ایجاد محتوا

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

ایجاد محتوا

ما پیش از این نیز اشاره کردیم نیاز به ساخت‌و‌ساز محتوا حول تقاضاهای شما از مداقه ویژه‌ای شامل است. یک شیوه برای یافتن این محتوا استعمال از چک‌گر سوال ها در Buzzsumo یا این که Answer the Public است. آموزش سئو در مشهد یک مورد را در باکس جستجوی Answer the Public تایپ فرمایید تا لیستی از سوالاتی که اشخاص در گوگل در پی آ‌‌‌ن‌ها می گردند را اخذ نمایید. رایاپارس همانگونه که مشاهده کردید قبل از اینکه شما یک قسمت محتوا ایجاد فرمایید بایستی کارهایی مقدماتی در استراتژی بازاریابی محتوایتان ایفا دهید. ahrefs ولی در حال حاضر مجال آن میباشد که به سراغ سوژه مهم برویم. ما قرار میباشد از پست وبلاگ به‌تیتر نمونه استعمال کنیم، ولی این نکات برای به طور تقریب هر نوع ساخت‌و‌ساز محتوایی کاربرد دارااست. با تحقیقاتی که شما اینک اجرا داده‌اید این ایده را دارید که می بایست چه نوع پست بلاگی ساخت نمائید. مثلا، ما می دانیم که پست‌های لیستی و موضوعاتی حول کیفیت برای خواننده گان ما ارجحیت دارا‌هستند. فعلا فرصت آن میباشد که یک تیتر از روز‌نگار محتوا تعیین کنیم و استارت به شغل کردن روی آن کنیم.
درمورد محتوای خویش رسیدگی نمائید
وقتی‌که شما مهیا تایپ کردن می باشید می بایست مورد ها ذیل را رسیدگی نمائید:
به چه محتواهایی نیاز میباشد
محتوای نو شما چه گونه به مخاطبین شما ارزشی را اضافه می‌نمایند
این بدان معنا میباشد که بایستی پژوهش ها گوگلی جاری ساختن دهید، محتواهای بلندتر در قضیه موضوعتان را نظارت نمایید و ملاحظه کنید چه‌گونه می توانید آن‌ها‌را بهبود اعطا کرد. بدین عمل تکنیک افق خراش میگویند. پژوهش ها نخستین نیز عالی از پس این عمل برمی‌آیند، چون اگر که داده‌های قابل قبولی را عده‌آوری کرده‌اید این را مدنظر خودتان قرار دهید. بازرسی درمورد لغت ها کلیدی را در کارتان بگنجانید تا لغات کلیدی را برای بهینه سازی سایت خوب و بهبود رنکینگ جستجویتان شناسایی نمائید.
ساخت و ساز محتوا
در غایت آغاز به تایپ کردن با ساخت‌و‌ساز محتوای خویش فرمایید. درین مجال شما می بایست درمورد اینکه شخصیت برندتان به چه شکل در محتوایی که می‌نویسید رفلکس پیدا می‌نماید تصور کنید. شاید شما یک شخص بسیار حرفه ای یا این که دیمی یا این که چیزی فی مابین این دو باشید. و بایستی توازن در میان نماد دادن مهارتتان و خوی اربابانه با مخاطبین خودتان را رعایت فرمائید. در اینجا سفارش Sprout درمورد انسجام ساخت‌و‌ساز با صدای برندتان اورده شده میباشد، در ذهن داشته باشید که عامل ها رنکینگ بهینه سازی از التفات برخوردارند تا محتوای خویش را با صرفه نمائید.
قدم دهم: توزیع و بازاریابی
نصیب کلیدی استراتژی محتوای شما نصیب توزیع و بازاریابی میباشد. به همین عامل شما نتایجی که میخواهید را نمی‌گیرید، مگر اینکه بتوانید از پس این دو آیتم به صحت بربیایید. مثلا، شاید شما شغل های ذیل را اعمال دهید:
برای اشتراک‌گذاری محتوایتان در رسانه‌های اجتماعی اپلیکیشن‌ای را از روش یک کمپین قطره‌ای با ابزاری همانند Missinglettr تهیه و تنظیم نمائید
