جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

آیا می دانید css و بسیاری سرورها نسبت به حروف بزرگ و کوچک حساس هستند؟

همت کنید در اسم گذاری پوشه ها و کلاس های css به استعمال از حروف خرد و تبارک اعتنا فرمائید چون در حالتی‌که که شما به کارگیری از حروف گرانقدر و خرد را رعایت ننمایید، آیتم متبوع یافت نخواهد شد. آیا DOCTYPE صحیحی تعیین کرده اید. آموزش سئو در مشهد مرورگرهای امروزی چیزی دارا‌هستند بنام quirks mode, این یک مود میباشد که هنگامی که مرورگرهای اینترنت وارد برگه ای میشوند. رایاپارس که DOCTYPE ندارد این گزینه را تحت عنوان پیش فرض تعیین می کنند. در‌حالتی که که نمی دانید چه DOCTYPE را قرار دهید عالی میباشد آن را خالی بگذارید در غیر این شکل برای رویت DOCTYPE به لینک و پیوند مراجعه‌نمایید. ahrefs آیا تارنما خویش را در مرورگرهای متعدد تحقیق کرده اید؟
دقت داشته باشید که صورت اورده شده در صدر به طور استاندارد است. ولی در HTML سه نوع تگ وجود داراست :
تگ‌های یکه. مانند ‎
‎ که خط ترسیم می‌نماید.
تگ‌هایی که آغاز و نقطه پایان دارا‌هستند. مثل: ‎‎
تگ‌هایی که دارنده خصوصیت می باشند. مثل:
‎متن
اعتنا ۱ : تگ های یکه را میتوان به دو صورت نوشت که شرایط دوم آن استاندارد میباشد :
وضعیت ۱ :
موقعیت ۲ :
نکته ۱ : تگ های HTML نسبت به والا و خرد بودن حروف حساس نیستند ، یعنی تگ های < b > با < B > موازی می باشند .
نکته ۲ : هر تگ HTML محتویات باطن خویش را ذیل تاثیر قرار میدهد . از جمله تگ < b > برای توپر کردن ( bold ) نوشته به شغل می رود و در شرایطی‌که متنی بین تگ گشوده و بسته < b > قرار بگیرد ، توپر می‌شود .
خاصیت تگ های HTML :
هر تگ اچ تی ام ال دارنده دسته از خاصیت میباشد که ویژگی های متفاوت آن‌ها را تعیین می نماید . هر یک از این خاصیت را می اقتدار در داخل تگ ابتدایی معرفی و مقدار دهی کرد . خاصیت تگ ها را با نماد = مقدار دهی می‌کنیم و مقدار آن خواص را درون ” ” قرار داده می‌گردد. بصورت پایین :
متن جمله
تگ p برای تولید گزاره میباشد و خواص Border برای تگ آن لبه ای ساخت و ساز میکند. این نمونه فقط جهت شناخت با بینش ی تایپ کردن خاصیت تگ ها است و در پی به معرفی تگ ها و خاصیت همگانی آن‌ها می‌پردازیم .
در حالتی‌که که برای تگی بخواهیم از یک‌سری خاصیت استعمال کنیم انها را با مسافت (Space) از هم قطع می کنیم
بعداز طراحی وب سایت موردنیاز میباشد که وب سایت خویش را در مرورگرها رسیدگی فرمائید تا از اکران صحیح وبسایت در مرورگر با خبر گردید و در شکل نیاز تغییرات مایحتاج را در کد نویسی کاغذ خویش برای تامین وب سایت از کلیه مرورگرها بدهید
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد