کار این پلاگین‌ها، سئو کردن سایت نیست!

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

کار این پلاگین‌ها، سئو کردن سایت نیست!


Yoast seo یا این که RankMath به لحاظ شما کدام پلاگین برای seo وردپرس خوب می‌باشد؟ در این ویدئو این ۲ پلاگین را به طور تخصصی مطالعه میکنیم و در غایت به‌این فایده می‌رسیم که کدام‌یک خوب می باشد.
در اینترنت‌تارنما‌های وردپرسی برای ارتقاء ورودی گوگل خویش، از دو افزونه میتوانیم استفاده کنیم. افزونه رنک مث و یوست بهینه سازی. برای اکثری از مدیران پرسش میباشد که خوب است از کدامیک استفاده نمایند؟ ما درین مقاله می خواهیم هر دو افزونه را به طور تخصصی تفحص کنیم و ببینیم کدامیک برای اینترنت‌تارنما ما نسبت آموزش سئو مشهد به امکاناتی که ارائه می‌دهد مطلوب‌خیس میباشد.
آنچه درین نوشته‌ی علمی می‌خوانید
این دومی مقایسه ما از Yoast بهینه سازی و RankMath می باشد
عمل این افزونه‌ها، سئو کردن وب سایت وجود ندارد!
هیچ‌وقت برای سوییچ کردن دیر وجود ندارد
Yoast بهینه سازی یا این که Rank Math
قسمت بهینه سازی و نظارت پلاگین Yoast سئو و RankMath
ریدایرکت‌ها و تغییر و تحول مسیرها
فایده‌گیری کلی
این دو‌مین مقایسه ما از Yoast بهینه سازی و RankMath است
مقایسه Yoast seo و RankMath
ما در مقاله‌های قبلی این دو افزونه را بازرسی آموزش سئو در مشهد کردیم و به انگیزه بیشتر بودن یوزرها یوست تصمیم گرفتیم که آن را انتخاب کنیم. در واقع شکیبایی کردیم که رنک مث خودش را ثابت نماید. فعلا پلاگین رنک مث آزمون خودش را پس داده، به روز‌های بیشتری داشته و اینترنت‌وب سایت‌های بیشتری از آن استعمال می‌نمایند. پس وقتش رسیده که یک تحقیق تخصصی در میان این دو افزونه اجرا دهیم.
شغل این افزونه‌ها، سئو کردن سایت وجود ندارد!
این افزونه‌ها برای بهینه سازی کردن اینترنت‌وبسایت ما نیستند. در واقع به ما کمک می‌نمایند تا seo اینترنت‌سایتمان را تجزیه و به حساب آوردن کنیم. برای مثال ما می‌خواهیم با یک عبارت کلیدی، اینترنت‌سایتمان در حاصل رفیعتر گوگل قرار بگیرد و این افزونه تصمیم می گیرد و به ما اعلام می‌نماید که آیا این نوشته‌علمی میتواند با این وضعیت جایگاه‌ نه در حاصل گوگل استخراج نماید یا این که خیر.

هیچ‌وقت برای سوییچ کردن دیر وجود ندارد
هیچ وقت برای سوئیچ کردن بین این دو افزونه دیر وجود ندارد. هر دو پلاگین این امکان را دارا هستند که مجموع پیکربندی و داده ها مرتبط با سئو اینترنت‌وبسایت خویش را سوئیچ فرمائید. یعنی خیلی شل میتوانید از یوست بهینه سازی به رنک مث منتقل گردید و برعکس. پس نگران این نباشید که در شرایطی که به عنوان مثال با یوست شروع به عمل کردید برای مدام باید با آن ادامه دهید. ولی در‌پی به سراغ مقایسه نهایی می‌رویم.

Yoast سئو یا این که Rank Math

Yoast seo یا این که Rank Math
ما هر دو افزونه را به طور جدا برروی دو اینترنت‌تارنما نصب کردیم. یوست یک پنل پیکربندی به ما میدهد که در نصیب seo میتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم که پنج بخش مهم دارد. اما پیش از این قسمت‌های بیشتری داشت البته عملکرد کرد که آن‌ها را کاهش دهد تا بتوانیم خیلی شل‌خیس پیکربندی بهینه سازی اینترنت‌سایتمان را انجام دهیم. رنک مث هم یک منو با نسبتاً ده بخشی دارااست. شاید در نگاه اول بگویید رنک مث قابلیت و امکان‌های بیشتری در پیکربندی به ما ارائه میدهد. در قبال می‌قدرت بیان کرد که‌این قضیه برعکس میباشد. یعنی یوست نصیب پیکربندی کمتری دارااست اما از روش آن خیلی وارفته‌خیس قادر خواهیم بود seo اینترنت‌سایتمان را تهیه و تنظیم کنیم.

به‌تیتر نمونه رنک مث قابلیتی دارااست که قادر خواهیم بود به‌وسیله آن پیکربندی نقشه سایت خویش را مدیریت کنیم و از طرفی یک قسمت دیگر دارد که میتوانیم معین کنیم کدام صفحه های در گوگل اکران داده نشوند. این قادر است برای اینترنت‌مسترها خلل ساخت و ساز نماید، به دلیل آنکه ممکن می باشد بخواهید یک پست در گوگل اکران داده نشود و این پست‌تایپ را در وبسایت مپ اکران دهد. پست تایپ شما در وب سایت مپ قرار می‌گیرد ولی به گوگل و ربات‌های آن اذن نمی‌دهد که آن را در نتیجه ها تصویب نماید. در سود این سبب ساز یک تداخلی در سئو اینترنت‌سایتتان میشود. از طرفی دیگر گوگل در ورژن‌های گذشته‌اش چنین کار می‌کرد ولی موقتی حالت را مقداری تغییر و تحول داده است. پیکربندی نقشه وب سایت را حذف کرده و شما خیلی شل‌خیس می توانید پیکربندی seo را جاری ساختن دهید و همینطور کدام پست‌تایپ، مجموعه‌بندی، کتگوری، تکسونومی و… در نقشه‌های اینترنت‌وب سایت تصویب شوند را مشخص فرمایید.

پس خیلی شل‌ می توانید با اعمال پیکربندی کمتر، بهینه سازی وب سایت را به‌شکل خودکار به یوست seo بسپاریم. ولی در رنک مث اینگونه قابلیتی نیست. پس در امر اول امتیاز را به یوست سئو می دهیم. چون پیکربندی راحت‌تری دارااست. با اینکه رنک مث دارنده رابط کاربری بهتری میباشد البته در یوست میتوانید به راحتی پیکربندی بهینه سازی را انجام دهید.

قسمت بهینه سازی و پژوهش پلاگین Yoast بهینه سازی و RankMath

مقایسه قسمت احتساب یوست بهینه سازی و رنک مث
موردی آینده که میخواهیم در هر دو افزونه تفحص کنیم، بخش seo و آنلایز مقاله ها می باشد. وارد قسمت نوشته، دستکاری یا این که اضافه کردن نوشته می‌شویم. در این نصیب دو آیکون به نام یوست و رنک مث داریم که با کلیک برروی آنها قادر خواهیم بود یک عبارت کلیدی را معین کرده و به ما آرم می دهد که تیتر یا این که متن پستی که درخصوص با آن عبارت کلیدی نوشته‌ایم چقدر میتواند در نتیجه ها گوگل رتبه خیر حصول نماید. پس عبارتی که می‌خواهیم اینترنت‌وبسایت توسط آن در گوگل درجه بهتری بگیرد را وارد میکنیم و این افزونه‌ها آن عبارت و مقله را پژوهش و احتساب می‌نمایند.

درصورتی که بخواهیم هویدا بگوییم، رنک مث تجهیزات بیشتری ارائه میدهد. این افزونه دربرگیرنده چهار نصیب است که هر یک از آن نصیب‌ها نصیب‌های گوناگون اینترنت‌سایتمان را تحقیق می‌نمایند. ولی یوست تجهیزات کمتری دراین مورد دارااست. پس مجموعاَ رنک مث امکان بیشتری برای تجزیه و احتساب خوانایی و سئو اینترنت‌سایت در مشت ما قرار می‌دهد. یک نکته دیدنی درباره رنک مث این است که ما می‌توانیم در بخش کانال‌های اجتماعی، تصویر و متا دیتا برای فیسبوک و تویتر ارائه دهیم ولی در افزونه یوست نمی‌توانیم پیکربندی خاصی برای کانال‌های اجتماعی تعیین کنیم و حتما برای دسترسی بدین قسمت باید 89 دلار بپردازیم.

ریدایرکت‌ها و تغییر تحول مسیرها
میخواهیم مهمترین گزینه در ساختار اینترنت‌سایتمان را تفحص کنیم. یعنی بخش ریدایرکت‌ها یا این که به عبارتی تغییر‌و تحول مسیرها. در بهینه سازی بهتر میباشد درصورتی که یک کاغذ را در اینترنت‌سایتمان حذف کردیم، آن را ریدایرکت کنیم به یک صفحه تازه، یعنی به گوگل اعلام کرده که به مکان ورقه سابق، آن را در حاصل آرم دهد. اینگونه قابلیتی را تک تک افزونه‌های گوگل در مشت ما قرار می‌دهند. بعضا به طور مجانی و برخی دیگر به طور پرداختی. برای ریدایرکت کردن صفحه ها در پلاگین یوست seo می بایست 89 دلار پرداخت فرمایید ولی در افزونه رنک مث به طور رایگان می توانید این عمل را جاری ساختن دهید. در فیض رنک مث برای این شغل افزونه بهتری به حساب میآید.

فایده‌گیری کلی
پس در مجموع طبق تفحص‌هایی که داشتیم به‌این فیض می‌رسیم که رنک مث برای seo اینترنت‌سایتمان افزونه بهتری میباشد. در واقع چیزی که رنک مث را نسبت به یوست ارجحیت می‌دهد این است که تک تک مشکلات و کاستی‌های یوست را در ورژن خویش برطرف کرده و همینطور تجهیزات مجانی بیشتری به یوزرها خویش ارائه می دهد. پس پیشنهاد ما به شما افزونه رنک مث می‌باشد. ولی بایستی این را در لحاظ بگیرید که هر دو شغل های مشابهی انجام می دهند پس فرق چندانی ندارند صرفا رنک مث امکان‌های بیشتری را دارد. ولی در شرایطی که هنوز عشق و علاقه خاصی به یوست دارید و می خواهید از آن استفاده فرمایید، می‌توانید ورژن مجانی آن را در کنار افزونه Redirection که یک افزونه رایگان است استفاده نمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.