چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

اثر غیرمستقیم سیگنال‌های کانال ‌ای اجتماعی در خروجی وکار شما


اثر غیرمستقیم سیگنال‌های کانال ‌ای اجتماعی در استخراج‌وکار شما

ارتقاء Brand Awareness یا این که درایت آموزش سئو مشهد  از مارک
ارتقا Returning Visitors بازدیدکننده‌های بازگشتی
پیشرفت در عملکرد محتوا و بیشتر چشم شدن آن
ارتقا پشت گرمی مخاطبان
راهکارهای ارتقا سوشال سیگنال
درصورتی که میخواهید تعامل بهتری در کانال‌های اجتماعی با یوزرها داشته باشید تا مارک شمارا خوب بشناسند و وفادارتر آموزش سئو در مشهد  باشند، موردها پایین را در حیث بگیرید:

1. حساب کانال‌های اجتماعی خودتان را ماهر بسازید.
2. به طور منظم در کانال‌های اجتماعی کار نمائید و پست بگذارید.
3. عملکرد فرمائید فالوئرها هدفمند و حقیقی وواقعی جذب نمایید.
4. از تصاویر و ویدئو استعمال نمائید؛ محتوای تصویری ترازو تعامل را برای گونه های کانال‌های اجتماعی تا حد متعددی ارتقاء می دهند.
5. گوش دهید: آنچه عموم در خصوص مارک شما می گویند بشنوید و به نحوه‌ای تولید کننده و مثبت به عیب گیری آنان جواب دهید.
6. مانیتور و محاسبه نمائید. ابزارهای بدون‌پول متعددی در قضیه بازاریابی کانال‌های اجتماعی وجود دارا هستند که با به کار گیری از آن ها می توانید اشتراگ‌گذاری‌ها، لایک‌ها و کامنت‌ها را ردیابی و تحقیق فرمائید.
7. مسابقه و بحران‌های جالب داشته باشید.
8. یوزرها را برای اشتراک‌گذاری مطالب و لینک و پیوند‌های محتوای خودتان ترغیب فرمایید.
9. دکمه‌های به اشتراک گذاری را در تارنما خودتان قرار دهید.
10. برای اشتراک‌گذاری پست خودتان، از یوزرها تقدیر نمائید.
11. کمپین‌های جذب سوشال سیگنال فعال‌ساز‌ی فرمائید. (گیمیفیکیشن)
هر آنچه که وبمسترها می بایست درباره آپ تو دیت هسته گوگل بدانند:
گوگل معمولا هر روز یک یا این که تعدادی تغییر تحول در الگوریتم های خویش جاری ساختن می‌دهد تا بتواند نتیجه ها کاوش را بهبود ببخشد. بیشتر این تغییرات شایان توجه و تعالی نیستند البته به ما امداد می نمایند وضعیت کاوش را بیشتر از قبلی بهبود ببخشیم. گاهی از وقت ها آپدیتی ممکن میباشد بیشتر از دیگر آپ دیت ها شایان توجه باشد. اینگونه آپ تو دیت هایی که اصلی میباشند را پذیرش می‌کنیم و داده ها لازم وبمسترها، تولیدکنندگان محتوا یا این که دیگر افراد را در اختیارشان میگذاریم. مثلا هنگامی آپ دیت سرعت را ارائه کردیم، سفارش ها و راه‌حل هایی هم برایش داشتیم. یکسری توشه در سال در الگوریتم های کاوش و سیستم هایمان تغییرات مهم تولید میکنیم. بدین به روز ها، آپ دیت های هسته میگوییم. اینگونه آپ تو دیت هایی به نحوی پیاده سازی گردیده اند که مارا مطمئن می‌سازند ماموریت خویش یعنی نشانه دادن محتوای مرتبط و دارای اعتبار برای جستجوکنندگان را به صدق اعمال میدهیم. این به روزرسانی های هسته ممکن میباشد بر روی Google Discover هم تاثیر بگذارد. اینگونه آپ تو دیت هایی را خودمان پذیرش می‌کنیم زیرا تاثیرات قابل توجهی بر روی وبسایت ها ساخت و ساز می نمایند. بعضی از تارنما ها ممکن میباشد در زمان این به روزرسانی ها متوجه ارتقا یا این که کاهش مرتبه یا این که ترافیکشان شوند. وب سایت هایی که شاهد افت ترافیک بوده اند پیرو راه‌حل برطرف کردن اختلال خواهند بود. به همین خیال و خاطر عملکرد میکنیم شایسته ترین چاره ها را ارائه دهیم تا در گیر اختلال نشوند و شغل های خطا اجرا دهند. در بعضا از موردها هم ممکن میباشد چیزی برای برطرف کردن وجود نداشته باشد.

