دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

چه تجهیزات و ابزارهایی برای بازاریابی محتوا لازم دارید؟


این نصیب هم با اعتنا به نوع محتواهایی که گزینش کردید معین می شود. اگرفقط می خواهید محتوای متنی بنویسید که تنها به یک سیستم بی آلایش احتیاج دارید که یک سیستم رئیس محتوا داشته باشد، یک اپ فتوشاپ و یک وب صحیح و حسابی!
به طبع بخوانید: تکنیک متقاعدسازی: پای خویش را لای درِ فروش بگذارید!
البته در صورتیکه بخواهید کلیپ بسازید شما به یک میکروفون عالی، فروغ، دوربین یا این که موبایل و اساس احتیاج دارید و یک سیستم که بتوانید ویدیوتان را ادیت بدهید. ولی کل فرایند فیلمبرداری و ادیت را می توانید با تلفن همراه هم اجرا دهید که بستگی به وضعیت دسته و لحاظ خودتان داراست که کدام طریق را گزینش فرمائید.

آموزش سئو مشهد



برای ساخت‌و‌ساز و نشر محتوای خویش اپ داشته باشید
اکنون که تمامی چیز معین گردیده، با یک نرم افزار‌ریزی ظریف مجموعه را به سمت جاری ساختن امور هدایت نمائید. بایستی مکتوب فرمایید که محتوا در چه وقتی ساخت می‌گردد، کِی منتشر می شود و به چه وسیله‌ای اشاعه (promote) میشود. به عنوان مثالً در ماه آبان قرار میباشد 10 نوشته‌ی علمی وب لاگ، 10 پست اینستا با محتوای تصویری و ویدئویی و یک وبینار داشته باشید که هرکدام در تاریخ‌های معین قرار داده شد‌ه‌است. موضوعات این محتواها در فرایند پیشین با اعتنا به هدف ها آموزش سئو در مشهد و یوزرها مشخص و معلوم شد‌ه‌است.



محتوای اثربخش اخلاق فرمایید
خب! اکنون همگی چیز مهیا میباشد تا شما محتوای شگفت‌انگیز خویش را اخلاق و رفتار فرمائید. پس مطابق نرم افزار تهیه گردیده، شغل خویش را آغاز فرمایید و محتوای نوشتاری، صوتی، تصویری یا این که ویدویی خویش را بسازید. فراموش نکنید که غرض از رفتار محتوا، اثرگذاری بر کاربر میباشد پس مجموع همت و علم خویش را برای کردار محتوایی کیفیت عالی و نفیس به شغل بگیرید.

در صورتی‌که میخواهید رمز تایپ کردن یک محتوای دیدنی را بدانید و مخاطبان را عاشق فعالیت خویش نمائید، کتاب "بمب‌گذاری در محتوا" به‌شدت به شما توصیه می‌گردد.

محتوای خویش را منتشر نمائید و به استحضار اشخاص برسانید

بالاخره دفعه به‌این رسید که سود کار‌های شما به دست مخاطبتان رسد. شما دو عمل مهم دارید نخستین این‌که محتوا را در طی صحیح و به صورت صحیح در شبکه خودش منتشر فرمائید. دوم تک تک قدرت و ابتکار خویش را برای خوب چشم شدن محتوا به عمل بگیرید.

به عنوان مثالً شما نوشته ی علمی‌ای با مسئله دیجیتال مارکتینگ در وب لاگ خویش منتشر کردید. شما میتوانید از روش شبکه تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک و دیگر کانال‌های اجتماعی تکثیر نوشته ی علمی خویش را اعلام فرمائید تا اشخاص عشق‌مند آن را ببیند و به نوشته‌علمی شما دسترسی داشته باشند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.