افراد تشکیل دهنده تیم محتوا

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

افراد تشکیل دهنده تیم محتوا


به چه کسانی نیاز دارید؟
قبل از اینکه بخواهید ساختار تیم ساخت و ساز محتوا خود را انتخاب نمائید خوب می باشد بدانید که برای کارتان چه تخصص‌هایی موردنیاز دارید.
رئیس و استراتژیست محتوا
رئیس محتوا فردی می باشد با تجربه‌ای که سال‌ها در تشکیل داد محتوا شغل داشته، درحال حاضر مسئولیت یک دسته را بر عهده دارد. در تیم‌های تولید محتوا، یک نفر باید مسئولیت مدیریت را برعهده آموزش سئو مشهد بگیرد تا تولیدکننده‌های محتوا فقط روی نوشتن و وظایف خودشان تمرکز کنند. رئیس محتوا مجموع کارهای قبل از نوشتن محتوا مثل انتخاب گزینه، عبارات کلیدی، نکاتی که باید رعایت شود، پیوند به فرآورده یا خدمات (CTA ) و... را معین می‌کند. بعد از نوشتن نوشته‌علمی هم آن را از نظر صحت ساختار، محتوا و سئو استیناف می‌کند.

یک کدام از از سایر از وظایف مدیر محتوا تدوین استراتژی است. مدیر محتوا برای رسیدن به اهداف تجارت یک برنامه محتوایی می‌نویسد و در اختیار نویسندگان قرار می‌دهد. او می‌داند که برای هر مرحله از مسیر مشتری چه محتوای تشکیل داد کند تا سریع‌تر به اهداف دست پیدا نمائید.

دقت نمائید که گاهی شرکت یک استراتژیست آموزش سئو در مشهد غیروابسته داراست که برنامه بدون نقص بازاریابی محتوا را تدوین می‌کند و مدیر محتوا تنها وظیفه هماهنگی دسته و نظرات بر شغل و محتوای مجموعه را بر عهده دارااست

وظایف رئیس محتوا:
• استیناف بر کارایی دسته محتوا
• بهینه‌سازی فرایندها برای کاهش هزینه ساخت‌و‌ساز و بازاریابی محتوا
• هدفگذاری و تدوین اپ‌های کوتاه برهه زمانی و بلند زمان
• هماهنگی با دیگر نصیب‌های بازاریابی شرکت یا سازمان در راستای دستیابی به اهداف
• مدیریت شغل های روزانه تیم محتوا
• باصرفه‌سازی محتوا برای استحصال به اهداف فروش
• آیتم یابی برای محتوا و اعلام انتظارات به نویسنده محتوا
• بررسی و اعتقادوباور از درستی و سئو بودن محتوا



تالیف کننده
تالیف کننده یا کارشناس ایجاد کرد محتوای نوشتاری به صورت متمرکز فقط برای وب سایت ساخت و ساز محتوا می کند و نقش کلیدی در بازاریابی محتوا دارد. نوسنده فردی دست به خود کار و خلاق هست که می تواند به صورت حرفه ای نوشته ی علمی‌ای تاثیرگذار و اموزنده بنوید، قصه بگوید، یئوی محتوا را اعمال دهد و مخاطب را با متن خود درگیر کند.

امروزه فعالیت کارشناس ساخت محتوا یک کار تخصصی محسوب می‌شود. یعنی هر کسی نمیتواند به راحتی نوشته‌ی‌علمی‌هایی بنویسد که برای کاربران وب مناسب باشد یا از نگاه سئو بتواند، جایگاه خوبی در نتیجه ها گوگل کسب کند.

شما برای پرورش کسب و کارتان به یک یا تعدادی تا از این نویسنده‌های خلق کننده نیاز دارید تا بتوانید کاربران اینترنتی را به سایت خودتان برسانید. هر که با گزینه کار شما آشنایی دارد و می‌تواند نویسنده خیر برای شغل شما باشد.



ویراستار
حتی بهترین نویسندگان هم نوشته ی علمی‌شان نیاز به ویرایش دارد و به طبعً هم می بایست توسط شخص دیگری ادیت گردد. دلیلش این هست که وقتی مولف متنی را مهیا می‌کند، چشمش به متن عادت دارد و نمی‌تواند ایرادات آن را به نه متوجه شود. ویراستاران در اینجا وظیفه دارا‌هستند غلطهای املایی و دستوری متن را نیزاصلاح کنند.

به طبع بخوانید: شیوه‌های ترویج و توزیع محتوا
براین اساس در شرایطی‌که می‌توانید در تیم محتوای خود یک ویراستار برای بهبود محتوایتان داشته باشید. ویراستاران را می‌توان به دو تیم طبقه بندی کرد: ویراستاران پیشرفت دهنده که می‌توانند بخشی از محتوای در حالا ساخت را به دست بگیرند و آن را بهتر کنند و فرم طبیعی تری به آن بدهند، و ویراستاران متن که از چشمان تیز در بین خود برای یافتن خطا های املایی و نادرست های دستوری به کارگیری می کنند.







طراح گرافیک
ابداً مجموعه محتوا فارغ از متخصص محتوای بصری مگر می گردد؟ گرافیست‌ها عضو جدایی‌ناپذیر دنیای دیجیتال هستندو برای ایجاد محتوا و تبلیغ به طبعً به یک گرافیست نیاز خواهید داشت. شاید کارهای گرافیکی معمولی مثل تصاویر مقاله‌ها را بتوانید با مهارت کمی در فتوشاپ جاری ساختن دهید، ولی هرچقدر ابعاد کارتان بزرگتر خواهد شد یا بخواهید قیمت کارتان را ارتقا دهید، باید کیفیت را هم بالا ببرید.وجود یک گرافیست یاری میکند با سرعت و کیفیت بیشتری محتوای گرافیکی ساخت و ساز نمایید.

در صورتیکه شبکه‌های اجتماعی فعالی دارید و از آن شیوه هم با مخاطبان در زمینه‌ی می‌باشید، به طبع به یک طراح خوش ذوق و سلیقه نیاز خواهید داشت.
گاهی یک گرافیست صرفا بنرهای تبلیغاتی طراحی می‌کند یا تنها پست و استوری‌های اینستاگرام میسازد ولی جمعاًَ مسئول تولید کارهای گرافیکی مجموع مجموعه است.

اسکن رایتر
کپی‌رایتر کارش مسنقیم با فروش
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.