آرشیو شهریور ماه 1401

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

معرفی تکنیک های سئو حرفه ای و بهینه سازی سایت

تکنیک های seo ماهر عبارتند از تکنیک هایی که بوسیله آن ها شما محتوای خویش را بصورتی ساخت می‌کنید که برای موتورهای کاوش دیدنی باشند. آموزش سئو در مشهد بکلینک را از تارنما های دارای اعتبار و مرتبط اخذ میکنید و محتوایی ساخت می‌کنید که رضایت استفاده کننده را به همپا داشته باشد. رایاپارس پیشگفتار: گوگل همواره در درحال حاضر تکان به سمتی میباشد. ahrefs که منزلت های بلندتر در حاصل کاوش بیشترین رابطه را با کلمه و واژه کاوش گردیده داشته باشند. با اعتنا بدین مسئله seo کاران ماهر بایستی محتوای خویش را طوری تنظیم نمایند. که بیشترین رابطه با واژه کاوش گردیده،به وسیله اکثر وقت ها یوزرها را داشته باشد.
نمونه: در‌صورتی‌که یوزرها برای دسترسی به تارنما های ارائه دهنده باتری خودرو عبارت باتری ماشین را بیشتر از لغت ها باتری خودرو یا این که باطری خودرو کاوش می نمایند. وب سایت ارائه دهنده این سرویس ها می بایست ورقه ای با کلمه و واژه کلیدی باتری ماشین ساخت و ساز نماید. این برگه بایستی داده ها مد لحاظ مخاطب را در چنگ وی قرار دهد. یعنی در حالتی‌که اکثر وقت ها عده ای که برای واژه و کلمه باتری ماشین کاوش می نمایند. پیرو یافتن فروشگاه اینترنتی باتری ماشین با قیمتی مطلوب و سرویس ها ارسال بدون پول باتری ماشین می باشند.
در برگه ایجاد گردیده می بایست به صفحه های فروش باتری ماشین لینک و پیوند داده خواهد شد و یا این که حتی یکسری سبک باتری ماشین پرفروش با قابلیت و امکان خرید بدون واسطه در تحت کاغذ قرار داده شوند. که ولی در این صورت یک دکمه CTA یا این که Call to action می بایست یوزرها را به کاغذ اساسی فروش باتری ماشین هدایت نماید. تا درصورتی که یوزرها قصد خرید سبک های لیست گردیده در انتهای شیت را ندارند به شیت مهم رفته و از تنوع فراتر باتری ها بتوانند مارک و باتری مد حیث خویش را گزینش نمایند.
تکنیک های seo ماهر
آنالیز لغت ها کلیدی
ایجاد محتوا برای عبارات کلیدی اساسی و فرعی
تبلیغ محتوا در بلاگ ها خویش
تبلیغ محتوا در صفحه ها شبکه های مردمی خویش
تبلیغ محتوا در وب سایت های همکار
اضافه کردن دکمه اشتراک گذاری به صفحه های برای ارتقا پیوند ورودی از شبکه‌های‌اجتماعی
چک شغل های انجام یافته
اصلاح خطاها احتمالی وب سایت
ارزیابی دوباره تارنما
بررسی ماهر لغت ها کلیدی
فرض فرمایید سایتی با کلمه و واژه کلیدی باتری ماشین قصد به دست آوردن مرتبه در گوگل را داراست. کلماتی مانند فروش باتری ماشین، خرید باتری ماشین، خرید باتری اهل ایران و... کلماتی میباشند که‌این تارنما قادر است برای آنان در گوگل درجه حصول نماید و مخاطبان را به وب سایت خویش جلب نماید.
چه طور لغت ها کلیدی مربوط به سرویس ها خویش را بیابیم
گوگل هنگام جستجوی لغت ها کلیدی یک‌سری سفارش به شما ارائه می دهد. این پیشنهادات معمولا کلماتی می‌باشند که بوسیله مخاطبان متعددی کاوش گردیده اند. شما می‌توانید هنگام ساخت محتوا بدین لغات دقت نمایید.
ابزار گوگل ترندز https://trends.google.com/trends/ خلال در مشت قرار دادن کلمه های ترندTrend گردیده (واژه و کلمه های که بسیار کاوش گردیده اند) این قابلیت و امکان را فراهم میکند. که بتوانید واژگان کلیدی متعدد را رسیدگی و عنایت آن ها نسبت به هم را معلوم فرمایید.
ابزار Keyword planer که در ابزار گوگل ادوردز ارائه میگردد نیز به شما کلماتی را سفارش می دهد که می توانید محتوای خویش را مبنی بر آنان تولید نمایید.
۰ ۰

آیا ثبت سایت در گوگل ضروری است

نه! ضرورتی برای تصویب وب سایت در گوگل نیست با قرار دادن محتوا در وب سایت و تبلیغ محتوای وبسایت در شبکه های عمومی و تارنما های دیگر، وبسایت خویش به خویش بوسیله گوگل شناسایی میگردد. آموزش سئو در مشهد البته نکته اینجاست که اینترنت مستر گوگل صرفا تارنما را تصویب نمی نماید. رایاپارس تجهیزات مدیریتی این تارنما بسیار زیاد می باشند. ahrefs بعنوان نمونه در صورتی‌که شما کاغذ ای در تارنما دارید که سکو گوگل آن برای شما دارای اهمیت میباشد یا این که در‌صورتی‌که تغییراتی در صفحه های وبسایت خویش ساخت‌و‌ساز نموده اید و می خواهید صفحه ها مجددا به وسیله گوگل خوانده خواهد شد کافیست در اینترنت مستر امر Fetch را ایفا نمائید:
براین اساس خلال اعتقاد از اینکه وب سایت بوسیله گوگل بدرستی پردازش می‌شود می توانید از گوگل بخواهید که بر سکو کاغذ تجدید حیث نماید. درصورتی که لینک و پیوند های داخلی و تبلیغات موثری برای شیت ایفا داده باشید. ممکن میباشد جایگاه بهتری بدست بیاورید.
گوگل اینترنت مستر تجهیزات بی نظیری را بصورت بدون‌پول دراختیار شما قرار می‌دهد به این ترتیب عملاً دلیلی برای عدم نام نویسی وب سایت در آن نداریم.
چه افرادی می بایست از ابزار اینترنت مستر به کارگیری نمایند
هر هر کس وب سایت داشته باشد.! از مالکان وبسایت که چندان عشق ای به وب و تارنما ندارند تا ماهر ها، از تارنما های جدید احداث تا وبسایت های حرفه‌ای، ابزار اینترنت مستر گوگل می تواند برای کلیه این اشخاص موءثر باشد.
صاحبان بیزنس: حتی در حالتی‌که تصور می نمایند که دانشی از کیفیت شغل با اینترنت مستر گوگل که به آن کنسول کاوش هم میگویند ندارند. شما می بایست با مفاهیم همگانی اینترنت مستر آشنا گردید. شاید شما از کمپانی طراح وبسایت برای ایفا پیکربندی اینترنت مستر وب سایت خویش یاری بخواهید. در‌این‌صورت شما می توانید از کمپانی طراحی وب بخواهید که توضیحاتی در باره آمارهای بخش های متفاوت به شما بدهد. ایده کلی که شما بدانید چه تغییراتی می‌تواند جستجوی وب سایت شما‌را برای استفاده کننده بی آلایش خیس نماید بسیار بهتر بنظر می رسد. این ایده کلی دقیقا مهم‌ترین قسمت عمل های اینترنت مستر گوگل میباشد.
متخصصات seo یا این که بازاریابها، بعنوان اشخاصی که در بازاریابی آنلاین تمرکز دارااست: کنسول کاوش برای مانیتور کردن ترافیک وب سایت موثر خواهد بود. به یاری آن میتوان سکو وبسایت را باصرفه کرد. میتوان ظواهر وبسایت در حاصل کاوش را تغییر و تحول بخشید. میتوان ابزارهای اینترنت مستر را برای رئیس خوب همپا با دیگر ابزارهای رئیس گوگل مانند گوگل ترندز و گوگل آنالیتیکس به شغل پیروزی.
مدیران وب سایت، می‌توانند درباره صدق کوشش سایتشان مطمئن شوند: کنسول کاوش به مدیران وبسایت قابلیت مانیتور سریع و آسوده ایرادات سرور را می دهد. خطاها بار گذاری داده ها در وبسایت، اشتباهات امنیتی وب سایت ،... بوسیله وبمستر گزارش داده خواهند شد.
پیشرفت دهنگان اینترنت: در حالتی که برای تارنما کد های ساختاری برای طریق به اکران درآمدن تارنما در گوگل نوشته باشید می توانید در اینترنت مستر اشتباهات احتمالی این کد ها را یافته و اصلاح نمائید.
بسط دهندگان نرم‌افزار: می توانند از ابزار اینترنت مستر گوگل برای یقین از اینکه گوگل قوی به یافتن تک تک صفحه های نرم‌افزار آن‌ها میباشد. استعمال نمایند. با اعتنا اینکه پلتفرم های متنوعی برای ساخت و ساز قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه وجود داراست اعتقادوباور از در مشت بودن تمامی منابع موردنیاز برای گوگل ضروری میباشد.
۰ ۰

تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی Long-tail keywords

هنگامیکه در باره هدف ها مد حیث یوزرها از جستجوی یک عبارت معین، گفت و گو می‌کنیم. آموزش سئو در مشهد مسلما هیچ چیز مانند لغت ها کلیدی زمانبر long-tail keywords غرض و لحاظ استفاده کننده را آشکار نمی نماید. رایاپارس کلمه ها کلیدی زمان بر long-tail keywords چه می‌باشند. ahrefs لغت ها کلیدی زمان بر long-tail keywords را میتوان بسادگی عبارات کلیدی دانست که پاره ای وقت گیر خیس از لغت ها کلیدی معمول در جستجوی گوگل می‌باشند. برای مثال بجای آنکه عبارت "کفش" کاوش خواهد شد. واژه و کلمه کلیدی زمان بر long-tail keywords "کفش قرمز رنگ ورزشی مردانه نایک" کاوش میگردد:
استفاده کننده ممکن میباشد برای عبارت "دیجیتال مارکتینگ" را کاوش نماید:
البته در شرایط کاوش با واژه و کلمه کلیدی زمان بر long-tail keywords بعنوان نمونه عبارت "استخدام متخصص دیجیتال مارکتینگ در طهران" کاوش میگردد:
کلمه ها کلیدی زمان بر long-tail keywords حریف کمتری دارا هستند اما به طور طبیعی ترافیک جستجوی کمتری نیز دارا هستند.
آیا ترافیک جستجوی کمتر به معنای بد بودن آن واژه و کلمه کلیدی میباشد؟
در واقع معین گردیده است که واحد سنجش ترافیک جستجوی کمتر می‌تواند به عایدی seo وب سایت شما باشد.بها لغات کلیدی بلند Long-tail keywords در آن میباشد که کاربرانی که از کلمه ها کلیدی بلند Long-tail keywords استعمال میکنند، اکثر زمان ها بخوبی می دانند که بدنبال چه چیزی میباشند. در واقع میتوان اعلام‌کرد که کاربرانی که از این عبارات استعمال میکنند به محتوای مربوط به آن واژه کلیدی عشق و علاقه بیشتری دارا‌هستند. تا کاربرانی که با لغت ها کلیدی بی آلایش به به عبارتی شیت مراجعه کرده اند.
بنابراین میتوان اینگونه اعلام کرد که لغت ها کلیدی زمانبر long-tail keywords سبب ارتقاء نرخ تبدیل در وب سایت می شوند.
ضمن این مسئله با دقت به اینکه عبارات کلیدی وقت گیر Long-tail keywordsیکی از گونه های طرق کاوش در گوگل میباشد که رنک برین RankBrain می بایست مطابق آن مرتبه بندی وب سایت ها در برگه نتیجه ها کاوش را معلوم نماید. براحتی میتوان صفحه های وب سایت خویش را برای این کلمه ها seo کرد.بعضی seo کاران، seo برای عبارات کلیدی وقتگیر long-tail keywords را بدلیل ذیل بودن ترافیک کاوش بی بها می‌دانند. ولی seo کارانی که از این طریق به کار گیری می نمایند به خیر می‌دانند که نحوه آن‌ها بسیار هم سودمند میباشد.
مهم ترین قضیه این میباشد که‌این در‌این لغت ها مراد و مقصود به طور کامل معلوم میباشد و بسادگی میتوان یوزرها را به وبسایت جذب کرد و یوزرها را به خریدار و یا این که مخاطب دارای مسئولیت تبدیل کرد.اساسا مقصود هر عمل بازاریابی درآمدزایی بیشتر میباشد و عبارات کلیدی زمانبر long-tail keywords می‌توانند این غرض بازاریابی را متفحص نمایند.
۰ ۰

