چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

معرفی ابزارهایی برای جستجو جايگاه وب سایت در الکسا


5- نصب تولبار الکسا و سفارش به بقیه افراد برای نصب آن
همان گونه که گفته شد قطعاً خودتان تولبار الکسا را نصب فرمائید و به بقیه افراد هم بگویید نصب نمایند. این قضیه مشتمل بر اشکال کمپانی‌ها و استارتاپ‌هایی میباشد که در دنیای اینترنت شغل دورازشوخی دارا هستند پس عالی میباشد روی تمامی سیستم‌های کمپانی نصب خواهد شد. در ضمنً میتوانید برای خودتان تولبار منحصر بسازید و تجهیزات جذابی را به مخاطبان‌ سفارش دهید. با ترفندهای آموزش سئو مشهد  گوناگون از یوزرها تارنما بخواهید تولبار شمارا نصب نمایند.

6- فرصت ماندگاری مخاطب را در وب سایت ارتقاء دهید
Time On Site یا این که فرصت ماندگاری در وبسایت یک کدام از مهم ترین کارداران در بهینه سازی و درجه‌گیری وبسایت در الکسا میباشد. کوشش نمائید با محتوای جالب، تخصصی و منحصر به فرد مجال ماندن یوزرها را در وب سایت بیشتر فرمائید. فرصت ماندگاری استفاده کننده در وبسایت هم منجر کاهش سکو الکسا میگردد هم به جذب ترافیک ارگانیک آموزش سئو در مشهد  یاری می‌نماید.

7- متا دیتای وبسایت را با صرفه فرمائید
متادیتا مشمول تیتر کاغذ و توضیحات (متادیسکریپشن) می گردد. سعی فرمایید عنوان ها و توضیحات را جالب بنویسید به شکلی که دربردارنده کلمه ها کلیدی باشد و اصول بهینه سازی نیز در آن چشم خواهد شد. گوگل و الکسا برای مرتبه‌بندی شما به متادیتا التفات متعددی می دهند.

8- بک لینک و پیوند‌های کیفیت خوب بسازید
همت فرمائید با به کارگیری از رپورتاژ اطلاع رسانی یا این که طرز‌های بدون پول توزیع محتوا کاری نمائید که محتوای شما پخش (وایرال) گردد تا بتوانید از آنان بک پیوند‌های اثرگذار بگیرید. موردها متعددی در گزینش مرتبه وب سایت در الکسا مفید میباشد بهبود سکو الکسا یک ارتباط بی واسطه با تعداد بک پیوند‌ در فضای اینترنت دارااست.
معرفی ابزارهایی جهت پژوهش جایگاه وب سایت در الکسا
شما ضمن تارنما الکسا میتوانید از ابزارهای مجانی دیگر برای پژوهش مرتبه وب سایت در الکسا به کارگیری نمایید. برای رسیدگی سکو تارنما در الکسا میتوانید از ابزارهای بدون پول پایین به کارگیری نمائید:

