخاب کرده و قبل از اینکه منابع کاغذ دانلود شوند جایگذاری را ایفا دهد.AMP لی‌اوت برگه را سوای اینکه در انتظار دانلود شدن منابع بماند بار گذاری می‌نماید.
AMP این توان را داراست که document layout را از size layout جداگانه نماید، صرفا یک تقاضایHTTP برای layout کردن تمام مدرک مجاز میباشد. به‌این دلیلAMP با صرفه می‌گردد تا از layoutهای گران قیمت و محاسبات دوباره در بروزر پرهیز به شغل آید. زمانیکه منابع کاغذ بار گذاری می شود layoutدیگری اعمال نمیشود.
مکانیزم‌های پیشرفت بازدارنده اکران نمی شوند.
AMP به مکانیزم‌های توسعه و گسترش این قابلیت را نمی‌دهد که اکران پیج را متوقف نماید،AMP از توسعات برای عناصری همانند لایت‌جعبه‌ها و جاسازهای فضای اجتماعی تامین می‌نماید و در حالیکه این‌ها به تقاضاهای اضافهHTTP نیاز دارا‌هستند. layout ورقه و اکران آن را متوقف نمیکنند.
در حالتی که یک کاغذ از یک اسکریپت کاستوم به کارگیری نماید بایستی به سیستمAMP بگوید که در غایت دارنده یک تگ کاستوم میباشد، آن گاه AMP تک مایحتاج را ساخت‌و‌ساز می‌نماید تا ورقه نماید نشود. مثلا، در صورتی تگ AMP-IFRAME به AMP بگوید که یک تگ AMP-IFRAME می خواهد، AMP قبل از اینکه بداند چه چیزی در آن مشتمل بر گردیده‌است باکس IFRAME را ساخت و ساز می‌نماید.
کل جاوااسکریپت‌های سوم فرد بیرون یک مسیر بحرانی نگه داشته میگردند.
جاوااسکریپت سوم فرد از بارگذاری به طور همزمان JS به کارگیری می‌نماید، این مجال بار گذاری را آرام می‌نماید. صفحاتAMP قابلیت و امکان جاوااسکریپت سوم فرد را مهیا می آورند، البته صرفا در آی‌قاب‌های باکس‌شنی با اجرا اینگونه کاری بارگذاری جاوااسکریپت اجرای برگه مهم را متوقف نمی‌نماید. حتی در حالتی که جاوااسکریپت آی‌کادر باکس‌شنی یک سری به حساب آوردن را مجددا جاری ساختن دهد آی‌کادر‌های خرد دارنده DOM خیلی کوچکی میباشند.
محاسبات دوباره در مقایسه استایل‌های محاسبات دوباره و layout برای ورقه سریع‌خیس جاری ساختن می گردند.
۰ ۰

سئو کلاه سیاه؛ ۱۷ تکنیک خطرناک که به سایت شما ضربه می‌زند

شاید خیره کننده به حیث رسد ولی بد وجود ندارد بدانید خیلی از اشخاص در حوزه کاری مرتبط با seo و سئو وبسایت از تکنیک‌های seo کلاه سیاه (Black Hat بهینه سازی) چهت نیل به رنکیگ بالا استعمال می‌نمایند. آموزش سئو در مشهد به کارگیری از تکنیک‌های کلاه سیاه شاید در مقطع فرصت کوتاه پاسخ دهد البته در وقتگیر برهه زمانی وب سایت شما‌را از لیست نتیجه ها گوگل حذف می‌نماید. رایاپارس در‌این نوشته‌ی علمی شمارا با ۱۷ تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه آشنا می کنیم. ahrefs بهینه سازی کلاه سیاه چیست؟
بهینه سازی کلاه سیاه نوعی شیوه در قبال دستور کار‌های موتور کاوش است، که به‌خواسته اخذ رنکینگ فراتر تارنما در حاصل کاوش گزینه استعمال قرار می گیرد. این تاکتیک‌های غیراخلاقی به درد جستجوکننده نمی خورند و اکثر وقت ها از سمت موتورهای کاوش جریمه می شوند. طریق‌های کلاه سیاه دربرگیرنده کلمه ها کلیدی، نهفته‌سازی و استعمال از کانال‌های پیوند سری میباشند.
