حذف یا این که بازنگری محتوای تکراری

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

حذف یا این که بازنگری محتوای تکراری


چه گونه می اقتدار از پاندا بهبود یافت
در صنعت seo ، از پاندا به صورت مداوم تحت عنوان بروزرسانی مذکور میشود که بازیابی آن از آن سخت میباشد. با این هم اکنون ، با اعتنا به اینکه به روزرسانی پاندا بیشتر به چگونگی تارنما / محتوای بستگی داشت ، فرآیند بهبود معمولاً به بهبود این چگونگی برمی شود. اقدامات آموزش سئو مشهد  درمانی برای ایفا مشمول:



ترک نحوه های ایجاد محتوا
بازنگری محتوای سایت برای چگونگی ، سودمندی ، رابطه آموزش سئو در مشهد ، امکان یقین و توان

تجدید لحاظ در اطلاع رسانی / محتوا یا این که نسبت تبلیغات متعلق / محتوایی به گونه ای که ذیل سلطه صفحه ها به وسیله تبلیغات یا این که پیوندهای متعلق نباشند

اعتقاد از همخوانی بودن محتوای یک ورقه داده گردیده با درخواست مخاطب



حذف یا این که بازنگری محتوای تکراری
تحقیق ظریف و بازنویسی محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله استفاده کننده و باور از اصل بودن ، فارغ از اشتباه بودن و اثرگذار بودن آن برای خوا‌نندگان ، در شکل ضرورت

با به کارگیری از Robots noindex ، امر nofollow برای پرهیز از نمایه سازی محتوای تارنما تکراری یا این که حدوداً تکراری یا این که بقیه موادسازنده نقص‌ ساز

به صورت خلاصه ، سایت هایی که به صورت مداوم محتوای اساسی و با کیفیت عالی منتشر می نمایند ، هراس مقداری از این به روزرسانی دارا هستند ، البته در صورتی وبسایت شما اقدامات مشکلی را جاری ساختن داده باشد ، ممکن میباشد در برخی مورد ها به وسیله پاندا آیتم حمله قرار گرفته باشد. از بینش عملی و تجاری ، شایسته ترین آرزو شما برای پرهیز از پاندا ساخت‌و‌ساز یک برند تجاری میباشد که تحت عنوان یک مرجع در حوزه خویش شناخته گردد و تولید اینترنت سایتی که با اعتنا به محتوای خوب آن به یک منبع دارای اعتبار تبدیل گردد.



پاندا و محتوای ایجاد گردیده به وسیله استفاده کننده
Panda محتوای ساخت گردیده بوسیله مخاطب را به صورت خاص غرض قرار نمی دهد. اگرچه Panda قادر است محتوای ساخت و ساز گردیده بوسیله مخاطب را غرض قرار دهد ، ولی گرایش دارااست سایتهایی را که محتوای بی چگونگی ساخت و ساز می نمایند پایین تأثیر قرار دهد – مانند پست های مهمان اسپم یا این که انجمن های آکنده از هرزنامه.

محتوای ایجاد گردیده به وسیله مخاطب خویش را حذف نکنید ، چه این انجمن ها باشد ، چه نظرها وب لاگ یا این که شرکت کردن های نوشته‌ی علمی ، صرفا به دلیل آن که شنیدید “بد” میباشد یا این که تحت عنوان یک راهکار “ضد پاندا” به بازار عرضه گردیده‌است. به مکان آن از منظر چگونگی نگاه نمایید.

اکثری از تارنما های دارنده منزلت بالا به محتوای ساخت گردیده بوسیله استفاده کننده متکی بودن می نمایند – بدین ترتیب اکثری از وب سایت ها به جهت حذف این نوع محتوا ، بازدید و سکو بندی قابل توجهی را از دست میدهند. حتی نظرها ارسال گردیده در باب یک پست وب لاگ قادر است منجر سکو بندی آن خواهد شد و حتی یک قطعه ویژه اخذ نماید.



تعداد عبارات یک ادله وجود ندارد
شمارش عبارات جنبه دیگری از الگوریتم پاندا میباشد که اکثر اوقات بوسیله متخصصان بهینه سازی خطا گرفته میگردد. بخش اعظمی از وب سایت ها این غلط را ایفا می‌دهند که از تکثیر هرگونه محتوا جلوگیری می نمایند مگر اینکه از تعداد کلمه ها خاصی باشد ، که 250 واژه و 350 کلمه و واژه اکثر اوقات به آن ها استناد گردیده است. در ازای ، Google به شما پیشنهاد می نماید که راجع به توفیق کلمه ها موردنیاز ، به یک‌سری واژه نیاز داشته باشید.

مثلا ، اکثری از صفحه های با محتوای اساسی بسیار نادر وجود داراست ، با این درحال حاضر گوگل میپندارد که‌این برگه از چگونگی کافی شامل است به گونه ای که قطعه ویژه درخواست را به دست آورده میباشد. در یک گزینه ، محتوای مهم صرفا 63 واژه بود و برای تایپ کردن درخصوص این زمینه به طرز ای غیر هرزنامه که ارتفاع آن بیش تر از 350 واژه بود ، زیر فشار قرار می گرفتند. براین اساس شما صرفا به لغت ها کافی برای جواب به سوال نیاز دارید.

اگرچه تعداد کلمه ها قادر است یک شیوه مطلوب برای شناسایی صفحاتی باشد که ممکن میباشد برای برخی وبسایت ها نازک باشد ، ولی به گفته مولر عاملی وجود ندارد که به صورت خاص به وسیله پاندا استعمال شود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.