محتوا چگونه باعث بهبود نرخ تبدیل می‌شود

اخذ کلیک روی تیتر یک محتوا صرفا نیمی از مسیر توفیق میباشد. اعتقاد از پاسخگویی به مراد کاربر نصفه دیگر مسیر میباشد که بایستی طی گردد. آموزش سئو در مشهد عنایت پاسخگویی به نیاز استفاده کننده در تبدیل استفاده کننده به استفاده کننده فعال و ارتقا نرخ فروش قادر است. رایاپارس از گزینش تیتر مطلوب هم مهمتر باشد. در حالتی که محتوای شما نتواند به وعده هایی که تیتر محتوا به استفاده کننده داده میباشد شغل نماید. ahrefs مخاطبان شما مسلما تارنما شما‌را فارغ از هیچگونه تعاملی با تارنما رخنه‌ خواهند کرد.
در هنگام ساخت و ساز هر خط از محتوا به خیال و خاطر داشته باشید که مقصود شما تشویق کاربر به تلاوت خط بعد از آن میباشد. به همین ترتیب همگی خطوط محتوای خویش را تا به انتها تولید فرمائید.
در ساخت و ساز محتوا خلال پر ارزش بودن محتوا می بایست قصد به خرید فرآورده ساخت و ساز گردیده را نیز در استفاده کننده ساخت و ساز فرمایید.
3. محتوای شما می بایست در یک نگاه زود گذر جالب باشد
بیشتر مخاطبان تارنما شما کمتر از 15 ثانیه در سایت خواهند ماند. این بدان معنا میباشد که یوزرها بجای تلاوت خط به خط محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده صرفا یک نگاه زود گذر به آن خواهند انداخت.
در شرایطی‌که محتوای شما برای کاربرانی که می‌خواهند با یک نگاه زود گذر یک کلیت از محتوای شمارا اخذ نمایند، طاقت فرسا و نا کارامد باشد، یعنی آنکه جملا‌ت وقتگیر در هر جمله به فعالیت رفته و هر تیتر مشتمل بر تعداد متعددی جمله باشد. در این‌حالت این یوزرها در وب سایت شما نخواهند ماند و احتمالا به وبسایت های رقبا خواند رفت تا محتوای جالب تری بیابند.
برای ساخت و ساز یک محتوا که براحتی بوسیله کاربر قابل قرائت باشد فرآیند تحت را اجرا دهید:
جمله های کوتاه: جمله های کوتاه بنویسید، در شایسته ترین وضعیت حداکثر 3 تا 4 پاراگراف در هر گزاره، شکستن محتوا به یکسری جمله محتوای شما‌را برای خواننده گان قابل هضم خواهد کرد.
راز عنوان های دیدنی بنویسید: یوزرها می بایست بتوانند قسمتی از محتوا را که برایشان جالب میباشد را براحتی بیابند. بدین ترتیب می‌توانید شم کنجکاوی مخاطبان خویش را تحریک کرده و آن ها را با محتوای خویش در باب نگه دارید.
به کارگیری از لیست ها و نکات بصورتbullet : به کارگیری از لیست سبب ساز می‌شود که دیده کاربر راحتتر بتواند در یک نگاه زود گذر یک ایده کلی از محتوا مقاله را بدست بیاورد.
4. اضافه کردن یک Call to action در پایان
یک کدام از شایسته ترین خط مش های تبدیل مخاطبان به استفاده کننده فعال اضافه کردن یک Call To Action، مانند یک هیبت تصویب نشانی اینترنتی مخاطبان در انتهای هر نوشته‌علمی میباشد.
یکسری نکته درباره نحوه های ارتقاء تعداد لیست آدرس اینترنتی مخاطبان:
سفارش ارسال منابع معین را به یوزرها بدهید: به یوزرها سفارش دهید که به نشانی پست الکترونیک آنان داده ها مشخص و معلوم گردیده ای را ارسال خواهید کرد. در حالتی که شما فقط اطلاعاتی را که یوزرها خواستار آن می‌باشند را برایشان ارسال نمایید. احتمال ارتقاء نرخ تبدیل یوزرها ارتقا می‌یابد. (برای مثال ارسال داده ها مرتبط با مجموعه خاصی از تولید ها)
ساخت‌و‌ساز یک کتابخانه که به کارگیری از آن با عضویت یوزرها در تارنما ممکن باشد: می‌توانید با ساخت‌و‌ساز تعدادی کتاب ها دیجیتال از یوزرها بخواهید که نشانی پست الکترونیک خویش را برای نام نویسی در سامانه کتابخانه وارد نمایند. شما می توانید علاوه بر ارسال لیست کتاب ها افزوده گردیده به نشانی نشانی اینترنتی با دقت به نوع کتاب ها آیتم عشق و علاقه استفاده کننده لینک و پیوند های تبیلغاتی برای کالاهای مرتبط را نیز ارسال فرمائید. می توانید دکمه نام نویسی در کتابخانه را در انتهای تمامی مقاله‌ها قرار دهید.
اخذ محتوا: یکی شیوه های اخذ نشانی اینترنتی از مخاطبان قرار دادن یک تکه از محتوا و قرار دادن دکمه نام نویسی برای تلاوت ادامه مطالب میباشد. براین اساس می‌توانید مطمئن گردید که لیست آدرس اینترنتی های دریافتی وابسته به کاربرانی میباشد که براستی برای محتوای تولیدی شما بها قائل میباشند.
یک کدام از شایسته ترین شیوه های ساخت‌و‌ساز محتوایی که به ارتقا نرخ تبدیل سبب می‌شود. به کارگیری از احساسات در محتوا میباشد. با مشغول کردن احساسات مخاطبان می‌توانید یوزرها بیشتری را به کاربر فعال تبدیل فرمائید و نرخ فروش وب سایت خویش را بالا ببرید.
۰ ۰

ایندکس شدن صفحات بی کیفیت سایت در گوگل

ما هرچه هم کارایی کنیم گشوده هم در وب سایت خویش صفحاتی خوا‌هیم داشت که از لحاظ گوگل و یوزرها گوگل دیدنی نیستند. آموزش سئو در مشهد این صفحه های برای مخاطبان مهم وبسایت به طور کاملً کاربردی میباشند اما یوزرها گوگل عشق ای به‌این صفحه های ندارند. رایاپارس اینگونه صفحاتی در وبسایت معمولاً فقط دارنده یک سری متعددی پیوند از دیگر صفحه های تارنما می‌باشند. ahrefs برای برطرف کردن نقص‌ می اقتدار از جستجوی گوگل یاری گرفت در گوگل فرمان site:sitename.com (بجای Sitename نشانی تارنما خویش را وارد فرمایید) را درج نمایید. این امر لیست صفحه ها ایندکس گردیده وبسایت را به شما نشانه می‌دهد.
در‌صورتی‌که بین صفحه ها تارنما کاغذ ای دارید که محتوای با کیفیتی از حیث گوگل و یوزرها گوگل ندارد میتوانید آن را درین لیست بیابید.
در‌صورتی‌که شیت ای مانند شیت نتیجه ها کاوش در تارنما خویش دارید که به وسیله گوگل ایندکس گردیده‌است. احتمالاً می بایست این برگه را از نتیجه ها گوگل حذف نمایید. اما این یک ضابطه وجود ندارد، برای مثالً تارنما های ارائه دهنده فیلم اذن می‌دهند گوگل برگه نتیجه ها کاوش را هم ایندکس نماید. به دلیل آنکه اکثر وقت ها یوزرها از یک الگوی خاص برای کاوش درین وب سایت ها به کارگیری می نمایند.
یک ایراد دیگر در seo داخلی داشتن یک شیت با یک‌سری نشانی متفاوت میباشد. این ایراد در تارنما های فروشگاهی زیاد فیس میدهد و معمولاً عامل آن تولید نشانی گوناگون برای شرایط جستجوی گوناگون میباشد. نمونه:
http://sitename.com/products/search?q=chairs
http://sitename.com/products/search?q=chairs&sort=price&dir=asc
http://sitename.com/products/search?q=chairs&sort=price&dir=desc
http://sitename.com/products/search?q=chairs&sort=latest&dir=asc
http://sitename.com/products/search?q=chairs&sort=latest&dir=desc
برای برطرف کردن این نقص‌ می‌توانید از ایندکس شدن این صفحه های به وسیله فولدر Robots.txt خودداری فرمائید. به کارگیری از متا Robots نیز قادر است برای این فعالیت موءثر باشد. چاره دیگر به کارگیری از وبمستر گوگل و اجرای دستور Crawl > URL Parameters میباشد.
بازدارنده ایندکس شدن منابع تارنما نشوید
منابع وب سایت مانند عکس ها، کدهای CSS و پوشه های جاوا اسکریپت بایستی بوسیله گوگل قابل مشاهده باشند. براین اساس نباید بازدارنده دسترسی گوگل به‌این فولدر ها شد. برای تحقیق دسترس بودن این منابع برای گوگل در وبمستر گوگل فرمان پایین را اعمال فرمائید Google Index > Blocked Resources درین بخش شما می‌توانید مجموع منابعی را که بلاک گردیده اند را ملاحظه کنید. برای بیرون کردن منابع از بلاک بودن بایستی فولدر Robots.txt را دستکاری کرد.
برای باور از اصلاح پوشه Robots.txt امر Crawl > Robots.txt tester را در وبمستر جاری ساختن کرده و مطمئن گردید که منابع وبسایت در موقعیت Allow قرار دارا هستند.
نظارت تگ های متا و بقیه کدهای HTML
صفحه های وب سایت نباید دارنده متا تگ یکسان باشند. یعنی آنکه دو برگه نمی توانند، تیتر و یا این که توضیحات یکسانی داشته باشند. وجود دو شیت با یک تیتر و یا این که یک توضیح یکسان به seo وبسایت و ایندکس شدن صفحه های وب سایت صدمه متعددی خواهد زد.
مطمئن گردید که متا robots در صفحه ها ناخواسته قرار نداشته باشد.
در برگه مهم وبسایت خویش تگهای OG را اضافه نمایید. این تگ ها به شناسایی شبکه‌های‌اجتماعی یاری خواهند کرد.
در صورتی در صفحه ها خویش از صفت "rel=”canonical به کار گیری نموده اید. مطمئن گردید نشانی شیت دارنده محتوای تکراری را صحیح درج نموده اید.
تگ متا viewport را نظارت کرده و از صدق آن مطمئن گردید. (این تگ برای اکران صحیح تارنما در گوشی ضروری میباشد.)
خطاهای کاربری وب سایت، در تلفن همراه را رسیدگی نمائید
وب سایت هایی که در تلفن همراه به نیکی به اکران در نیایند جایگاه نیکی در گوگل نخواهند گرفت. اعتنا داشته باشید که وب سایت شما می بایست از حیث گوگل ریسپانسیو باشد و در شرایطی‌که شما به گوگل قابلیت و امکان مشاهده فولدر CSS را نداده باشید وبسایت شما ریسپانسیو در لحاظ گرفته نخواهد شد:
برای نظارت صدق تلاش وبسایت در گوشی در کنسول جستجوی گوگل فرمان Search Traffic > Mobile Usability را انجام نمایید. گوگل ابزار دیگری نیز برای آزمایش کاربری وب سایت در گوشی داراست که در نشانی Google mobile friendly test قابل دسترس میباشد.
رسیدگی کدهای که بازدارنده لود تارنما با سرعت بالا خواهند شد
اضافه کردن تعدادی کتابخانه جاوا اسکریپت به یک برگه می‌تواند، سبب ساز تداخل این کدها با همدیگر گردیده و بازدارنده بار گذاری تارنما بصورت صحیح خواهد شد. برای در اختیار گرفتن سرعت میتوانید از ابزار گوگل در نشانی Google’s PageSpeed Insights tool استعمال نمایید. در‌حالتی که مشکلی در سرعت لود تارنما خویش مشاهده کردید پیش از هر کاری کدهای اضافه جاوا اسکریپت را حذف فرمائید.
پایداری سرور
سرور های کلاد Cloud یا این که سرورهای رایانش ابری، میتوانند بصورت وبسایت ها را uptime نگه دارا‌هستند. یعنی آنکه وبسایت در زمان یک ماه بیشتراز 90 درصد مواقع در درسترس یوزرها جای‌دارد. در‌این طرز بجای آنکه وبسایت بر روی یک سرور قرار داشته باشد بر روی گروه ای از سرورها قرار می‌گیرد و نزدیکترین سرور به استفاده کننده سرویس ها ارائه می‌دهد.
چنانچه سرور ارائه دهنده سرویس ها وب سایت، downtimes بالا داشته باشد. ضمن اثر منفی بدون واسطه بر بهینه سازی، سبب می گردد که یوزرها نیز نتوانند به صدق با وبسایت رابطه برقرار نمایند. صرفا رویه برای رهایی از این ایراد تغییر و تحول هاست میباشد.
۰ ۰

آیا شرکت سئو کار به دستورالعمل های وبمستر گوگل پایبند است

می‌دانیم که سال جاری احتمال گول زدن گوگل با ایجاد محتوای بی چگونگی، بک لینک و پیوند بی چگونگی، متن های مخفی، پیوند های مخفی و مانند آن بسیار نادر شد‌ه‌است. آموزش سئو در مشهد البته همچنان کمپانی هایی هستن که از طریق های غیر مجاز برای بهینه سازی تارنما مشتریان استعمال می نمایند. رایاپارس به این ترتیب شما می بایست مطمئن گردید که مواقعی که گوگل به کار گیری از آن را اکیداً ممنوع کرده در وبسایت شما به کار گیری نمی‌شود. ahrefs مطمئن باشید عدم رعایت دستور کار گوگل دیر یا این که زود به تارنما شما جراحت خواهد زد.

4- آیا کمپانی بهینه سازی شغل می‌توانند مرتبه 1 گوگل را برای شما ضمانت نماید
به حافظه داشته باشید که معروفترین seo کاران جهان گفته اند که چنانچه کسی به آن ها درجه نخستین گوگل را ضمانت دهد بسرعت فرار و گریز خواهند کرد. این پاراگراف در معنای آن میباشد که فقط راه و روش ضمانت اینگونه جایگاه ای با طرز هایی میباشد که صد در صد در دراز دوران به تارنما شما زخم جبران ناپذیر خواهد زد. و این نو شایسته ترین اتفاقی میباشد که ممکن میباشد برای شما بی افتد. با اعتنا به اینکه الگوریتم های تازه گوگل استخراج تضمینی به سکو اولیه را غیرممکن کرده اند. شرکتی که اینگونه تضمینی به شما می‌دهد به احتمال زیاد حرفه‌ای نبوده و سرمایه شما‌را به هدر خواهد بخشید.

5- آیا وبسایت شما از نگاه بهینه سازی محلی نیز سئو گردد
سوال درباره ترازو مهارت کمپانی بهینه سازی عمل در بهینه سازی محلی برای حصول و شغل های تازه بسیار دارای اهمیت میباشد. شما برای برد بر رقیبان سرسخت خویش میتوانید شایسته ترین سرویس ها را در محل خویش ارائه دهید و بدین طرز گوی سبقت را از رقبا بربایید.

نکته: برای seo محلی به طور ماهر می بایست سرور شما سوا کشور‌ایران باشد. بدین ترتیب نیازی به یک seo محلی ماهر برای تک تک وب سایت ها وجود ندارد. کمپانی بهینه سازی فعالیت صرفا کافیست بیزنس شما‌را بصورت محلی در گوگل تصویب نماید و برای کلمه و واژه هایی که در صنعت شما جستجوی محلی بالایی دارا هستند تارنما شمارا سئو نمایند.



6- آیا تک تک تغییرات در وب سایت به سمع و نظر شما خواهد رسید؟
یک کمپانی seo فعالیت ممکن میباشد حتی کدهای صفحه های شما‌را نیز تغییر و تحول دهید. براین اساس بسیار اساسی میباشد که شما بدانید در وبسایت چه رخداده میباشد. خوب میباشد از شرکت ها seo شغل بخواهید پیش از تغییر‌و تحول کد های اساسی صفحه های با شما مشاوره نمایند.

مثلا یک کمپانی بهینه سازی عمل ممکن میباشد به کد صفحه ها شما تگ Title را بیفزاید و یا این که آن را بازنویسی فرمایید. تغییر‌و تحول تیتر صفحه ها وبسایت به سئو صفحه ها با کلمه ها کلیدی قادر است یاری دهد. اما شما بایستی بدانید که سیاست کمپانی بهینه سازی فعالیت تغییر‌و تحول آحاد عنوان ها مو جود در وبسایت میباشد و یااینکه آن ها میخواهند شما صفحاتی با عنا وین معلوم در تارنما اضافه فرمایید.

7- کمپانی بهینه سازی فعالیت چه‌طور توفیق کمپین ها را اندازه گیری خواهد کرد؟
برای توفیق در seo بایستی معیار ترافیک دریافتی از هریک از کمپین های تبلیغاتی را به حساب آوردن کرد. یااینکه مشخص و معلوم کرد که مخاطبان اینترنت وب سایت از کدام شبکه های تبلیغاتی به سمت وبسایت جذب گردیده اند. شما بایستی بدانید که کدام کمپین های تبلیغاتی و کدام کلمه ها کلیدی بیشترین راندمان را برای تارنما شما به هم پا داشته اند.
۰ ۰

نرخ بازگشت سرمایه و نرخ تبدیل کاربر

مرتبه اولیه گوگل هم فارغ از فروش جنس و سرویس ها بی بها میباشد. براین اساس بر روی ارتقا ترازو تبدیل یوزرها و ارتقاء نرخ برگشت سرمایه بیشتراز ارتقا جایگاه وبسایت تمرکز فرمائید. آموزش سئو در مشهد در آخر این معیار درآمد وب سایت میباشد که برای شما از همگی چیز مهمتر میباشد. رایاپارس تا زنده اید درحال یادگیری می باشید. ahrefs قوائد بهینه سازی میتواند تغیراتی نماید که پیشبینی آن را نکرده بودید. بدین ترتیب همواره می بایست در اکنون یادگیری بود. از جملهً با داخل شدن جستجوی صوتی قائده ساخت‌و‌ساز تیتر سوالی مطرح شد. و گفته شد که گویش نوشتار تارنما می بایست به گویش گفتاری یوزرها مجاورت باشد. به کارگیری از بالت و لیست بندی عنا وین التفات پیدا کرد.

با اصول بازاریابی، ساخت سایت و گسترش وب سایت آشنا گردید
یک seo عمل مایحتاج وجود ندارد که یک بازاریاب پررنگ یا این که یک طراح وب سایت و نرم افزار نویس پررنگ باشد. ولی پی بردن اصول بازاریابی و طراحی وب سایت برای یک بهینه سازی فعالیت الزامی میباشد.

بهینه سازی یک فرآیند تیمی میباشد
بهینه سازی را نمی قدرت یک تنه پیش پیروزی. شما بایستی با طراحان وبسایت، نویسندگان مطالب، پیشرفت دهندگان، مدیران مال و سرویس ها تارنما تعامل داشته باشید. اعمال آحاد این کارها بوسیله یک نفر در یک وبسایت بلندمرتبه غیرممکن میباشد.

همواره Redirects و کد 404 را در خیال و خاطر خویش داشته باشید
عدم نظارت خطای 404 و همینطور Redirect می‌تواند زخم های جبران ناپذیری به seo وبسایت بزند. براین اساس ارزیابی کردن آنها‌را در یک اپلیکیشن روتین قرار دهید. که همواره از بابت نبود این ایرادات مطمئن باشید.

از اندیشه خویش به کارگیری فرمائید
یادگیری اصول seo از شایسته ترین های این صنعت نحوه نیکی میباشد البته در معنای آن وجود ندارد که فارغ از پندار کل گفته های آن‌ها‌را تکرار فرمایید. وبسایت شما خصوصیت های اختصاصی به شخصی داراست. که الزاماً با راهکارهایی که به شما معرفی میشود سازگار وجود ندارد. براین اساس همواره به وضعیت وب سایت خویش اعتنا داشته باشید.

حریف شما مدرس شماست
رقبای شما شایسته ترین معلمان شما میباشند. فقط با نظارت رقبا می‌توانید مفاد فراوانی را بیاموزید. به عنوان مثالً شما میتوانید تارنما هایی را که در صنعت شما برای اخذ بک پیوند مطلوب میباشند را مشخص و معلوم فرمائید.

خودتان را مشغول اعداد نکنید
رسیدگی و رصد seo تارنما اصلی میباشد البته نباید درباره اعداد متعددی وسواس به خرج اعطا کرد. در صورتی‌که نرخ برگشت سرمایه تارنما شما عالی میباشد. به احتمال زیاد مکان نگرانی وجود ندارد.

وبسایت های متفاوت به تکنیک های مختلفی برای بهینه سازی نیاز دارا‌هستند
مجموع مغازه ها از فروش مجلات تا وب سایت های فروشگاهی شرکتهای، تمامی تارنما فروشگاهی می باشند البته هر مورد استراتژی خاص خویش را برای seo نیاز دارااست.

در فقید وب تمامی می‌توانند گرانقدر چشم شوند
در صورتی‌که کمپانی کوچکی می باشید، می‌توانید با توکل بر ایجاد محتوای کیفیت بالا و مهارت seo موسسات والا را پشت راز گذاشته و مرتبه بهتری از آنان حصول فرمائید.

مرتبه شما هیچ گاه نمی تواند خیلی بهتر باشد
حتی در صورتی‌که در برخی لغات کلیدی سکو خوب داشته باشید هنوز هم کلمه ها کلیدی مرتبطی وجود داراست که بتوانید سکو گوگل خویش را در آنان تقویت نمائید.

برده عمل نباشید
بهینه سازی به ابتکار عمل نیاز دارااست. به این ترتیب بجای آنکه تک تک وقت را پشت کامپیوتر خویش بنشینید اندکی هم برای استراحت وقت بگذارید تا بتوانید مسائل را از به دور مشاهده کنید و پاره ای بیشتر از ابتکار عمل خویش منفعت ببرید.

مدام از تگ ALT برای seo به کار گیری فرمایید

در seo تصاویر در تگ ALT خویش مسلماً از متن سئو گردیده فایده بگیرید و این تگ را خالی رها نکنید. شواهد حاکی از آن میباشد که استفاده تگ ALT بصورت مطلوب می‌تواند برای بهینه سازی تارنما شما بسیار اصلی و موءثر و اثرگذار باشد.
۰ ۰

روش بخش بندی محصولات و گروه کالاها در فروشگاه اینترنتی

کیفیت تعیین اسم مطلوب یکی‌از مالامال گرفتاری ترین موردها در قضیه ساخت وب سایت و بهینه سازی میباشد. آموزش سئو در مشهد شما برای گزینش اسم فایل ها و تیم بندی عنصرها و اسم تولید ها بایستی جوانب متعدد را در لحاظ بگیرید. رایاپارس نمونه : آیا تعیین اسم فایل و تولیدها در نمونه تحت صراحت دارد. ahrefs سایتی در موضوع فروش اسباب اداری اسم فایل ای را "صندلی های اداری" گذارده میباشد.

اسم ذیل فایل جانور در آن "صندلی های پشت بلند" میباشد.

اسم یکی تولیدها "صندلی پشت بلند اداری سبک کینگ" میباشد.

نشانی ورقه این مال به‌این شکل میباشد:

https://example.com/kingston-office-chair-high-back/

آیا این طرز اسم گذاری خطا میباشد؟ آیا اسم صندلی و اداری زیاد به عمل رفته میباشد؟ یا این که این ساختار برای وبسایت ساختار قابل قبولی میباشد.

روش های اکثری برای اسم گذاری مفید کالاها و تولیدها و تیم بندی آن ها وجود دارااست. در طرق سنتی نامگذاری فولدر ها و فایل ها، کلمه ها کلیدی در آن ها تکرار می شدند.

اسم گذاری هر گروه بندی و ذیل تیم
اکثری از وبسایت ها از اسم های توصیفی برای اسم فایل ها و همینطور اسم پوشه های خویش به کارگیری می نمایند، اینکار تا زمانیکه در به کار گیری از کلمه ها کلیدی زیاده روی نشده باشد مشکلی ندارد. ولی اجرا آن می تواند بسیار خلل باشد. در حالتی‌که شما از راه‌های طرح ریزی گردیده برای اسم گذاری فولدر ها و فولدرها استعمال نمائید. اجتناب از تکرار لغت ها کلیدی بسیار دشوارتر نیز خواهد بود.

به نمونه قبلی بازگردیم:

صندلی پشت بلند اداری در قسمت صندلی های اداری در قسمت اسباب اداری که در نصیب اثاثیه و اسباب و اثاث وبسایت جای دارد. برای آنکه کل ساختار فوق را بصورت توصیفی ساخت کنیم آدرسی مشابه به نشانی ذیل خوا هیم داشت:

/furniture/office-furniture/office-chairs/high-back-office-chairs/Kingston-high-back-office-chair-black

مشکلی درین نشانی نیست این نشانی به طور کامل توصیفی میباشد و عبارات کلیدی در آن بیش تر از حد به کارگیری نشده میباشد. و ساختار درختی آن به طور کامل منطقی میباشد.

به عنوان مثال در وبسایت Wayfair از ساختار مشابهی مستعمل میباشد و اسم برخی مجموعه بندی ها در ساختار نشانی خلاصه گردیده اند:

https://www.wayfair.com/furniture/pdp/three-posts-wurthing-high-back-executive-chair-trpt3863.html

اسم گذاری پوشه و متاع
برخی تارنما ها فقط از اسم مال در نشانی به کار گیری می نمایند و نشانی پایانی صفحه های آن‌ها چیزی مشابه به‌این نشانی خواهد بود:

/kingston-high-back-office-chair-black

وب سایت Target از ساختار a/p/folder برای قرار دادن همه تولید ها خویش سود کرده میباشد به نمونه تحت نگاه نمائید:

https://www.target.com/p/modern-sleek-adjustable-high-back-office-chair-white-zm-home/-/A-16463457

وبسایت Walmart نیز برای معرفی تولید ها خویش از آدرسی بغرنج به کار گیری نموده است به نشانی ذیل نگاه فرمائید:

https://www.walmart.com/ip/Costway-Black-PU-Leather-High-Back-Office-Chair-New-Task-Ergonomic-Computer-Desk/100369187

پرسش: آیا مخاطب از اسم فرآورده پایانی درین دو نشانی می‌تواند نوع مال را شناسایی نماید؟ قطعاً نه. پس چرا مخاطب می بایست بخواهد متاع 100369187 را ببیند. در حالیکه ابداً نمیداند که‌این فرآورده چیست. دلیلی که‌این وب سایت ها از اینگونه اسم هایی به کار گیری می نمایند این میباشد که آن‌ها اعتقاد و باور دارا هستند که یوزرها هیچ وقت به نشانی وب سایت دقت نمی‌کنند. آن ها عکس محصول ها را چشم کلیک کرده و جنس را مشاهده و خریداری می نمایند. البته بایستی در حیث داشت که تک تک یوزرها از یک شبکه تبلیغاتی وارد وبسایت شما نمیشوند. شما در شبکه‌های‌مردمی و جستجوی گوگل قدرتمند به مخفی کردن ابهام ساختار نشانی وب سایت خویش نیستید و این عدم وضوح در تارنما شما، فقط سردرگمی یوزرها را به ارمغان خواهد آورد.
۰ ۰