ابزار وبسایت upseo: این ابزار سکو جهانی و کشوری تارنما شما‌را همپا با نمودار تغییرات آن نشانه می دهد.
ابزار وبسایت حسابگر calcworld: این تارنما با اسکریپت مخصوص خویش می‌تواند گزارش کاملی از شرایط الکسای وبسایت در چنگ شما قرار دهد.
ابزار وب سایت الکسا چکر alexachecker: این سایت با خدمت الکسا متعدد میباشد اما اسم شبیه و تلاش به طور تقریبً یکسان دارااست.
مزایای بهبود و کاهش درجه الکسا برای استخراج و امور
با همگی این تفاسیر، چه الکسا برای شما بیشتراز حد اساسی باشد چه تماماً بی‌بها باشد، به هرحال الکسا یک متریک دوست داستنی و پایین هواخواهی یکی غول‌های فناوری میباشد. در شرایطی‌که درجه الکسای خویش را بهبود دهید نکات مثبت پایین را بدست خواهید آورد.
• جلب اعتنا مخاطبان: مرتبه شما میان وب سایت‌های میهن و فی مابین رقبا میتواند سبب خواهد شد تا مخاطبان بیشتری به سمت شما بیایند.
• ارتقا درآمد از تبلیغات: مرتبه الکسا ارتباط مستقیمی با تعداد بازدیدکنندگان و صفحه ها اکران ‌داده گردیده‌ وبسایت شما داراست و در سود درصورتی که از روش تبلیغات، همیاری در فروش، مارکت پلیس یا این که حتی واسطه تکثیر محتوا شغل میکنید، به‌واسطه جایگاه ذیل‌خیس الکسا می توانید درآمد بیشتری حصول نمایید.
• ارتقا اعتبار: هرچه سکو الکسا شما کمتر باشد، عمل در وب سایت شما بیشتر گردیده و حتی قابلیت نشر پست‌های مهمان برای‌ شما ارتقاء پیدا می‌نماید. این عمل منجر می‌گردد به گذر زمان به یک منبع موثق تبدیل گردید و اعتبارتان ارتقا یابد.
آیا سکو الکسا برای بهینه سازی گران بها میباشد؟
در میان seo و سکو الکسا ارتباط مستقیمی نیست. بخش اعظمی از متخصصین بهینه سازی نظریه دارا‌هستند که مرتبه الکسا را در طی اجرا seo برای وب سایت خویش در لحاظ نگیرید. وقتی که که هر سیرتکامل تاکتیک سئویی را بر روی سایت خویش ایفا می کنید و میبینید که درجه الکسا شما به صورت مثبت تغییر تحول می‌نماید، این بدان معناست که شما از شایسته ترین تاکتیک‌ها در تارنما خویش به کار گیری می کنید. چرا که معیارهای اندازه‌گیری الکسا بستگی به ترافیک وب سایت یا این که وب لاگ داراست و ما seo را در سایت یا این که بلاگ برای اینکه سایت در معرض مخاطبان بیشتری قرار گیرد اجرا میدهیم. بدین ترتیب سکو الکسای ذیل‌خیس ممکن میباشد دلیلی برای ترافیک بالای سایت باشد که آن هم می تواند مربوط به سئوی صحیح برای قرار به دست آوردن پست‌ها در کاغذ نخستین گوگل باشد. وبسایت‌هایی که مرتبه الکسای آن ها ذیل 10 کیلوبایت (10k) میباشد احتمالا از مقدار شایان توجه بازدیدکنندگان از ورقه حاصل موتور کاوش لذت میبرند.

به دست آوردن بک‌پیوند از وب سایت‌هایی با اعتبار بالا، اعتبار دامنه وب سایت شمارا ارتقاء خواهد بخشید و به شما یاری می‌نماید مرتبه بالاتری برای واژگان جستجوی خویش بگیرید. این فرمان یاری خواهد کرد که ترافیک بیشتری را به دست بیاورید که به نوبه خویش سکو الکسای خویش را بهبود خواهید اعطا کرد.

براین اساس جایگاه الکسا ابزار بسیار مهمی برای بازاریابان میباشد چون پتانسیل تبلیغاتی یک وبسایت را آرم می دهد. دامنه‌هایی با درجه الکسای تحت‌خیس کلاً ارزشمندتر از دامنه‌هایی با سکو الکسای بالا می باشند. داشتن مرتبه الکسای ذیل میتواند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (CPC) را ارتقاء دهد که می توانید از روش کانال تبلیغاتی خویش اخذ فرمایید یا این که حتی امداد می‌نماید شما به تبلیغ کنندگان مستقر نیکی بر روی تارنما خویش برسید. در فیض زیر بودن جایگاه الکسا وبسایت شما میتواند برای استخراج و کارتان سودمند باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.