آرشیو تیر ماه 1402

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

محتوای خوب، چه نوع محتوایی است؟

همین طور می دانیم که مقاله ها متعددی در این باره منتشر شد‌ه‌است که هر مورد از آن ها، بخشی از این مفاد را پوشش میدهند. بنابراین در‌صورتی‌که به سوژه seo عشق مند می‌باشید، بایستی این کارداران را بشناسید و التفات شان را ترتیب بندی فرمائید. مطمئناً در حالتی‌که بدانید بیشتراز 200 فاکتور درجه بندی متفاوت برای سئو وجود داراست شگفت زده آموزش سئو مشهد خواهید شد. بخش اعظمی از موسسات نمی توانند با همگی این 200 مورد رابطه برقرار نمایند، به همین خیال بیشتر اشخاص در ادامه ساده خیس کردن این فاکتورها و شعور درست آنان می باشند. شاید بپرسید چرا؟ پاسخ ریلکس می باشد. seo فرآیندی زمانبر و بغرنج و حتی خسته کننده ای میباشد. مفاد بسیاری از فاکتورهای مهم بهینه سازی ممکن میباشد با یکدیگر تداخل تشکیل داد نمایند، به همین عامل اشخاص غیر کارشناس تنها میخواهند کارداران اصلی بهینه سازی را بدانند و بر روی آنها تمرکز نمایند.

درین نوشته‌ی‌علمی ما قصد داریم، مهم‌ترین مباحث بهینه سازی را به معمولی ترین صورت ممکن برای شما توضیح دهیم تا در مراحل بهینه سازی وب سایت خویش با نقص‌ بغرنج ای مواجه نشوید. 

آموزش سئو در مشهد



گوگل به تازگیً درباره بهینه سازی چه گفته میباشد؟
آندری لیپاتسو، یک کدام از مسئولان گوگل در دوبلین در همایشی که در 23 مارس 2016 برگزار شد، درباره مهم ترین عامل ها سئو در جایگاه بندی تارنما اعلام کرد:

آری می اقتدار اعلام‌کرد، که فاکتورهای سکو بندی دقیقا چه چیزهایی میباشند. اگر بخواهیم تمامی این فاکتورها را در چند پاراگراف خلاصه کنیم باید بگوییم که محتوا و لینک و پیوند هایی که در وب سایت شما قرار دارا‌هستند، اصلی خیس از همه مواقعی میباشد که تا به در حال حاضر شنیده اید.

خب، اذن دهید شغل خویش را با همین مفاد استارت کنیم. بر طبق گفته های گوگل، لینک و محتوا سایت دو فاکتور بزرگ برای رتبه بندی محسوب می گردند. خوشبختانه، بیشتر اشخاص به نه میدانند که محتوای خوب چه نوع محتوایی میباشد و چه‌گونه می اقتدار آن را بهبود داد، ولی پیرو این قضیه را نیز مورد تحقیق قرار خوا هیم داد.

اکنون پرسش اینجاست: آیا صرفا می بایست بر روی این دو فاکتور تمرکز کنیم؟ آبا دنیای مجازی صرفا بر روی این دو فاکتور پایدار هست؟ خب، نمی توان با قطعیت اینگونه چیزی بیان کرد. فاکتورهای بسیار پیچیده ای وجود دارد که باید مد لحاظ قرار گیرد البته اذن دهید تمامی این موردها را معمولی خیس کنیم. چه تعداد کمپانی و سازمان می توانند با بهبود فرایند ساخت محتوا و توزیع آنها در فضای وب، جایگاه خویش را در موتورهای کاوش بهبود ببخشند و مرتبه بهتری استخراج نمایند؟ به نترسی می قدرت اظهار‌کرد بیشتر سازمان ها و شرکت ها نمی توانند به نیکی از پس ایفا این شغل بر بیایند.

امتیاز محتوا و پیوند های شما مهمترین نقش را در جایگاه بندی وب سایت شما دارند.
به لحاظ اینجانب این معادله بسیار کابردی میباشد. اگرچه محدودیت هایی نیز دارااست. شما می بایست معنی محتوای عالی را فهم و شعور فرمایید. در‌این وضعیت توانا خواهید بود رتبه سایت خویش را تا حد متعددی بهبود ببخشید.

محتوای عالی، چه نوع محتوایی میباشد؟
چنانچه یک گام به سمت عقب برداریم و به‌این تفکر کنیم که محتوای عالی از چه اجزایی ساخته شده میباشد، متوجه خوا‌هیم شد که یک محتوای فوق العاده دارنده سه خصوصیت است:

مرتبط بودن محتوا با جستجوی مخاطب
چگونگی
تجارب کلی مخاطب از محتوای تشکیل داد گردیده
اولین مرحله از این روند، بسیار بی آلایش است. در حالتی‌که مورد محتوایتان با کوئری های کاوش مرتبط نباشد، نباید در نتیجه ها جستجوی یوزرها اکران داده خواهد شد. صحت دارد؟ ویزگی دوم نیز ساده میباشد. اآیا اطلاعاتی که برای اشخاص فراهم می‌کنید، دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که آنها به دنبالش هستند؟ آیا این محتوا با مسئله کلی سایت شما در ارتباط می باشد؟ ایا محتوایی که ساخت میکنید منحصر بفرد و جالب می‌باشد؟

همگی این مفاد مربوط به چگونگی میباشد. ما میتوانیم مفاهیم چگونگی و منحصر بفرد بودن نسبی را با هم ادغام کنیم. از جمله واژه کلیدی طراحی وب سایت را در گوگل کاوش فرمایید.

محتوای خوب چه نوع محتوایی میباشد؟
همان طور که میبینید 16 میلیون مقاله درباره این عبارت وجود دارد. پرسش اینجاست که به چه شکل می‌توانید یوزرها را به سمت محتوا خودتان جذب نمائید؟ شما باید محتوای نو و رقابتی ایجاد فرمایید که بها بسیار متعددی برای کاربر داشته باشد. ولی ایفا این فعالیت زیاد هم معمولی و راحت وجود ندارد و به استیناف و علم کافی نیاز داراست، البته می اقتدار با پاره ای کارایی محتوایی با کیفیت ساخت‌و‌ساز کرد.

در صورتی‌که در یک بازار رقابتی کار میکنید، می بایست بدانید رقبای اساسی شما چه عده ای می‌باشند و از چه محتوایی برای مخاطبان خویش استعمال می نمایند. احتمال اینکه 5 لینک رفیعتر برای هر کاوش، دارنده محتوایی بسیار جالب و فوق العاده باشند، بسیار زیاد میباشد.

خصوصیت سوم تشکیل داد محتوای بهتر، تجربیات عالی یوزرها از محتوایی است که در چنگ آن‌ها قرار می گیرد. این قسمت در برگیرنده موارد بخش اعظمی هست:

آیا محتوای شما به خیر سازماندهی گردیده‌است؟ آیا تلاوت آن برای استفاده کننده راحت است؟
ایا نکات کلیدی متن به نیکی منتقل میشود؟ یوزرها چگونه میتوانند با آن تعامل داشته باشند؟ آیا میتوانند جواب سوالاتشان را از با رسیدگی محتوای شما به دست آورند؟ آیا حاذق هستند داده ها ما یحتاج خویش را تخت‌گاز و به راحتی پیدا نمایند؟
اگر به وبسایت هایی که در صدر نتایج کاوش قرار دارند دقت کنید، متوجه خواهید شد کلیه این مفاد را به خیر رعایت کرده اند. خب، اینک اذن دهید ببینیم نمره محتوا چقدر می‌تواند در سکو بندی وب سایت موءثر باشد. به صورت زیر اعتنا نمایید:

امتیاز محتوا عالی، عاملی مفید در درجه گیری وب سایت
توجه داشته باشید که محور Y شانس مرتبه بندی می باشد. این منحنی نماد می دهد که نمره محتوا اثر بسیار متعددی دارااست و قادر است تغییرات متعددی در درجه بندی وبسایت ها ساخت نماید. هر چقدر محتوای یک تارنما بهتر باشد، مرتبه بهتر و بالاتری به دست خواهد آورد. به همین آسانی!
۰ ۰

انکرتکست Partial Match


انکرتکست Partial Match
حضور نسبی (یا این که جزئی) کلمه و واژه کلیدی در انکرتکست با تیتر Partial Match شناخته می گردد. از جمله عبارت راهنمای لینک و پیوند بیلدینگ توسعه یافته، یک انکرتکست Partial Match میباشد.

انکرتکست زمانبر یا این که Long Tail Anchors
صرفا تفاوت انکرتکست زمان بر (یا این که دم دراز) با Partial Match، وقت گیر آموزش سئو مشهد بودن آن میباشد. به عنوان مثال پیوند‌های گوگل 200 فاکتور را برای مرتبه‌بندی وبسایت حیث می‌نماید و گوگل ادوردز خدمت تبلیغاتی گوگل میباشد، انکرتکست زمانبر دارا‌هستند.

انکرتکست Exact Match
شاید بتوان اذعان کرد Exact Match مهمترین انکرتکست جان دار میباشد. در Exact Match، شما تنها از واژه کلیدی غرض‌تان را در متن لینک و پیوند به کار گیری میکنید. صراحت دارد که متن پیوند Exact Match اثر متعددی بر افزایش مرتبه وب سایت شما دارااست، البته استعمال بیشتراز حد از این نوع پیوند می تواند سبب ساز جریمه شدن تارنما‌تان گردد.

آموزش سئو در مشهد


از جمله در حالتی‌که کلمه و واژه کلیدی یکی‌از صفحه هاِ تارنما‌تان پیوند بیلدینگ میباشد، متن لینک و پیوند‌هایی که برای آن شیت می‌سازید، به عبارتی کلمه و واژه کلیدی پیوند بیلدینگ خواهد بود.


دنبال یه فعالیت لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو زمان زمان‌های اینترنتی شایسته ترین راه و روش رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت بدون پول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
فیض‌گیری
موتورهای کاوش گر روز آپ دیت هوشمندتر میگردند. بدین ترتیب بیشتراز قبل نسبت به عامل ها جزئیِ درجه‌بندی وب سایت عنایت می دهند. یکی این فاکتورهای اساسی در درجه‌بندی، مرتبط بودن قضیه لینک و پیوند‌هاست.

موتورهای کاوش به دو نحوه میتوانند قضیه یک کاغذ را تشخیص دهند: محتوای مو جود در کاغذ و انکرتکست پیوند‌هایی که برای آن کاغذ ساخته‌اید. در شرایطی‌که موتورهای کاوش نتوانند از روش این دو فاکتور، موردِ محتوای شما‌را تشخیص دهند؛ قرار به چنگ آوردن وبسایت شما در سکو بالای نتیجه ها‌شان طاقت فرسا شود. میخواهید بدانید موتورهای کاوش چه‌گونه عمل می‌نمایند؟

به این ترتیب خوب میباشد محتوای وبسایت شما با متن لینک و پیوند‌هایتان هم خوانی داشته باشد. این مطابقت ضمن بهبود درجه شما در نتیجه ها کاوش، تجربیات کاربری نیکی را هم به بازدیدکنندگان می دهد چون زمانی بازدیدکننده بر روی لینکی با تیتر 10 شیوه برای رفع سردرد کلیک می‌نماید با ورود به برگه، انتظار دارد که 10 شیوه برای برطرف کردن سردرد تحقیق نماید. در‌صورتی‌که استفاده کننده محتوای وعده داده گردیده در متن پیوند را پیدا نکند، مطمئن باشید در کسری از ثانیه اینترنت‌وب سایت‌تان را شکاف می‌نماید.

تلاش فرمائید از انکرتکست‌های متنوع در مراحل پیوند بیلدینگ خویش به کارگیری نمایید. وجود پیوند‌های متنوع باعث می گردد گوگل ساختارِ لینک و پیوند‌های تارنما‌تان را طبیعی بداند و به تارنما‌تان بیشتر مداقه دهد. در نوشته‌ی علمی آینده نحوه‌های باصرفه‌سازی انکرتکست لینک و پیوند‌ها و طریق توزیع‌شان را برایتان توضیح خواهم بخشید.

ذوق زده می شوم که نظرها و پیشنهادات شما‌را درباره این نوشته‌ی علمی بدانم. همینطور، در صورتی در قضیه فراگیری بهینه سازی سوالی دارید از روش بینش‌ها با ما در تماس باشید. اینجانب و همکارانم کارایی میکنیم به بی آلایش‌ترین صورت ممکن به سوال ها شما جواب دهیم.
۰ ۰

ووکامرس چیست و کدام معیارهای یک فروشگاه‌ساز را دارد؟


گام گذاشتن در مسیرهای تازه مدام با بحران‌هایی یار و همدم میباشد؛ مخصوصاً در شرایطی که بخواهید یک دستیابی‌وکار اینترنتی راه اندازی فرمایید.

ما میخواهیم یه خرده این مسیر را برایتان پر‌نور کنیم و تا مکان ممکن شما‌را از بحران‌های مو جود آگاه کنیم. برای همین هم از شیوه های ساخت و ساز فروشگاه آنلاین، گونه های مغازه ساز و بایدها و نبایدهای آن، هزینه‌ها و معیارهای گزینش طریق مطلوب، نکاتی را گفتیم. در دو نوشته‌ی علمی قبل این خصوصی (که همین بالا پیوند آن‌ها‌را می بینید) میتوانید این نکات را بخوانید. آموزش سئو مشهد

و ولی... مقالۀ امروز!

مقالۀ امروز تخصیص دارااست به «مغازه ساز ووکامرس» که به احتمال 99% اسم آن به گوشتان خورده و میدانید که ربط‌هایی به وردپرس معروف داراست.

در‌این نوشته‌ی‌علمی تعریف‌و‌تمجید خلاصه‌ای از ووکامرس آموزش سئو در مشهد ارائه می کنیم، آن گاه به سراغ تحقیق معیارهای یک دکان‌ساز می رویم، و در غایت نقشه راهی برای پیاده سازی فروشگاه آنلاین با ووکامرس را نماد خوا هیم اعطا کرد.

حقیقت، هر چیزی که درین نوشته‌علمی می خوانید، نتایج تجربیات یک سری ساله طراحان سایتمان میباشد. امید‌است‌ در فعالیت برایتان اثرگذار باشد و حقیقتاً به دردتان بخورد.



ووکامرس چیست؟
ووکامرس یک پلاگین دکان‌ ساز میباشد که روی وردپرس نصب میگردد و آن را تبدیل به یک وب سایت فروشگاهی می‌نماید.

این دکان‌ساز به شما امداد می‌نماید هر کالا فیزیکی یا این که دانلودی که دارید برای فروش بگذارید، موجودی و طریق ارسال جنس را رئیس نمایید و عملیات پرداخت را با امنیت ایفا دهید.


دنبال یه شغل لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو عصر مجال‌های اینترنتی شایسته ترین شیوه رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت کردن مجانی، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
ووکامرس کدام معیارهای یک دکان‌ ساز اینترنتی را دارااست؟
در قسمت پیشین با جستجویی که درخصوص گونه های مغازه‌ سازهای اینترنتی ایفا داده بودیم، متوجه شدیم که معیارهایی برای گزینش شایسته ترین نحوه فعال‌سازی فروشگاه آنلاین قابل تعریف و تمجید میباشد. هرکدام از طریق‌ها ممکن میباشد در برخی از معیارها ضعیف و در بعضا دیگر قادر باشند. اینکه بخواهیم فیض بگیریم کدام ترازو یا این که کدام مغازه‌ساز نسبت به دیگری عالی میباشد، به ریزه کاری دستیابی‌وکار شما بستگی دارااست. به‌تیتر نمونه این شمایید که تصمیم می گیرید که تنوع پوسته‌ها برایتان مداقه متعددی داراست یانه؛ آن‌گاه طبق آن واحد سنجش دکان‌ساز مناسبتان را پیدا می کنید.

بیایید به سراغ اصل مقاله برویم تا ببینیم مغازه‌ساز ووکامرس کدام معیارها را داراست و در هریک چه‌طور کار می‌نماید.

تجهیزات شالوده
افزونۀ ووکامرس آحاد تجهیزات شالوده‌ای را که از یک دکان‌ساز اینترنتی انتظار می‌رود داراست؛ ولی این تجهیزات با تغییر‌و تحول هستۀ مهم وردپرس (که مقصود آن بلاگ‌نویسی بوده) پیاده سازی گردیده‌اند؛ پس به طبعً نباید انتظار داشته باشیم که ووکامرس به پای یک سیستمی که از به عبارتی نخستین با هدف ها فروشگاهی پیاده سازی گردیده رسد.

رئیس محتوا
رئیس محتوا - به خصوص در دکان‌های اینترنتی - از مداقه بالایی برخوردار‌است. هر چه باشد، مشتری تا دم دکان شما (منظورم فروشگاه آنلاین میباشد) آمده و هم اکنون در انتظار میباشد که به وی داده ها دهید، مثال‌های متفاوت جلوی رشد بگذارید، آفر بدهید و ... خلاصه اورا به خرید ترغیب فرمایید!

این رخداد در تارنما یا این که فروشگاه آنلاین شما، صرفا از روش محتوا ممکن میباشد. اعتنا نمایید که خواسته اینجانب از محتوا صرفا متنی که در وب سایت می‌نویسید وجود ندارد. محتوا میتواند توضیحات کالا، نقدوبررسی، نظرها دیگر افراد، عکس‌های متاع، اسلایدهایی که در ورقه نخستین نهاده‌اید، یک آفر هیجان‌انگیز در کاغذ فرود، ویدئوی آموزشی، گروه‌بندی تولید ها و ... باشد.

پس می بایست خیلی حواستان باشد که مغازه ساز منتخب شما تا چه حد دستتان را در رئیس محتوا گشوده می گذارد!

مطلقا بخوانید: معیارهای تعیین یک مغازه ساز مطلوب چه می‌باشند؟
افزونه ووکامرس، در این باره سعی بدی ندارد؛ البته شاید ما یحتاج باشد برای فردی‌سازی آن و پیاده کردن آن چیزی که در ذهنتان میباشد، نیاز به اپ‌نویسی و فردی‌سازی پلاگین پیدا کنه. (زیرا هر چه که باشد، ووکامرس یک پلاگین میباشد!)

به کارگیری سهل و آسان
در اینکه سیستم‌های بی آلایش‌خیس از ووکامرس و وردپرس هم وجود دارا هستند هیچ شکی وجود ندارد؛ البته اعتنا فرمائید که محور و شالوده وردپرس را در یک‌سری روز می توانید خاطر بگیرید. تنها یک نکته را هم یادتان نرود:

هر چه وب سایت شما پلاگین‌ها و تجهیزات بیشتری داشته باشد، عدم وضوح‌های آن هم بیشتر میشود.

ما وب سایت‌های متعددی را چشم‌ایم که آنقدر با پلاگین و صفحه ها گوناگون نا مرتب گردیده بودند که عملاً شغل کردن با آنها غیرممکن گردیده بود.

پلاگین‌
ووکامرس با اینکه خویش یک پلاگین میباشد، پلاگین‌های دیگری برای آن پیاده سازی گردیده که قابلیت و امکان‌ها و تجهیزات مختلفی به تارنما فروشگاهی‌تان اضافه می‌نماید.

پلاگین‌ها یا این که افزونه‌ها نرم افزار‌هایی می‌باشند که با یاری آنان میتوانید امکان‌های وبسایت فروشگاهی یا این که هر نوع سایتی که دارید را ارتقا دهید.

به عنوان مثال پلاگین‌های اختصاصی ووکامرس میتوانیم به قابلیت و امکان مقایسه محصول ها، قابلیت خرید با کارت کادو، پلاگین گارانتی برگشت و ... اشاره کنیم.

بد وجود ندارد این را هم بدانید که طبق داده های عددی جانور، در درحال حاضر حاضر ووکامرس چیزی حدود 300 پلاگین منحصربه‌فرد داراست.

نکته: تنی چند از پلاگین‌های ووکامرس بدون پول میباشند ولی درصورتی که کارتان با آن ها منش نیفتاد و پلاگین‌های دیگری نیاز داشتید می بایست هزینه‌ای برای خرید آن ها بپردازید.

پوسته‌
یک کدام از نقاط قوت وردپرس جامعۀ گرانقدر آن میباشد. در‌این جامعه گران قدر، هزاران پوسته متفاوت - به عنوان مثال پوسته‌های فروشگاهی - برای وردپرس و ووکامرس پیاده سازی گردیده‌است. تنی چند از این پوسته‌ها بدون‌پول میباشند و یکسری دیگر با پرداخت هزینه در دسترستان قرار میگیرند. حتی در‌صورتی‌که این پوسته‌های فراهم هم نتوانست نظرتان را جلب نماید، میتوانید از طراحان بخواهید تا برایتان پوسته مخصوص پیاده سازی نمایند.

سرعت و همت
یک کدام از معیارهای مهمی که بایستی آن را دور از شوخی بگیرید سرعت وب سایت یا این که فروشگاه آنلاین میباشد! این میزان آنقدر اساسی بود که در یکی‌از نوشته‌ی‌علمی‌های نوین صفر تا صد سرعت وب سایت و طریق‌های آزمایش آن را توضیح دادیم.

پرسش اینجاست که سرعت و کارایی ووکامرس (و ولی وردپرس) چه گونه میباشد؟

دکان‌ساز ووکامرس که روی وردپرس نصب می شود به‌تنهایی سرعت وب سایت فروشگاهی‌تان را زیر میاورد. حال فکر کنید بخواهید تعداد متعددی متاع هم وارد این مغازه فرمائید. وسعت بالای دکان، سرعت تارنما فروشگاهی‌تان را در گیر ایراد می‌نماید.