آپ دیت هسته گوگل و چک دوباره محتوا :
فرض فرمایید آپ دیت هسته گوگل ارائه گردیده و بعضا از صفحه ها شما آنقدرها که بایستی، همت نیکی ندارند. ممکن میباشد شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده باشید. این صفحه ها، راهنما و آیین نامه های گوگل را نقض نکرده اند یا این که در گیر جریمه دستی یا این که الگوریتمی نشده اند. گاهی از زمان ها هم کاهش کارایی صفحه ها ممکن میباشد به خیال و خاطر تغییرات الگوریتمی باشد. حقیقت این میباشد که در به روزرسانی های هسته گوگل، چیزی که بخواهد ورقه خاص یا این که تارنما خاصی را مقصود قرار دهد نیست. این تغییرات به مراد بهبود نظارت محتواست. اینگونه تغییراتی ممکن میباشد صفحاتی که پیش از این همت خیر و خوبی نداشته اند را فراتر بیاورد. بیایید این مورد را با یک نمونه پژوهش کنیم و ببینیم آپ تو دیت هسته گوگل چه‌گونه شغل می نماید. فرض فرمائید شما فهرستی از 100 فیلم سینمایی رفیعتر در سال 2015 را منتشر نموده اید. یکسری سال سپس در سال 2019، فهرست خویش را با فیلم های سینمایی نو آپ تو دیت میکنید زیرا اکنون فیلم هایی ارائه شد‌ه‌است که تا قبل از این وجود نداشته و میتوانید کاندید قرار به چنگ آوردن درین فهرست باشد. همینطور ممکن میباشد بعضا از فیلم ها را مجدد محاسبه نمایید و متوجه گردید که آن‌ها اکنون می بایست مقام بالاتری نسبت به گذشته داشته باشند. فهرست شما با سپری شد فرصت عوض می شود و فیلم هایی که پیش از این منزلت بالاتری در آن داشتند ممکن میباشد به وضعیت های دیگری هدایت شوند. درباره به روز های هسته گوگل هم، اینگونه اتفاقی چهره می‌دهد.

بر روی محتوای خویش تمرکز فرمائید:
همان گونه که توضیح دادیم صفحاتی که پس از به روز هسته، سعی خویش را از دست می‌دهند و افت درجه به دست میاورند ممکن میباشد هیچ مشکلی نداشته باشند و نیازی به برطرف کردن خلل هم نباشد. بعضی ها که پس از این به روزرسانی کارکرد خیر ندارند ممکن میباشد حس نیاز نمایند و بخواهند کاری برای بهبود وضعیتشان اجرا دهند. در اینگونه قوانینی سفارش می‌کنیم بر روی محتوای خویش تمرکز نمایید و مطمئن گردید شایسته ترین محتوا را در مشت یوزرها تان میگذارید. این به عبارتی چیزی میباشد که الگوریتم های ما به دنبالش می‌باشند. او‌لین قدم این میباشد که محرمانه به راهبرد ها ور اهنمایی که پیش از این داشتیم بزنید و مجدد چگونگی محتوای خویش را تحلیل نمایید. ما این سفارش ها را با چند سوال ها آپ دیت کرده ایم که می‌توانید از خودتان بپرسید و چگونگی محتوایتان را بسنجید:

محتوا و سوالهای مرتبط با چگونگی :
• محتوای شما داده ها اصیل، گزارش، مطالعه یا این که تجزیه و تحلیلی را ارائه می نماید؟
• محتوای شما توضیح جامع و جامعی درباره مورد مدنظر ارائه می نماید؟
• محتوای شما میتواند تجزیه و محاسبه پر ارزش یا این که داده ها جذابی در چنگ استفاده کننده بگذارد؟
• چنانچه محتوا از دیگر منابع درج شده میباشد از نسخه برداری کردن یا این که تایپ کردن دوباره منابع دوری نموده است و قادر است مطالب با ارزش و اصیل دیگری در دست کاربر بگذارد؟
• سرتیترها یا این که عنا وین صفحه های توصیفی، موءثر و خلاصه ای از محتوای شما می باشند؟
• سرتیترها و یا این که عنا وین صفحه های از اغراق کردن یا این که شوکه کردن پرهیز می نمایند؟
• این محتوا در شرایطی که بوسیله دیگرافراد منتشر میشد شما بوکمارکش می کردید؟ آن را با دیگر افراد به اشتراک می گذاشتید یا این که به بقیه افراد پیشنهاد اش می کردید؟
• انتظار دارید این محتوا در مجلات چاپی، دایره المعارف یا این که کتب تحت عنوان مرجع بیان خواهد شد؟
سوال های تخصصی:
• محتوای شما داده ها را به نحوه ای که سبب ساز ساخت پشت گرمی میشود آرم میدهد؟ آیا منبع، شواهدی از تخصص، دورنما ای از تالیف کننده یا این که سایتی که آن را منتشر نموده است دارااست؟ برای مثال یک لینک و پیوند بی نقص به کاغذ مولف یا این که درباره مای وبسایت
• در‌حالتی که در ایجاد محتوای سایتتان را پژوهش نموده اید، با مواقعی که قابل اتکا می باشند یا این که در مورد مدنظر معتبرند اشنا گردیده اید؟
• این محتوا بوسیله شخص کارشناس یا این که عشق مندی که به طور کاملً به مسئله احاطه داراست مندرج میباشد؟
• محتوای تولیدی شما از خطاهایی که به راحتی قابل تشخیص میباشد عاری میباشد؟
• چنانچه مشکلی در معاش یا این که هزینه هایتان داشته باشید به راحتی می‌توانید به اینگونه محتوایی پشت گرمی فرمایید؟
سوال های ساخت و ارائه:
• محتوای شما از خطاهای املایی، گرامری و سبکی عاری میباشد؟
• محتوا به خیر ساخت گردیده‌است یا این که به لحاظ ضعیف میرسد؟
• محتوا یکجا ساخت گردیده‌است یااینکه تعداد متعددی از تولیدکنندگان محتوا در تولیدش نقش داشته اند؟ یا این که در تارنما های بزرگی منتشر گردیده است؟ این محتوا یا این که تارنما دقت متعددی از طرف استفاده کننده اخذ نموده است؟
• محتوای شما وسعت متعددی از تبلیغات را در خویش دارااست که با محتوای مهم تداخل داشته باشد یا این که حواس استفاده کننده را پرت نماید؟
• محتوای شما هنگامی که روی دستگاه های موبایلی به اکران در میاید چه ظاهری داراست؟
سولات مقایسه ای:
• هنگامی محتوای تولیدی خودتان را با بقیه مطالب جان دار در شیت حاصل کاوش مقایسه میکنید، محتوایتان بها خاصی نسبت به آنان دارااست؟
• این محتوا در سرویس بازدیدکنندگان میباشد یا این که صرفا می‌خواهد درجه ای در موتورهای کاوش داشته باشد؟

خلال این سوال ها، از اشخاصی که بهشان اتکا دارید بخواهید محتوایتان را صادقانه نظارت نمایند. همینطور افتی که در ترافیک یا این که مرتبه بندی صفحاتتان داشته اید را پژوهش فرمایید. چه صفحاتی پایین اثر قرار گرفته اند و برای چه نوع جستجوهایی؟ نگاهی ظریف بدین موردها بیندازید و به یاروهمدم سوال های بالا، چگونگی مطالبتان را بسنجید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.