چرا یک صفحه از سایت موفیقت خوبی ندارد؟

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چرا یک صفحه از سایت موفیقت خوبی ندارد؟


سؤال: چرا یک کاغذ از وب سایت تلاش نیکی ندارد؟

جواب مولر بدین مفهوم میباشد که حذف کردن یا این که حذف نکردن شیت بستگی به انگیزه تلاش ضعیف کاغذ آموزش سئو مشهد 
داراست.
مولر می گوید شاید کسی آن کلیدواژه به خصوص را گوگل نکند؛ پس واحد سنجش impressions لزوماً نمی‌تواند میزان آموزش سئو در مشهد  خیر برای گزینش نوایندکس کردن برگه باشد.

جان این‌اینگونه جواب می دهد:

«شاید آن کاغذ که از گوگل کاوش نمی شود، یک ورژن بایگانی گردیده از فرآورده باشد و عموم بعداز سپری شد دوران وقتی برای استیناف راهبرد به کارگیری یا این که تعمیر متاع به آن نیاز پیدا نمایند و به عنوان مثالً بخواهند به داده ها گذشته نگاهی بیندازند.
این‌ها چیزی وجود ندارد که عموم هر روز برایشان واقعه بیفتد و به همین برهان در impression حیث نخواهند شد. به همین استدلال میباشد که دقت صرف به impressions میتواند شمارا از اکثری داده ها اثرگذار دیگر غافل نماید. به عبارت دیگر پس از انتخاب صفحه های با impressions ذیل، می بایست ملاحظه کنید از بین این صفحه ها کدام یک از نگاه یوزرها تارنما تان نیز بلااستفاده میباشد و آنان نیازی به آن شیت پیدا نخواهند کرد. شاید اکنون یک ورقه بلااستفاده مانده میباشد و در یک فرصت دیگر لازم یوزرها تان واقع خواهد شد یا این که شاید در گوگل کاوش نشود البته یوزرها تارنما شما پس از ورود به وبسایت تان به آن کاغذ نیز رمز بزنند. کلیه این‌ها را در لحاظ بگیرید.»


سؤال: آیا این کاغذ با سعی ضعیف می تواند بهبود پیدا نماید؟

مولر در حال حاضر یک نظارت اصلی به ما یادگرفتن خواهد بخشید در خصوص اینکه آیا یک شیت به به روز نیاز داراست یا این که خیر. به عنوان مثالً در حالتی که یک فرآورده با یک مال جدیدتر و خوب جایگزین گردیده باشد، جایگاه به دست آوردن برای فرآورده دیرین قادر است فرصتی برای آگهی درخصوص جنس نو ساخت‌و‌ساز نماید. میتوانید در آن برگه بگویید که‌این جنس دیگر مو جود وجود ندارد و به مکان آن یوزرها میتوانند یک متاع خوب که در دسترس میباشد را خریداری نمایند. در صورتی‌که ارزش کالا تازه به طور تقریبً با ارزش گذشته موازی بود، این نکته را نیز یادآور گردید تا استفاده کننده به خرید آن تشویق گردد.

این هم سفارش جان مولر از گوگل در امر حذف محتوای یک کاغذ:

«در باب محتوای خبری مشاهده کنید آیا طریق‌ها، فناوری یا این که اصطلاحات تخصصی عوض شده‌اند یا این که خیر. هر نوع محتوای خبری نمی‌تواند مدام سبز باشد. ولی در صورتی‌که محتوای خبری شما از نوعی میباشد که قابلیت و امکان مدام سبز بودن را دارااست، به طبعً شایسته ترین عمل این میباشد که همین شغل را راجع‌به آن جاری ساختن دهید. شاید با بهبود آن، اوضاع و احوال فرق می کرد. پس در ارتباط اینگونه محتوایی هم نباید صرفا از روی impressions تمایل به حذف ورقه گرفت. مشاهده کنید آیا بهبود این برگه عاقلانه میباشد؟ و اکثر وقت ها بهبود هر چیزی در اینترنت به لحاظ عمل عاقلانه‌ای میباشد.»

لزوما داشتن صفحه های معدود‌خیس برای یک تارنما سبب ساز به درجه خوب نخواهد شد

یک عقیده میباشد که میگوید حذف محتوای غیرکاربردی سبب میگردد گوگل بیشتر به صفحه ها دیگر تارنما اعتنا داشته باشد. مولر میگوید این فیض گیری قطعی وجود ندارد. ممکن میباشد این شغل برای برخی از وبسایت‌ها اثرگذار باشد و برای برخی دیگر منفعت‌ای نداشته باشد.

جان درباره ی حذف و معدود کردن صفحه های و بهینه سازی توضیح می دهد:

«در ارتباط با داشتن تعداد صفحه های معدود‌خیس و درجه بالا دریافت کردن برای به عبارتی صفحه ها نادر، اینجانب تامل نمی کنم این واقعه بیفتد. این عمل از حیث تکنیکی می تواند برای یک اینترنت‌وبسایت خیلی تبارک موءثر باشد. در‌صورتی‌که ما برای مثالً یک دهم صفحه های روی وب سایت را بتوانیم بخزیم، خب به طبعً با پایین آمدن تعداد صفحه ها، گزینش آن یک دهم برایمان ریلکس‌خیس خواهد بود. این عمل به ما یاری می‌نماید که بفهمیم صفحه ها مانده حقیقتاً برای وبسایت اساسی می‌باشند. البته بخواهید حین این فعالیت صفحه های به درد بخوری را از این طرف و آن طرف اشتباهاً حذف نمائید، پندار نمیکنم چیزی را در خزیدن تغییر‌و تحول دهد و در سود در حاصل جستجوی وب سایت نیز تأثیری نخواهد داشت.»
توده بندی؛ نحوه درست حذف محتوا برای seo چیست؟
ملاحظات مهمی که بایستی در حذف محتوا به آن دقت گردد این میباشد که نباید یک ضابطه اثبات برای بهبود سکو تک تک وب سایت‌ها داشته باشیم. حذف صفحه ها به صورت اتوماتیک منجر بهبود درجه کلیه تارنما‌ها نخواهد شد. ضمن این، بایستی ملاحظه کنید آیا یک برگه به بهبود نیاز داراست یا این که خیر. حذف محتوا از مدت ها پیش برای حل اشتباهات ترافیک وب سایت به شغل میرفت. طریق مربوط به seo آن را content cannibalization می‌گفتند. پس از سپری شد 6 یا این که 10 سال، این طریق مجدداً یاد‌آوری و این توشه با اسم Keywrod cannibalization (کیورد کنیبالیزیشن) بر راز گویش‌ها زمین خورد. درین استراتژی، فرض بر این نهاده میشود که محتوا بیشتراز حد مشابه به دیگر صفحه ها میباشد و ممکن میباشد به گذر زمان فرصت به جایگاه صفحه ها دیگر لطمه زده و سبب افت آنها خواهد شد. راهکار اینگونه مشکلی، حذف آن صفحه های شبیه میباشد. مورد این میباشد که صرف حیث از اینکه یک نفر مبنای حذف محتوا را شبیه بودن آن می گذارد یا این که کوشش ضعیف و منسوخ بودن آن، آپدیت رسانی صفحه های برای ساخت تفاوت در بین آن با سایرین یا این که ارائه خدمتی دیگر به یوزرها مدام میتواند اثر گذار باشد.

حذف محتوا همگی اشتباهات را حل نخواهد کرد. خوب میباشد یه خرده وقت برای ارزیابی صفحه های بگذارید و ملاحظه کنید چرا یک ورقه سعی ضعیفی دارااست، آن‌گاه تصمیم بگیرید. شاید با بهبود ورقه بتوانید در تارنما تان مسیر بهتری برای جذب مشتری‌های بالقوه ساخت کرده و به‌این وسیله مشتری‌هایی را که به یک جنس آپگرید گردیده نیاز دارا هستند جذب نمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.