تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی Long-tail keywords

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی Long-tail keywords

هنگامیکه در باره هدف ها مد حیث یوزرها از جستجوی یک عبارت معین، گفت و گو می‌کنیم. آموزش سئو در مشهد مسلما هیچ چیز مانند لغت ها کلیدی زمانبر long-tail keywords غرض و لحاظ استفاده کننده را آشکار نمی نماید. رایاپارس کلمه ها کلیدی زمان بر long-tail keywords چه می‌باشند. ahrefs لغت ها کلیدی زمان بر long-tail keywords را میتوان بسادگی عبارات کلیدی دانست که پاره ای وقت گیر خیس از لغت ها کلیدی معمول در جستجوی گوگل می‌باشند. برای مثال بجای آنکه عبارت "کفش" کاوش خواهد شد. واژه و کلمه کلیدی زمان بر long-tail keywords "کفش قرمز رنگ ورزشی مردانه نایک" کاوش میگردد:
استفاده کننده ممکن میباشد برای عبارت "دیجیتال مارکتینگ" را کاوش نماید:
البته در شرایط کاوش با واژه و کلمه کلیدی زمان بر long-tail keywords بعنوان نمونه عبارت "استخدام متخصص دیجیتال مارکتینگ در طهران" کاوش میگردد:
کلمه ها کلیدی زمان بر long-tail keywords حریف کمتری دارا هستند اما به طور طبیعی ترافیک جستجوی کمتری نیز دارا هستند.
آیا ترافیک جستجوی کمتر به معنای بد بودن آن واژه و کلمه کلیدی میباشد؟
در واقع معین گردیده است که واحد سنجش ترافیک جستجوی کمتر می‌تواند به عایدی seo وب سایت شما باشد.بها لغات کلیدی بلند Long-tail keywords در آن میباشد که کاربرانی که از کلمه ها کلیدی بلند Long-tail keywords استعمال میکنند، اکثر زمان ها بخوبی می دانند که بدنبال چه چیزی میباشند. در واقع میتوان اعلام‌کرد که کاربرانی که از این عبارات استعمال میکنند به محتوای مربوط به آن واژه کلیدی عشق و علاقه بیشتری دارا‌هستند. تا کاربرانی که با لغت ها کلیدی بی آلایش به به عبارتی شیت مراجعه کرده اند.
بنابراین میتوان اینگونه اعلام کرد که لغت ها کلیدی زمانبر long-tail keywords سبب ارتقاء نرخ تبدیل در وب سایت می شوند.
ضمن این مسئله با دقت به اینکه عبارات کلیدی وقت گیر Long-tail keywordsیکی از گونه های طرق کاوش در گوگل میباشد که رنک برین RankBrain می بایست مطابق آن مرتبه بندی وب سایت ها در برگه نتیجه ها کاوش را معلوم نماید. براحتی میتوان صفحه های وب سایت خویش را برای این کلمه ها seo کرد.بعضی seo کاران، seo برای عبارات کلیدی وقتگیر long-tail keywords را بدلیل ذیل بودن ترافیک کاوش بی بها می‌دانند. ولی seo کارانی که از این طریق به کار گیری می نمایند به خیر می‌دانند که نحوه آن‌ها بسیار هم سودمند میباشد.
مهم ترین قضیه این میباشد که‌این در‌این لغت ها مراد و مقصود به طور کامل معلوم میباشد و بسادگی میتوان یوزرها را به وبسایت جذب کرد و یوزرها را به خریدار و یا این که مخاطب دارای مسئولیت تبدیل کرد.اساسا مقصود هر عمل بازاریابی درآمدزایی بیشتر میباشد و عبارات کلیدی زمانبر long-tail keywords می‌توانند این غرض بازاریابی را متفحص نمایند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد