هاتجر با گوگل آنالیتیکس چه فرقی می‌کند؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

هاتجر با گوگل آنالیتیکس چه فرقی می‌کند؟


آیا می‌توانیم در کشور‌ایران از هاتجر استعمال کنیم؟
هاتجر با توجه به نیاز کاربرانش، 3 پلن جدا از هم برای آنان در نظر گرفته می‌باشد. برای وب سایت‌هایی که بازدیدکننده زیادی ندارند پلن شماره 1 را سفارش داده است و آن تیم از وب سایت‌هایی که تعداد قابل توجهی مخاطب دارا‌هستند، خوب است به سراغ پلن شماره 2 و 3 بروند.

پلن یک (نسخه basic): هاتجر در این پلن، اطلاعات 2000 بازدید در روز را به شما گزارش می‌دهد. همچنین، سه عدد هیت مپ یا نقشه حرارتی، قیف و حیث سنجی را برای‌تان عده‌آوری می‌کند. خلال این‌ها، می توانید ویدئو ضبط شدۀ 300 کاربر را هم ملاحظه کنید. (در حالتی‌که لیست را reset نمایید، ‌می‌توانید 300تای آجل را هم ببینید)

آموزش سئو مشهد


پلن دو (نسخه plus): تعداد 10000 بازدید در روز + ویدئوهای نامحدود از کردار استفاده کننده + ذخیره اطلاعات تا 6 ماه.
پلن سه (نسخه business): در میان 2000 تا 2.000.000 بازدید در روز + ویدئوهای نامحدود از کردار کاربر + ذخیره اطلاعات تا 1‌سال.

پلن شماره یک (نسخه Basic)، بدون‌پول است که اطلاعات نسبتاً نه را در اختیار ما می‌گذارد. پس جای نگرانی نیست، با خیال وا رفته میتوانید از این ابزار استفاده فرمائید.

هاتجر با گوگل آنالیتیکس چه فرقی می‌کند؟
صراحت دارد که کلی از هاتجر تعریف‌و‌تمجید کردیم، البته به هیچ عنوانً بیخیال گوگل آنالیتیکس نشوید! هاتجر به هیچ‌وجه نمی‌تواند جای ابزارهای آنالتیکس قبل از خودش را بگیرد، بلکه ایده‌آل‌ترین حالت، به کارگیری از هر دو این‌‌ها در کنار هم می باشد.

مطلقا بخوانید: سئوی داخلی؛ با 14 تکنیک آموزش سئو در مشهد جزو صدرنشین‌های گوگل شوید!
ابزارهایی مثل گوگل آنالتیکس به شما اطلاعاتی دربارۀ صفحات وب‌وبسایت می‌دهند. به عنوان مثالٌ می‌توانید متوجه شوید که کدام صفحات بیشترین نرخ پرش، یا کمترین نرخ تبدیل را داشته می باشد. البته هاتجر به شما کمک می‌کند که این بار از نگاه کاربر به وب سایت خود نگاه نمایید و بفهمید که کاربران وب یا تلفن همراه شما چه‌طور با وب‌سایت‌تان تعامل می‌کنند. با به کار گیری از هاتجر، نیاز کاربر را سریع‌تر می‌شناسید. همانگونه که در اول نوشته‌ی علمی گفتیم هرآنچه برای مخاطب خوشایند باشد، برای تجارت شما هم خوشایند است.

در نقطه پایان
«همیشه حق با مشتری است».

از قدیم این گزاره را روی دیوار مغازه‌ها می‌دیدیم. دلیلش هم آن بود که با همین یک پاراگراف، دل مشتری را می‌شد به دست آورد. امروزه البته باید برای ایجاد کرد یک رابطۀ عمیق و وقت گیر با مشتری‌‌مان، بیشتراز پیش با او طریق بیاییم.

در این مقاله کوشش کردیم به شما بگوییم هاتجر چیست و به چه شکل شما را از دل مشتری مطلع می‎‌کند. همچنین خیال گرفتیم که چرا می بایست از آن به کارگیری کنیم، کاربرد و امکاناتش چه چیزهایی می‌باشند و به هیچ عنوانً به چه دردی می‌خورد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.