جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چه‌طور یک واژه و کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم


چه‌طور یک واژه و کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم
1. محتوای مرتبط منتشر نمایید
با اعتنا به الگوریتم‌هایی مانند رنک برین Rankbrain اصول ساخت‌و‌ساز محتوای مرتبط یه خرده با پیشین تفاوت نموده است. در حال حاضر شما بایستی هنگام رخدادهای اساسی در صنعت خویش، محتوایی مربوط به آن را در وب سایت خویش ساخت آموزش سئو مشهد  و ساز نمایید.

محتوای کیفیت عالی جزء عواملی میباشد که در شرایطی‌که سایتی آن را داشته باشد، براحتی قادر است جایگاه‌های بلندتر گوگل را از آن خویش نماید. محتوای کیفیت خوب به آسانی می‌تواند یوزرها را به وبسایت شما جذب نماید. ارتقا جذب استفاده کننده می تواند به ارتقاء جایگاه تارنما شما باعث گردد. با ارتقاء چگونگی محتوا گوگل به وبسایت شما امتیاز اعتبار و امتیاز رابطه با کلمه و واژه استفاده کننده  آموزش سئو در مشهد  بالاتری خواهد بخشید.

با اعتنا به اینکه گوگل برای کل لغات کلیدی از الگوریتم رنک برین به کار گیری نمی نماید و الگوریتم‌هایی مانند الگوریتم گوگل پاندا، الگوریتم گوگل پنگوئن، الگوریتم مرغ مگس خوار و الگوریتم کبوتر همچنان در انتخاب جایگاه صفحه ها نقش دارا هستند. توصیه اساسی این میباشد که در یک شیت، واژه کلیدی را در سرتیتر‌های H1,H2,H3 و تگ‌های "بالد S و ایتالیک em "و همینطور بصورت ساده چند توشه در محتوا به فعالیت ببرید. استعمال واژه و کلمه‌های مترادف و هم معنی با واژه کلیدی هم بسیار التفات داراست.

نکته: هنگام ساخت محتوا می بایست متن آخری برای مخاطب معمولی بسیار معمولی و قابل ادراک باشد. براین اساس پس از ساخت و ساز محتوا متن را به خوانید و مطمئن گردید که متن به طور کاملً سلیس میباشد.

نکته: هیچ زمان در استفاده کلمه ها کلیدی در متن زیاده روی نکنید.

2. بروز رسانی محتوا بصورت منظم
آپدیت رسانی محتوا بصورت منظم هم باعث به سئو تجربیات کاربری تارنما می‌گردد و هم به ارتقاء مرتبه وبسایت امداد می‌نماید. بروز رسانی منظم محتوا سبب ساز می شود که یوزرها نیز بصورت منظم برای پژوهش محتوای نو نوشته شده به تارنما مراجعه نمایند. از طرف دیگر ربات‌های موتورهای کاوش نیز مطابق الگوی بروز رسانی محتوا به وب سایت شما مراجعه می‌نمایند و هر چه بروز رسانی محتوا منظم خیس باشد سرعت ایندکس شدن صفحه های تارنما نیز بیشتر گردد.

نکته: چگونگی محتوای تولیدی اساسی خیس از تعداد محتوای تولیدی در تارنما میباشد. یعنی آنکه در شرایطی‌که شما هفته ای یک محتوای کیفیت خوب ارائه بدهید. بسیار عالی از آن میباشد که هر روز یک نوشته ی علمی بی چگونگی در وبسایت خویش لود کنید. برای سرویس ها ایجاد محتوا با کارشناسان اینترنت 24 تماس حاصل نمایید.

3. تگ‌های متا Metadata
تگ‌های متا مداقه بالایی در seo دارا‌هستند. متا تگ‌ها باطن تگ Head قرار می‌گیرند و اطلاعاتی در امر شیت به موتورهای کاوش ارائه می دهند.

نکته: تگ‌های متا در کمپین‌های تبلیغاتی دیگر مانند بازاریابی در کانال‌های اجتماعی نیز کاربرد دارا‌هستند.

مهم ترین متا تگ‌ها عبارتند از:

متا تیتر: این تگ یکی‌از مهم‌ترین تگ‌های متا میباشد. محتوای این تگ در برگه اکران نتیجه ها جستجوی گوگل به اکران در آمده و یوزرها با کلیک روی آن به ورقه مد لحاظ منتقل می گردند. به کار گیری از لغات کلیدی در متا تیتر به طور کاملً ضروری میباشد. سفارش ما این میباشد که متا تیتر با واژه و کلمه کلیدی آغاز خواهد شد و یا این که دقیقاً خویش واژه کلیدی اساسی بعنوان متا تیتر مصرف شود.

نکته: گوگل در محتوای برگه و متا تیتر بدنبال رابطه محتوایی خواهد گشت و درصورتی که از حیث گوگل تیتر برگه با محتوای ورقه همآهنگ نباشد مرتبه وب سایت شما در گوگل کاهش خواهد یافت و یا این که حتی از برگه نتیجه ها جستجوی گوگل حذف خواهید شد.

متا توضیحات: این تگ در کمپین‌های کانال‌های اجتماعی مداقه بالایی دارااست و محتوای آن ممکن میباشد به وسیله گوگل مصرف شود.

متا توضیحات می‌تواند سبب ساز ارتقاء نرخ کلیک وبسایت در گوگل و کانال‌های اجتماعی خواهد شد. براین اساس به کارگیری از Call to Action برای محتوای متا توضیحات یک بایستگی میباشد.

متا لغات کلیدی: به کارگیری از متا کلمه ها کلیدی مدتی میباشد که به وسیله گوگل نفی گردیده است. عملاً به کار گیری از آن بر روی بهینه سازی وبسایت شما اثر نخواهد داشت. اکثر اوقات کارشناسان بهینه سازی توصیه می دهند که دیگر از این متا تگ در وب سایت خویش به کار گیری نکنید. در صورتی‌که می خواهید از این متا تگ به کار گیری نمایید مطمئن گردید که بیشتراز چهار واژه در آن قرار نمی دهید و عبارات کلیدی شما بایستی گویا مورد مهم، محتوای شیت باشند.

4. داشتن لینک و پیوند‌های گران بها
ایجاد بک لینک و پیوند با اعتنا به الگوریتم‌هایی مانند الگوریتم گوگل پنگوئن بسیار دشوار خیس از قبلی شد‌ه‌است. گوگل و کارشناسان غیروابسته گوگل مانند مت کاتس Matt cutts به ما اعتقاد و باور داده‌اند که وبسایت‌های حریف نخواهند توانست با تولید پیوند‌های بی چگونگی بر روی بهینه سازی وب سایت ما اثر منفی بگذارند و تکنیک‌های بهینه سازی منفی بر روی تارنما شما اثر نخواهند گذاشت. البته این در معنای آن وجود ندارد که مدیران وب سایت می‌توانند با امداد ساخت و ساز پیوند‌های بی چگونگی به بهبود وب سایت خویش یاری نمایند. پیوند‌های اسپم یکی‌از مخربترین شیوه‌ها برای seo یک وبسایت میباشد. در شرایطی‌که گوگل اعتقادوباور نتیجه ها نماید که مدیران وب سایت این پیوند‌ها را ساخت‌و‌ساز کرده‌اند مسلماً seo تارنما شما زخم دورازشوخی خواهد روءیت کرد.

برای ساخت بک پیوند‌های کیفیت عالی مطمئن گردید وب سایت شما با وبسایت پیوند دهنده رابطه موضوعی داراست. مطمئن گردید که مخاطبان وب سایت پیوند دهنده به محصول و سرویس ها ارائه گردیده در وب سایت شما عشق و علاقه مند می باشند. اصلا به سایتی که به شما پیوند داده میباشد بک پیوند ندهید. از بک پیوند‌های ثانویه سوء به کار گیری نکنید، گوگل به آسانی می‌تواند این مورد را متوجه گردد. (بک لینک و پیوند ثانویه بدین شکل میباشد که شما در وب لاگ خویش نوشته‌ی‌علمی ای را که در وبسایت دیگری گذارده‌اید تبلیغ میکنید. بعد از آن برای ارتقا بازدید نوشته‌علمی اساسی به مکان لینک و پیوند دادن به آن به کاغذ ای از وب لاگ خویش که در آن تبلیغ نوشته‌ی علمی مهم درج گردیده است بک پیوند ساخت‌و‌ساز می کنید.) برای داده ها بیشتر نوشته‌علمی را خرید بک لینک و پیوند و جریمه شدن وب سایت شما به وسیله گوگل را استیناف فرمائید.

5. به کار گیری از خصوصیت Alt
خصوصیت Alt را برخی وبسایت‌ها بصورت صفت Global استعمال می‌نمایند ولی این صفت در واقع یک صفت همگانی برای تگ‌های Html وجود ندارد. این صفت در تگهای Img,area,input قابل به کار گیری میباشد و به موتورهای کاوش امداد می‌نماید که معنی عنصری که درین تگها جای‌دارد را فهم نماید. به عنوان مثالً در حالتی‌که شما عکسی از یک لپ تاپ در تارنما خویش قرار دهید. گوگل حاذق به فهم و شعور محتوای تصویر شما نخواهد بود. ولی با صفت alt می توانید به گوگل زمینه عکس خویش را اعلام فرمائید.

مزایای به کار گیری از صفت Alt در تصاویر
صفت Alt به seo تصاویر یاری می‌نماید. یعنی آنکه چنانچه مخاطب در جستجوی تصاویر گوگل کلمه و واژه کلیدی مربوط به عکس شمارا کاوش نماید تصویر شما مرتبه بهتری درین ورقه خواهد داشت.

در شرایطی‌که سرور به هر دلیلی نتواند عکس را برای استفاده کننده فراخوانی نماید. مخاطب متن Alt را بجای تصویر خواهد روءیت کرد و قادر است مسئله عکس لود نشده را متوجه گردد.

در هر کاغذ می بایست دست کم یک عکس با واژه کلیدی اساسی کاغذ ساخت. بنابراین گوگل مطمئن می‌شود که محتوای شیت شما با واژه و کلمه کلیدی مرتبط میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.