جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چرا تخطی از قوانین گوگل برای سایت ها دردسر می شود؟

گوگل برای وب سایت ها بستری را مهیا کرده و بایدها نبایدهایی را برای صاحبان تارنما ها در حیث گرفته میباشد. در تمامی این مقررات هم این تجربیات کاربری و حس رضایت یوزرها میباشد که تحت عنوان رکن مهم در حیث گرفته گردیده است. آموزش سئو در مشهد اکنون وبسایت هایی که‌این اصول را دورازشوخی نگیرند و فریبکارانه فعالیت نمایند، درواقع تمام مقررات گوگل را نادیده گرفته اند. رایاپارس وزیر سؤال برده اند. به همین خیال هم گوگل آنان را شناسایی کرده و جریمه شان می نماید تا حاصل گوگل مدام با کیفیت باقی بمانند و هم در حق وبسایت های کلاه سپید اجحاف نشود. ahrefs عنایت UX در سئوی یک تارنما
عنایت UX در سئوی یک تارنما
اکثر الگوریتم های گوگل تنها برای تهیه نمودن تجربیات کاربری بهتر میباشد. به این ترتیب پیاده سازی تجارب کاربری (UX) تأثیر فوق العاده ای بر سئوی وبسایت دارااست. حال این سؤال پیش میاید که کدام نوع بهینه سازی برای تجارب کاربری عالی میباشد؟ جواب شما چیست؟
مطلقاً سئوی کلاه سپید والا ترین لطفی میباشد که میتوانید در حق تجارب کاربری سایتتان نمایید. هنگامی تکنیک های این نوع seo را روی وبسایت پیاده میکنید، به صورت خود کار مواقعی را که برای استفاده کننده دلنشین و جالب میباشند را برای سایتتان آماده میکنید.
از جمله مشاجره «Keyword Stuffing» یکی تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. درین نحوه محتوای خویش را مملوء از عبارات کلیدی میکنیم. به نظرتان استفاده کننده اینگونه چیزی را می پسندد؟ این که یک کلمه و واژه یا این که عبارت خاص را بارها و بارها در زمان متن ببیند برایش دیدنی میباشد؟ مسلماً خیر.
در مقابل، در سئوی کلاه سپید از لغات کلیدی در یک چگالی مطلوب استعمال می‌کنیم. با این شغل هم گوگل محتوای ما‌را می پسندد و هم مخاطب اذیت نمی‌شود.
استعمال از عبارات کلیدی در اشکال seo
حضور شما درین شیت به‌این معناست که شما با مضمون‌ بهینه سازی آشنا می‌باشید و نقش اساسی و اصلی کلمه ها کلیدی را در seo و سئو وبسایت میدانید. همچنین احتمالاً با سوژه گزینش کلمه و واژه کلیدی مطلوب در محتوای تارنما نیز آشنا می باشید. درحال حاضر سؤال این میباشد که طریق نادرست استعمال از عبارات کلیدی چیست؟ یا این که عبارات کلیدی در سئوی کلاه سیاه چطور به کار گیری می‌شوند؟
۱/ کیورد استافینگ
فراتر هم به سوژه Keyword Stuffing اشاره کردیم که در معنای لبریز کردن محتوا و صفحه های از لغت ها کلیدی میباشد. گوگل با این فعالیت به شدت مخالف میباشد. چراکه صدمه متعددی به تجارب کاربری میزند. براین اساس در صورتی میخواهید سئوی سپید و استانداردی داشته باشید، کیوردها را با چگالی مطلوب به کار گیری فرمائید. برای تشخیص چگالی مطلوب، میتوانید از پلاگین هایی مثل Yoast سئو به کارگیری فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد