جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

عوامل موثر در رتبه گوگل بر طبق یک میلیون نتیجۀ جستجو


هیچ شکی وجود ندارد که مجموع عده ای که در فضای آنلاین فعال می باشند، می خواهند بدانند که کدام کارداران و فاکتورهای بهینه سازی با قرارگیری یک سایت در درجه اولیه گوگل ارتباط بی واسطه دارا‌هستند؟ خوشبختانه اینترنت‌وبسایت بک لینکو به بخشید ما رسیده میباشد و برای یافتن جوابِ سوالاتی که دراین باره وجود دارااست، جدیدا یک میلیون آیتم از حاصل کاوش در گوگل را آیتم پژوهش و محاسبه قرار داده میباشد. خبر عالی اینکه آنان رسیدگی آن‌ها تنها به پژوهش حاصل گوگل محصور نمیشد و آموزش سئو مشهد بخشی از آن مرتبط با رسیدگی محتوا، بک‌لینک و پیوند‌ها و سرعت اینترنت‌تارنما‌های آیتم تحقیق میشد. براین اساس بود که آن ها توانستند اثر کارداران بسیار متنوعی را بر بهینه سازی اندازه بگیرند و نتایجی درخور اعتنا را در این باره بدست آورید. نتایجی که برای ما هم حقیقتاً جذاب بود و حتی مطمئن بودیم شما هم از تلاوت آنان لذت خواهید پیروزی. بدین ترتیب تصمیم گرفتیم آنها‌را در وب لاگ منتشر کنیم.

درپی میتوانید یافته‌های این پژوهش درباره‌ی فاکتورهای seo و کارداران اثرگذار در درجه گوگل را به صورت خلاصه و فهرست‌سیرتکامل بخوانید:

بک پیوند ها هنوز هم یک کدام از تاثیرگذارترین فاکتورهای seo و جایگاه گوگل می باشند. می‌قدرت اعلام‌کرد تعداد دامنه های لینک و پیوند گردیده به یک کاغذ، بیشتراز هر ادله دیگری بر سکو یک سایت اثر دارا هستند.

آموزش سئو در مشهد


داده‌ها آرم می دهد که اعتبار و قیمت لینک و پیوند های یک سایت، با داشتن سکو های فراتر در موتور جستجرگر گوگل در باب میباشد.
آن محتوایی که تیتر و متنش با یکدیگر مرتبط می باشند، عالی از محتوایی که تیتر و متنش ربطی به یکدیگر ندارند شغل می‌نماید. در سود، ساخت محتوای متمرکز که صرفا در خصوص با یک زمینه میباشد، جایگاه وبسایت را ارتقاء میدهد.
طبق داده‌های این بازرسی، محتوای مفصّل و وقت گیر عالی از محتوای کوتاه شغل می‌نماید. لینک و پیوند اولیه نتیجه ها جستجوی گوگل به صورت میانگین مشتمل بر 1،890 واژه و کلمه است.
اینترنت‌تارنما‌هایی که از پروتکل HTTPS استعمال می‌نمایند، ریلکس‌خیس از اینترنت‌وبسایت‌های دیگر به برگه اولیه گوگل رویه پیدا می‌نمایند. اما این گزینه چندان ما‌را شگفت‌زده نکرد، به این دلیل‌که گوگل تا قبل از این قیمت پروتکل‌های گوگل در جایگاه‌بندی اینترنت‌تارنما‌ها را پذیرش کرده بود.
علی رغم همۀ حاشیه ها که در ارتباط با Schema وجود داراست، داده‌های این مطالعه علامت میدهند که به کار گیری از علامت‌گذاری‌های Schema تاثیری در صدر بردن رتبۀ وبسایت ندارد. (درپی بیشتر در باب Schema و معنای آن سخن می کنیم.)
مطالبی که دست کم از یک تصویر در متن خویش به کارگیری می‌نمایند، خوب از مطالبی کار می‌نمایند که فارغ از هیچ تصویری منتشر می شوند. اما هیچ گواهی محکمی برای ثابت اثر تصویر در مرتبه گوگل نیست.
می بایست بدانید که ارتباط بسیار کوچکی در بین استعمال از واژه و کلمه کلیدی در تگ متای تیتر و ارتقاء رتبۀ سایت وجود دارااست. این رابطه بسیار خرد‌خیس از انتظارات ما بود. احتمالاً این مسئله به انگیزه تکان گوگل به سمت Semantic Search (جستجوی معنایی) میباشد.
سرعت بار گذاری تارنما فاکتور بسیار مهمی میباشد. بر طبق اطلاعات و داده ها وب سایت Alexa، اینترنت‌وبسایت‌هایی که سریعتر بار گذاری می گردند، نسبت به دیگر اینترنت‌وب سایت‌ها رتبۀ بالاتری دارا هستند.
با وجود آپ تو دیت های گوناگون گوگل (که جدیدترین آن ها به روز پنگوئن میباشد)، هنوز هم متنِ پیوند یا این که انکر تکستی که ظریف و مرتبط باشد، اثر مستقیمی بروی جایگاه بندی وبسایت ها دارااست.
داده ها و اطلاعات نشانه میدهد که بانس ریت پائین با سکو بالا در گوگل مرتبط میباشد.
درپی مقاله به رسیدگی ظریف‌خیس هر کدام از این مفاد پرداخته و داده‌های مربوط به آن‌ها را با شما به اشتراک می گذاریم.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.