آیا برای حل این خلل راهکاری وجود داراست؟

پلاگین‌هایی برای باصرفه کردن تارنما پیاده سازی گردیده که تا حدی سرعت را عالی می‌نمایند؛ ولی صددرصدی روی آن اکانت نکنید! زیرا صراحت دارد که به‌روزرسانی‌های مختلفی برای وردپرس ارائه گردیده، ولی وردپرس همچنان یک هستۀ کهن داراست که بعضی اوقات نمی‌تواند با دقت نیازهای نو، سعی فوق‌العاده‌ای از خویش نماد دهد.
۰ ۰

بهترین روش توزیع انکر تکست

همان گونه که احتمالاً می دانید، کمپانی ما یعنی رسانۀ کسب و کار در زمینۀ بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی فعالیت می کند و سرویس ها مختلفی از قبیل seo و seo، طراحی وب، تبلیغات گوگل و پست الکترونیک مارکتینگ را به استخراج و امور ارائه می‌دهد. بر این مبنا، ما تصمیم گرفتیم انکرتکست‌ها را به‌این شکل پخش کنیم:

انکر تکست اسم آموزش سئو مشهد تجاری: طبق این نمودار، دو کلمه و واژه کلیدی ، و Novin می‌بایست متنِ در حدود 40% از لینک و پیوند های ما باشد. البته دو مساله دراین مورد وجود دارااست. یک کدام از اینکه قرار وجود ندارد به تعداد دفعات زیاد در گوگل کاوش خواهد شد. واژه و کلمه کلیدی هم معمولاً به وسیله اشخاصی آیتم کاوش قرار میگیرد که پیرو سرویس ها خزانه اقتصاد یا این که کمپانی بیمه می باشند. پس تمرکز زیاد روی این کلمه و واژه، تصمیم چندان قابل قبولی وجود ندارد. با این اکانت، اختصاص در حدود 10% از متن لینک و پیوند ها بدین دو کلمه و واژه کلیدی می تواند تعیین بهتری برای ما باشد.
انکر تکست منحصر: انکر تکست های منحصر به فرد آن کلمه ها کلیدی می‌باشند که شما خویش میخواهید تحت عنوان یک تمایل نو در وب بیان نمایید. به عنوان مثال واژه و کلمه کلیدی iPhone یک انکر تکست منحصربه‌فرد برای کمپانی اپل به حساب می‌آید. در مسئله کاری ما هم، مباحثی وجود داراست که هنوز در لهجه فارسی چندان مطرح وجود ندارد و می‌اقتدار آن‌ها‌را انکر تکست های آموزش سئو در مشهد مخصوص نامید. یک نمونه بهتر از این زمینه، خویش واژه و کلمه انکر تکست میباشد. اما ما موردنیاز نمی بینیم که 25% از انکر تکست ها را به‌این مورد ها تخصیص دهیم و فکرمیکنیم که در حدود 10% برای آن کافی باشد.
انکر تکست برهنه: خب انکر تکست برهنه در معنای استعمال از نشانی لینک و پیوند تحت عنوان متن آن میباشد که یعنی www.novin.com و مشتقات آن. با اعتنا به اینکه نشانی های ما انگلیسی می باشند و به اندازه بقیه موردها برای فهم گوگل از وب سایت ما موثر نیستند. ولی یاری می‌نمایند که پروفایل پیوند‌های ما (یعنی به عبارتی لیست پیوند‌های ما) غلظت کمتری در لغت ها کلیدی اساسی داشته باشد و مقداری رقیق خواهد شد. با این اکانت، 5% از پیوند‌ها را می‌اقتدار بدین آیتم تخصیص اعطا کرد.
انکر تکست اسم تجاری + واژه و کلمه کلیدی: خبر عالی برای ما این میباشد که اکثر لغت ها کلیدی مرتبط با فعالیت ما یار و همدم با کلیدواژه (به عنوان مثال بازاریابی ) کاوش میگردند. پس این میتواند یک مجال بهتر برای جذب یوزرها کاوش باشد. با این اکانت مورد نیاز میباشد درصد بیشتری از انکر تکست های خویش را بدین زمینه تخصیص دهیم. میپندارم 10% از انکرتکست‌ها برای این خواسته مطلوب باشد.
انکر تکست Partial Match (تطبیق نسبی): این مشتمل بر عبارت هایی با بخشی از واژه کلیدی شما است. مثلا، زمانی که واژه کلیدی مهم ما پیوند بیلدینگ میباشد، واژه پیوند سازی یک تطبیق نسبی به حساب میآید. با دقت به اینکه در لهجه فارسی معمولاً هم اندازه انگلیسی یک واژه و کلمه نیز مطرح میگردد، معمولاً املاهای فارسی مختلفی از یک کلمه و واژه انگلیسی چشم می شود و اینکه خویش این لغت ها کلیدی هم کاوش دارا‌هستند، مایحتاج میباشد ما درصد بیشتری را به‌این مفاد تخصیص بدهیم. این یعنی در حدود 15% از مفاد بایستی برای این انکر تکست ها باشد.
انکر تکست همگانی: این انکرتکست ها همگانی و به طور کاملً بی‌ربط مثل اینجا کلیک فرمائید میگردند. هر چندین تمرکز خویش ما ابدا روی این عبارات کلیدی نخواهد بود، ولی بد وجود ندارد برای رقیق شدن عبارات کلیدی خویش در انکر تکست‌ها، در زمان بر‌زمان دست‌کم 5% را بدین لینک و پیوند‌ها تخصیص دهیم.
انکر تکست وقت گیر: خب این انکر تکست ها مشمول عبارت های زمانبر همانند بازاریابی دیجیتال خویش را به بسپارید میگردند. بد وجود ندارد اگر‌که در حدود 15% از انکرتکست‌ها را بدین مفاد تخصیص دهیم.
انکر تکست Exact Match (تطبیق ظریف): خب، اینجا جایی میباشد که استراتژی ما تفاوت بخش اعظمی با این نمودار می‌نماید. چرا؟ زیرا سرویس ها دیجیتال و در سود کلمه ها کلیدی مربوط به شغل ما زیاد می باشند و می بایست برای هرمورد از آن‌ها پیوند سازی مطلوب را جاری ساختن بدهیم. پس منطقی میباشد که حدود 10% از انکرتکست ها را دقیقاً به کلمه ها کلیدی خویش تخصیص دهیم که بیش تر از 10 گزینه میباشند.
انکر تکست LSI: این آیتم در نمودار پیشین نیامده میباشد که یعنی احتمالاً تحت عنوان بخشی از انکرتکست‌های Partial Match اکانت گردیده است. درین انکرتکست ها شما از لغات مترادف با کلمه و واژه کلیدی خویش به کارگیری میکنید. پس زمانی واژه و کلمه کلیدی اساسی ما بهینه سازی وب سایت باشد، سئو وبسایت تحت عنوان یک انکر تکست LSI شناخته می گردد. (اعتنا داشته باشید که ما اینجا seo و seo تارنما را یک انکر تکست با تطبیق نسبی اکانت می کنیم.) لغات کلیدی LSI خیر فقط برای بالا وارد شدن در کلمه و واژه کلیدی اساسی اصلی می‌باشند، بلکه احتمالاً خودشان هم مجموعاَ جستجوی متعددی هم دارا‌هستند. پس اهمیّت متعددی دارا هستند و فکرمی‌کنم 20% تخصیص به آن‌ها عالی باشد.
۰ ۰

کجا لینک بسازیم؟ – 17 منبع بکر برای ساخت بک لینک

آیا دوست دارید از بک لینک های معتبر برای رتبه بندی کلمات کلیدی رقابتی خود استفاده کنید؟ بهتر است بدانید که خیلی خوش شانس هستید. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و مکان های فوق العاده ای که برای لینک سازی وجود دارد را برایتان نام ببریم. 

آموزش سئو مشهد



توجه: در این مقاله ما در مورد ارسال پُست مهمان یا ثبت لینک در قسمت دیدگاه های وبلاگ ها صحبت نخواهیم کرد. پس اگر به دنبال چنین لینک هایی هستید، پیشنهاد می کنم خودتان را با خواندن این مقاله سرگرم نکنید.

نظرات و رضایت خود را ارسال کنید
شرکت های بزرگ و کوچک دوست دارند رضایت مشتریان خود را به رقبایشان نشان دهند. اگر محصولات یا خدمات یک شرکت را دوست دارید یا کمی به آنها علاقه دارید، سعی کنید رضایت خود را برایشان ارسال کنید.

اگر این کار را انجام می دهید، مطمئن شوید که آنها می توانند نظرات آموزش سئو در مشهد شما را در صفحه اصلی یا صفحه رضایت مشتریان قرار دهند. این سایت ها معمولاً برای آنکه به رقبای خود نشان دهند شما فردی حقیقی هستید بدون اینکه شما از آنها بخواهید لینکی به سایت شما می دهند. شما می توانید از این طریق بک لینک های معتبری دریافت کنید. در زیر نمونه ای از این لینک را در وب سایت DA89 مشاهده می کنید:

17 منبع بکر برای ساخت بک لینک
در شکل زیر نمونه دیگری از صفحه نظرات و رضایت مشتریان را در سایت DA86 مشاهده می کنید:

17 منبع بکر برای ساخت بک لینک
حتی می توانید محصولات این وب سایت ها را خریداری کنید، تنها برای اینکه از آنها لینک بگیرید.

پُست های "بهترین ... " فرصتی مناسب برای لینک سازی هستند
مرحله اول: افرادی را پیدا کنید که می توانید محتوای خود را در اختیار آنها قرار دهید.

مرحله دوم: از طریق گوگل به دنبال کلمات کلیدی همچون بهترین موضوعات سال، وبلاگ های محبوب، مطالب محبوب، 4 راهکار و ... بگردید.

مرحله سوم: نتایج به دست آمده را در یک فایل اکسل جمع آوری کنید و بر اساس آن لیست ایمیلی بسازید. سپس با این افراد ارتباط برقرار کنید.

بررسی و نظرات وبلاگ نویسان
اگر محصول نرم افزاری، محصول اطلاعاتی، خدمات مشاوره ای یا هر چیز با ارزشی برای فروش دارید، می توانید به راحتی محصولاتتان را به بک لینک های با کیفیت تبدیل کنید. حتماً از خودتان می پرسید چگونه می توان این کار را انجام داد؟ با ارائه رایگان محصولات به وبلاگ نویسان معتبر امکان دریافت بک لینک وجود دارد. نحوه انجام اینکار را در ادامه مشاهده می کنید:

وبلاگ نویسانی که در حوزه تخصصی شما فعالیت دارند را پیدا کنید. مثلاً اگر محصولات اطلاعاتی می فروشید که نحوه ساخت صابون خانگی را توضیح می دهد، می توانید در گوگل به دنبال کلمات کلیدی ساخت صابون یا صابون خانگی بگردید.
17 منبع بکر برای ساخت بک لینک
نتایج به دست آمده ترکیبی از وبلاگ نویسان متعدد خواهد بود که باید از میان آنها وبلاگ ها و سایت های معتبر را گلچین کنید. حالا با لیست معتبری از وبلاگ نویسان مواجه هستید که ممکن است به محصولات و خدمات شما علاقه مند باشند. مانند تصویر زیر:
17 منبع بکر برای ساخت بک لینک
با استفاده از ایمیلی مانند ایمیل زیر با آنها ارتباط برقرار کنید:
سلام (نام صاحب سایت یا وبلاگ نویس)

من در گوگل به دنبال طریقه ساخت صابون های خانگی می گشتم که با سایت شما آشنا شدم.

در حقیقت، چند ماهی است که راهنمایی و دستورالعملی را برای آموزش افراد در مورد ساخت صابون های خانگی آغاز کرده ام. قیمت این راهنما X دلار است اما خوشحال خواهم شد اگر بتوانم آن را به رایگان برایتان ارسال کنم. امیدوارم شما نیز در سایت یا وبلاگ خود به این محصول اشاره کنید.

با احترام

نام شما

البته باید در مورد لحنی که از آن برای نوشتن متن ایمیل خود استفاده می کنید، هوشیار باشید. فقط به خاطر داشته باشید که از صاحبان سایت یا وبلاگ ها لینکی درخواست نکنید. تنها چیزی که باید به آن اشاره کنید این است که محصول یا خدمات شما را در سایتشان معرفی کنند.
۰ ۰

افراد تشکیل دهنده تیم محتوا


به چه کسانی نیاز دارید؟
قبل از اینکه بخواهید ساختار تیم ساخت و ساز محتوا خود را انتخاب نمائید خوب می باشد بدانید که برای کارتان چه تخصص‌هایی موردنیاز دارید.
رئیس و استراتژیست محتوا
رئیس محتوا فردی می باشد با تجربه‌ای که سال‌ها در تشکیل داد محتوا شغل داشته، درحال حاضر مسئولیت یک دسته را بر عهده دارد. در تیم‌های تولید محتوا، یک نفر باید مسئولیت مدیریت را برعهده آموزش سئو مشهد بگیرد تا تولیدکننده‌های محتوا فقط روی نوشتن و وظایف خودشان تمرکز کنند. رئیس محتوا مجموع کارهای قبل از نوشتن محتوا مثل انتخاب گزینه، عبارات کلیدی، نکاتی که باید رعایت شود، پیوند به فرآورده یا خدمات (CTA ) و... را معین می‌کند. بعد از نوشتن نوشته‌علمی هم آن را از نظر صحت ساختار، محتوا و سئو استیناف می‌کند.

یک کدام از از سایر از وظایف مدیر محتوا تدوین استراتژی است. مدیر محتوا برای رسیدن به اهداف تجارت یک برنامه محتوایی می‌نویسد و در اختیار نویسندگان قرار می‌دهد. او می‌داند که برای هر مرحله از مسیر مشتری چه محتوای تشکیل داد کند تا سریع‌تر به اهداف دست پیدا نمائید.

دقت نمائید که گاهی شرکت یک استراتژیست آموزش سئو در مشهد غیروابسته داراست که برنامه بدون نقص بازاریابی محتوا را تدوین می‌کند و مدیر محتوا تنها وظیفه هماهنگی دسته و نظرات بر شغل و محتوای مجموعه را بر عهده دارااست

وظایف رئیس محتوا:
• استیناف بر کارایی دسته محتوا
• بهینه‌سازی فرایندها برای کاهش هزینه ساخت‌و‌ساز و بازاریابی محتوا
• هدفگذاری و تدوین اپ‌های کوتاه برهه زمانی و بلند زمان
• هماهنگی با دیگر نصیب‌های بازاریابی شرکت یا سازمان در راستای دستیابی به اهداف
• مدیریت شغل های روزانه تیم محتوا
• باصرفه‌سازی محتوا برای استحصال به اهداف فروش
• آیتم یابی برای محتوا و اعلام انتظارات به نویسنده محتوا
• بررسی و اعتقادوباور از درستی و سئو بودن محتوا



تالیف کننده
تالیف کننده یا کارشناس ایجاد کرد محتوای نوشتاری به صورت متمرکز فقط برای وب سایت ساخت و ساز محتوا می کند و نقش کلیدی در بازاریابی محتوا دارد. نوسنده فردی دست به خود کار و خلاق هست که می تواند به صورت حرفه ای نوشته ی علمی‌ای تاثیرگذار و اموزنده بنوید، قصه بگوید، یئوی محتوا را اعمال دهد و مخاطب را با متن خود درگیر کند.

امروزه فعالیت کارشناس ساخت محتوا یک کار تخصصی محسوب می‌شود. یعنی هر کسی نمیتواند به راحتی نوشته‌ی‌علمی‌هایی بنویسد که برای کاربران وب مناسب باشد یا از نگاه سئو بتواند، جایگاه خوبی در نتیجه ها گوگل کسب کند.

شما برای پرورش کسب و کارتان به یک یا تعدادی تا از این نویسنده‌های خلق کننده نیاز دارید تا بتوانید کاربران اینترنتی را به سایت خودتان برسانید. هر که با گزینه کار شما آشنایی دارد و می‌تواند نویسنده خیر برای شغل شما باشد.



ویراستار
حتی بهترین نویسندگان هم نوشته ی علمی‌شان نیاز به ویرایش دارد و به طبعً هم می بایست توسط شخص دیگری ادیت گردد. دلیلش این هست که وقتی مولف متنی را مهیا می‌کند، چشمش به متن عادت دارد و نمی‌تواند ایرادات آن را به نه متوجه شود. ویراستاران در اینجا وظیفه دارا‌هستند غلطهای املایی و دستوری متن را نیزاصلاح کنند.

به طبع بخوانید: شیوه‌های ترویج و توزیع محتوا
براین اساس در شرایطی‌که می‌توانید در تیم محتوای خود یک ویراستار برای بهبود محتوایتان داشته باشید. ویراستاران را می‌توان به دو تیم طبقه بندی کرد: ویراستاران پیشرفت دهنده که می‌توانند بخشی از محتوای در حالا ساخت را به دست بگیرند و آن را بهتر کنند و فرم طبیعی تری به آن بدهند، و ویراستاران متن که از چشمان تیز در بین خود برای یافتن خطا های املایی و نادرست های دستوری به کارگیری می کنند.







طراح گرافیک
ابداً مجموعه محتوا فارغ از متخصص محتوای بصری مگر می گردد؟ گرافیست‌ها عضو جدایی‌ناپذیر دنیای دیجیتال هستندو برای ایجاد محتوا و تبلیغ به طبعً به یک گرافیست نیاز خواهید داشت. شاید کارهای گرافیکی معمولی مثل تصاویر مقاله‌ها را بتوانید با مهارت کمی در فتوشاپ جاری ساختن دهید، ولی هرچقدر ابعاد کارتان بزرگتر خواهد شد یا بخواهید قیمت کارتان را ارتقا دهید، باید کیفیت را هم بالا ببرید.وجود یک گرافیست یاری میکند با سرعت و کیفیت بیشتری محتوای گرافیکی ساخت و ساز نمایید.

در صورتیکه شبکه‌های اجتماعی فعالی دارید و از آن شیوه هم با مخاطبان در زمینه‌ی می‌باشید، به طبع به یک طراح خوش ذوق و سلیقه نیاز خواهید داشت.
گاهی یک گرافیست صرفا بنرهای تبلیغاتی طراحی می‌کند یا تنها پست و استوری‌های اینستاگرام میسازد ولی جمعاًَ مسئول تولید کارهای گرافیکی مجموع مجموعه است.

اسکن رایتر
کپی‌رایتر کارش مسنقیم با فروش
۰ ۰

چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟

در یک کدام از مطالب گذشته وب لاگ برایتان توضیح دادیم که انکر تکست چیست و چه اهمیتی در سئوی وبسایت شما داراست. همانگونه که آنجا هم گفتیم، انکر تکست (Anchor Text)، آنقدرها هم که اسمش بر می آید، غامض وجود ندارد و به یک چیز بسیار بی آلایش اشاره دارااست: متنِ مستعمل در پیوند‌های شما که بوسیله مخاطب چشم آموزش سئو مشهد می گردد. درین نوشته‌علمی قرار میباشد با هم نحوه سئو انکر تکست ها را حافظه بگیریم و ببینیم که چطور می توانیم آنها‌را به شایسته ترین نحو بنویسیم.

ولی چرا seo؟ برای اینکه انکر تکست یکی معیارهای گوگل برای مشخص و معلوم کردن قضیه و لغات کلیدی یک ورقه میباشد. پس زمانی شما با یک متن بهتر به یک شیت از اینترنت‌وب سایت خویش لینک و پیوند می‌دهید، این متن می تواند به گوگل در تشخیص مورد ورقه یاری دهد. در قبلی، تایپ کردن انکر تکست برای لینک و پیوند ها چندان فعالیت مشقت عدم وجود. یعنی همین که پیوند های زیادی با کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش می‌ساختید، برای استحصال مرتبه بهتر در یک واژه کلیدی کافی بود. ولی امروزه به انگیزه هوشمند شدن الگوریتم گوگل، seo انکر تکست برای پیوند ها پاره ای طاقت فرسا گردیده است و ما یحتاج میباشد نکاتی در آن رعایت گردد. دقت داشته باشید که در غیر این شکل احتمال جریمه شدن کاغذ شما بسیار بالاست.

آموزش سئو در مشهد


با دقت به‌این مورد، در‌این نوشته‌علمی به شما خاطر خواهم بخشید که سئو انکر تکست یا این که به عبارتی متن پیوند های خویش را (چه لینک و پیوند های داخلی و چه بک لینک و پیوند) چه‌طور بایستی اجرا بدهید، تا ضمن حصول شایسته ترین سود، وبسایت تان بوسیله الگوریتم گوگل جریمه نشود.

انکر تکست: گذشته و پس از گوگل پنگوئن 1.0
پیش از اینکه به طور بدون شوخی وارد گفت و گو با صرفه‌سازی انکرتکست ها بشویم، بد وجود ندارد نگاهی به تاریخچه انکر تکست بیندازیم و دقیقاً بفهمیم که چرا سئو صحیح آن اهمیّت دارااست.

سال 2012 بود که الگوریتم پنگوئن گوگل برای نخسین بار معرفی شد. همان گونه که در پیشگفتار این مقاله گفتم، قبل از معرفی این الگوریتم، شما به راحتی می‌توانستید در گوگل یک مرتبه خوب بدست بیاورید. صرفا کافی بود انکر تکست کل بک پیوند های خویش را بر طبق با واژه کلیدی‌تان گزینش فرمائید. صحیح مثل این که بخواهید آب نبات یک طفل را از دستش بدزدید. براین اساس روزمره بر تعداد وبسایت‌های اسپم و پیوند های فیک افزوده میشد وع این مورد به تدریج داشت تبدیل به یک چالش بلندمرتبه برای اکران نتیجه ها سلامت می شد. پس موردنیاز بود گوگل دست به عمل خواهد شد و جلوی این زمینه را یکبار برای مدام بگیرد. و همچنین هم شد.

گوگل الگوریتم پنگوئن را معرفی نمود. و با این آپ تو دیت بود که قواعد بازی لینک و پیوند سازی به تک تک تغییر‌و تحول کرد.



غرض پنگوئن چه بود؟ شناسایی آن تارنما هایی که از طریق های نادر چگونگی و اسپم برای لینک و پیوند بیلدینگ خویش استعمال می کردند تا به‌این وسیله موتور جستجوی گوگل را گم راه نمایند. فیض چه بود؟ با بروزرسانی پنگوئن، شاهد یک تحول گسترده در مرتبه بندی گوگل بودیم. بخش اعظمی وبسایت ها از شیت اولیه حاصل کاوش حذف شدند و مکان خویش را به وبسایت های کیفیت بالا خیس دادند.

البته چه طور ربات گوگل می‌توانست این لینک و پیوند‌های اسپم و فیک را پیدا نماید؟ پاسخ بی آلایش میباشد: انکر تکست.

گوگل یک منطق بی آلایش داشت: در شرایط طبیعی، هیچ زمان مجموع بک‌لینک و پیوند‌های یک اینترنت‌وبسایت از واژه کلیدی "ساخت سایت" به کارگیری نخواهند کرد. پس در‌صورتی‌که تعداد این بک‌پیوند‌های هدفگیری گردیده زیاد باشد، می‌بایست به طور دستی و با غرض استخراج درجه گوگل درست شده باشند.

حال اندیشه کنم خوب بفهمید که چرا سئو انکر تکست برای یک seo عالی، حیاتی میباشد.
۰ ۰

دستورها فولدر Robots.txt و معانی‌شان


آشنایی با دستورها فولدر Robots.txt و معانی‌شان
کلاً ۴ فرمان اساسی در فولدر Robots.txt نیاز داریم:

User-agent: برای معلوم کردن رباتی که اوامر برای آن نوشته شده.
Disallow: بخش‌هایی که ربات اجازه درخواست آموزش سئو مشهد یا پژوهش آن را ندارد.
Allow: نصیب‌هایی که مجاز به درخواست و بازرسی است.
Sitemap: برای علامت دادن آدرس فولدر نقشه سایت به ربات‌ها.
به دنبال توضیح می دهیم که چطور بایستی از این دستورات مصرف شود.

۱. مشخص و معلوم کردن ربات با User-agent
از این دستور برای هدفگیری یک ربات خاص استعمال میشود. از این دستور می‌اقتدار به دو شکل در فایل robots.txt استفاده کرد.

در صورتی‌که می‌خواهید به تمام ربات‌های خزنده یک دستور یکسان بدهید، کافی می باشد پس از عبارت User-agent از علامت ستاره (*) استفاده کنید. نشان ستاره به معنای «کلیه چیز» است. مانند مثال زیر:

*:User-agent

فرمان بالا بدین مضمون‌ است که اوامر آجل، برای آموزش سئو در مشهد کلیه ربات‌های کاوشگر یکسان کار کند.

اما اگر می خواهید فقط به یک ربات خاص مانند ربات گوگل (GoogleBot) دستور خاصی را بدهید، دستور شما باید به طور ذیل نوشته شود:

User-agent: Googlebot

کد بالا به‌این مضمون‌ می باشد که "اجرای دستورات پوشه، صرفا برای ربات گوگل الزامی است.

۲. معلوم کردن صفحه ها و قسمت‌های غیرمجاز با Disallow
امر Disallow به ربات‌ها می‌گوید که چه فولدرهایی از وب‌وب سایت شما‌را نباید تحقیق کنند. درواقع این دستور، بیانگر آدرس‌هایی است که می‌خواهید از ربات‌های جستجو پنهان بماند.

قطعا بخوانید: با یادگیری اصول و فنون گفت‌و‌گو؛ برنده مذاکرات شوید
به عنوان مثال چنانچه نمیخواهید موتورهای جستجو، تصاویر وب‌وبسایت‌تان را ایندکس کنند، میتوانید تک تک تصاویر وبسایت را داخل یک پوشه در هاستینگ خود قرار دهید و از دسترس موتورهای جستجو خارج سازید.

فرض کنیم که آحاد این تصاویر را به داخل فولدری به نام Photos منتقل کرده‌اید. برای آنکه به گوگل بگویید که این تصاویر را ایندکس نکند، باید دستوری مانند پایین را بنویسید:

* :User-agent
Disallow: /photos

دستور / پس از Disallow به ربات گوگل می گوید بایستی وارد پوشه‌ای در ریشه فایل شوی. اسم این پوشه photos است.

این دو خط در فایل robots.txt، به هیچ یک از ربات‌ها اجازه ورود به فولدر تصاویر را نمی‌دهد. در کد دستوری بالا، بخش «User-agent: *» میگوید که اجرای این فرمان برای کلیه ربات‌های جستجو الزامی هست. قسمت Disallow: /photos بیانگر این است که ربات، اجازه ورود یا ایندکس فولدر تصاویر سایت را ندارد.

نکته: نیازی نیست آدرس را به صورت کامل جلوی دستور Allow یا Disallow بنویسید.



۳. مشخص و معلوم کردن بخش‌های مجاز برای ربات‌ها با Allow
همانطور که میدانیم ربات خزنده و ایندکس کنندۀ گوگل، Googlebot نام دارااست. این ربات نسبت به سایر ربات‌های کاوش گر، دستورات بیشتری را متوجه می‌شود. ضمن امرها "User-agent" و "Disallow"، ربات گوگل دستور دیگری به نام "Allow" را نیز ادراک می‌کند.

امر Allow به شما امکان میدهد تا به ربات گوگل بگویید که اجازه مشاهده یک فایل، در فولدری که Disallowed شده را داراست. برای شعور بهتر این دستور، اجازه بدهید که از مثال گذشته به کارگیری کنیم، بهتر نیست؟

در مثال قبلی رشته کدی را نوشتیم که به ربات‌های جستجو، اجازه دسترسی به تصاویر وب سایت را نمی‌داد. تک تک تصاویر وبسایت را باطن یک فولدر به نام Photos قرار دادیم و با دستور ذیل یک فایل robots.txt ساخت کردیم:

* :User-agent
Disallow: /photos

هم اکنون تصور کنید درون این فایل‌ی ما که در هاستینگ وب سایت جای دارد، تصویری به نام novin.jpg وجود دارد که می خواهیم Googlebot آن را ایندکس کند. با استعمال از امر Allow خواهیم توانست به ربات گوگل بگوییم که این عمل را انجام دهد:

* :User-agent
Disallow: /photos
Allow: /photos/novin.jpg

این فرمان به ربات گوگل می‌گوید علی رغم اینکه فولدر Photos از دسترس ربات‌ها خارج شد‌ه‌است، اجازه مشاهده و ایندکس فایل novin.jpg را دارد.

۴. نقشه تارنما
گوگل برای وبمسترها و صاحبان تارنما‌ها تعدادی منش برای دسترسی به نقشه وب سایت گذارده هست. یکی این‌راه‌ها نوشتن آدرس پوشه در فایل هست.

به طبع بخوانید: لینک سازی داخلی چیست و چه‌طور ایفا می شود؟
Sitemap: https://example.com/sitemap.xml

هیچ الزامی وجود ندارد که آدرس نقشه سایت را از این شیوه به ربات‌های گوگل نمایش دهید. بهترین منش ارائه نقشه تارنما به گوگل به کار گیری از ابزار سرچ کنسول هست.



همان گونه که می بینید دیجیکالا دستور وبسایت مپ را در فایل robots.txt خود قرار داده است.

در قسمت آنگاه توضیح می دهیم که چطور یک پوشه Robots.txt بسازیم، آن را در جای درستش قرار دهیم و تست کنیم تا ربات‌های گوگل به آن دسترسی داشته باشند.
۰ ۰

داده‌ها از کجا و چطور تولید می‌شوند؟


داده‌ها از کجا و چطور ساخت و ساز می گردند؟
داده (Data) گروه‌ای از حقایق و آمارها میباشد که برای آنالیز ذخیره می گردد. این تعریف‌و‌تمجید خیلی کلی میباشد.
مسلما بخوانید: اینفوگرافیک: نشانی اینترنتی مارکتینگ را بدون شوخی بگیرید!
در کبیر داده خواسته از داده‌ در هر مرحله آموزش سئو مشهد از عمل متعدد میباشد. داده نپخته داده‌ای میباشد که سوای ترتیب و طبقه‌بندی عده‌آوری گردیده‌اند و در فیض معنا خاصی را ذکر نمی‌نماید. اگر که روی داده نپخته پردازش ایفا دهیم تبدیل به داده ها میگردد که جابجایی دهنده مفهومی می‌باشند.
داده‌ها از صدها منش متعدد ایجاد و ذخیره می گردند. همین یک‌سری دقیقه گذشته که روی لینکی کلیک کردید تا این نوشته‌ی علمی گشوده گردد داده‌هایی از عمل شما در سرورهای گوگل ذخیره شد. داده‌هایی مثل سبک سیستم استدلال، دستگاه تلفن همراه یا این که رایانه شما و محل اتصال شما به وب.
داده‌ها تنها از عمل وب گردآوری نمیشوند. هر منبع دیگری مثل پرسشنامه کاغذی، فیلم دوربین‌های نظارتی شهرها، شرایط تلفن همراه، بلیط اتوبوسی که می خرید، بیمه خودرو و درمانی، داده ها تحصیلی و ... تمامی داده ناپخته می‌باشند.
در غایت تمامی این داده‌ها دیجیتال میگردند تا پروسه آجل صورت بپذیرد.
خب اکنون یکسری کاربرد عملی عظیم‌داده آموزش سئو در مشهد را در دنیای مدرن ببینیم و بعد از آن به سراغ جزئیات آن برویم.
کاربردهای بیگ دیتا؛ از آرزو تا واهمه
کاربردهای بی‌شماری را برای بیگ دیتا می‌اقتدار تصور کرد. در پی با یک‌سری نمونه حقیقی و واقعی به کاربردهای امید بخش بیگ دیتا در حیطههای متعدد و یک مثال به کارگیری ترسناک اشاره می کنیم.
بیگ دیتا در فراگیری
بیگ‌دیتا در هر مرحله از فراگیری یعنی از کودکی تا فراگیری بهتر یا این که هر زمان آموزشی دیگر می تواند کاربرد متنوعی داشته باشد.
مثلا‌؛ می‌قدرت تعیین فن و شغل یابی را برای دانشجو ها آسانتر کرد، به مکان اپلیکیشن‌های همسان آموزشی برای هر دانشجو ترتیب یادگیری دروس متفاوتی با سود‌وری فراتر توصیه بخشید یا این که با شناسایی نقاط ضعف زمان‌‌های آموزشی از انصراف و رد شدن دانشجوها پرهیز کرد.



یک مثال انجام گردیده از این نمونه‌ها تغییر تحول اپ آموزشی در کالج ایالتی جورجیا میباشد. تا چندین سال گذشته معدل دانشجویانی که چیره می‌شدند درین کالج سوا‌التحصیل شوند ۳۲ درصد بود که درصد بسیار پایینی میباشد. این کالج برای جستن نقاط بحران‌برانگیز از داده‌ها به کار گرفت.

آنان با ارزیابی داده‌های دانشجوها کهن و فعلی خویش ۸۰۰ اخلاق مربوط به عدم توفیق در دانشکده را پیدا کردند. یک کدام از علامت‌های عدم توفیق این بود که در شرایطی که دانشجوی حرفه علم ها سیاسی در زمان مقدماتی دانش سیاست نمره C می‌گرفت، احتمال توفیق آن تا ۲۵ درصد معدود می شد.

درحال حاضر هر دانشجویی که در‌این حالت قرار گیرد مشاوری با وی ملاقات می‌نماید و به توفیق وی یاری می‌نماید.

این تنها یکی‌از ۸۰۰ ایراد کشف گردیده بود. مدیران دانش کده برای مطرح ترین معضل‌های دانشجو ها نرم‌افزار‌های زیادی پیاده کردند و در پهنا چندین سال معدل خارج از‌التحصیلی دانشجو ها به ۵۴ درصد رسید!

بیگ دیتا در رسانه و تلویزیون
سریال‌های تلویزیونی که در سال‌های قبل منتشر گردیده‌اند روایت‌هایی به مراتب جالب‌خیس دارا هستند. به علاوه یافت کردن یک سریال که با روحیات و علایق هر شخص مطابقت و همخوانی داشته باشد عمل چندان رنج وجود ندارد.

قطعا بخوانید: به چه شکل بک‌لینک و پیوند‌های وبسایت را نظارت کنیم؟ (معرفی 3 ابزار اساسی)
یک مثال دارای شهرت به کار گیری از بیگ دیتا در سریال‌های تلویزیونی پروژه شرکت نتفلیکس میباشد. این موسسه با یاری بیگ دیتا علایق عموم را شناسایی می‌نماید تا در نوبت نخستین سریال‌های بهتری را به مخاطبان توصیه دهد و بعد از آن از این داده‌ها در تشکیل داد سریال‌های تازه خویش به کار گیری نماید.



حتی به طور همزمان با تشکیل داد و نشر سریال House of Cards از بیگ‌دیتا برای تایپ کردن قصه فصل‌های آتی - به طوری که کاربر بیشتری جذب نماید - به کار گیری کردند.

بیگ دیتا در پزشکی و تندرست
در حوزه تندرست نیز پروژه‌های متعددی با بیگ‌دیتا جاری ساختن شد‌ه‌است. بیشتر این پروژه‌ها با مقصود پالایش داده ها تندرست شهروندان، کسب به دلایل بروز بیماری‌ها و پیشگیری از بیماری‌ها جاری ساختن گردیده‌است.

کمپانی AlayaCare یک نمونۀ خوب از کاربرد بیگ‌دیتا در حوزۀ پزشکی و سالم میباشد. این نرم افزار که در مسئله حفظ از سالمندان و بیماران در منزل کار می‌نماید، با پایش داده ها مشتریان از راه و روش به دور و تحقیق هوشمند سابقه بیماران، تعداد دفعات مراجعه پزشکان کارشناس به منزل اشخاص را تا ۷۳ درصد کاهش داده میباشد.

یک مثال دیگر که در حالا متداول شدن در کشورهای توسعه یافته میباشد شناسایی فاکتورهای خطرناک در تن اشخاص، قبل از بروز بیماری میباشد.

به عنوان مثال با شناسایی الگوی تغییرات ضربان قلب کسانی که در معرض سکته می‌باشند، می‌اقتدار از سکته قلبی پیشگیری کرد. با وجود ساعت‌های هوشمند که ضربان قلب، فشار خون، ساعت خواب و ... را ضبط می‌نمایند، گردآوری‌آوری داده‌های تندرست ریلکس‌خیس از قبل گردیده است.
۰ ۰

چگونه در وردپرس alt tag به تصاویر اضافه کنیم؟


وارد مدیریت خود در وردپرس شوید.
وارد یکی از نوشته ها یا صفحات خود برای ویرایش شوید.
در سایدبار سمت چپ روی “تصویر شاخص” کلیک فرمائید.
عنوان و متن آموزش سئو در مشهد جایگزین تصویر را اضافه نمائید.
روی آیتم آپ تو دیت رسانی کلیک کنید.
بهره نوشته ی علمی alt tag تصاویر محتوا
شاید باورش مشقت بار باشد ولی تعیین متن جایگزین برای تصاویر قادر است در بهینه سازی سایت شما تاثیر بسیاری داشته باشد و ترافیک سایت شمارا بالا پیروز شود. از جمله فکر کنید کاربری در گوگل دنبال محتوای خاصی می شود و در هنگام اسکرول کردن یک تصویر دیدنی راجع به محتوای مورد نظرش ببیند. در این صورت ترغیب می شود که روی وب سایت کلیک کرده و محتوای آموزش سئو مشهد آن تصویر را ببیند. حتی این کاربر می تواند تبدیل به مشتری خواهد شد.

فراموش نکنید…
در صورتی‌که در وب سایت خود تصاویری دارید که هیچ تگ و عنوانی ندارند، عالی می باشد هنگامی را به نوشتن عنوان ها و تگ‌های Alt مناسب برایشان اختصاص دهید. مطمئن باشید که این فعالیت نه تنها وقت کمی از شما می‌گیرد، بلکه به موقعیت شما در نتایج موتورهای جستجو نیز کمک می‌کند.
۰ ۰