صفحه ساز Elementor

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

صفحه ساز Elementor


ورقه ساز Elementor
Elementor یکی‌از دیگر از برگه ساز های توانمند کشیدن و آزادکردن وردپرس میباشد. این شیت ساز یک پلاگین ساخت‌و‌ساز کننده ورقه لایو میباشد، بدین مفهوم که هنگام بازنویسی برگه با Elementor، تغییرات خویش را به طور زنده مشاهده میکنید. به آسانی با ساخت و ساز قسمت های متفاوت کاغذ استارت نمایید و تعداد ردیف ها را برای هر قسمت آموزش سئو مشهد  گزینش فرمایید.

آن‌گاه می‌توانید عنصر و المان ها را از پنل سمت چپ به درون برگه خویش بکشید و رها نمائید. این شیت ساز دارنده تعداد  آموزش سئو در مشهد متعددی ابزارک رایج سایت میباشد. از ویجت های اساسی تصویر و متن گرفته تا آکاردئون توسعه یافته ، اسلایدر ، توصیفات (تاییدیه های مشتریان)، آیکن ها ، رسانه های اجتماعی ، تب ها و غیره. و هر ویجت دارنده پیکربندی خاص خویش میباشد.

کاغذ ساز المنتور همینطور به شما قابلیت و امکان میدهد ابزارک های ساخت گردیده به وسیله بقیه پلاگین های وردپرس را اضافه نمایید.

Elementor دارنده پوسته های فراهم برای به کارگیری میباشد که می‌توانید به راحتی آنها‌را در صفحه های خویش وارد فرمایید. دستکاری هر موردی در ورقه ،جایگزینی محتوا ، و اجرا هر فعالیت در کاغذ را میتوانید به آسانی فقط با کلیک کردن جاری ساختن دهید.

بها: آغاز از 49 دلار برای یک وبسایت.

جایگاه ما به شیت ساز المنتور: A

مرور: Elementor یک پلاگین دوست داستنی برای تولید شیت برای وردپرس میباشد. به کار گیری از این ورقه ساز سهل وآسان میباشد، دارنده یک دسته از پلاگین های گرانقدر میباشد و دارنده یک سری ماژول و پوسته میباشد که می‌توانید از آن ها برای تولید یک تارنما سفارشی به کارگیری نمایید.

خروجی کد آن به اندازه کافی کارآمد وجود ندارد و یوزرها اکثر اوقات سرعت کاغذ را نماید گزارش میدهند. البته المنتور در کشور‌ایران محبوبیت بالایی داراست و ورژن pro یا این که پروفشنال آن هم فارسی سازی شد‌ه‌است که اما برخلاف خویش المنتور که در وردپرس فارسی مجانی میباشد، ورژن پرو خریدنی میباشد.



مزایا
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.