انکرتکست Partial Match

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

انکرتکست Partial Match


انکرتکست Partial Match
حضور نسبی (یا این که جزئی) کلمه و واژه کلیدی در انکرتکست با تیتر Partial Match شناخته می گردد. از جمله عبارت راهنمای لینک و پیوند بیلدینگ توسعه یافته، یک انکرتکست Partial Match میباشد.

انکرتکست زمانبر یا این که Long Tail Anchors
صرفا تفاوت انکرتکست زمان بر (یا این که دم دراز) با Partial Match، وقت گیر آموزش سئو مشهد بودن آن میباشد. به عنوان مثال پیوند‌های گوگل 200 فاکتور را برای مرتبه‌بندی وبسایت حیث می‌نماید و گوگل ادوردز خدمت تبلیغاتی گوگل میباشد، انکرتکست زمانبر دارا‌هستند.

انکرتکست Exact Match
شاید بتوان اذعان کرد Exact Match مهمترین انکرتکست جان دار میباشد. در Exact Match، شما تنها از واژه کلیدی غرض‌تان را در متن لینک و پیوند به کار گیری میکنید. صراحت دارد که متن پیوند Exact Match اثر متعددی بر افزایش مرتبه وب سایت شما دارااست، البته استعمال بیشتراز حد از این نوع پیوند می تواند سبب ساز جریمه شدن تارنما‌تان گردد.

آموزش سئو در مشهد


از جمله در حالتی‌که کلمه و واژه کلیدی یکی‌از صفحه هاِ تارنما‌تان پیوند بیلدینگ میباشد، متن لینک و پیوند‌هایی که برای آن شیت می‌سازید، به عبارتی کلمه و واژه کلیدی پیوند بیلدینگ خواهد بود.


دنبال یه فعالیت لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو زمان زمان‌های اینترنتی شایسته ترین راه و روش رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت بدون پول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
فیض‌گیری
موتورهای کاوش گر روز آپ دیت هوشمندتر میگردند. بدین ترتیب بیشتراز قبل نسبت به عامل ها جزئیِ درجه‌بندی وب سایت عنایت می دهند. یکی این فاکتورهای اساسی در درجه‌بندی، مرتبط بودن قضیه لینک و پیوند‌هاست.

موتورهای کاوش به دو نحوه میتوانند قضیه یک کاغذ را تشخیص دهند: محتوای مو جود در کاغذ و انکرتکست پیوند‌هایی که برای آن کاغذ ساخته‌اید. در شرایطی‌که موتورهای کاوش نتوانند از روش این دو فاکتور، موردِ محتوای شما‌را تشخیص دهند؛ قرار به چنگ آوردن وبسایت شما در سکو بالای نتیجه ها‌شان طاقت فرسا شود. میخواهید بدانید موتورهای کاوش چه‌گونه عمل می‌نمایند؟

به این ترتیب خوب میباشد محتوای وبسایت شما با متن لینک و پیوند‌هایتان هم خوانی داشته باشد. این مطابقت ضمن بهبود درجه شما در نتیجه ها کاوش، تجربیات کاربری نیکی را هم به بازدیدکنندگان می دهد چون زمانی بازدیدکننده بر روی لینکی با تیتر 10 شیوه برای رفع سردرد کلیک می‌نماید با ورود به برگه، انتظار دارد که 10 شیوه برای برطرف کردن سردرد تحقیق نماید. در‌صورتی‌که استفاده کننده محتوای وعده داده گردیده در متن پیوند را پیدا نکند، مطمئن باشید در کسری از ثانیه اینترنت‌وب سایت‌تان را شکاف می‌نماید.

تلاش فرمائید از انکرتکست‌های متنوع در مراحل پیوند بیلدینگ خویش به کارگیری نمایید. وجود پیوند‌های متنوع باعث می گردد گوگل ساختارِ لینک و پیوند‌های تارنما‌تان را طبیعی بداند و به تارنما‌تان بیشتر مداقه دهد. در نوشته‌ی علمی آینده نحوه‌های باصرفه‌سازی انکرتکست لینک و پیوند‌ها و طریق توزیع‌شان را برایتان توضیح خواهم بخشید.

ذوق زده می شوم که نظرها و پیشنهادات شما‌را درباره این نوشته‌ی علمی بدانم. همینطور، در صورتی در قضیه فراگیری بهینه سازی سوالی دارید از روش بینش‌ها با ما در تماس باشید. اینجانب و همکارانم کارایی میکنیم به بی آلایش‌ترین صورت ممکن به سوال ها شما جواب دهیم.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.