ظواهر شدن در حاصل کاوش برای رویش و توسعه حصول‌وکار دارای اهمیت میباشد، ولی ایفا با صرفه‌سازی موتورهای کاوش هم شیوه های صحیح و اشتباه خودش را دارااست. بهینه سازی کلاه سیاه نیز جزو به عبارتی طرق اشتباه میباشد. بهینه سازی کلاه سیاه در‌پی بازی دادن الگوریتم‌های موتور کاوش است عوض اینکه عمل استفاده کننده را جاری ساختن دهد. بهینه سازی کلاه سیاه جای این که مجوز اخذ رنک بالا را در نتیجه ها موتور کاوش اخذ نماید از تاکتیک‌هایی مشکوک استعمال می‌نماید تا رنک شما‌را ارتقا دهد. به کار گیری مداوم از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه ممکن میباشد جای این که حضور شمارا در موتورهای کاوش بهبود بخشد آن را مختل نماید.
در شرایطی‌که اخیرا با فضای کاوش آشنا گردیده‌اید، غرض موتورهای جستجویی همچون گوگل ارائه شایسته ترین نتیجه ها به مخاطب به هنگام اتمام کاوش میباشد. آن ها می خواهند که اشخاص تجربیات نیکی از کاوش داشته باشند و مطمئن شوند نتایجی که گرفته‌اند بیهوده و هرز وجود ندارد. آنها این فعالیت را یا این که با الگوریتم‌هایی به طور خودکار یا این که با اقدامات دستی‌ای اجرا میدهند که هدفشان شناسایی و جریمه کردن افرادی میباشد که از seo کلاه سیاه استعمال می‌نمایند.
الگوریتم‌های موتور کاوش اکثر زمان ها در زمان مجال غامض‌خیس می گردند، به همین برهان میباشد که شما نباید به هیچ عنوان از بهینه سازی کلاه سیاه استعمال فرمایید. بهینه سازی کلاه سپید طریق بهتری برای اجرا با صرفه‌سازی موتور کاوش میباشد. بهینه سازی کلاه سیاه یک طرز اخلاقی‌خیس میباشد که با بندها و آیین نامه‌هایی که به وسیله موتورهای کاوش تهیه و تنظیم گردیده سازش داراست. بهینه سازی کلاه سپید مشتمل بر تولید محتوای کیفیت خوب و تجارب عالی کاربری برای کسانی میباشد که از وب سایت شما دیدن کرده‌اند.
توصیه اینترنت سر: بهینه سازی محتوا با ۹ ترفند حرفه ای
بهینه سازی کلاه سیاه در قبال seo کلاه سپید
seo کلاه سیاه در قبال شیوه نامه‌هایی قرار میگیرد که به وسیله موتورهای کاوش رقم خورده و آ‌ن‌ها را طوری ویرایش می‌نماید تا رنکینگ بالاتری بگیرد. این می تواند منجر خواهد شد که شما به طور کامل از نتیجه ها کاوش منزه گردید یا این که وضعیت ذیل‌تری بدست آورید. seo کلاه سپید یک منش اخلاقی‌خیس برای اعمال seo هست و محتوای با کیفیت و تجربیات کاربری خیر و خوبی را رقم میزند.
این نوشته‌ی‌علمی نشانه می دهد که چه طرز‌های بهینه سازی کلاه سیاهی وجود داراست و لذا شما باور نتایج میکنید که به هنگام پیاده سازی استراتژی جستجوی ارگانیکتان از آنها پرهیز کنید.
۰ ۰

ایجاد محتوا

ما پیش از این نیز اشاره کردیم نیاز به ساخت‌و‌ساز محتوا حول تقاضاهای شما از مداقه ویژه‌ای شامل است. یک شیوه برای یافتن این محتوا استعمال از چک‌گر سوال ها در Buzzsumo یا این که Answer the Public است. آموزش سئو در مشهد یک مورد را در باکس جستجوی Answer the Public تایپ فرمایید تا لیستی از سوالاتی که اشخاص در گوگل در پی آ‌‌‌ن‌ها می گردند را اخذ نمایید. رایاپارس همانگونه که مشاهده کردید قبل از اینکه شما یک قسمت محتوا ایجاد فرمایید بایستی کارهایی مقدماتی در استراتژی بازاریابی محتوایتان ایفا دهید. ahrefs ولی در حال حاضر مجال آن میباشد که به سراغ سوژه مهم برویم. ما قرار میباشد از پست وبلاگ به‌تیتر نمونه استعمال کنیم، ولی این نکات برای به طور تقریب هر نوع ساخت‌و‌ساز محتوایی کاربرد دارااست. با تحقیقاتی که شما اینک اجرا داده‌اید این ایده را دارید که می بایست چه نوع پست بلاگی ساخت نمائید. مثلا، ما می دانیم که پست‌های لیستی و موضوعاتی حول کیفیت برای خواننده گان ما ارجحیت دارا‌هستند. فعلا فرصت آن میباشد که یک تیتر از روز‌نگار محتوا تعیین کنیم و استارت به شغل کردن روی آن کنیم.
درمورد محتوای خویش رسیدگی نمائید
وقتی‌که شما مهیا تایپ کردن می باشید می بایست مورد ها ذیل را رسیدگی نمائید:
به چه محتواهایی نیاز میباشد
محتوای نو شما چه گونه به مخاطبین شما ارزشی را اضافه می‌نمایند
این بدان معنا میباشد که بایستی پژوهش ها گوگلی جاری ساختن دهید، محتواهای بلندتر در قضیه موضوعتان را نظارت نمایید و ملاحظه کنید چه‌گونه می توانید آن‌ها‌را بهبود اعطا کرد. بدین عمل تکنیک افق خراش میگویند. پژوهش ها نخستین نیز عالی از پس این عمل برمی‌آیند، چون اگر که داده‌های قابل قبولی را عده‌آوری کرده‌اید این را مدنظر خودتان قرار دهید. بازرسی درمورد لغت ها کلیدی را در کارتان بگنجانید تا لغات کلیدی را برای بهینه سازی سایت خوب و بهبود رنکینگ جستجویتان شناسایی نمائید.
ساخت و ساز محتوا
در غایت آغاز به تایپ کردن با ساخت‌و‌ساز محتوای خویش فرمایید. درین مجال شما می بایست درمورد اینکه شخصیت برندتان به چه شکل در محتوایی که می‌نویسید رفلکس پیدا می‌نماید تصور کنید. شاید شما یک شخص بسیار حرفه ای یا این که دیمی یا این که چیزی فی مابین این دو باشید. و بایستی توازن در میان نماد دادن مهارتتان و خوی اربابانه با مخاطبین خودتان را رعایت فرمائید. در اینجا سفارش Sprout درمورد انسجام ساخت‌و‌ساز با صدای برندتان اورده شده میباشد، در ذهن داشته باشید که عامل ها رنکینگ بهینه سازی از التفات برخوردارند تا محتوای خویش را با صرفه نمائید.
قدم دهم: توزیع و بازاریابی
نصیب کلیدی استراتژی محتوای شما نصیب توزیع و بازاریابی میباشد. به همین عامل شما نتایجی که میخواهید را نمی‌گیرید، مگر اینکه بتوانید از پس این دو آیتم به صحت بربیایید. مثلا، شاید شما شغل های ذیل را اعمال دهید:
برای اشتراک‌گذاری محتوایتان در رسانه‌های اجتماعی اپلیکیشن‌ای را از روش یک کمپین قطره‌ای با ابزاری همانند Missinglettr تهیه و تنظیم نمائید
از بازاریابی پست الکترونیک برای توزیع محتوایتان به مشترکین به کار گیری فرمائید
به هر تاثیرگذار نام برده در محتوایتان اعلان نمائید تا از شما تمجید نمایند
OptinMonster یک ابزار بسیار خوب برای به کار گیری به‌خواسته بهبود محتوایتان هم در وب سایت خودتان و هم از روش مجله ایمیلی می باشد. به عنوان مثال، Olyplant از OptinMonster برای ارتقاء بازدید برگه به اندازه 157 درصد استعمال نموده است.
OptinMonster مشتمل بر مفاد پایین هست:
یک آرایه کبیر از خصوصیت‌های گزینه غرض برای مثال هدفی در سطح برگه یا این که پیج، مقصود‌گذاری دوباره در وبسایت، و غرض‌گذاری جای جغرافیایی
بضاعت جلب دقت بازدیدکنندگان با محتوایی متبوع پیش از اینکه Exit-Intent® Technology در وبسایت شما جا بماند
شیوه‌هایی به‌مراد تحریک کمپین‌های بازاریابی محتوایتان با ارجاع دهنده، کار دستگاه و غیره
ترکیب با سرویس ها بازاریابی ایمیلی اساسی
شما همینطور میتوانید از OptinMonster به‌خواسته مورد ها تحت به کار گیری فرمائید:
ارائه آهنربای سرنخ
هدایت بازدیدکنندگان تازه به قسمت‌های اصلی سایتتان
تولید تعامل با بازدیدکنندگان با آرم محتوای تازه به آنها در هر هنگامی که وارد سایتتان می شوند
مشتریان OptinMonster با توفیق از اپلیکیشن کمپین بازاریابی ما استعمال کرده‌اند تا لیست آدرس اینترنتی خودشان را سه موازی نمایند و به 3806 درصد تبدیل بیشتر با محتوای ورودی برسند.
قدم یازدهم: سنجش نتیجه ها
در غایت در حال حاضر مجال این میباشد که توفیق استراتژی بازاریابی محتوای خودتان را چک فرمایید. به‌مراد اعمال این شغل به شاخص‌های کلیدی عملکردی برگردید که به‌هنگام آغاز نرم افزار استراتژی محتوایتان تهیه و تنظیم کردید، و ملاحظه کنید که آیا آنها تغییری کرده‌اند و آیا شما به هدفتان رسیده‌اید. به‌این خواسته می توانید:
Google Analytics را همان طور که در ابتدا گفته شد تحلیل فرمایید تا مشاهده کنید کارایی محتوای شما چه گونه میباشد.
ترازو به اشتراک‌گذاری رسانه‌ای خویش را از روش Buzzsumo و دیگر ابزارهای تحلیلی اجتماعی دیگر بسنجید
به داشبورد ارزیابی تبدیل در OptinMonster نگاهی بیاندازید تا توفیق کمپین بازاریابی خودتان را نظارت فرمائید
دیگر ابزارها برای ردیابی توفیق بازاریابی محتوا دربرگیرنده Google Alerts و Mention هست. هردوی این‌ها به شما این قابلیت و امکان را می دهند تا مشاهده کنید آیا محتوای شما در جایی مذکور و یا این که به اشتراک گذارده گردیده‌است، تا به شما یاری دهد به‌مراد دوراندیشی و تولید تعامل به‌این شاخص‌های کلیدی کارایی دست پیدا نمایید. ابزارهایی همچون SEMRush به شما یاری می‌نمایند تا شاخص‌های کلیدی همت را برای رنک جستجوی محتوایتان محاسبه نمایید.. شما قدرتمند خواهید بود که معیار ورود آدرس اینترنتی را از روش چک‌گرها در نرم افزار بازاریابی آدرس اینترنتی خویش ردیابی نمائید. با پژوهش بر پیشرفتتان کارکشته خواهید بود که استراتژی بازاریابی محتوای خویش را در برهه زمانی‌هایی منظم پیاده‌سازی فرمایید چون این استراتژی مدام آپ تو دیت خواهد بود.
۰ ۰

صفحه نخست گوگل را بررسی کنید

فعلا که لغت ها کلیدی مطلوب خویش را یافته‌اید، بایستی ملاحظه کنید به چه طرز‌هایی در جمله ها بکار برده گردیده‌اند. آموزش سئو در مشهد به‌این مراد، کافیست کلمه و واژه متبوع خویش را در گوگل تایپ فرمائید. رایاپارس در تصویر ذیل، واژه و کلمه Paleo dessert مدنظر است. ahrefs اینک بایستی ۱۰ فیض اولیه کاوش را رسیدگی کرده و سرمشق جمله ها آنها را یادداشت نمائید.
