آرشیو مهر ماه 1402

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

معرفی ابزارهایی برای جستجو جایگاه وب سایت در الکسا


5- نصب تولبار الکسا و سفارش به بقیه افراد برای نصب آن
همان گونه که گفته شد قطعاً خودتان تولبار الکسا را نصب فرمائید و به بقیه افراد هم بگویید نصب نمایند. این قضیه مشتمل بر اشکال کمپانی‌ها و استارتاپ‌هایی میباشد که در دنیای اینترنت شغل دورازشوخی دارا هستند پس عالی میباشد روی تمامی سیستم‌های کمپانی نصب خواهد شد. در ضمنً میتوانید برای خودتان تولبار منحصر بسازید و تجهیزات جذابی را به مخاطبان‌ سفارش دهید. با ترفندهای آموزش سئو مشهد  گوناگون از یوزرها تارنما بخواهید تولبار شمارا نصب نمایند.

6- فرصت ماندگاری مخاطب را در وب سایت ارتقاء دهید
Time On Site یا این که فرصت ماندگاری در وبسایت یک کدام از مهم ترین کارداران در بهینه سازی و درجه‌گیری وبسایت در الکسا میباشد. کوشش نمائید با محتوای جالب، تخصصی و منحصر به فرد مجال ماندن یوزرها را در وب سایت بیشتر فرمائید. فرصت ماندگاری استفاده کننده در وبسایت هم منجر کاهش سکو الکسا میگردد هم به جذب ترافیک ارگانیک آموزش سئو در مشهد  یاری می‌نماید.

7- متا دیتای وبسایت را با صرفه فرمائید
متادیتا مشمول تیتر کاغذ و توضیحات (متادیسکریپشن) می گردد. سعی فرمایید عنوان ها و توضیحات را جالب بنویسید به شکلی که دربردارنده کلمه ها کلیدی باشد و اصول بهینه سازی نیز در آن چشم خواهد شد. گوگل و الکسا برای مرتبه‌بندی شما به متادیتا التفات متعددی می دهند.

8- بک لینک و پیوند‌های کیفیت خوب بسازید
همت فرمائید با به کارگیری از رپورتاژ اطلاع رسانی یا این که طرز‌های بدون پول توزیع محتوا کاری نمائید که محتوای شما پخش (وایرال) گردد تا بتوانید از آنان بک پیوند‌های اثرگذار بگیرید. موردها متعددی در گزینش مرتبه وب سایت در الکسا مفید میباشد بهبود سکو الکسا یک ارتباط بی واسطه با تعداد بک پیوند‌ در فضای اینترنت دارااست.
معرفی ابزارهایی جهت پژوهش جایگاه وب سایت در الکسا
شما ضمن تارنما الکسا میتوانید از ابزارهای مجانی دیگر برای پژوهش مرتبه وب سایت در الکسا به کارگیری نمایید. برای رسیدگی سکو تارنما در الکسا میتوانید از ابزارهای بدون پول پایین به کارگیری نمائید:

ابزار وبسایت upseo: این ابزار سکو جهانی و کشوری تارنما شما‌را همپا با نمودار تغییرات آن نشانه می دهد.
ابزار وبسایت حسابگر calcworld: این تارنما با اسکریپت مخصوص خویش می‌تواند گزارش کاملی از شرایط الکسای وبسایت در چنگ شما قرار دهد.
ابزار وب سایت الکسا چکر alexachecker: این سایت با خدمت الکسا متعدد میباشد اما اسم شبیه و تلاش به طور تقریبً یکسان دارااست.
مزایای بهبود و کاهش درجه الکسا برای استخراج و امور
با همگی این تفاسیر، چه الکسا برای شما بیشتراز حد اساسی باشد چه تماماً بی‌بها باشد، به هرحال الکسا یک متریک دوست داستنی و پایین هواخواهی یکی غول‌های فناوری میباشد. در شرایطی‌که درجه الکسای خویش را بهبود دهید نکات مثبت پایین را بدست خواهید آورد.
• جلب اعتنا مخاطبان: مرتبه شما میان وب سایت‌های میهن و فی مابین رقبا میتواند سبب خواهد شد تا مخاطبان بیشتری به سمت شما بیایند.
• ارتقا درآمد از تبلیغات: مرتبه الکسا ارتباط مستقیمی با تعداد بازدیدکنندگان و صفحه ها اکران ‌داده گردیده‌ وبسایت شما داراست و در سود درصورتی که از روش تبلیغات، همیاری در فروش، مارکت پلیس یا این که حتی واسطه تکثیر محتوا شغل میکنید، به‌واسطه جایگاه ذیل‌خیس الکسا می توانید درآمد بیشتری حصول نمایید.
• ارتقا اعتبار: هرچه سکو الکسا شما کمتر باشد، عمل در وب سایت شما بیشتر گردیده و حتی قابلیت نشر پست‌های مهمان برای‌ شما ارتقاء پیدا می‌نماید. این عمل منجر می‌گردد به گذر زمان به یک منبع موثق تبدیل گردید و اعتبارتان ارتقا یابد.
آیا سکو الکسا برای بهینه سازی گران بها میباشد؟
در میان seo و سکو الکسا ارتباط مستقیمی نیست. بخش اعظمی از متخصصین بهینه سازی نظریه دارا‌هستند که مرتبه الکسا را در طی اجرا seo برای وب سایت خویش در لحاظ نگیرید. وقتی که که هر سیرتکامل تاکتیک سئویی را بر روی سایت خویش ایفا می کنید و میبینید که درجه الکسا شما به صورت مثبت تغییر تحول می‌نماید، این بدان معناست که شما از شایسته ترین تاکتیک‌ها در تارنما خویش به کار گیری می کنید. چرا که معیارهای اندازه‌گیری الکسا بستگی به ترافیک وب سایت یا این که وب لاگ داراست و ما seo را در سایت یا این که بلاگ برای اینکه سایت در معرض مخاطبان بیشتری قرار گیرد اجرا میدهیم. بدین ترتیب سکو الکسای ذیل‌خیس ممکن میباشد دلیلی برای ترافیک بالای سایت باشد که آن هم می تواند مربوط به سئوی صحیح برای قرار به دست آوردن پست‌ها در کاغذ نخستین گوگل باشد. وبسایت‌هایی که مرتبه الکسای آن ها ذیل 10 کیلوبایت (10k) میباشد احتمالا از مقدار شایان توجه بازدیدکنندگان از ورقه حاصل موتور کاوش لذت میبرند.

به دست آوردن بک‌پیوند از وب سایت‌هایی با اعتبار بالا، اعتبار دامنه وب سایت شمارا ارتقاء خواهد بخشید و به شما یاری می‌نماید مرتبه بالاتری برای واژگان جستجوی خویش بگیرید. این فرمان یاری خواهد کرد که ترافیک بیشتری را به دست بیاورید که به نوبه خویش سکو الکسای خویش را بهبود خواهید اعطا کرد.

براین اساس جایگاه الکسا ابزار بسیار مهمی برای بازاریابان میباشد چون پتانسیل تبلیغاتی یک وبسایت را آرم می دهد. دامنه‌هایی با درجه الکسای تحت‌خیس کلاً ارزشمندتر از دامنه‌هایی با سکو الکسای بالا می باشند. داشتن مرتبه الکسای ذیل میتواند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (CPC) را ارتقاء دهد که می توانید از روش کانال تبلیغاتی خویش اخذ فرمایید یا این که حتی امداد می‌نماید شما به تبلیغ کنندگان مستقر نیکی بر روی تارنما خویش برسید. در فیض زیر بودن جایگاه الکسا وبسایت شما میتواند برای استخراج و کارتان سودمند باشد.
۰ ۰

پیاده‌سازی URLهای مخاطب پسند


7- پیاده‌سازی URLهای مخاطب پسند
در هنگام پیاده سازی URL خویش، مدام در ارتباط آنچه که برای موتور کاوش و همینطور استفاده کننده شایسته ترین میباشد، تصور کنید. درصورتی که URLهای شما نا مفهوم و مشتمل بر لغات نامناسب باشند، اشخاص و نیز موتورهای کاوش آن را فهم و شعور نمیکنند. برای ساخت و ساز URL مطلوب، خلاصه نوشته‌علمی خویش را در پوسته تعدادی واژه و کلمه در توان قابلیت و امکان بگذارید؛ این فرمان سبب می‌گردد کاغذ شما برای استفاده کننده دیدنی خیس خواهد شد و برای گوگل قابل شعور خواهد شد. قرار دادن وازگان جستجوی مرتبط در URL بهتر میباشد البته از به کارگیری بیش تر از حد عبارات کلیدی پرهیز کنید؛ این فرمان سبب ساز میشود وب سایت شما اسپم و ناشیانه آموزش سئو مشهد  شناخته گردد.

8- از ویژگی Alt برای تصاویر استعمال فرمائید
با اعتنا به اینکه جستجوهای تصویری بخشی طلاق ناپذیر از خدمت گوگل میباشد، اصلی میباشد که تصاویر خویش را seo نمایید تا بتواند گوگل آن ها را فهم و شعور نماید. با استعمال از alt text، هر تصویر منتشر گردیده بر روی تارنما شما در واژگان مختصر و ظریف تعریف میشود؛ به دلیل آنکه گوگل نمی‌تواند تصاویر شما‌را ببیند، به این ترتیب شما می بایست از alt text برای جابجایی معنایی به کار گیری نمایید. با ویژگی alt ظریف در تصاویر خویش، شما شانس بیشتری برای ظواهر شدن در جستجوهای تصویری گوگل آموزش سئو در مشهد  را خواهید داشت.

9- به وبسایت‌های مرتبط لینک و پیوند دهید
پیوند دادن به وب سایت‌های فرنگی مرتبط یک طرز خوب جهت ارائه مسئله‌ (context) بزرگتر برای متن شماست. این شیوه یاری می‌نماید یک تجربیات مثبتی برای یوزرها خویش ساخت‌و‌ساز نمائید و به وسیله گوگل استقبال میشود. درصورتی که لینک و پیوند به وبسایت‌های مربوط به حوزه خویش دهید که رقیبتان نیستند این خوب میباشد. از جمله در صورتیکه سایتی دارید که امکانات تنیس می فروشد و می خواهید با یک کدام از دوستانتان که یک آموزگار تنیس است پیوند دهید، یک پیوند خروجی (پیوند دادن از وب سایت خویش بهسایت بقیه افراد) میباشد؛ تا آنجایی که گوگل بدان عشق‌مند میباشد. پیوند دادن به تارنما مرتبط در محتوای شما منجر میگردد یوزرها از وب سایت شما به صورت موقت مسافت بگیرند تا در زمینه ی موضوعات خاصی که مدنظر شماست حافظه بگیرند. این دستور میتواند به لحاظ بد رسد ولی زیرا این شغل جلب مخاطب می‌گردد گوگل این کار را تشویق می‌نماید. همینطور لینک و پیوند‌های فرنگی (outbound) به شما امداد می‌نمایند روابطی را در حوزه خویش تولید فرمائید. در صورتی می خواهید لینک و پیوند‌های ورودی به دست آورید، تکثیر پیوند‌های خروجی او‌لین مرحله بهتر برای فعالیت متقابل میباشد.

