تمام AMP JS ها به صورت ناهمگام اجرا می‌شوند.

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

تمام AMP JS ها به صورت ناهمگام اجرا می‌شوند.

جاوااسکریپت می تواند هر قسمت از کاغذ را اصلاح نماید، و این توان را داراست که ساختار DOM را بلاک کرده و موجب تعقل در اکران شیت خواهد شد. آموزش سئو در مشهد هردوی این عامل ها منجر می گردند بار گذاری ورقه نماید خواهد شد. برای این ضمانت فرمائید جاوااسکریپت موجب تانی در اکران برگه نمیشود. رایاپارس AMP جاوااسکریپت ناهمگام را در اختیارتان قرار میدهد. ahrefs صفحاتAMP مشتمل بر هیچ مولف‌ای نیستند، در قبال تک تک خصوصیت‌های تعاملی کاغذ بوسیله ارکان کاستوم AMP اداره میگردند. این موادسازنده کاستومAMP مشتمل بر جاوااسکریپتند، ولی آنها خیلی با احتیاط پیاده سازی می گردند تا ضمانت خواهد شد که موجب بروز مشکل در همت نمی شوند.
Amp جاوااسکریپت سوم فرد را در آی‌قاب‌ها اعمال میدهد البته نمی‌تواند اکران برگه را بلاک نماید.
آحاد منابع به طور استاتیک اندازه‌گذاری میگردند.
کل منابع فرنگی همچون تصاویر، آی‌قاب‌ها و تبلیغ‌ها خودشان بایستی اندازه HTMLشان را بگویند تا AMP اندازه هر عنصر را انتخاب کرده و قبل از اینکه منابع کاغذ دانلود شوند جایگذاری را ایفا دهد.AMP لی‌اوت برگه را سوای اینکه در انتظار دانلود شدن منابع بماند بار گذاری می‌نماید.
AMP این توان را داراست که document layout را از size layout جداگانه نماید، صرفا یک تقاضایHTTP برای layout کردن تمام مدرک مجاز میباشد. به‌این دلیلAMP با صرفه می‌گردد تا از layoutهای گران قیمت و محاسبات دوباره در بروزر پرهیز به شغل آید. زمانیکه منابع کاغذ بار گذاری می شود layoutدیگری اعمال نمیشود.
مکانیزم‌های پیشرفت بازدارنده اکران نمی شوند.
AMP به مکانیزم‌های توسعه و گسترش این قابلیت را نمی‌دهد که اکران پیج را متوقف نماید،AMP از توسعات برای عناصری همانند لایت‌جعبه‌ها و جاسازهای فضای اجتماعی تامین می‌نماید و در حالیکه این‌ها به تقاضاهای اضافهHTTP نیاز دارا‌هستند. layout ورقه و اکران آن را متوقف نمیکنند.
در حالتی که یک کاغذ از یک اسکریپت کاستوم به کارگیری نماید بایستی به سیستمAMP بگوید که در غایت دارنده یک تگ کاستوم میباشد، آن گاه AMP تک مایحتاج را ساخت‌و‌ساز می‌نماید تا ورقه نماید نشود. مثلا، در صورتی تگ AMP-IFRAME به AMP بگوید که یک تگ AMP-IFRAME می خواهد، AMP قبل از اینکه بداند چه چیزی در آن مشتمل بر گردیده‌است باکس IFRAME را ساخت و ساز می‌نماید.
کل جاوااسکریپت‌های سوم فرد بیرون یک مسیر بحرانی نگه داشته میگردند.
جاوااسکریپت سوم فرد از بارگذاری به طور همزمان JS به کارگیری می‌نماید، این مجال بار گذاری را آرام می‌نماید. صفحاتAMP قابلیت و امکان جاوااسکریپت سوم فرد را مهیا می آورند، البته صرفا در آی‌قاب‌های باکس‌شنی با اجرا اینگونه کاری بارگذاری جاوااسکریپت اجرای برگه مهم را متوقف نمی‌نماید. حتی در حالتی که جاوااسکریپت آی‌کادر باکس‌شنی یک سری به حساب آوردن را مجددا جاری ساختن دهد آی‌کادر‌های خرد دارنده DOM خیلی کوچکی میباشند.
محاسبات دوباره در مقایسه استایل‌های محاسبات دوباره و layout برای ورقه سریع‌خیس جاری ساختن می گردند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد