چطور می‌توان Call to Action موثر ساخت؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چطور می‌توان Call to Action موثر ساخت؟


چطور می‌اقتدار Call to Action مفید تشکیل داد؟
همان گونه که به کار گیری درست از CTA به عایدی شماست، استفادۀ خطا از آن نیز نتیجه ها مخربی در ادامه خواهد داشت. ما در اینجا همت کرده‌ایم به یک سری نکته اشاره کنیم که یاری می‌نمایند فراخوان فعالیت را به خیر و خوبی اجرا دهیم. مثال‌هایی از Call to Action های عالی و بد نیز به یار این نکات اورده شده‌اند:
قطعا بخوانید: هک پرورش و تاکتیک های فشاریِ جذب بازدیدکننده
روی مالیات بر ارزش افزوده‌ای که به آموزش سئو مشهد استفاده کننده ارائه می کنید، تمرکز داشته باشید
در صورتی قرار باشد مشتری به دعوت شما جواب دهد، بایستی به مال یا این که سرویس ها شما نیاز داشته باشد. تبلیغات آگاهانه یعنی شناسایی و عنوان کردن نیاز، و آن‌گاه معرفی متاع/سرویس ها رفع‌کننده آن نیاز.
بهتر میباشد که مشخص و معلوم گردد اشخاص با کلیک کردن روی لینک و پیوند CTA شما یا این که بی نقص کردن هیبت‌های آنلاین، چه چیزی به دست می آورند؟ مثلا، فراخوان به دانلود نرم افزار اسکایپ را در حیث بگیرید:

آموزش سئو در مشهد


ترجمه متن: وقت گذرانی در کنار دوستان و خانواده با کیفیتی بالا. با تماس‌های ویدیویی HD، چه به طور تک به تک و چه به طور گروهی، در کلیه عده‌ها و مناسبت‌ها حضور داشته باشید! از اسکایپ در کامپیوتر، تبلت یا این که تلفن همراه‌تان استعمال نمائید، یا این که آن را در مرورگر وب خویش گشوده فرمائید.
در اینجا فواید دانلود نرم افزار اسکایپ به روشنی آورده شده میباشد. با این هم اکنون، می بایست مراقب باشید! برانگیختن حس کاربر، نباید منجر خواهد شد شفافیت از در بین برود. در تصویر تحت، دقیقاً معلوم وجود ندارد اسکایپ چیست یا این که چه‌عمل می‌نماید. اما نمونه تحت برای کمپانی شناخته شدۀ اسکایپ میباشد، آیا متاع شما به اندازه‌ی اسکایپ معروف میباشد؟ در‌حالتی که خیر، مطلقاً بایستی توضیح دهید که نرم افزار شما چیست و چه سعی داراست.
هر جا می‌باشید با هم پایکوبی بگیرید. اسکایپ رابطه با عزیزان‌تان را برای شما آسوده می‌نماید.
در طول ایجاد کرد Call to Action، به سوال‌های مخاطبان اعتنا فرمایید
هنگامی که استفاده کننده از این طرز به دعوت شما جواب گفته و وارد کاغذ متبوع شما می گردد، در واقع به شما متکی بودن نموده است. این استفاده کننده، احتمالاً یا این که میخواهد به شما پولی پرداخت نماید یا این که اطلاعاتی در چنگ شما قرار دهد؛ به همین انگیزه، طبیعی میباشد که نگرانی‌هایی هم داشته باشد. بسیار اصلی میباشد که قبل از آنکه آن‌ها این پول یا این که داده ها را در مشت شما قرار دهند، به سوالاتشان جواب داده گردد.

مثلا، درصورتی که قرار میباشد نشانی آدرس اینترنتی مخاطبان را عده‌آوری نمایید تا برایشان به طور منظم روزنامه ارسال گردد، بایستی معلوم نمائید هر چندین وقت یک توشه این آدرس اینترنتی‌ها ارسال خواهند شد. همینطور، اصلی میباشد به آن ها اعتقاد دهید که هر وقت بخواهند می توانند از مجله‌ی شما بیرون شوند.


درین فراخوان دعوت به روزنامه، ضمن منافع نام نویسی برای اشخاص، به تعداد نشانی اینترنتی‌ها و کیفیت بیرون شدن از لیست هم اشاره گردیده‌است.

حواستان به تعداد فراخوان‌ها باشد
تعداد و پراکندگی فراخوان‌ها بایستی در دست گرفتن خواهد شد. تعداد بیشتراز حد دکمه‌های CTA، روان یوزرها را کوچک کرده و آنها را فراری میدهد. اینگونه اتفاقی در سوپرمارکت‌ها هم میفتد؛ چنانچه گزینش‌های شما بیشتراز حد زیاد باشند، احتمالاً چیزی نخواهید خرید. معدود کردن تعداد گزینش‌ها منجر میگردد، مخاطب نیاز کمتری به درنگ کردن داشته باشد (که خودش فرآیندی انرژی بری میباشد).

تعداد CTA ها بسته به نوع و کارایی سایت‌ها متغیر میباشد. خلال تعداد، قابل تشخیص بودن فراخوان‌ها هم عنایت متعددی دارااست. از جمله، این دو Call to Action را در سایت آمازون ملاحظه کنید. نقص‌ اینجاست که اینجانبِ مخاطب نمی‌دانم این جنس را بایستی "امروز" پیشنهاد دهم یا این که "همین الان"؟



به شرایط فراخوان‌های خویش اعتنا نمائید
شایسته ترین شرایط این میباشد که CTA ها را در ابتدا یا این که میانه کاغذ قرار دهید، به عبارتی‌طور که در صورت پایین پیداست:

مسلما بخوانید: نگاهی به اثر کانال‌های اجتماعی در بازاریابی B2B


اما توجه نمائید که استعمال از چهرۀ اشخاص در صفحۀ وب سایت، معمولاً حواس کاربر را پرت می‌نماید. این تصویر به خیر آرم می دهد که که در‌این کاغذ، تمرکز بیننده بیشتر بر کدام بخش‌ها میباشد (رنگ‌های رنگ زرد و قرمز‌رنگ نماد دهنده کانون‌های دقت می‌باشند).



خوشبختانه قادر خواهیم بود از رخ‌ها به عایدی خویش نیز به کار گیری کنیم؛ در‌صورتی‌که چهرۀ باطن شیت در هم اکنون نگاه کردن به دکمه Call to Action باشد، اعتنا کاربر نیز به آن سمت خواهد رفت. از جمله درین تصویر به نترسی می‌اقتدار اذعان کرد کانون اعتنا یوزرها به بطری‌های کوکاکولا و لوگوی آن میباشد.



خلال جای CTA ها، فرصت اکران آن‌ها نیز عنایت متعددی دارااست. از جمله ممکن میباشد اینجانب تحت عنوان کاربر وارد وبسایتی نحس و پس از تعدادی لحظه یک پاپ‌آپ برای اینجانب گشوده گردد که از جمله در شکل وارد کردن نشانی ایمیلم، در خرید تی‌شرت‌ها 30% تخفیف خواهم گرفت. اختلال اینجاست که اینجانب هنوز تی‌شرتی ندیده‌ام که بخواهم خریداری کنم!




درپی طرحی جامع برای معرفی دیجیتال خویش می‌باشید؟
پکیج‌های ما به شما یاری می‌نمایند یک حضور موءثر و با ثبات در وب جمهوری اسلامی ایران داشته باشید.
برای مشورت بدون‌پول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
داده ها بیشتر...021-41897070داخلی 3
فضاهای خالی التفات دارا هستند
خواسته این وجود ندارد که فضاهای خالی را لبریز نمائید! ضمن وضعیت CTA، فضای به دور آن نیز بسیار اصلی میباشد. هرچه پیرامون دکمه فراخوان‌تان خلأ وجود داشته باشد، اعتنا بیشتری به سمت خویش آن فراخوان جلب می شود.

صفحه های نا مرتب و آکنده از تصاویر و متن‌های گوناگون، دیده استفاده کننده را خسته کرده و دیدن Call to Action ها را برایش طاقت فرسا می‌نماید. چند روز قبل، تصویری به شوخی در وب منتشر گردیده بود با این مورد که در صورتی گوگل را اهل ایران‌ها پیاده سازی کرده‌بودند چه می شد. متاسفانه این ایراد هنوز در بخش اعظمی در سایت‌های اهل ایران مشاهده می گردد.



از توان رنگ‌ها غافل نشوید!
رنگ و اساسی‌خیس از آن تضاد و مغایرت رنگ، یکی‌از قدرتمندترین ابزارهای جلب دقت اشخاص میباشد. در بعضا منابع مذکور که رنگ‌های قرمز‌رنگ، نارنجی رنگ و رنگ زرد احساس انرژی به استفاده کننده داده، او‌را هیجان زده می‌نمایند و سبب ساز جلب و اعتنا و فروش بیشتر میگردند، و از سوی دیگر رنگ‌هایی مثل آبی‌رنگ یا این که خاکستری برای این فعالیت مطلوب نیستند.

با این حالا، حقیقت آن میباشد که هیچ ضابطه کلی مرتبط با برتری رنگی نسبت به رنگ دیگر نیست. هر رنگی در موضع خویش سودمند میباشد، به شرطی که مطلوب با گوشه و کنار و هدف ها متبوع باشد. اصلی‌خیس از خویشِ رنگ، ناهمخوانی آن با دور و اطراف گوشه و کنار و بهتر چشم‌ شدن آن میباشد. درین نمونه، وب سایت LastSecond به نیکی از رنگ صورتی برای فراخوان به کمپانی در یک مسابقه به کار گیری نموده است.



برای گزینش رنگ درست، بد وجود ندارد با مفهومی به اسم "چرخه رنگ" آشنا شویم. رنگ‌های مطلوب برای دکمه‌های فراخوان، معمولاً رنگ‌های تکمیل کننده یا این که مثلثی در‌این چرخه می‌باشند. مثلا در شرایطی که رنگ پیروز اینترنت‌وب سایت‌تان قرمز رنگ میباشد، استعمال از رنگ کامل کننده سبز یا این که رنگ‌های مثلثی رنگ زرد پر‌نور یا این که آبی‌رنگ، پندار خیر و خوبی به لحاظ می رسد. توصیه می کنم برای ادراک خوب این مضمون‌، نوشته‌ی‌علمی چرخه رنگ و کاربردهای آن را بازرسی نمائید.



نکته‌ی آتی این میباشد که رنگ‌ CTA ها خوب میباشد هماهنگ با مارک یا این که هدف ها آن باشند. رنگ نارنجی رنگ، علاقه مندان موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون را جذب می‌نماید زیرا رنگ لوگوی هارلی دیویدسون، نارنجی رنگ میباشد!
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.