چند باور غلط درباره سئو

seo همواره تحت عنوان فرایندی شناخته می گردد که درباره آن داده ها نادرست فراوان و سوتفاهم‌های متعددی وجود داراست. آموزش سئو در مشهد گوگل با نهفته کردن چند از حقایق همت داراست. رایاپارس از تعداد افرادی کاهش دهد که قصد دارا هستند. ahrefs از سکو‌های گوگل سواستفاده نمایند. هرچند گه گوگل به تازگیً کار‌های قابل توجهی در مسئله ارتقا شفافیت از روش کار در انجمن‌های بهینه سازی اجرا داده‌میباشد.
کلام‌های کارشناسانی از قبیل John Mueller, Gary Illyes و Danny Sullivan از روش قابل انعطاف افزارهایی مانند Hangouts و توییتر و شبکه‌های یوتیوب، در جهت عملکرد برای جایگزینی تصورات اشتباه با حقایق بهینه سازی بوده‌میباشد.
در پی 10 تصور اشتباه و دلایل خطا بودن آنها‌را تحقیق میکنیم:
10 اطمینان خطا در باره بهینه سازی
۱- گوگل محتوای تکراری را پنالتی می‌نماید
پنالتی شدن محتوای تکراری حقیقت ندارد. گوگل وب سایت‌ها را به جهت ساخت و ساز محتوای تکراری از برگه نتیجه ها کاوش حذف نمی‌نماید.
گوگل به نیکی میداند که محتوای تکراری بخشی از اینترنت میباشد و تارنما‌ها با ساخت و ساز محتوای تکراری قصد دارا‌هستند تا دفعات بیشتری برای کاربرانی که در‌پی سرویس ها آن ها میباشند در برگه نتیجه ها جستجوی گوگل به اکران گذاشته شوند.
بدترین سناریوی صفحاتی که محتوای تکراری دارا هستند این میباشد که گوگل صرفا یک کدام از صفحه های تکراری را ایندکس نماید و یک ورقه به مکان برگه دیگر به اکران در بیاید. متخصصان بهینه سازی حتی میتوانند به گوگل بگویند که کدامیک از این صفحه ها را برای آنان ایندکس نماید کافیست که به صدق از canonicals، نقشه تارنما Sitemap و لینک و پیوند‌های داخلی استعمال نمایند.
۲- گوگل همواره صفحه های دارنده نشانی Canonical را برای ایندکس کردن گزینش می‌نماید
صرفا به جهت آن‌که شما از تگ canonical برای معلوم کردن نشانی ترجیحی شما برای ایندکس کردن به کارگیری کرده‌اید بدان شکل وجود ندارد که گوگل نیز بدین خصوصیت کاغذ احترام بگذارد و آن برگه را برای ایندکس کردن تعیین نماید.
در ورژن‌های تازه کنسول جستجوی گوگل می‌قدرت گزارش‌هایی حاکی از اکران تارنما‌هایی که فاقد Rel=canonical بوده‌اند یافت. اکران عبارت Submitted URL not selected as canonical در گزارش ایندکس صفحه ها.
گوگل ممکن میباشد ورقه‌ای مختلف از آنچه شما برای ایندکس شدن گزینش کرده‌اید را ایندکس نماید. چون که به لحاظ گوگل آن ورقه کاندیدای بهتری برای اکران در برگه کاوش بوده‌ میباشد. در‌این وضعیت شما آغاز بایستی مطمئن گردید که آیا شیت‌ای که تحت عنوان canonical گزینش کرده‌اید، آیا حقیقتاً کاغذ‌ای میباشد که میخواهید به وسیله گوگل ایندکس خواهد شد. در این‌حالت شما بایستی عواملی مانند نقشه وب سایت و پیوند‌های داخلی را پژوهش فرمایید و مطمئن گردید که به صفحه ها مد لحاظ شما تحت عنوان ورژن مهم اشاره می‌نمایند.
۰ ۰

آموزش سئو تضمینی

صاحبان وب سایت‌ها و مدیران بازاریابی می دانند که seo چیست و عنایت متعددی در توفیق تجارت و ارتقاء مشتری داراست. آموزش سئو در مشهد راه اندازی تارنما و تنظیم محتوا برای آن، جداگانه از صرف مجال زیاد، هزینه متعددی نیز می‌طلبد. رایاپارس به این ترتیب اکثر اوقات صاحبان حصول و امور، درپی اشخاص ماهری می گردند که عمل خویش را ضمانت نمایند. ahrefs البته آیا صرف بستن تفاهم نامه و ضمانت شدن فعالیت از جانب کمپانی یا این که متخصصان seo، کافی میباشد؟ آیا برای پیشنهاد seo تارنما، بایستی دنبال ضمانت باشیم؟ جواب ما منفی میباشد.

بهینه سازی تضمینی چیست؟
کمپانی‌ها یا این که سئوکارانی که برای سرویس ها seo تضمینی تبلیغ می‌نمایند، به شما عهدوپیمان می دهند که در پهنا یک یا این که دو ماه شمارا به جایگاه یک گوگل برسانند. این اشخاص معمولا با قابل انعطاف‌افزارهای تشکیل داد بک پیوند، در وسعت پهناور مبادرت به ساختن لینک و پیوند می‌نمایند یا این که در وبسایت‌هایی که از روش گوگل اسپم گردیده‌اند (مزرعه پیوند) برای شما لینک و پیوند‌سازی می‌نمایند. این طریق‌ها شاید در خوش‌بینانه ترین وضعیت ممکن، موجب خوب شدن سکو تارنما شما در گوگل گردد؛ البته در موقعیت معمولی، حتی برای وبسایت شما مضر نیز میباشد. لینک و پیوند‌سازی و بک لینک و پیوند دریافت کردن، در قبل سود خیر و خوبی می‌بخشید؛ البته الگوریتم‌های گوگل بسیار هوشمند گردیده‌اند و به محض شناسایی لینک و پیوند‌های خریداری گردیده نامعتبر، گوگل شمارا پنالتی می‌نماید.

بهینه سازی تضمینی معمولا به راهکارهای seo کلاه سیاه سبب میشود. به خیال داشته باشید که گوگل به چگونگی عنایت متعددی میدهد و درصورتی که به طور طبیعی و با اجرای کمپین‌های خرد در پی ارتقا ترافیک تارنما و ارتقاء بازدید وب سایت خویش باشید، گوگل شمارا تحت عنوان سایتی دارای اعتبار شناسایی می‌نماید. در صورتی وبسایت خودتان را اخیرا فعال سازی کرده‌اید، عالی میباشد بدانید که گوگل سندباکس امکانی ویژه در گوگل میباشد که منحصر وب سایت‌های نو تاسیس شده است و برای محک زدن وب سایت شما، مطالبتان را به یوزرها نشانه می دهد. به همین خیال و خاطر سئوکاران با سابقه به شما پیشنهاد می‌نمایند که به‌دنبال راهکارهای کوتاه بازه seo نباشید و با خاطر شل، روی محتوا و بهینه سازی وب سایت خودکار فرمایید.
۰ ۰