دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

برای ساخت محتوا رویکردی انعطاف پذیر داشته باشید


۴) برای ساخت محتوا رویکردی انعطاف پذیر و محصل داشته باشید
در وبسایت شما تنها نباید یک نوع محتوا وجود داشته باشد. یعنی آحاد محتواها نباید متنی باشد. شما بایستی گونه های محتواها (ویدئویی یا این که پادکست) را ساخت و ساز نمائید. همینطور بایستی در قسمت های مختلفی و با عنا وین مختلفی این محتواها را قرار دهید. توجه نمایید که به‌روزکردن وبسایت و محتواهای آن الزاما در معنای اضافه‌ کردن به تعداد لندینگ آموزش سئو مشهد  پیج‌ ها وجود ندارد.

شما بایستی به گوگل و درواقع الگوریتم فرشنس علامت دهید که واپسین داده ها مرتبط با موضوعات وب سایت خویش را می‌دانید و آنان‌را در پوسته های مختلف در کمترین وقت دراختیار استفاده کننده  آموزش سئو در مشهد قرار می دهید.



۵) محتوای مدام سبز را به تیم‌ی محتواهای وبسایت اضافه نمائید
محتوای مدام‌سبز ، محتوای عمیق تری میباشد که در تست مجال ماندگاری بیشتری دارااست. این محتوا ممکن میباشد ماه ها و سال ها برای تارنما شما ورودی بگیرد. این محتوایی میباشد که معمولا به روز نمی‌ خواد. ساخت و ساز محتواهای مدام‌سبز دارایی و وقت بیشتری میخواهد. ولی شما می بایست به دیده سپرده گذاری به آن نگاه نمایید. زیرا محتواهایی بسیار اصلی برای مخاطب و گوکل میباشند.

به صورت معمول محتوای مدام سبز منعکس کننده ی یک کدام از موردها ذیل میباشد:

تحقیقی بسیار بی نقص در موضوعی معین؛
بینشی اختصاصی و ویژه در خصوص موضوعی؛
عرضه‌ی کاربردی و عملی از حاصل پژوهش ها؛
محتوایی چندهزار واژه‌ای و بسیار جامع؛
محتوایی که دربرگیرنده تمامی‌ی اشکال محتوا می گردد (متنی، تصویری، صدا، اینفوگرافی و … ).
به‌روزرسانی الگوریتم Freshness چقدر برنده بود؟
به الگوریتم Freshness در اکثری از گفتگوهای تخصصی در بهینه سازی خیلی پرداخته نشده میباشد. زیرا اکثر زمان ها زیر الشعاع الگوریتم های دیگر مانند پنگوئن، پاندا، Hummingbird ،Mobile First، رنک برین و … قرار گرفته میباشد. البته ابدا نباید تفکر کرد که‌این الگوریتم غالب نبوده میباشد.

چنانچه بازی فوتبالی درجریان باشد و شما تنها نام گروه ها را سرچ فرمائید، متوجه خواهید شد که تارنما هایی که نتیجه ها ذیل را دارااست به شما نمایش داده می شود:

واپسین فیض
واپسین داده ها مرتبط با اتفاقات داخل زمین بازی
بازیکنان داخل زمین و آن‌هایی که کارت گرفتند یا این که آسیب دیده شدند
تعداد اشتباهات
این نتیجه ها موءثر و متغیر (که شاید دقیقه به دقیقه تغییر تحول نمایند) بیان کنده مزایای عملی این به‌روزرسانی برای تجارب جستجوی ما بوده میباشد. انگار شما بازی فوتبال را تماشا میکنید و چیزی را از دست نمی دهید.

افسانه ها و باورهای خطا در باب الگوریتم Freshness
مهم ترین اعتقاد و باور نادرست در زمینه ی این الگوریتم این میباشد که عمل مهمی نمی‌ نماید. درواقع از وب سایت ها می‌خواهد تا در حالتی که محتوایی کسل‌کننده دارا هستند یا این که محتوایی که کسی به آن رمز نمی‌ زند، بیایند و چندتا عکس و چندین عدد و رقم و یک‌سری جمله به آن اضافه نمایند. تنها همین!‌ البته این صحیح وجود ندارد.

به عنوان مثال تصور کنید که شما پژوهشگری می باشید که راجع‌به تغییرات اقلیمی استیناف می‌ نماید. برای شما گردباد هایی که در نقاط متفاوت دنیا می‌آید و خسارات و فساد ها اصلی میباشد. پس بخشی از پژوهش شما در وبسایت های خبری یا این که محتوایی میباشد با مسئله این رویدادها طبیعی. زمانی سرچ میکنید، گوگل و درواقع الگوریتم Freshness وبسایت هایی را که واپسین خبر‌ها و داده ها در این زمینه را دارا‌هستند به شما آرم میدهد.

گردآوری بندی و فیض گیری
در حالتی که به صورت خلاصه بخواهیم الگوریتم freshness را توضیح دهیم، می بایست بگوییم که شغل این الگوریتم مطمئن شدن از به‌روزبودن محتواهای تارنما شماست. برای گوگل و این الگوریتم اصلی میباشد که مخاطب واپسین داده ها و خبرها در هر منطقهای را که میخواهد به دست بیاورد. پس تارنما شما بایستی برای این الگوریتم هم باصرفه گردیده باشد.

بایستی کارایی نمایید برای ساخت‌و‌ساز محتوا و seo وب سایت یوزرها خویش را بشناسید و بر طبق نیاز آنها مطالب را گردآوری فرمایید. کوشش فرمائید محتواهای خویش را دائما به‌روز فرمائید زیرا یوزرها عشق ای به محتواهای کهن ندارند. محتواهای مدام‌سبز و آن هایی که Impression بیشتری دارا هستند بایستی به‌روز نگه داشته شوند تا هم استفاده کننده جذب نمایند و هم جلوی افت تارنما را بگیرند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.