فاکتورهای اسم تجاری برای طبقه بندی گوگل

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

فاکتورهای اسم تجاری برای طبقه بندی گوگل


فاکتورهای اسم تجاری برای جایگاه‌بندی گوگل
الگوریتم‌های درجه‌بندی گوگل نسبت به اسم برندهایی که برای مردم یوزرها آشنا میباشد برخورد علامت می دهند و آشنایی بهتری از آن دارا هستند. درین قسمت به فاکتورهای مربوط به اسم تجاری و برندها که بر مرتبه‌بندی نتیجه ها گوگل اثر دارا‌هستند آموزش سئو مشهد  را معرفی می کنیم:

انکرتکست اسم مارک
انکرتکست اسم مارک شما، یک سیگنال معمولی ولی اساسی برای آموزش سئو در مشهد  گوگل میباشد.

جستجوی اسم مارک
در‌صورتی‌که یوزرها اسم مارک شمارا در گوگل کاوش نمایند، گوگل متوجه میگردد که وبسایت شما یک مارک حقیقی وواقعی میباشد.

حاصل یک وبسایت برای برندها
هنگامی دامنه یا این که کلمه ها کلیدی یک مارک را در گوگل کاوش میکنید، ممکن میباشد تعدادی سود از یک تارنما برای شما اکران داده گردد.

ترجیح دادن برندهای تبارک
بعد از به‌روزرسانی الگوریتم Vince، گوگل رده برندهای والا را برای لغت ها کلیدی خاص تقویت کرد.

جستجوی اسم مارک + واژه و کلمه کلیدی
آیا یوزرها یک واژه و کلمه کلیدی خاص را یار اسم مارک شما کاوش‌ می‌نمایند؟ در‌صورتی‌که اینگونه میباشد، قابلیت دارااست گوگل، وقتی که یوزرها، آن کلمه و واژه کلیدی را سوای اسم مارک شما‌را کاوش‌ می‌نمایند، مرتبه شما‌را بهبود دهد.

نتیجه ها خرید
گوگل بعضی وقتها حاصل Google Shopping را در حاصل جستجوی ارگانیک اکران‌ میدهد.

وبسایت‌های دارنده لایک و شیت فیسبوک
برندها رغبت دارا‌هستند صفحه ها فیسبوک با لایک‌های متعددی داشته باشند.

وبسایت‌های دارنده برگه توییتر با فالوورهای زیاد
پروفایل‌های توییتر با فالوورهای زیاد نماد‌دهنده محبوبیت یک مارک میباشد.

ورقه قانونی لینکدین کمپانی
اکثر وقت ها استخراج‌وکارهای حقیقی و واقعی و دارای اعتبار شیت لینکدین شرکتی دارا‌هستند.

نویسندگان شناخته‌گردیده
در فوریه ۲۰۱۳، اریک اشمیت، مدیرعامل گوگل تیتر کرد: «در نتیجه ها کاوش، داده ها مربوط به پروفایل‌های آنلاین پذیرش گردیده، فراتر از محتوای پذیرش نشده قرار میگیرند؛ که‌این حادثه سبب ساز کلیک طبیعی اکثر یوزرها بر روی نتیجه ها بلندتر (پذیرش گردیده) میگردد».

حساب‌های حقیقی در کانال‌های اجتماعی
یک حساب در یک کانال اجتماعی با ۱۰۰۰۰ فالوور و ۲ پست، تفاوت متعددی با اکانتی که ۱۰۰۰۰ فالوور دارااست و به‌طور مربوط به دنبال‌کنندگان خویش در تعامل میباشد. در واقع، گوگل پتنتی را برای گزینش حقیقی وواقعی یا این که جعلی بودن حساب‌های جان دار در کانال‌های اجتماعی به تصویب رسانده میباشد.

اکران اسم تجاری در جعبه روایت‌های بلندتر
برندهای مشهور و تبارک مدام در جعبه روایت‌های رفیعتر گوگل اکران داده میشوند. در واقع، بعضی از برندها حتی یک فید از خبر‌ها اینترنت‌وب سایت خویش را در کاغذ اولیه گوگل دارا‌هستند.
گاهی اسم برندها در وبسایت‌ها سوای اینکه به آنان پیوند داده خواهد شد، بیان‌ میگردند. گوگل احتمالا به مطرح شدن اسم مارک سوای پیوند، تحت عنوان نماد‌های از مارک نگاه می‌نماید.

جای فیزیکی حصول‌وکارها
حصول‌وکارهای حقیقی وواقعی معمولا دارنده دفتر می‌باشند. این قابلیت و امکان وجود دارااست که گوگل برای انتخاب اینکه آیا یک تارنما وابسته به یک مارک مطرح میباشد یا این که نه، در ادامه داده‌های مکانی آن کمپانی بگردد.

Google My Business
حدود 46 درصد از جستجوهای گوگل مرتبط با جستن داده ها دستیابی‌وکارهای محلی میباشد. این یعنی در حالتی‌که اینترنت‌وبسایت خویش را برای اکران بین استخراج‌وکارهای محلی باصرفه فرمایید، تعداد متعددی از مشتری بالقوه را جذب خواهید کرد.

اینفلوئنسر مارکتینگ
با اینفلوئنسر مارکتینگ میتوانید کاری نمایید که عموم نسبت به مارک شما تدبیر پیدا نمایند، کنجکاو شوند و برای اخذ محتواهای بیشتر، اسم‌تان را در گوگل سرچ نمایند. گوگل به‌این تعداد جستجوها اعتنا می‌نماید و زمانی می‌بیند گردآوری متعددی دنبال شما میگردند، جایگاه شما‌را بهبود می بخشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.