سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

راه های افزایش ترافیک توسط گوگل دیسکاور کدام اند؟

می‌دانیم که گوگل دیسکاور موقعیتی مطلوب برای اخذ بیشتر ترافیک و ارتقاء بازدید وب سایت شماست، به دنبال به تعدادی راه و روش که می‌تواند شمارا در گوگل دیسکاوری به اکران گذارد خوا هیم پرداخت. آموزش سئو در مشهد محتوایی دیدنی و باکیفیت با فرمت های متعدد مهیا آورید. رایاپارس از عکس ها ی تعالی و کیفیت عالی در محتوای خویش به کار گیری فرمایید. ahrefs محتوایی در لهجه های گوناگون اخلاق نمائید.
محتوای خویش را در همگی جا تبلیغ نمائید و تلاش داشته باشید در فضای اینترنتی فعال باشید.
یک کمپین تبلیغاتی برای محتوای خویش مهیا نمایید.
فیلم های جالب منتشر نمایید.
محتوای جدید با موضوعات دیدنی و آپدیت مهیا نمایید.
محتوایی تلفن همراه فرندلی و قابل استعمال در تلفن های هم پا آماده فرمائید.
آنچه را که عموم از Google Discover در رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارند ببینید .
چطور از روش گوگل دیسکاور ترافیک جذب کنیم؟
حال که می‌دانیم گوگل دیسکاور یک مجال طلایی برای ارتقا بازدید سایت میباشد، بیایید نحوه های ارتقاء این نوع ترافیک را باهم مرور کنیم.
۱- دقت به تلفن همراه فرندلی بودن تارنما
گوگل دیسکاور، یک ابزار فید مختص گوشی میباشد؛ به این ترتیب، بدیهی میباشد که تجربیات کاربری سایت شما در تلفن همراه، در ترافیک ناشی از این امکان انتخاب کننده میباشد. سریع بودن صفحه ها، نداشتن تبلیغات پاپ آپی اذیت کننده، تعیین اندازه مطلوب برای تصاویر و فونت ها و … راه و روش هایی میباشند که وب سایت شما‌را تلفن همراه فرندلی می نمایند.
ولی در صورتی‌که می‌خواهید یک گام طلایی برای UX گوشی سایتتان بردارید، به سراغ تکنولوژی AMP (Accelerated Mobile Pages) بروید. AMP بار گذاری صفحه ها سایتتان را در تلفن همراه به صورت چشمگیری سریع خیس می نماید. براین اساس به واسطه آن می‌توانید مطمئن گردید که در فید Discovery گوگل، سکو نیکی خواهید داشت.
۲- استعمال از تصاویر و ویدئوهای نو و کیفیت خوب
“تصویر به کارگیری از تصاویر و ویدئوهای تازه و کیفیت خوب”
این یک حقیقت اثبات گردیده‌است که محتواهای تصویری و ویدئویی با باکیفیت منزلت بهتری در گوگل دیسکاور دارا هستند. از آنجایی که تصاویر پیش از هر چیزی دقت یوزرها را جلب می نمایند، بایستی در صفحاتتان از تصاویر دیدنی و مرتبط به کارگیری نمائید. فراموش نکنید که زمانی نگاه استفاده کننده در کاغذ گوگل دیسکاور به محتوای شما می افتد، بایستی به عبارتی لحظه اورا جذب فرمایید.
نکته: اصول به کارگیری از تصویر در گوگل دیسکاور چیست؟ تصاویر بایستی فشرده باشند و پهنا آنان دست کم ۱۲۰۰ پیکسل باشد. به علاوه اسم فولدر آنان بایستی محتوای باطن آن ها را تعریف نماید.
۳- روی حوزه عمل خویش متمرکز باشید
قضیه کار شما هر چه که است، همت نمایید موقع ایجاد محتوا، زیاد از آن گمراه نشوید. می باشند سایت هایی که امروز پیرامون یک قضیه محتوا منتشر می نمایند و فردا درباره موضوعی به طور کاملً متعدد. این عمل هم بر مخاطبانتان تأثیر منفی خواهد گذاشت و هم بر گوگل.
اما درصورتی که برای یک سازمان رسانه ای محصل شغل می‌کنید که در حوزه های متفاوتی فعالیت دارد، می‌توانید از این قاعده مستثنی باشید. ولی گشوده هم عملکرد فرمائید در محتواهایتان یک لحن واحد داشته باشید و همگی محتواهایتان را با به عبارتی لحن و درحال حاضر و هوا ساخت‌و‌ساز فرمایید تا اثبات گام بودن خویش را به‌این طریق علامت دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد