محتوای خوب، چه نوع محتوایی است؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

محتوای خوب، چه نوع محتوایی است؟

همین طور می دانیم که مقاله ها متعددی در این باره منتشر شد‌ه‌است که هر مورد از آن ها، بخشی از این مفاد را پوشش میدهند. بنابراین در‌صورتی‌که به سوژه seo عشق مند می‌باشید، بایستی این کارداران را بشناسید و التفات شان را ترتیب بندی فرمائید. مطمئناً در حالتی‌که بدانید بیشتراز 200 فاکتور درجه بندی متفاوت برای سئو وجود داراست شگفت زده آموزش سئو مشهد خواهید شد. بخش اعظمی از موسسات نمی توانند با همگی این 200 مورد رابطه برقرار نمایند، به همین خیال بیشتر اشخاص در ادامه ساده خیس کردن این فاکتورها و شعور درست آنان می باشند. شاید بپرسید چرا؟ پاسخ ریلکس می باشد. seo فرآیندی زمانبر و بغرنج و حتی خسته کننده ای میباشد. مفاد بسیاری از فاکتورهای مهم بهینه سازی ممکن میباشد با یکدیگر تداخل تشکیل داد نمایند، به همین عامل اشخاص غیر کارشناس تنها میخواهند کارداران اصلی بهینه سازی را بدانند و بر روی آنها تمرکز نمایند.

درین نوشته‌ی‌علمی ما قصد داریم، مهم‌ترین مباحث بهینه سازی را به معمولی ترین صورت ممکن برای شما توضیح دهیم تا در مراحل بهینه سازی وب سایت خویش با نقص‌ بغرنج ای مواجه نشوید. 

آموزش سئو در مشهد



گوگل به تازگیً درباره بهینه سازی چه گفته میباشد؟
آندری لیپاتسو، یک کدام از مسئولان گوگل در دوبلین در همایشی که در 23 مارس 2016 برگزار شد، درباره مهم ترین عامل ها سئو در جایگاه بندی تارنما اعلام کرد:

آری می اقتدار اعلام‌کرد، که فاکتورهای سکو بندی دقیقا چه چیزهایی میباشند. اگر بخواهیم تمامی این فاکتورها را در چند پاراگراف خلاصه کنیم باید بگوییم که محتوا و لینک و پیوند هایی که در وب سایت شما قرار دارا‌هستند، اصلی خیس از همه مواقعی میباشد که تا به در حال حاضر شنیده اید.

خب، اذن دهید شغل خویش را با همین مفاد استارت کنیم. بر طبق گفته های گوگل، لینک و محتوا سایت دو فاکتور بزرگ برای رتبه بندی محسوب می گردند. خوشبختانه، بیشتر اشخاص به نه میدانند که محتوای خوب چه نوع محتوایی میباشد و چه‌گونه می اقتدار آن را بهبود داد، ولی پیرو این قضیه را نیز مورد تحقیق قرار خوا هیم داد.

اکنون پرسش اینجاست: آیا صرفا می بایست بر روی این دو فاکتور تمرکز کنیم؟ آبا دنیای مجازی صرفا بر روی این دو فاکتور پایدار هست؟ خب، نمی توان با قطعیت اینگونه چیزی بیان کرد. فاکتورهای بسیار پیچیده ای وجود دارد که باید مد لحاظ قرار گیرد البته اذن دهید تمامی این موردها را معمولی خیس کنیم. چه تعداد کمپانی و سازمان می توانند با بهبود فرایند ساخت محتوا و توزیع آنها در فضای وب، جایگاه خویش را در موتورهای کاوش بهبود ببخشند و مرتبه بهتری استخراج نمایند؟ به نترسی می قدرت اظهار‌کرد بیشتر سازمان ها و شرکت ها نمی توانند به نیکی از پس ایفا این شغل بر بیایند.

امتیاز محتوا و پیوند های شما مهمترین نقش را در جایگاه بندی وب سایت شما دارند.
به لحاظ اینجانب این معادله بسیار کابردی میباشد. اگرچه محدودیت هایی نیز دارااست. شما می بایست معنی محتوای عالی را فهم و شعور فرمایید. در‌این وضعیت توانا خواهید بود رتبه سایت خویش را تا حد متعددی بهبود ببخشید.

محتوای عالی، چه نوع محتوایی میباشد؟
چنانچه یک گام به سمت عقب برداریم و به‌این تفکر کنیم که محتوای عالی از چه اجزایی ساخته شده میباشد، متوجه خوا‌هیم شد که یک محتوای فوق العاده دارنده سه خصوصیت است:

مرتبط بودن محتوا با جستجوی مخاطب
چگونگی
تجارب کلی مخاطب از محتوای تشکیل داد گردیده
اولین مرحله از این روند، بسیار بی آلایش است. در حالتی‌که مورد محتوایتان با کوئری های کاوش مرتبط نباشد، نباید در نتیجه ها جستجوی یوزرها اکران داده خواهد شد. صحت دارد؟ ویزگی دوم نیز ساده میباشد. اآیا اطلاعاتی که برای اشخاص فراهم می‌کنید، دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که آنها به دنبالش هستند؟ آیا این محتوا با مسئله کلی سایت شما در ارتباط می باشد؟ ایا محتوایی که ساخت میکنید منحصر بفرد و جالب می‌باشد؟

همگی این مفاد مربوط به چگونگی میباشد. ما میتوانیم مفاهیم چگونگی و منحصر بفرد بودن نسبی را با هم ادغام کنیم. از جمله واژه کلیدی طراحی وب سایت را در گوگل کاوش فرمایید.

محتوای خوب چه نوع محتوایی میباشد؟
همان طور که میبینید 16 میلیون مقاله درباره این عبارت وجود دارد. پرسش اینجاست که به چه شکل می‌توانید یوزرها را به سمت محتوا خودتان جذب نمائید؟ شما باید محتوای نو و رقابتی ایجاد فرمایید که بها بسیار متعددی برای کاربر داشته باشد. ولی ایفا این فعالیت زیاد هم معمولی و راحت وجود ندارد و به استیناف و علم کافی نیاز داراست، البته می اقتدار با پاره ای کارایی محتوایی با کیفیت ساخت‌و‌ساز کرد.

در صورتی‌که در یک بازار رقابتی کار میکنید، می بایست بدانید رقبای اساسی شما چه عده ای می‌باشند و از چه محتوایی برای مخاطبان خویش استعمال می نمایند. احتمال اینکه 5 لینک رفیعتر برای هر کاوش، دارنده محتوایی بسیار جالب و فوق العاده باشند، بسیار زیاد میباشد.

خصوصیت سوم تشکیل داد محتوای بهتر، تجربیات عالی یوزرها از محتوایی است که در چنگ آن‌ها قرار می گیرد. این قسمت در برگیرنده موارد بخش اعظمی هست:

آیا محتوای شما به خیر سازماندهی گردیده‌است؟ آیا تلاوت آن برای استفاده کننده راحت است؟
ایا نکات کلیدی متن به نیکی منتقل میشود؟ یوزرها چگونه میتوانند با آن تعامل داشته باشند؟ آیا میتوانند جواب سوالاتشان را از با رسیدگی محتوای شما به دست آورند؟ آیا حاذق هستند داده ها ما یحتاج خویش را تخت‌گاز و به راحتی پیدا نمایند؟
اگر به وبسایت هایی که در صدر نتایج کاوش قرار دارند دقت کنید، متوجه خواهید شد کلیه این مفاد را به خیر رعایت کرده اند. خب، اینک اذن دهید ببینیم نمره محتوا چقدر می‌تواند در سکو بندی وب سایت موءثر باشد. به صورت زیر اعتنا نمایید:

امتیاز محتوا عالی، عاملی مفید در درجه گیری وب سایت
توجه داشته باشید که محور Y شانس مرتبه بندی می باشد. این منحنی نماد می دهد که نمره محتوا اثر بسیار متعددی دارااست و قادر است تغییرات متعددی در درجه بندی وبسایت ها ساخت نماید. هر چقدر محتوای یک تارنما بهتر باشد، مرتبه بهتر و بالاتری به دست خواهد آورد. به همین آسانی!
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.