پیاده‌سازی URLهای مخاطب پسند

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

پیاده‌سازی URLهای مخاطب پسند


7- پیاده‌سازی URLهای مخاطب پسند
در هنگام پیاده سازی URL خویش، مدام در ارتباط آنچه که برای موتور کاوش و همینطور استفاده کننده شایسته ترین میباشد، تصور کنید. درصورتی که URLهای شما نا مفهوم و مشتمل بر لغات نامناسب باشند، اشخاص و نیز موتورهای کاوش آن را فهم و شعور نمیکنند. برای ساخت و ساز URL مطلوب، خلاصه نوشته‌علمی خویش را در پوسته تعدادی واژه و کلمه در توان قابلیت و امکان بگذارید؛ این فرمان سبب می‌گردد کاغذ شما برای استفاده کننده دیدنی خیس خواهد شد و برای گوگل قابل شعور خواهد شد. قرار دادن وازگان جستجوی مرتبط در URL بهتر میباشد البته از به کارگیری بیش تر از حد عبارات کلیدی پرهیز کنید؛ این فرمان سبب ساز میشود وب سایت شما اسپم و ناشیانه آموزش سئو مشهد  شناخته گردد.

8- از ویژگی Alt برای تصاویر استعمال فرمائید
با اعتنا به اینکه جستجوهای تصویری بخشی طلاق ناپذیر از خدمت گوگل میباشد، اصلی میباشد که تصاویر خویش را seo نمایید تا بتواند گوگل آن ها را فهم و شعور نماید. با استعمال از alt text، هر تصویر منتشر گردیده بر روی تارنما شما در واژگان مختصر و ظریف تعریف میشود؛ به دلیل آنکه گوگل نمی‌تواند تصاویر شما‌را ببیند، به این ترتیب شما می بایست از alt text برای جابجایی معنایی به کار گیری نمایید. با ویژگی alt ظریف در تصاویر خویش، شما شانس بیشتری برای ظواهر شدن در جستجوهای تصویری گوگل آموزش سئو در مشهد  را خواهید داشت.

9- به وبسایت‌های مرتبط لینک و پیوند دهید
پیوند دادن به وب سایت‌های فرنگی مرتبط یک طرز خوب جهت ارائه مسئله‌ (context) بزرگتر برای متن شماست. این شیوه یاری می‌نماید یک تجربیات مثبتی برای یوزرها خویش ساخت‌و‌ساز نمائید و به وسیله گوگل استقبال میشود. درصورتی که لینک و پیوند به وبسایت‌های مربوط به حوزه خویش دهید که رقیبتان نیستند این خوب میباشد. از جمله در صورتیکه سایتی دارید که امکانات تنیس می فروشد و می خواهید با یک کدام از دوستانتان که یک آموزگار تنیس است پیوند دهید، یک پیوند خروجی (پیوند دادن از وب سایت خویش بهسایت بقیه افراد) میباشد؛ تا آنجایی که گوگل بدان عشق‌مند میباشد. پیوند دادن به تارنما مرتبط در محتوای شما منجر میگردد یوزرها از وب سایت شما به صورت موقت مسافت بگیرند تا در زمینه ی موضوعات خاصی که مدنظر شماست حافظه بگیرند. این دستور میتواند به لحاظ بد رسد ولی زیرا این شغل جلب مخاطب می‌گردد گوگل این کار را تشویق می‌نماید. همینطور لینک و پیوند‌های فرنگی (outbound) به شما امداد می‌نمایند روابطی را در حوزه خویش تولید فرمائید. در صورتی می خواهید لینک و پیوند‌های ورودی به دست آورید، تکثیر پیوند‌های خروجی او‌لین مرحله بهتر برای فعالیت متقابل میباشد.

10- سرعت وب سایت خویش را ارتقاء دهید
در سال 2010، گوگل گفت سرعت کاغذ در الگوریتم جایگاه بندی آن حیث گردیده‌است. تارنما‌هایی با بار گذاری سریع به وسیله موتورهای کاوش و همینطور به وسیله یوزرها ترجیح داده می گردند. در صورتی‌که لود بیش تر از 3 ثانیه ارتفاع بکشد، 40 درصد از مشتریان یک ورقه را شکاف می نمایند؛ سرعت وبسایت بایستی برای هر وبمستر یک حق تقدم باشد. بعضی از دست اندرکاران رایج که سبب ساز به بار گذاری ذیل صفحه ها می گردند عبارتند از:

