آرشیو مرداد ماه 1402

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

یک CTA بدیهی در وب سایت قرار دهید


۶) یک CTA بدیهی در وب سایت قرار دهید
یکی موضوعات اساسی که هم به کاهش نرخ پریدن و همینطور بالارفتن نرخ تبدیل شما امداد می‌نماید، به کار گیری از دکمه فراخوان آموزش سئو مشهد  به کار یا این که Call To Action میباشد.
مدام این مورد را در ذهن داشته باشید که کل یوزرها بعداز تحقیق یک مقاله، دیدن یک ویدیو و … میخواهد کاری جاری ساختن دهند. کاری که بیشترین منفعت را برای آن ها داشته باشد و بتواند آموزش سئو در مشهد  نیاز آن‌ها‌را رفع نماید.
شما با یک نیاز سنجی ظریف و قرار دادن یک CTA جالب می توانید استفاده کننده را به سادگی به آنچه می خواهد مجاورت کرده و خودتان نیز به هدفی که دارید برسید.
یک معامله دو راز موفقیت!

نکته: از CTA های متعدد و زیاد استعمال نکنید. این که به مخاطب آزادی کار بدهید خیلی عالی میباشد ولی خیر اینجا! شما می بایست مخاطب را صرفا به یک مسیر هدایت نمایید. آزادی شغل دادن به مخاطب در‌این مواقع معمولا نرخ تبدیل شما‌را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد. پس در تعداد و همینطور محتوای CTA پاره ای غیر منعطف باشید!

۷) پیوند سازی داخلی؛ به حد تعادل
اکثری از وبمسترها و مارکترها طرفدار دو آتشه لینک و پیوند سازی داخلی ( آن هم به طور فله ای!) در محتوای خویش می‌باشند.
این مسئله گرچه میتواند بانس ریت شما‌را به صورت قابل توجهی کم کند ( چراکه استفاده کننده با کلیک بر فقط یک پیوند بانس ریت را از تارنما شما برمی‌دارااست و مجال حضور در تارنما برایش درج می گردد.) ولی این عمل محتوای شما‌را خسته کننده و ضعیف جلوه خواهد بخشید.

به شما سفارش می کنم به مکان پیوند سازی ها داخلی وحشتناک فقط یک‌سری لینک و پیوند (با CTA صحیح) به محتواهای مرتبط، پرطرفدار و اصلی خویش بدهید. با اینکار خیر صرفا توانسته اید بانس ریت را کاهش دهید، بلکه می توانید با رفع نیاز مخاطب، دیگر محتواهای گرانبها خویش را نیز به وی اکران دهید.

۸) صفحه ها مال خویش را به صورت منظم بروزرسانی فرمائید
در صورتی‌که شما در صفحه های کالا داده ها جامع و متعددی از یک مال ارائه دهید مخاطب را غرق خواهید کرد. از طرفی درصورتی که داده ها مقداری قرار دهید مخاطب شما‌را ضعیف می پندارد و منظره شمارا فهم و شعور نخواهد کرد.
یکی مهم‌ترین دلایلی که یوزرها قیف فروش مارا طی نمی کنند، فراهم نبودن آن‌‌ها برای خرید میباشد. ولی یکی‌از دیگر از دلایلی که بشدت قادر است در خرید آن ها اثر گذار باشد این میباشد که آنان محتوایی باکیفیت و صحیح از مال نمی‌بینند و ترجیه می دهند تا از یک تارنما دیگر استعمال نمایند.
پس بایستی چه فعالیت کرد؟
اطلاعاتی که قصد دارید در باب جنس ارائه دهید را تماما گروه بندی کرده و نام تیم ها را به استفاده کننده اکران دهید. با اینکار شما خیر فقط برگه مرتبی خواهید داشت، بلکه داده ها جامعی نیز ارائه داده و از طرفی استفاده کننده را در محتوا غرق نخواهید کرد.

نکته۱: همت نمائید توضیحات مال خویش را بروزرسانی نمایید مخصوصا درصورتی که کالا شما رقابتی میباشد.
نکته۲: قابل ذکر میباشد که روی هم رفته نرخ پریدن صفحه ها جنس نسبت به باقی قسمت های وبسایت بیشتر میباشد. (اما این مسئله به ماهیت فرآورده و سرویس ها شما نیز به طور کامل بستگی داراست.)
با اینحال در حالتی‌که بانس ریت وبسایت شما خیلی بالا بود به شما پیشنهاد میکنم با A/B آزمایش محتوا و المان های متفاوت و اثر گذار شیت جنس خویش را تغییر‌و تحول دهید و با رصد آن، یک گزینه یا این که تلفیقی از آن ها را برای کاهش بانس ریت و بهبود نرخ تبدیل به کار گیری فرمائید.



۹) امکان کاوش؛ راهکاری عالی برای کاهش نرخ پریدن
یک کدام از دیگر از مواقعی که به کاهش نرخ پریدن تارنما شما امداد می‌نماید seo المان کاوش وب سایت میباشد.
در‌این بخش به عنوان کردن یک سری گزینه بسیار اساسی بسنده می کنم.

مطلقا در کل صفحه های خویش قابلیت و امکان کاوش داشته باشید.
برگه جستجوی خویش را seo نمائید تا در شرایطی‌که استفاده کننده واژه کلیدی خاصی را کاوش کرد. رابط کاربری با صرفه شما بتواند تجارب کاربری اورا بهبود ببخشد.
صفحه ها ۴۰۴ خویش را سئو فرمایید تا در صورتیکه استفاده کننده فیض دلخواه خویش را نیافت بلافاصله از وب سایت بیرون نشود و بتواند از پیشنهادات شما به کار گیری بکند.
۱۰) وبسایت خویش را برای موبایل seo فرمایید
یک کدام از دیگر از موضوعات فوق العاده مهمی که اکثر اوقات وبسایت ها هنوز هم نسبت به آن بی ملاحظه می باشند مشاجره Mobile friendly بودن وب سایت است.
این مورد بالاتر از مشاجره بانس ریت در seo وبسایت شما بشدت اثر گذار میباشد. در‌صورتی‌که وبسایت شما هنگام اکران در گوشی با صرفه نباشد نسبتاً آحاد شانس شما برای رقابت در فضای دیجیتال از میان خواهد رفت.
چرا‌که خیر فقط کرالر های گوگل تارنما شما‌را در دیوایس گوشی خزش می‌نمایند بلکه بیشتراز ۸۰٪ کاوش ها اینک از روش موبایل جاری ساختن میگردد.
پس عالی میباشد همین هم اکنون دست به فعالیت گردید!
۰ ۰

برای ساخت محتوا رویکردی انعطاف پذیر داشته باشید


۴) برای ساخت محتوا رویکردی انعطاف پذیر و محصل داشته باشید
در وبسایت شما تنها نباید یک نوع محتوا وجود داشته باشد. یعنی آحاد محتواها نباید متنی باشد. شما بایستی گونه های محتواها (ویدئویی یا این که پادکست) را ساخت و ساز نمائید. همینطور بایستی در قسمت های مختلفی و با عنا وین مختلفی این محتواها را قرار دهید. توجه نمایید که به‌روزکردن وبسایت و محتواهای آن الزاما در معنای اضافه‌ کردن به تعداد لندینگ آموزش سئو مشهد  پیج‌ ها وجود ندارد.

شما بایستی به گوگل و درواقع الگوریتم فرشنس علامت دهید که واپسین داده ها مرتبط با موضوعات وب سایت خویش را می‌دانید و آنان‌را در پوسته های مختلف در کمترین وقت دراختیار استفاده کننده  آموزش سئو در مشهد قرار می دهید.



۵) محتوای مدام سبز را به تیم‌ی محتواهای وبسایت اضافه نمائید
محتوای مدام‌سبز ، محتوای عمیق تری میباشد که در تست مجال ماندگاری بیشتری دارااست. این محتوا ممکن میباشد ماه ها و سال ها برای تارنما شما ورودی بگیرد. این محتوایی میباشد که معمولا به روز نمی‌ خواد. ساخت و ساز محتواهای مدام‌سبز دارایی و وقت بیشتری میخواهد. ولی شما می بایست به دیده سپرده گذاری به آن نگاه نمایید. زیرا محتواهایی بسیار اصلی برای مخاطب و گوکل میباشند.

به صورت معمول محتوای مدام سبز منعکس کننده ی یک کدام از موردها ذیل میباشد:

تحقیقی بسیار بی نقص در موضوعی معین؛
بینشی اختصاصی و ویژه در خصوص موضوعی؛
عرضه‌ی کاربردی و عملی از حاصل پژوهش ها؛
محتوایی چندهزار واژه‌ای و بسیار جامع؛
محتوایی که دربرگیرنده تمامی‌ی اشکال محتوا می گردد (متنی، تصویری، صدا، اینفوگرافی و … ).
به‌روزرسانی الگوریتم Freshness چقدر برنده بود؟
به الگوریتم Freshness در اکثری از گفتگوهای تخصصی در بهینه سازی خیلی پرداخته نشده میباشد. زیرا اکثر زمان ها زیر الشعاع الگوریتم های دیگر مانند پنگوئن، پاندا، Hummingbird ،Mobile First، رنک برین و … قرار گرفته میباشد. البته ابدا نباید تفکر کرد که‌این الگوریتم غالب نبوده میباشد.

چنانچه بازی فوتبالی درجریان باشد و شما تنها نام گروه ها را سرچ فرمائید، متوجه خواهید شد که تارنما هایی که نتیجه ها ذیل را دارااست به شما نمایش داده می شود:

واپسین فیض
واپسین داده ها مرتبط با اتفاقات داخل زمین بازی
بازیکنان داخل زمین و آن‌هایی که کارت گرفتند یا این که آسیب دیده شدند
تعداد اشتباهات
این نتیجه ها موءثر و متغیر (که شاید دقیقه به دقیقه تغییر تحول نمایند) بیان کنده مزایای عملی این به‌روزرسانی برای تجارب جستجوی ما بوده میباشد. انگار شما بازی فوتبال را تماشا میکنید و چیزی را از دست نمی دهید.

افسانه ها و باورهای خطا در باب الگوریتم Freshness
مهم ترین اعتقاد و باور نادرست در زمینه ی این الگوریتم این میباشد که عمل مهمی نمی‌ نماید. درواقع از وب سایت ها می‌خواهد تا در حالتی که محتوایی کسل‌کننده دارا هستند یا این که محتوایی که کسی به آن رمز نمی‌ زند، بیایند و چندتا عکس و چندین عدد و رقم و یک‌سری جمله به آن اضافه نمایند. تنها همین!‌ البته این صحیح وجود ندارد.

به عنوان مثال تصور کنید که شما پژوهشگری می باشید که راجع‌به تغییرات اقلیمی استیناف می‌ نماید. برای شما گردباد هایی که در نقاط متفاوت دنیا می‌آید و خسارات و فساد ها اصلی میباشد. پس بخشی از پژوهش شما در وبسایت های خبری یا این که محتوایی میباشد با مسئله این رویدادها طبیعی. زمانی سرچ میکنید، گوگل و درواقع الگوریتم Freshness وبسایت هایی را که واپسین خبر‌ها و داده ها در این زمینه را دارا‌هستند به شما آرم میدهد.

گردآوری بندی و فیض گیری
در حالتی که به صورت خلاصه بخواهیم الگوریتم freshness را توضیح دهیم، می بایست بگوییم که شغل این الگوریتم مطمئن شدن از به‌روزبودن محتواهای تارنما شماست. برای گوگل و این الگوریتم اصلی میباشد که مخاطب واپسین داده ها و خبرها در هر منطقهای را که میخواهد به دست بیاورد. پس تارنما شما بایستی برای این الگوریتم هم باصرفه گردیده باشد.

بایستی کارایی نمایید برای ساخت‌و‌ساز محتوا و seo وب سایت یوزرها خویش را بشناسید و بر طبق نیاز آنها مطالب را گردآوری فرمایید. کوشش فرمائید محتواهای خویش را دائما به‌روز فرمائید زیرا یوزرها عشق ای به محتواهای کهن ندارند. محتواهای مدام‌سبز و آن هایی که Impression بیشتری دارا هستند بایستی به‌روز نگه داشته شوند تا هم استفاده کننده جذب نمایند و هم جلوی افت تارنما را بگیرند.
۰ ۰

حذف یا این که بازنگری محتوای تکراری


چه گونه می اقتدار از پاندا بهبود یافت
در صنعت seo ، از پاندا به صورت مداوم تحت عنوان بروزرسانی مذکور میشود که بازیابی آن از آن سخت میباشد. با این هم اکنون ، با اعتنا به اینکه به روزرسانی پاندا بیشتر به چگونگی تارنما / محتوای بستگی داشت ، فرآیند بهبود معمولاً به بهبود این چگونگی برمی شود. اقدامات آموزش سئو مشهد  درمانی برای ایفا مشمول:



ترک نحوه های ایجاد محتوا
بازنگری محتوای سایت برای چگونگی ، سودمندی ، رابطه آموزش سئو در مشهد ، امکان یقین و توان

تجدید لحاظ در اطلاع رسانی / محتوا یا این که نسبت تبلیغات متعلق / محتوایی به گونه ای که ذیل سلطه صفحه ها به وسیله تبلیغات یا این که پیوندهای متعلق نباشند

اعتقاد از همخوانی بودن محتوای یک ورقه داده گردیده با درخواست مخاطب



حذف یا این که بازنگری محتوای تکراری
تحقیق ظریف و بازنویسی محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله استفاده کننده و باور از اصل بودن ، فارغ از اشتباه بودن و اثرگذار بودن آن برای خوا‌نندگان ، در شکل ضرورت

با به کارگیری از Robots noindex ، امر nofollow برای پرهیز از نمایه سازی محتوای تارنما تکراری یا این که حدوداً تکراری یا این که بقیه موادسازنده نقص‌ ساز

به صورت خلاصه ، سایت هایی که به صورت مداوم محتوای اساسی و با کیفیت عالی منتشر می نمایند ، هراس مقداری از این به روزرسانی دارا هستند ، البته در صورتی وبسایت شما اقدامات مشکلی را جاری ساختن داده باشد ، ممکن میباشد در برخی مورد ها به وسیله پاندا آیتم حمله قرار گرفته باشد. از بینش عملی و تجاری ، شایسته ترین آرزو شما برای پرهیز از پاندا ساخت‌و‌ساز یک برند تجاری میباشد که تحت عنوان یک مرجع در حوزه خویش شناخته گردد و تولید اینترنت سایتی که با اعتنا به محتوای خوب آن به یک منبع دارای اعتبار تبدیل گردد.



پاندا و محتوای ایجاد گردیده به وسیله استفاده کننده
Panda محتوای ساخت گردیده بوسیله مخاطب را به صورت خاص غرض قرار نمی دهد. اگرچه Panda قادر است محتوای ساخت و ساز گردیده بوسیله مخاطب را غرض قرار دهد ، ولی گرایش دارااست سایتهایی را که محتوای بی چگونگی ساخت و ساز می نمایند پایین تأثیر قرار دهد – مانند پست های مهمان اسپم یا این که انجمن های آکنده از هرزنامه.

محتوای ایجاد گردیده به وسیله مخاطب خویش را حذف نکنید ، چه این انجمن ها باشد ، چه نظرها وب لاگ یا این که شرکت کردن های نوشته‌ی علمی ، صرفا به دلیل آن که شنیدید “بد” میباشد یا این که تحت عنوان یک راهکار “ضد پاندا” به بازار عرضه گردیده‌است. به مکان آن از منظر چگونگی نگاه نمایید.

اکثری از تارنما های دارنده منزلت بالا به محتوای ساخت گردیده بوسیله استفاده کننده متکی بودن می نمایند – بدین ترتیب اکثری از وب سایت ها به جهت حذف این نوع محتوا ، بازدید و سکو بندی قابل توجهی را از دست میدهند. حتی نظرها ارسال گردیده در باب یک پست وب لاگ قادر است منجر سکو بندی آن خواهد شد و حتی یک قطعه ویژه اخذ نماید.



تعداد عبارات یک ادله وجود ندارد
شمارش عبارات جنبه دیگری از الگوریتم پاندا میباشد که اکثر اوقات بوسیله متخصصان بهینه سازی خطا گرفته میگردد. بخش اعظمی از وب سایت ها این غلط را ایفا می‌دهند که از تکثیر هرگونه محتوا جلوگیری می نمایند مگر اینکه از تعداد کلمه ها خاصی باشد ، که 250 واژه و 350 کلمه و واژه اکثر اوقات به آن ها استناد گردیده است. در ازای ، Google به شما پیشنهاد می نماید که راجع به توفیق کلمه ها موردنیاز ، به یک‌سری واژه نیاز داشته باشید.

مثلا ، اکثری از صفحه های با محتوای اساسی بسیار نادر وجود داراست ، با این درحال حاضر گوگل میپندارد که‌این برگه از چگونگی کافی شامل است به گونه ای که قطعه ویژه درخواست را به دست آورده میباشد. در یک گزینه ، محتوای مهم صرفا 63 واژه بود و برای تایپ کردن درخصوص این زمینه به طرز ای غیر هرزنامه که ارتفاع آن بیش تر از 350 واژه بود ، زیر فشار قرار می گرفتند. براین اساس شما صرفا به لغت ها کافی برای جواب به سوال نیاز دارید.

اگرچه تعداد کلمه ها قادر است یک شیوه مطلوب برای شناسایی صفحاتی باشد که ممکن میباشد برای برخی وبسایت ها نازک باشد ، ولی به گفته مولر عاملی وجود ندارد که به صورت خاص به وسیله پاندا استعمال شود.
۰ ۰

معنا E-A-T یا این که الگوریتم E-A-T


معنا E-A-T یا این که الگوریتم E-A-T
به عبارتی‌طور که در صدر اشاره شد٬ این معنا کوتاه‌ گردیده‌ی ۳ واژه و کلمه‌‌ی بسیار اصلی برای گوگل میباشد که در زمینه ی هر یک می‌گردد یک عالم سخن زد. ولی پیش از یک جهان سخن‌زدن در ارتباط آن ۳ کلمه و واژه٬ بایستی توضیح کوتاهی درخصوص صفحه ها یا این که موضوعات (YMYL (Your Money or Your Life بدهیم زیرا این صفحه ها به مورد مشاجره آموزش سئو مشهد  ما مربوط‌ اند.

آری٬ صحیح خواندید که YMYL نامی میباشد که گوگل برای برخی صفحه های و موضوعات در یک اینترنت‌وب سایت درنظر گرفته. بدانید و مطلع باشید که YMYL یک الگوریتم وجود ندارد. پس چیزی به‌ اسم الگوریتم YMYL یا این که الگوریتم E-A-T نیست. کسامی که از الگوریتم E-A-T سخن می زنند یا این که راهنمای گوگل را نخواندند یا این که خواندند و صحیح  آموزش سئو در مشهد نفهمیدند.

اگرشمادرصفحه‌ای از اینترنت‌سایتتان در باب موضوعی اطلاعاتی نوشته‌اید که میدانید یوزرها برپایه‌ی آن داده ها تصمیم میگیرند و کاری اعمال می دهند و آن تصمیم یا این که کار بر تندرست جسم و روح ٬ اموال و میزان دارایی‌ها یا این که امنیت‌ خودشان یا این که گروهی از اشخاص دیگر اثر خواهد گذاشت٬گوگل این شیت را YMYL می‌بیند.

مجدد نگاهی به نمونه‌هایی که‌این نوشته را با آن آغاز کردیم بیندازید. دو نمونه اولیه (تداخل دارویی و خرید رمزارز) مثال‌هایی از صفحه ها و موضوعات YMYL می باشند. در راهنمای گوگل هم نمونه‌هایی برای YMYL آمده میباشد: موضوعات خبری و روز عالم٬ موضوعات حقوقی٬ قانون ها و ضوابط دولتی و مالی و مالیاتی٬ موضوعات مروبط به تناسب‌اندام و تغذیه. اما گوگل در آن راهنما ۲ نکته‌ی بسیار اساسی راجع‌به این موضوعات و صفحاتی از اینترنت‌تارنما که بدین موضوعات تخصیص یافته میباشد گفته: اولاً٬ موضوعات YMYL حصری نیستند و مصادیق مختلف و زیادی دارا‌هستند که در هر کدام می بایست غیروابسته راجع‌به آنان تصمیم گرفت. دوماً٬

we have very high page quality rating standards for YMYL pages because low quality YMYL pages could potentially negatively impact a person’s happiness, health, financial stability , or safety

ما استانداردهای بسیار بالایی برای محاسبه صفحه های YMYL داریم. زیرا صفحه های YMYL بی‌چگونگی ممکن میباشد تاثیرات منفی بر شعف٬ تندرست٬ امنیت مالی و جانی افراد داشته باشند.



حال پیش گویی بزنید که آن استانداردهای بالا یعنی کدام استانداردها؟ آری٬ صحیح در نظر گرفتن زدید. مضمون‌ E-A-T بخشی از به عبارتی استانداردهای بالا می‌باشند. یعنی آن صفحه ها و محتوایشان می بایست و بایستی و بایستی ۳ خصوصیت داشته باشند: هر کس محتوای آن صفحه ها را می‌نویسد می بایست در آن مسئله دارای تخصص باشد و آن محتوا بایستی اطلاعاتی دارای اعتبار و قابل‌یقین را دراختیار استفاده کننده بگذارد.

اما گوگل نمی‌گوید تنها صفحه ها YMYL می بایست آن ۳ خصوصیت را رعایت نمایند و داشته باشند. معنی E-A-T و داشتن آن ۳ خصوصیت برای بررسی تک تک صفحه های و اینترنت‌تارنما‌هایی که مقصود مشخصی را دنبال و داده ها مشخصی را برای استفاده کننده مهیا می‌نمایند -باتوجه به مسئله شیت٬ محتوا و ناحیهی عمل اینترنت‌وب سایت- درنظرگرفته می شود.

در شرایطی‌که صفحه ها YMYL حد بالایی از آن ۳ خصوصیت را به گوگل آرم ندهند٬ جریمه میشوند. پیش‌فرض گوگل برای آن صفحه ها وجود‌داشتن آن ۳ خصوصیت در بالاترین حد ممکن میباشد. تفاوت در اینجاست که ممکن میباشد مشقت بار‌گیری در خصوص بقیه صفحه ها و وب سایت‌ها تا بدین حد زیاد نباشد. تفاوت دیگری هم وجود داراست: معنا و مقدار تخصص٬ قابل‌ اعتقاد‌ بودن و اعتبار ما یحتاج در موضوعات YMYL و بقیه موضوعات.

Expertise یا این که تخصص
تخصص یا این که Expertise مستقیما به فرد مولف‌ی محتوا‌ی اساسی یک ورقه برمی‌خواهد شد. دراینجا تخصص یعنی هر کس محتوایی را نوشته بایستی در زمینه آن محتوا کارشناس و متخصص باشد. به عنوان مثال٬ تالیف کننده‌ی محتوای شیت‌ای که در امر تداخل دارویی دو قرص میباشد می بایست دکتر٬ پرستار یا این که داروساز باشد. در‌صورتی‌که محتوایی رژیم غذایی خاصی را برای نوپا‌ها پیشنهاد می‌نماید٬ مولف‌ی آن می بایست دکتر معالج یا این که دارای تخصص تغذیه باشد.

توجه فرمائید که دراینجا مراد گوگل از کارشناس و دارای تخصص کسی میباشد که گواهی دانشگاهی و یا این که گواهی علمی معتبری دارااست. اما این هم ممکن میباشد که تالیف کننده‌ی محتوای اساسی٬ برای مثال در کاغذ‌ی تداخل دارویی٬ خودش پزشک معالج نباشد؛ البته آن محتوا را یک دکتر معالج یا این که تیمی از متخصصان پذیرش کرده باشند.

نمونه‌هایی که زدیم همگی از صفحه ها YMYL بود. در زمینه‌ی بقیه موضوعات تکلیف چیست و گوگل چه میگوید؟ هر که در مورد انگیزه زردشدن نوک بامبو‌ها مقاله نوشته و پیشنهاد‌ای کرده هم بایستی مهندس کشاورزی باشد و فوق لیسانس درین فن از دانش کده‌های رفیعتر جهان داشته باشد؟ اینجاست که گوگل در بین معنا و مقدار تخصص برای تایپ کردن موضوعات YMYL و دیگر موضوعات تفاوت قائل میگردد:

الگوریتم E-A-T, بهینه سازی E-A-T, E-A-T چیست, E-A-T گوگل

پس درصورتی که هر که عشق و علاقه‌مند به گل‌وگیاه و باغبانی میباشد یا این که گل‌فروشی دارااست محتوایی راجع به انگیزه رنگ زرد‌شدن برگ‌های بامبو بنویسد و پند‌هایی بکند برای معالجه‌کردن بامبوهای زردشده٬ ازنظر گوگل این محتوا خصوصیت تخصص را دارااست و جریمه‌شدنی هم وجود ندارد. نو گوگل برای این نوع از تخصص هم یک اسمی نهاده: «تخصص ساده یا این که everyday expertise».



Authoritativeness یا این که قابل‌اعتمادبودن
این خصوصیت دیگر مختص مولف‌ی محتوا وجود ندارد. تالیف کننده٬ محتوا و اینترنت‌وب سایت هر سه می بایست قابل‌اتکا باشند. البته این قابل‌اعتمادبودن برای هر یک یعنی چه؟ مولف‌ای قابل‌پشت گرمی میباشد که علاوه‌بر تخصص٬ غیروابسته میباشد. محتوای قابل‌اتکا داده ها صحیح و به‌روز به شما می دهد. و وبسایت قابل‌اتکا تارنما خوش‌اسم و مشهوری در منطقهی کاری خودش میباشد.

بگذارید مثالی بزنم تا این خصوصیت (قابل‌اعتمادبودن) برایتان پر‌نور‌خیس خواهد شد. در شرایطی که کسی (اشخاص معمولی٬ پزشکان٬ خبرنگاران٬ سیاست‌مداران و…) سوالی در خصوص کووید ۱۹ داشته باشد٬ به کدام اینترنت‌وب سایت نخستین از همگی مراجعه می‌نماید؟ اینترنت‌وبسایت سازمان بهداشت جهانی و یا این که اینترنت‌وبسایت قانونی وزارت بهداشت کشورش. چرا؟
زیرا این دو اینترنت‌تارنما قابل‌اتکا می‌باشند برای همگی. کلیه از سراسر عالم٬ چه دارای تخصص و چه اشخاص معمولی٬ میدانند نویسندگان محتواها دارای تخصص‌اند و مستقلانه و ظریف نظراتشان را منعکس می‌نمایند. محتواها ظریف و به‌روز و صحیح‌اند و اینترنت‌تارنما‌ها برای سازمانی دارای اعتبار٬ مرجع و شناخته‌‌گردیده در حیطهی بهداشت و تندرست میباشد که داده ها خطا منتشر نمی کنند.

هنگامی اینترنت‌سایتی در ناحیهای معلوم برای شما قابل‌اتکا میباشد٬ شما نخستین از همگی به‌سراغ آن می روید و غالبا جوابتان را از به عبارتی میگیرید و دیگر کاری به سخن سایر‌ی اینترنت‌وبسایت‌ها ندارید. در بقیه موضوعات (که YMYL نیستند) هم اوضاع و احوال به همین صورت میباشد.

شما هم مطلقا اینترنت‌سایتی را می شناسید که در‌صورتی‌که سوالی در منطقهی گل و گیاه و بامبو داشته باشید٬ اولیه از همگی به آن رجوع و برگشت می کنید. اینترنت‌سایتی که در توان و اندازه‌ی خودش (برای مثال منتشرکردن داده ها در خصوص حفظ بامبوها) قابل‌ اتکا میباشد.
۰ ۰

چرا روزنگار محتوا مهم میباشد؟


توییتر
یکی از دیگر از شایسته ترین کانال‌های اجتماعی که می تواند به صورت قابل توجهی ترافیک ارگانیک برای شما به ارمغان بیاورد، توییتر میباشد.
ماجرا‌گری، همپا شدن با ترندهای روز، استعمال با صرفه از هشتگ‌ها و… از مواقعی می‌باشند که نقش تاثیرگذاری بر بالا رفتن تعامل مخاطب با کاغذ و در غایت تارنما شما آموزش سئو مشهد  خواهد داشت.



یوتیوب
شما برای توزیع محتوای ویدئویی دربین مخاطبان خویش علاوه برشبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام که در ارتباط آن سخن خوا هیم کرد می توانید آن را در پلتفرم‌هایی نظیر یوتیوب نیز منتشر  آموزش سئو در مشهد فرمایید.
یکی شایسته ترین مزایای یوتیوب این میباشد که‌این کانال توزیع محتوا از تولیدات گوگل میباشد و از این لحاظ رویش شبکه شما و تعامل یوزرها با ویدئوهای تخصصی شما اثر مستقیمی بر seo وب سایت خواهد داشت.
یک سری نکته قابل توجه در زمینه ی با یوتیوب:

قابلیت و امکان embedding را مسلما فعال نمائید تا دیگر افراد بتوانند ویدیو شما‌را در وب سایت خویش بار گذاری نمایند.
کلیپ ها فاقد زیاده گویی و تماما مختصر و اثرگذار باشند.


لینکداین
این کانال اجتماعی فعلا چیزی بالاتر از گروه‌ای برای تماس‌های کاری میباشد و پلتفرم جامعی برای نشر محتوای تخصصی میباشد.
یک سری نکته حائض اهمیت راجع به با لینکدین که می بایست در لحاظ داشته باشید:

یک کاغذ حرفه ای صحیح نمائید که برای این فعالیت می توانید از ویدیو استعمال فرمائید.
کارگر را تشویق به پیوستن به شیت فرمائید.
در‌این کانال اجتماعی چگونگی بسیار اصلی خیس از کمیت میباشد.
از سفارش‌طومار‌ها و ایده ها یوزرها به شایسته ترین صورت به کار گیری فرمائید، برخلاف کانال‌های اجتماعی دیگر در لینکدین نظرها و نقدها بسیار محترمانه و ماهر ذکر میشود.


اینستاگرام
اینستاگرام اینک قدرتمندترین کانال اجتماعی برای اشتراک‌گذاری عکس در فضای مجازی میباشد و با این سرعت رویش در بعدی‌ای خیر چندان بدور به یک موتور جستجوی تصویری تبدیل گردد. با اعتنا به حضور اکثر حصول‌وکارها در اینستاگرام، داشتن یک استراتژی ساخت و تکثیر محتوای هدفمند درین کانال اجتماعی اثر بسزایی در صدر بردن نرخ شرکت کردن یوزرها، ارتقاء دوراندیشی از مارک و همینطور هدایت یوزرها به وب سایت از روش آپشن see more که در نصیب استوری فعال میباشد، داراست.

عده بندی
حدود یک سوم از جمعیت عالم از یوزرها فعال در کانال‌های اجتماعی می باشند. با اعتنا به نمودارها و پیش‌بینی‌هایی که از رویش دیده‌گیر یوزرها در ده سال بعدی منتشر گردیده است. این تعاملات بالا دیر یا این که زود اثر بالاتری بر حاصل گوگل خواهند داشت. به این دلیل که مقصود گوگل مخاطب میباشد و فراهم کردن آنچه که مخاطب دوست داراست اساسی‌ترین سیاست شرکت بزرگی همانند گوگل میباشد. نکته مهمی که می بایست در استعمال از کانال‌های اجتماعی به آن اعتنا داشته باشید، آشنایی بالا از جامعه غرض، علایق و کانال‌های اجتماعی که در آن شغل می‌نماید، میباشد. این فعالیت اثرگذاری شغل های شمارا بهبود خواهد اعطا کرد و میزان دارایی و پرسنل شمارا نیز به باصرفه‌ترین موقعیت ممکن بدل خواهد کرد.
روز‌نگار محتوا چیست؟
هر آنچه از بیزنس خویش به طور آنلاین به اشتراک گذارده میشود(پست‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، ماجرا‌ها و تبلیغات) محتوا میباشد. روزنگار محتوا راهی برای نرم افزار‌ریزی و سازماندهی نرم افزار ارسال پیام در کانال‌های اجتماعی میباشد.
روز‌نگار محتوا مشمول مورد ها تحت خواهد بود:
آنچه به اشتراک نهاده می شود، فرصت نشر و جای تکثیر.



چرا روزنگار محتوا اصلی میباشد؟
1. صرفه جویی در وقت
مهم ترین مزیت داشتن روزنگار محتوا این میباشد که سازماندهی و نرم‌افزار‌ریزی در آتی سبب ساز صرفه‌جویی در وقت و انرژی می گردد. در قبال این مجال میتواند صرف شغل های خلاقانه‌تری برای استراتژی بازاریابی خواهد شد.

2. کاهش ایرادات
روز‌نگار محتوا که مرتباً به کارگیری می گردد، احتمال خطاها را کاهش می دهد. مثلا، سبب ساز در اختیار گرفتن خطای محتوای تکراری در شبکه‌ها می‌شود.
با نرم‌افزار‌ریزی از پیشین و معلوم نمودن مسئولیت میان اعضای گروه، می‌اقتدار یقین نتیجه ها کرد که همه روند عمل موردنیاز به‌راحتی پیش میروند. این فرمان به‌ویژه در بین مجموعه‌های بزرگتر که احتمالاً مسئولیت‌هایی مانند دستکاری و حقیقت آزمایی را بر عهده دارا هستند، بسیار اصلی میباشد. شتاب در‌این فرایند می تواند باعث به اشتباهاتی پرهزینه خواهد شد.

3. قابلیت همیاری
روز‌نگار‌های محتوایی همیاری مفید را چه به طور داخلی و چه به طور فریلنسری سهل و آسان می‌نمایند. خصوصیت‌های دسترسی روز‌نگار های محتوا بدان مفهوم میباشد که همگی از حالت هر پست سوای نیاز به تماس مستقل با اشخاص با خبر می باشند.

4. خودداری از نشر خطا مطالب
اپ‌ریزی محتوا از روش روزنگار سرمقاله بازدارنده از نشر اشتباه میشود و یاری می‌نماید تا سوراخ‌های احتمالی محتوا شناسایی شوند. همینطور این قابلیت را مهیا می‌نماید که در شکل ضرورت جلوتر از موعد مقرر تغییراتی ساخت و ساز خواهد شد. ارسال مداوم یاری می‌نماید پیوندها حقیقی و واقعی با مخاطبان غرض ساخت‌و‌ساز گردد و دسترسی به آنان ارتقا یابد.

5- امداد به بهبود محتوا
روز‌نگار محتوا قادر است یک منبع خوب برای تست A/B باشد و این قابلیت و امکان را می دهد که با محتوا و فرصت‌های ارسال تست گردد و به وضوح مشخص و معلوم گردد که چه چیزی اثرگذار میباشد و چه چیزی موثر وجود ندارد.

6. تقویت ابتکار عمل
روزنگار محتوا قابلیت و امکان سپری کردن وقت بیشتر را برای ابتکار در مکان دیگر مهیا می‌نماید. این ممکن میباشد به معنای پندار کردن در زمینه ی طریق‌های آوردن یک بازی A به استراتژی کانال‌های اجتماعی شما یا این که سپری کردن زمان بیشتر برای تنظیم محتوای با با کیفیت باشد.
۰ ۰

صفحه ساز Elementor


ورقه ساز Elementor
Elementor یکی‌از دیگر از برگه ساز های توانمند کشیدن و آزادکردن وردپرس میباشد. این شیت ساز یک پلاگین ساخت‌و‌ساز کننده ورقه لایو میباشد، بدین مفهوم که هنگام بازنویسی برگه با Elementor، تغییرات خویش را به طور زنده مشاهده میکنید. به آسانی با ساخت و ساز قسمت های متفاوت کاغذ استارت نمایید و تعداد ردیف ها را برای هر قسمت آموزش سئو مشهد  گزینش فرمایید.

آن‌گاه می‌توانید عنصر و المان ها را از پنل سمت چپ به درون برگه خویش بکشید و رها نمائید. این شیت ساز دارنده تعداد  آموزش سئو در مشهد متعددی ابزارک رایج سایت میباشد. از ویجت های اساسی تصویر و متن گرفته تا آکاردئون توسعه یافته ، اسلایدر ، توصیفات (تاییدیه های مشتریان)، آیکن ها ، رسانه های اجتماعی ، تب ها و غیره. و هر ویجت دارنده پیکربندی خاص خویش میباشد.

کاغذ ساز المنتور همینطور به شما قابلیت و امکان میدهد ابزارک های ساخت گردیده به وسیله بقیه پلاگین های وردپرس را اضافه نمایید.

Elementor دارنده پوسته های فراهم برای به کارگیری میباشد که می‌توانید به راحتی آنها‌را در صفحه های خویش وارد فرمایید. دستکاری هر موردی در ورقه ،جایگزینی محتوا ، و اجرا هر فعالیت در کاغذ را میتوانید به آسانی فقط با کلیک کردن جاری ساختن دهید.

بها: آغاز از 49 دلار برای یک وبسایت.

جایگاه ما به شیت ساز المنتور: A

مرور: Elementor یک پلاگین دوست داستنی برای تولید شیت برای وردپرس میباشد. به کار گیری از این ورقه ساز سهل وآسان میباشد، دارنده یک دسته از پلاگین های گرانقدر میباشد و دارنده یک سری ماژول و پوسته میباشد که می‌توانید از آن ها برای تولید یک تارنما سفارشی به کارگیری نمایید.

خروجی کد آن به اندازه کافی کارآمد وجود ندارد و یوزرها اکثر اوقات سرعت کاغذ را نماید گزارش میدهند. البته المنتور در کشور‌ایران محبوبیت بالایی داراست و ورژن pro یا این که پروفشنال آن هم فارسی سازی شد‌ه‌است که اما برخلاف خویش المنتور که در وردپرس فارسی مجانی میباشد، ورژن پرو خریدنی میباشد.



مزایا
۰ ۰

بهینه سازی جاوااسکریپت (JavaScript بهینه سازی) چیست؟


بهینه سازی جاوااسکریپت (JavaScript بهینه سازی) چیست؟
At its core, JavaScript سئو is basically the practice of making sure that content on a page (executed via JS) is being correctly rendered, indexed and ultimately ranked in search results by search engines.

درواقع، بهینه سازی جاوااسکریپت کارهایی میباشد که اجرا می گردد تا از صحیح ترجمه و پردازش‌شدن کدها، ایندکس‌شدن و درنهایت جایگاه‌دریافت کردن محتوای یک ورقه (که با جاوااسکریپت جاری ساختن میگردد) در موتورهای کاوش اعتقادوباور آموزش سئو مشهد  نتایج خواهد شد.



ترجمه‌، پردازش و اکران کدها (Rendering) دو نوع داراست: Server-side rendering and Client-side rendering. این دو نوع هر مورد مزایا و معایب و تاثیرات خاص خودشان را دارا هستند. اولیه ssr (که نوع دیرین‌خیس میباشد) را تعریف‌و‌تمجید و آن گاه با csr (که سیاق امروزی‌خیس برای rendering میباشد) مقایسه آموزش سئو در مشهد  میکنیم.



SSR or Servers-Side Rendering چیست؟
اصولا و معمولا همگی‌ی داده ها وب سایت در مقر‌داده‌ی سرور ذخیره میشود. زمانی کاغذ‌ای از وب سایت مراد میشود (استفاده کننده یا این که بات موتور کاوش)، آغاز سرور html را طوری که مرورگر بتواند بخواند و پردازش نماید می‌فرستد و سپس CSS و JS را . درنهایت شیت با مجموع محتوا و استایلش اکران داده می گردد.

این مراحل صحیح برعکس چیزی میباشد که در csr حادثه می‌ افتد. در csr پردازش آحاد کدها در مرورگر و از روش فریمورک‌های جاوااسکریپت (مثل Vue.js) اعمال می‌گردد. یعنی سرور وب سایت کاری جاری ساختن نمی‌دهد. کلیه‌ی عمل را مرورگرهای اینجانب و شما اجرا می دهند فارغ از نیاز به کدها.

SSR vs. CSR از نظر موتورهای کاوش و seo تارنما
خب چرا اینکه اولیه پوشه html وب سایت خوانده و پردازش گردد اصلی میباشد؟ چه ربطی به seo و موتورهای کاوش دارااست؟ موتورهای کاوش با ایندکس‌کردن صفحاتی که با فریمورک‌های js تشکیل‌شده‌اند نقص‌ دارا‌هستند. زمانی موتور کاوش میخواهد کاغذ‌ای را که با فریمورک‌ تشکیل‌شده و مرورگر آن را پردازش کرده ببیند و ایندکس نماید، درواقع چیزی نمی‌بیند جز کاغذ‌ای خالی! زیرا کدی نیست که بات‌ها بتوانند بخوانندش. این یعنی خبری از سئوشدن وجود ندارد.

ولی صرفا گوگل راهی برای رفع این ایراد ابتکار کرده: Two-wave Indexing System (سیستم ایندکس‌کردن دومرحله‌ای). یعنی اولیه بات‌های گوگل میایند و کدهای HTML & CSS تارنما را استحصال می‌نمایند. اما آن را ایندکس نمیکنند. تارنما در صف می ماند تا گوگل بتواند جاوااسکریپت آن وب سایت را نیز بخواند و آن‌گاه آن را ایندکس نماید (مرحله‌ی دوم). این مرحله‌ی دوم ممکن میباشد تا هفته‌ها ارتفاع بکشد. این یعنی تا هفته‌ها وب سایت شما در نتیجه ها سرچ گوگل وجود نخواهد داشت.

پس اینجاست که ssr برای بهینه سازی اصلی و موثر می گردد: موتورهای کاوش برای ایندکس‌کردن کدهای وب سایت را می خواهند، یعنی به عبارتی فولدر html که در ssr اولیه به مرورگر رسول میگردد. گوگل آن را ایندکس می‌نماید و کاری هم با JS ندارد. نو مخاطب هم سوای هیچ مشکلی کاغذ را با آحاد محتوایش می‌بیند.



مزایا و معایب ssr در seo تارنما



مزایای SSR برای بهینه سازی وبسایت
مزیت والا این مشی برای seo وبسایت مشخص و معلوم شد. البته این اسلوب مزایای دیگری هم دارااست:



From a search engine perspective, server-side rendering is the second-best option for rendering JS. The biggest benefit is the rate at which pages can be rendered. The faster search engines can “view’ your pages, the faster it can move on to the next page and improve your crawl budget. Not only does your crawl budget improve, but your user experience also increases.

برای موتورهای کاوش ssr دومی آیتم‌ی قابل‌قبول برای پردازش و اکران JS میباشد. مهمترین مزیت این میباشد که سرعت ایندکس‌کردن صفحه های بالا می‌رود. هرچه موتور کاوش سریع‌خیس بتواند شیت‌ای را ببیند،‌ سریع‌خیس میتواند تک تک صفحه های وب سایت شمارا ایندکس نماید. همین خیر‌فقط ایندکس‌شدن وب سایت شما‌را عالی می‌نماید، تجارب کاربری وبسایت شما‌را هم ارتقاء میبخشد.



Speed: با اس اس آر، زیرا گوگل به‌راحتی به کدهای html دسترسی داراست ایندکس‌کردن را به‌سرعت ایفا میدهد. از طرف دیگر این یعنی در وقتی کوتاه وب سایت شما در نتیجه ها سرچ ظواهر میگردد و می تواند جایگاه بگیرد.
UX: تجارب کاربری برای سئوی تارنما هم اساسی میباشد و به یکی‌از استانداردهای موتورهای کاوش تبدیل گردیده. ssr مجال کمتری برای لود شیت می خواهد و تاحدی کوشش و کارآیی ورقه را ارتقاء میدهد. همین یعنی مخاطب بدون چاره وجود ندارد معطل بنشیند تا آحاد شیت بارگذاری گردد.
Core Web Vitals (CWV): دسته معیارهای دیگری که در seo تارنما می بایست رعایت شوند. ssr برای ارتقای این معیارها نیز موثر میباشد.
Optimization for Social Media: با این اسلوب تنها به باصرفه‌شدن وب سایت برای موتورهای کاوش یاری نمی شود، بلکه تارنما برای کانال‌های اجتماعی نیز با صرفه میگردد. یعنی درصورتی که کسی لینکی را در فیسبوک به اشتراک بگذارد، پیش‌نمایشی از آن شیت هم یاور با آن بار گذاری میگردد.
۰ ۰

رپورتاژ اطلاع رسانی چیست؟


چه وقتی دارای تخصص بهینه سازی بایستی رپورتاژ بخرد و تعدادی تا؟
متخصص بهینه سازی می بایست هر روز رپورتاژ اطلاع رسانی بخرد؟ یا این که هر ماه؟ در چه فواصل وقتی بایستی رپورتاژ رفت؟ جواب این پرسش را مقام واژه و کلمه‌ی کلیدی که می خواهید به خط نخستین برسانید معین می‌نماید. برای مثال، واژه و کلمه‌‌کلیدی غرض استخراج‌وکار شما یادگرفتن بهینه سازی تارنما میباشد. لندینگ این کلمه و واژه الان کاغذ‌ی اولیه خط ۶ میباشد. غرض متخصص بهینه سازی این میباشد که آموزش سئو مشهد  آن را به خط نخستین برساند.

اولیه، باتوجه به معیارهایی که گفتیم، سایتی را برای خرید رپورتاژ گزینش می‌نماید. یعنی مرتبط‌ترین و معتبرترین و پربازدیدترین سایتی که اسپم اسکر پایینی داراست و با میزان دارایی‌ی استحصا آموزش سئو در مشهد ل‌وکار متناسب میباشد.

دوم، رپورتاژی بهتر و موثر، با خصوصیت‌هایی که گفته شد، درحدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ واژه و کلمه می‌نویسد. در آن با واژه‌‌کلیدی مقصود (یادگرفتن seo وب سایت) به لندینگ لینک و پیوند میدهد. رپورتاژ را در وبسایت منتشر می‌نماید.

سوم، ۵ تا ۱۰ روز شکیبایی می‌نماید تا ببیند درجه‌ی لندینگ چه‌قدر تغییر تحول پیدا می‌نماید.

چهارم، در حالتی‌که رسید به خط اولیه که شغل آحاد میباشد. ممکن میباشد برای ثبت منزلت در سایتی (خیر به اعتبار اولین) رپورتاژ دیگری هم رفت.

پنجم، درصورتی که تغییر‌و تحول سکو‌ی محسوسی رخداد نیفتاد، مجدد سایتی حاذق را تعیین میکنیم و رپورتاژ میخریم. درصورتی که رپورتاژ اولیه را با واژه و کلمه‌کلیدی مقصود رفتید، اکنون دفعه می رسد به اسم مارک و لغت ها کلیدی long tail‌ (مثل فراگیری بهینه سازی در طهران). بازهم تغییر تحول مرتبه را آنالیز میکنیم و سپس تصمیم می گیریم.

ششم، اعتنا فرمایید که شایسته ترین فرصت برای آغاز خرید رپورتاژ زمانی میباشد که شیت در گوگل دنس میباشد. وقتی هم ممکن میباشد دارای تخصص بهینه سازی کلیه‌ی اصول و استاندارها را رعایت کرده، ولی برگه پرورش نمی‌نماید. دراین مواقع، خرید رپورتاژ اطلاع رسانی بسیار امداد‌کننده میباشد.

یکسری نحوه‌ برای خرید رپورتاژ اطلاع رسانی وجود داراست؟
با دو شیوه می گردد رپورتاژ خرید: ازطریق تارنما‌های واسطه (غیرمستقیم) یا این که مستقیما و بی‌وسطه از تارنما مقصود:

۱. خرید رپورتاژ اطلاع رسانی از وبسایت‌های واسطه: در‌حالتی که در گوگل سرچ نمایید «خرید رپورتاژ اطلاع رسانی»، وب سایت‌های واسطه‌ی متعددی (مثل تسمینو، تریبون، راش اینترنت و…) را پیدا می کنید. این تارنما‌ها دسته‌ای موضوعی آماده کردند از تک تک وبسایت‌هایی که رپورتاژ را منتشر می‌نمایند. خیر به کار گیری از تارنما‌های واسطه این میباشد که اعتباردامنه، جایگاه الکسا، اسپم اسکر تمامی‌ی آن تارنما‌ها به‌هم پا تعرفه نشر رپورتاژ را نیز مشخص و معلوم کرده و دراختیار شما قرار می دهد. همین مزیت عمل مقایسه را برای شما شل‌خیس می‌نماید. صرفا کافی میباشد اکانت کاربری بسازید تا بتوانید از سرویس ها این وبسایت‌ها به کار گیری فرمایید. مزیت دیگر این میباشد که می‌‌گردد از تخفیفاتی که وب سایت‌های واسطه برای خرید تعدادی رپورتاژ (کمپین) می دهند نیز به کار گرفت.



نکات اصلی در خرید رپورتاژ اطلاع رسانی، وبسایت تریبون


رپورتاژ اطلاع رسانی چیست


۲. خرید بی واسطه رپورتاژ اطلاع رسانی: شاید وب سایت مقصود شما که میخواهید رپورتاژتان در آن منتشر گردد، در وب سایت‌های واسطه وجود ندارد. در این‌حالت، خودتان مستقیما بایستی با آن وب سایت تماس حاصل نمایید و وضعیت خرید رپورتاژ را بپرسید.





گردآوری‌بندی و فیض‌گیری
۱. تیتر رپورتاژ اطلاع رسانی بسیار اصلی میباشد. تیتر قطعا می بایست دیدنی باشد و مرتبط و در‌صورتی‌که می‌گردد کلمه و واژه‌کلیدی اساسی هم در آن گنجانده گردد.

۲. او‌لین چیز اساسی در رپورتاژ اطلاع رسانی سیگنالی میباشد که از وبسایت دارای اعتبار به وبسایت ما داده می شود و دومی چیز هدایت غیرمستقیم مخاطب به وب سایت خودمان.

۳. مرتبط‌ترین و معتبرترین تارنما با معدود‌ترین الکسا و اسپم‌اسکر که با میزان دارایی‌ی شما متناسب میباشد، شایسته ترین سایتی میباشد که بایستی از آن رپورتاژ بخرید.

۴. رپورتاژ اطلاع رسانی تعداد مشخصی ندارد. تعداد آن را مشقت واژه و کلمه کلیدی و مقام آن معلوم می‌نماید. در یک تارنما هم نباید بیش تر از یک‌توشه با یک کلمه و واژه‌‌کلیدی رپورتاژ منتشر فرمائید. سیگنال‌ها به وب سایت شما بایستی از منابع گوناگون به گوگل پیامبر شوند.

۵. یادتان نرود پس از اینکه رپورتاژ منتشر شد، تا می توانید آن را در کانال‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید.

۶. گفت و گو‌های مرتبط با لینک و پیوند‌سازی فرنگی و رپورتاژ اطلاع رسانی در seo تارنما اساسی و گزینش‌کننده می باشند. رپورتاژها خیلی‌وقت‌ها به یاری متخصص بهینه سازی می آیند. به‌همین‌استدلال، این دو زمینه از سرفصل‌های مهم فراگیری seo به شمار می رود.
۰ ۰

موتور جستجوی Google


موتور جستجوی Google
موتور جستجوی گوگل شایسته ترین موتور کاوش در عالم و همینطور یکی دوستداشتنی ترین تولیدها شرکت گوگل میباشد. طبق گفته الکسا، google.com پربازدیدترین تارنما به صورت کلی اینترنت میباشد. غرض گوگل ارائه مفیدترین و مرتبط ترین نتیجه ها کاوش به یوزرها میباشد به همین استدلال این غول فناوری، مدام در عملکرد میباشد تا با بهبود الگوریتم موتور کاوش شایسته ترین نتیجه ها و تجربیات آموزش سئو مشهد  کاربری را به یوزرها آخری ارائه دهد.
موتور جستجوی Bing
موتور جستجوی بینگ که وابسته به شرکت مایکروسافت میباشد در سال ۲۰۰۹ فعال‌ساز‌ی شد، این موتور کاوش سهم بازار ۲/۹۶٪ را در مشت دارااست و ماهانه بیش تر از ۱ میلیارد بازدیدکننده را به خویش جذب می نماید. اگرچه بینگ به بزرگی گوگل وجود ندارد، البته خصوصیت های خاصی داراست که آن را نسبتاً آموزش سئو در مشهد قابتی می نماید.
از جمله، جستجوی تصویر Bing برای اکران تصاویر بدیهی و با باکیفیت شناخته گردیده‌است. ضمن این موتور جستجوی بینگ به یوزرها اذن میدهد تا تصاویر متبوع خویش را بر طبق طرح‌بندی‌های گوناگون اعم از تصاویر بلند، عریض، یا این که مربعی غربال نمایند.
اکران حاصل جستجوی ویدیویی بینگ، که به طور کانال ای از تصاویر خرد ارائه می‌گردد، نیز بسیار دیدنی میباشد.
خلال این، Bing برای جذب تعداد یوزرها و تولید علت در آنها یک اپلیکیشن جایزه پیاده سازی نموده است. این اپ این چنین میباشد که به یوزرها در طول کاوش امتیاز میدهد که‌این امتیازها در دکان های گوناگون به عنوان مثال مغازه های مایکروسافت، آمازون و استارباکس قابل استعمال میباشند.





موتور جستجوی Yahoo
یاهو یک موتور کاوش و ارائه دهنده خدمت پست الکترونیک پر اسم و رسم میباشد و موتور جستجوی آن با معدل ۱/۵ درصد از دید سهم بازار در جایگاه سوم قراردارد. بینگ و یاهو سرسخت‌ترین حریف یکدیگر در بازار موتورهای کاوش می‌باشند. ولی حاصل یاهو بوسیله موتور جستجوی بینگ مدد میشود. به همین برهان نتیجه ها این دو موتور کاوش بسیار به یکدیگر مشابه میباشد.



موتور جستجوی Baidu
بایدو چهارمی موتور جستجوی بلندمرتبه دنیا میباشد که سهم بازار آن ۱/۱۷ درصد میباشد. همینطور دوستداشتنی ترین موتور کاوش در چین میباشد که نسبتاًً 86 درصد از یوزرها وب چین به آن دسترسی دارا هستند.
بایدو قسمت عظیمی از درآمد خویش را از سرویس ها بازاریابی آنلاین به دست میاورد که همین مسئله بایدو را به یک موتور جستجوی کارکشته برای استخراج و کارهایی که بازار چین را مقصود قرار می‌دهند تبدیل نموده است.



موتور جستجوی Yandex
Yandex تحت عنوان پنجمی موتور جستجوی پر کاربرد در سطح عالم و دوستداشتنی ترین موتور کاوش در روسیه با سهم بازار ۶۵ درصد درین مملکت بود. در سطح جهانی، Yandex سهم بازار ۱/۰۶٪ را در دست دارااست.
Yandex ضمن اینکه یک موتور کاوش میباشد، سرویس ها نقشه های ترافیک زنده، ترجمه آنلاین، موسیقی و غیره را نیز ارائه می‌دهد. موتور جستجوی یاندکس دارنده یک فناوری خاص موتور کاوش میباشد که به یوزرها اذن میدهد در نصیب کاوش از یک تصویر به مکان کلمه ها به کارگیری نمایند. همینطور یاندکس تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین موتورهای کاوش برای تطبیق رخ و شناسایی جای شناخته می گردد.



موتور کاوش DuckDuckGo
DuckduckGo ششمی موتور جستجوی بلندتر با سریع ترین رویش سهم بازار میباشد. موتور کاوش DuckDuckGo با حدود ۸۰ میلیون استفاده کننده، سهم بازار جهانی ۰/۶۸٪ را داراست که بیش تر از نیمی از جستجوهای این موتور کاوش از آمریکا میباشد. همینطور مرورگر DuckDuckGo دارنده بیشتراز ۱۰ میلیون دانلود از دکان گوگل (Play store) میباشد و از این رو محبوبیت خویش را بین یوزرها اندروید اثبات نموده است.
یکی‌از نقاط قوت این موتور کاوش نسبت به بقیه موتورهای کاوش و حتی گوگل، مراقبت حریم محرمانه اطلاعات میباشد. این موتور کاوش داعیه می نماید که هیچ یک از داده ها فردی یوزرها را گردآوری نمی نماید و آن را به موسسات دیگر نمی فروشد.



موتور جستجوی Ask
موتور جستجوی Ask.com هفتمی موتور جستجوی گران قدر در دنیا با سهم بازار جهانی ۰/۷۲٪ و ۶٪ در بازار آمریکا میباشد.
Ask.com یک موتور جستجوی دوستداشتنی برای سوال و جواب میباشد که روزمره ۱۳ میلیون پرس و جو اخذ می نماید. یوزرها موتور جستجوی Ask بسیار گوناگون میباشند، از نوپا هایی که درپی جواب تکالیفشان میباشند تا عکاسان حرفه‌ای که در پی تصاویر با باکیفیت میباشند، و پژوهشگران دانشکده را دربرگیرنده می‌شود.
۰ ۰

مدیریت حجم ترافیک بالا در وب سایت های وردپرسی


مدیر وسعت ترافیک بالا در وب سایت های وردپرسی
اولیه ما یحتاج میباشد که با مضمون‌ و فلسفه اتفاق افتاد پرترافیک آشنا شویم. در صورتی همین الآن با ترافیک بالای مخاطب رو‌به‌رو میباشید، توصیه می کنم این قسمت را نخوانید و از دو عنوان آن‌گاه بی واسطه  آموزش سئو مشهد سراغ راه حل‌ها بروید.

اتفاق افتاد پرترافیک چیست؟

به لهجه معمولی، ترافیک بالای مخاطب در یک اتفاق افتاد بدین معنا میباشد که وب سایت شما در بازه زمانی مجال کوتاهی از جمله یک سری دقیقه یا این که ثانیه، یک سری موازی ترافیک ساده  آموزش سئو در مشهد را تجربیات می‌نماید.

میزان ترافیک براساس میانگین تعداد استفاده کننده هر وبسایت در واحدهای هنگامی خرد (هر کدام دقیقه یا این که ساعت) معقول می‌گردد. به‌ همین استدلال، نمی‌قدرت عدد دقیقی برای اندازه‌گیری آن در لحاظ گرفت. ولی معمولا برای تارنما‌ها با سرور اشتراکی صدها مخاطب ممکن میباشد زیاد باشد یا این که برای وبسایت‌هایی با سرور مخصوص تعدادی هزار استفاده کننده در یک مجال کوتاه.

هم اکنون پرسش این میباشد که چه هنگامی با یک اتفاق افتاد پرترافیک مواجه خوا‌هیم شد؟ درواقع این فعالیت تخصص دیتا آنالیزورها میباشد و آنها هم خیر به‌طور ظریف، بلکه تقریب و پیش بینی گزارشی فراهم می‌نمایند. با این حالا، تنها در یک سری وضعیت ممکن میباشد که سایت شما با وسعت بالایی از استفاده کننده رو‌به‌رو خواهد شد:

شرایط نخستین این میباشد که یک یا این که یک سری نوشته‌ی‌علمی و خبر مرتبط به موضوعی پرطرفدار در هنگامی خاص منتشر خواهد شد. زیرا یوزرها نسبت‌به آن عشق‌مند میباشند برای دیدن آن مطالب به سایت می آیند. اینکه مقاله‌ها و خبرها را با اپلیکیشن‌ریزی گذشته منتشر می کنید یا این که خیر، به خودتان بستگی دارااست.
شرایط دوم پس از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی صورت می دهد. در حالتی‌که کمپینی غالب باشد، در یک برهه زمانی معین تعداد یوزرها تارنما از میانگین قبلی بیشتر شود.
موقعیت سوم گفت و گو هک یا این که حمله به زیرساخت میباشد. در اینگونه موقعیتی شاید هزاران درخواست به‌شکل هم زمان به‌سمت سرور تارنما روانه خواهد شد و همین زمینه منجر افت یا این که جدا سرویس ها‌دهی شود.


چرا وسعت ترافیک بالا برای سایت وردپرسی خطرناک میباشد؟
درواقع مورد بسیار معمولی میباشد. هنگامی وسعت یوزرها روی سروری که برای ۱۰۰۰ نفر در ماه فعال‌سازی گردیده‌است، ناگهان به ۱۰۰۰ نفر در دقیقه رسد به طور کامل طبیعی میباشد که عملکردش در گیر نقص‌ خواهد شد. سیستم برای ادامه عمل، اذن‌ی ورود به اشخاص بیشتر را نمی‌دهد یا این که آن‌هایی را که در تارنما فعال می باشند، خارج می‌نماید.

زمانی می گوییم خطرناک دقیقا دلیلش همین زمینه میباشد: اینگونه اتفاقی نارضایتی استفاده کننده، ناتوانی در شغل وبسایت، افت فروش یا این که شاید توقف کار سایت و… را پیرو خواهد داشت.

چه‌گونه تارنما وردپرسی را برای وسعت ترافیک بالا مهیا کنیم؟
حال که با زیروبم اصطلاح ترافیک بالای مخاطب در وب سایت آشنا شدید، وقت آن میباشد که شیوه های با صرفه‌سازی تارنما وردپرسی برای میزبانی از یوزرها بیشتر را هم بخوانید.



۱. سرور وبسایت را از داده ها فارغ از کاربرد منزه فرمایید
حال وقت منزل‌تکانی میباشد. سراغ مطالب روزنامه یا این که صفحه های مغازه بروید. تصاویر اضافه یا این که پرحجم را یا این که منزه فرمایید یا این که باصرفه‌سازی. کلیپ اضافه و هر محتوایی که وسعت بیش تر از اندازه‌ای از سرور را اشغال کرده باصرفه فرمایید. بالاخره می بایست این منزل مهیا پذیرایی از مهمان‌های متعددی خواهد شد.



۲. طرح‌های مینیمال برای طراحی صفحه سایت خویش گزینش فرمائید
فرقی نمی‌نماید صورت محتوا مینیمال باشد یا این که پوسته وب سایت. عالی میباشد بیشتر از طرح‌های سوای زرق‌و‌برق به کارگیری نمایید. اینکه یک وب سایت فونت‌های خیره کننده‌وغریب داشته باشد، کناره‌کناره‌اش فیچرهای مختلف باشد یا این که تارنما پر‌از تبلیغات کلیکی خواهد شد؛ درصورتی که تعیین هر مورد و همینطور اجرای آنها اصولی نباشد و فیچرها هم کاربردی نباشند، تمامی‌ی آن خصوصیت‌‌ها بیشتر مخرب‌اند تا موءثر و درآمدزا.

به تصاویر ذیل نگاه فرمائید و به آسانی دیزاین homepage اعتنا فرمایید.
۳. از CDN برای پردازش داده ها به کارگیری فرمائید
هم اکنون دیگر فرقی نمی‌نماید که سرور یک وب سایت در چه ناحیه جغرافیایی قرار گرفته میباشد. و یوزرها از هزاران کیلومتر آن‌ طرف‌خیس می خواهند آن وب سایت را مشاهده کنید یا این که صد متر. به کارگیری از CDN این اعتقاد و باور را به شما میدهد که استفاده کننده از هر مسافت جغرافیایی که دارااست، در سریع‌ترین فرصت به محتوای تارنما دسترسی خواهد داشت.

CDN مخفف عبارت Content Delivery Network میباشد. درواقع، این فناوری کانال توزیع محتوا در سراسر عالم را تشکیل میدهد. مسافت هنگامی و مکانی فرستنده و گیرنده‌ی داده ها را نادر می‌نماید و مشابه یک واسطه به رابطه خوب مخاطب با تارنما امداد می‌نماید.

در‌صورتی‌که در سایتی که قرار میباشد اتفاق افتاد پرترافیکی را تجربیات نماید از CDN مطمئن و باثبات به کارگیری نمایید، به طبع سرعت وبسایت بیشتر می شود. در فیض تجربیات‌ استفاده کننده و تعداد یوزرها وب سایت نیز ارتقاء مییابد.



۴. افزونه‌های غیر کاربردی و بیشتر دکوری را حذف فرمایید
یک کدام از خصوصیت‌های وب سایت وردپرسی وجود افزونه‌هایی میباشد که هر یک شغل های تعجب آور‌وغریب جاری ساختن می دهد. یک کدام از مثل محل کار نگارگری هرچه بکشید به وبسایت تبدیل می‌نماید، یکی‌از بهینه سازی را پژوهش می‌نماید، یک کدام از برنامه خردسالان به صفحه های اضافه می‌نماید و… .

سفارش میکنم در صورتی روی داد بزرگی درپیش دارید، افزونه‌های اضافه و غیرکاربردی را حذف فرمائید. هر افزونه بخشی از سرعت وب سایت را میگیرد، فضای ذخیره‌سازی را اشغال می‌نماید و نسبتاً تمامی چیز را به هم می‌ریزد.
۰ ۰