چه وب سایت هایی در نتایج جستجو ظاهر می شوند؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

چه وب سایت هایی در نتایج جستجو ظاهر می شوند؟


چه وبسایت هایی در حاصل کاوش ظواهر می‌شوند؟
شما می بایست بدانید که در حاصل جستجوی یوزرها چه وبسایت هایی در بالا ظواهر می گردند و این تارنما ها چه نوع محتوایی دارا‌هستند. درک کردن این زمینه میتواند به شما یاری دهد تا در گزینش نوع محتوای خویش اعتنا بیشتری داشته باشید. حتی شاید بخواهید محتوایی تولیدی نمایید که با دیگر مطالب جان دار آموزش سئو مشهد متعدد باشد.

برای این عمل می بایست بدانید که مخاطب در عوض جستجوی خویش، چه نوع محتوایی اخذ می نماید:

آیا محتواهای جانور معمولی میباشند و فقط یک سری پیوند و یک تبلیغ در متن پست جان دار میباشد؟
آیا در محتواهای مو جود از تصایر گرافیکی، عکس و اینفوگرافیک مصرف شده میباشد؟
آیا محتوای پیشنهادی گوگل، یک خبر میباشد؟ درین حالت شما نیاز دارید که یک نوشته‌علمی کوتاه یا این که یک محتوای وقتگیر ساخت و ساز نمایید.
آیا گوگل در جواب به کاوش کننده، یک ویدیو توصیه میدهد؟ در اینگونه قوانینی، عالی میباشد به کلیپ مارکتینگ تصور کنید.
آیا گوگل در جواب به جستجوی استفاده کننده، جواب کوتاهی را در نتیجه ها کاوش آموزش سئو در مشهد نشانه می‌دهد؟ در‌این‌صورت، یک نوشته‌ی علمی کوتاه یا این که یک محتوای مدام سبز میتواند موءثر باشد.
در شرایطی‌که محتوای مو جود در بالا نتیجه ها کاوش به طور پیشنهادی (People Also Ask) میباشد، احتمالاً شما در محتوای خویش بایستی یک سری مورد را ذیل پوشش قرار دهید.
در صورتی‌که محتوای اکران داده گردیده در گوگل، کوئری جستجوی مخاطب را به طور ظریف تحقیق نموده است، بایستی به تفکر تولید یک راهنمای چندین فصلی باشید.
همینطور، چنانچه در حاصل کاوش شاهد نقشه، جدول پرواز، ماشین اکانت یا این که ... بودید، احتمال اینکه بتوانید از روش بازاریابی محتوا به سود برسید بسیار نادر میباشد. سفارش می‌کنم در‌این وضعیت درپی کلمه ها کلیدی جایگزین باشید.

آیا محتوای اینجانب نیاز کاربر را برطرف می نماید؟
شما بایستی این پرسش را درباره خویش و مخاطبانتان بپرسید. این پرسش بدین معناست که:

نوع دستگاه و محلی که مخاطب در آن جای‌دارد، اساسی می‌باشند. بدین ترتیب در صورتیکه مخاطب بر روی موبایل خویش کاوش می نماید (یا این که کلاً محتوایتان بیشتر در دستگاه های قابل حمل مشاهده می شود)، عالی میباشد تلاش فرمایید محتوایی ساخت و ساز فرمایید که داده ها را سریع به مخاطب منتقل می نماید.
همینطور، چنانچه امیدوارید که مخاطب بعداز تلاوت محتوای شما، از روش رایانه دسکتاپی مجدد به سایت تان مراجعه می نماید، خوب میباشد محتوایی زمانبر یا این که یک راهنمای یک سری فصلی برای مخاطبانتان تهیه و تنظیم نمائید.
کوشش فرمایید به شکلی ساخت و ساز محتوا فرمائید که یوزرها بعد از تحقیق، بدانند می بایست با آن داده ها چه عمل نمایند. همینطور، می بایست بدانید که آیا مخاطبتان شخصی میباشد که:

در پی محتوا در قالبی تازه میباشد و عشق و علاقه متعددی به مطالعۀ مطالب تازه داراست.
به‌دنبال محتوایی به صورت دیرین میباشد تا اورا وادار به اندیشه کردن و گشت و گذار در وب سایت تان نکند. محتوایی که صرفا و تنها نیازش را برطرف می نماید و داده ها جدیدی به وی نمی دهد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.