چند باور غلط درباره سئو

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چند باور غلط درباره سئو

seo همواره تحت عنوان فرایندی شناخته می گردد که درباره آن داده ها نادرست فراوان و سوتفاهم‌های متعددی وجود داراست. آموزش سئو در مشهد گوگل با نهفته کردن چند از حقایق همت داراست. رایاپارس از تعداد افرادی کاهش دهد که قصد دارا هستند. ahrefs از سکو‌های گوگل سواستفاده نمایند. هرچند گه گوگل به تازگیً کار‌های قابل توجهی در مسئله ارتقا شفافیت از روش کار در انجمن‌های بهینه سازی اجرا داده‌میباشد.
کلام‌های کارشناسانی از قبیل John Mueller, Gary Illyes و Danny Sullivan از روش قابل انعطاف افزارهایی مانند Hangouts و توییتر و شبکه‌های یوتیوب، در جهت عملکرد برای جایگزینی تصورات اشتباه با حقایق بهینه سازی بوده‌میباشد.
در پی 10 تصور اشتباه و دلایل خطا بودن آنها‌را تحقیق میکنیم:
10 اطمینان خطا در باره بهینه سازی
۱- گوگل محتوای تکراری را پنالتی می‌نماید
پنالتی شدن محتوای تکراری حقیقت ندارد. گوگل وب سایت‌ها را به جهت ساخت و ساز محتوای تکراری از برگه نتیجه ها کاوش حذف نمی‌نماید.
گوگل به نیکی میداند که محتوای تکراری بخشی از اینترنت میباشد و تارنما‌ها با ساخت و ساز محتوای تکراری قصد دارا‌هستند تا دفعات بیشتری برای کاربرانی که در‌پی سرویس ها آن ها میباشند در برگه نتیجه ها جستجوی گوگل به اکران گذاشته شوند.
بدترین سناریوی صفحاتی که محتوای تکراری دارا هستند این میباشد که گوگل صرفا یک کدام از صفحه های تکراری را ایندکس نماید و یک ورقه به مکان برگه دیگر به اکران در بیاید. متخصصان بهینه سازی حتی میتوانند به گوگل بگویند که کدامیک از این صفحه ها را برای آنان ایندکس نماید کافیست که به صدق از canonicals، نقشه تارنما Sitemap و لینک و پیوند‌های داخلی استعمال نمایند.
۲- گوگل همواره صفحه های دارنده نشانی Canonical را برای ایندکس کردن گزینش می‌نماید
صرفا به جهت آن‌که شما از تگ canonical برای معلوم کردن نشانی ترجیحی شما برای ایندکس کردن به کارگیری کرده‌اید بدان شکل وجود ندارد که گوگل نیز بدین خصوصیت کاغذ احترام بگذارد و آن برگه را برای ایندکس کردن تعیین نماید.
در ورژن‌های تازه کنسول جستجوی گوگل می‌قدرت گزارش‌هایی حاکی از اکران تارنما‌هایی که فاقد Rel=canonical بوده‌اند یافت. اکران عبارت Submitted URL not selected as canonical در گزارش ایندکس صفحه ها.
گوگل ممکن میباشد ورقه‌ای مختلف از آنچه شما برای ایندکس شدن گزینش کرده‌اید را ایندکس نماید. چون که به لحاظ گوگل آن ورقه کاندیدای بهتری برای اکران در برگه کاوش بوده‌ میباشد. در‌این وضعیت شما آغاز بایستی مطمئن گردید که آیا شیت‌ای که تحت عنوان canonical گزینش کرده‌اید، آیا حقیقتاً کاغذ‌ای میباشد که میخواهید به وسیله گوگل ایندکس خواهد شد. در این‌حالت شما بایستی عواملی مانند نقشه وب سایت و پیوند‌های داخلی را پژوهش فرمایید و مطمئن گردید که به صفحه ها مد لحاظ شما تحت عنوان ورژن مهم اشاره می‌نمایند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد