یک CTA بدیهی در وب سایت قرار دهید

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

یک CTA بدیهی در وب سایت قرار دهید


۶) یک CTA بدیهی در وب سایت قرار دهید
یکی موضوعات اساسی که هم به کاهش نرخ پریدن و همینطور بالارفتن نرخ تبدیل شما امداد می‌نماید، به کار گیری از دکمه فراخوان آموزش سئو مشهد  به کار یا این که Call To Action میباشد.
مدام این مورد را در ذهن داشته باشید که کل یوزرها بعداز تحقیق یک مقاله، دیدن یک ویدیو و … میخواهد کاری جاری ساختن دهند. کاری که بیشترین منفعت را برای آن ها داشته باشد و بتواند آموزش سئو در مشهد  نیاز آن‌ها‌را رفع نماید.
شما با یک نیاز سنجی ظریف و قرار دادن یک CTA جالب می توانید استفاده کننده را به سادگی به آنچه می خواهد مجاورت کرده و خودتان نیز به هدفی که دارید برسید.
یک معامله دو راز موفقیت!

نکته: از CTA های متعدد و زیاد استعمال نکنید. این که به مخاطب آزادی کار بدهید خیلی عالی میباشد ولی خیر اینجا! شما می بایست مخاطب را صرفا به یک مسیر هدایت نمایید. آزادی شغل دادن به مخاطب در‌این مواقع معمولا نرخ تبدیل شما‌را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد. پس در تعداد و همینطور محتوای CTA پاره ای غیر منعطف باشید!

۷) پیوند سازی داخلی؛ به حد تعادل
اکثری از وبمسترها و مارکترها طرفدار دو آتشه لینک و پیوند سازی داخلی ( آن هم به طور فله ای!) در محتوای خویش می‌باشند.
این مسئله گرچه میتواند بانس ریت شما‌را به صورت قابل توجهی کم کند ( چراکه استفاده کننده با کلیک بر فقط یک پیوند بانس ریت را از تارنما شما برمی‌دارااست و مجال حضور در تارنما برایش درج می گردد.) ولی این عمل محتوای شما‌را خسته کننده و ضعیف جلوه خواهد بخشید.

به شما سفارش می کنم به مکان پیوند سازی ها داخلی وحشتناک فقط یک‌سری لینک و پیوند (با CTA صحیح) به محتواهای مرتبط، پرطرفدار و اصلی خویش بدهید. با اینکار خیر صرفا توانسته اید بانس ریت را کاهش دهید، بلکه می توانید با رفع نیاز مخاطب، دیگر محتواهای گرانبها خویش را نیز به وی اکران دهید.

۸) صفحه ها مال خویش را به صورت منظم بروزرسانی فرمائید
در صورتی‌که شما در صفحه های کالا داده ها جامع و متعددی از یک مال ارائه دهید مخاطب را غرق خواهید کرد. از طرفی درصورتی که داده ها مقداری قرار دهید مخاطب شما‌را ضعیف می پندارد و منظره شمارا فهم و شعور نخواهد کرد.
یکی مهم‌ترین دلایلی که یوزرها قیف فروش مارا طی نمی کنند، فراهم نبودن آن‌‌ها برای خرید میباشد. ولی یکی‌از دیگر از دلایلی که بشدت قادر است در خرید آن ها اثر گذار باشد این میباشد که آنان محتوایی باکیفیت و صحیح از مال نمی‌بینند و ترجیه می دهند تا از یک تارنما دیگر استعمال نمایند.
پس بایستی چه فعالیت کرد؟
اطلاعاتی که قصد دارید در باب جنس ارائه دهید را تماما گروه بندی کرده و نام تیم ها را به استفاده کننده اکران دهید. با اینکار شما خیر فقط برگه مرتبی خواهید داشت، بلکه داده ها جامعی نیز ارائه داده و از طرفی استفاده کننده را در محتوا غرق نخواهید کرد.

نکته۱: همت نمائید توضیحات مال خویش را بروزرسانی نمایید مخصوصا درصورتی که کالا شما رقابتی میباشد.
نکته۲: قابل ذکر میباشد که روی هم رفته نرخ پریدن صفحه ها جنس نسبت به باقی قسمت های وبسایت بیشتر میباشد. (اما این مسئله به ماهیت فرآورده و سرویس ها شما نیز به طور کامل بستگی داراست.)
با اینحال در حالتی‌که بانس ریت وبسایت شما خیلی بالا بود به شما پیشنهاد میکنم با A/B آزمایش محتوا و المان های متفاوت و اثر گذار شیت جنس خویش را تغییر‌و تحول دهید و با رصد آن، یک گزینه یا این که تلفیقی از آن ها را برای کاهش بانس ریت و بهبود نرخ تبدیل به کار گیری فرمائید.



۹) امکان کاوش؛ راهکاری عالی برای کاهش نرخ پریدن
یک کدام از دیگر از مواقعی که به کاهش نرخ پریدن تارنما شما امداد می‌نماید seo المان کاوش وب سایت میباشد.
در‌این بخش به عنوان کردن یک سری گزینه بسیار اساسی بسنده می کنم.

مطلقا در کل صفحه های خویش قابلیت و امکان کاوش داشته باشید.
برگه جستجوی خویش را seo نمائید تا در شرایطی‌که استفاده کننده واژه کلیدی خاصی را کاوش کرد. رابط کاربری با صرفه شما بتواند تجارب کاربری اورا بهبود ببخشد.
صفحه ها ۴۰۴ خویش را سئو فرمایید تا در صورتیکه استفاده کننده فیض دلخواه خویش را نیافت بلافاصله از وب سایت بیرون نشود و بتواند از پیشنهادات شما به کار گیری بکند.
۱۰) وبسایت خویش را برای موبایل seo فرمایید
یک کدام از دیگر از موضوعات فوق العاده مهمی که اکثر اوقات وبسایت ها هنوز هم نسبت به آن بی ملاحظه می باشند مشاجره Mobile friendly بودن وب سایت است.
این مورد بالاتر از مشاجره بانس ریت در seo وبسایت شما بشدت اثر گذار میباشد. در‌صورتی‌که وبسایت شما هنگام اکران در گوشی با صرفه نباشد نسبتاً آحاد شانس شما برای رقابت در فضای دیجیتال از میان خواهد رفت.
چرا‌که خیر فقط کرالر های گوگل تارنما شما‌را در دیوایس گوشی خزش می‌نمایند بلکه بیشتراز ۸۰٪ کاوش ها اینک از روش موبایل جاری ساختن میگردد.
پس عالی میباشد همین هم اکنون دست به فعالیت گردید!
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.