صفحه نخست گوگل را بررسی کنید

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

صفحه نخست گوگل را بررسی کنید

فعلا که لغت ها کلیدی مطلوب خویش را یافته‌اید، بایستی ملاحظه کنید به چه طرز‌هایی در جمله ها بکار برده گردیده‌اند. آموزش سئو در مشهد به‌این مراد، کافیست کلمه و واژه متبوع خویش را در گوگل تایپ فرمائید. رایاپارس در تصویر ذیل، واژه و کلمه Paleo dessert مدنظر است. ahrefs اینک بایستی ۱۰ فیض اولیه کاوش را رسیدگی کرده و سرمشق جمله ها آنها را یادداشت نمائید.
برای مثال، نتیجه ها بدست آمده در جستجوی عبارت «بهینه سازی Tools» بصورت لیستی از این ابزار هست:
پس خوب میباشد با اعتنا به‌این مفاد، لغات کلیدی خویش را نیز بصورت لیست بنویسیم.
۳- محتوایی متعدد یا این که حتی عالی، ساخت‌و‌ساز فرمایید
در سوژه محتوا، دو آیتم در پیش روی ما خواهد بود:
۱) محتوایی متعدد از محتوای دیگرافراد ساخت و ساز کنیم.
۲) محتوایی عالی نسبت به بقیه افراد ساخت و ساز کنیم.
البته چه گونه؟ در پی بیشتر با این نکات آشنا خوا‌هیم شد.
چطور متعدد باشیم:
گاهی قصد دارید محتوایی بزرگتر و عالی از مورد ها مو جود ایجاد نمایید، در حالیکه صرفا با محتوایی به طور کامل متعدد، فیض بهتری خواهید روءیت کرد. به دلیل آنکه محتوایی گوناگون، بیشتر چشم شود.
برای مثال، چنانچه قصد تایپ کردن محتوایی راجع به سئوی گوشی دارید کافیست این عبارت را در گوگل کاوش فرمائید و خواهید روئت کرد که مجموع حاصل، بصورت «x شیوه باصرفه کردن اینترنت‌وبسایت برای گوشی» میباشند.
می‌قدرت پستی بزرگتر با مطالبی بیشتر با مسئله «۱۵۰ طرز با صرفه کردن اینترنت‌وب سایت برای گوشی» ایجاد کرد البته برای ما سودی نخواهد داشت. ولی با ساخت و ساز محتوایی تماماً نو با عباراتی گوناگون، می‌قدرت خوب چشم شد. عبارتی مثل «پند مهم برای با صرفه کردن اینترنت‌وب سایت برای تلفن همراه» قادر است جایگزین قابل قبولی برای مسئله تکراری گذشته باشد. با این فعالیت، مطلقا بازدید و بازخوردهای بیشتری نیز خوا‌هیم داشت. حتی موجب ارتقا تعداد بک‌پیوند‌های متن میشود.
چه‌گونه خوب باشیم؟
گاهی نیز می‌قدرت با مطالبی خوب و بی نقص‌خیس با محتواهای وبسایت‌های دیگر نیز رقابت کرد. در شرایطی‌که مطالبی با تیتر‌های «۱۰ یا این که ۲۰ ابزار رفیعتر بهینه سازی» وجود دارا هستند، با لیست کردن ۱۸۰ ابزار بلندتر، می‌قدرت خیلی کارکشته‌خیس ظواهر شد.
۴- در محتوای خویش تله بکار ببرید
در صورتی می خواهید اینترنت‌وب سایت شما در سال ۲۰۱۹ از سکو خیر و خوبی منتفع باشد، به بک لینک و پیوند نیاز دارید. ولی پرسش اینجاست که به چه شکل بک‌پیوند داشته باشیم.
آغاز می بایست بیابید که اشخاص به چه خواسته به محتوای مرتبط با حوزه کاری شما پیوند میدهند. (همین مورد، تحت عنوان تله شناخته گردیده است). آن گاه تله را در محتوای خویش بکار ببرید. این تله می تواند مشتمل بر مواقعی باشد که یوزرها در مطالب به آن ها اعتنا بیشتری می‌نمایند، شما می توانید با استعمال از شیوه‌های ایجاد محتوا برای اینترنت محتوای جالب ایجاد فرمایید .از جمله، مطالبی که مشتمل بر داده های عددی و ارقام می‌باشند بیشتر آیتم دقت قرار می گیرند.
درین قسمت به تحقیق مواقعی که امروزه تحت عنوان تله کاربرد بخش اعظمی دارا هستند می‌پردازیم
۱) استراتژی‌ها و رویکردهای نوین
اینکه بلاگرها و تالیف کننده‌ها به چه مطالب و مسئله‌هایی برای تایپ کردن عشق و علاقه دارا‌هستند،با ساخت محتوا و اما جمله ها و عباراتی تازه خیلی معمولی این تله را ساخت و ساز کرده‌اید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد