دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟

در یک کدام از مطالب گذشته وب لاگ برایتان توضیح دادیم که انکر تکست چیست و چه اهمیتی در سئوی وبسایت شما داراست. همانگونه که آنجا هم گفتیم، انکر تکست (Anchor Text)، آنقدرها هم که اسمش بر می آید، غامض وجود ندارد و به یک چیز بسیار بی آلایش اشاره دارااست: متنِ مستعمل در پیوند‌های شما که بوسیله مخاطب چشم آموزش سئو مشهد می گردد. درین نوشته‌علمی قرار میباشد با هم نحوه سئو انکر تکست ها را حافظه بگیریم و ببینیم که چطور می توانیم آنها‌را به شایسته ترین نحو بنویسیم.

ولی چرا seo؟ برای اینکه انکر تکست یکی معیارهای گوگل برای مشخص و معلوم کردن قضیه و لغات کلیدی یک ورقه میباشد. پس زمانی شما با یک متن بهتر به یک شیت از اینترنت‌وب سایت خویش لینک و پیوند می‌دهید، این متن می تواند به گوگل در تشخیص مورد ورقه یاری دهد. در قبلی، تایپ کردن انکر تکست برای لینک و پیوند ها چندان فعالیت مشقت عدم وجود. یعنی همین که پیوند های زیادی با کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش می‌ساختید، برای استحصال مرتبه بهتر در یک واژه کلیدی کافی بود. ولی امروزه به انگیزه هوشمند شدن الگوریتم گوگل، seo انکر تکست برای پیوند ها پاره ای طاقت فرسا گردیده است و ما یحتاج میباشد نکاتی در آن رعایت گردد. دقت داشته باشید که در غیر این شکل احتمال جریمه شدن کاغذ شما بسیار بالاست.

آموزش سئو در مشهد


با دقت به‌این مورد، در‌این نوشته‌علمی به شما خاطر خواهم بخشید که سئو انکر تکست یا این که به عبارتی متن پیوند های خویش را (چه لینک و پیوند های داخلی و چه بک لینک و پیوند) چه‌طور بایستی اجرا بدهید، تا ضمن حصول شایسته ترین سود، وبسایت تان بوسیله الگوریتم گوگل جریمه نشود.

انکر تکست: گذشته و پس از گوگل پنگوئن 1.0
پیش از اینکه به طور بدون شوخی وارد گفت و گو با صرفه‌سازی انکرتکست ها بشویم، بد وجود ندارد نگاهی به تاریخچه انکر تکست بیندازیم و دقیقاً بفهمیم که چرا سئو صحیح آن اهمیّت دارااست.

سال 2012 بود که الگوریتم پنگوئن گوگل برای نخسین بار معرفی شد. همان گونه که در پیشگفتار این مقاله گفتم، قبل از معرفی این الگوریتم، شما به راحتی می‌توانستید در گوگل یک مرتبه خوب بدست بیاورید. صرفا کافی بود انکر تکست کل بک پیوند های خویش را بر طبق با واژه کلیدی‌تان گزینش فرمائید. صحیح مثل این که بخواهید آب نبات یک طفل را از دستش بدزدید. براین اساس روزمره بر تعداد وبسایت‌های اسپم و پیوند های فیک افزوده میشد وع این مورد به تدریج داشت تبدیل به یک چالش بلندمرتبه برای اکران نتیجه ها سلامت می شد. پس موردنیاز بود گوگل دست به عمل خواهد شد و جلوی این زمینه را یکبار برای مدام بگیرد. و همچنین هم شد.

گوگل الگوریتم پنگوئن را معرفی نمود. و با این آپ تو دیت بود که قواعد بازی لینک و پیوند سازی به تک تک تغییر‌و تحول کرد.



غرض پنگوئن چه بود؟ شناسایی آن تارنما هایی که از طریق های نادر چگونگی و اسپم برای لینک و پیوند بیلدینگ خویش استعمال می کردند تا به‌این وسیله موتور جستجوی گوگل را گم راه نمایند. فیض چه بود؟ با بروزرسانی پنگوئن، شاهد یک تحول گسترده در مرتبه بندی گوگل بودیم. بخش اعظمی وبسایت ها از شیت اولیه حاصل کاوش حذف شدند و مکان خویش را به وبسایت های کیفیت بالا خیس دادند.

البته چه طور ربات گوگل می‌توانست این لینک و پیوند‌های اسپم و فیک را پیدا نماید؟ پاسخ بی آلایش میباشد: انکر تکست.

گوگل یک منطق بی آلایش داشت: در شرایط طبیعی، هیچ زمان مجموع بک‌لینک و پیوند‌های یک اینترنت‌وبسایت از واژه کلیدی "ساخت سایت" به کارگیری نخواهند کرد. پس در‌صورتی‌که تعداد این بک‌پیوند‌های هدفگیری گردیده زیاد باشد، می‌بایست به طور دستی و با غرض استخراج درجه گوگل درست شده باشند.

حال اندیشه کنم خوب بفهمید که چرا سئو انکر تکست برای یک seo عالی، حیاتی میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.