از بازاریابی پست الکترونیک برای توزیع محتوایتان به مشترکین به کار گیری فرمائید
به هر تاثیرگذار نام برده در محتوایتان اعلان نمائید تا از شما تمجید نمایند
OptinMonster یک ابزار بسیار خوب برای به کار گیری به‌خواسته بهبود محتوایتان هم در وب سایت خودتان و هم از روش مجله ایمیلی می باشد. به عنوان مثال، Olyplant از OptinMonster برای ارتقاء بازدید برگه به اندازه 157 درصد استعمال نموده است.
OptinMonster مشتمل بر مفاد پایین هست:
یک آرایه کبیر از خصوصیت‌های گزینه غرض برای مثال هدفی در سطح برگه یا این که پیج، مقصود‌گذاری دوباره در وبسایت، و غرض‌گذاری جای جغرافیایی
بضاعت جلب دقت بازدیدکنندگان با محتوایی متبوع پیش از اینکه Exit-Intent® Technology در وبسایت شما جا بماند
شیوه‌هایی به‌مراد تحریک کمپین‌های بازاریابی محتوایتان با ارجاع دهنده، کار دستگاه و غیره
ترکیب با سرویس ها بازاریابی ایمیلی اساسی
شما همینطور میتوانید از OptinMonster به‌خواسته مورد ها تحت به کار گیری فرمائید:
ارائه آهنربای سرنخ
هدایت بازدیدکنندگان تازه به قسمت‌های اصلی سایتتان
تولید تعامل با بازدیدکنندگان با آرم محتوای تازه به آنها در هر هنگامی که وارد سایتتان می شوند
مشتریان OptinMonster با توفیق از اپلیکیشن کمپین بازاریابی ما استعمال کرده‌اند تا لیست آدرس اینترنتی خودشان را سه موازی نمایند و به 3806 درصد تبدیل بیشتر با محتوای ورودی برسند.
قدم یازدهم: سنجش نتیجه ها
در غایت در حال حاضر مجال این میباشد که توفیق استراتژی بازاریابی محتوای خودتان را چک فرمایید. به‌مراد اعمال این شغل به شاخص‌های کلیدی عملکردی برگردید که به‌هنگام آغاز نرم افزار استراتژی محتوایتان تهیه و تنظیم کردید، و ملاحظه کنید که آیا آنها تغییری کرده‌اند و آیا شما به هدفتان رسیده‌اید. به‌این خواسته می توانید:
Google Analytics را همان طور که در ابتدا گفته شد تحلیل فرمایید تا مشاهده کنید کارایی محتوای شما چه گونه میباشد.
ترازو به اشتراک‌گذاری رسانه‌ای خویش را از روش Buzzsumo و دیگر ابزارهای تحلیلی اجتماعی دیگر بسنجید
به داشبورد ارزیابی تبدیل در OptinMonster نگاهی بیاندازید تا توفیق کمپین بازاریابی خودتان را نظارت فرمائید
دیگر ابزارها برای ردیابی توفیق بازاریابی محتوا دربرگیرنده Google Alerts و Mention هست. هردوی این‌ها به شما این قابلیت و امکان را می دهند تا مشاهده کنید آیا محتوای شما در جایی مذکور و یا این که به اشتراک گذارده گردیده‌است، تا به شما یاری دهد به‌مراد دوراندیشی و تولید تعامل به‌این شاخص‌های کلیدی کارایی دست پیدا نمایید. ابزارهایی همچون SEMRush به شما یاری می‌نمایند تا شاخص‌های کلیدی همت را برای رنک جستجوی محتوایتان محاسبه نمایید.. شما قدرتمند خواهید بود که معیار ورود آدرس اینترنتی را از روش چک‌گرها در نرم افزار بازاریابی آدرس اینترنتی خویش ردیابی نمائید. با پژوهش بر پیشرفتتان کارکشته خواهید بود که استراتژی بازاریابی محتوای خویش را در برهه زمانی‌هایی منظم پیاده‌سازی فرمایید چون این استراتژی مدام آپ تو دیت خواهد بود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد