بهترین روش توزیع انکر تکست

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بهترین روش توزیع انکر تکست

همان گونه که احتمالاً می دانید، کمپانی ما یعنی رسانۀ کسب و کار در زمینۀ بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی فعالیت می کند و سرویس ها مختلفی از قبیل seo و seo، طراحی وب، تبلیغات گوگل و پست الکترونیک مارکتینگ را به استخراج و امور ارائه می‌دهد. بر این مبنا، ما تصمیم گرفتیم انکرتکست‌ها را به‌این شکل پخش کنیم:

انکر تکست اسم آموزش سئو مشهد تجاری: طبق این نمودار، دو کلمه و واژه کلیدی ، و Novin می‌بایست متنِ در حدود 40% از لینک و پیوند های ما باشد. البته دو مساله دراین مورد وجود دارااست. یک کدام از اینکه قرار وجود ندارد به تعداد دفعات زیاد در گوگل کاوش خواهد شد. واژه و کلمه کلیدی هم معمولاً به وسیله اشخاصی آیتم کاوش قرار میگیرد که پیرو سرویس ها خزانه اقتصاد یا این که کمپانی بیمه می باشند. پس تمرکز زیاد روی این کلمه و واژه، تصمیم چندان قابل قبولی وجود ندارد. با این اکانت، اختصاص در حدود 10% از متن لینک و پیوند ها بدین دو کلمه و واژه کلیدی می تواند تعیین بهتری برای ما باشد.
انکر تکست منحصر: انکر تکست های منحصر به فرد آن کلمه ها کلیدی می‌باشند که شما خویش میخواهید تحت عنوان یک تمایل نو در وب بیان نمایید. به عنوان مثال واژه و کلمه کلیدی iPhone یک انکر تکست منحصربه‌فرد برای کمپانی اپل به حساب می‌آید. در مسئله کاری ما هم، مباحثی وجود داراست که هنوز در لهجه فارسی چندان مطرح وجود ندارد و می‌اقتدار آن‌ها‌را انکر تکست های آموزش سئو در مشهد مخصوص نامید. یک نمونه بهتر از این زمینه، خویش واژه و کلمه انکر تکست میباشد. اما ما موردنیاز نمی بینیم که 25% از انکر تکست ها را به‌این مورد ها تخصیص دهیم و فکرمیکنیم که در حدود 10% برای آن کافی باشد.
انکر تکست برهنه: خب انکر تکست برهنه در معنای استعمال از نشانی لینک و پیوند تحت عنوان متن آن میباشد که یعنی www.novin.com و مشتقات آن. با اعتنا به اینکه نشانی های ما انگلیسی می باشند و به اندازه بقیه موردها برای فهم گوگل از وب سایت ما موثر نیستند. ولی یاری می‌نمایند که پروفایل پیوند‌های ما (یعنی به عبارتی لیست پیوند‌های ما) غلظت کمتری در لغت ها کلیدی اساسی داشته باشد و مقداری رقیق خواهد شد. با این اکانت، 5% از پیوند‌ها را می‌اقتدار بدین آیتم تخصیص اعطا کرد.
انکر تکست اسم تجاری + واژه و کلمه کلیدی: خبر عالی برای ما این میباشد که اکثر لغت ها کلیدی مرتبط با فعالیت ما یار و همدم با کلیدواژه (به عنوان مثال بازاریابی ) کاوش میگردند. پس این میتواند یک مجال بهتر برای جذب یوزرها کاوش باشد. با این اکانت مورد نیاز میباشد درصد بیشتری از انکر تکست های خویش را بدین زمینه تخصیص دهیم. میپندارم 10% از انکرتکست‌ها برای این خواسته مطلوب باشد.
انکر تکست Partial Match (تطبیق نسبی): این مشتمل بر عبارت هایی با بخشی از واژه کلیدی شما است. مثلا، زمانی که واژه کلیدی مهم ما پیوند بیلدینگ میباشد، واژه پیوند سازی یک تطبیق نسبی به حساب میآید. با دقت به اینکه در لهجه فارسی معمولاً هم اندازه انگلیسی یک واژه و کلمه نیز مطرح میگردد، معمولاً املاهای فارسی مختلفی از یک کلمه و واژه انگلیسی چشم می شود و اینکه خویش این لغت ها کلیدی هم کاوش دارا‌هستند، مایحتاج میباشد ما درصد بیشتری را به‌این مفاد تخصیص بدهیم. این یعنی در حدود 15% از مفاد بایستی برای این انکر تکست ها باشد.
انکر تکست همگانی: این انکرتکست ها همگانی و به طور کاملً بی‌ربط مثل اینجا کلیک فرمائید میگردند. هر چندین تمرکز خویش ما ابدا روی این عبارات کلیدی نخواهد بود، ولی بد وجود ندارد برای رقیق شدن عبارات کلیدی خویش در انکر تکست‌ها، در زمان بر‌زمان دست‌کم 5% را بدین لینک و پیوند‌ها تخصیص دهیم.
انکر تکست وقت گیر: خب این انکر تکست ها مشمول عبارت های زمانبر همانند بازاریابی دیجیتال خویش را به بسپارید میگردند. بد وجود ندارد اگر‌که در حدود 15% از انکرتکست‌ها را بدین مفاد تخصیص دهیم.
انکر تکست Exact Match (تطبیق ظریف): خب، اینجا جایی میباشد که استراتژی ما تفاوت بخش اعظمی با این نمودار می‌نماید. چرا؟ زیرا سرویس ها دیجیتال و در سود کلمه ها کلیدی مربوط به شغل ما زیاد می باشند و می بایست برای هرمورد از آن‌ها پیوند سازی مطلوب را جاری ساختن بدهیم. پس منطقی میباشد که حدود 10% از انکرتکست ها را دقیقاً به کلمه ها کلیدی خویش تخصیص دهیم که بیش تر از 10 گزینه میباشند.
انکر تکست LSI: این آیتم در نمودار پیشین نیامده میباشد که یعنی احتمالاً تحت عنوان بخشی از انکرتکست‌های Partial Match اکانت گردیده است. درین انکرتکست ها شما از لغات مترادف با کلمه و واژه کلیدی خویش به کارگیری میکنید. پس زمانی واژه و کلمه کلیدی اساسی ما بهینه سازی وب سایت باشد، سئو وبسایت تحت عنوان یک انکر تکست LSI شناخته می گردد. (اعتنا داشته باشید که ما اینجا seo و seo تارنما را یک انکر تکست با تطبیق نسبی اکانت می کنیم.) لغات کلیدی LSI خیر فقط برای بالا وارد شدن در کلمه و واژه کلیدی اساسی اصلی می‌باشند، بلکه احتمالاً خودشان هم مجموعاَ جستجوی متعددی هم دارا‌هستند. پس اهمیّت متعددی دارا هستند و فکرمی‌کنم 20% تخصیص به آن‌ها عالی باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.