تصاویر باصرفه نشده، تصاویر گرانقدر مجال بار گذاری ورقه را ارتقاء خواهند بخشید.
فرصت زیاد جواب سرور
افزونه‌های بسیار زیاد
عدم فشرده‌سازی HTTP
و...
بهینه سازی فعالیتی وجود ندارد که تنها یکبار آن را ایفا دادید به اتمام برسد. شما بایستی محتوای خویش را بروز نگه دارید، به صورت منظم محتوای تازه ساخت و ساز فرمائید. درصورتی که بر روی مرتبه بندی و بروزرسانی‌های خویش رسیدگی نکنید، قدرتمند به نگهداری جایگاه خویش نخواهید بود. بدین ترتیب بهینه سازی یک شغل غامض و نیازمند عمل مداوم میباشد. شما بایستی علم خویش را آپدیت نگه دارید تا جایگاه‌بندی تارنما خویش را محافظت نمایید.
ایندکس گوگل چیست؟
گوگل با یاری روبات های خویش صفحه های تارنما را تحقیق میکند و آنان‌را ایندکس یا این که شاخص میکند. چنانچه ورقه ای بوسیله گوگل ایندکس نشده باشد در حاصل کاوش هم اکران داده نمی شود. برای seo کاران و همه مالکان تارنما اساسی میباشد که مجموع صفحه های سایتشان در گوگل شناخته شوند، در اینترنت وقتی که از ایندکس شدن سخن میکنیم می‌خواهیم که آحاد صفحه های وب سایت مان در گوگل ایندکس شوند. در‌حالتی که به خوا هیم به تعریف‌و‌تمجید پیش از ایندکس برگردیم به عنایت وبسایت مپ در ایندکس شدن صفحه های میرسیم. وبسایت مپ ها برای روبات های گوگل گزینش می نمایند که کدام صفحه های به کدام صفحه های رابطه دارا هستند. گاهی نقص‌ ایندکس نشدن یک برگه فقط به‌این برهان میباشد که‌این کاغذ به هیچ ورقه ای در تارنما مرتبط وجود ندارد و گوگل نمیتواند رابطه آن را با بقیه صفحه های تشخیص دهد. براین اساس هنگام تولید مجموعه بندی ها و ساخت نقشه وبسایت بدین نکته دقت فرمایید که کدام صفحه های تیم بندی اساسی شما می‌باشند و کدام صفحه های ذیل تیم ای از تیم بندی اساسی هستند.

گوگل چه‌طور صفحه ها را برای ایندکس کردن تشخیص میدهد؟
روبات های گوگل به تارنما های جان دار در وب مراجعه کرده و کل پوشه ها و صفحاتی راکه توانمند به دسترسی به آنان باشند را خوانده و شناسایی می نمایند. براین اساس صفحه های تارنما به وسیله گوگل ایندکس می شوند. پیش از اینکه صفحه های اینترنتی ایندکس شوند، به وسیله خزنده گوگل این صفحه های بایستی شناسایی شوند و آن گاه برای ایندکس ارسال گردند. در واقع روبات گوگل دو مرحله جداازهم را طی می نماید: خزش یا این که crawl کردن که در واقع جستن صفحه های اینترنتی از روش رابطه لینک و پیوند های میان آنهاست و Index کردن یا این که نمایه گذاری صفحه های که دربرگیرنده دستیابی داده ها مربوط به صفحه های متعدد میباشد.

آیا میتوان ایندکس شدن صفحه های در گوگل را نظارت و رئیس کرد؟
پاسخ کوتاه بدین پرسش آری میباشد. البته بگذارید یه خرده این قضیه را بیشتر توضیح دهیم. گوگل مانند اکثر موتور های جستجوی پرمخاطب ابزار رئیس وب سایت را در مشت مالکان وبسایت ها قرار می دهد. ابزار گوگل برای مدریت وب سایت، گوگل اینترنت مستر اسم داراست . گوگل اینترنت مستر بعداز فعال سازی، در پنل سمت چپ خویش قابلیت مشاهده ایندکس شدن صفحه های را در لینکی به اسم google index به یوزرها می‌دهد. این پیوند دارنده سه تحت شاخه به اسم های Index Status ، Blocked Resources،Remove URLs میباشد.

هر کدام از این تحت شاخه های به شما قابلیت پژوهش و رسیدگی خاصی را می دهد . برای مثال مورد نخستین صفحه های ایندکس گردیده را نظارت می نماید . مورد دوم پژوهش منابعی میباشد که هاست بازدارنده دسترسی گوگل به آنان می‌شود و مورد سوم هم لینکهای حذف گردیده و یا این که صفحاتی که به روبات گوگل اذن دسترسی نمیدهند را معین می نماید.
آیا وب سایت شما ایندکس گردیده است؟
ابزارهای در دسترس متعددی وجود دارا‌هستند که به شما امداد می‌نمایند تا انتخاب نمائید که آیا سایت ایندکس شد‌ه‌است یا این که نه. ایندکس شدن در راس خویش فرایندی در سطح کاغذ میباشد. به عبارت دیگر، موتورهای کاوش، صفحه ها را می خوانند و آنان‌را به صورت مستقل فهرست می‌نمایند. یک شیوه سریع برای رسیدگی اینکه که آیا کاغذ بوسیله گوگل ایندکس گردیده است یا این که نه، به کارگیری از وبسایت: operator با جستجوی گوگل میباشد. صرفا دامنه را مانند آنچه که در تصویر ذیل آمده میباشد وارد نمایید، در فیض به شما همگی صفحه های دامنه که به وسیله گوگل ایندکس شد‌ه‌است را نماد خواهد اعطا کرد. همینطور می توانید URL ورقه خاصی را وارد فرمایید تا مشاهده کنید که برگه به طور تکی ایندکس گردیده است یا این که نه.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.