آرشیو آبان ماه 1401

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

عالی بودن در طراحی وب

ممکن میباشد در قضیه ساخت سایت مبتدی و تازه کار باشید و یا این که آنکه دراین باره تجربیات اکثری داشته باشید. ساخت وب سایت فعالیت بسیار جالبی میباشد. آموزش سئو در مشهد بودن در آن تجارب هیجان انگیزی است. مقطع اکثری از زمان های گذشته پیشین که پیاده سازی منحصر به فرد به طراحی کاغذ بوسیله html و css بود. رایاپارس حالا طراحان اینترنت با به کارگیری از تکنولوژی های مرتبط سعی بر راه‌اندازی و طراحی شایسته ترین سایت ها را دارا‌هستند. بسیار بی آلایش لوحانه به حیث میرسد که با داشتن علم ابتدایی در مورد HTML5, CSS3, PHP, MySQL, JavaScript و jQuery خواهید توانست درین فن خلاقانه فعالیت نمائید و سایت هایی را طراحی کنید که در واقع راندمان قابل قبولی داشته باشند. ahrefs برای ارتقا ساخت سایت مفاد ذیل به شما امداد خواهد کرد.
تحقیق و استیناف
مدام از خودتان ادراک صدق داشته باشید. آیا یک طراح بهتر و یا این که خوب میباشید؟ برای خوب بودن سطح علم و داده ها پایان ندارد. مدام سعی بر ساخت‌و‌ساز موردها تازه فرمایید و از ابهام ها نهراسید. خلاقانه فعالیت فرمایید و در همین وقت ها به مفاد مطلوبی خواهید رسید.
یادگیری باید جزو ایفا روزمره شما باشد
اینترنت پیوسته در درحال حاضر تغییر تحول میباشد و دائما مفاد و تکنولوژی های جدیدی ارائه می‌گردد. باید آپ دیت باشید و خویش را در جریان علم روز جهان قرار دهید. تحت عنوان طراح و یا این که نرم‌افزار نویس تارنما بایستی در مسئله کاری خویش تحقیق منظم داشته باشید و برای بهتر بودن کوشش کنید.
خلاقانه کار فرمائید
در شرایطی‌که که تا کنون پروژه ای جاری ساختن نداده اید و یااینکه پروژه های طراحی وب سایت بخش اعظمی بوسیله شما به ایفا رسیده باشد کارایی فرمایید در پروژه های خویش از اختراع خویش به کارگیری کنید. استعمال از نوآوری شما میباشد که شمارا خوب می سازد. دست به نوآوری بزنید و پرورش نمایید.
همیاری فرمایید و پرورش نمائید
به تنهایی برنده نخواهید بود. همیاری با سایرین به شما اذهان تازه می‌دهد. با همیاری میتوانید شغل خویش را متعادل کنید، از علم سایرین استعمال نمائید، پروژه های بیشتری بگیرید و در بیزنس خویش غالب خیس باشید.
خودتان را با بحران بکشید
از تکنولوژی های نو به کار گیری فرمائید و یک پروژه را از اساس پیاده سازی فرمایید. به جنبه ها و نیازهای یک پروژه تامل کنید و آن را بر روی ورقه طراحی کنید. اعمال این عمل ذهن خلاقانه شما‌را فعال می سازد.
جنبه های نو را در لحاظ بگیرید
کاربرانی که درحال حاضر اینترنت را از روش گوشی در درحال حاضر مرور می باشند به‌سرعت در هم اکنون توسعه و گسترش می‌باشند و تارنما ها نیاز به آن دارا‌هستند که در مرورگرهای اینترنت به خیر اکران داده شوند. این یک کدام از جنبه های تازه اینترنت میباشد که بایستی خویش را با آن و بقیه تمایل های نو اینترنت سازگار نمائید.
از تمامی جا ایده بگیرید
در ساخت وب سایت می‌توانید از هر چیزی ایده بگیرید و آن ایده را در پیاده سازی خویش به کارگیری فرمائید. دور و اطراف خویش را عالی بنگرید چون از هر چیزی پیرامون خویش میتوانید ایده بگیرید و از ایده های خویش می‌توانید نتیجه ها خلاقانه ای بگیرید.
۰ ۰

آیا می دانید css و بسیاری سرورها نسبت به حروف بزرگ و کوچک حساس هستند؟

همت کنید در اسم گذاری پوشه ها و کلاس های css به استعمال از حروف خرد و تبارک اعتنا فرمائید چون در حالتی‌که که شما به کارگیری از حروف گرانقدر و خرد را رعایت ننمایید، آیتم متبوع یافت نخواهد شد. آیا DOCTYPE صحیحی تعیین کرده اید. آموزش سئو در مشهد مرورگرهای امروزی چیزی دارا‌هستند بنام quirks mode, این یک مود میباشد که هنگامی که مرورگرهای اینترنت وارد برگه ای میشوند. رایاپارس که DOCTYPE ندارد این گزینه را تحت عنوان پیش فرض تعیین می کنند. در‌حالتی که که نمی دانید چه DOCTYPE را قرار دهید عالی میباشد آن را خالی بگذارید در غیر این شکل برای رویت DOCTYPE به لینک و پیوند مراجعه‌نمایید. ahrefs آیا تارنما خویش را در مرورگرهای متعدد تحقیق کرده اید؟
دقت داشته باشید که صورت اورده شده در صدر به طور استاندارد است. ولی در HTML سه نوع تگ وجود داراست :
تگ‌های یکه. مانند ‎
‎ که خط ترسیم می‌نماید.
تگ‌هایی که آغاز و نقطه پایان دارا‌هستند. مثل: ‎‎
تگ‌هایی که دارنده خصوصیت می باشند. مثل:
‎متن
اعتنا ۱ : تگ های یکه را میتوان به دو صورت نوشت که شرایط دوم آن استاندارد میباشد :
وضعیت ۱ :
موقعیت ۲ :
نکته ۱ : تگ های HTML نسبت به والا و خرد بودن حروف حساس نیستند ، یعنی تگ های < b > با < B > موازی می باشند .
نکته ۲ : هر تگ HTML محتویات باطن خویش را ذیل تاثیر قرار میدهد . از جمله تگ < b > برای توپر کردن ( bold ) نوشته به شغل می رود و در شرایطی‌که متنی بین تگ گشوده و بسته < b > قرار بگیرد ، توپر می‌شود .
خاصیت تگ های HTML :
هر تگ اچ تی ام ال دارنده دسته از خاصیت میباشد که ویژگی های متفاوت آن‌ها را تعیین می نماید . هر یک از این خاصیت را می اقتدار در داخل تگ ابتدایی معرفی و مقدار دهی کرد . خاصیت تگ ها را با نماد = مقدار دهی می‌کنیم و مقدار آن خواص را درون ” ” قرار داده می‌گردد. بصورت پایین :
متن جمله
تگ p برای تولید گزاره میباشد و خواص Border برای تگ آن لبه ای ساخت و ساز میکند. این نمونه فقط جهت شناخت با بینش ی تایپ کردن خاصیت تگ ها است و در پی به معرفی تگ ها و خاصیت همگانی آن‌ها می‌پردازیم .
در حالتی‌که که برای تگی بخواهیم از یک‌سری خاصیت استعمال کنیم انها را با مسافت (Space) از هم قطع می کنیم
بعداز طراحی وب سایت موردنیاز میباشد که وب سایت خویش را در مرورگرها رسیدگی فرمائید تا از اکران صحیح وبسایت در مرورگر با خبر گردید و در شکل نیاز تغییرات مایحتاج را در کد نویسی کاغذ خویش برای تامین وب سایت از کلیه مرورگرها بدهید
۰ ۰

راه اندازی وب سایت

در حالتی‌که که قصد طراحی سایت را دارید و نمی‌خواهید برای فعال‌ساز‌ی وبسایت هزینه فرمایید میتوانید پوسته تارنما متبوع خویش را از روش تارنما پیاده سازی پوسته بدون‌پول دانلود کنید. آموزش سئو در مشهد لیست پایین وب سایت های پیاده سازی پوسته بدون‌پول هستند. رایاپارس که به شما این قابلیت و امکان را می‌دهند پوسته وب سایت متبوع خویش سوای نیاز به یادگرفتن ساخت وب سایت و همینطور فارغ از به کار گیری از قابل انعطاف افزارهای طراحی وب پیاده سازی کنید. ahrefs با به کار گیری از این وب سایت سازهای آنلاین دیگر نیازی وجود ندارد نگران بهینه سازی تارنما خویش باشید چون این پوسته ها به طور دایو بیس پیاده سازی می گردند و استانداردهای w3c در آن ها رعایت گردیده ولی برای آنکه پوسته وبسایت شما شما بهینه سازی باشید می بایست مسلما با یک دارای تخصص بهینه سازی مشورت کردن فرمائید.
برای به کارگیری از این پوسته های تارنما ممکن میباشد شما نیاز به مقداری علم css داشته باشید چون ممکن میباشد نیاز به تغییرات کوچکی جهت هواخواهی از گویش فارسی داشته باشید. این تارنما سازها پوسته وب سایت را به طور خروجی html، جوملا یا این که وردپرس در مشت شما قرار میدهند بعد از فراهم سازی پوسته کافی میباشد آن را بر روی اینترنت هاست خویش لود نموده و بقیه صفحه ها وبسایت خویش را طراحی فرمایید.
اما ساخت سایت به‌این طریق ریسک های خویش را داراست چون ممکن میباشد که سایت خویش را مجانی پیاده سازی نموده باشید البته ممکن میباشد با دقت به نداشتن علم seo در مورد ساخت وب سایت در نقطه پایان سود کافی از وقت و فرصت صرف نموده خویش نبرید پس در فیض سفارش می‌کنم حتی‌د‌ر حد مشورت از دارای تخصص طراحی وب و seo مشورت بگیرید. همینطور می‌توانید تارنما خویش را به طور بی نقص از وبسایت های روش تارنما های طراحی وب مجانی پیاده سازی نموده و از هاست مجانی آنان نیز به کارگیری فرمایید چون ارائه کنندگان سرویس ها طراحی وب سایت بدون‌پول معمولا هاست را به طور مجانی در چنگ شما میگذارند. بدون‌پول مدام عالی وجود ندارد چون شما میتوانید با صرف هزینه ای نادر فیض بسیار بهتری از وقت و هنگامی که صرف وبسایت خویش مینمایید داشته باشید براین اساس به شما سفارش میکنم بسته ساخت سایت ارزان و سریع را آزمون فرمائید. بهینه سازی در همه این پکیج ها به طور 100% رعایت می‌گردد و در حالتی‌که که مقداری بیشتر هزینه فرمایید ساخت سایت از rich snippet برای جستجوی عالی وبسایت شما در گوگل به کار گیری می کند. برای هر سیرتکامل مشورت در قضیه ساخت سایت با تلفن های و یا این که مدد آنلاین تماس حاصل نمایید.
۰ ۰

چرا تخطی از قوانین گوگل برای سایت ها دردسر می شود؟

گوگل برای وب سایت ها بستری را مهیا کرده و بایدها نبایدهایی را برای صاحبان تارنما ها در حیث گرفته میباشد. در تمامی این مقررات هم این تجربیات کاربری و حس رضایت یوزرها میباشد که تحت عنوان رکن مهم در حیث گرفته گردیده است. آموزش سئو در مشهد اکنون وبسایت هایی که‌این اصول را دورازشوخی نگیرند و فریبکارانه فعالیت نمایند، درواقع تمام مقررات گوگل را نادیده گرفته اند. رایاپارس وزیر سؤال برده اند. به همین خیال هم گوگل آنان را شناسایی کرده و جریمه شان می نماید تا حاصل گوگل مدام با کیفیت باقی بمانند و هم در حق وبسایت های کلاه سپید اجحاف نشود. ahrefs عنایت UX در سئوی یک تارنما
عنایت UX در سئوی یک تارنما
اکثر الگوریتم های گوگل تنها برای تهیه نمودن تجربیات کاربری بهتر میباشد. به این ترتیب پیاده سازی تجارب کاربری (UX) تأثیر فوق العاده ای بر سئوی وبسایت دارااست. حال این سؤال پیش میاید که کدام نوع بهینه سازی برای تجارب کاربری عالی میباشد؟ جواب شما چیست؟
مطلقاً سئوی کلاه سپید والا ترین لطفی میباشد که میتوانید در حق تجارب کاربری سایتتان نمایید. هنگامی تکنیک های این نوع seo را روی وبسایت پیاده میکنید، به صورت خود کار مواقعی را که برای استفاده کننده دلنشین و جالب میباشند را برای سایتتان آماده میکنید.
از جمله مشاجره «Keyword Stuffing» یکی تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. درین نحوه محتوای خویش را مملوء از عبارات کلیدی میکنیم. به نظرتان استفاده کننده اینگونه چیزی را می پسندد؟ این که یک کلمه و واژه یا این که عبارت خاص را بارها و بارها در زمان متن ببیند برایش دیدنی میباشد؟ مسلماً خیر.
در مقابل، در سئوی کلاه سپید از لغات کلیدی در یک چگالی مطلوب استعمال می‌کنیم. با این شغل هم گوگل محتوای ما‌را می پسندد و هم مخاطب اذیت نمی‌شود.
استعمال از عبارات کلیدی در اشکال seo
حضور شما درین شیت به‌این معناست که شما با مضمون‌ بهینه سازی آشنا می‌باشید و نقش اساسی و اصلی کلمه ها کلیدی را در seo و سئو وبسایت میدانید. همچنین احتمالاً با سوژه گزینش کلمه و واژه کلیدی مطلوب در محتوای تارنما نیز آشنا می باشید. درحال حاضر سؤال این میباشد که طریق نادرست استعمال از عبارات کلیدی چیست؟ یا این که عبارات کلیدی در سئوی کلاه سیاه چطور به کار گیری می‌شوند؟
۱/ کیورد استافینگ
فراتر هم به سوژه Keyword Stuffing اشاره کردیم که در معنای لبریز کردن محتوا و صفحه های از لغت ها کلیدی میباشد. گوگل با این فعالیت به شدت مخالف میباشد. چراکه صدمه متعددی به تجارب کاربری میزند. براین اساس در صورتی میخواهید سئوی سپید و استانداردی داشته باشید، کیوردها را با چگالی مطلوب به کار گیری فرمائید. برای تشخیص چگالی مطلوب، میتوانید از پلاگین هایی مثل Yoast سئو به کارگیری فرمایید.
۰ ۰

وجود نقد و بررسی در لندینگ پیج ها

امروزه اشخاص پیش از خرید هر مال، در صدر به تحقیق ی عیب گیری و پژوهش های آن فرآورده خاص خواهند پرداخت. آموزش سئو در مشهد این عیب گیری و استدلال‌ها میتواند به صورت بی واسطه بر این یوزرها اثر مثبت و یا این که منفی گذارند. درحال حاضر که وجود این عیب گیری و تحلیل‌ها میتواند. رایاپارس تا این حد برای استفاده کننده اصلی تلقی خواهد شد پس می قدرت از آن‌ها در لندینگ پیج ها به کار گرفت. ahrefs تا هم برای یوزرها اثر گذار باشد و هم هدف ها ما‌را از ایجاد کرد لندینگ پیج پوشش دهد.
اقتدار لغت ها
در به کارگیری از کلمه ها در لندینگ پیج خویش توجه فرمایید. در صورتی شما نسبت به بازنویسی کلی متن ها دانشی ندارید از کسانی امداد گیرید که نسبت به آنان دور اندیشی دارا‌هستند به دلیل آن که توان این کلمه ها را نباید بی قیمت شمرد، مثلا در صورتی شما در محتوای خویش به مکان واژه و کلمه ی “غریب” از “قریب” به کارگیری نمائید استفاده کننده به هنگام رسیدگی ی این لندینگ پیج متوجه این خطا شما گردد و این نادرست برای آن ها در معنای بی اعتباری تارنما شما برداشت شود .
مداقه به لندینگ پیج ها بعداز طراحی آن ها
مداقه در نظرگیری هدلاین مطلوب برای لندینگ پیج ها
بایستی دانست که صرفا با تاسیس لندینگ پیج ها شغل شما به اتمام نخواهد رسید و این موضوع در همین جا نقطه پایان نخواهد یافت، خوب میباشد بدانید که‌این نو استارت منش شماست، شما احتیاج دارید که‌این لندینگ پیج های شما به وسیله یوزرها مشاهده شوند، در غیر این شکل وجود این صفحه ها غیر منطقی خواهد بود. برای ارتقای این لندینگ پیج ها مفاد تحت می‌تواند به شما امداد کند:
1. CTA ها :
پیش از این بدین زمینه اشاره کردیم که وجود کال تو اکشن ها میتواند برهان مهم بر ارتقای لندینگ پیج های جانور در سایت شما باشد، می بایست دانست که دارای انسجام بودن این CTA ها با لندینگ پیج، استدلال توفیق خیلی از وبسایت های پیروز مدرن است .
۲. آدرس اینترنتی ها :
آدرس اینترنتی یکی آسانترین اقداماتی میباشد که شما برای ارتقای سایت خویش میتوانید اعمال دهید. به ارسال نشانی اینترنتی های تبلیغاتی بپردازید و در آن لندینگ پیج خویش را تحت عنوان مقصود اساسی خویش قرار داده و از این نحوه بازدید از لندینگ پیج خویش را ارتقا دهید .
۳. شبکات اجتماعی:
التفات شبکات اجتماعی بعداز طراحی لندینگ پیج
این زمینه که شبکات اجتماعی میتوانند بر بازدید وبسایت شما بیافزاید امری میباشد که نسبتاً همه اشخاص به آن پی برده اند و نمی توانند آن را انکار کنند، فقط نکته ی دارای اهمیت این میباشد که مورد نیاز میباشد شما نسبت به گزینش نوع کانال ی اجتماعی خویش داهیانه شغل کنید، از جمله در برخی از مفاد تبلیغ در فیسبوک میتواند برای شما اثر گذار باشد و در مواقعی دیگر تبلیغ در لینکدین برای شما کارآمد خواهد بود .
۰ ۰

در چه جاهایی می توان از گوگل تگ منیجر استفاده نمود؟

می بایست دانست که گوگل تگ منیجر فقط در گوگل آنالیتیکس گزینه استعمال قرار نمی گیرد، لیست پایین برای مثال مواقعی میباشد. آموزش سئو در مشهد که از این ابزار می اقتدار استفاده نمود: تگ تبدیل در گوگل ادز تگ مارکتینگ دوباره در گوگل ادز کدهای پیکسلی مو جود در چهره‌بوک کد رهگیری در کریزی اگ (Crazyegg) کد رهگیری اینسپکت لت و یا این که هر کد دیگری از HTML / جاوا اسکریپت طریق ی استعمال از گوگل تگ منیجر: در تارنما tagmanager.google.com اکانتی ساخته و یا این که از اکانتی که تا قبل از این ساخته اید. رایاپارس به کار گیری کند (کانتینر تازه درین مرحله ساخته می گردد و شما می‌توانید کانتینر های مازاد را برای حساب خویش در حیث گیرید )
کانتینر های تشکیل‌شده. ahrefs را در وبسایت خویش و یا این که نرم افزار خویش نصب فرمایید.
تگ های موردنیاز خویش را وارد فرمائید .
طریق ی ساختن حساب و کانتینر در گوگل تگ منیجر
روش ساختن حساب و کانتینر در گوگل تگ منیجر
وارد تارنما tagmanager.google.com گردید
بر روی مورد ی Accounts کلیک فرمائید
بر آیتم ی Create account وارد گردید
اسم اکانت کاربری خویش را وارد فرمائید و به طور از روی میل معلوم نمایید که آیا می‌خواهید داده های شما به طور ناشناس در گوگل به اشتراک نهاده گردد یا این که نه
بر مورد ی Continue کلیک فرمائید
نامی برای کانتینر خویش تعیین کرده و نوع کاربری خویش را معین نمائید برای مثال چنانچه از این ابزار برای تارنما خویش به کار گیری می‌نمایید از گزینهی web به کارگیری فرمایید
در انتها نیاز میباشد آیتم ی Create را بزنید
حالت به کارگیری از سرویس ها را رسیدگی فرمایید و در‌حالتی که با آن موافق بودید بر آیتم ی آری کلیلک کنید
۱۱ دلیلی که شما‌را نسبت به استعمال از گوگل تگ منیجر مجاب خواهد کرد
استقرار سریع کدهای رهگیری
همگی تگ ها در یک جا قابل مشاهده می باشند
به کارگیری از ابزارهای آزمایشی
پوسته های کانتینر های قابل به کارگیری دوباره
بدون‌پول بودن
طرز ی به کارگیری ی سهل و آسان از این ابزار
وجود پوسته های تگ
نسخ ، فضای کاری و دور و اطراف کاری
امنیت
تایید صلاحیت های کاربری
اشاعه انجمنی دوست داستنی و صمیمانه و موثر
چه مواقعی در گوگل تگ منیجر قابل ردیابی میباشد؟
مفاد اصلی که می قدرت آنان‌را در گوگل تگ منیجر (به صورت پیش فرض) ردیابی کرد به تفصیل ذیل میباشد:
کلیک ها
کلیک های پیوند ها
هیبت های واگذار گردیده
مجال سپری گردیده به وسیله یوزرها در سایت ها و یا این که نرم افزار ها
و … .
خواسته از جواز های کاربری چیست؟
خواسته از جواز های کاربری چیست
در‌این ابزار مجوزهایی وجود داراست که صرفا شما قوی می باشید آن مجوزها را صادر نمائید برای مثال این جواز ها مفاد ذیل میباشند:
مجوزی که در آن می اقتدار مشخص و معلوم نمود هیچ دسترسی وجود نداشته باشد
جواز قرائت
تایید صلاحیت دستکاری کردن
تایید صلاحیت نشر
جواز پذیرش
۰ ۰

منافع بهره گیری از آزمایشات در اپتیمایز

استعمال از گوگل اپتیمایز گوناگون نسبت به ابزارهای آزمایشی دیگر است، در ابزارهای دیگر پیش بینی و گمان هایی در راستای بهبود طراحی وب و seo وبسایت انجام یافته می‌گردد. آموزش سئو در مشهد البته در غایت این مفاد در لحاظ گرفته گردیده چیزی بیش تر از پیش گویی و گمان نیستند. رایاپارس نمی قدرت درستی آن را به طور قطعی در حیث گرفت ولی در گوگل اپتیمایز حالت به طور کامل متفت میباشد. ahrefs مغایر ابزار های دیگر که صرفا به طور حدسی و گمانی دیزاینی نو برای تارنما ها در حیث می‌گیرد، به تست حقیقی وواقعی تغییرات و seo وب سایت پرداخته میگردد و با در حیث گیری اخلاق های یوزرها برای صاحبان وب سایت معین گردد که چه نوع تغییری برای گسترش تارنما ما یحتاج میباشد.
فایده گیری از Analytics و جاری ساختن آزمایشات
در گوگل اپتیمایز، شخص از اقتدار Analytics برای اندازه گیری آزمایشات خویش به کار گیری می نماید و از هدف ها Analytics تحت عنوان هدف ها تست به کار گیری می نماید و با توکل بر این اصل به ارتقای وبسایت میپردازد.
چه عده ای می‌توانند از گوگل اپتیمایز منفعت گیرند؟
چه اشخاصی می‌توانند از گوگل اپتیمایز فایده گیرند
هرکسی که ساخت‌و‌ساز محتوا می نماید و دارنده سایتی میباشد که برای پیاده سازی و seo ی آن عنایت قائل میباشد می‌تواند از گوگل اپتیمایز منفعت گیرد و با حدس فرضیه ها و رفتارهای یوزرها در وبسایت به ارتقای تارنما خویش دست پیدا کند.
التفات گوگل اپتیمایز در دنیای دیجیتال مارکتینگ
در دیجیتال مارکتینگ گوگل اپتیمایز منجر می‌شود تبادلات بیشتری در لندینگ پیج ها شکل گیرد. وجود این تبادلات برای هر بیزنسی می‌تواند درهای نو را به سوی توفیق بگشاید. در سود در سال های اخیر این ابزار برای عده ای که بیزینس های متعلق به دیجیتال مارکتینگ دارا‌هستند آیتم التفات قرار گرفت و روز آپ دیت اشخاص بیشتری به به کار گیری از این ابزار روی میاورند.
گوگل اپتیمایز چه‌گونه به عالم معرفی شوید؟
گوگل اپتیمایز چه‌طور به عالم معرفی شوید
ارائه ورژن بتا برای گوگل اپتیمایز نخسین بار در سال ۲۰۱۶ شکل گرفت و به تک تک عموم عالم اذن داده شد تا از این ابزار اپتیمایز به طور بدون‌پول به کار گیری نمایند، صرفا محدودیتی که‌این ابزار در‌این مرحله داشت این بود که یوزرها برای به کار گیری از این ورژن آزمایشی که هنوز آیتم پذیرش قطعی قرار نگرفته بود می بایست در وهله می ماندند، اکنون این ابزار از ورژن بتا بیرون گردیده و نیازی به در دفعه ماندن برای به کارگیری از آن نیست و به راحتی می اقتدار از ان استفاده کرد.
چه افرادی عالی میباشد تا از ورژن ی مبلغی گوگل اپتیمایز به کارگیری کنند؟
پیش از اینً توضیح داده شد که گوگل اپتیمایز یک ورژن و یا این که یک نسخه مبلغی هم دارااست که آن را با اسم اپتیمایز ۳۶۰ میشناسم که در آن محدودیت های کمتری را شاهد هستیم، ولی آیا استعمال از این ورژن برای کلیه میتواند موثر واقع گردد؟ بایستی دانست که به کار بستن از گوگل اپتیمایز برای بیزینس های خرد در راستای سئو وب سایت میتواند کافی و مطلوب باشد اما با گران قدر خیس شدن هدف ها و تجارت ها به کارگیری از ورژن بدون پول گوگل اپتیمایز برای اشخاص کافی نخواهد بود و نیاز میباشد دراین باره سپرده گذاری کوچکی شکل گیرد و از ورژن گوگل اپتیمایز ۳۶۰ بهره برد.
محدودیت های استعمال از گوگل اپتیمایز به نسبت اپتیمایز ۳۶۰ کدام میباشد؟
محدودیت های به کار گیری از گوگل آپتیمایز به نسبت آپتیمایز ۳۶۰ کدام میباشد
در گوگل اپتیمایز نمی اقتدار از مجموع اشخاصی که از گوگل آنالیتیک به کار گیری می کنند تحت عنوان طعمه به کار گرفت.
در گوگل اپتیمایز محدودیت در آزمایشات چند‌منظوره ( ۱۶ وضعیت ) وجود دارااست.
در گوگل اپتیمایز محدودیت تست به طور همزمان ( فقط سود گیری از ۵ تست به طور به طور همزمان ) وجود دارااست.
مقایسه ی به کارگیری از گوگل اپتیمایز به نسبت ابزارهای شبیه
محاسبات آماری گوگل اپتیمایز تواتسته این ابزار را نسبت به بقیه ابزارهای جان دار در‌این راستا دوست داستنی خیس سازد، سود گیری از آزمایشات واقعی سوای اتلاف وقت و هزینه با‌یقین مهم‌ترین مزیت استعمال از این ابزار میباشد، بایستی اظهار کرد که از سال ۲۰۱۶ که گوگل به معرفی این ابزار پرداخت ابرازهای آزمایشی دیگر محبوبیت خویش را از دست دادند به دلیل آن که این نوع اپتیمایز سیرتکامل ی جامع آپتیمایز های قبلی بود.
۰ ۰

مرورگرهایی که پاپ آپ های Intrusive Interstitial را نشان نمی دهند!

از مهمترین نکات اثر پاپ آپ در seo ، چریمه هایی میباشد که گوگل برای پاپ آپ های “Intrusive Interstitial” در لحاظ گرفته میباشد. آموزش سئو در مشهد چراکه بستن این پاپ ها برای یوزرها مشقت بار میباشد. بدین ترتیب وجود آن ها برای یوزرها تحت عنوان یک اسپم برداشت گردیده و منجر میگردد یوزرها از سپری کردن زمان خویش در وبسایت رضایت نداشته باشند. رایاپارس به خصوص برای یوزرها تلفن همراه، این نوع پاپ آپ صرفا قادر است یک دلیل آزاردهنده باشد. بعد از آنجایی که امروزه مرتبه بندی وب سایت ها، به ترازو ریسپانسیو بودن آن ها برای تلفن همراه تعلق متعددی داراست. ahrefs همین یک تصمیم خطا (یعنی استعمال از پاپ آپ های Intrusive Interstitial) میتواند جریمه گوگل را داشته باشد. قابل ذکر میباشد که در وب لاگ، می‌توانید با seo تلفن همراه تماما آشنا گردید.
مرورگرهایی که پاپ آپ های Intrusive Interstitial را نماد نمی دهند!
برخی از مرورگرها، مثل گوگل کروم و فایرفاکس، پاپ آپ هایی مانند Intrusive Interstitial را به صورت اتومات می بندند. درواقع زیرا این مرورگرها میدانند اکران این قبیل پنجره ها برای یوزرها نامطلوب میباشد، تلاش می نمایند با این نحوه UX بهتری را برای مخاطب رقم بزنند.
به این ترتیب در‌حالتی که در وبسایت خویش از پاپ آپ های Intrusive Interstitialها استعمال نمایید، می بایست چشم به راه دو رخداد باشید:
این پنجره ها به یوزرها نشانه داده می‌شوند و آن‌ها را از وبسایت دلزده می نماید.
این پاپ آپ ها به یوزرها آرم داده نمی‌شوند، زیرا مرورگر آنان‌را حذف نموده است.
گوگل در چه قوانینی وبسایت دارنده پاپ آپ Intrusive Interstitial را جریمه نمی نماید؟
پاپ آپ های Interstitial در مواقعی خاص، جریمه گوگل را نخواهند داشت. یعنی در شرایطی‌که این نوع پاپ آپ ها وضعیت تحت را داشته باشند، تأثیر بدی روی بهینه سازی نمی گذارند:
گوگل بیشتر روی اکران پاپ آپ های Interstitial در گوشی حساس میباشد. براین اساس در‌حالتی که این پاپ آپ ها را در ورژن های دسکتاپ یا این که تبلت وب سایت خویش آرم دهید، ضرروزیان کمتری خواهند داشت.
در‌صورتی‌که اندازه این پاپ آپ ها را یه خرده خرد خیس در حیث بگیرید (طوری که مجموع ورقه را نپوشانند)، گوگل کمتر با آن‌ها اختلال خواهد داشت.
این که‌این پاپ آپ ها صحیح بعداز ورود استفاده کننده به برگه نماد داده شوند، به طور کاملً نادرست میباشد. البته این که اذن دهید استفاده کننده وارد کاغذ گردد و بعداز یک‌سری لحظه آن را آرم دهید، تصمیم بهتری میباشد.
بعضی اوقات محتوای این پنجره ها، چیزی میباشد که به بدون چاره بایستی پیش از اکران محتوای اساسی کاغذ نشانه داده خواهد شد؛ در این‌حالت گوگل شما‌را برای اکران این نوع پاپ آپ جریمه نخواهد کرد. برای مثال پیام هایی مثل قبول یا این که رد کوکی ها، اکران مقررات تارنما، اعتقاد و باور از سن رسمی مخاطب و …
۰ ۰

بک لینک دادن از یوتیوب به سایت

در‌حالتی که ویدئوهایتان را در یوتیوب منتشر کردید، مطلقاً در نصیب دسکریپشن کلیپ، به نشانی کاغذ کلیپ در سایتتان پیوند بدهید. آموزش سئو در مشهد با این فعالیت هم یوزرها را مستقیماً به وب سایت هدایت میکنید و هم برای خویش بک پیوند ساخته اید که‌این فوق العاده میباشد. رایاپارس Thumbnail تحت عنوان تصویر ویدئوی شما نشان داده میشود. یعنی مخاطب پیش از این که ویدیو را Play نماید، این تصویر را می بیند. آری؛ این مورد را دارید که یک تصویر تصادفی (از بخشی از کلیپ) را روی Thumbnail بگذارید.  ولی این شغل را نکنید! یک تصویر بی آلایش را پیاده سازی نمایید. ahrefs همت نمایید برای آن یک تم داشته باشید. این تم را در Thumbnail ویدئوهای دیگرتان هم رعایت فرمائید. به عنوان مثالً میتوانید تیتر کلیپ را روی یک تصویر از فضای کلیپ بنویسید و به عبارتی را تحت عنوان Thumbnail به یوزرها نماد دهید.
۹- قرار دادن زیرنویس روی کلیپ
ربات های گوگل متن پایه می‌باشند؛ به این ترتیب نمی توانند کلام یا این که گرافیک های باطن کلیپ را بفهمند. برای این که خاطر این ربات ها را از بابت محتوای کلیپ ریلکس نمائید، برای آن زیرنویس قرار دهید.
ربات ها زیرنویس ویدئوها را میخوانند و آنان را مثل محتواهای متنی ارزیابی می نمایند. از طرف دیگر، درصد متعددی از یوزرها ترجیح می‌دهند ویدیو را بی سر و صدا ببینند. همچنین کاربرانی می‌باشند که دارنده اختلالات شنوایی می‌باشند. با تایپ کردن زیرنویس، بدین یوزرها علامت می دهید که چه قدر برای آن‌ها قیمت قائلید.
10- خوب کردن ویدئوها با آزمایش A/B
هنگامی مراحل ایجاد و تکثیر ویدئوها را آغاز میکنید، میتوانید از آزمایش های A/B امداد بگیرید تا آن‌ها را عالی و خوب فرمایید. به عنوان مثال از یک کلیپ دو ورژن تنظیم فرمائید با ارتفاع 60 و 90 ثانیه. به برخی از یوزرها ورژن 60 ثانیه ای را نشانه دهید و به دیگر افراد ورژن 90 ثانیه ای را.
بعداز سپری شد یک زمان خاص (به عنوان مثالً یک هفته)، محاسبه نمایید و مشاهده کنید کدام ورژن بازدید بیشتری داشته، توانسته یوزرها را بیشتر نگه دارااست، یوزرها بیشتری را به صفحه های دیگر وبسایت کشانده و … . با جاری ساختن این آزمایش ها، می‌توانید خواست مخاطبان را پیدا کرده و در جهت برآورده کردن آنان گام بردارید.
۱۱- پیوند سازی داخلی برای ویدیو در seo
پس از تکثیر کلیپ، از صفحه ها رفیعتر خویش به آن پیوند بدهید. از جملهً درصورتی که محتوایی دارید که توانسته سکو خیر را در گوگل بگیرد، از آن محتوا به‌این ویدئوی جدید منتشرشده، لینک و پیوند بدهید. با این فعالیت اعتبار آن برگه را به ویدئویتان هم می دهید. به علاوه با این لینک و پیوند سازی داخلی، هم یوزرها و هم ربات های گوگل را خوب موعظه میکنید تا پیمایش ریلکس تری در تارنما داشته باشند.
۰ ۰

راه های افزایش ترافیک توسط گوگل دیسکاور کدام اند؟

می‌دانیم که گوگل دیسکاور موقعیتی مطلوب برای اخذ بیشتر ترافیک و ارتقاء بازدید وب سایت شماست، به دنبال به تعدادی راه و روش که می‌تواند شمارا در گوگل دیسکاوری به اکران گذارد خوا هیم پرداخت. آموزش سئو در مشهد محتوایی دیدنی و باکیفیت با فرمت های متعدد مهیا آورید. رایاپارس از عکس ها ی تعالی و کیفیت عالی در محتوای خویش به کار گیری فرمایید. ahrefs محتوایی در لهجه های گوناگون اخلاق نمائید.
محتوای خویش را در همگی جا تبلیغ نمائید و تلاش داشته باشید در فضای اینترنتی فعال باشید.
یک کمپین تبلیغاتی برای محتوای خویش مهیا نمایید.
فیلم های جالب منتشر نمایید.
محتوای جدید با موضوعات دیدنی و آپدیت مهیا نمایید.
محتوایی تلفن همراه فرندلی و قابل استعمال در تلفن های هم پا آماده فرمائید.
آنچه را که عموم از Google Discover در رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارند ببینید .
چطور از روش گوگل دیسکاور ترافیک جذب کنیم؟
حال که می‌دانیم گوگل دیسکاور یک مجال طلایی برای ارتقا بازدید سایت میباشد، بیایید نحوه های ارتقاء این نوع ترافیک را باهم مرور کنیم.
۱- دقت به تلفن همراه فرندلی بودن تارنما
گوگل دیسکاور، یک ابزار فید مختص گوشی میباشد؛ به این ترتیب، بدیهی میباشد که تجربیات کاربری سایت شما در تلفن همراه، در ترافیک ناشی از این امکان انتخاب کننده میباشد. سریع بودن صفحه ها، نداشتن تبلیغات پاپ آپی اذیت کننده، تعیین اندازه مطلوب برای تصاویر و فونت ها و … راه و روش هایی میباشند که وب سایت شما‌را تلفن همراه فرندلی می نمایند.
ولی در صورتی‌که می‌خواهید یک گام طلایی برای UX گوشی سایتتان بردارید، به سراغ تکنولوژی AMP (Accelerated Mobile Pages) بروید. AMP بار گذاری صفحه ها سایتتان را در تلفن همراه به صورت چشمگیری سریع خیس می نماید. براین اساس به واسطه آن می‌توانید مطمئن گردید که در فید Discovery گوگل، سکو نیکی خواهید داشت.
۲- استعمال از تصاویر و ویدئوهای نو و کیفیت خوب
“تصویر به کارگیری از تصاویر و ویدئوهای تازه و کیفیت خوب”
این یک حقیقت اثبات گردیده‌است که محتواهای تصویری و ویدئویی با باکیفیت منزلت بهتری در گوگل دیسکاور دارا هستند. از آنجایی که تصاویر پیش از هر چیزی دقت یوزرها را جلب می نمایند، بایستی در صفحاتتان از تصاویر دیدنی و مرتبط به کارگیری نمائید. فراموش نکنید که زمانی نگاه استفاده کننده در کاغذ گوگل دیسکاور به محتوای شما می افتد، بایستی به عبارتی لحظه اورا جذب فرمایید.
نکته: اصول به کارگیری از تصویر در گوگل دیسکاور چیست؟ تصاویر بایستی فشرده باشند و پهنا آنان دست کم ۱۲۰۰ پیکسل باشد. به علاوه اسم فولدر آنان بایستی محتوای باطن آن ها را تعریف نماید.
۳- روی حوزه عمل خویش متمرکز باشید
قضیه کار شما هر چه که است، همت نمایید موقع ایجاد محتوا، زیاد از آن گمراه نشوید. می باشند سایت هایی که امروز پیرامون یک قضیه محتوا منتشر می نمایند و فردا درباره موضوعی به طور کاملً متعدد. این عمل هم بر مخاطبانتان تأثیر منفی خواهد گذاشت و هم بر گوگل.
اما درصورتی که برای یک سازمان رسانه ای محصل شغل می‌کنید که در حوزه های متفاوتی فعالیت دارد، می‌توانید از این قاعده مستثنی باشید. ولی گشوده هم عملکرد فرمائید در محتواهایتان یک لحن واحد داشته باشید و همگی محتواهایتان را با به عبارتی لحن و درحال حاضر و هوا ساخت‌و‌ساز فرمایید تا اثبات گام بودن خویش را به‌این طریق علامت دهید.
۰ ۰