بک لینک دادن از یوتیوب به سایت

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

بک لینک دادن از یوتیوب به سایت

در‌حالتی که ویدئوهایتان را در یوتیوب منتشر کردید، مطلقاً در نصیب دسکریپشن کلیپ، به نشانی کاغذ کلیپ در سایتتان پیوند بدهید. آموزش سئو در مشهد با این فعالیت هم یوزرها را مستقیماً به وب سایت هدایت میکنید و هم برای خویش بک پیوند ساخته اید که‌این فوق العاده میباشد. رایاپارس Thumbnail تحت عنوان تصویر ویدئوی شما نشان داده میشود. یعنی مخاطب پیش از این که ویدیو را Play نماید، این تصویر را می بیند. آری؛ این مورد را دارید که یک تصویر تصادفی (از بخشی از کلیپ) را روی Thumbnail بگذارید.  ولی این شغل را نکنید! یک تصویر بی آلایش را پیاده سازی نمایید. ahrefs همت نمایید برای آن یک تم داشته باشید. این تم را در Thumbnail ویدئوهای دیگرتان هم رعایت فرمائید. به عنوان مثالً میتوانید تیتر کلیپ را روی یک تصویر از فضای کلیپ بنویسید و به عبارتی را تحت عنوان Thumbnail به یوزرها نماد دهید.
۹- قرار دادن زیرنویس روی کلیپ
ربات های گوگل متن پایه می‌باشند؛ به این ترتیب نمی توانند کلام یا این که گرافیک های باطن کلیپ را بفهمند. برای این که خاطر این ربات ها را از بابت محتوای کلیپ ریلکس نمائید، برای آن زیرنویس قرار دهید.
ربات ها زیرنویس ویدئوها را میخوانند و آنان را مثل محتواهای متنی ارزیابی می نمایند. از طرف دیگر، درصد متعددی از یوزرها ترجیح می‌دهند ویدیو را بی سر و صدا ببینند. همچنین کاربرانی می‌باشند که دارنده اختلالات شنوایی می‌باشند. با تایپ کردن زیرنویس، بدین یوزرها علامت می دهید که چه قدر برای آن‌ها قیمت قائلید.
10- خوب کردن ویدئوها با آزمایش A/B
هنگامی مراحل ایجاد و تکثیر ویدئوها را آغاز میکنید، میتوانید از آزمایش های A/B امداد بگیرید تا آن‌ها را عالی و خوب فرمایید. به عنوان مثال از یک کلیپ دو ورژن تنظیم فرمائید با ارتفاع 60 و 90 ثانیه. به برخی از یوزرها ورژن 60 ثانیه ای را نشانه دهید و به دیگر افراد ورژن 90 ثانیه ای را.
بعداز سپری شد یک زمان خاص (به عنوان مثالً یک هفته)، محاسبه نمایید و مشاهده کنید کدام ورژن بازدید بیشتری داشته، توانسته یوزرها را بیشتر نگه دارااست، یوزرها بیشتری را به صفحه های دیگر وبسایت کشانده و … . با جاری ساختن این آزمایش ها، می‌توانید خواست مخاطبان را پیدا کرده و در جهت برآورده کردن آنان گام بردارید.
۱۱- پیوند سازی داخلی برای ویدیو در seo
پس از تکثیر کلیپ، از صفحه ها رفیعتر خویش به آن پیوند بدهید. از جملهً درصورتی که محتوایی دارید که توانسته سکو خیر را در گوگل بگیرد، از آن محتوا به‌این ویدئوی جدید منتشرشده، لینک و پیوند بدهید. با این فعالیت اعتبار آن برگه را به ویدئویتان هم می دهید. به علاوه با این لینک و پیوند سازی داخلی، هم یوزرها و هم ربات های گوگل را خوب موعظه میکنید تا پیمایش ریلکس تری در تارنما داشته باشند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد