آرشیو فروردین ماه 1402

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

چطور می‌توان Call to Action موثر ساخت؟


چطور می‌اقتدار Call to Action مفید تشکیل داد؟
همان گونه که به کار گیری درست از CTA به عایدی شماست، استفادۀ خطا از آن نیز نتیجه ها مخربی در ادامه خواهد داشت. ما در اینجا همت کرده‌ایم به یک سری نکته اشاره کنیم که یاری می‌نمایند فراخوان فعالیت را به خیر و خوبی اجرا دهیم. مثال‌هایی از Call to Action های عالی و بد نیز به یار این نکات اورده شده‌اند:
قطعا بخوانید: هک پرورش و تاکتیک های فشاریِ جذب بازدیدکننده
روی مالیات بر ارزش افزوده‌ای که به آموزش سئو مشهد استفاده کننده ارائه می کنید، تمرکز داشته باشید
در صورتی قرار باشد مشتری به دعوت شما جواب دهد، بایستی به مال یا این که سرویس ها شما نیاز داشته باشد. تبلیغات آگاهانه یعنی شناسایی و عنوان کردن نیاز، و آن‌گاه معرفی متاع/سرویس ها رفع‌کننده آن نیاز.
بهتر میباشد که مشخص و معلوم گردد اشخاص با کلیک کردن روی لینک و پیوند CTA شما یا این که بی نقص کردن هیبت‌های آنلاین، چه چیزی به دست می آورند؟ مثلا، فراخوان به دانلود نرم افزار اسکایپ را در حیث بگیرید:

آموزش سئو در مشهد


ترجمه متن: وقت گذرانی در کنار دوستان و خانواده با کیفیتی بالا. با تماس‌های ویدیویی HD، چه به طور تک به تک و چه به طور گروهی، در کلیه عده‌ها و مناسبت‌ها حضور داشته باشید! از اسکایپ در کامپیوتر، تبلت یا این که تلفن همراه‌تان استعمال نمائید، یا این که آن را در مرورگر وب خویش گشوده فرمائید.
در اینجا فواید دانلود نرم افزار اسکایپ به روشنی آورده شده میباشد. با این هم اکنون، می بایست مراقب باشید! برانگیختن حس کاربر، نباید منجر خواهد شد شفافیت از در بین برود. در تصویر تحت، دقیقاً معلوم وجود ندارد اسکایپ چیست یا این که چه‌عمل می‌نماید. اما نمونه تحت برای کمپانی شناخته شدۀ اسکایپ میباشد، آیا متاع شما به اندازه‌ی اسکایپ معروف میباشد؟ در‌حالتی که خیر، مطلقاً بایستی توضیح دهید که نرم افزار شما چیست و چه سعی داراست.
هر جا می‌باشید با هم پایکوبی بگیرید. اسکایپ رابطه با عزیزان‌تان را برای شما آسوده می‌نماید.
در طول ایجاد کرد Call to Action، به سوال‌های مخاطبان اعتنا فرمایید
هنگامی که استفاده کننده از این طرز به دعوت شما جواب گفته و وارد کاغذ متبوع شما می گردد، در واقع به شما متکی بودن نموده است. این استفاده کننده، احتمالاً یا این که میخواهد به شما پولی پرداخت نماید یا این که اطلاعاتی در چنگ شما قرار دهد؛ به همین انگیزه، طبیعی میباشد که نگرانی‌هایی هم داشته باشد. بسیار اصلی میباشد که قبل از آنکه آن‌ها این پول یا این که داده ها را در مشت شما قرار دهند، به سوالاتشان جواب داده گردد.

مثلا، درصورتی که قرار میباشد نشانی آدرس اینترنتی مخاطبان را عده‌آوری نمایید تا برایشان به طور منظم روزنامه ارسال گردد، بایستی معلوم نمائید هر چندین وقت یک توشه این آدرس اینترنتی‌ها ارسال خواهند شد. همینطور، اصلی میباشد به آن ها اعتقاد دهید که هر وقت بخواهند می توانند از مجله‌ی شما بیرون شوند.


درین فراخوان دعوت به روزنامه، ضمن منافع نام نویسی برای اشخاص، به تعداد نشانی اینترنتی‌ها و کیفیت بیرون شدن از لیست هم اشاره گردیده‌است.

حواستان به تعداد فراخوان‌ها باشد
تعداد و پراکندگی فراخوان‌ها بایستی در دست گرفتن خواهد شد. تعداد بیشتراز حد دکمه‌های CTA، روان یوزرها را کوچک کرده و آنها را فراری میدهد. اینگونه اتفاقی در سوپرمارکت‌ها هم میفتد؛ چنانچه گزینش‌های شما بیشتراز حد زیاد باشند، احتمالاً چیزی نخواهید خرید. معدود کردن تعداد گزینش‌ها منجر میگردد، مخاطب نیاز کمتری به درنگ کردن داشته باشد (که خودش فرآیندی انرژی بری میباشد).

تعداد CTA ها بسته به نوع و کارایی سایت‌ها متغیر میباشد. خلال تعداد، قابل تشخیص بودن فراخوان‌ها هم عنایت متعددی دارااست. از جمله، این دو Call to Action را در سایت آمازون ملاحظه کنید. نقص‌ اینجاست که اینجانبِ مخاطب نمی‌دانم این جنس را بایستی "امروز" پیشنهاد دهم یا این که "همین الان"؟



به شرایط فراخوان‌های خویش اعتنا نمائید
شایسته ترین شرایط این میباشد که CTA ها را در ابتدا یا این که میانه کاغذ قرار دهید، به عبارتی‌طور که در صورت پایین پیداست:

مسلما بخوانید: نگاهی به اثر کانال‌های اجتماعی در بازاریابی B2B


اما توجه نمائید که استعمال از چهرۀ اشخاص در صفحۀ وب سایت، معمولاً حواس کاربر را پرت می‌نماید. این تصویر به خیر آرم می دهد که که در‌این کاغذ، تمرکز بیننده بیشتر بر کدام بخش‌ها میباشد (رنگ‌های رنگ زرد و قرمز‌رنگ نماد دهنده کانون‌های دقت می‌باشند).



خوشبختانه قادر خواهیم بود از رخ‌ها به عایدی خویش نیز به کار گیری کنیم؛ در‌صورتی‌که چهرۀ باطن شیت در هم اکنون نگاه کردن به دکمه Call to Action باشد، اعتنا کاربر نیز به آن سمت خواهد رفت. از جمله درین تصویر به نترسی می‌اقتدار اذعان کرد کانون اعتنا یوزرها به بطری‌های کوکاکولا و لوگوی آن میباشد.



خلال جای CTA ها، فرصت اکران آن‌ها نیز عنایت متعددی دارااست. از جمله ممکن میباشد اینجانب تحت عنوان کاربر وارد وبسایتی نحس و پس از تعدادی لحظه یک پاپ‌آپ برای اینجانب گشوده گردد که از جمله در شکل وارد کردن نشانی ایمیلم، در خرید تی‌شرت‌ها 30% تخفیف خواهم گرفت. اختلال اینجاست که اینجانب هنوز تی‌شرتی ندیده‌ام که بخواهم خریداری کنم!




درپی طرحی جامع برای معرفی دیجیتال خویش می‌باشید؟
پکیج‌های ما به شما یاری می‌نمایند یک حضور موءثر و با ثبات در وب جمهوری اسلامی ایران داشته باشید.
برای مشورت بدون‌پول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
داده ها بیشتر...021-41897070داخلی 3
فضاهای خالی التفات دارا هستند
خواسته این وجود ندارد که فضاهای خالی را لبریز نمائید! ضمن وضعیت CTA، فضای به دور آن نیز بسیار اصلی میباشد. هرچه پیرامون دکمه فراخوان‌تان خلأ وجود داشته باشد، اعتنا بیشتری به سمت خویش آن فراخوان جلب می شود.

صفحه های نا مرتب و آکنده از تصاویر و متن‌های گوناگون، دیده استفاده کننده را خسته کرده و دیدن Call to Action ها را برایش طاقت فرسا می‌نماید. چند روز قبل، تصویری به شوخی در وب منتشر گردیده بود با این مورد که در صورتی گوگل را اهل ایران‌ها پیاده سازی کرده‌بودند چه می شد. متاسفانه این ایراد هنوز در بخش اعظمی در سایت‌های اهل ایران مشاهده می گردد.



از توان رنگ‌ها غافل نشوید!
رنگ و اساسی‌خیس از آن تضاد و مغایرت رنگ، یکی‌از قدرتمندترین ابزارهای جلب دقت اشخاص میباشد. در بعضا منابع مذکور که رنگ‌های قرمز‌رنگ، نارنجی رنگ و رنگ زرد احساس انرژی به استفاده کننده داده، او‌را هیجان زده می‌نمایند و سبب ساز جلب و اعتنا و فروش بیشتر میگردند، و از سوی دیگر رنگ‌هایی مثل آبی‌رنگ یا این که خاکستری برای این فعالیت مطلوب نیستند.

با این حالا، حقیقت آن میباشد که هیچ ضابطه کلی مرتبط با برتری رنگی نسبت به رنگ دیگر نیست. هر رنگی در موضع خویش سودمند میباشد، به شرطی که مطلوب با گوشه و کنار و هدف ها متبوع باشد. اصلی‌خیس از خویشِ رنگ، ناهمخوانی آن با دور و اطراف گوشه و کنار و بهتر چشم‌ شدن آن میباشد. درین نمونه، وب سایت LastSecond به نیکی از رنگ صورتی برای فراخوان به کمپانی در یک مسابقه به کار گیری نموده است.



برای گزینش رنگ درست، بد وجود ندارد با مفهومی به اسم "چرخه رنگ" آشنا شویم. رنگ‌های مطلوب برای دکمه‌های فراخوان، معمولاً رنگ‌های تکمیل کننده یا این که مثلثی در‌این چرخه می‌باشند. مثلا در شرایطی که رنگ پیروز اینترنت‌وب سایت‌تان قرمز رنگ میباشد، استعمال از رنگ کامل کننده سبز یا این که رنگ‌های مثلثی رنگ زرد پر‌نور یا این که آبی‌رنگ، پندار خیر و خوبی به لحاظ می رسد. توصیه می کنم برای ادراک خوب این مضمون‌، نوشته‌ی‌علمی چرخه رنگ و کاربردهای آن را بازرسی نمائید.



نکته‌ی آتی این میباشد که رنگ‌ CTA ها خوب میباشد هماهنگ با مارک یا این که هدف ها آن باشند. رنگ نارنجی رنگ، علاقه مندان موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون را جذب می‌نماید زیرا رنگ لوگوی هارلی دیویدسون، نارنجی رنگ میباشد!
۰ ۰

ویژگی های دوره دیجیتال مارکتینگ نمونه


تصمیمم را گرفته‌ام؛ ورقه گوگل را گشوده میکنم و تایپ میکنم «شایسته ترین زمان دیجیتال مارکتینگ». 10 تا پنجره نو گشوده میکنم که هر یک 5 تا 10 عصر را معرفی کرده‌اند. همه هم داعیه کرده‌اند که شایسته ترین زمان مال آن‌هاست. تعیین رنج به لحاظ می‌رسد.

آموزش سئو مشهد


قرار می‌باشد یک‌سری میلیون پول بی‌گویش بدهم و آینده کاری خودم را بسازم. اگر مجال خوب نباشد چی؟
خب! یه لحظه شکیبایی فرمایید. شاید تعیین دشوار به لحاظ رسد البته در‌این نوشته ی علمی خاطر می گیرید که چطور موی را از ماست بکشید خارج و با خصوصیت‌هایی که خاطر میگیرید به راحتی شایسته ترین عصر دیجیتال مارکتینگ را گزینش فرمائید.

نکته: این نوشته ی علمی از گردآوری‌آوری سوالهای و گرفتاری‌های مشتریان مجال‌های پیش از خرید تهیه و تنظیم گردیده؛ پس در حالتی‌که در میان متن برای پر‌نور شدن نوشته‌ی علمی خودمان را نمونه زدیم، خواستیم آموزش سئو در مشهد هم سوال ها مشتری‌های عزیز را جواب داده باشیم و هم تحت عنوان یک مورد در پژوهش و مقایسه‌های شما قرار بگیریم.

چرا ابداً می بایست دیجیتال مارکتینگ خیال بگیرم؟
شمایی که در اینک خوندن این نوشته‌علمی می‌باشید، مطلقاً می دانید که دیجیتال مارکتینگ چه مهارت بلندمرتبه و مفیدی هست؛ ولی برای اینکه یک درصد شکی به دل کسی باقی نماند میخواهیم خیلی کوتاه بگوییم که چرا می بایست دیجیتال مارکتنیگ را فراگیری روئت کرد:

تقاضا برای مشاغل بازاریابی دیجیتال به شدت زیاد هست
مورد‌های شغلی زیادی دارید و در هر قسمت و تخصص می‌توانید سرگرم به فعالیت گردید
دستمزد دیجیتال مارکترها بالاست
بازاریابی دیجیتال به شما مهارت‌های ایجاد اشتغال می‌‌آموزد
به جهت اینکه این حوزه همچنان در اینک گسترش است، مکان پشرفت متعددی داراست
در صورتی‌که تجارت دارید میتوانید فروشتان را یکسری موازی کنید و تجارت خویش را پیشرفت دهید؛ وقتی که با استعمال از بازاریابی دیجیتال برای فروش، سودتان بیشتر شد دیگر درهای متعددی به روی شما گشوده میشود. از جملهً می‌توانید یک گروه کارشناس استخدام فرمائید تا مجال بیشتری داشته باشید یا این که به درنگ پیاده سازی و ایجاد تولید ها و سرویس ها تازه باشید و یا این که حتی روی زیرساخت‌های دسته سرمایه‌گذاری فرمائید.

معیارهای شایسته ترین عصر دیجیتال مارکتینگ
کلی بعد از ظهر دیجیتال مارکتینگ در جمهوری اسلامی ایران داریم که به وسیله استاد‌های مختلف با مدل‌ و روال‌های گوناگون یادگرفتن داده گردیده‌اند. در صورتی‌که تصمیم گرفته‌اید که یک دیجیتال مارکتر حرفه ای گردید، بایستی یک فرصت صحیح و حسابی هم تعیین فرمائید. حواستان باشد که هیچ بقالی نمی‌گوید ماست ما ترش است بنابراین طبیعی است که همگی موسسه‌ها و استاد‌ها بگویند فرصت ما شایسته ترین میباشد.

در پی تعدادی تا میزان برای بازرسی مجال دیجیتال مارکتینگ برایتان آورده‌ایم که می‌توانید هر کدام از این مفاد را در طول متبوع رسیدگی نمائید و در غایت آگاهانه شایسته ترین بعد از ظهر‌ دیجیتال مارکتینگ که برای شما کاربردی می باشد را انتخاب فرمایید.



1. تمامی مباحث دیجیتال مارکتینگ گفته شده باشد
برای تفحص شایسته ترین‌های فرصت دیجیتال مارکتینگ، او‌لین کاری که می‌کنید مطالعه سرفصل‌های زمان میباشد. مطلقاً میدانید که دیجیتال مارکتینگ چه نصیب‌هایی دارد، در شرایطی که نمی‌دانید نوشته‌ی علمی «دیجیتال مارکتینگ چیست» مارا نگاهی بیندازید.

یک بعدازظهر بی نقص می بایست کل نصیب‌های دیجیتال مارکتینگ را پوشش داده باشد. از پژوهش ها اول گرفته تا بازرسی حاصل و انجام. به عنوان مثال یک زمان شاید به نصیب تبلیغات پرداخته باشد البته شما به صورت جزئی گوگل ادز را یادگرفتن نبینید.

سرفصل‌های بعد از ظهر : در پکیج همگی سرفصل‌های مهم دیجیتال مارکتینگ که در سال 2022 آپ تو دیت شده است فراگیری داده گردیده‌است!

2. زمان تخصصی کمپانی کنم یا این که جامع؟
در حالتی‌که بخواهید همه زمان‌ها را به طور تخصصی و جداگانه کمپانی فرمائید، هم وقتتان را هدر دادید و هم پولتان را؛ مگر اینکه بخواهید صرفا در یک قسمت تخصصی آموزش مشاهده کنید؛ مثلاً بخواهید متخصص seo گردید که در‌این‌صورت‌‌ تنها زمان تخصصی بهینه سازی را کمپانی میکنید.

البته زیرا دیجیتال مارکتینگ بخش‌های متعددی دارااست؛ عالی است یک عصر جامع مشمول همگی نصیب‌ها را کمپانی فرمائید؛ خیر زمان جامع این میباشد که انسجام بیشتری دارد و شما خیال و خاطر می گیرید که‌این بخش‌ها چطور در کنار یکدیگر عمل می‌نمایند. استاد متعهد میباشد که آحاد نصیب‌ها را کامل و منظم فراگیری دهد. همینطور هزینه کمپانی در عصر‌های دیجیتال مارکتینگ معمولاً کمتر از تمام هزینه‌‌هایی میباشد که می بایست به طور جدا برای یادگیری هر کدام از مهارت‌های آن بپردازید.

زمان جامع : زمان جامع دیجیتال مارکتینگ ترکیبی از بعدازظهر‌های تخصصی می باشد که در یک بسته ارائه می شود و هرکدام از قسمت‌ها، تخصصی و حرفه ای درس دادن گردیده‌اند.

به طبع بخوانید: چه گونه مشتریان خویش را دارای تعهد کنیم؟
3. تئوری یا این که عملی؟ آیتم این میباشد!
اگر نگاهی به سرفصل‌های فرصت دیجیتال مارکتینگ بندازید، متوجه می‌شوید که خیلی از نصیب‌ها نیاز به فراگیری عملی دارا هستند. مثل گوگل ادز، آنالیتیکس، تشکیل داد محتوا، سرچ کنسول، تفحص لغات کلیدی و...

با این وجود برخی از زمان‌ها همگی قسمت‌ها را به طور تئوری فراگیری می دهند و به توضیح قسمت‌های متعدد بسنده می‌نمایند.

در حالی که شنیدن کی بود مانند جاری ساختن دادن؟

معمولاً مدرسانی به یادگرفتن تئوری روی میاورند که سوابق عملیاتی در مجموع نصیب‌های دیجیتال مارکتینگ ندارند.

پیش از خرید یک مجال به طبعً مطمئن گردید که نصیب‌های عملیاتی زمان به طور کاربردی و عملی و با نمونه فراگیری داده می‌شود.

شما در طی دیجیتال مارکتینگ ، یک فراگیری ترکیبی تئوری_عملی می‌بینید. نصیب‌های عملی زمان، کاملاً قدم به قدم و با ریزه کاری فراگیری داده میگردد تا مخاطب بداند که هنگام اجرای شغل چه می بایست بکند؛ از کجا استارت نماید و چه مراحلی را جاری ساختن دهد. مثل گوگل ادز، تگ منیجر، سرچ کنسول، سئوی تکنیکال و ...

برخی از فرصت‌ها مثل یادگرفتن ساخت محتوای وب لاگ، بعد از هر مرحله فراگیری یک تمرین به دانشجو داده میگردد تا بخش درس دادن گردیده را تمرین نماید؛ در غایت پس از اتمام بعد از ظهر، دانشجوی یک نوشته ی علمی بی نقص می‌نویسد و به ما تحویل میدهد، ما نوشته‌ی علمی را مطالعه می کنیم که بداند که کجای کارش خلل دارااست تا رفع نماید.

4. ارتفاع فرصت چقدر میباشد؟
قرار وجود ندارد ارتفاع فرصت را وجب کنیم و بگوییم هر زمان‌ای که وقتگیر‌خیس باشد، خوب میباشد. به طبعً خیر! اما با اعتنا به گستردگی مباحث دیجیتال مارکتینگ و زیاد بودن سرفصل‌ها حقیقتاً نمی‌شود آن را ذیل 50 تا 60 ساعت فراگیری بخشید، مگر اینکه از رمز گشوده گردیده باشد.



بعدازظهر‌های تحت 50 ساعت یا این که سرفصل‌های جامعی ندارد و شما می بایست برای حرفه ای شدن مجال‌های مجزایی ملاحظه کنید یا این که با جزییات به آن پرداخته نشده هست. از این نشان می‌توانید برای آیتم‌های حذفی خویش استعمال فرمائید. شایسته ترین بعدازظهر‌‌های دیجیتال مارکتینگ معمولاْ بیتن 50 تا 200 ساعت هستند.

ارتفاع عصر حدود 150 ساعت + 10 کتاب کابردی در این حوزه می باشد.
۰ ۰

عوامل موثر در رتبه گوگل بر طبق یک میلیون نتیجۀ جستجو


هیچ شکی وجود ندارد که مجموع عده ای که در فضای آنلاین فعال می باشند، می خواهند بدانند که کدام کارداران و فاکتورهای بهینه سازی با قرارگیری یک سایت در درجه اولیه گوگل ارتباط بی واسطه دارا‌هستند؟ خوشبختانه اینترنت‌وبسایت بک لینکو به بخشید ما رسیده میباشد و برای یافتن جوابِ سوالاتی که دراین باره وجود دارااست، جدیدا یک میلیون آیتم از حاصل کاوش در گوگل را آیتم پژوهش و محاسبه قرار داده میباشد. خبر عالی اینکه آنان رسیدگی آن‌ها تنها به پژوهش حاصل گوگل محصور نمیشد و آموزش سئو مشهد بخشی از آن مرتبط با رسیدگی محتوا، بک‌لینک و پیوند‌ها و سرعت اینترنت‌تارنما‌های آیتم تحقیق میشد. براین اساس بود که آن ها توانستند اثر کارداران بسیار متنوعی را بر بهینه سازی اندازه بگیرند و نتایجی درخور اعتنا را در این باره بدست آورید. نتایجی که برای ما هم حقیقتاً جذاب بود و حتی مطمئن بودیم شما هم از تلاوت آنان لذت خواهید پیروزی. بدین ترتیب تصمیم گرفتیم آنها‌را در وب لاگ منتشر کنیم.

درپی میتوانید یافته‌های این پژوهش درباره‌ی فاکتورهای seo و کارداران اثرگذار در درجه گوگل را به صورت خلاصه و فهرست‌سیرتکامل بخوانید:

بک پیوند ها هنوز هم یک کدام از تاثیرگذارترین فاکتورهای seo و جایگاه گوگل می باشند. می‌قدرت اعلام‌کرد تعداد دامنه های لینک و پیوند گردیده به یک کاغذ، بیشتراز هر ادله دیگری بر سکو یک سایت اثر دارا هستند.

آموزش سئو در مشهد


داده‌ها آرم می دهد که اعتبار و قیمت لینک و پیوند های یک سایت، با داشتن سکو های فراتر در موتور جستجرگر گوگل در باب میباشد.
آن محتوایی که تیتر و متنش با یکدیگر مرتبط می باشند، عالی از محتوایی که تیتر و متنش ربطی به یکدیگر ندارند شغل می‌نماید. در سود، ساخت محتوای متمرکز که صرفا در خصوص با یک زمینه میباشد، جایگاه وبسایت را ارتقاء میدهد.
طبق داده‌های این بازرسی، محتوای مفصّل و وقت گیر عالی از محتوای کوتاه شغل می‌نماید. لینک و پیوند اولیه نتیجه ها جستجوی گوگل به صورت میانگین مشتمل بر 1،890 واژه و کلمه است.
اینترنت‌تارنما‌هایی که از پروتکل HTTPS استعمال می‌نمایند، ریلکس‌خیس از اینترنت‌وبسایت‌های دیگر به برگه اولیه گوگل رویه پیدا می‌نمایند. اما این گزینه چندان ما‌را شگفت‌زده نکرد، به این دلیل‌که گوگل تا قبل از این قیمت پروتکل‌های گوگل در جایگاه‌بندی اینترنت‌تارنما‌ها را پذیرش کرده بود.
علی رغم همۀ حاشیه ها که در ارتباط با Schema وجود داراست، داده‌های این مطالعه علامت میدهند که به کار گیری از علامت‌گذاری‌های Schema تاثیری در صدر بردن رتبۀ وبسایت ندارد. (درپی بیشتر در باب Schema و معنای آن سخن می کنیم.)
مطالبی که دست کم از یک تصویر در متن خویش به کارگیری می‌نمایند، خوب از مطالبی کار می‌نمایند که فارغ از هیچ تصویری منتشر می شوند. اما هیچ گواهی محکمی برای ثابت اثر تصویر در مرتبه گوگل نیست.
می بایست بدانید که ارتباط بسیار کوچکی در بین استعمال از واژه و کلمه کلیدی در تگ متای تیتر و ارتقاء رتبۀ سایت وجود دارااست. این رابطه بسیار خرد‌خیس از انتظارات ما بود. احتمالاً این مسئله به انگیزه تکان گوگل به سمت Semantic Search (جستجوی معنایی) میباشد.
سرعت بار گذاری تارنما فاکتور بسیار مهمی میباشد. بر طبق اطلاعات و داده ها وب سایت Alexa، اینترنت‌وبسایت‌هایی که سریعتر بار گذاری می گردند، نسبت به دیگر اینترنت‌وب سایت‌ها رتبۀ بالاتری دارا هستند.
با وجود آپ تو دیت های گوناگون گوگل (که جدیدترین آن ها به روز پنگوئن میباشد)، هنوز هم متنِ پیوند یا این که انکر تکستی که ظریف و مرتبط باشد، اثر مستقیمی بروی جایگاه بندی وبسایت ها دارااست.
داده ها و اطلاعات نشانه میدهد که بانس ریت پائین با سکو بالا در گوگل مرتبط میباشد.
درپی مقاله به رسیدگی ظریف‌خیس هر کدام از این مفاد پرداخته و داده‌های مربوط به آن‌ها را با شما به اشتراک می گذاریم.
۰ ۰

چه وب سایت هایی در نتایج جستجو ظاهر می شوند؟


چه وبسایت هایی در حاصل کاوش ظواهر می‌شوند؟
شما می بایست بدانید که در حاصل جستجوی یوزرها چه وبسایت هایی در بالا ظواهر می گردند و این تارنما ها چه نوع محتوایی دارا‌هستند. درک کردن این زمینه میتواند به شما یاری دهد تا در گزینش نوع محتوای خویش اعتنا بیشتری داشته باشید. حتی شاید بخواهید محتوایی تولیدی نمایید که با دیگر مطالب جان دار آموزش سئو مشهد متعدد باشد.

برای این عمل می بایست بدانید که مخاطب در عوض جستجوی خویش، چه نوع محتوایی اخذ می نماید:

آیا محتواهای جانور معمولی میباشند و فقط یک سری پیوند و یک تبلیغ در متن پست جان دار میباشد؟
آیا در محتواهای مو جود از تصایر گرافیکی، عکس و اینفوگرافیک مصرف شده میباشد؟
آیا محتوای پیشنهادی گوگل، یک خبر میباشد؟ درین حالت شما نیاز دارید که یک نوشته‌علمی کوتاه یا این که یک محتوای وقتگیر ساخت و ساز نمایید.
آیا گوگل در جواب به کاوش کننده، یک ویدیو توصیه میدهد؟ در اینگونه قوانینی، عالی میباشد به کلیپ مارکتینگ تصور کنید.
آیا گوگل در جواب به جستجوی استفاده کننده، جواب کوتاهی را در نتیجه ها کاوش آموزش سئو در مشهد نشانه می‌دهد؟ در‌این‌صورت، یک نوشته‌ی علمی کوتاه یا این که یک محتوای مدام سبز میتواند موءثر باشد.
در شرایطی‌که محتوای مو جود در بالا نتیجه ها کاوش به طور پیشنهادی (People Also Ask) میباشد، احتمالاً شما در محتوای خویش بایستی یک سری مورد را ذیل پوشش قرار دهید.
در صورتی‌که محتوای اکران داده گردیده در گوگل، کوئری جستجوی مخاطب را به طور ظریف تحقیق نموده است، بایستی به تفکر تولید یک راهنمای چندین فصلی باشید.
همینطور، چنانچه در حاصل کاوش شاهد نقشه، جدول پرواز، ماشین اکانت یا این که ... بودید، احتمال اینکه بتوانید از روش بازاریابی محتوا به سود برسید بسیار نادر میباشد. سفارش می‌کنم در‌این وضعیت درپی کلمه ها کلیدی جایگزین باشید.

آیا محتوای اینجانب نیاز کاربر را برطرف می نماید؟
شما بایستی این پرسش را درباره خویش و مخاطبانتان بپرسید. این پرسش بدین معناست که:

نوع دستگاه و محلی که مخاطب در آن جای‌دارد، اساسی می‌باشند. بدین ترتیب در صورتیکه مخاطب بر روی موبایل خویش کاوش می نماید (یا این که کلاً محتوایتان بیشتر در دستگاه های قابل حمل مشاهده می شود)، عالی میباشد تلاش فرمایید محتوایی ساخت و ساز فرمایید که داده ها را سریع به مخاطب منتقل می نماید.
همینطور، چنانچه امیدوارید که مخاطب بعداز تلاوت محتوای شما، از روش رایانه دسکتاپی مجدد به سایت تان مراجعه می نماید، خوب میباشد محتوایی زمانبر یا این که یک راهنمای یک سری فصلی برای مخاطبانتان تهیه و تنظیم نمائید.
کوشش فرمایید به شکلی ساخت و ساز محتوا فرمائید که یوزرها بعد از تحقیق، بدانند می بایست با آن داده ها چه عمل نمایند. همینطور، می بایست بدانید که آیا مخاطبتان شخصی میباشد که:

در پی محتوا در قالبی تازه میباشد و عشق و علاقه متعددی به مطالعۀ مطالب تازه داراست.
به‌دنبال محتوایی به صورت دیرین میباشد تا اورا وادار به اندیشه کردن و گشت و گذار در وب سایت تان نکند. محتوایی که صرفا و تنها نیازش را برطرف می نماید و داده ها جدیدی به وی نمی دهد.
۰ ۰

هرآنچه که باید در مورد الگوریتم گوگل پاندا بدانیم


سال‌هاست که کلیه ما حافظه گرفته‌ایم برای خرید، کشف کردن پاسخ سوالهای‌مان، استیناف و رسیدگی و هر چیزی که به ذهن‌مان بیاید، به سراغ وب سایت‌های اینترنتی برویم. گشودن موتورهای کاوش مثل گوگل، معمولاً اولی گام در کشف کردن پاسخ‌های ما می‌باشند و ولی که ما هم عادت کرده‌ایم بدین پاسخ‌ها اتکا کنیم، در حدی که هر که از ما بپرسد که از کجا مطمئن هستیم که فلان میوه دربردارنده بهمان ویتامین میباشد، سرمان را بالا گرفته و میگوییم "در وب خوانده‌ام". البته به حقیقت محتوای آنلاین چقدر قابل باور بوده و راست بودن و اما اصالت این محتوا را چه کسی ضمانت می‌نماید؟

آموزش سئو مشهد



حقیقت این میباشد که در فضای آنلاین تمامی جور محتوا وجود دارااست. هر کسی می تواند داعیه نماید که آنچه می گوید صراحت دارد و کافی میباشد پاراگراف‌ای در وب منتشر گردیده تا ده‌ها توشه در تارنما‌های دیگر نسخه برداری خواهد شد. از کلیه این‌ها که بگذریم، وب سایت‌های متعددی با شیوه‌های کلاه سیاه کارایی می‌نمایند با به کار گیری از محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله دیگر افراد، خویش را در صفحه های نتیجه ها کاوش بالا کشیده و از این‌راه به دستیابی منافع بپردازند.

اما که در‌این در میان، موتورهای آموزش سئو در مشهد کاوش مثلا گوگل هم بدون شغل ننشسته‌اند و برای تقابل با این پدیده راهکارهایی دارا‌هستند.

گوگل برای اکران هر چه عالی و مطابقت و همخوانی بیشتر نتیجه ها جستجوها با منظور‌های مخاطبانش، الگوریتم‌های مختلفی را به فعالیت میگیرد که هرکدام از آنها به دلایلی به اسم یک مو جود نامگذاری گردیده‌اند. این الگوریتم‌ها گوگل پاندا، گوگل پنگوئن، کبوتر و مرغ مگس‌خوار اسم داشته و هر یک نقشی اساسی در وصال بدین غرض دارا‌هستند. درین نوشته قصد داریم شمارا یک کدام از مهم ترین آنان یعنی به عبارتی گوگل پاندا آشنا کنیم. با ما یار و همدم باشید!

الگوریتم گوگل پاندا چیست؟
پاندا، نام الگوریتمی میباشد که گوگل از آن برای پرهیز از اکران محتوای بی‌چگونگی در حاصل کاوش به کارگیری می‌نماید. ولی این صرفا وظیفه گوگل پاندا وجود ندارد بلکه بالا آوردن وبسایت‌هایی که محتوای باکیفیت و جالب دارا هستند نیز از وظایف دیگر گوگل پاندا میباشد.
گوگل هنگامی قصد به فعال‌سازی گوگل پاندا گرفت که پدیده‌ای به اسم "مزارع محتوا" فضای اینترنت را زیر اثر خویش قرار داده بود و سبب ساز بالا رفتن شکایات مخاطبان و یوزرها اینترنتی گردیده بود.

خواسته از مزرعه محتوا یا این که به عبارتی Content Farm، وب سایت‌ یا این که تارنما‌هایی میباشد که از محتوای بی‌چگونگی و نادر بها در وسعت بسیار بالا، برای پرمحتوا جلوه دادن خویش و چشم شدن در صفحه ها نتیجه ها کاوش به کارگیری می‌نمایند.

به گفته گوگل، ورود الگوریتم پاندا کاسه بازه زمانی تعدادی ماه، روی 12 درصد نتیجه ها جستجوی گوگل اثر بدون واسطه داشت. گوگل پاندا از اولِ شغل خویش در سال 2011، دستخوش تغییرات فراوانی گردیده و بارها به روزرسانی شد‌ه‌است.

الگوریتم پاندا روی چه مواقعی حساس میباشد؟
گوگل پاندا به طور بی واسطه به سراغ وب سایت‌ها یا این که صفحاتی می‌رود که محتوای آنان‌را جالب و کیفیت بالا تشخیص ندهد. بعضا از عواملی را که پاندای گوگل را "عصبانی کرده" و سبب ساز جریمه شدن سایتی می گردند، به‌دنبال آورده‌ایم. به شدت سفارش میکنیم که اعتنا فرمایید اینگونه مواقعی در وبسایت شما وجود نداشته باشند.





محتوای ناچیز: صفحه ها ضعیفی که متن درون آنها بسیار نادر میباشد، بوسیله الگوریتم پاندا بی‌چگونگی دانسته می گردند. اعتنا داشته باشیم که در اینجا مراد از "متن"، متن مربوط به مورد به هم پا منابع و پیوند‌های فرنگی میباشد. مثلا، صفحاتی درون یک تارنما پزشکی را در لحاظ بگیرید که هر مورد با فقط 4 - 5 پاراگراف معمولی تلاش می‌نمایند یک بیماری خاص را با علائم و طریق‌های معالجه آن معرفی نمایند.
محتوای تکراری: محتوای نسخه برداری گردیده، چیزی میباشد که به طور طبیعیً در صفحه های فراوانی در وب چشم می گردد. الگوریتم گوگل پاندا گاهی ممکن میباشد صفحه های متعدد سایت شما که محتوای‌شان خیلی در حدود هم بوده و متن‌های آنان بیش تر از حد با هم نقاط مشترک دارا‌هستند را هم تحت عنوان محتوای تکراری در حیث بگیرد. مثلا، در صورتیکه شرکتی دارید که نوعی سرویس ها ساختمانی را در شهرهای متعدد به مشتریانش ارائه میدهد و چندین شیت منقطع داشته باشید با عنا وین "ما در طهران منزل شمارا رنگ می کنیم"، "ما در شیراز منزل شما‌را رنگ می کنیم"، "ما در تبریز منزل شمارا رنگ میکنیم" و ...، ممکن میباشد به وسیله گوگل پاندا جریمه گردید.
محتوای بی‌چگونگی: صفحه ها یا این که تارنما‌هایی که به مخاطبان خویش داده ها چندانی ارائه نمی‌دهند، از دید الگوریتم پاندا برای مخاطبان خویش ارزشی قائل نیستند و بایستی جریمه شوند.
خلا منابع دارای اعتبار و غیر قابل باور بودن مطالب: محتوای تهیه و تنظیم گردیده بوسیله منابعی که دارای اعتبار یا این که شناخته گردیده نیستند، معمولاً در حیث گوگل هم اعتبار چندانی ندارند. این قضیه درخصوص تارنما‌هایی که از مخاطبان خویش اطلاعاتی مثل ویژگی ها شخصی یا این که داده ها کارت بانکی میگیرند، اصلی‌خیس هم میشود.
مزرعه محتوا (Content Farm): در صدر به مزارع محتوا اشاره کردیم. این مزارع معمولاً دسته‌ای می‌باشند از صفحه ها نادر چگونگی که اکثرا از وب سایت‌های دیگر آمده‌اند. از جمله، سایتی که تعداد بسیار متعددی مولف غیر دارای تخصص استخدام کرده که مطالب کوتاه و معمولی درباره موضوعات بسیار مختلف بنویسند تا بتواند جستجوکنندگان عبارت‌های مختلف به سمت خویش بکشد، یک مزرعه محتوا به حساب می آید. گوگل پاندا از وب سایت‌هایی که هم درباره پزشکی، هم خبرها سلبریتی‌ها و هم اقتصاد مطالب جسته و گریخته دارا هستند چندان خوشش نمی‌آید!
محتوای معدود چگونگی مندرج به وسیله یوزرها (یا این که به عبارتی User Generated Content): از جمله خواهیم توانست به وبلاگی اشاره کنیم که از پست‌های کاربرانش که آکنده‌از داده ها نامعتبر و اشتباه‌های املایی و گرامری میباشند برای لبریز کردن فضای خویش به کار گیری می‌نماید.
وسعت بالای تبلیغات: صفحاتی که بیشتر از محتوای مهم خودشان تبلیغات، بنرها و پاپ‌آپ‌های فراوان را در معرض روئت کرد استفاده کننده میگذارند، از لحاظ الگوریتم پاندا رده معتبری ندارند. این نوع وب سایت‌ها را در سرزمین خودمان هم، مخصوصا فی مابین تارنما‌های دانلود فیلم و موسیقی، زیاد می بینیم.
محتوای نادر چگونگی به هم پا پیوند نرم‌افزار‌های دیگر: تحت عنوان مثالی از این گزینه می‌قدرت به وبسایت‌هایی اشاره نمود که برای تلاوت مطلبی یا این که دانلود یک فولدر، شمارا ناچار می‌نمایند که عضو فلان شبکه تلگرام گردید.
تارنما‌های بلاک گردیده به وسیله یوزرها: وب سایت‌هایی که یوزرها به هر دلیلی در صفحه های نتیجه ها گوگل بلاک می‌نمایند یا این که یا این که از پلاگین‌های گوگل کروم برای این عمل به کار گیری می‌نمایند، به وسیله گوگل پاندا هم جریمه میشوند.
محتوای نامربوط به عبارت کاوش گردیده: تارنما‌هایی که در شیت حاصل کاوش به استفاده کننده "عهد میدهند" داده ها متبوع اورا ارائه نمایند یا این که حداقل پاسخی برای سوال وی داشته باشند، در شکل عدم اجرا این عمل از طرف الگوریتم پاندا جریمه خواهند شد. برای مثال ممکن میباشد یک استفاده کننده در گوگل در پی "فواید نوشیدن دمنوش سبز" باشد و با کلیک کردن روی یک لینک و پیوند، فقط با انبوهی از تبلیغات مواجه خواهد شد که هیچ یک پاسخ پرسش وی نیستند.
۰ ۰

وظایف متخصص سئو چیست؟


هر روز هزاران اینترنت‌سایت پیاده سازی میگردند که نیاز دارا هستند برای رقابت با سایر تارنما‌ها و جذب مشتری به نتیجه ها اولیه گوگل برسند. بدین ترتیب تمامی حصول و شغل های آنلاین نیاز به دارای تخصص سئو یا این که سئوکار دارا هستند تا بتواند در وضعیت بهتری نسبت به رقبا قرار گیرد.

متخصص بهینه سازی کیست و چه وظایفی دارااست؟ برای تبدیل شدن به یک متخصص بهینه سازی یا این که در اصطلاح عامیانه سئوکار چه علم و مهارتی مایحتاج میباشد؟ اگر به سطح ماهر برسید، درآمدتان آموزش سئو مشهد چقدر خواهد بود؟ در‌این نوشته‌علمی پاسخ این پرسش‌ها را خوا هیم اعطا کرد.

در صورتی‌که میخواهید پیش از شناخت با دارای تخصص بهینه سازی کمی درباره seo بدانید، مقاله «seo و بهینه‌سازی تارنما چیست» را بخوانید.

کارشناس seo که می باشد؟
دارای تخصص بهینه سازی شخصی میباشد که صفحه ها اینترنت را برای ارتقاء ترافیک وب سایت و وصال به سکو‌های بالا در حاصل موتور (SERPs) کاوش بهینه می‌نماید.

یک متخصص سئو اعتقاد حاصل می‌نماید که سایت شما از هر لحاظ (مرتبط بودن با کلمه و واژه کلیدی، سرعت تارنما و...) تجربه کاربری خیر برای مخاطب ایجاد می‌نماید تا یوزرها بیشتری وارد وبسایت شوند و وسعت سرنخ‌ها هم بیشتر گردد.

در غایت مقصود اصلی یک آموزش سئو در مشهد متخصص بهینه سازی مثل سایر حرفه ای‌های بازاریابی دیجیتال یا این که بازاریابی سنتی است: تولید فروش بیشتر برای کمپانی.

اکثر متخصصین سئو در کنار یک بازاریاب محتوا، و یک پیشرفت‌دهنده (در حالتی‌که مهارت‌های فنی بهینه سازی نداشته باشند)، محتوا را با صرفه‌سازی می‌نمایند. این سه تخصص در کنار هم سبب میگردند یک وبسایت پرورش نماید و بتواند رقبا را پشت سر بگذارد و درآمد خوبی از روش seo حصول نمایند.

خب تا اینجا فهمیدیم که دارای تخصص seo که می باشد و کارش چه سود‌ای برای یک بیزنس داراست؛ البته برای دارای تخصص شدن در سئو چه مهارت‌هایی نیاز است و چه مسئولیت‌هایی را اجرا می دهد؟ در قسمت آن گاه با هم می‌خوانیم.

وظایف متخصص seo چیست؟
مسئولیت‌های شغلی متخصص بهینه سازی بر اساس اینکه برای یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار می‌نماید یا این که در نصیب بازاریابی دیجیتال یک کمپانی سئوکار است یا این که به طور فریلنسر برای یک مشتری شغل می‌نماید، مختلف میباشد. البته گستردن فعالیت اکثریت قریب به واقعه پست‌های دارای تخصص بهینه سازی شامل بیشتر مورد ها زیر می‌شود:

تدوین استراتژی بهینه سازی برای افزایش درجه تارنما در نتیجه ها کاوش
گزینش هدف ها قابل اندازه‌گیری برای نسان دادن فرآیند توسعه و گسترش
تجزیه و به حساب آوردن حاصل کمپین‌های جستجوی مبلغی و پیدا کردن شیوه‌هایی برای رجوع و برگشت سرمایه
مدیریت هزینه‌های کمپین‌های سئو، نگهداری بودجه، برآورد هزینه‌ ماهانه
همیاری با با گروه توسعه اینترنت برای اعتقادوباور از اجرای صحیح بهینه سازی در محتوای اینترنت‌وبسایت
همیاری با مجموعه تشکیل داد محتوا و بازاریابی برای اجرای صحیح seo در محتوا و بازاریابی
باصرفه‌سازی داخلی شیت برای بازاریابی موتورهای کاوش
پژوهش و باصرفه‌سازی عبارات کلیدی مرتبط و تازه
استراتژی پیوند‌سازی را تدوین و اعمال می‌نماید
تغییر‌و تحول معماری سایت، محتوا، لینک‌ها و بقیه عوامل برای بهبود بهینه سازی برای کلمه ها کلیدی غرض
جاری ساختن نحوه‌های seo تکنیکال، مثل تشکیل داد و پیاده‌سازی نقشه وب سایت، نشانه ‌گذاری و ...
رسیدگی گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول برای تحقیق نحوه کارایی seo و نتایج
گزارش کوشش فعلی و ارائه سفارش‌هایی برای با صرفه‌سازی ایمپرشن‌ها، کلیک‌ها، تبدیل‌ها، ترافیک ارگانیک و کارایی شبکه
۰ ۰

چه تجهیزات و ابزارهایی برای بازاریابی محتوا لازم دارید؟


این نصیب هم با اعتنا به نوع محتواهایی که گزینش کردید معین می شود. اگرفقط می خواهید محتوای متنی بنویسید که تنها به یک سیستم بی آلایش احتیاج دارید که یک سیستم رئیس محتوا داشته باشد، یک اپ فتوشاپ و یک وب صحیح و حسابی!
به طبع بخوانید: تکنیک متقاعدسازی: پای خویش را لای درِ فروش بگذارید!
البته در صورتیکه بخواهید کلیپ بسازید شما به یک میکروفون عالی، فروغ، دوربین یا این که موبایل و اساس احتیاج دارید و یک سیستم که بتوانید ویدیوتان را ادیت بدهید. ولی کل فرایند فیلمبرداری و ادیت را می توانید با تلفن همراه هم اجرا دهید که بستگی به وضعیت دسته و لحاظ خودتان داراست که کدام طریق را گزینش فرمائید.

آموزش سئو مشهد



برای ساخت‌و‌ساز و نشر محتوای خویش اپ داشته باشید
اکنون که تمامی چیز معین گردیده، با یک نرم افزار‌ریزی ظریف مجموعه را به سمت جاری ساختن امور هدایت نمائید. بایستی مکتوب فرمایید که محتوا در چه وقتی ساخت می‌گردد، کِی منتشر می شود و به چه وسیله‌ای اشاعه (promote) میشود. به عنوان مثالً در ماه آبان قرار میباشد 10 نوشته‌ی علمی وب لاگ، 10 پست اینستا با محتوای تصویری و ویدئویی و یک وبینار داشته باشید که هرکدام در تاریخ‌های معین قرار داده شد‌ه‌است. موضوعات این محتواها در فرایند پیشین با اعتنا به هدف ها آموزش سئو در مشهد و یوزرها مشخص و معلوم شد‌ه‌است.



محتوای اثربخش اخلاق فرمایید
خب! اکنون همگی چیز مهیا میباشد تا شما محتوای شگفت‌انگیز خویش را اخلاق و رفتار فرمائید. پس مطابق نرم افزار تهیه گردیده، شغل خویش را آغاز فرمایید و محتوای نوشتاری، صوتی، تصویری یا این که ویدویی خویش را بسازید. فراموش نکنید که غرض از رفتار محتوا، اثرگذاری بر کاربر میباشد پس مجموع همت و علم خویش را برای کردار محتوایی کیفیت عالی و نفیس به شغل بگیرید.

در صورتی‌که میخواهید رمز تایپ کردن یک محتوای دیدنی را بدانید و مخاطبان را عاشق فعالیت خویش نمائید، کتاب "بمب‌گذاری در محتوا" به‌شدت به شما توصیه می‌گردد.

محتوای خویش را منتشر نمائید و به استحضار اشخاص برسانید

بالاخره دفعه به‌این رسید که سود کار‌های شما به دست مخاطبتان رسد. شما دو عمل مهم دارید نخستین این‌که محتوا را در طی صحیح و به صورت صحیح در شبکه خودش منتشر فرمائید. دوم تک تک قدرت و ابتکار خویش را برای خوب چشم شدن محتوا به عمل بگیرید.

به عنوان مثالً شما نوشته ی علمی‌ای با مسئله دیجیتال مارکتینگ در وب لاگ خویش منتشر کردید. شما میتوانید از روش شبکه تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک و دیگر کانال‌های اجتماعی تکثیر نوشته ی علمی خویش را اعلام فرمائید تا اشخاص عشق‌مند آن را ببیند و به نوشته‌علمی شما دسترسی داشته باشند.
۰ ۰

هاتجر با گوگل آنالیتیکس چه فرقی می‌کند؟


آیا می‌توانیم در کشور‌ایران از هاتجر استعمال کنیم؟
هاتجر با توجه به نیاز کاربرانش، 3 پلن جدا از هم برای آنان در نظر گرفته می‌باشد. برای وب سایت‌هایی که بازدیدکننده زیادی ندارند پلن شماره 1 را سفارش داده است و آن تیم از وب سایت‌هایی که تعداد قابل توجهی مخاطب دارا‌هستند، خوب است به سراغ پلن شماره 2 و 3 بروند.

پلن یک (نسخه basic): هاتجر در این پلن، اطلاعات 2000 بازدید در روز را به شما گزارش می‌دهد. همچنین، سه عدد هیت مپ یا نقشه حرارتی، قیف و حیث سنجی را برای‌تان عده‌آوری می‌کند. خلال این‌ها، می توانید ویدئو ضبط شدۀ 300 کاربر را هم ملاحظه کنید. (در حالتی‌که لیست را reset نمایید، ‌می‌توانید 300تای آجل را هم ببینید)

آموزش سئو مشهد


پلن دو (نسخه plus): تعداد 10000 بازدید در روز + ویدئوهای نامحدود از کردار استفاده کننده + ذخیره اطلاعات تا 6 ماه.
پلن سه (نسخه business): در میان 2000 تا 2.000.000 بازدید در روز + ویدئوهای نامحدود از کردار کاربر + ذخیره اطلاعات تا 1‌سال.

پلن شماره یک (نسخه Basic)، بدون‌پول است که اطلاعات نسبتاً نه را در اختیار ما می‌گذارد. پس جای نگرانی نیست، با خیال وا رفته میتوانید از این ابزار استفاده فرمائید.

هاتجر با گوگل آنالیتیکس چه فرقی می‌کند؟
صراحت دارد که کلی از هاتجر تعریف‌و‌تمجید کردیم، البته به هیچ عنوانً بیخیال گوگل آنالیتیکس نشوید! هاتجر به هیچ‌وجه نمی‌تواند جای ابزارهای آنالتیکس قبل از خودش را بگیرد، بلکه ایده‌آل‌ترین حالت، به کارگیری از هر دو این‌‌ها در کنار هم می باشد.

مطلقا بخوانید: سئوی داخلی؛ با 14 تکنیک آموزش سئو در مشهد جزو صدرنشین‌های گوگل شوید!
ابزارهایی مثل گوگل آنالتیکس به شما اطلاعاتی دربارۀ صفحات وب‌وبسایت می‌دهند. به عنوان مثالٌ می‌توانید متوجه شوید که کدام صفحات بیشترین نرخ پرش، یا کمترین نرخ تبدیل را داشته می باشد. البته هاتجر به شما کمک می‌کند که این بار از نگاه کاربر به وب سایت خود نگاه نمایید و بفهمید که کاربران وب یا تلفن همراه شما چه‌طور با وب‌سایت‌تان تعامل می‌کنند. با به کار گیری از هاتجر، نیاز کاربر را سریع‌تر می‌شناسید. همانگونه که در اول نوشته‌ی علمی گفتیم هرآنچه برای مخاطب خوشایند باشد، برای تجارت شما هم خوشایند است.

در نقطه پایان
«همیشه حق با مشتری است».

از قدیم این گزاره را روی دیوار مغازه‌ها می‌دیدیم. دلیلش هم آن بود که با همین یک پاراگراف، دل مشتری را می‌شد به دست آورد. امروزه البته باید برای ایجاد کرد یک رابطۀ عمیق و وقت گیر با مشتری‌‌مان، بیشتراز پیش با او طریق بیاییم.

در این مقاله کوشش کردیم به شما بگوییم هاتجر چیست و به چه شکل شما را از دل مشتری مطلع می‎‌کند. همچنین خیال گرفتیم که چرا می بایست از آن به کارگیری کنیم، کاربرد و امکاناتش چه چیزهایی می‌باشند و به هیچ عنوانً به چه دردی می‌خورد.
۰ ۰

نکات مهم در هنگام استفاده از تگ کنونیکال


نکات اصلی در هنگام به کار گیری از تگ کنونیکال
در هنگام به کارگیری از تگ Canonical عالی میباشد به موارد ذیل دقت نمائید:
تگ کنونیکال قادر است خویش ارجاعی (self-referential) باشد
در واقع بد وجود ندارد که تگ Canonical در ورقه‌ای که برای شما ارجحیت داراست نیز استعمال شود؛ به عبارت دیگر در شرایطی که نشانی‌های X، Y و Z از محتوای تکراری بهره مند باشند و نشانی X نیز به‌تیتر شیت مهم آموزش سئو مشهد شناخته خواهد شد، عالی میباشد که تگ Canonical را در‌این شیت نیز به فعالیت ببرید به در آن نشانی ورقه X (نشانی خویش شیت) را وارد فرمایید.
از تگ Canonical در ورقه مهم اینترنت‌وب سایت استعمال فرمایید
با دقت به اینکه محتوای تکراری در شیت اساسی یکی ایرادات رایج اینترنت‌وبسایت‌ها محسوب میشود و یوزرها اینترنتی ممکن میباشد با نشانی‌های متعدد به برگه اساسی اینترنت‌تارنما شما هدایت شوند، عالی میباشد از این تگ برای پرهیز از محتوای تکراری و اشتباهاتِ پیش‌بینی نشده‌ای نظیر کاهش سکو صفحه های به کار گیری نمایید.
از ارسال سیگنال‌های ادغام و غیر قابل فهم بپرهیزید
موتورهای کاوش ممکن میباشد تگ‌های Canonical دربردارنده آموزش سئو در مشهد سیگنال‌های غیر قابل درک را در لحاظ نگیرند. به ذکر بی آلایش‌خیس، از به عمل بردن این تگ در برگه A برای اشاره به شیت B یعنی (A ---> B) در حالی که در برگه B نیز با این تگ به برگه A اشاره کرده‌اید (B ---> A) دوری کنید. همینطور، از به‌کارگیری تگ کنونیکال در شیت A برای اشاره به شیت B و ریدایرکت کردن شیت B به نشانی A نیز بپرهیزید. در هر دو موقعیت، یک سیگنال نا مفهوم به موتورهای کاوش ارسال می گردد و آن ها به جهت عدم تشخیص کاغذ اساسی، تگ کنونیکال را به‌طور کلی در لحاظ نمی‌گیرند. افزون بر مورد ها فوق، از این تگ به‌شکل زنجیره‌ای نیز به کارگیری نکنید (A-–>B, B-–>C, C–->D). مجموعاَ، سعی فرمائید تا با ارسال یک سیگنال بی آلایش از خطای احتمالی موتورهای کاوش خودداری فرمائید.
از تگ Canonical برای صفحاتی با محتوای نسبتاً شبیه نیز به کار گیری فرمایید
احتمالاً اکثری از شما کاربرد تگ Canonical را صرفا به صفحاتی با محتوایی به طور کاملً یکسان محصور می دانید، البته عالی میباشد از این تگ برای صفحاتی با محتوای نسبتاً شبیه نظیر صفحه ها گروه‌بندی تولیدات دکان‌های اینترنتی نیز به کار گیری نمایید. این صفحه ها با وجود همانندی زیاد در نوع تولیدها، توضیحات و چیدمان مکانی آن‌ها یه خرده با یکدیگر مختلف می باشند. به خاطر داشته باشید که ورژن‌های غیرکانونی ممکن میباشد در حاصل کاوش ایندکس نشوند و در مقابل نیز، چنانچه تفاوت صفحه ها با یکدیگر زیاد باشد، موتورهای کاوش احتمالاً تگ Canonical را در لحاظ نخواهند گرفت.
با به کارگیری از تگ Canonical می‌قدرت به صفحه های فرنگی نیز پیوند اعطا کرد
ممکن میباشد که شما یک‌سری اینترنت‌وبسایت را به‌طور هم زمان مدیر فرمایید و مطالبی را به صورت تکراری (یا این که با پاره ای تغییر‌و تحول در آن‌ها) منتشر فرمائید. درین مواقع، میتوانید با به کارگیری از تگ کنونیکال کلیه اینترنت‌وب سایت‌ها را در اختیار گرفتن کرده و توانِ سکو‌بندی را صرفا بر روی یکی‌از وب سایت‌ها متمرکز فرمائید. با این درحال حاضر، به خاطر داشته باشید که کانونی‌سازی از مرتبه‌بندی اینترنت‌وب سایت‌های غیرکانونی پرهیز می‌نماید. در فیض، قبل از به عمل بردن این تگ، آغاز از اثر گذار بودنِ عملکرد آن برای بیزنس خویش مطمئن گردید.
به عبارتی‌طور که تا قبل از این نیز اشاره شد، زمانی‌که محتوای صفحه های با یکدیگر تفاوت متعددی داشته باشد، به احتمال زیاد موتورهای کاوش نظیر گوگل، تگ Canonical را نادیده میگیرند و صفحه های غیرکانونی را نیز در نتیجه ها کاوش ایندکس می‌نمایند. در واقع، می بایست از گوگل بابت اینگونه قابلیتی سپاس کرد چون درصورتی که لینک و پیوند قرار گرفته در‌این تگ نادرست باشد و یا این که ابداً سایتی وجود نداشته باشد (خطای 404) گوگل، به‌راحتی این زمینه را تشخیص داده و به تگ و پیوند قرار داده گردیده در آن توجهی نمی‌نماید.
به کار گیری از چند تگ Canonical در یک کاغذ نیز قابلیت‌پذیر میباشد. با این درحال حاضر توجه نمایید که مقصود ما از به‌کارگیری این تگ، نشانه دادن مطلبی با بالاترین بها میباشد و صفحاتی با محتوای شبیه!
قطعا بخوانید: چه‌گونه انکر تکست (متن پیوند) را سئو کنیم؟

تگ Canonical و کانال‌های اجتماعی!
چهره‌بوک و توییتر به‌نیکی با تگ کنونیکال سازش دارا‌هستند. در شرایطی که شما یک URL که به صورت Canonical به آدرسی دیگر اشاره دارااست را در چهره‌بوک به اشتراک بگذارید، صورت‌بوک جزئیات و داده ها را از نشانی کانونی به اشتراک میگذارد. توییتر نیز به همین نحوه با تگ کنونیکالرفتار می‌نماید.

تهیه و تنظیم تگ Canonical در پلاگین Yoast
در صورتی‌که در سیستم مدیر محتوای وردپرس از پلاگین Yoast استعمال می کنید، به‌راحتی می توانید از روش این ابزار تگ کنونیکال را برای صفحه های متفاوت ایفا نمایید. فقط کافی میباشد به نصیب Advanced پلاگین یوست رفته و در قسمت Canonical URL آدرسی به جز URL ورقه روان را وارد کنید.
۰ ۰

کار این پلاگین‌ها، سئو کردن سایت نیست!


Yoast seo یا این که RankMath به لحاظ شما کدام پلاگین برای seo وردپرس خوب می‌باشد؟ در این ویدئو این ۲ پلاگین را به طور تخصصی مطالعه میکنیم و در غایت به‌این فایده می‌رسیم که کدام‌یک خوب می باشد.
در اینترنت‌تارنما‌های وردپرسی برای ارتقاء ورودی گوگل خویش، از دو افزونه میتوانیم استفاده کنیم. افزونه رنک مث و یوست بهینه سازی. برای اکثری از مدیران پرسش میباشد که خوب است از کدامیک استفاده نمایند؟ ما درین مقاله می خواهیم هر دو افزونه را به طور تخصصی تفحص کنیم و ببینیم کدامیک برای اینترنت‌تارنما ما نسبت آموزش سئو مشهد به امکاناتی که ارائه می‌دهد مطلوب‌خیس میباشد.
آنچه درین نوشته‌ی علمی می‌خوانید
این دومی مقایسه ما از Yoast بهینه سازی و RankMath می باشد
عمل این افزونه‌ها، سئو کردن وب سایت وجود ندارد!
هیچ‌وقت برای سوییچ کردن دیر وجود ندارد
Yoast بهینه سازی یا این که Rank Math
قسمت بهینه سازی و نظارت پلاگین Yoast سئو و RankMath
ریدایرکت‌ها و تغییر و تحول مسیرها
فایده‌گیری کلی
این دو‌مین مقایسه ما از Yoast بهینه سازی و RankMath است
مقایسه Yoast seo و RankMath
ما در مقاله‌های قبلی این دو افزونه را بازرسی آموزش سئو در مشهد کردیم و به انگیزه بیشتر بودن یوزرها یوست تصمیم گرفتیم که آن را انتخاب کنیم. در واقع شکیبایی کردیم که رنک مث خودش را ثابت نماید. فعلا پلاگین رنک مث آزمون خودش را پس داده، به روز‌های بیشتری داشته و اینترنت‌وب سایت‌های بیشتری از آن استعمال می‌نمایند. پس وقتش رسیده که یک تحقیق تخصصی در میان این دو افزونه اجرا دهیم.
شغل این افزونه‌ها، سئو کردن سایت وجود ندارد!
این افزونه‌ها برای بهینه سازی کردن اینترنت‌وبسایت ما نیستند. در واقع به ما کمک می‌نمایند تا seo اینترنت‌سایتمان را تجزیه و به حساب آوردن کنیم. برای مثال ما می‌خواهیم با یک عبارت کلیدی، اینترنت‌سایتمان در حاصل رفیعتر گوگل قرار بگیرد و این افزونه تصمیم می گیرد و به ما اعلام می‌نماید که آیا این نوشته‌علمی میتواند با این وضعیت جایگاه‌ نه در حاصل گوگل استخراج نماید یا این که خیر.

هیچ‌وقت برای سوییچ کردن دیر وجود ندارد
هیچ وقت برای سوئیچ کردن بین این دو افزونه دیر وجود ندارد. هر دو پلاگین این امکان را دارا هستند که مجموع پیکربندی و داده ها مرتبط با سئو اینترنت‌وبسایت خویش را سوئیچ فرمائید. یعنی خیلی شل میتوانید از یوست بهینه سازی به رنک مث منتقل گردید و برعکس. پس نگران این نباشید که در شرایطی که به عنوان مثال با یوست شروع به عمل کردید برای مدام باید با آن ادامه دهید. ولی در‌پی به سراغ مقایسه نهایی می‌رویم.

Yoast سئو یا این که Rank Math

Yoast seo یا این که Rank Math
ما هر دو افزونه را به طور جدا برروی دو اینترنت‌تارنما نصب کردیم. یوست یک پنل پیکربندی به ما میدهد که در نصیب seo میتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم که پنج بخش مهم دارد. اما پیش از این قسمت‌های بیشتری داشت البته عملکرد کرد که آن‌ها را کاهش دهد تا بتوانیم خیلی شل‌خیس پیکربندی بهینه سازی اینترنت‌سایتمان را انجام دهیم. رنک مث هم یک منو با نسبتاً ده بخشی دارااست. شاید در نگاه اول بگویید رنک مث قابلیت و امکان‌های بیشتری در پیکربندی به ما ارائه میدهد. در قبال می‌قدرت بیان کرد که‌این قضیه برعکس میباشد. یعنی یوست نصیب پیکربندی کمتری دارااست اما از روش آن خیلی وارفته‌خیس قادر خواهیم بود seo اینترنت‌سایتمان را تهیه و تنظیم کنیم.

به‌تیتر نمونه رنک مث قابلیتی دارااست که قادر خواهیم بود به‌وسیله آن پیکربندی نقشه سایت خویش را مدیریت کنیم و از طرفی یک قسمت دیگر دارد که میتوانیم معین کنیم کدام صفحه های در گوگل اکران داده نشوند. این قادر است برای اینترنت‌مسترها خلل ساخت و ساز نماید، به دلیل آنکه ممکن می باشد بخواهید یک پست در گوگل اکران داده نشود و این پست‌تایپ را در وبسایت مپ اکران دهد. پست تایپ شما در وب سایت مپ قرار می‌گیرد ولی به گوگل و ربات‌های آن اذن نمی‌دهد که آن را در نتیجه ها تصویب نماید. در سود این سبب ساز یک تداخلی در سئو اینترنت‌سایتتان میشود. از طرفی دیگر گوگل در ورژن‌های گذشته‌اش چنین کار می‌کرد ولی موقتی حالت را مقداری تغییر و تحول داده است. پیکربندی نقشه وب سایت را حذف کرده و شما خیلی شل‌خیس می توانید پیکربندی seo را جاری ساختن دهید و همینطور کدام پست‌تایپ، مجموعه‌بندی، کتگوری، تکسونومی و… در نقشه‌های اینترنت‌وب سایت تصویب شوند را مشخص فرمایید.

پس خیلی شل‌ می توانید با اعمال پیکربندی کمتر، بهینه سازی وب سایت را به‌شکل خودکار به یوست seo بسپاریم. ولی در رنک مث اینگونه قابلیتی نیست. پس در امر اول امتیاز را به یوست سئو می دهیم. چون پیکربندی راحت‌تری دارااست. با اینکه رنک مث دارنده رابط کاربری بهتری میباشد البته در یوست میتوانید به راحتی پیکربندی بهینه سازی را انجام دهید.

قسمت بهینه سازی و پژوهش پلاگین Yoast بهینه سازی و RankMath

مقایسه قسمت احتساب یوست بهینه سازی و رنک مث
موردی آینده که میخواهیم در هر دو افزونه تفحص کنیم، بخش seo و آنلایز مقاله ها می باشد. وارد قسمت نوشته، دستکاری یا این که اضافه کردن نوشته می‌شویم. در این نصیب دو آیکون به نام یوست و رنک مث داریم که با کلیک برروی آنها قادر خواهیم بود یک عبارت کلیدی را معین کرده و به ما آرم می دهد که تیتر یا این که متن پستی که درخصوص با آن عبارت کلیدی نوشته‌ایم چقدر میتواند در نتیجه ها گوگل رتبه خیر حصول نماید. پس عبارتی که می‌خواهیم اینترنت‌وبسایت توسط آن در گوگل درجه بهتری بگیرد را وارد میکنیم و این افزونه‌ها آن عبارت و مقله را پژوهش و احتساب می‌نمایند.

درصورتی که بخواهیم هویدا بگوییم، رنک مث تجهیزات بیشتری ارائه میدهد. این افزونه دربرگیرنده چهار نصیب است که هر یک از آن نصیب‌ها نصیب‌های گوناگون اینترنت‌سایتمان را تحقیق می‌نمایند. ولی یوست تجهیزات کمتری دراین مورد دارااست. پس مجموعاَ رنک مث امکان بیشتری برای تجزیه و احتساب خوانایی و سئو اینترنت‌سایت در مشت ما قرار می‌دهد. یک نکته دیدنی درباره رنک مث این است که ما می‌توانیم در بخش کانال‌های اجتماعی، تصویر و متا دیتا برای فیسبوک و تویتر ارائه دهیم ولی در افزونه یوست نمی‌توانیم پیکربندی خاصی برای کانال‌های اجتماعی تعیین کنیم و حتما برای دسترسی بدین قسمت باید 89 دلار بپردازیم.

ریدایرکت‌ها و تغییر تحول مسیرها
میخواهیم مهمترین گزینه در ساختار اینترنت‌سایتمان را تفحص کنیم. یعنی بخش ریدایرکت‌ها یا این که به عبارتی تغییر‌و تحول مسیرها. در بهینه سازی بهتر میباشد درصورتی که یک کاغذ را در اینترنت‌سایتمان حذف کردیم، آن را ریدایرکت کنیم به یک صفحه تازه، یعنی به گوگل اعلام کرده که به مکان ورقه سابق، آن را در حاصل آرم دهد. اینگونه قابلیتی را تک تک افزونه‌های گوگل در مشت ما قرار می‌دهند. بعضا به طور مجانی و برخی دیگر به طور پرداختی. برای ریدایرکت کردن صفحه ها در پلاگین یوست seo می بایست 89 دلار پرداخت فرمایید ولی در افزونه رنک مث به طور رایگان می توانید این عمل را جاری ساختن دهید. در فیض رنک مث برای این شغل افزونه بهتری به حساب میآید.

فایده‌گیری کلی
پس در مجموع طبق تفحص‌هایی که داشتیم به‌این فیض می‌رسیم که رنک مث برای seo اینترنت‌سایتمان افزونه بهتری میباشد. در واقع چیزی که رنک مث را نسبت به یوست ارجحیت می‌دهد این است که تک تک مشکلات و کاستی‌های یوست را در ورژن خویش برطرف کرده و همینطور تجهیزات مجانی بیشتری به یوزرها خویش ارائه می دهد. پس پیشنهاد ما به شما افزونه رنک مث می‌باشد. ولی بایستی این را در لحاظ بگیرید که هر دو شغل های مشابهی انجام می دهند پس فرق چندانی ندارند صرفا رنک مث امکان‌های بیشتری را دارد. ولی در شرایطی که هنوز عشق و علاقه خاصی به یوست دارید و می خواهید از آن استفاده فرمایید، می‌توانید ورژن مجانی آن را در کنار افزونه Redirection که یک افزونه رایگان است استفاده نمائید.
۰ ۰