10- سرعت وب سایت خویش را ارتقاء دهید
در سال 2010، گوگل گفت سرعت کاغذ در الگوریتم جایگاه بندی آن حیث گردیده‌است. تارنما‌هایی با بار گذاری سریع به وسیله موتورهای کاوش و همینطور به وسیله یوزرها ترجیح داده می گردند. در صورتی‌که لود بیش تر از 3 ثانیه ارتفاع بکشد، 40 درصد از مشتریان یک ورقه را شکاف می نمایند؛ سرعت وبسایت بایستی برای هر وبمستر یک حق تقدم باشد. بعضی از دست اندرکاران رایج که سبب ساز به بار گذاری ذیل صفحه ها می گردند عبارتند از:

تصاویر باصرفه نشده، تصاویر گرانقدر مجال بار گذاری ورقه را ارتقاء خواهند بخشید.
فرصت زیاد جواب سرور
افزونه‌های بسیار زیاد
عدم فشرده‌سازی HTTP
و...
بهینه سازی فعالیتی وجود ندارد که تنها یکبار آن را ایفا دادید به اتمام برسد. شما بایستی محتوای خویش را بروز نگه دارید، به صورت منظم محتوای تازه ساخت و ساز فرمائید. درصورتی که بر روی مرتبه بندی و بروزرسانی‌های خویش رسیدگی نکنید، قدرتمند به نگهداری جایگاه خویش نخواهید بود. بدین ترتیب بهینه سازی یک شغل غامض و نیازمند عمل مداوم میباشد. شما بایستی علم خویش را آپدیت نگه دارید تا جایگاه‌بندی تارنما خویش را محافظت نمایید.
ایندکس گوگل چیست؟
گوگل با یاری روبات های خویش صفحه های تارنما را تحقیق میکند و آنان‌را ایندکس یا این که شاخص میکند. چنانچه ورقه ای بوسیله گوگل ایندکس نشده باشد در حاصل کاوش هم اکران داده نمی شود. برای seo کاران و همه مالکان تارنما اساسی میباشد که مجموع صفحه های سایتشان در گوگل شناخته شوند، در اینترنت وقتی که از ایندکس شدن سخن میکنیم می‌خواهیم که آحاد صفحه های وب سایت مان در گوگل ایندکس شوند. در‌حالتی که به خوا هیم به تعریف‌و‌تمجید پیش از ایندکس برگردیم به عنایت وبسایت مپ در ایندکس شدن صفحه های میرسیم. وبسایت مپ ها برای روبات های گوگل گزینش می نمایند که کدام صفحه های به کدام صفحه های رابطه دارا هستند. گاهی نقص‌ ایندکس نشدن یک برگه فقط به‌این برهان میباشد که‌این کاغذ به هیچ ورقه ای در تارنما مرتبط وجود ندارد و گوگل نمیتواند رابطه آن را با بقیه صفحه های تشخیص دهد. براین اساس هنگام تولید مجموعه بندی ها و ساخت نقشه وبسایت بدین نکته دقت فرمایید که کدام صفحه های تیم بندی اساسی شما می‌باشند و کدام صفحه های ذیل تیم ای از تیم بندی اساسی هستند.

گوگل چه‌طور صفحه ها را برای ایندکس کردن تشخیص میدهد؟
روبات های گوگل به تارنما های جان دار در وب مراجعه کرده و کل پوشه ها و صفحاتی راکه توانمند به دسترسی به آنان باشند را خوانده و شناسایی می نمایند. براین اساس صفحه های تارنما به وسیله گوگل ایندکس می شوند. پیش از اینکه صفحه های اینترنتی ایندکس شوند، به وسیله خزنده گوگل این صفحه های بایستی شناسایی شوند و آن گاه برای ایندکس ارسال گردند. در واقع روبات گوگل دو مرحله جداازهم را طی می نماید: خزش یا این که crawl کردن که در واقع جستن صفحه های اینترنتی از روش رابطه لینک و پیوند های میان آنهاست و Index کردن یا این که نمایه گذاری صفحه های که دربرگیرنده دستیابی داده ها مربوط به صفحه های متعدد میباشد.

آیا میتوان ایندکس شدن صفحه های در گوگل را نظارت و رئیس کرد؟
پاسخ کوتاه بدین پرسش آری میباشد. البته بگذارید یه خرده این قضیه را بیشتر توضیح دهیم. گوگل مانند اکثر موتور های جستجوی پرمخاطب ابزار رئیس وب سایت را در مشت مالکان وبسایت ها قرار می دهد. ابزار گوگل برای مدریت وب سایت، گوگل اینترنت مستر اسم داراست . گوگل اینترنت مستر بعداز فعال سازی، در پنل سمت چپ خویش قابلیت مشاهده ایندکس شدن صفحه های را در لینکی به اسم google index به یوزرها می‌دهد. این پیوند دارنده سه تحت شاخه به اسم های Index Status ، Blocked Resources،Remove URLs میباشد.

هر کدام از این تحت شاخه های به شما قابلیت پژوهش و رسیدگی خاصی را می دهد . برای مثال مورد نخستین صفحه های ایندکس گردیده را نظارت می نماید . مورد دوم پژوهش منابعی میباشد که هاست بازدارنده دسترسی گوگل به آنان می‌شود و مورد سوم هم لینکهای حذف گردیده و یا این که صفحاتی که به روبات گوگل اذن دسترسی نمیدهند را معین می نماید.
آیا وب سایت شما ایندکس گردیده است؟
ابزارهای در دسترس متعددی وجود دارا‌هستند که به شما امداد می‌نمایند تا انتخاب نمائید که آیا سایت ایندکس شد‌ه‌است یا این که نه. ایندکس شدن در راس خویش فرایندی در سطح کاغذ میباشد. به عبارت دیگر، موتورهای کاوش، صفحه ها را می خوانند و آنان‌را به صورت مستقل فهرست می‌نمایند. یک شیوه سریع برای رسیدگی اینکه که آیا کاغذ بوسیله گوگل ایندکس گردیده است یا این که نه، به کارگیری از وبسایت: operator با جستجوی گوگل میباشد. صرفا دامنه را مانند آنچه که در تصویر ذیل آمده میباشد وارد نمایید، در فیض به شما همگی صفحه های دامنه که به وسیله گوگل ایندکس شد‌ه‌است را نماد خواهد اعطا کرد. همینطور می توانید URL ورقه خاصی را وارد فرمایید تا مشاهده کنید که برگه به طور تکی ایندکس گردیده است یا این که نه.
۰ ۰

متا دیسکریپشن را در کجاها می‌ بینیم؟


متا دیسکریپشن را در کجاها می‌ بینیم؟
متا توضیحات را معمولا در ورقه حاصل جستجوی گوگل و هنگام بازنشر لینک و پیوند وبسایت در کانال‌های اجتماعی مانندآموزش سئو مشهد  توییتر و صورت‌بوک می بینیم.

متا تگ توضیحات چه می‌ نماید؟
توضیحات متا یک تگ HTMLاست که در کد کاغذ وارد می گردد. مقصود از این توضیحات ترغیب یوزرها به کلیک کردن بر روی پیوند وب سایت شماست. به ذکر دیگر، توضیحات متا هدفشان بالا بردن نرخ کلیک از سمت موتورهای کاوش گر میباشد. موتورهای کاوشگر بارها اعلام کرده‌اند که توضیحات متا هیچ‌سیرتکامل تاثیری بر درجه تارنما ندارند و از آنان به کار گیری نکنید؛ البته توضیحات متا اثر غیرمستقیمی دارا‌هستند: گوگل با به کار گیری از نرخ کلیک (CTR) وب سایت شما، متوجه واحد سنجش محبوبیت وبسایت شما می‌گردد و موجب ارتقای مرتبه تارنما شما می‌گردد. به آموزش سئو در مشهد  همین برهان، متا توضیحات هنوز عنایت داراست.
خصوصیت‌های متا توضیحات عالی چیست؟
1. تعداد کاراکترها : تعداد کاراکترها در بی نقص و درست علامت داده شدن توضیحات متای وب سایت شما اثر دارااست. معمولا ۱۵۵تا ۱۶۰کاراکتر عدد ایده الی برای متا تگ توضیحات میباشد؛ البته فراموش نکنید که پاراگراف‌بندی درست توضیحات متا مداقه متعددی داراست. خوب میباشد از اعداد و ارقام به کارگیری نکنید و کلمه ها کلیدی را بی‌مقصود در توضیحات متا پی درپی ستون نکنید.
2. محتوای جالب : متا توضیحات اصولا دعوت‌طومار‌ای به تارنما شماست، ولی قرار وجود ندارد با تعریف‌های به دور و دراز، یوزرها را وسوسه فرمایید. مهم ترین و ارزشمندترین سرفصل‌ها را به طور مربوط به به کارگیری از یک سری واژه و کلمه کلیدی اساسی، در متا تگ توضیحات درج فرمائید.
3. گنجاندن آیتم فراخوان : آیتم فراخوان(CALL TO ACTION) یکی‌از ترفندها برای سوق دادن یوزرها به وبسایت میباشد. شما با استعمال از این مورد در توضیحات متا میتوانید بخشی از مقاله را ذکر کرده و یوزرها را به ورود به سایتتان ترغیب نمایید. عباراتی مثل «بیشتر بدانید»، «به طور بدون پول مقاله را اخذ نمائید» و کلمات شبیه، اثر گذار خواهد بود.
4. واژه کلیدی هدفمند : توجه داشته باشید که در حالتی‌که کلمه و واژه کلیدی کاوش گردیده بوسیله یوزرها با بخشی از متن متا تگ توضیحات مطابقت و همخوانی داشته باشد، گوگل میل متعددی به استعمال از آن و پررنگ کردن توضیحات متا در حاصل کاوش داراست. بنابراین نرخ کلیک تارنما خویش را بالا میبیرید.
5. پررنگ‌کردن خصوصیت کالا یا این که سرویس ها : درصورتی که در حوزه تکنولوژی فعالیت میکنید، تاکید و پررنگ‌کردن خصوصیت‌های خاص کالا، بها مطلوب و خصوصیت‌هایی از این دست، ترفند خیر برای ترغیب یوزرها میباشد. عملکرد فرمایید مهمترین و مفیدترین داده ها را در متا تگ توضیحات درج نمایید تا برای کلیک کردن بر روی پیوند وبسایت شما، یوزرها لحظه‌ای تامل نکنند.
6. هم خوانی محتوا : مهمترین خصوصیت متا توضیحات، همخوانی با محتوای شیت میباشد. این قضیه از آن جهت عنایت دارااست که گوگل از بی‌رابطه بودن متا با محتوای وبسایت شما آگاه میشود و در شکل سرپیچی، وبسایت شما‌را پنالتی می‌نماید.
7. منحصربه شخص بودن : برای هر برگه تگ متا توضیحات اختصاصی بنویسید، در غیر این شکل تجارب کاربری تارنما شما در گیر خلل می‌گردد .
8. نسخه برداری نکنید : از درج توضیحات متا به طور اسکن گردیده، دوری کنید و عملکرد فرمائید توضیحات متا را از تازه بنویسید.

چه هنگامی نیازی به تایپ کردن متا تگ توضیحات وجود ندارد؟
منطق حکم کننده بر بهینه سازی به شما حکم می‌نماید که مدام برای صفحه ها تارنما خویش، متا توضیحات‌ بهتر بنویسید؛ ولی مدام نیاز به جاری ساختن این شغل وجود ندارد. چنانچه مطلبی که در یک شیت قرار داده‌اید، تعدادی واژه و کلمه کلیدی را مقصود خویش قرار داده میباشد، خوب میباشد توضیحات متا را ننویسید و این فعالیت را به عهده موتورهای کاوش بگذارید. زیرا هنگامی که اینترنت مسترها در کد شیت لغات کلیدی را مشخص و معلوم می‌نمایند، موتورهای کاوش از سایر لغت ها که لغات کلیدی شبیه را دارا هستند، به کار گیری می‌نمایند تا یوزرها را به وب سایت شما هدایت نمایند. بدین ترتیب ممکن میباشد با دقت بر روی یک واژه و کلمه کلیدی، نصیب بزرگی از یوزرها را از دست بدهید. فراموش نکنید در حالتی که که از تگ توضیحات متا برای برگه خویش به کار گیری نمی کنید، او‌لین گزاره جانور در متن شما، موتورهای کاوش را هدایت می‌نماید.
چرا می بایست از متا تگ توضیحات (متا دیسکریپشن) به کار گیری کنیم؟
با اعلان گوگل مبتنی بر اینکه دیگر مرتبه تارنما‌ها بر پایه ی متای توضیحات تغییر تحول نمی‌نماید، شاید بعضی متخصصان بهینه سازی با خویش بگویند «هنگامی این توضیحات در الگوریتم درجه بندی به حساب آوردن نمی شوند، چرا از آنان به کارگیری کنیم؟» جواب بدین پرسش معمولی میباشد: شما بایستی توضیحات متا را فاکتوری در ارتقاء نرخ تبدیل در لحاظ بگیرید. وب سایت MOZ سه برهان بی آلایش برای به کار گیری از متا تگ توضیحات را اینگونه بیان می‌نماید:
1. عبارات کلیدی در حاصل کاوش پررنگ می گردند: کلمه ها کلیدی مو جود در توضیحات متا، به شما یاری می‌نماید تا به بازدیدکنندگان محتوای کلی شیت را استحضار دهید. لغت ها کلیدی در توضیحات متا بوسیله موتورهای جستجوBold می‌گردد و به ارتقاء نرخ کلیک وب سایت شما امداد می‌نماید.
2. کانال‌های اجتماعی از آن به کارگیری می‌نمایند: وقتی که محتوای شما در کانال‌های اجتماعی مانند جی پلاس، توییتر، چهره‌بوک و… به اشتراک نهاده می شود، توضیحات متا به سایرین یاری می‌نماید که محتوای تارنما شما‌را دریابند. در حالتی‌که که محتوای هدفمندی تنظیم نکرده باشید و شیت متبوع متا توضیحات نداشته باشد، گزاره نخستین متن تحت عنوان متا تگ توضیحات آرم داده می‌گردد. به این ترتیب به تایپ کردن توضیحات متا برای صفحه های خویش، التفات بدهید.
3. از توضیحات متا وب سایت شما در social bookmarking network به کارگیری می گردد: کانال‌های اجتماعی زیادی برای تبادل حیث و علامت‌کردن مطالب اثرگذار وجود دارااست که مطالب اثر گذار و اصلی در ناحیههای مختلف در ان آرم‌گذاری میشوند. از جمله My سئو Community، Digg وBizSUgar از این کانال‌ها می‌باشند. توضیحات متای تارنما در‌این کانال‌ها قابل ادیت کردن میباشد ولی خوب میباشد متا تگ توضیحات را اثر گذار و خلاصه بنویسید تا بدون چاره به ادیت آن نباشید؛ چون طبیعی میباشد که کنترلی بر مطالب بازنشر گردیده از تارنما خویش نداشته باشید.
۰ ۰

چه‌طور یک واژه و کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم


چه‌طور یک واژه و کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم
1. محتوای مرتبط منتشر نمایید
با اعتنا به الگوریتم‌هایی مانند رنک برین Rankbrain اصول ساخت‌و‌ساز محتوای مرتبط یه خرده با پیشین تفاوت نموده است. در حال حاضر شما بایستی هنگام رخدادهای اساسی در صنعت خویش، محتوایی مربوط به آن را در وب سایت خویش ساخت آموزش سئو مشهد  و ساز نمایید.

محتوای کیفیت عالی جزء عواملی میباشد که در شرایطی‌که سایتی آن را داشته باشد، براحتی قادر است جایگاه‌های بلندتر گوگل را از آن خویش نماید. محتوای کیفیت خوب به آسانی می‌تواند یوزرها را به وبسایت شما جذب نماید. ارتقا جذب استفاده کننده می تواند به ارتقاء جایگاه تارنما شما باعث گردد. با ارتقاء چگونگی محتوا گوگل به وبسایت شما امتیاز اعتبار و امتیاز رابطه با کلمه و واژه استفاده کننده  آموزش سئو در مشهد  بالاتری خواهد بخشید.

با اعتنا به اینکه گوگل برای کل لغات کلیدی از الگوریتم رنک برین به کار گیری نمی نماید و الگوریتم‌هایی مانند الگوریتم گوگل پاندا، الگوریتم گوگل پنگوئن، الگوریتم مرغ مگس خوار و الگوریتم کبوتر همچنان در انتخاب جایگاه صفحه ها نقش دارا هستند. توصیه اساسی این میباشد که در یک شیت، واژه کلیدی را در سرتیتر‌های H1,H2,H3 و تگ‌های "بالد S و ایتالیک em "و همینطور بصورت ساده چند توشه در محتوا به فعالیت ببرید. استعمال واژه و کلمه‌های مترادف و هم معنی با واژه کلیدی هم بسیار التفات داراست.

نکته: هنگام ساخت محتوا می بایست متن آخری برای مخاطب معمولی بسیار معمولی و قابل ادراک باشد. براین اساس پس از ساخت و ساز محتوا متن را به خوانید و مطمئن گردید که متن به طور کاملً سلیس میباشد.

نکته: هیچ زمان در استفاده کلمه ها کلیدی در متن زیاده روی نکنید.

2. بروز رسانی محتوا بصورت منظم
آپدیت رسانی محتوا بصورت منظم هم باعث به سئو تجربیات کاربری تارنما می‌گردد و هم به ارتقاء مرتبه وبسایت امداد می‌نماید. بروز رسانی منظم محتوا سبب ساز می شود که یوزرها نیز بصورت منظم برای پژوهش محتوای نو نوشته شده به تارنما مراجعه نمایند. از طرف دیگر ربات‌های موتورهای کاوش نیز مطابق الگوی بروز رسانی محتوا به وب سایت شما مراجعه می‌نمایند و هر چه بروز رسانی محتوا منظم خیس باشد سرعت ایندکس شدن صفحه های تارنما نیز بیشتر گردد.

نکته: چگونگی محتوای تولیدی اساسی خیس از تعداد محتوای تولیدی در تارنما میباشد. یعنی آنکه در شرایطی‌که شما هفته ای یک محتوای کیفیت خوب ارائه بدهید. بسیار عالی از آن میباشد که هر روز یک نوشته ی علمی بی چگونگی در وبسایت خویش لود کنید. برای سرویس ها ایجاد محتوا با کارشناسان اینترنت 24 تماس حاصل نمایید.

3. تگ‌های متا Metadata
تگ‌های متا مداقه بالایی در seo دارا‌هستند. متا تگ‌ها باطن تگ Head قرار می‌گیرند و اطلاعاتی در امر شیت به موتورهای کاوش ارائه می دهند.

نکته: تگ‌های متا در کمپین‌های تبلیغاتی دیگر مانند بازاریابی در کانال‌های اجتماعی نیز کاربرد دارا‌هستند.

مهم ترین متا تگ‌ها عبارتند از:

متا تیتر: این تگ یکی‌از مهم‌ترین تگ‌های متا میباشد. محتوای این تگ در برگه اکران نتیجه ها جستجوی گوگل به اکران در آمده و یوزرها با کلیک روی آن به ورقه مد لحاظ منتقل می گردند. به کار گیری از لغات کلیدی در متا تیتر به طور کاملً ضروری میباشد. سفارش ما این میباشد که متا تیتر با واژه و کلمه کلیدی آغاز خواهد شد و یا این که دقیقاً خویش واژه کلیدی اساسی بعنوان متا تیتر مصرف شود.

نکته: گوگل در محتوای برگه و متا تیتر بدنبال رابطه محتوایی خواهد گشت و درصورتی که از حیث گوگل تیتر برگه با محتوای ورقه همآهنگ نباشد مرتبه وب سایت شما در گوگل کاهش خواهد یافت و یا این که حتی از برگه نتیجه ها جستجوی گوگل حذف خواهید شد.

متا توضیحات: این تگ در کمپین‌های کانال‌های اجتماعی مداقه بالایی دارااست و محتوای آن ممکن میباشد به وسیله گوگل مصرف شود.

متا توضیحات می‌تواند سبب ساز ارتقاء نرخ کلیک وبسایت در گوگل و کانال‌های اجتماعی خواهد شد. براین اساس به کارگیری از Call to Action برای محتوای متا توضیحات یک بایستگی میباشد.

متا لغات کلیدی: به کارگیری از متا کلمه ها کلیدی مدتی میباشد که به وسیله گوگل نفی گردیده است. عملاً به کار گیری از آن بر روی بهینه سازی وبسایت شما اثر نخواهد داشت. اکثر اوقات کارشناسان بهینه سازی توصیه می دهند که دیگر از این متا تگ در وب سایت خویش به کار گیری نکنید. در صورتی‌که می خواهید از این متا تگ به کار گیری نمایید مطمئن گردید که بیشتراز چهار واژه در آن قرار نمی دهید و عبارات کلیدی شما بایستی گویا مورد مهم، محتوای شیت باشند.

4. داشتن لینک و پیوند‌های گران بها
ایجاد بک لینک و پیوند با اعتنا به الگوریتم‌هایی مانند الگوریتم گوگل پنگوئن بسیار دشوار خیس از قبلی شد‌ه‌است. گوگل و کارشناسان غیروابسته گوگل مانند مت کاتس Matt cutts به ما اعتقاد و باور داده‌اند که وبسایت‌های حریف نخواهند توانست با تولید پیوند‌های بی چگونگی بر روی بهینه سازی وب سایت ما اثر منفی بگذارند و تکنیک‌های بهینه سازی منفی بر روی تارنما شما اثر نخواهند گذاشت. البته این در معنای آن وجود ندارد که مدیران وب سایت می‌توانند با امداد ساخت و ساز پیوند‌های بی چگونگی به بهبود وب سایت خویش یاری نمایند. پیوند‌های اسپم یکی‌از مخربترین شیوه‌ها برای seo یک وبسایت میباشد. در شرایطی‌که گوگل اعتقادوباور نتیجه ها نماید که مدیران وب سایت این پیوند‌ها را ساخت‌و‌ساز کرده‌اند مسلماً seo تارنما شما زخم دورازشوخی خواهد روءیت کرد.

برای ساخت بک پیوند‌های کیفیت عالی مطمئن گردید وب سایت شما با وبسایت پیوند دهنده رابطه موضوعی داراست. مطمئن گردید که مخاطبان وب سایت پیوند دهنده به محصول و سرویس ها ارائه گردیده در وب سایت شما عشق و علاقه مند می باشند. اصلا به سایتی که به شما پیوند داده میباشد بک پیوند ندهید. از بک پیوند‌های ثانویه سوء به کار گیری نکنید، گوگل به آسانی می‌تواند این مورد را متوجه گردد. (بک لینک و پیوند ثانویه بدین شکل میباشد که شما در وب لاگ خویش نوشته‌ی‌علمی ای را که در وبسایت دیگری گذارده‌اید تبلیغ میکنید. بعد از آن برای ارتقا بازدید نوشته‌علمی اساسی به مکان لینک و پیوند دادن به آن به کاغذ ای از وب لاگ خویش که در آن تبلیغ نوشته‌ی علمی مهم درج گردیده است بک پیوند ساخت‌و‌ساز می کنید.) برای داده ها بیشتر نوشته‌علمی را خرید بک لینک و پیوند و جریمه شدن وب سایت شما به وسیله گوگل را استیناف فرمائید.

5. به کار گیری از خصوصیت Alt
خصوصیت Alt را برخی وبسایت‌ها بصورت صفت Global استعمال می‌نمایند ولی این صفت در واقع یک صفت همگانی برای تگ‌های Html وجود ندارد. این صفت در تگهای Img,area,input قابل به کار گیری میباشد و به موتورهای کاوش امداد می‌نماید که معنی عنصری که درین تگها جای‌دارد را فهم نماید. به عنوان مثالً در حالتی‌که شما عکسی از یک لپ تاپ در تارنما خویش قرار دهید. گوگل حاذق به فهم و شعور محتوای تصویر شما نخواهد بود. ولی با صفت alt می توانید به گوگل زمینه عکس خویش را اعلام فرمائید.

مزایای به کار گیری از صفت Alt در تصاویر
صفت Alt به seo تصاویر یاری می‌نماید. یعنی آنکه چنانچه مخاطب در جستجوی تصاویر گوگل کلمه و واژه کلیدی مربوط به عکس شمارا کاوش نماید تصویر شما مرتبه بهتری درین ورقه خواهد داشت.

در شرایطی‌که سرور به هر دلیلی نتواند عکس را برای استفاده کننده فراخوانی نماید. مخاطب متن Alt را بجای تصویر خواهد روءیت کرد و قادر است مسئله عکس لود نشده را متوجه گردد.

در هر کاغذ می بایست دست کم یک عکس با واژه کلیدی اساسی کاغذ ساخت. بنابراین گوگل مطمئن می‌شود که محتوای شیت شما با واژه و کلمه کلیدی مرتبط میباشد.
۰ ۰

مزایای رپورتاژآگهی


مزایای رپورتاژ اطلاع رسانی
رپورتاژ اطلاع رسانی یک نوع تبلیغات همیشگی میباشد و نیاز به تمدید و پرداخت آموزش سئو مشهد  دوباره هزینه ندارد.
رپورتاژ اطلاع رسانی، طبیعی ترین طرز برای تشکیل داد بک پیوند میباشد.
نشر رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های پر طرفدار و پر اسم و رسم، به بیشتر چشم شدن اسم برندتان باعث می گردد.
تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی به طور غیرمستقیم روی بهینه سازی وبسایت شما و ارتقا بازدید کنندگان آموزش سئو در مشهد  اثر می‌گذارد.
نشر رپورتاژ در تارنما هایی با اعتبار دامنه بالا، سبب به بالا رفتن اعتبار تارنما تان می‌گردد.
رپورتاژ اطلاع رسانی در مقایسه با بقیه طریق های تبلیغاتی، اثربخشی و برخورد بالاتری داراست.
به جهت قرار به دست آوردن رپورتاژ اطلاع رسانی در جایگاهی غیر تبلیغاتی، احتمال احضار شدن آن به وسیله مخاطبان بسیار بالاست. رپورتاژ اطلاع رسانی معمولا فی مابین محتواهای اساسی وبسایت قرار داده میشود.
مجال مطلوب برای تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی
در واقعیت، رپورتاژ اطلاع رسانی نوعی دوپینگ برای تارنما به حساب آورده می شود. شما هنگامی دوپینگ می‌کنید که در رقابت تنگانگ با رقبایتان باشید. بدین ترتیب می اقتدار خاطرنشان کرد، شایسته ترین مجال برای نشر رپورتاژ اطلاع رسانی هنگامی میباشد که وبسایت شما در عبارات و لغت ها کلیدی متبوع، در شیت نخستین گوگل جای دارد. درین فرصت، با نشر رپورتاژ اطلاع رسانی، سکو وب سایت شما در لغات کلیدی موردنظر ارتقاء پیدا می نماید و فراتر از رقبا قرار می‌گیرد. پس فیض می‌گیریم خرید رپورتاژ اطلاع رسانی وقتی برای شما کارآمد و اثرگذار میباشد که در عبارات کلیدی غرض تان، مقام قابل قبولی داشته باشید و دست‌کم در ورقه نخستین یا این که دوم گوگل قرار گرفته باشید. درین حالت شما با خرید بک لینک و پیوند همیشگی از وب سایت های پربیننده و دارای اعتبار، سکو خویش در گوگل را بهبود می‌بخشید.
الگوریتم رنک برین RankBrain چیست ؟
شاید تا قبل از این اسم رنک برین را شنیده باشید و نمیدانید که‌این واژه چه مفهومی دارااست و چه‌گونه فعالیت می نماید؟ به گویش بی آلایش RankBrain بخشی از موتور جستجوی گوگل میباشد که در کنار الگوریتم های آن یاری می نماید شایسته ترین نتیجه ها که مرتبط باخواسته استفاده کننده می‌باشند به وی اکران داده خواهد شد. اکثری از منابع آنلاین اعلام کرده اند رنک برین RankBrain سومی فاکتور اساسی در جایگاه بندی سایتها در گوگل میباشد. در الگوریتم رنک برین، دو ادله نقش مهمی دارا هستند: یکی‌از زمان مجال مخاطب در ورقه (Dwell Time) و آیتم دیگر درصد کلیک یوزرها روی پیوند وب سایت هنگام کاوش در گوگل (CTR).
برای اکران برخی از نتیجه ها الگوریتم های گوگل به تنهایی کافی نبودند و گاها نتیجه ها بی ربط یا این که ضعیف به استفاده کننده اکران داده می‌شد به همین برهان گوگل کوشش کرد با به کار گیری از هوش تصنعی و مصنوعی دقیقا متوجه منظور مخاطب خواهد شد و مبتنی بر آن شایسته ترین حاصل رابه وی اکران بدهد رنک برین RankBrain نوعی از هوش تصنعی و مصنوعی Artificial Intelligence میباشد که گوگل تنها برای موتور کاوش خودش آن را پیاده سازی و استفاه می نماید. رنک برین با اعتنا به سابقه کاوش استفاده کننده، حالت جغرافیایی وی، دستگاهی که مخاطب استعمال می نماید، علایقی که استفاده کننده در قبل از خویش آرم داده(آری گوگل به همگی این داده ها از روش تلفن همراه و مرورگر کروم دسترسی داراست) و نکاتی از این دست می‌تواند دقیقا متوجه گردد استفاده کننده چه میخواهد و به عبارتی حاصل را به وی اکران می‌دهد.
توضیح : گوگل در همگی حاصل از رنک برین استعمال نمی نماید و تنها برای نتایجی که آلرژی بالایی دارا‌هستند و الگوریتم ها به تنهایی برای آن مطلوب نیستند به کار گیری می نماید.
اثر دوران فرصت حضور استفاده کننده در ورقه (Dwell Time) بر رنک برین
Dwell Time فرصت حضور یک مخاطب در برگه وبسایت میباشد. کاربرانی که به طور بدون واسطه یا این که از روش وبسایت های دیگر (بک پیوند ها) وارد وبسایت می گردند، دوران مجال حضورشان احتساب نمیشود؛ در فیض Dwell Time تفاوت متعددی با نرخ پریدن یا این که میانگین فرصت حضور استفاده کننده در ورقه داراست. در الگوریتم رنک برین، کاربرانی گزینه دقت قرار خواهند گرفت که از روش حاصل جستجوی گوگل وارد صفحه ها وب سایت گردیده باشند. گوگل، مبتنی بر آی پی (IP) استفاده کننده، نوع مرورگر و اطلاعاتی دیگر می‌تواند لحظه ورود مخاطب به وب سایت و مجال رخنه‌ تارنما و رجوع دوباره به گوگل را شناسایی نماید که به‌این بازه زمانی فرصت، Dwell Time میگویند. فرصت حضور مخاطب برای صفحه های باارزش به صورت میانگین ۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه میباشد. بدین ترتیب ساخت و ساز یک محتوای کیفیت عالی و پر ارزش میتواند یوزرها را بیشتر درون تارنما نگه دارااست و seo وب سایت بهبود یابد.

اثر الگوریتم رنک برین بر seo وب سایت
لحاظ متخصصان بهینه سازی این میباشد که الگوریتم رنک برین که چیزی مشابه الگوریتم مرغ مگس خوار میباشد، در آجل سکو و رده سایت ها را به شدت زیر اثر قرار خواهد اعطا کرد. رنک برین به جهت به کار گیری از الگوریتم های ماشین لرنینگ، می تواند معنای کلمه ها و واژه و کلمه ها را خوب تشخیص دهد و مواقعی را به استفاده کننده نشانه دهد که بیشترین مشابهت را با موردها کاوش گردیده داشته باشد. اصول کلی بهینه سازی با ارائه این الگوریتم تغییر‌و تحول نکرده میباشد البته استراتژی های seo و سئو وبسایت در گیر تغییراتی گردیده اند. در پیشین چگالی لغت ها کلیدی در محتوا و به کار گیری از لغت ها کلیدی در عناوین، پیوند ها و... اصلی بود ولی فعلا چگونگی محتوای شیت، موءثر بودن، منحصر بودن و کاربرپسند بودن محتوا عنایت داراست. مجموعاَ، الگوریتم رنک برین (RankBrain)، کاری که بقیه الگوریتم های گوگل (الگوریتم های پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار، کبوتر و...) ایفا می دادند را با تمرکز و آلرژی بیشتری اجرا می‌دهد. با اعتنا به اینکه الگوریتم رنک برین از سیستم هوش تصنعی استعمال می نماید، نقش تکنیک های کلاه سیاه هر روز معدود رنگ خیس می‌شود و ایفا تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید، مقام بهتری را به وب سایت های دارای اعتبار و موثر می‌دهد. رنک برین به یوزرها اینترنت یاری می نماید تا مجاورت ترین نتیجه ها نسبت به جستجوی خویش در گوگل را مشاهده نمایند. در واقعیت، بعدی seo، جستجوی لغات کلیدی زمانبر یا این که گزاره مانند و جایگاه بندی ظریف حاصل گوگل است.
چطور از رنک برین برای seo به کار گیری کنیم ؟
1- محتوی انحصاری و اثرگذار ساخت نمایید
در سئوی امروز محتوا سلطان میباشد Content is the king و به جرئت می قدرت اظهار‌کرد محتوا مهم‌ترین برهان اثر گذار در seo میباشد که میتوان هر نوع سایتی را با آن به صدر نتیجه ها آورد.
نکاتی که می بایست در ساخت‌و‌ساز محتوا به آن دقت کرد :
• برای تکثیر محتوا طراحی برنامه داشته باشید و طبق به عبارتی اپ مطالب را منتشر نمائید
• چگونگی در محتوا اساسی خیس از کمیت میباشد پس بجای تکثیر 10 نوشته‌علمی بی بها خوب میباشد 1 نوشته‌ی‌علمی مطالعه گردیده و مطلوب منتشر فرمایید
• همت فرمایید مشاهده کرد رفع مشکلی از استفاده کننده را در هنگام تایپ کردن مقاله ها داشته باشید و بی انگیزه ننویسید
• محتوایی ساخت و ساز نمائید که با مخاطب تعامل برقرار نماید و مخاطب ها آن را لایک و بازنشر نمایند و نظراتشان را به طور کامنت ذکر نمایند
بایستی محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که برای استفاده کننده قیمت تولید نماید, نکته جدیدی به وی بیاموزد، مشکلی را از وی رفع نماید و ولی تا حد ممکن جامع و وقت گیر بنویسید و دست کم 1500 واژه و کلمه در مقاله ها خویش داشته باشید. مقاله ها کوتاه و نسخه برداری گردیده دیگر جایگاهی در گوگل ندارند پس خوب میباشد وقت خویش را با این سیرتکامل محتوا به هدر ندهید.
۰ ۰

نکات مهمی که در هنگام ساخت محتوا باید به ان توجه داشته باشید


بعضا از مواقعی که بایستی هنگام ساخت و ساز محتوا به حافظه داشته باشید :
آحاد یا این که قسمتی از محتوای یک تارنما را در صفحه های خویش اسکن آموزش سئو مشهد  نکنید.
از عبارات مترادف و هم معنی بجای تکرار بیشتراز حد یک واژه و کلمه در محتوای خویش منفعت بگیرید
از مورد اساسی نوشته‌علمی خویش بیرون نشوید و مسائل غیر مرتبط را وارد نوشته‌ی‌علمی خویش نکنید.
نوشته‌ی‌علمی خویش را از لهجه یک دارای تخصص آموزش سئو در مشهد  بنویسید.
قدم دوم - بهینه سازی داخلی
بهینه سازی داخلی یکی‌از متدهای ارتقاء اعتبار دامنه تارنما میباشد. seo داخلی هنرپیشه مهم در ارتقا اعتبار وبسایت شما خواهد بود.

بهینه سازی داخلی مشتمل بر تکنیک هایی مانند سئو عنا وین، پژوهش ها عبارات کلیدی، استفاده اصولی عبارات کلیدی در محتوا، و... می گردد.

ارزیابی لیست ذیل به شما روش اجرای بهینه سازی داخلی را نشانه میدهد:

وسعت لغات کلیدی: از به کار گیری بیش تر از حد کلمه ها کلیدی در محتوا به پرهیزید. خوب میباشد که تعداد کلمه ها کلیدی در محتوا در میان 0.5 تا 1.5 درصد باشد. (محتوای کوتاه دست شما‌را برای به کار گیری عبارات کلیدی به طور مطلوب خواهد بست.)
تگ های هدینگ: رمز عنوان ها از H1-H6 قسمت های از محتوا را برای استفاده کننده و موتورهای کاوش پر رنگ می نمایند. از آنان برای ارتقا جذب کاربر و ارتقا تعامل با گوگل منفعت بگیرید. سفارش میشود که واژه کلیدی دست کم یکبار در یکی این رمز تیترها به شغل گرفته گردد.
غرض قرار دادن کلمه ها کلیدی: لغات کلیدی قابل قبولی را برای اینترنت وبسایت خویش تعیین فرمایید. لغت ها کلیدی زمانبر Long tail keyword بی آلایش خیس در گوگل مرتبه به دست می‌آورند. عالی میباشد که لغات کلیدی خویش را در گزاره های ابتدایی محتوا درج فرمایید.
ساختار نشانی تارنما را سئو نمایید: ساختار باصرفه گردیده برای نشانی وبسایت ساختاری میباشد که برای استفاده کننده قابل شعور بوده و مخاطب بتواند مسئله مهم محتوای ورقه را با اعتنا به نشانی آن شیت متوجه خواهد شد.
از لغت ها کلیدی به صدق در تیتر خویش به کارگیری نمایید: تیتر صفحه های شما بایستی جالب و دارنده لغت ها کلیدی باشد. خوب میباشد که تیتر کاغذ خویش را با واژه کلیدی آغاز فرمائید.
سئو تصاویر: seo تصاویر به گوگل برای ادراک خوب محتوا یاری خواهد کرد.
در حالتی که به عامل ها seo داخلی مداقه ندهید بدست آوردن سکو گوگل بسیار دشوار خواهد بود. seo داخلی خلال اینکه به شما برای استحصال مرتبه در گوگل یاری می نماید. جذب استفاده کننده مرتبط را نیز ارتقاء می‌دهد.

قدم سوم - کلید افزایش اعتبار دامنه لینک و پیوند های داخلی میباشد
پیوند های داخلی مانند زنجیر صفحه های وب سایت شمارا به هم متصل می نمایند و در صورتی این رینگ های زنجیر بدرستی به کار گیری شوند نرخ پریدن وب سایت کاهش می‌یابد.
استفاده اصولی پیوند های داخلی فرصت ماندگاری یوزرها را در وب سایت ارتقا میدهد و ارتقا فرصت ماندگاری یوزرها در وب سایت سبب به ارتقا درآمد تارنما شود.

لینک و پیوند های داخلی به موتورهای کاوش و یوزرها ادراک صحت از ساختار وبسایت میدهند که به جابجایی سریع خیس استفاده کننده و موتور کاوش به محتوای دلخواه امداد می نماید.

قدم چهارم - ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند های کیفیت بالا برای تارنما خویش
ساخت بک لینک و پیوند های کیفیت بالا شغل معمولی ای نخواهد بود. ولی زحمتی که برای تهیه و تنظیم این بک لینک و پیوند ها متحمل میشوید باارزش خواهد بود.

تعداد اینترنت تارنما های که درین نصیب مبتلا ایراد میباشند بسیار زیاد میباشد. الگوریتم گوگل پنگوئن نسبت به بک پیوند های اسپم سختگیر خیس شد‌ه‌است و عملاً شما با ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند های بی چگونگی تنها به وبسایت خویش ضرر و زیان خواهید زد.
برای ایجاد بک پیوند میتوانید از راهکارهای پایین به کارگیری نمایید:

محتوای خویش را در شبکه های مردمی به اشتراک بگذارید
غرض اشتراک گذاری وب سایت در شبکه های مردمی، گشوده انتشار آن بوسیله دیگر یوزرها شبکه های مردمی و ارتقا بازدید از تارنما میباشد. شما می‌توانید با ساخت و ساز محتوا جالب و کاربردی و نشر آن در شبکه‌های‌عمومی به ارتقا اعتبار دامنه وب سایت خویش یاری فرمایید. اینگونه محتوایی برای شما استفاده کننده بلقوه متعددی ساخت خواهد کرد که خویش به ارتقا درآمد شما از اینترنت وبسایت باعث می‌گردد.

هر محتوایی هر قدر هم که خوب مندرج باشد برای جذب کاربر به تبلیغ و بازنشر احتیاج داراست.
بازاریابی محتوا در شبکه های عمومی به وسیله شرکتهای بزرگی مانند Huawei بسیار بدون شوخی گرفته می گردد و عامل آن هم تماماً مشخص و معلوم میباشد. یوزرها امروزه برای خرید تولیدات صرفا به کاوش مال در گوگل اکتفا نمیکنند. آن‌ها در شبکه‌های‌مردمی نیز متاع را کاوش کرده و برخورد مخاطبان به متاع را مد لحاظ قرار میدهند.

ساخت پست های مهمان
پست مهمان یکی‌از راه حل های موءثر برای اخذ بک پیوند میباشد. مت کاتس Matt cutts دارای تخصص قدیمی گوگل مارا از استفاده پست مهمان برای ساخت و ساز بک پیوند جلوگیری کردن نموده است. اما این نکته را می بایست به خیال و خاطر داشت که شما نباید با غرض ایجاد بک لینک و پیوند پست مهمان ساخت نمایید. شما یک پست مهمان کیفیت خوب در یک وبسایت مرتبط ساخت و ساز کرده و صرفا یک لینک و پیوند به وبسایت خویش می دهید بنابراین هم گوگل و هم یوزرها برای این پیوند قیمت متعددی قائل خواهند بود.
جدیداً از پست مهمان سوء استفاه های متعددی شد‌ه‌است و اکثری برای ساخت و ساز پیوند های اسپم از این طریق به کارگیری کرده اند. به همین دلیلی گوگل بدین سیرتکامل لینک و پیوند ها سختگیر خیس از قبلی گردیده است. برای پرهیز از مصدومیت تارنما در تاثیر این لینک و پیوند ها می بایست از به کار گیری بیش تر از حد لغت ها کلیدی در پیوند های ارجاع داده گردیده به تارنما خویش به پرهیزید. ضمنا نوشته‌علمی منتشر گردیده می بایست قیمت بسیار بالایی برای استفاده کننده آخری داشته باشد.
پست مهمان یک کدام از مهم ترین شیوه های ارتقاء اعتبار وب سایت میباشد و بدلیل سختگیری های گوگل نمی اقتدار از این‌شیوه دیده پوشی کرد. صرفا می بایست در هنگام ساخت و ساز پست مهمان بسیار ماهر کار کرد. برای ایجاد پست مهمان به مفاد تحت دقت داشته باشید:

محتوای پست مهمان می بایست بسیار خوب و اختصاصی باشد. این محتوا می بایست بقدری کیفیت عالی باشد که یوزرها وبسایت بخواهند آنرا با دیگر افراد به اشتراک بگذارند.
صرفا در وبسایت ها دارای اعتبار پست مهمان ساخت و ساز نمائید.
در هر پست مهمان تعداد محدودی به تارنما خویش لینک و پیوند تولید فرمایید. عالی میباشد که صرفا یک پیوند از هر پست مهمان اخذ نمائید.
صرفا در وب سایت های مربوط به وبسایت خویش پست مهمان ساخت فرمایید.
انکر تکست anchor text در پست مهمان را مربوط به محتوای صفحه های خویش گزینش فرمایید.
۰ ۰

ریدایرکت Redirect چیست؟


ریدایرکت Redirect چیست؟
ریدایرکت مبحثی اساسی در بهینه سازی و مرتبه‌بندی وب سایت‌ها و در معنای جابجایی بازدیدکنندگان یا این که موتورهای کاوش به جای یا این که آدرسی نو میباشد که به صاحبان وبسایت‌ها قابلیت می دهد که قابل انعطاف‌افزارها یا این که یوزرها را به نشانی دلخواه خویش هدایت نمایند. از جانب یوزرها، ریدایرکت هنگامی رخداد میفتد که برگه‌ای معلوم را درخواست می‌نمایند؛ ولی به برگه ای دیگر هدایت می گردند. در اکثر اوقات مواقع، مالک وب سایت ورقه یا این که مطلبی را حذف می‌نماید و یک ریدایرکت ساخت می‌نماید تا یوزرها و موتورهای کاوش را به کاغذ مرتبط یا این که شبیه بفرستد. ریدایرکت حزم بهتری میباشد برای اینکه یوزرها پیام لینک و پیوند شکسته ۴۰۴ را اخذ نکنند. ریدایرکت‌ها نقش مهمی در معاش صاحبان وبسایت‌ها، پیشرفت‌دهندگان و جستجوگرها اجرا می‌نمایند. در حالتی که میخواهید وب سایت خویش را تندرست نگه دارید، بایستی ریدایرکت را مبتنی بر استراتژی از پیش اندیشیده، جاری ساختن دهید. مثلا، در شرایطی‌که یک پست یا این که برگه را حذف میکنید یا این که محتوا را به یک URL نو آموزش سئو مشهد  منتقل می‌نماید، نباید ریدایرکت کردن را فراموش فرمایید.

کلاً ریدایرکت‌ها به سه گروه تقسیم میگردند :
1- ریدایرکت ۳۰۱ که به صورت دایم کاغذ شمارا به نشانی جدیدی منتقل می‌نماید (برای seo سفارش میگردد). در‌این‌حالت‌، دامنه وبسایت خویش را تغییر و تحول می‌دهید. این redirect مهمترین کاری میباشد که می بایست به مراد دوری از خطای ۴۰۴ و… روی وبسایت صورت بپذیرد. در upgrade کردن http به https، از این نوع جابجایی ورقه زیاد استعمال آموزش سئو در مشهد  میگردد.
2- ریدایرکت ۳۰۲ که برای جابجایی موقت شیت میباشد و پس از مدتی می توانید شیت را به نشانی قبلی بازگردانید؛
3- متای رفرش که به مکان آنکه در سطح سرور باشد، در سطح برگه اجرا میشود. این نوع ریدایرکت‌ها معمولا کندتر میباشند و برای seo پیشنهاد نمیشوند. این نوع ریدایرکت‌ها معمولا با شمارش معکوس پنج ثانیه‌ای یار و همدم‌اند یا این که متنی مشابه به «چنانچه تا ۵ ثانیه دیگر هدایت نشدید، اینجا را کلیک فرمائید» اکران میدهند.
اما نوع دیگری ریدایرکت نیز وجود داراست که به ۳۰۷ مشهور میباشد و درواقع به عبارتی ریدایرکت موقت ۳۰۲ در HTTP ورژن 1.1 میباشد.

دو نوع رایج redirect
1- جابجایی مجموع صفحه ها وب سایت به نشانی‌های تازه، مثل تغییر‌و تحول دامنه یا این که تغییر و تحول ساختار لینک و پیوند تک تک لینک و پیوند‌های تارنما؛
2- تغییر تحول نشانی بعضی صفحه های که از روش امر منقطع برای هر شیت جاری ساختن میگردد.
تعدادی پرسش رایج درباره ریدایرکت‌ها :
1. آیا ریدایرکت‌ها برای بهینه سازی مضر میباشند؟
در اکثر اوقات مورد ها جواب بدین پرسش «نه» میباشد؛ البته بستگی به وضعیت دارااست. به کار گیری اشتباه از redirect، موجب بروز اشتباهات متعددی گردد، از کاهش سکو صفحه ها گرفته تا تلف کردن ترافیک. در حالتی که شما در URL صفحه های تغییری ساخت کرده‌اید، ناچارید از redirect برای صفحه ها خویش به کارگیری فرمایید؛ زیرا نمیخواهید تک تک همت‌هایی را که برای جلب مخاطبان به سایتتان کرده‌اید، یکباره از دست برود.

2. چرا می بایست یک URL را ریدایرکت کنم؟
با ریدایرکت کردن یک URL تغییر‌و تحول مسیر داده و هم مخاطبان و هم موتورهای کاوش را به URL تازه می‌فرستید. بعداز هر تغییری که روی تارنما اجرا می‌دهید، مانند حذف یک پست، تغییر و تحول ساختار URL یا این که تغییر و تحول دامنه تارنما، می بایست شیت وب سایت را منتفل نمایید، در حالتی که خیر کاربرها با ارور 404 مواجه می‎شوند. در‌صورتی‌که که تغییرات کوچکی مثل حذف یک نوشته‌علمی سابق ساخت و ساز میکنید، می بایست با ریدایرکت 301، آن را به نوشته‌ی علمی تازه مرتبط هدایت فرمایید یا این که از ریدایرکت 401 استعمال فرمائید تا به کاربرانتان اعلام فرمائید که‌این مقاله را حذف کرده‌اید. سوای داشتن اپلیکیشن، صفحه ها را حذف نکنید و مقاله‌ها را به طور اتفاقی به URL هایی که ربطی به نوشته‌علمی مهم ندارند، هدایت نکنید.
پروژه‌های بزرگتر redirect، به یک استراتژی برای جابجایی URL نیاز داراست. جابجایی از HTTP به HTTPS، تغییر و تحول مسیر URL یا این که جا‌به‌جایی وب سایت به دامنه تازه، از این دست مفاد میباشد.
درین مواقع، بایستی همگی URLهای تارنما خویش را نظارت فرمایید و آنها‌را به نشانی‌های نو خویش در دامنه‌های نو بسپارید. بعداز اینکه تصمیم گرفتید چه‌طور جابجایی URL ها را جاری ساختن دهید، خوب میباشد عملیات جابجایی صفحه ها را آغاز نمائید. به کار گیری از ابزار تغییر و تحول نشانی در کنسول جستجوی گوگل برای اگاهی از تغییرات نشانی در گوگل به کار گیری نمائید.
3. تفاوت ریدایرکت ۳۰۱ و ۳۰۲ چیست؟
ریدایرکت 301 برای تغییر تحول مسیر مستمر به URL نو به شغل می‌رود. با این شغل به یوزرها و موتورهای کاوش اعلام میکنید که‌این URL تغییر‌و تحول مسیر داده و به مقصد تازه منتقل گردیده است. ریدایرکت 301، رایج‌ترین نوع redirect میباشد. بدین ترتیب در صورتی از ریدایرکت 301 به کار گیری میکنید، بایستی مطمئن باشید که هیچوقت قصد ندارید به نشانی گذشته بازگردید. در غیر این شکل، خوب میباشد از redirect 302 به کارگیری نمائید.
ریدایرکت 302 تغییر‌و تحول نشانی URL وب سایت به آدرسی تازه به طور موقت میباشد، براین اساس میتوانید هر مجال که مایل بودید، به نشانی قبلی بازگردید.
نکته‌ای که بیان آن ضروری میباشد، این میباشد که نباید این دو ریدایرکت را به مکان هم به کار گیری فرمائید؛ یعنی برگه‌ای که از ریدایرکت ۳۰۱ استعمال کرده، نمی‌تواند با ریدایرکت ۳۰۲ در دسترس قرار بگیرد.

4. شایسته ترین رویکرد رئیس redirect در وردپرس چیست؟
سیستم‌های رئیس ریدایرکت Yoast برای جابجایی URLبسیار بی آلایش پیاده سازی گردیده‌است. با این ابزار، می توانید:
• یک پست را حذف و به قسمتtrash منتقل نمایید؛
• به محض جابجایی این پست، پیامی به شما اعلام می‌نماید که پست را بهtrash منتقل کرده‌اید؛
• دو آیتم برای گزینش پیش روی شما قرار میگیرد: ریدایرکت بهURL دیگر یا این که درج پیام ۴۱۰که نشانگر محتوای حذف گردیده است. در‌صورتی‌که آیتم اولیه را تعیین فرمایید، یک مودال گشوده می شود و به شما آرم می دهد که کجا می‌توانیدURL تازه را برای این پست خاص وارد فرمائید. بنابراین جابجایی نشانی به راحتی اعمال میشود.
5. در دست گرفتن‌گر ریدایرکت(redirect checker) چیست؟
ابزارهای در دست گرفتن‌کننده ریدایرکت به صاحبان وب سایت‌ها یاری می‌نمایند که URL های هدایت‌گردیده را پژوهش نمایند. این ابزار به شما امداد خواهد کرد تا اشکالات جان دار در زنجیره ریدایرکت‌ها را تحقیق فرمایید و تجارب کاربری را محک بزنید.
در صورتی شیت‌ای را که پیش از این منتقل گردیده بود، حذف نمایید، زنجیره‌ای دیگر به زنجیره ریدایرکت‌ها اضافه کرده‌اید. بدین ترتیب می بایست آن ها را در دست گرفتن نمائید.
ابزارهایی مانند Ahrefs، Sitebulb و Screaming Frogبه شما یاری خواهد کرد تا redirect ها و پیوند‌های سایتتان را رسیدگی نمائید. برای پژوهش‌های خیلی سریع، ابزارهایی مانند Path httpstatus.io مطلوب‌اند و درباره URL های جان دار در وب سایت، داده ها خیر و خوبی به شما می دهند، پلاگین Path Extension که روی گوگل کروم نصب می شود، ابزار قابل قبولی برای این شغل میباشد.
۰ ۰

فاکتورهای اسم تجاری برای طبقه بندی گوگل


فاکتورهای اسم تجاری برای جایگاه‌بندی گوگل
الگوریتم‌های درجه‌بندی گوگل نسبت به اسم برندهایی که برای مردم یوزرها آشنا میباشد برخورد علامت می دهند و آشنایی بهتری از آن دارا هستند. درین قسمت به فاکتورهای مربوط به اسم تجاری و برندها که بر مرتبه‌بندی نتیجه ها گوگل اثر دارا‌هستند آموزش سئو مشهد  را معرفی می کنیم:

انکرتکست اسم مارک
انکرتکست اسم مارک شما، یک سیگنال معمولی ولی اساسی برای آموزش سئو در مشهد  گوگل میباشد.

جستجوی اسم مارک
در‌صورتی‌که یوزرها اسم مارک شمارا در گوگل کاوش نمایند، گوگل متوجه میگردد که وبسایت شما یک مارک حقیقی وواقعی میباشد.

حاصل یک وبسایت برای برندها
هنگامی دامنه یا این که کلمه ها کلیدی یک مارک را در گوگل کاوش میکنید، ممکن میباشد تعدادی سود از یک تارنما برای شما اکران داده گردد.

ترجیح دادن برندهای تبارک
بعد از به‌روزرسانی الگوریتم Vince، گوگل رده برندهای والا را برای لغت ها کلیدی خاص تقویت کرد.

جستجوی اسم مارک + واژه و کلمه کلیدی
آیا یوزرها یک واژه و کلمه کلیدی خاص را یار اسم مارک شما کاوش‌ می‌نمایند؟ در‌صورتی‌که اینگونه میباشد، قابلیت دارااست گوگل، وقتی که یوزرها، آن کلمه و واژه کلیدی را سوای اسم مارک شما‌را کاوش‌ می‌نمایند، مرتبه شما‌را بهبود دهد.

نتیجه ها خرید
گوگل بعضی وقتها حاصل Google Shopping را در حاصل جستجوی ارگانیک اکران‌ میدهد.

وبسایت‌های دارنده لایک و شیت فیسبوک
برندها رغبت دارا‌هستند صفحه ها فیسبوک با لایک‌های متعددی داشته باشند.

وبسایت‌های دارنده برگه توییتر با فالوورهای زیاد
پروفایل‌های توییتر با فالوورهای زیاد نماد‌دهنده محبوبیت یک مارک میباشد.

ورقه قانونی لینکدین کمپانی
اکثر وقت ها استخراج‌وکارهای حقیقی و واقعی و دارای اعتبار شیت لینکدین شرکتی دارا‌هستند.

نویسندگان شناخته‌گردیده
در فوریه ۲۰۱۳، اریک اشمیت، مدیرعامل گوگل تیتر کرد: «در نتیجه ها کاوش، داده ها مربوط به پروفایل‌های آنلاین پذیرش گردیده، فراتر از محتوای پذیرش نشده قرار میگیرند؛ که‌این حادثه سبب ساز کلیک طبیعی اکثر یوزرها بر روی نتیجه ها بلندتر (پذیرش گردیده) میگردد».

حساب‌های حقیقی در کانال‌های اجتماعی
یک حساب در یک کانال اجتماعی با ۱۰۰۰۰ فالوور و ۲ پست، تفاوت متعددی با اکانتی که ۱۰۰۰۰ فالوور دارااست و به‌طور مربوط به دنبال‌کنندگان خویش در تعامل میباشد. در واقع، گوگل پتنتی را برای گزینش حقیقی وواقعی یا این که جعلی بودن حساب‌های جان دار در کانال‌های اجتماعی به تصویب رسانده میباشد.

اکران اسم تجاری در جعبه روایت‌های بلندتر
برندهای مشهور و تبارک مدام در جعبه روایت‌های رفیعتر گوگل اکران داده میشوند. در واقع، بعضی از برندها حتی یک فید از خبر‌ها اینترنت‌وب سایت خویش را در کاغذ اولیه گوگل دارا‌هستند.
گاهی اسم برندها در وبسایت‌ها سوای اینکه به آنان پیوند داده خواهد شد، بیان‌ میگردند. گوگل احتمالا به مطرح شدن اسم مارک سوای پیوند، تحت عنوان نماد‌های از مارک نگاه می‌نماید.

جای فیزیکی حصول‌وکارها
حصول‌وکارهای حقیقی وواقعی معمولا دارنده دفتر می‌باشند. این قابلیت و امکان وجود دارااست که گوگل برای انتخاب اینکه آیا یک تارنما وابسته به یک مارک مطرح میباشد یا این که نه، در ادامه داده‌های مکانی آن کمپانی بگردد.

Google My Business
حدود 46 درصد از جستجوهای گوگل مرتبط با جستن داده ها دستیابی‌وکارهای محلی میباشد. این یعنی در حالتی‌که اینترنت‌وبسایت خویش را برای اکران بین استخراج‌وکارهای محلی باصرفه فرمایید، تعداد متعددی از مشتری بالقوه را جذب خواهید کرد.

اینفلوئنسر مارکتینگ
با اینفلوئنسر مارکتینگ میتوانید کاری نمایید که عموم نسبت به مارک شما تدبیر پیدا نمایند، کنجکاو شوند و برای اخذ محتواهای بیشتر، اسم‌تان را در گوگل سرچ نمایند. گوگل به‌این تعداد جستجوها اعتنا می‌نماید و زمانی می‌بیند گردآوری متعددی دنبال شما میگردند، جایگاه شما‌را بهبود می بخشد.
۰ ۰

اثر غیرمستقیم سیگنال‌های کانال ‌ای اجتماعی در خروجی وکار شما


اثر غیرمستقیم سیگنال‌های کانال ‌ای اجتماعی در استخراج‌وکار شما

ارتقاء Brand Awareness یا این که درایت آموزش سئو مشهد  از مارک
ارتقا Returning Visitors بازدیدکننده‌های بازگشتی
پیشرفت در عملکرد محتوا و بیشتر چشم شدن آن
ارتقا پشت گرمی مخاطبان
راهکارهای ارتقا سوشال سیگنال
درصورتی که میخواهید تعامل بهتری در کانال‌های اجتماعی با یوزرها داشته باشید تا مارک شمارا خوب بشناسند و وفادارتر آموزش سئو در مشهد  باشند، موردها پایین را در حیث بگیرید:

1. حساب کانال‌های اجتماعی خودتان را ماهر بسازید.
2. به طور منظم در کانال‌های اجتماعی کار نمائید و پست بگذارید.
3. عملکرد فرمائید فالوئرها هدفمند و حقیقی وواقعی جذب نمایید.
4. از تصاویر و ویدئو استعمال نمائید؛ محتوای تصویری ترازو تعامل را برای گونه های کانال‌های اجتماعی تا حد متعددی ارتقاء می دهند.
5. گوش دهید: آنچه عموم در خصوص مارک شما می گویند بشنوید و به نحوه‌ای تولید کننده و مثبت به عیب گیری آنان جواب دهید.
6. مانیتور و محاسبه نمائید. ابزارهای بدون‌پول متعددی در قضیه بازاریابی کانال‌های اجتماعی وجود دارا هستند که با به کار گیری از آن ها می توانید اشتراگ‌گذاری‌ها، لایک‌ها و کامنت‌ها را ردیابی و تحقیق فرمائید.
7. مسابقه و بحران‌های جالب داشته باشید.
8. یوزرها را برای اشتراک‌گذاری مطالب و لینک و پیوند‌های محتوای خودتان ترغیب فرمایید.
9. دکمه‌های به اشتراک گذاری را در تارنما خودتان قرار دهید.
10. برای اشتراک‌گذاری پست خودتان، از یوزرها تقدیر نمائید.
11. کمپین‌های جذب سوشال سیگنال فعال‌ساز‌ی فرمائید. (گیمیفیکیشن)
هر آنچه که وبمسترها می بایست درباره آپ تو دیت هسته گوگل بدانند:
گوگل معمولا هر روز یک یا این که تعدادی تغییر تحول در الگوریتم های خویش جاری ساختن می‌دهد تا بتواند نتیجه ها کاوش را بهبود ببخشد. بیشتر این تغییرات شایان توجه و تعالی نیستند البته به ما امداد می نمایند وضعیت کاوش را بیشتر از قبلی بهبود ببخشیم. گاهی از وقت ها آپدیتی ممکن میباشد بیشتر از دیگر آپ دیت ها شایان توجه باشد. اینگونه آپ تو دیت هایی که اصلی میباشند را پذیرش می‌کنیم و داده ها لازم وبمسترها، تولیدکنندگان محتوا یا این که دیگر افراد را در اختیارشان میگذاریم. مثلا هنگامی آپ دیت سرعت را ارائه کردیم، سفارش ها و راه‌حل هایی هم برایش داشتیم. یکسری توشه در سال در الگوریتم های کاوش و سیستم هایمان تغییرات مهم تولید میکنیم. بدین به روز ها، آپ دیت های هسته میگوییم. اینگونه آپ تو دیت هایی به نحوی پیاده سازی گردیده اند که مارا مطمئن می‌سازند ماموریت خویش یعنی نشانه دادن محتوای مرتبط و دارای اعتبار برای جستجوکنندگان را به صدق اعمال میدهیم. این به روزرسانی های هسته ممکن میباشد بر روی Google Discover هم تاثیر بگذارد. اینگونه آپ تو دیت هایی را خودمان پذیرش می‌کنیم زیرا تاثیرات قابل توجهی بر روی وبسایت ها ساخت و ساز می نمایند. بعضی از تارنما ها ممکن میباشد در زمان این به روزرسانی ها متوجه ارتقا یا این که کاهش مرتبه یا این که ترافیکشان شوند. وب سایت هایی که شاهد افت ترافیک بوده اند پیرو راه‌حل برطرف کردن اختلال خواهند بود. به همین خیال و خاطر عملکرد میکنیم شایسته ترین چاره ها را ارائه دهیم تا در گیر اختلال نشوند و شغل های خطا اجرا دهند. در بعضا از موردها هم ممکن میباشد چیزی برای برطرف کردن وجود نداشته باشد.

آپ دیت هسته گوگل و چک دوباره محتوا :
فرض فرمایید آپ دیت هسته گوگل ارائه گردیده و بعضا از صفحه ها شما آنقدرها که بایستی، همت نیکی ندارند. ممکن میباشد شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده باشید. این صفحه ها، راهنما و آیین نامه های گوگل را نقض نکرده اند یا این که در گیر جریمه دستی یا این که الگوریتمی نشده اند. گاهی از زمان ها هم کاهش کارایی صفحه ها ممکن میباشد به خیال و خاطر تغییرات الگوریتمی باشد. حقیقت این میباشد که در به روزرسانی های هسته گوگل، چیزی که بخواهد ورقه خاص یا این که تارنما خاصی را مقصود قرار دهد نیست. این تغییرات به مراد بهبود نظارت محتواست. اینگونه تغییراتی ممکن میباشد صفحاتی که پیش از این همت خیر و خوبی نداشته اند را فراتر بیاورد. بیایید این مورد را با یک نمونه پژوهش کنیم و ببینیم آپ تو دیت هسته گوگل چه‌گونه شغل می نماید. فرض فرمائید شما فهرستی از 100 فیلم سینمایی رفیعتر در سال 2015 را منتشر نموده اید. یکسری سال سپس در سال 2019، فهرست خویش را با فیلم های سینمایی نو آپ تو دیت میکنید زیرا اکنون فیلم هایی ارائه شد‌ه‌است که تا قبل از این وجود نداشته و میتوانید کاندید قرار به چنگ آوردن درین فهرست باشد. همینطور ممکن میباشد بعضا از فیلم ها را مجدد محاسبه نمایید و متوجه گردید که آن‌ها اکنون می بایست مقام بالاتری نسبت به گذشته داشته باشند. فهرست شما با سپری شد فرصت عوض می شود و فیلم هایی که پیش از این منزلت بالاتری در آن داشتند ممکن میباشد به وضعیت های دیگری هدایت شوند. درباره به روز های هسته گوگل هم، اینگونه اتفاقی چهره می‌دهد.

بر روی محتوای خویش تمرکز فرمائید:
همان گونه که توضیح دادیم صفحاتی که پس از به روز هسته، سعی خویش را از دست می‌دهند و افت درجه به دست میاورند ممکن میباشد هیچ مشکلی نداشته باشند و نیازی به برطرف کردن خلل هم نباشد. بعضی ها که پس از این به روزرسانی کارکرد خیر ندارند ممکن میباشد حس نیاز نمایند و بخواهند کاری برای بهبود وضعیتشان اجرا دهند. در اینگونه قوانینی سفارش می‌کنیم بر روی محتوای خویش تمرکز نمایید و مطمئن گردید شایسته ترین محتوا را در مشت یوزرها تان میگذارید. این به عبارتی چیزی میباشد که الگوریتم های ما به دنبالش می‌باشند. او‌لین قدم این میباشد که محرمانه به راهبرد ها ور اهنمایی که پیش از این داشتیم بزنید و مجدد چگونگی محتوای خویش را تحلیل نمایید. ما این سفارش ها را با چند سوال ها آپ دیت کرده ایم که می‌توانید از خودتان بپرسید و چگونگی محتوایتان را بسنجید:

محتوا و سوالهای مرتبط با چگونگی :
• محتوای شما داده ها اصیل، گزارش، مطالعه یا این که تجزیه و تحلیلی را ارائه می نماید؟
• محتوای شما توضیح جامع و جامعی درباره مورد مدنظر ارائه می نماید؟
• محتوای شما میتواند تجزیه و محاسبه پر ارزش یا این که داده ها جذابی در چنگ استفاده کننده بگذارد؟
• چنانچه محتوا از دیگر منابع درج شده میباشد از نسخه برداری کردن یا این که تایپ کردن دوباره منابع دوری نموده است و قادر است مطالب با ارزش و اصیل دیگری در دست کاربر بگذارد؟
• سرتیترها یا این که عنا وین صفحه های توصیفی، موءثر و خلاصه ای از محتوای شما می باشند؟
• سرتیترها و یا این که عنا وین صفحه های از اغراق کردن یا این که شوکه کردن پرهیز می نمایند؟
• این محتوا در شرایطی که بوسیله دیگرافراد منتشر میشد شما بوکمارکش می کردید؟ آن را با دیگر افراد به اشتراک می گذاشتید یا این که به بقیه افراد پیشنهاد اش می کردید؟
• انتظار دارید این محتوا در مجلات چاپی، دایره المعارف یا این که کتب تحت عنوان مرجع بیان خواهد شد؟
سوال های تخصصی:
• محتوای شما داده ها را به نحوه ای که سبب ساز ساخت پشت گرمی میشود آرم میدهد؟ آیا منبع، شواهدی از تخصص، دورنما ای از تالیف کننده یا این که سایتی که آن را منتشر نموده است دارااست؟ برای مثال یک لینک و پیوند بی نقص به کاغذ مولف یا این که درباره مای وبسایت
• در‌حالتی که در ایجاد محتوای سایتتان را پژوهش نموده اید، با مواقعی که قابل اتکا می باشند یا این که در مورد مدنظر معتبرند اشنا گردیده اید؟
• این محتوا بوسیله شخص کارشناس یا این که عشق مندی که به طور کاملً به مسئله احاطه داراست مندرج میباشد؟
• محتوای تولیدی شما از خطاهایی که به راحتی قابل تشخیص میباشد عاری میباشد؟
• چنانچه مشکلی در معاش یا این که هزینه هایتان داشته باشید به راحتی می‌توانید به اینگونه محتوایی پشت گرمی فرمایید؟
سوال های ساخت و ارائه:
• محتوای شما از خطاهای املایی، گرامری و سبکی عاری میباشد؟
• محتوا به خیر ساخت گردیده‌است یا این که به لحاظ ضعیف میرسد؟
• محتوا یکجا ساخت گردیده‌است یااینکه تعداد متعددی از تولیدکنندگان محتوا در تولیدش نقش داشته اند؟ یا این که در تارنما های بزرگی منتشر گردیده است؟ این محتوا یا این که تارنما دقت متعددی از طرف استفاده کننده اخذ نموده است؟
• محتوای شما وسعت متعددی از تبلیغات را در خویش دارااست که با محتوای مهم تداخل داشته باشد یا این که حواس استفاده کننده را پرت نماید؟
• محتوای شما هنگامی که روی دستگاه های موبایلی به اکران در میاید چه ظاهری داراست؟
سولات مقایسه ای:
• هنگامی محتوای تولیدی خودتان را با بقیه مطالب جان دار در شیت حاصل کاوش مقایسه میکنید، محتوایتان بها خاصی نسبت به آنان دارااست؟
• این محتوا در سرویس بازدیدکنندگان میباشد یا این که صرفا می‌خواهد درجه ای در موتورهای کاوش داشته باشد؟

خلال این سوال ها، از اشخاصی که بهشان اتکا دارید بخواهید محتوایتان را صادقانه نظارت نمایند. همینطور افتی که در ترافیک یا این که مرتبه بندی صفحاتتان داشته اید را پژوهش فرمایید. چه صفحاتی پایین اثر قرار گرفته اند و برای چه نوع جستجوهایی؟ نگاهی ظریف بدین موردها بیندازید و به یاروهمدم سوال های بالا، چگونگی مطالبتان را بسنجید.
۰ ۰

چرا یک صفحه از سایت موفیقت خوبی ندارد؟


سؤال: چرا یک کاغذ از وب سایت تلاش نیکی ندارد؟

جواب مولر بدین مفهوم میباشد که حذف کردن یا این که حذف نکردن شیت بستگی به انگیزه تلاش ضعیف کاغذ آموزش سئو مشهد 
داراست.
مولر می گوید شاید کسی آن کلیدواژه به خصوص را گوگل نکند؛ پس واحد سنجش impressions لزوماً نمی‌تواند میزان آموزش سئو در مشهد  خیر برای گزینش نوایندکس کردن برگه باشد.

جان این‌اینگونه جواب می دهد:

«شاید آن کاغذ که از گوگل کاوش نمی شود، یک ورژن بایگانی گردیده از فرآورده باشد و عموم بعداز سپری شد دوران وقتی برای استیناف راهبرد به کارگیری یا این که تعمیر متاع به آن نیاز پیدا نمایند و به عنوان مثالً بخواهند به داده ها گذشته نگاهی بیندازند.
این‌ها چیزی وجود ندارد که عموم هر روز برایشان واقعه بیفتد و به همین برهان در impression حیث نخواهند شد. به همین استدلال میباشد که دقت صرف به impressions میتواند شمارا از اکثری داده ها اثرگذار دیگر غافل نماید. به عبارت دیگر پس از انتخاب صفحه های با impressions ذیل، می بایست ملاحظه کنید از بین این صفحه ها کدام یک از نگاه یوزرها تارنما تان نیز بلااستفاده میباشد و آنان نیازی به آن شیت پیدا نخواهند کرد. شاید اکنون یک ورقه بلااستفاده مانده میباشد و در یک فرصت دیگر لازم یوزرها تان واقع خواهد شد یا این که شاید در گوگل کاوش نشود البته یوزرها تارنما شما پس از ورود به وبسایت تان به آن کاغذ نیز رمز بزنند. کلیه این‌ها را در لحاظ بگیرید.»


سؤال: آیا این کاغذ با سعی ضعیف می تواند بهبود پیدا نماید؟

مولر در حال حاضر یک نظارت اصلی به ما یادگرفتن خواهد بخشید در خصوص اینکه آیا یک شیت به به روز نیاز داراست یا این که خیر. به عنوان مثالً در حالتی که یک فرآورده با یک مال جدیدتر و خوب جایگزین گردیده باشد، جایگاه به دست آوردن برای فرآورده دیرین قادر است فرصتی برای آگهی درخصوص جنس نو ساخت‌و‌ساز نماید. میتوانید در آن برگه بگویید که‌این جنس دیگر مو جود وجود ندارد و به مکان آن یوزرها میتوانند یک متاع خوب که در دسترس میباشد را خریداری نمایند. در صورتی‌که ارزش کالا تازه به طور تقریبً با ارزش گذشته موازی بود، این نکته را نیز یادآور گردید تا استفاده کننده به خرید آن تشویق گردد.

این هم سفارش جان مولر از گوگل در امر حذف محتوای یک کاغذ:

«در باب محتوای خبری مشاهده کنید آیا طریق‌ها، فناوری یا این که اصطلاحات تخصصی عوض شده‌اند یا این که خیر. هر نوع محتوای خبری نمی‌تواند مدام سبز باشد. ولی در صورتی‌که محتوای خبری شما از نوعی میباشد که قابلیت و امکان مدام سبز بودن را دارااست، به طبعً شایسته ترین عمل این میباشد که همین شغل را راجع‌به آن جاری ساختن دهید. شاید با بهبود آن، اوضاع و احوال فرق می کرد. پس در ارتباط اینگونه محتوایی هم نباید صرفا از روی impressions تمایل به حذف ورقه گرفت. مشاهده کنید آیا بهبود این برگه عاقلانه میباشد؟ و اکثر وقت ها بهبود هر چیزی در اینترنت به لحاظ عمل عاقلانه‌ای میباشد.»

لزوما داشتن صفحه های معدود‌خیس برای یک تارنما سبب ساز به درجه خوب نخواهد شد

یک عقیده میباشد که میگوید حذف محتوای غیرکاربردی سبب میگردد گوگل بیشتر به صفحه ها دیگر تارنما اعتنا داشته باشد. مولر میگوید این فیض گیری قطعی وجود ندارد. ممکن میباشد این شغل برای برخی از وبسایت‌ها اثرگذار باشد و برای برخی دیگر منفعت‌ای نداشته باشد.

جان درباره ی حذف و معدود کردن صفحه های و بهینه سازی توضیح می دهد:

«در ارتباط با داشتن تعداد صفحه های معدود‌خیس و درجه بالا دریافت کردن برای به عبارتی صفحه ها نادر، اینجانب تامل نمی کنم این واقعه بیفتد. این عمل از حیث تکنیکی می تواند برای یک اینترنت‌وبسایت خیلی تبارک موءثر باشد. در‌صورتی‌که ما برای مثالً یک دهم صفحه های روی وب سایت را بتوانیم بخزیم، خب به طبعً با پایین آمدن تعداد صفحه ها، گزینش آن یک دهم برایمان ریلکس‌خیس خواهد بود. این عمل به ما یاری می‌نماید که بفهمیم صفحه ها مانده حقیقتاً برای وبسایت اساسی می‌باشند. البته بخواهید حین این فعالیت صفحه های به درد بخوری را از این طرف و آن طرف اشتباهاً حذف نمائید، پندار نمیکنم چیزی را در خزیدن تغییر‌و تحول دهد و در سود در حاصل جستجوی وب سایت نیز تأثیری نخواهد داشت.»
توده بندی؛ نحوه درست حذف محتوا برای seo چیست؟
ملاحظات مهمی که بایستی در حذف محتوا به آن دقت گردد این میباشد که نباید یک ضابطه اثبات برای بهبود سکو تک تک وب سایت‌ها داشته باشیم. حذف صفحه ها به صورت اتوماتیک منجر بهبود درجه کلیه تارنما‌ها نخواهد شد. ضمن این، بایستی ملاحظه کنید آیا یک برگه به بهبود نیاز داراست یا این که خیر. حذف محتوا از مدت ها پیش برای حل اشتباهات ترافیک وب سایت به شغل میرفت. طریق مربوط به seo آن را content cannibalization می‌گفتند. پس از سپری شد 6 یا این که 10 سال، این طریق مجدداً یاد‌آوری و این توشه با اسم Keywrod cannibalization (کیورد کنیبالیزیشن) بر راز گویش‌ها زمین خورد. درین استراتژی، فرض بر این نهاده میشود که محتوا بیشتراز حد مشابه به دیگر صفحه ها میباشد و ممکن میباشد به گذر زمان فرصت به جایگاه صفحه ها دیگر لطمه زده و سبب افت آنها خواهد شد. راهکار اینگونه مشکلی، حذف آن صفحه های شبیه میباشد. مورد این میباشد که صرف حیث از اینکه یک نفر مبنای حذف محتوا را شبیه بودن آن می گذارد یا این که کوشش ضعیف و منسوخ بودن آن، آپدیت رسانی صفحه های برای ساخت تفاوت در بین آن با سایرین یا این که ارائه خدمتی دیگر به یوزرها مدام میتواند اثر گذار باشد.

حذف محتوا همگی اشتباهات را حل نخواهد کرد. خوب میباشد یه خرده وقت برای ارزیابی صفحه های بگذارید و ملاحظه کنید چرا یک ورقه سعی ضعیفی دارااست، آن‌گاه تصمیم بگیرید. شاید با بهبود ورقه بتوانید در تارنما تان مسیر بهتری برای جذب مشتری‌های بالقوه ساخت کرده و به‌این وسیله مشتری‌هایی را که به یک جنس آپگرید گردیده نیاز دارا هستند جذب نمائید.
۰ ۰