دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

خود ارجاعی به hreflang می تواند بسیار کاربردی باشد

طبق گفته خویش گوگل، هر ورژن زبانی از یک کاغذ، بایستی خودش و همینطور کلیه ورژن های زبانی دیگر آن برگه را به طور لیست داشته باشد. آموزش سئو در مشهد به گویش معمولی خیس، هر ورژن با هر زبانی، بایستی به گویش های دیگر به عبارتی ورقه دسترسی داشته باشد. رایاپارس پس در‌حالتی که متن انگلیسی ما، یک ورژن ایتالیایی هم داراست، بایستی پیوست های hreflag آن را به صورت پایین بنویسیم. ahrefs توجه فرمایید که اولیه می بایست URL سیرتکامل ایتالیایی را معلوم فرمائید و سپس این کاغذ را به برگه اساسی پیوست دهید.
ضابطه شماره ۳: فرضیه برچسب X پیشنهاد میشود، البته اجباری وجود ندارد
فرضیه برچسب x به نحوی پیاده سازی گردیده که در‌صورتی‌که گوگل گویش متبوع استفاده کننده را یافت نکرد، او‌را به کاغذ اساسی ارجاع دهد. اجباری برای جاری ساختن دادن این فعالیت نیست؛ ولی گوگل توصیه می‌دهد که‌این عمل را اجرا دهید. طریق اعمال این شغل به صورت پایین میباشد:
همانگونه که میبینید، کلاً به مکان استعمال از کد محلی زبانی، از برچسب فرضیه x مصرف شده میباشد.
3 طرز طراحی hreflang
همانگونه که گفتیم 3 شیوه برای ایفا hreflang داریم که ضوابط سه گانه بالا در کلیه آنان صحت می نمایند. این سه نحوه عبارتند از:
برچسب HTML
عنوان HTTP
نقشه تارنما
در‌پی با هریک از این طرز ها بیشتر آشنا می شویم.
۱. طراحی برچسب hreflang با به کارگیری از HTML
در‌حالتی که جدیدا با سوژه hreflang آشنا گردیده اید، سفارش میکنیم از همین نحوه استعمال نمایید. به کار گیری از HTML معمولاً سهل ترین و سریع ترین منش برای طراحی hreflang میباشد. صرفا کاری که بایستی در‌این شیوه اعمال دهید، افزودن برچسب مطلوب (همان طور که پیش خیس توضیح داده شد) در عنوان ورقه مد حیث میباشد.
۲. طراحی عنوان HTTP در hreflang
در صفحه ها فاقد HTTP مانند پی دی اف، قابلیت طراحی hreflang با جایگذاری برچسب در عنوان HTMl نیست و برهان آن نبودن HTML میباشد.
در اینگونه مواقعی میتوانید از تیترهای معلوم با گویش های شبیه در سندهای متنوع به کارگیری فرمائید. درین شیوه مجموع ورژن های زبانی یک شیت (انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی) به پی دی اف تبدیل می‌شوند.
۳. طراحی hreflang به یاری نقشه وب سایت XML
خلال دو نحوه بالا، این قابلیت و امکان را دارید که اشکال hreflang را از روش نماد گذاری، در نقشه تارنما بگنجانید. برای این مراد میتوانید از نشان xhtml:link به کارگیری نمائید.
چه طور hreflang نصفه خودکار را فعال کنیم؟
گذشته خیس گفتیم که John Mueller اظهار داشته که مشخصه های hreflang دشوارترین نصیب بهینه سازی می باشند. همینطور گفتیم که عامل این دشواری این میباشد که «کلیه چیز خیلی سریع مشقت بار میگردد!».
این اظهار می‌تواند در زمینه‌ی وبسایت های یک‌سری زبانه تماماً درستی نماید. با اعتنا به اینکه این مقاله برای مبتدیان مندرج، انتظار می رود که مخاطبین ما اشخاص تازه کار باشند که هزاران مشتری و استفاده کننده ندارند؛ بلکه وبسایت آن ها یک وب سایت خرد یا این که میانگین با محتوای خیلی نادر تعدادی ملیتی میباشد.
در صورتیکه چیزی که گفتیم صحیح باشد، خبر خوشی براتون داریم: رئیس و اجرای برچسب های hreflang می‌تواند تا حد متعددی به طور اتومات صورت بپذیرد.
برای نصفه خودکارسازی این تلاش، قدم های تحت را طی نمایید.
۱- گویش و شرایط مکانی را تعیین نمائید
در ورقه گوگل به تب «Set up» بروید و گویش متبوع و وضعیت محلی خویش را به یاروهمدم ۴ شرایط دیگری که در حیث دارید گزینش نمائید.
2- جایگذاری URLs
به کاغذ «URLs» بروید. شما بایستی پنج ردیف را در حیث بگیرید که هر یک یک سلول هدر مرتبط با گویش های گزینش گردیده در مرحله گذشته را داشته باشد. همینطور بایستی یک ردیف برای مقادیر x-default داشته باشید.
برای جایگذاری مطلوب URLs در برگه، در ردیف اولیه لهجه اساسی و در ردیف های آینده URLsهای ترجمه متن به گویش های دیگر را قرار دهید. این شغل را برای کلیه مطالب در میان المللی ورقه اینترنت خویش ایفا دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد