موتور جستجوی Google

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

موتور جستجوی Google


موتور جستجوی Google
موتور جستجوی گوگل شایسته ترین موتور کاوش در عالم و همینطور یکی دوستداشتنی ترین تولیدها شرکت گوگل میباشد. طبق گفته الکسا، google.com پربازدیدترین تارنما به صورت کلی اینترنت میباشد. غرض گوگل ارائه مفیدترین و مرتبط ترین نتیجه ها کاوش به یوزرها میباشد به همین استدلال این غول فناوری، مدام در عملکرد میباشد تا با بهبود الگوریتم موتور کاوش شایسته ترین نتیجه ها و تجربیات آموزش سئو مشهد  کاربری را به یوزرها آخری ارائه دهد.
موتور جستجوی Bing
موتور جستجوی بینگ که وابسته به شرکت مایکروسافت میباشد در سال ۲۰۰۹ فعال‌ساز‌ی شد، این موتور کاوش سهم بازار ۲/۹۶٪ را در مشت دارااست و ماهانه بیش تر از ۱ میلیارد بازدیدکننده را به خویش جذب می نماید. اگرچه بینگ به بزرگی گوگل وجود ندارد، البته خصوصیت های خاصی داراست که آن را نسبتاً آموزش سئو در مشهد قابتی می نماید.
از جمله، جستجوی تصویر Bing برای اکران تصاویر بدیهی و با باکیفیت شناخته گردیده‌است. ضمن این موتور جستجوی بینگ به یوزرها اذن میدهد تا تصاویر متبوع خویش را بر طبق طرح‌بندی‌های گوناگون اعم از تصاویر بلند، عریض، یا این که مربعی غربال نمایند.
اکران حاصل جستجوی ویدیویی بینگ، که به طور کانال ای از تصاویر خرد ارائه می‌گردد، نیز بسیار دیدنی میباشد.
خلال این، Bing برای جذب تعداد یوزرها و تولید علت در آنها یک اپلیکیشن جایزه پیاده سازی نموده است. این اپ این چنین میباشد که به یوزرها در طول کاوش امتیاز میدهد که‌این امتیازها در دکان های گوناگون به عنوان مثال مغازه های مایکروسافت، آمازون و استارباکس قابل استعمال میباشند.





موتور جستجوی Yahoo
یاهو یک موتور کاوش و ارائه دهنده خدمت پست الکترونیک پر اسم و رسم میباشد و موتور جستجوی آن با معدل ۱/۵ درصد از دید سهم بازار در جایگاه سوم قراردارد. بینگ و یاهو سرسخت‌ترین حریف یکدیگر در بازار موتورهای کاوش می‌باشند. ولی حاصل یاهو بوسیله موتور جستجوی بینگ مدد میشود. به همین برهان نتیجه ها این دو موتور کاوش بسیار به یکدیگر مشابه میباشد.



موتور جستجوی Baidu
بایدو چهارمی موتور جستجوی بلندمرتبه دنیا میباشد که سهم بازار آن ۱/۱۷ درصد میباشد. همینطور دوستداشتنی ترین موتور کاوش در چین میباشد که نسبتاًً 86 درصد از یوزرها وب چین به آن دسترسی دارا هستند.
بایدو قسمت عظیمی از درآمد خویش را از سرویس ها بازاریابی آنلاین به دست میاورد که همین مسئله بایدو را به یک موتور جستجوی کارکشته برای استخراج و کارهایی که بازار چین را مقصود قرار می‌دهند تبدیل نموده است.



موتور جستجوی Yandex
Yandex تحت عنوان پنجمی موتور جستجوی پر کاربرد در سطح عالم و دوستداشتنی ترین موتور کاوش در روسیه با سهم بازار ۶۵ درصد درین مملکت بود. در سطح جهانی، Yandex سهم بازار ۱/۰۶٪ را در دست دارااست.
Yandex ضمن اینکه یک موتور کاوش میباشد، سرویس ها نقشه های ترافیک زنده، ترجمه آنلاین، موسیقی و غیره را نیز ارائه می‌دهد. موتور جستجوی یاندکس دارنده یک فناوری خاص موتور کاوش میباشد که به یوزرها اذن میدهد در نصیب کاوش از یک تصویر به مکان کلمه ها به کارگیری نمایند. همینطور یاندکس تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین موتورهای کاوش برای تطبیق رخ و شناسایی جای شناخته می گردد.



موتور کاوش DuckDuckGo
DuckduckGo ششمی موتور جستجوی بلندتر با سریع ترین رویش سهم بازار میباشد. موتور کاوش DuckDuckGo با حدود ۸۰ میلیون استفاده کننده، سهم بازار جهانی ۰/۶۸٪ را داراست که بیش تر از نیمی از جستجوهای این موتور کاوش از آمریکا میباشد. همینطور مرورگر DuckDuckGo دارنده بیشتراز ۱۰ میلیون دانلود از دکان گوگل (Play store) میباشد و از این رو محبوبیت خویش را بین یوزرها اندروید اثبات نموده است.
یکی‌از نقاط قوت این موتور کاوش نسبت به بقیه موتورهای کاوش و حتی گوگل، مراقبت حریم محرمانه اطلاعات میباشد. این موتور کاوش داعیه می نماید که هیچ یک از داده ها فردی یوزرها را گردآوری نمی نماید و آن را به موسسات دیگر نمی فروشد.



موتور جستجوی Ask
موتور جستجوی Ask.com هفتمی موتور جستجوی گران قدر در دنیا با سهم بازار جهانی ۰/۷۲٪ و ۶٪ در بازار آمریکا میباشد.
Ask.com یک موتور جستجوی دوستداشتنی برای سوال و جواب میباشد که روزمره ۱۳ میلیون پرس و جو اخذ می نماید. یوزرها موتور جستجوی Ask بسیار گوناگون میباشند، از نوپا هایی که درپی جواب تکالیفشان میباشند تا عکاسان حرفه‌ای که در پی تصاویر با باکیفیت میباشند، و پژوهشگران دانشکده را دربرگیرنده می‌شود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.