جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مرورگرهایی که پاپ آپ های Intrusive Interstitial را نشان نمی دهند!

از مهمترین نکات اثر پاپ آپ در seo ، چریمه هایی میباشد که گوگل برای پاپ آپ های “Intrusive Interstitial” در لحاظ گرفته میباشد. آموزش سئو در مشهد چراکه بستن این پاپ ها برای یوزرها مشقت بار میباشد. بدین ترتیب وجود آن ها برای یوزرها تحت عنوان یک اسپم برداشت گردیده و منجر میگردد یوزرها از سپری کردن زمان خویش در وبسایت رضایت نداشته باشند. رایاپارس به خصوص برای یوزرها تلفن همراه، این نوع پاپ آپ صرفا قادر است یک دلیل آزاردهنده باشد. بعد از آنجایی که امروزه مرتبه بندی وب سایت ها، به ترازو ریسپانسیو بودن آن ها برای تلفن همراه تعلق متعددی داراست. ahrefs همین یک تصمیم خطا (یعنی استعمال از پاپ آپ های Intrusive Interstitial) میتواند جریمه گوگل را داشته باشد. قابل ذکر میباشد که در وب لاگ، می‌توانید با seo تلفن همراه تماما آشنا گردید.
مرورگرهایی که پاپ آپ های Intrusive Interstitial را نماد نمی دهند!
برخی از مرورگرها، مثل گوگل کروم و فایرفاکس، پاپ آپ هایی مانند Intrusive Interstitial را به صورت اتومات می بندند. درواقع زیرا این مرورگرها میدانند اکران این قبیل پنجره ها برای یوزرها نامطلوب میباشد، تلاش می نمایند با این نحوه UX بهتری را برای مخاطب رقم بزنند.
به این ترتیب در‌حالتی که در وبسایت خویش از پاپ آپ های Intrusive Interstitialها استعمال نمایید، می بایست چشم به راه دو رخداد باشید:
این پنجره ها به یوزرها نشانه داده می‌شوند و آن‌ها را از وبسایت دلزده می نماید.
این پاپ آپ ها به یوزرها آرم داده نمی‌شوند، زیرا مرورگر آنان‌را حذف نموده است.
گوگل در چه قوانینی وبسایت دارنده پاپ آپ Intrusive Interstitial را جریمه نمی نماید؟
پاپ آپ های Interstitial در مواقعی خاص، جریمه گوگل را نخواهند داشت. یعنی در شرایطی‌که این نوع پاپ آپ ها وضعیت تحت را داشته باشند، تأثیر بدی روی بهینه سازی نمی گذارند:
گوگل بیشتر روی اکران پاپ آپ های Interstitial در گوشی حساس میباشد. براین اساس در‌حالتی که این پاپ آپ ها را در ورژن های دسکتاپ یا این که تبلت وب سایت خویش آرم دهید، ضرروزیان کمتری خواهند داشت.
در‌صورتی‌که اندازه این پاپ آپ ها را یه خرده خرد خیس در حیث بگیرید (طوری که مجموع ورقه را نپوشانند)، گوگل کمتر با آن‌ها اختلال خواهد داشت.
این که‌این پاپ آپ ها صحیح بعداز ورود استفاده کننده به برگه نماد داده شوند، به طور کاملً نادرست میباشد. البته این که اذن دهید استفاده کننده وارد کاغذ گردد و بعداز یک‌سری لحظه آن را آرم دهید، تصمیم بهتری میباشد.
بعضی اوقات محتوای این پنجره ها، چیزی میباشد که به بدون چاره بایستی پیش از اکران محتوای اساسی کاغذ نشانه داده خواهد شد؛ در این‌حالت گوگل شما‌را برای اکران این نوع پاپ آپ جریمه نخواهد کرد. برای مثال پیام هایی مثل قبول یا این که رد کوکی ها، اکران مقررات تارنما، اعتقاد و باور از سن رسمی مخاطب و …
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد