تست طراحی

منبع مقالات آموزش سئو در مشهد

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

تست طراحی

شاید شما بخواهید بدانید آیا تغییر‌و تحول دکمه فراخوان موجب ارتقاء نرخ کلیک میشود یا این که نه. آموزش سئو در مشهد برای اینکه این تئوری را آزمایش A/B فرمائید بایستی یک دکمه جایگزین فراخوان با رنگ متفاوتی پیاده سازی نمایید. رایاپارس که به به عبارتی کاغذ فرود هدایت خواهد شد. در صورتی شما از دکمه قرمز رنگ فراخوان در محتوای بازاریابی خویش استعمال میکنید. ahrefs دکمه سبز بعداز آزمایش نرخ کلیک بیشتری به خویش تخصیص بخشید سبب ساز می شود که رنگ پیش‌فرض دکمه فراخوان شما از حالا به سپس به سبز تغییر تحول داده خواهد شد.
آزمایش A/B و seo
گوگل جواز آزمایش A/B را صادر کرده و از آن حفاظت می‌نماید و ذکر نموده است که اجرای آزمایش A/B یا این که آزمایش‌های چندمتغیره هیچ خطری برای رنک جستجوی اینترنت‌وب سایت ندارد. با این هم اکنون این قابلیت و امکان وجود دارااست که رنک سرچ شما با سوء به کارگیری از ابزار آزمایش A/B با اهدافی همانند پنهان‌سازی به خطر بیافتد.
گوگل برخی از شایسته ترین طریق‌هایش را اعلام نموده است تا ضمانت نماید اینگونه اتفاقی نمی‌افتد.
عدم پنهان‌سازی
پنهان‌سازی روشی برای نماد دادن محتوای گوناگون در موتورهای کاوش می باشد به جای‌اینکه محتوای معمولی به یک استفاده کننده اکران داده خواهد شد. پنهان‌سازی ممکن میباشد سبب ساز گردد وبسایت شما در گیر تنزل جایگاه گردیده و یا این که از نتیجه ها کاوش حذف گردد. برای اینکه از پنهان‌سازی پرهیز نمائید از اینکه قسمت بازدیدکننده بخواهد براساس نشانی آی‌پی یا این که نمایندگی کاربری محتوای متفاوتی را به گوگل بات آرم دهد سوء به کارگیری نکنید.
از rel=”canonical” به کارگیری فرمائید
درصورتی که شما با ‏URL های گوناگون آزمایش مقسم را اعمال می کنید می بایست از خصوصیت rel=”canonical”به کارگیری فرمائید تا تغییرات را در ورژن مهم برگه علامت دهید. جاری ساختن این شغل سبب میگردد که گوگل بات با ورژن‌های مختلف به عبارتی کاغذ سرگردان نشود.
از ریدایرکت ۳۰۲ به مکان ریدایرکت ۳۰۱ به کار گیری فرمائید
در صورتی‌که شما از آزمایش A/B به کار گیری می کنید که URL مهم را به URL متغیر ریدایرکت می‌نماید، از ریدایرکت ۳۰۲ (فعلا) به مکان ریدایرکت ۳۰۱ (همیشگی) به کارگیری فرمایید. این به موتورهای جستجوی همچون گوگل میگوید که ریدایرکت موقتا میباشد و آنان بایستی جای اینکه URL آزمایش را شاخص‌بندی نمایند بایستی URL اساسی را نگه دارا‌هستند.
فقط تا زمانیکه نیاز میباشد تست نمایید
اجرای آزمایش برای هنگامی بیش تر از حد موردنیاز خصوصاً زمانیکه شما در حالا اجرا تغییر‌و تحول به شیت خویش برای درصد بیشتری از یوزرها می باشید، تحت عنوان تلاشی به مراد گمراه کردن موتورهای کاوش برداشت گردد. گوگل سفارش می‌نماید که تارنما خویش را به روز فرمائید و به محض اینکه آزمایش به فیض رسید آحاد تغییرات آزمایش را از سایتتان حذف نمایید و از اجرای زمان بر بازه آزمایش‌ها اجتناب فرمایید.
مزیت‌های آزمایش A/B
آزمایش A/B برای گروه بازاریابی بسته به اینکه شما تمایل به اجرای چه تستی میگیرید مزایایی را به ارمغان می آورد. قبلی از این‌ها این آزمایش‌ها برای حصول‌وکار بها بالایی دارا هستند چراکه هزینه آنان نادر ولی سود آنها بسیار عالیست.
فرض نمائید شما یک سازنده محتوا را با دستمزد ۵۰ هزار دلار در سال استخدام کرده‌اید. این سازنده محتوا در هر هفته ۵ نوشته‌ی علمی را برای بلاگ کمپانی که در غایت ۲۶۰ نوشته‌ی‌علمی در سال می گردد ساخت‌و‌ساز نموده است. چنانچه پست‌های میانگین در وبلاگ کمپانی ۱۰ سرنخ ساخت نماید می‌اقتدار اعلام کرد که برای دستیابی‌وکار ساخت‌و‌ساز کردن ده سرنخ صرفا ۱۹۲ دلار هزینه داشته (حقوق و دستمزد ۵۰ هزار دلاری ÷ ۲۶۰ نوشته‌ی علمی= ۱۹۲ دلار برای هر نوشته‌علمی)، این تغییر تحول قابل توجهی می باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد