چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ووکامرس چیست و کدام معیارهای یک فروشگاه‌ساز را دارد؟


گام گذاشتن در مسیرهای تازه مدام با بحران‌هایی یار و همدم میباشد؛ مخصوصاً در شرایطی که بخواهید یک دستیابی‌وکار اینترنتی راه اندازی فرمایید.

ما میخواهیم یه خرده این مسیر را برایتان پر‌نور کنیم و تا مکان ممکن شما‌را از بحران‌های مو جود آگاه کنیم. برای همین هم از شیوه های ساخت و ساز فروشگاه آنلاین، گونه های مغازه ساز و بایدها و نبایدهای آن، هزینه‌ها و معیارهای گزینش طریق مطلوب، نکاتی را گفتیم. در دو نوشته‌ی علمی قبل این خصوصی (که همین بالا پیوند آن‌ها‌را می بینید) میتوانید این نکات را بخوانید. آموزش سئو مشهد

و ولی... مقالۀ امروز!

مقالۀ امروز تخصیص دارااست به «مغازه ساز ووکامرس» که به احتمال 99% اسم آن به گوشتان خورده و میدانید که ربط‌هایی به وردپرس معروف داراست.

در‌این نوشته‌ی‌علمی تعریف‌و‌تمجید خلاصه‌ای از ووکامرس آموزش سئو در مشهد ارائه می کنیم، آن گاه به سراغ تحقیق معیارهای یک دکان‌ساز می رویم، و در غایت نقشه راهی برای پیاده سازی فروشگاه آنلاین با ووکامرس را نماد خوا هیم اعطا کرد.

حقیقت، هر چیزی که درین نوشته‌علمی می خوانید، نتایج تجربیات یک سری ساله طراحان سایتمان میباشد. امید‌است‌ در فعالیت برایتان اثرگذار باشد و حقیقتاً به دردتان بخورد.



ووکامرس چیست؟
ووکامرس یک پلاگین دکان‌ ساز میباشد که روی وردپرس نصب میگردد و آن را تبدیل به یک وب سایت فروشگاهی می‌نماید.

این دکان‌ساز به شما امداد می‌نماید هر کالا فیزیکی یا این که دانلودی که دارید برای فروش بگذارید، موجودی و طریق ارسال جنس را رئیس نمایید و عملیات پرداخت را با امنیت ایفا دهید.


دنبال یه شغل لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو عصر مجال‌های اینترنتی شایسته ترین شیوه رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت کردن مجانی، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
ووکامرس کدام معیارهای یک دکان‌ ساز اینترنتی را دارااست؟
در قسمت پیشین با جستجویی که درخصوص گونه های مغازه‌ سازهای اینترنتی ایفا داده بودیم، متوجه شدیم که معیارهایی برای گزینش شایسته ترین نحوه فعال‌سازی فروشگاه آنلاین قابل تعریف و تمجید میباشد. هرکدام از طریق‌ها ممکن میباشد در برخی از معیارها ضعیف و در بعضا دیگر قادر باشند. اینکه بخواهیم فیض بگیریم کدام ترازو یا این که کدام مغازه‌ساز نسبت به دیگری عالی میباشد، به ریزه کاری دستیابی‌وکار شما بستگی دارااست. به‌تیتر نمونه این شمایید که تصمیم می گیرید که تنوع پوسته‌ها برایتان مداقه متعددی داراست یانه؛ آن‌گاه طبق آن واحد سنجش دکان‌ساز مناسبتان را پیدا می کنید.

بیایید به سراغ اصل مقاله برویم تا ببینیم مغازه‌ساز ووکامرس کدام معیارها را داراست و در هریک چه‌طور کار می‌نماید.

تجهیزات شالوده
افزونۀ ووکامرس آحاد تجهیزات شالوده‌ای را که از یک دکان‌ساز اینترنتی انتظار می‌رود داراست؛ ولی این تجهیزات با تغییر‌و تحول هستۀ مهم وردپرس (که مقصود آن بلاگ‌نویسی بوده) پیاده سازی گردیده‌اند؛ پس به طبعً نباید انتظار داشته باشیم که ووکامرس به پای یک سیستمی که از به عبارتی نخستین با هدف ها فروشگاهی پیاده سازی گردیده رسد.

رئیس محتوا
رئیس محتوا - به خصوص در دکان‌های اینترنتی - از مداقه بالایی برخوردار‌است. هر چه باشد، مشتری تا دم دکان شما (منظورم فروشگاه آنلاین میباشد) آمده و هم اکنون در انتظار میباشد که به وی داده ها دهید، مثال‌های متفاوت جلوی رشد بگذارید، آفر بدهید و ... خلاصه اورا به خرید ترغیب فرمایید!

این رخداد در تارنما یا این که فروشگاه آنلاین شما، صرفا از روش محتوا ممکن میباشد. اعتنا نمایید که خواسته اینجانب از محتوا صرفا متنی که در وب سایت می‌نویسید وجود ندارد. محتوا میتواند توضیحات کالا، نقدوبررسی، نظرها دیگر افراد، عکس‌های متاع، اسلایدهایی که در ورقه نخستین نهاده‌اید، یک آفر هیجان‌انگیز در کاغذ فرود، ویدئوی آموزشی، گروه‌بندی تولید ها و ... باشد.

پس می بایست خیلی حواستان باشد که مغازه ساز منتخب شما تا چه حد دستتان را در رئیس محتوا گشوده می گذارد!

مطلقا بخوانید: معیارهای تعیین یک مغازه ساز مطلوب چه می‌باشند؟
افزونه ووکامرس، در این باره سعی بدی ندارد؛ البته شاید ما یحتاج باشد برای فردی‌سازی آن و پیاده کردن آن چیزی که در ذهنتان میباشد، نیاز به اپ‌نویسی و فردی‌سازی پلاگین پیدا کنه. (زیرا هر چه که باشد، ووکامرس یک پلاگین میباشد!)

به کارگیری سهل و آسان
در اینکه سیستم‌های بی آلایش‌خیس از ووکامرس و وردپرس هم وجود دارا هستند هیچ شکی وجود ندارد؛ البته اعتنا فرمائید که محور و شالوده وردپرس را در یک‌سری روز می توانید خاطر بگیرید. تنها یک نکته را هم یادتان نرود:

هر چه وب سایت شما پلاگین‌ها و تجهیزات بیشتری داشته باشد، عدم وضوح‌های آن هم بیشتر میشود.

ما وب سایت‌های متعددی را چشم‌ایم که آنقدر با پلاگین و صفحه ها گوناگون نا مرتب گردیده بودند که عملاً شغل کردن با آنها غیرممکن گردیده بود.

پلاگین‌
ووکامرس با اینکه خویش یک پلاگین میباشد، پلاگین‌های دیگری برای آن پیاده سازی گردیده که قابلیت و امکان‌ها و تجهیزات مختلفی به تارنما فروشگاهی‌تان اضافه می‌نماید.

پلاگین‌ها یا این که افزونه‌ها نرم افزار‌هایی می‌باشند که با یاری آنان میتوانید امکان‌های وبسایت فروشگاهی یا این که هر نوع سایتی که دارید را ارتقا دهید.

به عنوان مثال پلاگین‌های اختصاصی ووکامرس میتوانیم به قابلیت و امکان مقایسه محصول ها، قابلیت خرید با کارت کادو، پلاگین گارانتی برگشت و ... اشاره کنیم.

بد وجود ندارد این را هم بدانید که طبق داده های عددی جانور، در درحال حاضر حاضر ووکامرس چیزی حدود 300 پلاگین منحصربه‌فرد داراست.

نکته: تنی چند از پلاگین‌های ووکامرس بدون پول میباشند ولی درصورتی که کارتان با آن ها منش نیفتاد و پلاگین‌های دیگری نیاز داشتید می بایست هزینه‌ای برای خرید آن ها بپردازید.

پوسته‌
یک کدام از نقاط قوت وردپرس جامعۀ گرانقدر آن میباشد. در‌این جامعه گران قدر، هزاران پوسته متفاوت - به عنوان مثال پوسته‌های فروشگاهی - برای وردپرس و ووکامرس پیاده سازی گردیده‌است. تنی چند از این پوسته‌ها بدون‌پول میباشند و یکسری دیگر با پرداخت هزینه در دسترستان قرار میگیرند. حتی در‌صورتی‌که این پوسته‌های فراهم هم نتوانست نظرتان را جلب نماید، میتوانید از طراحان بخواهید تا برایتان پوسته مخصوص پیاده سازی نمایند.

سرعت و همت
یک کدام از معیارهای مهمی که بایستی آن را دور از شوخی بگیرید سرعت وب سایت یا این که فروشگاه آنلاین میباشد! این میزان آنقدر اساسی بود که در یکی‌از نوشته‌ی‌علمی‌های نوین صفر تا صد سرعت وب سایت و طریق‌های آزمایش آن را توضیح دادیم.

پرسش اینجاست که سرعت و کارایی ووکامرس (و ولی وردپرس) چه گونه میباشد؟

دکان‌ساز ووکامرس که روی وردپرس نصب می شود به‌تنهایی سرعت وب سایت فروشگاهی‌تان را زیر میاورد. حال فکر کنید بخواهید تعداد متعددی متاع هم وارد این مغازه فرمائید. وسعت بالای دکان، سرعت تارنما فروشگاهی‌تان را در گیر ایراد می‌نماید.

آیا برای حل این خلل راهکاری وجود داراست؟

پلاگین‌هایی برای باصرفه کردن تارنما پیاده سازی گردیده که تا حدی سرعت را عالی می‌نمایند؛ ولی صددرصدی روی آن اکانت نکنید! زیرا صراحت دارد که به‌روزرسانی‌های مختلفی برای وردپرس ارائه گردیده، ولی وردپرس همچنان یک هستۀ کهن داراست که بعضی اوقات نمی‌تواند با دقت نیازهای نو، سعی فوق‌العاده‌ای از خویش نماد دهد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.