برای مثال، نتیجه ها بدست آمده در جستجوی عبارت «بهینه سازی Tools» بصورت لیستی از این ابزار هست:
پس خوب میباشد با اعتنا به‌این مفاد، لغات کلیدی خویش را نیز بصورت لیست بنویسیم.
۳- محتوایی متعدد یا این که حتی عالی، ساخت‌و‌ساز فرمایید
در سوژه محتوا، دو آیتم در پیش روی ما خواهد بود:
۱) محتوایی متعدد از محتوای دیگرافراد ساخت و ساز کنیم.
۲) محتوایی عالی نسبت به بقیه افراد ساخت و ساز کنیم.
البته چه گونه؟ در پی بیشتر با این نکات آشنا خوا‌هیم شد.
چطور متعدد باشیم:
گاهی قصد دارید محتوایی بزرگتر و عالی از مورد ها مو جود ایجاد نمایید، در حالیکه صرفا با محتوایی به طور کامل متعدد، فیض بهتری خواهید روءیت کرد. به دلیل آنکه محتوایی گوناگون، بیشتر چشم شود.
برای مثال، چنانچه قصد تایپ کردن محتوایی راجع به سئوی گوشی دارید کافیست این عبارت را در گوگل کاوش فرمائید و خواهید روئت کرد که مجموع حاصل، بصورت «x شیوه باصرفه کردن اینترنت‌وبسایت برای گوشی» میباشند.
می‌قدرت پستی بزرگتر با مطالبی بیشتر با مسئله «۱۵۰ طرز با صرفه کردن اینترنت‌وب سایت برای گوشی» ایجاد کرد البته برای ما سودی نخواهد داشت. ولی با ساخت و ساز محتوایی تماماً نو با عباراتی گوناگون، می‌قدرت خوب چشم شد. عبارتی مثل «پند مهم برای با صرفه کردن اینترنت‌وب سایت برای تلفن همراه» قادر است جایگزین قابل قبولی برای مسئله تکراری گذشته باشد. با این فعالیت، مطلقا بازدید و بازخوردهای بیشتری نیز خوا‌هیم داشت. حتی موجب ارتقا تعداد بک‌پیوند‌های متن میشود.
چه‌گونه خوب باشیم؟
گاهی نیز می‌قدرت با مطالبی خوب و بی نقص‌خیس با محتواهای وبسایت‌های دیگر نیز رقابت کرد. در شرایطی‌که مطالبی با تیتر‌های «۱۰ یا این که ۲۰ ابزار رفیعتر بهینه سازی» وجود دارا هستند، با لیست کردن ۱۸۰ ابزار بلندتر، می‌قدرت خیلی کارکشته‌خیس ظواهر شد.
۴- در محتوای خویش تله بکار ببرید
در صورتی می خواهید اینترنت‌وب سایت شما در سال ۲۰۱۹ از سکو خیر و خوبی منتفع باشد، به بک لینک و پیوند نیاز دارید. ولی پرسش اینجاست که به چه شکل بک‌پیوند داشته باشیم.
آغاز می بایست بیابید که اشخاص به چه خواسته به محتوای مرتبط با حوزه کاری شما پیوند میدهند. (همین مورد، تحت عنوان تله شناخته گردیده است). آن گاه تله را در محتوای خویش بکار ببرید. این تله می تواند مشتمل بر مواقعی باشد که یوزرها در مطالب به آن ها اعتنا بیشتری می‌نمایند، شما می توانید با استعمال از شیوه‌های ایجاد محتوا برای اینترنت محتوای جالب ایجاد فرمایید .از جمله، مطالبی که مشتمل بر داده های عددی و ارقام می‌باشند بیشتر آیتم دقت قرار می گیرند.
درین قسمت به تحقیق مواقعی که امروزه تحت عنوان تله کاربرد بخش اعظمی دارا هستند می‌پردازیم
۱) استراتژی‌ها و رویکردهای نوین
اینکه بلاگرها و تالیف کننده‌ها به چه مطالب و مسئله‌هایی برای تایپ کردن عشق و علاقه دارا‌هستند،با ساخت محتوا و اما جمله ها و عباراتی تازه خیلی معمولی این تله را ساخت و ساز کرده‌اید.
۰ ۰